de Nederlandse recherche en FBI worden echt niet voorgetrokken t.o.v. de 'normale' Nederlander. Ook zij moeten gewoon wachten tot de uitzending van zondagavond.
In dit soort situaties ga je toch niet wachten?
hoe zit dat dan ?
als Peter bewijsmateriaal heeft over wie de dader is maar hij wacht met het bekend maken hiervan, dan is hij toch zelf strafbaar?
Wat een kneus die Peter R. de Vries, beetje reclame maken voor zijn kut show, dat hij die uitzending dan vanavond laat zien ipv zondag!!
In dit soort situaties ga je toch niet wachten?? beetje aandacht nodig die kerel......
En daarbij vind ik het normaal dat hij dat in zn eigen show wil doen zondag, hij heeft toch de zaak opgelost ?
Whaha wat een grap
Nou die krijgt hooguit een paar jaar
Zoals ik al zeg, in dit soort situaties ga je toch niet wachten??
Zend die uitzending vanavond of desnoods morgenavond uit, waarom zondag??
Dit noemen ze toch iets zoals "Breaking News"?????
Raar mannetje die Peter, ga fijn carnaval vieren Zondag..blijf echt niet thuis voor die kut show van hem, misschien is er nog plaats op de bank bij Jensen voor hem, neemt die daar maar plaats als het zo'n show man is!!
Idd wou net ook na hyves gaan, dacht precies hetzelfde
Zoals ik al zeg, in dit soort situaties ga je toch niet wachten??
Zend die uitzending vanavond of desnoods morgenavond uit, waarom zondag??
Dit noemen ze toch iets zoals "Breaking News"?????
Raar mannetje die Peter, ga fijn carnaval vieren Zondag..blijf echt niet thuis voor die kut show van hem, misschien is er nog plaats op de bank bij Jensen voor hem, neemt die daar maar plaats als het zo'n show man is!!
Altijd leuk om al die zieltjes helemaal uit hun plaat te zien gaan
Ik bedoel hoe kansloos kan je zijn als je je frustraties gaat uitten op een hyves profieltje
Maarja het siert hem wel dat hij die krabbels niet wist
k bedoel hoe kansloos kan je zijn als je je frustraties gaat uitten op een hyves profieltje
Jammer dat hyves het niet doet. Joran zn profiel zal wel weer flink bezocht worden
Het is toch ook hilarisch
Ach ja misschien wat overtrokken reactie van mij, jullie hebben wel gelijk!
maar waarom nu bekend maken en pas Zondag uitzenden??
maar waarom nu bekend maken en pas Zondag uitzenden??
LOL en wie zegt dat hij het ook daadwerkelijk is, iedereen kan wel een fake profiel aanmaken,je bent echt dom als je dat nog niet eens weet hahahaha
Jaik wilde ook wel weer even de hatelijke teksten checken.
Volgens mij is ie ook nooit online. Tenminste daar lijkt het op.
het is een fake profiel geloof mij nou maar
haha ja is zo
maar het komt wel over
Nou, meissie...ik wil niet al te hoog van de toren blazen, maarrreeee...je zat er toch effe flink naast met je overtuiging dat Joran onschuldig zou zijn of niet dan? Ik ga mezelf niet op de borst kloppen, maar de logica die ik voor ogen had vwb die sukkel klopte dus wel. En ik moet je zeggen: IK VIND HET ECHT HELEMAAL GEWELDIG DAT DIE SUKKEL DOOR DE MAND VALT MET Z'N KUTKOP!!!
maakte die maar wat bekend
Lul er nou niet omheen; bespaar je een afgang OK? Staat je vliegtuig naar Curacao al klaar?
nee heb je nooit gezegd
maar je neemt het wel altijd voor die misbaksel op
maar je kent hem aardig goed dus dan zal dat welm anders zijn
Loon na werken noemen ze dat.
Hij verdient het gewoon om even vol in de schijnwerpers te staan!