Onderwerp is dubbel!
Zie "Het grote Joran / Peter R. Topic" voor eenzelfde onderwerp.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:45:Dep niet zulke domme antwoorden gaan geven, verdiep je anders ff in die hele zaak als je je mening wilt geven of zeggen dat iemand anders onzin lult. Dan komt je mening wat sterker over, snap je?
De meeste mensen die zich in de zaak verdiepen komen toch echt tot de conclusie dat Joran een notoire leugenaar is. Waarom alsmaar liegen, liegen, liegen waneer je onschuldig bent?
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op donderdag 31 januari 2008 om 18:47:De meeste mensen die zich in de zaak verdiepen komen toch echt tot de conclusie dat Joran een notoire leugenaar is. Waarom alsmaar liegen, liegen, liegen waneer je onschuldig bent?
Ik heb me verdiept in de zaak & ik vind de moeder van Natalee toch verdachter overkomen dan Joran. Dus nee, tot die conclusie ben ik niet gekomen..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:46:alleen maar voor het geld & de kijkcijfers
welcome to the real world
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:46:Als het niet Joran is moet hij zich diep in een hoekje gaan schamen aangezien hij al de hele tijd roept dat het Joran was. En als het niet Joran was had hij die documentaire niet gemaakt omdat-ie dan behoorlijk voor lul staat, dus denk dat het wel duidelijk is dat hij Joran als schuldige aanwijst. Maar ben benieuwd.
Ja, maar als jorang de schuldige is. Heeft peter het mooi opgelost met zijn team.
Alleen als er een verborgen camera is gebruikt, wat wil dat nou zeggen??

Van de engelse website van Peter R de Vries
Uitspraak van DJ Electric Samurai op donderdag 31 januari 2008 om 18:45:als het echt wereld nieuws komt het vanzelf vanavond bij CNN
Hoezo? Het zijn toch niet CNN's beelden?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:48:Ik heb me verdiept in de zaak & ik vind de moeder van Natalee toch verdachter overkomen dan Joran. Dus nee, tot die conclusie ben ik niet gekomen..
Raar... Hij geeft het zelf toe dat hij veel gelogen heeft
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op donderdag 31 januari 2008 om 18:49:Raar... Hij geeft het zelf toe dat hij veel gelogen heeft Toch knap dat je dan niet tot die conclusie kan komen
Jep, hij heeft veel gelogen, maar hij heeft ook uitgelegd waarom. En die moeder van Natalee heeft ook veel gelogen, maar dat weten de mensen dan weer niet..
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op donderdag 31 januari 2008 om 18:49:Raar... Hij geeft het zelf toe dat hij veel gelogen heeft Toch knap dat je dan niet tot die conclusie kan komen
Hij geeft in de video blijkbaar toe het gedaan te hebben. Ik vermoed dat ze ergens stiekem hebben ingebroken om de film te maken.
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op donderdag 31 januari 2008 om 18:40:Ik zat toen die tijd in Aruba, toen dit was gebeurt, en ik had enkele bewoners daar gesproken en die zeide al meteen dat er iets niet klopte met die moeder enzo want er waren nog meer dinge aan de hand, en die zijn nooit na vore gekomen
waarom wordt je zelf geen misdaadverslaggever
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op donderdag 31 januari 2008 om 18:40:ja, dan moet ie gewoon meteen zeggen en niet alles gaan voorhouden voor zn eige programma en daar heb ik een hekel aan, HIJ moet het in zijn programma gaan zegge enzo..
hij kan al deze dingen onderzoeken Door het programma ( en het geld van sbs6 ) als hij dan al zn ontdekkingen vooraf bekend gaat maken heeft heel het programma geen zin meer he
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:48:Ik heb me verdiept in de zaak & ik vind de moeder van Natalee toch verdachter overkomen dan Joran. Dus nee, tot die conclusie ben ik niet gekomen..
beter doe je ogen eens een keer open of bekijk de feiten nog maar eens en kom niet met kansloze opmerkingen aan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:51:Jep, hij heeft veel gelogen, maar hij heeft ook uitgelegd waarom. En die moeder van Natalee heeft ook veel gelogen, maar dat weten de mensen dan weer niet..
Je hebt het mis schat..
http://www.vkmag.com/
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:51:beter doe je ogen eens een keer open of bekijk de feiten nog maar eens en kom niet met kansloze opmerkingen aan
Grappig, wou net hetzelfde tegen jou zeggen..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:52:Grappig, wou net hetzelfde tegen jou zeggen..
komop he..verzin wat beters...mevr v/d sloot
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:52:Grappig, wou net hetzelfde tegen jou zeggen..
Het is uitgelekt dat Joran in de video bekend heeft.. Dus je zit mis.. Helaas..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:51:Jep, hij heeft veel gelogen, maar hij heeft ook uitgelegd waarom. En die moeder van Natalee heeft ook veel gelogen, maar dat weten de mensen dan weer niet..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:52:http://www.vkmag.com/
Ik heb me verdiept in de zaak & ik vind de moeder van Natalee toch verdachter overkomen dan Joran. Dus nee, tot die conclusie ben ik niet gekomen..
Jij moet gewoon ook je eigen programma krijgen!
Ben wel benieuwd ga wel kijken haha als die Joran het gedaan heb dan wel respect voor zo keihard dr over kunnen liegen!
Uitspraak van DJ Electric Samurai op donderdag 31 januari 2008 om 18:45:als het echt wereld nieuws komt het vanzelf vanavond bij CNN
CNN was vanmiddag 1 van de eerste die het nieuws overnam.
Ik kan me wel voorstellen dat het niet direct aan het buitenland wordt verkocht aangezien een uitzending met "dé oplossing" wereldwijd vele miljoenen kan opleveren voor Endemol. Dus die nieuwszenders zullen nog wel een paar dagen tegen elkaar op mogen bieden
Ik weet niet. Als Joran hierin de dader is, is zijn arrestatie vanavond vast weer op alle zenders. Uit het persbericht blijkt dat justitie de uitzending namelijk al heeft gezien.
Zijn moeder kan ik me ook niet zo goed voorstellen. Die is hier nl voor naar Nederland gekomen. (maarja een hier bij peter gearresteerde moeder is ook sensatie
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:49:Alleen als er een verborgen camera is gebruikt, wat wil dat nou zeggen??
Zijn bij justitie gewoon bruikbaar.
laatste aanpassing
Uitspraak van FC Lacoste op donderdag 31 januari 2008 om 18:54:peter r. heeft vaak de tunnelvisie bekritiseert... maar volgens mij is hij er nu zelf ook in verzeild geraakt!
Hij heeft deze zaak zeker via een tunnelvisie bekeken ja.
Uitspraak van lunatic4life op donderdag 31 januari 2008 om 18:55:Jij moet gewoon ook je eigen programma krijgen!
Vind ik ook
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:56:Hij heeft deze zaak zeker via een tunnelvisie bekeken ja.
als Joran bekent heeft geloof je het nog niet?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:36:Ookal is Joran wel schuldig, die moeder heeft paar behoorlijk vage dingen achtergehouden en gedaan.. Dat valt niet echt te ontkennen.
LOl wat maak dat nu uitwat die moeder heefd gezegd of achtergehouden, het gaat om de verdwijning van nathalie, en niet of haar moeder iets heeft achtergehouden
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:29:Je hebt hem bijv. nooit gehoord over dat Natalee's stiefvader haar seksueel misbruikte en ze mogelijk zwanger van hem was, dat de moeder van Natalee al op Aruba was voordat de vlucht die Natalee zou moeten hebben vertrokken was - Dus ze wist al dat Natalee niet terug zou komen. Ook heeft hij er nooit naar gekeken dat Natalee's moeder dat heeft verzwegen voor de politie.
LOL haha wieke hoe dom kun je zijn.
je praat er over alsof je er zelf bij bent geweest.
kijk alleen naar de feiten en niet naar de randverschijnselen en geruchten DONT BE STUPIT
check deze link
http://content.vkmag.com/gallery/jorandiditt/
btw zolang er geen nieuws uitzending komt van bijvoorbeeld het journaal of een andere gerespecteerde nieuwsbron, is en blijft het een gerucht en niet meer dan dat
peter r de vries moet als hij echt het nieuws heefd dat vanavond uitzenden
laatste aanpassing
Uitspraak van lunatic4life op donderdag 31 januari 2008 om 18:55:als die Joran het gedaan heb dan wel respect voor zo keihard dr over kunnen liegen!
Uitspraak van DJ Electric Samurai op donderdag 31 januari 2008 om 18:57:LOL haha wieke hoe dom kun je zijn.
je praat er over alsof je er zelf bij bent geweest
Toch grappig dat de dingen die je van mij citeert gewoon FEITEN zijn, dingen die ook bewezen zijn. DUs nee, valt best mee hoe dom ik ben..
Uitspraak van DJ Electric Samurai op donderdag 31 januari 2008 om 18:57:peter r de vries moet als hij echt het nieuws heefd dat vanavond uitzenden
Hij moet niets.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:58:Toch grappig dat de dingen die je van mij citeert gewoon FEITEN zijn, dingen die ook bewezen zijn
daar klopt dus helemaal nikx van met wat je zegt....die feiten die jij noemt zijn dus nooit bewezen of heb je het weer uit het boekje van joran!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:58:Toch grappig dat de dingen die je van mij citeert gewoon FEITEN zijn, dingen die ook bewezen zijn. DUs nee, valt best mee hoe dom ik ben..
haha... je komt met 'feiten' uit het boek van de dader
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:58:dom
De mensen die hier miepen over kijkcijfers zondag ook niet kijken hé?, je lees het vanzelf wel in dit topic. 
So what?
Waarom zou er geen speciale uitzending mogen komen als je zo'n zaak (!) op weet te lossen?
Als dat echt zo is verdienen Peter, zijn programma en iedereen die daar aan meewerkt daar gewoon zwaar veel respect voor en mag je daar gerust even voor gaan zitten.
De mensen die het als eerste moeten weten weten nu toch al wel hoe het zit, of denk je dat die ook vol spanning tot zondag moeten wachten?
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op donderdag 31 januari 2008 om 18:40:ja, dan moet ie gewoon meteen zeggen en niet alles gaan voorhouden voor zn eige programma
So what?
Waarom zou er geen speciale uitzending mogen komen als je zo'n zaak (!) op weet te lossen?
Als dat echt zo is verdienen Peter, zijn programma en iedereen die daar aan meewerkt daar gewoon zwaar veel respect voor en mag je daar gerust even voor gaan zitten.
De mensen die het als eerste moeten weten weten nu toch al wel hoe het zit, of denk je dat die ook vol spanning tot zondag moeten wachten?
Ik wil de beelden NU zien 
laatste aanpassing
Uitspraak van Manu Kenton op donderdag 31 januari 2008 om 19:05:http://content.vkmag.com/gallery/jorandiditt/index.html
Spuit 11.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 19:05:Toch netjes als hij het echt opgelost heeft.
En het weet ik niet hoeveel tellende koppen onderzoeksteam niet.
hij zal ook aardig wat mensen in dienst gehad hebben hoor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:58:Toch grappig dat de dingen die je van mij citeert gewoon FEITEN zijn, dingen die ook bewezen zijn. DUs nee, valt best mee hoe dom ik ben..
HAHA laten we niet off topic gaan, maar vraag jezelf af of je nu weet waarom ik je je geciteerd hebt.
lieverd het gaat er niet om of je dom bent of niet, je zal heus een slimme meid zijn
je moet niet alles geloven wat de media je voorspiegelt
btw CNN ook de meest betrouwbare nieuwbron van de US (LOL)
heeft het ook al vermeld
http://edition.cnn.com/2008/WORLD/americas/01/31/aruba.holloway.ap/
laatste aanpassing
Ik wil de beelden NU zien
daarom is het zo raar dat peter daarmee tot zondag wil wachten
dat is vreemd
Joran zelf zal het nu ook wel weten
wat gaat hij doen, als ik hem was en er was ook maar iets van waar dan zou ik onderduiken
of erger nog stel dat wat peter beweert echt zo is, dan pleegt ie msichien straks zelfmoord en dan zullen we het nooit echt weten.
zolang hij zelf niet life zegt dat hij het gedaan heeft, want vergeet niet, je kunt beelden manipuleren
laatste aanpassing
Uitspraak van lunatic4life op donderdag 31 januari 2008 om 19:16:Miss weet pete R de Vries wel helemaal niks en probeerd hij die Joran zo uit de tent te lokken
Boi hij belde mij nog,en uit de verborgen cameras en opnamens werd wel duidelijk dat Joran er iets van af wist/weet maar niet de hoofddader was maar ze worden alle 3 gepakt.