Partyflock

Forumonderwerp · 994585

Onderwerp is dubbel!

Zie "Het grote Joran / Peter R. Topic" voor eenzelfde onderwerp.

kijk om 18:15 na sbs6 na peter r de vries
heeft de zaak holoway opgelost

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 17:41:
Peter is een held

vind het maar een arrogante achterbakse kwal (y)
hij doet net of hij alles in zn eentje doet, niemand loost iets op en die goochelaar wel :gaap:
Uitspraak van *ikke* op donderdag 31 januari 2008 om 18:04:
Op de radio zeiden ze dat Peter niet van plan
is om het vanaaf te vertellen, dat doet ie liever
in zijn eigen progamma van zondagavond

Ik had er ook al over nagedacht, en ik denk dat je helemaal gelijk hebt:flower:

ga ik ff kijken zo.. toch maar neit, aangezien hij zondag pas wat gaat zeggen..
laatste aanpassing

Uitspraak van *ikke* op donderdag 31 januari 2008 om 18:04:
Oprah is mijn held b)

:X:X

Petar air de vriesch

Miss is de vader van jorang :O
Zap ik 5 minuten later in, is het al voorbij :lol:

Wat een breaking news :roflol:
waarom laten ze ingodsnaam deze "extra" uitzending uitzetten??
krijgen toch geen nieuws te horen ofzo want je moet zondag ma kijken!
8terlijke daarzo!! en dat was het..

was gewoon een dikke publiciteitsstunt!

en die aankomt van die moeder van da wijf is ook niet echt boeiend dat ze in nederland is..

dat ze maar fatsoenlijk nieuws bedenken 8terlijke kijkcijfergeilerts bij sbs6!

Denk dat Joran onschuldig is.. Die Peter R De Vries kijkt nooit verder dan Joran. Je hebt hem bijv. nooit gehoord over dat Natalee's stiefvader haar seksueel misbruikte en ze mogelijk zwanger van hem was, dat de moeder van Natalee al op Aruba was voordat de vlucht die Natalee zou moeten hebben vertrokken was - Dus ze wist al dat Natalee niet terug zou komen. Ook heeft hij er nooit naar gekeken dat Natalee's moeder dat heeft verzwegen voor de politie.
Ook heeft hij er nooit aandacht aan besteed dat Natalee een dag na de verdwijnig is gespot op een camera in een tankstation, en zelfs haar echte vader (Dus niet die Jug Twitty) heeft bevestigd dat zij het was op de camera, maar haar moeder het ontkende omdat Natalee ''een grote neus en kleinere borsten zou hebben'''.
Ja, daar hoor je die De Vries dan weer niet over.. Triest.
Maarja ben wel benieuwd waarmee die nou weer is gekomen, verwacht nu wel heel wat als-ie zegt dat-ie de zaak heeft opgelost.

mwhaaaaaaaa

vkmag meteen uit de lucht ?

peter r de vries nogal aangeslagen, gek bijna janken voor de camera!

Maar duidelijk opgelost, hij weet precies alles!
omg! en nu meteen weer p r de vries op sbs 6 :[

Ga weg sukkel! :loser:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:29:
Je hebt hem bijv. nooit gehoord over dat Natalee's stiefvader haar seksueel misbruikte en ze mogelijk zwanger van hem was, dat de moeder van Natalee al op Aruba was voordat de vlucht die Natalee zou moeten hebben vertrokken was - Dus ze wist al dat Natalee niet terug zou komen.

Zijn dat niet die bazel-verhaaltjes van die 2 "paranormale" debielen van laatst?
Peter is een held in mijn ogen, altijd al geweest!

Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op donderdag 31 januari 2008 om 18:30:
omg! en nu meteen weer p r de vries op sbs 6 :[

Ga weg sukkel! :loser:

?... jij loopt te roepen dat het kijkcijfer gedoe is! Maar hij gaat niet voor de camera zeggen dat hij alles weet... :loser:
joran die knijpt m wel
Ze moeten wat doen om de concurrentie met Boer zoekt vrouw aan te gaan :ja: Als hij het echt heeft opgelost, dan verwacht ik dat het al voor zondagavond bekend is. Maar ik ben wel benieuwd.
ik denk niet dat Peter onzin lult, dat zou niet slim zijn in ieder geval. ik zag hem zojuist op tv en hij werd erg emotioneel, dit wordt je niet zomaar natuurlijk... :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:29:
Denk dat Joran onschuldig is.. Die Peter R De Vries kijkt nooit verder dan Joran. Je hebt hem bijv. nooit gehoord over dat Natalee's stiefvader haar seksueel misbruikte en ze mogelijk zwanger van hem was, dat de moeder van Natalee al op Aruba was voordat de vlucht die Natalee zou moeten hebben vertrokken was - Dus ze wist al dat Natalee niet terug zou komen. Ook heeft hij er nooit naar gekeken dat Natalee's moeder dat heeft verzwegen voor de politie.
Ook heeft hij er nooit aandacht aan besteed dat Natalee een dag na de verdwijnig is gespot op een camera in een tankstation, en zelfs haar echte vader (Dus niet die Jug Twitty) heeft bevestigd dat zij het was op de camera, maar haar moeder het ontkende omdat Natalee ''een grote neus en kleinere borsten zou hebben'''.
Maarja ben wel benieuwd waarmee die nou weer is gekomen

ga jij ff heel stuk crap zitte typen terwijl je het binnekort hoort

Uitspraak van inactief op donderdag 31 januari 2008 om 18:32:
Uitspraak van Wieke op donderdag 31 januari 2008 om 18:29:
Je hebt hem bijv. nooit gehoord over dat Natalee's stiefvader haar seksueel misbruikte en ze mogelijk zwanger van hem was, dat de moeder van Natalee al op Aruba was voordat de vlucht die Natalee zou moeten hebben vertrokken was - Dus ze wist al dat Natalee niet terug zou komen.

Zijn dat niet die bazel-verhaaltjes van die 2 "paranormale" debielen van laatst?

Nee, dat was al veel eerder bekend, het staat ook al in het boek dat Joran heeft geschreven. Er was toen alleen geen aandacht voor omdat iedereen toen alleen maar oog voor Joran had. Verklaringen van mensen die beweren haar nog te hebben gezien na haar verdwijnig is ook niks mee gedaan, omdat Beth zo'n druk op het OM van Aruba legte dat ze snel iemand moesten arresteren en dus overhaaste beslissingen namen.
laatste aanpassing

Uitspraak van inactief op donderdag 31 januari 2008 om 17:24:
towellie

:respect:
goeie reklame stunt.

http://www.nu.nl/news/1416544/13/%27Joran_van_der_Sloot_bekent_moord_Holloway%27.html

staat wellicht meer

zondag niet kijken want het is weer carnaval jalalalalala

Nu zit ie ook bij Boulevard.. hij heeft het echt geflikt denk ik..

Ja, maar op die schermafbeelding bij dat nu.nl staat een gesprek tussen Peter R de Vries en Mos, ben benieuwd of hij dat gesprek ook laat zien in z'n documentaire.. Kan-ie ook zo verzonnen hebben dat gesprek.

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 januari 2008 om 18:33:
Uitspraak van Wieke op donderdag 31 januari 2008 om 18:29:
Maarja ben wel benieuwd waarmee die nou weer is gekomen

ga jij ff heel stuk crap zitte typen terwijl je het binnekort hoort

Ookal is Joran wel schuldig, die moeder heeft paar behoorlijk vage dingen achtergehouden en gedaan.. Dat valt niet echt te ontkennen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:33:
het staat ook al in het boek dat Joran heeft geschreven.

lekker betrouwbaar ook..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:37:
Uitspraak van Wieke op donderdag 31 januari 2008 om 18:33:
het staat ook al in het boek dat Joran heeft geschreven.

lekker betrouwbaar ook..

In zijn boek staan veel verklaringen van mensen en dingen die gewoon feiten zijn. Dus ik zou als ik jou was eerst maar dat boek lezen dan..

'Joran van der Sloot bekent'
AMSTERDAM - Joran van der Sloot zou in een geheime opname de moord op Natalee Holloway hebben bekend.

Weblog VKmag zegt via een achterdeur van de website van Peter R. de Vries informatie te hebben gevonden waaruit dat zou blijken.

Donderdag kondigde Peter R. de Vries al aan dat hij de oplossing in de zaak-Holloway heeft.

Zijn website werd halsoverkop geupdate toen het OM op Aruba een persbericht naar buiten bracht.

De Vries claimt dat dit zijn meest onthullende ontdekking ooit is.

bron telegraaf
laatste aanpassing

cluedo, whe
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:32:
?... jij loopt te roepen dat het kijkcijfer gedoe is! Maar hij gaat niet voor de camera zeggen dat hij alles weet...

ja, dan moet ie gewoon meteen zeggen en niet alles gaan voorhouden voor zn eige programma en daar heb ik een hekel aan, HIJ moet het in zijn programma gaan zegge enzo..

ookal had hij in het kort gezecht wat er aan de hand was en wat er is gedaan enzo .. en wie er nu opgepakt is.. nee, want dan kijkt er niemand meer zondag?...

Ik zat toen die tijd in Aruba, toen dit was gebeurt, en ik had enkele bewoners daar gesproken en die zeide al meteen dat er iets niet klopte met die moeder enzo :X want er waren nog meer dinge aan de hand, en die zijn nooit na vore gekomen :X..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:38:
In zijn boek staan veel verklaringen van mensen en dingen die gewoon feiten zijn. Dus ik zou als ik jou was eerst maar dat boek lezen dan..

sorry hoor maar die jongen leeft in z,n eigen wereld en kan zaken ook verzinnen zoals jij beweerd dat peter zaken verzint!!

en om eerlijk te zijn vindt ik je redelijk triest, je geeft behoorlijk af op peter..wees blij dat ie die zaak heeft opgelost en dat ie daar zijn tijd en energie in heeft gestoken maar neem jij het vooral maar voor die joran op :(

Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op donderdag 31 januari 2008 om 18:40:
Ik zat toen die tijd in Aruba, toen dit was gebeurt, en ik had enkele bewoners daar gesproken en die zeide al meteen dat er iets niet klopte met die moeder enzo want er waren nog meer dinge aan de hand, en die zijn nooit na vore gekomen ..

Precies, maar daar heeft die Peter R De Vries nooit aandacht aan besteed, want dat klopt niet in zijn 'Joran is zo schuldig en Beth is zo zielig'-verhaaltje.
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op donderdag 31 januari 2008 om 18:40:
ookal had hij in het kort gezecht wat er aan de hand was en wat er is gedaan enzo .. en wie er nu opgepakt is.. nee, want dan kijkt er niemand meer zondag?...

hij heeft zijn doel al bereikt, namelijk het oplossen van de zaak

aandacht krijgt ie nu toch wel, ook al kijkt niemand zondag

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:36:
Ookal is Joran wel schuldig

hoop het
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:41:
Precies, maar daar heeft die Peter R De Vries nooit aandacht aan besteed, want dat klopt niet in zijn 'Joran is zo schuldig en Beth is zo zielig'-verhaaltje.

jij ben gewoon vlieft op joran.

Uitspraak van Ruud.. op donderdag 31 januari 2008 om 18:41:
hij heeft zijn doel al bereikt, namelijk het oplossen van de zaak

Ben benieuwd wat die oplossing dan is..
Als het echt Joran is, of dat hij echt de dader te pakken heeft, wordt diegene echt wel voor zondag opgepakt lijkt me?!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:38:

:aai:

Hij zei net ook al dat ie niet beweerd dat Yoran schuldig, of niet schuldig is. Gewoon zondag kijken dus en anders kijk je toch niet.

Joran.. :dood:

We wisten het allang..

http://edition.cnn.com/2008/WORLD/americas/01/31/aruba.holloway.ap/index.html?iref=newssearch
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:42:
Als het echt Joran is, of dat hij echt de dader te pakken heeft, wordt diegene echt wel voor zondag opgepakt lijkt me?!

ja dat zou zomaar kunnen, maar dan weet nog niemand hoe en wat precies.... dit legt hij dan mooi uit in zijn uitzending a.s. zondag ;)

Dep niet zulke domme antwoorden gaan geven, verdiep je anders ff in die hele zaak als je je mening wilt geven of zeggen dat iemand anders onzin lult. Dan komt je mening wat sterker over, snap je? :loser:
luitjes luitjes

als het echt wereld nieuws komt het vanzelf vanavond bij CNN ;)

mischien heeft hij het wel opgelost, maar bedenk dan waarom wachten tot zondag, voor de kijkcijfers, wat een kijkbuishoer is het dan toch.

wachten tot zondag hahaha, peter als je echt zo'n hart voor de zaak hebt, dan zend je het vanavond uit en nie tot zondag wachten, al het nieuws gaat nu toch wel uitlekken

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:43:
Hij zei net ook al dat ie niet beweerd dat Yoran schuldig, of niet schuldig is. Gewoon zondag kijken dus en anders kijk je toch niet.

Als het niet Joran is moet hij zich diep in een hoekje gaan schamen aangezien hij al de hele tijd roept dat het Joran was. En als het niet Joran was had hij die documentaire niet gemaakt omdat-ie dan behoorlijk voor lul staat, dus denk dat het wel duidelijk is dat hij Joran als schuldige aanwijst. Maar ben benieuwd.

Uitspraak van DJ Electric Samurai op donderdag 31 januari 2008 om 18:45:
wachten tot zondag hahaha, peter als je echt zo'n hart voor de zaak hebt, dan zend je het vanavond uit en nie tot zondag wachten, al het nieuws gaat nu toch wel uitlekken

Idd, alleen maar voor het geld & de kijkcijfers.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:45:
Dep niet zulke domme antwoorden gaan geven, verdiep je anders ff in die hele zaak als je je mening wilt geven of zeggen dat iemand anders onzin lult. Dan komt je mening wat sterker over, snap je? :loser:

pff wat zeur je toch tegen me, laat me met rust man