Partyflock
 
Profiel · 601157

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 7 augustus 2010: GekkeHouse, Gotcha, Kijkduin

Statistieken

36357·pagina's bekeken
7Partyflockvrienden
51·evenementen bezocht
68·oude interessante evenementen
138·winactie deelnemingen
170·opmerkingen
1·waardering
1·flockbericht (onderwerpenlijst)
439·privéberichten verzonden
467·privéberichten ontvangen

101 opmerkingen

Hello Leukerd!:D

Jaaa, echt heel erg leuk dat ik nu ook ein-de-lijkkk PF heb, nu hoor ik er ook bij(H)

Mijn forum-foto ofso, is trouwens echt leuk he?:D

ik ga nu weer even verder hoor,

LovejoeSoooooMuch xXx Lindy
kom nouu!!!
ik heb HONGERRR!!!!!!
ZOOOO!!!! ik heb nu al 4 opmerkingen:d joepiiiee
alleen die tekst die je stuurde ik minder...:(
maar ik weet lekker toch dat je van me houd, want dat zei je eergister! ik ook van jou...

enne dat van gister, blijft ons geheimpjee..(A) HAHAHAHAAAA
Aahjoohh, doen we dat wel een andere keer!!(K)
lekker maar tot 10 voor half 1, en dan zijn we vrij, en hebben we lekker VAKANTIIIEE!!
echtt heerlijkk!!
Trouwens, die Gino, is echt een loseerddd..!!!!

Ik hou ook heel veel van Jouu..!! (L)(L)
jaa, echt hee!
GATVERDAMMMMEEEEEE


U-G-L-Y!!!!! :s
 
He meis!

Hoe is het dan? Met mij lekker hoor :)
Idd we moeten weer ff een keer gaan daten met zn alle..van de week maar ff bellen dan he..:)

:kusje: Brennie
heeejjjjjjj
hoe is het dan
hahaha die ken ik via via vrienden van mij weer;) lagge gozer is dat egt:P

(K)
besst:P
Heejjj (L)
jaa gaat goed :P mj ?
ik zie je wels wiir op sgool ;)
Doeiii(L)
he blonde dolly waszeker gezellie was lang nie meer weggeweest heb me goed gedaan hhahaha zie je xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
eey schat :D zaterdag mischien weer ffe stappen ??? :D

moeten alleen nog ffe kijken waar we uit gaan ;)

en je bent bijna jarig he :P wordt vast gezellig :beer:

ik spreek je en ik zie je snel (K) xxx jeroen
 
is indd lang geleden ja :P maar hij gaat lekker hoor nog steeds :P met jou ook :D ?? haha

(K) (L) you 2
 
haha biatch :P

hou nog wel een piepklein beetje van je (L)
 
een groot piepklein beetje :D
haha ik heb toch niks raars gezegd 8)
nikii:D:D:D:D

hoii..!!!:D:D:D:D

ik wilde alleen maar even hoi tegen je zeggen..:$

ik kom zo lekker alweer naar je toe..:D:D joeepiiieee

dikkee dikke DIKKKEEE kussssssssssssssssss:D:D:D

loveJoe soooo much CHICKIIIEE..!! (l)
zooo, ook niet lieff:(:(:P

nouuu, ik zie je zoo:D dan ga ik even een prachtigeeee invlecht bij je maken!!:D

houvnJouuu(L)
 
Tuurlijk kan ik daar trots op zijn :p... :d hij is te lauw :d.. :p

Er komt ook een deel 2 uit met seal - kiss from a rose wahahah

x
hahaha weet je nog wat ik zei vier je verjaardag niet op de 8e als het goed is vier ik dan me verjaardag:P ..toen zei je nog doe ik et wel de 1e:P

mare ik zou et ook nie wete hoe we et nou motte doen dan..

weet je wat zulle we zaterdag ff naar kijkduin gaan ..vergadere we wel ff haha

(K)(K)Xan
aha okee....uhh ben je vandaag vrij van school of nie?

bel ik wel ff an als ik me post loop:P


(K)
 
nikchik :bye:
 
haha is het goed als ik je me zelf naakt..verpakt in een doos met een strikje er op of in een taart aan je voor je verjaardag geef:$ (K)
 
maar is tog ook prive cadeau , dus hij hoeft tog nie mee te kijken als je open maakt:P(A)
jaaa kwas in de bar en boos..met yorrie en die kk ier , k kom net thuis...en jij danb poepie wt heb jij uitgespookt(K)
 
mogguh:D
gefeliciteerd he :D:D
veel plezier vandaag
(K)(K)
Hey Chick gefeliciteerd hè!
Fijne verjaardag (K)