Partyflock
 
Profiel · 601157

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 7 augustus 2010: GekkeHouse, Gotcha, Kijkduin

Statistieken

36357·pagina's bekeken
7Partyflockvrienden
51·evenementen bezocht
68·oude interessante evenementen
138·winactie deelnemingen
170·opmerkingen
1·waardering
1·flockbericht (onderwerpenlijst)
439·privéberichten verzonden
467·privéberichten ontvangen

101 opmerkingen

 
yeah ben de eerste:D:D:D
hahaha!
alles goed knappert??:)
hoop t, met mij wel:D
zie je wel weer... in de buurt ofzo
en je weet t he lief zijn ,anders komt meester jos straf uitdelen haha ;)
ciao(K)
kijk jos stoer dan doen zogenaamddd:P
en nu nog ff wat liefs tegen niki seggen hoor :P

alles goed lieve kleine niki ik kan het ook wel so in de klas vragen je sit tog agter me op dit moment mar geen sin in sorry :D enne ehm het sijn weer hamsterweken he:O:P

kuskus love youuu<33
heey
alles goed ?
maar als ik had gewete dat jij mee zou gaan eten had ik egt mee gegaan hoor :$ haha
spreek je snel (k)(K)
niki:D
ook al een partyflockje aangemaakt?
hoe gaat ut ermee dan?
met mij wel goed:P
net erug van hds ab toernooi:D was super kk vet:P
maarja ik sie je wel weer een keertje op saffie ofso
(K)
 
haha ook aan pf bgonne:D

kusss
hey
oke gesellie
maar welke dagen in de week zit je in de roskam dan
ik ben er alleen maandag en dinsdag ;)
spreek je snel
kusz
Danny
(K)
 
chikiej(l)
hoesut dahn?
met mij wel goed hoor(y)
sexy fotows hoor:lol::$
laatste aanpassing
hahaha okeoke sgatje
gah ik doen jah maar wanneer spreken we af dan:P
Nikieeee!!!!

Heee leuk dat je me gevonden heb!!!
Verder alles goed met je??

(K)
Heeeeyy meissie...

ja leuk saampies hoor!!
heel veel plezier dan maar!!
Waar werk je dan nu???

(K)
hey nik!!

tnks voorje berichie :)
alles goed verder??
wanneer ga je weer naar sneakerzz dan hahaha

(k) cill
jajaj jij ook niki:)

ik hb je ook lang nie gesien maja ik ga sondag op vakantiee ik spreek je nog well:D

kuskus(L)
Hai babe!

Ja toch, alsof je dat niet gezien heb :o haha!

(K)je!
haha
tog maar wel;)?
dankje(K)
hey lieverd
ik moet maandag weer werken en jij ??
vind je het tog wel gesell met mij :P:D
(K)(K)
ja ehmm met me moder en carlos en me broertje en die kleine aapie dan :P maar eey luister dan volgend jaar niet meer bij je in de klas helemaal nie meerp
(K)
 
hey tut ik zit nu in kreta zaterdag kom ik trug en maandag moet ik meteen weer werke 5 weken achtermekaar zie je dan gesellie (K)
xxxxx
 
haaaj tjikkie ! we moeten snel weer ff wat gaan doen want ik mis je echt heel erg :O!kusssss!!!!!! xxx :]
haai nik :D
jaa alles gaat goed hoor en met jou?
haha jaa ik heb jou ook nog nooit gezien haha maar ben ook op vakantie geweest en ben vaak weg nu haha
maar als ik je zie zal ik zeker even zwaaien ;) haha

kusjes(L)
xx.kyra
heej kom ik je vanmiddag tegen en nou weer hier poepoe zeg:p

heb je ff toegevoegd;)

(K) Xan
gaan we met ze 2en wat drinken dan als date:P hahaha...

ahh nee kunne we die rooie nie aandoen:P

ik bel sander van de week wel anders:) gaan we ff ancee ofzo

(K)
ja idd ...morgen is me broertje jarig btw ook had sander al gesproken hij zou ff kijken of et kon met ze rooster enz dus:)


haha lagge fotoos:) is de verf al droog dan:P

(K)
 
Thanks Poes (L)
xxxx
 
Haha gek kind %)
 
Ja alles goed hoor, leuk leventje hier in 't chezelliche Brabant B) En met jou?

(K)