daarom is het zo raar dat peter daarmee tot zondag wil wachten
dat is vreemd
Joran zelf zal het nu ook wel weten
wat gaat hij doen, als ik hem was en er was ook maar iets van waar dan zou ik onderduiken
of erger nog stel dat wat peter beweert echt zo is, dan pleegt ie msichien straks zelfmoord en dan zullen we het nooit echt weten.
zolang hij zelf niet life zegt dat hij het gedaan heeft, want vergeet niet, je kunt beelden manipuleren
zou me niets verbazen als peter het zelf heeft gedaan, ouwe viezerik. Snor afscheren als alibi.
hij zal ook aardig wat mensen in dienst gehad hebben hoor of denk je echt dat hij het in zijn eentje heeft opgelost?
Heb Joran al 2 dagen niet online gezien whahaha misschien is ie idd ondergedoken
Joran zelf zal het nu ook wel weten
wat gaat hij doen, als ik hem was en er was ook maar iets van waar dan zou ik onderduiken
Nee tuurlijk heeft hij het niet in ze eentje gedaan maar denk dat diegene die het onderzoek gedaan hebben wel met meer waren waarschijnlijk meer inzage in stukken hadden en er veel meer tijd aan besteed hebben dan peter r en zijn companen
dah bedoel ik als peter zo snugger was, dan weet je dat het nieuws ook tot joran zou komen, die gaat dan toch iets ondernemen
dah bedoel ik als peter zo snugger was, dan weet je dat het nieuws ook tot joran zou komen, die gaat dan toch iets ondernemen
wat dat betreft is peter dan toch niet zo slim bezig
want Joran zit nu echt niet thuis relaxed een biertje de drinken
jij kent hem echt he...
Ja, maar die komen uit Aruba. Die tillen 2 stenen op om te kijken of Natalee eronder ligt en gaan vervolgens lekker chillen in de kroeg.
mooi om te lezen hoe veel mensen hier stellig zeggen te weten wie de dader is. Kan ook niet wachten op de reacties wachten zondag
Ja kan niet anders. Hij heeft een bekentenis van Joran met de verborgen camera opgenomen. Lijkt me duidelijk!
alleen waarom wachten tot zondag, terwijl je weet dat je met dit soort nieuws echt niet kan wachten to zondag, als ik sbs6 was dan zou ik vanavond nog de uitzending laten plaatsvinden.
Waarom zou er geen speciale uitzending mogen komen als je zo'n zaak (!) op weet te lossen?
Als dat echt zo is verdienen Peter, zijn programma en iedereen die daar aan meewerkt daar gewoon zwaar veel respect
Miss weet pete R de Vries wel helemaal niks en probeerd hij die Joran zo uit de tent te lokken
wachten tot zondag hahaha, peter als je echt zo'n hart voor de zaak hebt, dan zend je het vanavond uit en nie tot zondag wachten, al het nieuws gaat nu toch wel uitlekken
Pannekoek
Sletjes hoor je voor het hotel uit je auto te gooien..
Zoals hij in eerst instantie 'gedaan' had.. Hij weet dus wel hoe het moet..
als Peter bewijsmateriaal heeft over wie de dader is maar hij wacht met het bekend maken hiervan, dan is hij toch zelf strafbaar?
als Peter bewijsmateriaal heeft over wie de dader is maar hij wacht met het bekend maken hiervan, dan is hij toch zelf strafbaar?
Nou geloof maar dat zondag het record kijkcijfers gebroken word.
Volgens mij kijk de hele wereld die uitzending zondag
Nou geloof maar dat zondag het record kijkcijfers gebroken word.
Volgens mij kijk de hele wereld die uitzending zondag