Partyflock

Forumonderwerp · 987689

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(Novum) - Vrouwelijk moslims moeten niet de keuze hebben een mannelijke arts te weigeren. Dat stelt VVD-Kamerlid Henk Kamp maandagavond in actualiteitenprogramma Nova. Hij gaat daarmee in tegen een nieuwe richtlijn van artsenorganisatie KNMG.

Kamp vreest dat de gezondheidszorg in de problemen komt als patiënten artsen per definitie kunnen weigeren. Volgens Kamp is het niet haalbaar altijd vrouwen beschikbaar te hebben op medische afdelingen. Moslima's die per se niet door mannen behandeld willen worden moeten 'maar terug naar hun eigen land', zei Kamp. Volgens de VVD'er gaat het om een kleine groep die zich niet wenst aan te passen aan de Nederlandse samenleving. Hun eisen zouden de samenleving in de problemen brengen. "Wij moeten dat niet accepteren."

De richtlijn van de KNMG is opgesteld naar aanleiding van een incident in het Meander Medisch Centrum in Amersfoort. Daar werd deze zomer een zwangere vrouw binnengebracht die op het punt van bevallen stond. Haar echtgenoot weigerde de hulp van een mannelijke arts die op dat moment dienst had. De vrouw is toen per ambulance naar een ziekenhuis in Utrecht vervoerd.

De Nederlands-Marokkaanse kinderarts Nordin Dirham is ook tegen de nieuwe richtlijn. Volgens Dirham, werkzaam in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam is het 'volkomen onzin' dat een vrouw volgens de islam niet door een man behandeld mag worden.

De KNMG-richtlijn zegt overigens dat vrouwen in acute situaties hulp van een mannelijke arts niet mag weigeren. In alle andere gevallen moeten ziekenhuizen wel meewerken.

Kamp roept dinsdag de ministers van Volksgezondheid Ab Klink (CDA) en Integratie Ella Vogelaar (PvdA) naar de Tweede Kamer. "Zij moeten een streep trekken. Tot hier en niet verder."

http://binnenland.nieuws.nl/491454/VVD__moslimas_moeten_mannelijke_arts_accepteren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HOLLAND op dinsdag 18 december 2007 om 01:29:
Daar werd deze zomer een zwangere vrouw binnengebracht die op het punt van bevallen stond. Haar echtgenoot weigerde de hulp van een mannelijke arts die op dat moment dienst had. De vrouw is toen per ambulance naar een ziekenhuis in Utrecht vervoerd

in zo'n geval vind ik die vent waardeloos, als hij een kind in zich had zou hij het ook snel eruit willen, desnoods door een vrouw.

in niet dringende gevallen ( waar het niet op een dagje of week steekt ) kunnen ze zelf kiezen waar, maar in dringende gevallen heeft die Kamp wel gelijk.

het is te nemen of te laten, dan maar zelf het kind van je vrouw ter wereld helpen vent (y)
De Nederlands-Marokkaanse kinderarts Nordin Dirham is ook tegen de nieuwe richtlijn. Volgens Dirham, werkzaam in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam is het 'volkomen onzin' dat een vrouw volgens de islam niet door een man behandeld mag worden.

ach sommige doen gewoon graag moeilijk, zie je zo :rot:

als ik ooit zwanger wordt, ( god moge het behoede :roflol: ) wil ik ook dat een blonde stoot van 18 m'n kind ter wereld brengt b) jwt ( dat moet volgens mijn geloof namelijk :x )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd :S
Waarschuw beheerder
die moslims moeten gewoon niet zo raar doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op dinsdag 18 december 2007 om 01:35:
in zo'n geval vind ik die vent waardeloos, als hij een kind in zich had zou hij het ook snel eruit willen, desnoods door een vrouw.

die passen zich niet aan hier, dan maar terug naar eigen land

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOLLAND op dinsdag 18 december 2007 om 11:23:

Zo zitten we nu eenmaal als nederlander in elkaar en we gaan ons echt niet aanpassen aan hun wensen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Uitspraak van HOLLAND op dinsdag 18 december 2007 om 11:23:

Dus die Nordin Dirham moet niet zo raar doen?
Waarschuw beheerder
Moslima's die per se niet door mannen behandeld willen worden moeten 'maar terug naar hun eigen land', zei Kamp

Een zelfbetaald enkeltje naar het eigen land lijkt mij hier de beste oplossing :jaja:

Mocht het vliegtuig van Onur Air dit keer het vliegveld wel halen dan kunnen ze daar een arts naar keuze uitzoeken. Vraag ik me af of in hun eigen land er überhaupt vrouwelijke artsen zijn, maar dat terzijde...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op dinsdag 18 december 2007 om 13:41:
Dus die Nordin Dirham moet niet zo raar doen

Nee die moslims die klagen moeten niet zo raar doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Moslima's die per se niet door mannen behandeld willen worden moeten 'maar terug naar hun eigen land', zei Kamp. Volgens de VVD'er gaat het om een kleine groep die zich niet wenst aan te passen aan de Nederlandse samenleving. Hun eisen zouden de samenleving in de problemen brengen. "Wij moeten dat niet accepteren."

:respect:

Waarschuw beheerder
Ze moeten niet zeiken. Moslims moeten een mannelijke arts accepteren (y)

Waarschuw beheerder
Hoe zit het nl. met het land van herkomst, volgens mij worden ze daar in een ziekenhuis helemaal niet op hun wenken bedient.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 14:46:
volgens mij worden ze daar in een ziekenhuis helemaal niet op hun wenken bedient.

ze mogen al blij zijn dat de ziekenhuisen hier beter zijn dan in die landen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOLLAND op dinsdag 18 december 2007 om 14:54:

In die ziekenhuizen daar staan er volgens mij een stel vroedrvouwen klaar om allemaal allieallieallieallie te roepen en eentje met een groot hakmes om de kleine effe te besnijden.
Waarschuw beheerder
zij moeten zich aanpassen aan ons, zoiets heet nou intregratie... moeten wij onze ziekenhuizen aan hun gaan aanpassen? ik dacht het even niet... als het ze niet bevalt, wijs ze maar de grens
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nedeland is veels te tolerant iedereen moet maar eens pikken zoals het gaat.
En daarmee bedoel ik IEDEREEN dus ook de nederlandse zeikerds!

Waarschuw beheerder
en anders werpen ze toch achter t ziekenhuis!!:x o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOLLAND op dinsdag 18 december 2007 om 14:54:

Onderwijs ook maar daar kan jij niet over meepraten (f)

Waarschuw beheerder
sneu dat je zo'n avatar hebt over zo'n irritante fakert.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op dinsdag 18 december 2007 om 16:54:
Onderwijs ook maar daar kan jij niet over meepraten

wat is er toch met jou rafa, het lijkt wel of je een hekel aan mij hebt, terwijl ik je zooooooooo aardig vind (F)

Waarschuw beheerder
Rafa is wel een aardige doch kritische gast.

Alleen jammer dat hij zich inlaat met die kansloze fake flockers van [upc]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 14:37:
Ze moeten niet zeiken. Moslims moeten een mannelijke arts accepteren

Waarschuw beheerder
donateur
Ja waarom niet, dat gezeik altijd, laat ze dan fijn terug gaan en daar naar een vrouwelijke arts gaan. Dat gezeik, nog eventjes en ik ga mijn eigen ik ga altijd tegen de stroom in religie opzetten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 17:08:
ik ga altijd tegen de stroom in religie opzetten!

Heb ik al gedaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 17:12:
Heb ik al gedaan.

Hmm, nouja dan moet ik jou maar volgen als een mak schaap!
Waarschuw beheerder
Mensen die ontspoord raken door boeken zijn echt raar :vaag:

Waarschuw beheerder
En terecht.. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Zo heb jij deze geen partyflock correct antwoord?!
vind deze twee woorden erg weinig tegenover de anders altijd zo uitgebreide verklaringen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 18:00:
vind deze twee woorden erg weinig tegenover de anders altijd zo uitgebreide verklaringen

Valt weinig meer over te zeggen eigenlijk.. Moslima's en vooral hun mannen moet niet zo zeiken en gewoon accepteren dat het hier zo werkt..

Anders staat in de zandbak van herkomst nog wel een sjamaan met botte messen.. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 14:37:
Moslims moeten een mannelijke arts accepteren

die willen niet dat n vreemde man naar hun vrouw der kut kijkt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt mooi die discussie over 1 vrouw die afgelopen zomer een andere arts geeist heeft. (Heb ik ook een keer met een tandarts gedaan en toen zijn er ook geen kamervragen gesteld)

Dit gebeurt er dus in Den Haag met ons geld. Doe vooral lekker mee en maak van de mug vooral een olifant. Als ik een andere arts kan krijgen dan krijg ik die en als het niet lukt dan heb ik pech. Heb dan weinig te eisen lijkt me.
Zo simpel ligt het toch? Of moeten hier echt een Europees referendum over gehouden worden?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOLLAND op dinsdag 18 december 2007 om 16:56:
wat is er toch met jou rafa, het lijkt wel of je een hekel aan mij hebt, terwijl ik je zooooooooo aardig vind

:lol:

Geef toch bloemetje!! :[

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 16:59:
Alleen jammer dat hij zich inlaat met die kansloze fake flockers van [upc]

Af en toe moet je gewoon ff het leven relativeren en dat zouden meer mensen hier moeten doen.

n. Moslima's die per se niet door mannen behandeld willen worden moeten 'maar terug naar hun eigen land', zei Kamp.

Kamp schijnt toch best een slimme man te zijn.. wist namelijk niet dat Moslims een eigen land hebben.

VVD Populisme (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op dinsdag 18 december 2007 om 18:24:
Geef toch bloemetje!!

ik ook, (f)
Waarschuw beheerder
Kamp schijnt toch best een slimme man te zijn.. wist namelijk niet dat Moslims een eigen land hebben.

Kamp probeert de zwakbegaafde kiezer bij Wilders weg te kapen. Ik zie Kamp zo roepen dat se in Maroko geen Kerken mogen bouwuh. Dan is de VVD helemaal binnen denk ik. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 18 december 2007 om 18:37:
Ik zie Kamp zo roepen dat se in Maroko geen Kerken mogen bouwuh. Dan is de VVD helemaal binnen denk ik.

:respect:(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 18:02:
Valt weinig meer over te zeggen eigenlijk.. Moslima's en vooral hun mannen moet niet zo zeiken en gewoon accepteren dat het hier zo werkt..

Anders staat in de zandbak van herkomst nog wel een sjamaan met botte messen.. (Y)

Precies, mensen moeten gewoon helder nadenken niet met vage shit in hun hoofd rondlopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 14:57:
In die ziekenhuizen daar staan er volgens mij een stel vroedrvouwen klaar om allemaal allieallieallieallie te roepen en eentje met een groot hakmes om de kleine effe te besnijden.

:roflol:
Waarschuw beheerder
Ze moeten gewoon niet zo dom doen.
Ze mogen al lang blij zijn dat er uberhaupt artsen zijn die hun willen helpen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van C aroline op dinsdag 18 december 2007 om 18:45:
Ze mogen al lang blij zijn dat er uberhaupt artsen zijn die hun willen helpen

:D

Echt weer de meest stompzinnige opmerking denkbaar. Gelukkig is de gemiddelde arts zoveel slimmer als jij.. :loser:

Achterlijk wijf... :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 18:02:

Anders staat in de zandbak van herkomst nog wel een sjamaan met botte messen..

Brr,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 18:48:
Brr,

Verklaar je nader..?
Waarschuw beheerder
Ik zie Kamp zo roepen dat se in Maroko geen Kerken mogen bouwuh

lol daar staan al kerken
Waarschuw beheerder
Moslima's die per se niet door mannen behandeld willen worden moeten 'maar terug naar hun eigen land', zei Kamp.

Eigen land?
Als deze mensen geen toeristen,illegalen of asielzoekers zijn dan is Kamp een discriminerende tyfushond die geen haar beter is dan zijn n***collega Wilders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C aroline op dinsdag 18 december 2007 om 18:45:
Ze mogen al lang blij zijn dat er uberhaupt artsen zijn die hun willen helpen

artsen moeten iedereen helpen
Waarschuw beheerder
en wat hadden ze gedaan als er helemaal geen vrouwelijke artsen waren?

Waarschuw beheerder
Kamp probeert de zwakbegaafde kiezer bij Wilders weg te kapen

alleen de zwakbegaafde kiezers?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekker in Marokko, in de bergen, in een tentje bevallen :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 21:49:
alleen de zwakbegaafde kiezers?

dat zijn toch alle wilders stemmers?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 18 december 2007 om 21:53:
dat zijn toch alle wilders stemmers?

Leg uit? Heb je er een onderzoek naar gedaan?
Een representatief steekproefsgewijs onderzoek, met daaraan een IQ-test gekoppeld?

Anders vind ik namelijk dat zo'n uitspraak over Wilders-stemmers ook
tegen het zwakbegaafde zit.

Kijk dat wilders misschien in sociaal opzicht een aantal kortzichtige opmerkingen maakt hoeft nog niet te betekenen dat een kiezer daarom maar direct zwakbegaafd moet wezen, je kan ook op Wilders stemmen zonder perse een hekel aan de Islam te moeten hebben, maar juist op hem stemmen, omdat de andere partijpunten van hem je sterk aanspreken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 18 december 2007 om 19:00:
artsen moeten iedereen helpen

idd. Maar het is vaak niet de vrouw die er moeilijk over doet, maar haar man
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 22:00:
Anders vind ik namelijk dat zo'n uitspraak over Wilders-stemmers ook
tegen het zwakbegaafde zit.

juist het omgekeerde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 22:00:
je kan ook op Wilders stemmen zonder perse een hekel aan de Islam te moeten hebben, maar juist op hem stemmen, omdat de andere partijpunten van hem je sterk aanspreken.

WELKE ANDERE PARTIJPUNTEN !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Dude op dinsdag 18 december 2007 om 22:04:
idd. Maar het is vaak niet de vrouw die er moeilijk over doet, maar haar man

juist, maar zou jij als man het niet erg vinden dat n andere man je vrouw onderzoekt? (ook al is het n arts)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 18 december 2007 om 22:09:
WELKE ANDERE PARTIJPUNTEN !!

hier het verkiezingspamflet

I. Belastingverlaging

16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers (fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)
Miljard extra voor AOW'ers
Extra geld voor meer agenten op straat, meer docenten voor de klas en meer verplegend personeel in het verpleeghuis door:
- wegsnijden bureaucratie en overhead, en:
- benutting van een deel mogelijk begrotingsoverschot aan deze drie sectoren
Lagere benzineprijzen door terugdraaien ‘kwartje van Kok'
Onverkort handhaven hypotheekrenteaftrek
Minder ministeries, minder ambtenaren
Geen stijging gemeentelijke lasten

II. Keiharde aanpak criminaliteit en terrorisme

Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf
Wettelijke verplichting OM tot voordeelsontneming daders bij misdrijven
Minder taakstraffen
Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedrag
Introductie heropvoedingskampen
Preventief fouilleren in het hele land
Herinvoering jeugd- en zedenpolitie
Wettelijk verbod op pedofielenpartij
Professionelere hulp voor slachtoffers
Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
Introductie van administratieve detentie bij terrorisme
10 jaar geen recht op uitkering bij uitkeringsfraude
Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf
Kraakverbod
Reorganisatie politie: terug van 26 naar 4 politieregio's, plus KLPD

III. Onderwijs en gezin
Meer aandacht voor onderwijs, gezin en opvoeding kinderen: veilige scholen, kwaliteitsverbetering lerarenopleiding, normen en waarden terug in gezin en onderwijs, ouders meer verantwoordelijk voor crimineel gedrag van hun minderjarige kinderen (waar van toepassing ook als het gaat om hun eigen verblijfsstatus)
Geschiedenis en nationale identiteit prominent in het curriculum van alle scholen
Menselijke maat terug in onderwijs: kleinere scholen, primaat bij docenten en ouders
Afschaffen tweede fase/studiehuis en VMBO, herinvoering ambachts- en tuchtscholen
Sociale dienstverlening/maatschappelijke stage verplicht onderdeel schoolcurriculum voortgezet onderwijs (3 maanden: ouderenbezoek etc.)
Handhaving artikel 23 van de Grondwet (vrijheid van onderwijs), maar moratorium van 5 jaar op nieuwe islamitische scholen
Wachtlijsten jeugdzorg wegwerken

IV. Immigratiestop / Integratie
Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar
Invoering quotum asielzoekers van maximaal 5.000 per jaar, opvang in eigen regio
Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven
Moratorium van 5 jaar op bouw nieuwe moskeeën en islamitische scholen
Sluiten radicale moskeeën, uitzetten radicale imams
Verbod op buitenlandse financiering of buitenlandse bestuurlijke invloed moskeeën
Preekverbod buitenlandse imams, verplichting tot spreken van Nederlandse taal in gebedshuizen
Afschaffen stemrecht gemeenteraden voor niet-Nederlanders
Teksten vanwege de overheid op (voorlichtings- en informatie-)folders uitsluitend in de Nederlandse taal
Afschaffen dubbele nationaliteit
Geen medische zorg voor illegalen behoudens spoedeisende hulp
Naturalisatie pas na 10 jaar rechtmatig verblijf in Nederland gedurende welke periode men volledig moet hebben gewerkt en geen misdrijf mag hebben gepleegd
Eerste tien jaar verblijf vreemdelingen in Nederland: geen recht op uitkering
Geen verblijfsvergunning voor immigranten die tien jaar voor aanvraag verblijfsvergunning waar ook ter wereld zijn veroordeeld voor een misdrijf
Geen export van uitkeringen buiten de EU
Uitvoering motie-Wilders inzake burqaverbod in openbare ruimte
Verbod hoofddoekjes in publieke functies
Bevorderen vrijwillige remigratie

V. Directe democratie: meer invloed van de burgers
Meer directe democratie: invoering bindende referenda, te beginnen met (1) Turks lidmaatschap EU, (2) wenselijkheid Euro en (3) Antillen wel of niet in Koninkrijk
Invoering districtenstelsel, gekozen burgemeester en gekozen minister-president
Afschaffen Eerste Kamer
Terugbrengen aantal leden Tweede Kamer van 150 naar 100
Afschaffen wachtgeldregelingen voor politici, zelfde sociale zekerheidsrechten als andere burgers. Onmiddellijke invoering sollicitatieplicht voor oud-politici
Geen salarisverhoging voor ministers, kamerleden en andere politici/bestuurders
Geen overheidssubsidies voor politieke partijen

VI. Zorg / Sociale Zaken
Extra geld voor verpleeghuiszorg: minder bureaucratie/overhead en meer handen aan het bed
Nette eenpersoonskamers voor ouderen in verpleeghuizen: ouderen zijn geen gevangenen
Belastingvrij loon voor vrijwillig werkende 65-plussers
Grenzen zo lang mogelijk dichthouden voor Oost-Europese werknemers
Werken voor een uitkering
Geen fiscalisering AOW, vergroting draagvlak AOW door meer werkenden onder de 65 jaar

VII. Infrastructuur / Ruimtelijk ordening / Energie
Meer investeren in wegen en automobiliteit: meer wegen, prioriteit bij knelpunten
Geen tolheffing, geen rekeningrijden, afschaffen trajectcontroles
Verhoging maximumsnelheid, extra verhoging in avonduren en 's nachts
Tweede nationale luchthaven in Flevopolder of in zee
Van Groene Hart naar Kloppend Hart: wonen, werken en recreëren
Bouw nieuwe kerncentrales

VIII. Europese Unie / Vredesoperaties / Buitenlands beleid
Geen nieuwe landen bij Europese Unie
Turkije in de EU dan Nederland eruit
Afschaffen Schengen-visa, Nederland gaat weer geheel over eigen toelatingsbeleid vreemdelingen
Geen nieuwe Europese Grondwet of overdracht nationale bevoegdheden aan Brussel
Samenwerking EU vooral economisch, terugbrengen politieke zeggenschap naar nationale parlementen
Afschaffen Europees Parlement, sterke beperking Europese Commissie en stoppen met jaarlijkse Nederlandse miljardenafdrachten aan Brussel
Minder Nederlandse militaire bijdragen aan internationale (vredes)operaties, alleen nog deelname aan NAVO-operaties
Meer prioriteit voor mensenrechten in buitenlands beleid
Verhoging efficiency krijgsmacht
Verbetering zorg en nazorg thuisfront uitgezonden en teruggekeerde militairen
Steun voor strijd tegen internationaal terrorisme zoals Al-Qaida, Hezbollah en Hamas

IX. Dierenrechten/dierenwelzijn
Rechten van het dier in de Grondwet
Minimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars
Na veroordeling dierenmishandeling: levenslang verbod op houden van dieren
Meer prioriteit bij politie en justitie voor opsporing en vervolging dierenmishandeling (animal cops)
Introductie nationaal alarmnummer voor dieren: 113
Strenger naleven verbod op ritueel ‘thuisslachten'

Kijk ik ben politiek niet zo'n voorstander van Wilders en VVD standpunten en kies zelf liever iets als Groen Links of SP vanwege de sociale zaken en het milieu, maar hou toch graag de kiezer in ere en iemands anders mening ook.

Ik vind het altijd jammer dat mensen er net zo hard er tegenin moeten gaanm "wilders hersenloos" "rechtse mensen ook", terwijl er blijkbaar op lichte discriminatie na (doet trouwens ieder politiek leider) geen argument te geven waarom.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 22:12:
maar hou toch graag de kiezer in ere en iemands anders mening ook.

mensen zijn dom en hun meningen zijn geen kut waard, en al helemaal als ze op die loser stemmen

en ps

meer dan 90% van die lijst die je gaf is anti islam en bewijst mn uitspraak (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 18 december 2007 om 22:11:
maar zou jij als man het niet erg vinden dat n andere man je vrouw onderzoekt

Ik niet nee :no: zo'n gyneacoloog kijkt hele dagen naar kutten, of het hem nog wat boeit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 22:16:
Ik niet nee

maar hun wel en daar gaat het om,

er bestaat vrije keuze in de zorg, dus gaat die toch lekker naar n andere
probleem opgelost
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
juist, maar zou jij als man het niet erg vinden dat n andere man je vrouw onderzoekt? (ook al is het n arts)laatste aanpassing 18 december 2007 22:11

Je wil toch dat je vrouw hulp krijgt, anders ben je niet in t ziekenhuis toch?

Mij maakt het niet uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Dude op dinsdag 18 december 2007 om 22:19:
Mij maakt het niet uit

mij ook niet, ik zeg maar er zijn erg jaloerse mannen (in elke religie)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 18 december 2007 om 22:23:

idd

Waarschuw beheerder
1.
Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit

2.
Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd

3.
Handhaving artikel 23 van de Grondwet (vrijheid van onderwijs), maar moratorium van 5 jaar op nieuwe islamitische scholen

4.-21

Invoering quotum asielzoekers van maximaal 5.000 per jaar, opvang in eigen regio
Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven
Moratorium van 5 jaar op bouw nieuwe moskeeën en islamitische scholen
Verbod op buitenlandse financiering of buitenlandse bestuurlijke invloed moskeeën
Preekverbod buitenlandse imams, verplichting tot spreken van Nederlandse taal in gebedshuizen
Teksten vanwege de overheid op (voorlichtings- en informatie-)folders uitsluitend in de Nederlandse taal
Naturalisatie pas na 10 jaar rechtmatig verblijf in Nederland gedurende welke periode men volledig moet hebben gewerkt en geen misdrijf mag hebben gepleegd
Geen verblijfsvergunning voor immigranten die tien jaar voor aanvraag verblijfsvergunning waar ook ter wereld zijn veroordeeld voor een misdrijf
Uitvoering motie-Wilders inzake burqaverbod in openbare ruimte
Bevorderen vrijwillige remigratie

22.
Steun voor strijd tegen internationaal terrorisme zoals Al-Qaida, Hezbollah en Hamas

23.
Strenger naleven verbod op ritueel ‘thuisslachten'

Meeste punten vind ik nog heel mild.

maar 23 punten die aanstoot kunnen geven tegen artikel 1 van de grondwet,

terwijl hij er 91 heeft.

23 over 91 = 25,27%

dus onderstaande uitspraak is onzin.

Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 18 december 2007 om 22:15:
meer dan 90% van die lijst die je gaf is anti islam en bewijst mn uitspraak

;) een goedeavond verder :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 18 december 2007 om 22:19:
maar hun wel en daar gaat het om

Nederland is nog steeds een democratie en als de meerderheid dit onzin vind, zal er als de democratie werkt er geen verandering in komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 22:30:
maar 23 punten die aanstoot kunnen geven tegen artikel 1 van de grondwet,

dat zijn er al 23 punten teveel ,waar je de gevangenis voor in kunt gaan

kthxbye
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 18 december 2007 om 22:44:
dat zijn er al 23 punten waar je de gevangenis voor in kunt gaan

Waarom zit hij dan nog niet vast?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 22:31:
er geen verandering in komen

kan die nu niet al van n brug afspringen, als het toch geen nut heeft?

kost ons alleen maar belastingsgeld
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Meer investeren in wegen en automobiliteit: meer wegen, prioriteit bij knelpunten
Geen tolheffing, geen rekeningrijden, afschaffen trajectcontroles
Verhoging maximumsnelheid, extra verhoging in avonduren en 's nachts
Tweede nationale luchthaven in Flevopolder of in zee
Van Groene Hart naar Kloppend Hart: wonen, werken en recreëren

Ik heb ook op Wilders gestemd. Maar met dit punt ben ik het toch echt totaal oneens. Zelf een autorijder natuurlijk, dat is wel weer te zien.

Als hij dit partijpunt een stuk groener maakt zou hij een ideaal verkiezingsprogramma hebben. B) Er moet is een Groen-Rechts komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 22:45:
Waarom zit hij dan nog niet vast?

goede vraag

edit gevonden : de parlementaire onschendbaarheid (n)

hij denkt ze mogen me toch niet pakken dus lul ik maar n end weg, als die geen kamerlid zou zijn zou die het niet durven :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op dinsdag 18 december 2007 om 22:47:
Er moet is een Groen-Rechts komen.

Alle buitenlanders het land uit behalve als ze een moestuinje hebben?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 22:51:
Groen-Rechts

zie sterven voor je planeet topic (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 18:51:
Verklaar je nader..?

Ja ik zie het gewoon al helemaal voor me!
inwendig onderzoek, kapmes erbij en snij open die fluit!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 22:51:
Alle buitenlanders het land uit behalve als ze een moestuinje hebben?

Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 18 december 2007 om 22:52:
zie sterven voor je planeet topic

Grappeng makerts
Waarschuw beheerder
donateur
. Belastingverlaging

16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers (fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)
Miljard extra voor AOW'ers
Extra geld voor meer agenten op straat, meer docenten voor de klas en meer verplegend personeel in het verpleeghuis door:
- wegsnijden bureaucratie en overhead, en:
- benutting van een deel mogelijk begrotingsoverschot aan deze drie sectoren
Lagere benzineprijzen door terugdraaien ‘kwartje van Kok'
Minder ministeries, minder ambtenaren
Geen stijging gemeentelijke lasten

II. Keiharde aanpak criminaliteit en terrorisme

Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf
Professionelere hulp voor slachtoffers
Denaturalisatie en uitzetting recidiverende straatterroristen
Introductie van administratieve detentie bij terrorisme
10 jaar geen recht op uitkering bij fraude ( denkend aan de bouwfraude o:) )
Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf

III. Onderwijs en gezin
ouders meer verantwoordelijk voor crimineel gedrag van hun minderjarige kinderen
Geschiedenis en nationale identiteit prominent in het curriculum van alle scholen
Menselijke maat terug in onderwijs: kleinere scholen, primaat bij docenten en ouders
Sociale dienstverlening/maatschappelijke stage verplicht onderdeel schoolcurriculum voortgezet onderwijs (3 maanden: ouderenbezoek etc.) (y)
Wachtlijsten jeugdzorg wegwerken

verplichting tot spreken van Nederlandse taal in gebedshuizen ( ik denk dat in een ander land ze ook in de kerken gewoon de taal van het land spreken )
Teksten vanwege de overheid op (voorlichtings- en informatie-) folders in de Nederlandse taal
Geen medische zorg voor illegalen behoudens spoedeisende hulp (officieel zijn ze niet eens hier namelijk )

V. Directe democratie: meer invloed van de burgers
Meer directe democratie: invoering bindende referenda
Invoering districtenstelsel, gekozen burgemeester en gekozen minister-president
Afschaffen Eerste Kamer
Terugbrengen aantal leden Tweede Kamer van 150 naar 100
Afschaffen wachtgeldregelingen voor politici, zelfde sociale zekerheidsrechten als andere burgers. Onmiddellijke invoering sollicitatieplicht voor oud-politici
Geen salarisverhoging voor ministers, kamerleden en andere politici/bestuurders

Geen overheidssubsidies voor politieke partijen

VI. Zorg / Sociale Zaken
Extra geld voor verpleeghuiszorg: minder bureaucratie/overhead en meer handen aan het bed
Nette eenpersoonskamers voor ouderen in verpleeghuizen: ouderen zijn geen gevangenen
Belastingvrij loon voor vrijwillig werkende 65-plussers

Geen tolheffing, geen rekeningrijden
Verhoging maximumsnelheid, extra verhoging 's nachts
Tweede nationale luchthaven in zee

VIII. Europese Unie / Vredesoperaties / Buitenlands beleid
Afschaffen Schengen-visa, Nederland gaat weer geheel over eigen toelatingsbeleid vreemdelingen
Geen nieuwe Europese Grondwet of overdracht nationale bevoegdheden aan Brussel
Samenwerking EU vooral economisch, terugbrengen politieke zeggenschap naar nationale parlementen
Meer prioriteit voor mensenrechten in buitenlands beleid
Verbetering zorg en nazorg thuisfront uitgezonden en teruggekeerde militairen

IX. Dierenrechten/dierenwelzijn
Rechten van het dier in de Grondwet
Minimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars
Na veroordeling dierenmishandeling: levenslang verbod op houden van dieren

ik deze standpunten kan ik me wel vinden :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar zou jij als man het niet erg vinden dat n andere man je vrouw onderzoekt? (ook al is het n arts)

Nee, natuurlijk niet, held! Het gaat om een kind! Maar ja, het feit dat jij die vraag stelt, zegt al genoeg over die kromme gedachte bij die moslims. En ook hoe je zegt: "ook al is het een arts"...echt suf! NATUURLIJK is het een arts! :loser:

Nee, nee...jou ook niet. Waarom maak je er dan een punt van? :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Niets aan toe te voegen

Uitspraak van Knoalster op dinsdag 18 december 2007 om 18:23:
Echt mooi die discussie over 1 vrouw die afgelopen zomer een andere arts geeist heeft. (Heb ik ook een keer met een tandarts gedaan en toen zijn er ook geen kamervragen gesteld)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

door het verdedigen van die buitenlanders, begin je zelf al allochtoons te lullen, het gaat de goede kant op...(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 december 2007 om 08:07:
ik zeg maar er zijn erg jaloerse mannen (in elke religie)

dat kan dan wel zijn, maar als je met spoed naar het ziekenhuis moet omdat je vrouw moet bevallen of iets anders, dan moet je je jaloezie maar aan de kant schuiven
het kan toch niet zo zijn dat een vrouw komt te overlijden omdat haar man ziekelijk jaloers is

Waarschuw beheerder
donateur
Flikker op zeg, in Saoudi-Arabie heb je bijna alleen maar manneloijke artsen

Waarschuw beheerder
donateur
juist, maar zou jij als man het niet erg vinden dat n andere man je vrouw onderzoekt? (ook al is het n arts)

Nee natuurlijk niet kneus, wat is dat nou voor een domme vraag.
Je stelt 'm nog zo alsof je het nog begrijpt ook...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 11:30:

:vaag:

In Cuba ook... ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOLLAND op woensdag 19 december 2007 om 10:38:
dat kan dan wel zijn, maar als je met spoed naar het ziekenhuis moet omdat je vrouw moet bevallen of iets anders, dan moet je je jaloezie maar aan de kant schuiven
het kan toch niet zo zijn dat een vrouw komt te overlijden omdat haar man ziekelijk jaloers is

Groot gelijk en sommige mannen zijn gewoon idioten ongeacht religie, afkomst of opvoeding.

Probeer dat eens te begrijpen want het is niet fair aangezien er zat moslims zijn die dokters ongeacht sekse respecteren op basis van hun beroep.

Lekker makkelijk en populistisch van Kamp om dit te zeggen.

De echte problemen hier in NL zijn Zorg, Onderwijs en Verkeer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 11:30:

Ja en we hebben heel veel saudi's hier in nl...????

Wat wil je nou zeggen?

Waarschuw beheerder
als je met spoed naar het ziekenhuis moet omdat je vrouw moet bevallen of iets anders, dan moet je je jaloezie maar aan de kant schuiven

kan toch niet zo zijn dat een vrouw komt te overlijden omdat haar man ziekelijk jaloers is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op dinsdag 18 december 2007 om 22:47:
Er moet is een Groen-Rechts komen.

Vrij sociaal en nationaal :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 12:40:
Wat wil je nou zeggen?

Dat jij er natuurlijk weer met je neus bovenop zit in dit soort topics om het wangedrag van je landgenootjes recht te lullen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:14:
Dat jij er natuurlijk weer met je neus bovenop zit in dit soort topics om het wangedrag van je landgenootjes recht te lullen

En..?

Je maakt een stompzinnige opmerking.. Dus hij heeft het recht daarop te reageren.. 8)
Waarschuw beheerder
Wat een drama om niks zeg. Als zo'n moslim wijf niet geholpen wil worden door een vent. En er is geen vrouwelijke arts aanwezig heeft ze gewoon pech toch. Ze kan geholpen worden, graag of niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robjah op woensdag 19 december 2007 om 13:19:
heeft ze gewoon pech toch.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:16:
Je maakt een stompzinnige opmerking..

Een stompzinnige opmerking?

Weet je wat pas stompzinnig is, die achterlijke maloten hun zin geven omdat ze zich agressief gedragen in de EH.
Mensen die zich misdragen hun zin geven is het belonen van fout gedrag.
In veel Islamitische landen is de dokter gewoon een man dus dit heeft niets met geloof te maken.
Slikken of stikken, en niets toegeven

Men is hier uit angst te discrimineren of beledigen echt volkomen doorgeslagen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:26:
Weet je wat pas stompzinnig is, die achterlijke maloten hun zin geven omdat ze zich agressief gedragen in de EH.

Ben ik het helemáál mee eens.. ;)

Maar in Nederland geldt de regel dat iedereen, maakt niet uit wat de reden, de vrije keuze heeft in het kiezen van zijn of haar dokter, arts, tandarts etc.

Alleen geldt dit niet bij spoedgevallen. En ik ben het er helemaal mee eens dat wanneer moslims in spoedgevallen alsnog een andere arts willen. Ze het helemaal zelf maar moeten regelen en betalen.

En anders:
Slikken of stikken

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Heb je nog een leuke verhaal?

Zo eentje dat je in je eentje tegen 50 Marokkanen moest opnemen omdat je daarvoor het voor een meisje had opgenomen aangezien zij niet in in de PSSSST avances van die 50 Mokro's ging.

Hoeist afgelopen? Je sloeg er 25 neer en de 26ste kwam opeens met een hakbijl en die ontweek je door een driedubbele salto uit te voeren en door middel van een bowling effect rolde je daarna de overige 24 neer.

Die ene met de hakbijl was er nog steeds en die kwam nu helemaal met veel woede op je af rennen en toen pakte je het meisje vast en sprong van de klif af in het verfrissende water.

Zoiets toch?

Nu was je bezig met deel 2? Hunting Pablo ofsow iets??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:30:
Maar in Nederland geldt de regel dat iedereen, maakt niet uit wat de reden, de vrije keuze heeft in het kiezen van zijn of haar dokter, arts, tandarts etc.

Ik vind het belachelijk want het is gewoon onpraktisch. Bovendien hebben ze dan een dubbele moraal. Vrouwen zijn 2erangs burgers (althans voor moslims die extreem genoeg zijn om een mannelijke arts voor hun vrouw te weigeren) maar ze willen wel een vrouwelijke arts als hun echtgenote een kuttekijker nodig heeft. Waar houdt het ergens op?

Want je mag ook geen werknemer weigeren omdat ie zwart is of vrouw of moslim. Ik zie een vrouwelijke arts weigeren allereerst als seksisme.

Wat nu als ik zeg dat ik niet door een neger geholpen wil worden omdat ik die mensen vind stinken (hetgeen dus niet zo is, tis maar een voorbeeld)?

Dan zou iedereen moord en brand schreeuwen. Ik heb zelfs een aantal van oorsprong islamitische vrienden (niet praktiserend) die het allemaal een belachelijk plan vonden en vonden dat die bergapen moesten op houden met niet-westerse allochtonen een slechte naam te geven door met dit soort eisen aan te komen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 13:32:
Hoeist afgelopen? Je sloeg er 25 neer en de 26ste kwam opeens met een hakbijl en die ontweek je door een driedubbele salto uit te voeren en door middel van een bowling effect rolde je daarna de overige 24 neer.

Die ene met de hakbijl was er nog steeds en die kwam nu helemaal met veel woede op je af rennen en toen pakte je het meisje vast en sprong van de klif af in het verfrissende water.

Zoiets toch?

Nee, die 26e belde snel zijn andere vrienden, broers en neven en die kwamen natuurlijk met een hele groep om mij in mekaar te slaan.
Ondertussen beroofden ze nog iemand van ze scooter en gooiden ze stenen tegen een politieburo...

*zucht* Dat is toch voorspelbaar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:40:
Nee, die 26e belde snel zijn andere vrienden, broers en neven en die kwamen natuurlijk met een hele groep om mij in mekaar te slaan.
Ondertussen beroofden ze nog iemand van ze scooter en gooiden ze stenen tegen een politieburo.

Klopt jij bent voorspelbaar.

Ik vraag je wat te neuk Saudi Arabie hiermee te maken heeft en krijg een josti-antwoord van je??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 18 december 2007 om 21:54:
die kan ook aan mn ballen zuigen

laat me raden, femke halsema aan je ene bal en marianne thieme aan je andere bal!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 13:42:
Ik vraag je wat te neuk Saudi Arabie hiermee te maken heeft en krijg een josti-antwoord van je??

Dat er in het meest achterlijke, ortodoxe land ter wereld ook gewoon mannen zijn die vrouwen in hun kut kijken in het ziekenhuis, omdat vrouwen daar amper mogen werken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:44:
Dat er in het meest achterlijke, ortodoxe land ter wereld ook gewoon mannen zijn die vrouwen in hun kut kijken in het ziekenhuis, omdat vrouwen daar amper mogen werken

Zeg jij ;)

Maar nogmaals wat de neuk heeft dat hier mee te maken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ouwe rammer op woensdag 19 december 2007 om 13:42:
laat me raden, femke halsema aan je ene bal en marianne thieme aan je andere bal!!!!!!!!!!!

HA HA HA
Waarschuw beheerder

Alleen geldt dit niet bij spoedgevallen. En ik ben het er helemaal mee eens dat wanneer moslims in spoedgevallen alsnog een andere arts willen. Ze het helemaal zelf maar moeten regelen en betalen.

ben ik het ook mee eens, ik vraag me alleen oprecht af hoe groot het aantal moslims is wat een mannelijke arts weigert,

ik krijg bij dit soort berichten altijd een beetje de indruk dat t maar om een heel klein aantal mensen gaat, eigenlijk een nihil probleem dus, maar wel een populair probleem wat (en dat zien we ook weer hier op pf) veel mensen aanspreekt in dit steeds meer islamofoob wordende tijdperk....

en daarom gaat zon kamp ermee aan de haal om ff te scoren in een poging de wilders kiezers weer terug bij de vvd te halen, op zich wel slim, maar of het nou echt relevant probleem is wat deze aandacht verdiend, vraag ik me af.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 19 december 2007 om 13:46:
ben ik het ook mee eens, ik vraag me alleen oprecht af hoe groot het aantal moslims is wat een mannelijke arts weigert,

ik krijg bij dit soort berichten altijd een beetje de indruk dat t maar om een heel klein aantal mensen gaat, eigenlijk een nihil probleem dus, maar wel een populair probleem wat (en dat zien we ook weer hier op pf) veel mensen aanspreekt in dit steeds meer islamofoob wordende tijdperk....

Het gaat naar mijn weten maar om één incident dat de media (uiteraard) gehaald heeft..

Zelfde als het "burka/niqaab" verhaal. Gaat om ook maar om 100 vrouwen..

Het populisme zegenviert, en het is aan de slimmere mensen in de samenleving om daar door heen te prikken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 19 december 2007 om 13:46:

Mijn vriendin is verloskundige, geloof mij maar dat het vaker voorkomt dan je denkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:52:
Mijn vriendin is verloskundige, geloof mij maar dat het vaker voorkomt dan je denkt.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:52:

Klopt jij bent voorspelbaar.

Waarschuw beheerder
Groot gelijk en sommige mannen zijn gewoon idioten ongeacht religie, afkomst of opvoeding.

Probeer dat eens te begrijpen want het is niet fair aangezien er zat moslims zijn die dokters ongeacht sekse respecteren op basis van hun beroep.

Lekker makkelijk en populistisch van Kamp om dit te zeggen.

De echte problemen hier in NL zijn Zorg, Onderwijs en Verkeer.

Kamp zegt toch niets over 'moslims die dokters respecteren ongeacht sekse op basis van hun beroep'. Hij zegt toch wat over de moslims die t niet doen.. wtf is daar populistisch aan? Kamp benoemt gewoon een probleem en dan ga jij het omdraaien door te zeggen dat t makkelijk van hem is om dat te zeggen? LOL!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:48:
Gaat om ook maar om 100 vrouwen..

het chirstendom begon ook maar met 1 persoon, moet je eens zien in welke ellende we nu zitten o:) :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van p2bw op woensdag 19 december 2007 om 13:57:
Kamp zegt toch niets over 'moslims die dokters respecteren ongeacht sekse op basis van hun beroep'. Hij zegt toch wat over de moslims die t niet doen.. wtf is daar populistisch aan? Kamp benoemt gewoon een probleem en dan ga jij het omdraaien door te zeggen dat t makkelijk van hem is om dat te zeggen? LOL!

Kamp vreest dat de gezondheidszorg in de problemen komt als patiënten artsen per definitie kunnen weigeren. Volgens Kamp is het niet haalbaar altijd vrouwen beschikbaar te hebben op medische afdelingen. Moslima's die per se niet door mannen behandeld willen worden moeten 'maar terug naar hun eigen land', zei Kamp. Volgens de VVD'er gaat het om een kleine groep die zich niet wenst aan te passen aan de Nederlandse samenleving

Heb jij het wel gelezen en als jij het zo goed weet??? Welk eigen land?
Misschien zijn het gewoon Nederlandse moslims?

De KNMG-richtlijn zegt overigens dat vrouwen in acute situaties hulp van een mannelijke arts niet mag weigeren. In alle andere gevallen moeten ziekenhuizen wel meewerken.

Lezen mensen.
Waarschuw beheerder

Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 18 december 2007 om 22:15:
meer dan 90% van die lijst die je gaf is anti islam en bewijst mn uitspraak

Wat is er zo anti-islam aan die lijst?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat wil je nou zeggen?

***maakt een zak chips open en gaat er eens goed voor zitten***

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In veel Islamitische landen is de dokter gewoon een man dus dit heeft niets met geloof te maken.
Slikken of stikken, en niets toegeven

Men is hier uit angst te discrimineren of beledigen echt volkomen doorgeslagen.

:respect: (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben ik het helemáál mee eens..

En anders:

Uitspraak van Pablo Discobar op woensdag 19 december 2007 om 13:26:
Slikken of stikken

juist :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
ja, rafa weet echt altijd op gepaste wijze zichzelf en zijn lotgenoten in een positief daglicht te zetten.
Rafa, wat ben ik toch blij dat jij er bent.
Je hoort zo in het rijtje Najib Amhali, Ali B. en Naima Azzou

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:36:
Ik vind het belachelijk want het is gewoon onpraktisch. Bovendien hebben ze dan een dubbele moraal. Vrouwen zijn 2erangs burgers (althans voor moslims die extreem genoeg zijn om een mannelijke arts voor hun vrouw te weigeren) maar ze willen wel een vrouwelijke arts als hun echtgenote een kuttekijker nodig heeft. Waar houdt het ergens op?

:respect: (ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden)
Heeft onze excuus Mocro hier misschien wat aan toe te voegen??
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:36:
Dan zou iedereen moord en brand schreeuwen. Ik heb zelfs een aantal van oorsprong islamitische vrienden (niet praktiserend) die het allemaal een belachelijk plan vonden en vonden dat die bergapen moesten op houden met niet-westerse allochtonen een slechte naam te geven door met dit soort eisen aan te komen.

(y) (y) (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Zo eentje dat je in je eentje tegen 50 Marokkanen moest opnemen omdat je daarvoor het voor een meisje had opgenomen aangezien zij niet in in de PSSSST avances van die 50 Mokro's ging.

:S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:40:
Ondertussen beroofden ze nog iemand van ze scooter en gooiden ze stenen tegen een politieburo...

(net echt dat verhaal :D )

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neuk Saudi Arabie

Volgens mij als je het woord neuken in Saudi Arabie in de mond neemt, je je leven niet meer zeker bent en er minimaal de doodstraf op kan volgen (anno 2007) :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 14:08:
Heb jij het wel gelezen en als jij het zo goed weet??? Welk eigen land?
Misschien zijn het gewoon Nederlandse moslims?

Ik hoef dat hele stuk niet te lezen (heb t wel gedaan) om toch een reactie op jouw uitspraak te kunnen geven. T is juist makkelijk van jou om te zeggen dat t makkelijk en populistisch is van Kamp. Dan kan je dus geen problemen meer benoemen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 19 december 2007 om 13:56:
Uitspraak van ouwe rammer op woensdag 19 december 2007 om 13:42:
marianne thieme

Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 19 december 2007 om 13:56:
:kwijl:

Zij is inderdaad geen lelijke politica:p

:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 december 2007 om 14:26:
onze excuus Mocro

:LOL:

Ja volgens Rafa is alles uit z'n verband gerukt, zijn Nederlanders eigenlijk gewoon de schuldigen en moeten we met z'n allen niet zo stigmatiseren :roflol:

Wat dat betreft moet ik af en toe net zo hard om hem lachen als on Najib.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van p2bw op woensdag 19 december 2007 om 14:15:
Wat is er zo anti-islam aan die lijst?

Tja had aan silverfaust genotuleerd wat misschien een beetje aanstoot kon geven aan de moslims, maar om het te begrijpen moet je onze gehele briefwisseling hier even volgen, hij had het over 90% antiislamitisch terwijl ik amper 25% kon vinden wat enigzins aanstoot kon geven.

Gebakken lucht dus die uitspraken dat wilders stemmers zwakzinnig zouden zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 14:35:
Tja had aan silverfaust genotuleerd wat misschien een beetje aanstoot kon geven aan de moslims, maar om het te begrijpen moet je onze gehele briefwisseling hier even volgen, hij had het over 90% antiislamitisch terwijl ik amper 25% kon vinden wat enigzins aanstoot kon geven.

Ja maar wou eigenlijk van Silverfaust weten wat hij dan anti-islam vindt. Ik heb die lijst die je had gepost bekeken en kom er niet echt uit waar Silverfaust zich op baseert.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja volgens Rafa is alles uit z'n verband gerukt, zijn Nederlanders eigenlijk gewoon de schuldigen en moeten we met z'n allen niet zo stigmatiseren

1]Toch knap dat ze elke keer weer voor hun problemen weg lopen en niet zelf de verantwoordelijkheid nemen..

2]Toch knap dat ze zichzelf telkens weer in een slachtofferrol weten te manoeuvreren

https://partyflock.nl/topic/987792:Marokkanen_boos_op_stadsdeelvoorzitter_Ahmed_Marcouch
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van p2bw op woensdag 19 december 2007 om 14:41:
Ja maar wou eigenlijk van Silverfaust weten wat hij dan anti-islam vindt. Ik heb die lijst die je had gepost bekeken en kom er niet echt uit waar Silverfaust zich op baseert.

Dat heb je al snel met die linkse rakkers, die blaten mekaar na als een kudde schapen zonder zich in materie te verdiepen.
Daar hadden ze met Pim Fortuyn destijds ook al een handje vol van...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 14:53:
Dat heb je al snel met die linkse rakkers, die blaten mekaar na als een kudde schapen zonder zich in materie te verdiepen.

De Marokkaanse gemeenschap moet een grote kudde blijven.
Echter wanneer men wat individueel gaat denken, wordt het pas interessant. Aan kuddedenkers heb je niets.

:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 14:23:
ja, rafa weet echt altijd op gepaste wijze zichzelf en zijn lotgenoten in een positief daglicht te zetten.
Rafa, wat ben ik toch blij dat jij er bent.
Je hoort zo in het rijtje Najib Amhali, Ali B. en Naima Azzou

Vraag me af wie hier nou de woorden Marokkaan, slachtoffer, Nederlander, hun, zij, wij, linkse rakkers etc tentoon stelt?

Ja volgens Rafa is alles uit z'n verband gerukt, zijn Nederlanders eigenlijk gewoon de schuldigen en moeten we met z'n allen niet zo stigmatiseren :roflol:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:44:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 14:53:
Daar hadden ze met Pim Fortuyn destijds ook al een handje vol van..

het enige wat ik zeg is: Populisme, en de vraag wat de verband is tussen jouw Saudi Arabie en bovenstaand topiconderwerp en jij komt met bovenstaande dingen aanzetten.

Vraag je nu maar af wie de zwakzinnige is onder ons (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 15:09:
Vraag je nu maar af wie de zwakzinnige is onder ons

Wat mij betreft ben jij dat al een hele tijd :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 december 2007 om 15:57:
Wat mij betreft

Niet alleen jij ;)

Waarschuw beheerder
donateur
het enige wat ik zeg is: Populisme

Het enige wat ik zeg: Realisme

Wanneer is het eens afgelopen met dat aanpassen van onze kant?
We hebben 30 jaar lang onze 'gasten' in de watten gelegd en wat hebben we er voor terug gekregen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:03:
We hebben 30 jaar lang onze 'gasten' in de watten gelegd en wat hebben we er voor terug gekregen..

TUIG

Waarschuw beheerder
We hebben 30 jaar lang onze 'gasten' in de watten gelegd en wat hebben we er voor terug gekregen...

En wat zou je graag willen ruilen.. :gaap:
Waarschuw beheerder
het enige wat ik zeg is: Populisme, en de vraag wat de verband is tussen jouw Saudi Arabie en bovenstaand topiconderwerp en jij komt met bovenstaande dingen aanzetten.

Jij. Het was een vergelijking. Niet echt moeilijk te begrijpen.

Fijn dat je er weer bent trouwens. Altijd geinig om jou te zien 'discussieren'.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:11:
En wat zou je graag willen ruilen..

Een betere integratie was niet alleen voor ons beter geweest, maar blijkbaar ook voor onze recalcitrante landgenoten die zich gediscrimineerd voelen door de grote boze Hollandse racistische samenleving.

We hebben veels te veel gepikt, en nu zitten we over dit soort idioterie te discuseren.
Vrouwen die zwemmen in burka's, imams die geen hand willen geven, mannen die niet willen dat een arts aan hun vrouw komt, :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja opzich wel mee eens.
Als ze volledig geintegreerd zouden zijn hadden ze er geen problemen mee gehad.

Maar daarintegen als ik gelovig was, had ik het niet geaccepteerd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:22:
Maar daarintegen als ik gelovig was, had ik het niet geaccepteerd

Volgens Dirham, werkzaam in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam is het 'volkomen onzin' dat een vrouw volgens de islam niet door een man behandeld mag worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:17:
We hebben veels te veel gepikt, en nu zitten we over dit soort idioterie te discuseren.
Vrouwen die zwemmen in burka's, imams die geen hand willen geven, mannen die niet willen dat een arts aan hun vrouw komt

Ondanks dat ik door sommige als de grootste linkse AFA krakert van PF gezien wordt (op Fietsketting na ;))

Ben ik het inmiddels ook wel een beetje zat met dat pietluttige geneuzel van sommige moslims. Dat geziek en gezeik om de kleinste kutdingetjes als vrij van school met het offerfeest, of het geen handen willen geven etc. etc.

Hoewel de media het breed uitlicht, zijn ze zelf ook soms de veroorzakers van al die hetze rond de Islam.

Het is ook bullshit dat mannelijke artsen geen vrouwen mogen helpen. In Saudie-Arabië, Marokko etc. is het allemaal geen probleem, maar hier moeten die baarddragende sharia-idioten elk regeltje dubbelzinnig benaderen om in hun achterlijke moslimrecht te staan.

Ik word doodmoe van deze discussies in de leegte, die gaan om helemáál niks..

Waarschuw beheerder
hup aanpassen aant NL...je moet blij zijn met elke medische hulp die je krijgt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:22:
Maar daarintegen als ik gelovig was, had ik het niet geaccepteerd

dan moeten ze maar terug gaan naar marokko, turkije, enz enz (waar ze allemaal vandaan komen.
dan kunnen ze daar verder met de gelovige spelen en daar dingen gaan eisen
word je hier door eenmannelijke arts geholpen moet je het maar accepteren dat het soms niet anders kan, de hele wereld draait niet om hun en dat vergeten ze

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOLLAND op woensdag 19 december 2007 om 16:41:
dan moeten ze maar terug gaan naar marokko, turkije, enz enz (waar ze allemaal vandaan komen.

Precies.
En daar komt het juist, als ik een moslimse vrouw was. Dan of ik ging het land verlaten of ik gooi me erbij neer en accepteer het gewoon :/
Waarschuw beheerder
Het enige wat ik zeg: Realisme

Wanneer is het eens afgelopen met dat aanpassen van onze kant?

Er is geen onze kant.

Er zijn idioten in dit land en die zullen er ook altijd blijven.

Als jij teams wil maken omwille van onderontwikkelden in elke vorm, ras, religie of geaardheid.. prima maar laat mij en mijn afkomst hierbuiten want vooralsnog is dit de enige waar jij mij op denkt aan te vallen.

Uitspraak van verre neef op woensdag 19 december 2007 om 16:12:
Jij. Het was een vergelijking. Niet echt moeilijk te begrijpen.

Nee indd het is makkelijk te begrijpen dat het een vergelijking is maat pinguins komen niet alleen op de zuidpool voor.. kortom vergelijking van lik mijn vestje en op hoop gooien omdat intelligentie niet ver reikt ivm nuance.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 16:44:
Als jij teams wil maken

Ik wil helemaal niks.

Weet je wat ik wil? Dat bepaalde culturele groeperingen zich niet eens elke keer zo negatief profileerden.
Dat we hier gewoon in een land zouden wonen zonder gezeik van elke keer weer diezelfde groep gasten.
Een land waarin alle rassen, nationaliteiten en culturen gewoon naast elkaar leven zonder gezanik en men respect had voor de cultuur van het gastland zonder daarbij de eigen cultuur te verloochenen.

Men spreekt over islamofobie, maar wat ik een beetje zie is dat men dat zelf over zich afroept.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:55:
k wil helemaal niks.

Weet je wat ik wil? Dat bepaalde culturele groeperingen zich niet eens elke keer zo negatief profileerden.
Dat we hier gewoon in een land zouden wonen zonder gezeik van elke keer weer diezelfde groep gasten.
Een land waarin alle rassen, nationaliteiten en culturen gewoon naast elkaar leven zonder gezanik en men respect had voor de cultuur van het gastland zonder daarbij de eigen cultuur te verloochenen.

Men spreekt over islamofobie, maar wat ik een beetje zie is dat men dat zelf over zich afroept.

Dat land bestaat toch helemaal niet?
is toch dikke utopie.

Moslims, christenen, homo's, mokro's, tokkie's zijn gewoon mensen en die hebben idioten er tussen zitten en bij de ene groep is het wat interessanter om het uit te vergroten en bij de ander boeit het gewoon niet.

Er staat geen manager boven deze groepen om het in goede banen te leiden.
Mensen zijn mensen en als eentje zegt dat ie niet wil dat zijn vrouwtje bekeken wordt door een mannetje heeft dat meer te maken met zuurstof gebrek dan met het geloof die hij als excuus wil aanbrengen.

Moslima's die per se niet door mannen behandeld willen worden moeten 'maar terug naar hun eigen land',

Het gaat mij meer om bovenstaande, een oud minister en VVD-er en dus ook YUP die dit zegt... populisme dus.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 17:10:
Dat land bestaat toch helemaal niet?
is toch dikke utopie.

Jij vroeg wat ik zou willen? Niet wat haalbaar is...

Als het duws volgens jou een dikke utopie is, waarom doen we dan nog zoveel moeite om iets van de integratie te maken :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 17:10:
Moslims, christenen, homo's, mokro's, tokkie's zijn gewoon mensen en die hebben idioten er tussen zitten en bij de ene groep is het wat interessanter om het uit te vergroten en bij de ander boeit het gewoon niet.

Vertel mij dan eens waarom de verhouden allochtoon/autochtoon in de gevangenis dan heel anders ligt dan in de samenleving.
Als er in elke groep procentueel evenveel idioten zouden zitten zou je die verhouding ook in de gevangenissen moeten zien en dat is duidelijk niet het geval
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 17:17:
Als het duws volgens jou een dikke utopie is, waarom doen we dan nog zoveel moeite om iets van de integratie te maken

Integratie is geen utopie of assimilatie.
Het is begrip en respect anderzijds en wederzijds.

Never mind en ook ik heb mijn tekortkomingen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:42:
Dan of ik ging het land verlaten of ik gooi me erbij neer en accepteer het gewoon

(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Das bist du:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

'discusseren' :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:17:

Over dit soort idioterie en met dit soort idioten te discusseren:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:33:
Ben ik het inmiddels ook wel een beetje zat met dat pietluttige geneuzel van sommige moslims. Dat geziek en gezeik om de kleinste kutdingetjes als vrij van school met het offerfeest, of het geen handen willen geven etc. etc.

Hoewel de media het breed uitlicht, zijn ze zelf ook soms de veroorzakers van al die hetze rond de Islam.

Het is ook bullshit dat mannelijke artsen geen vrouwen mogen helpen. In Saudie-Arabië, Marokko etc. is het allemaal geen probleem, maar hier moeten die baarddragende sharia-idioten elk regeltje dubbelzinnig benaderen om in hun achterlijke moslimrecht te staan.

Whaaaaaaaaaaaaaaa:@

Ik word doodmoe

Ik sta op het punt mijn computer het raam uit te flikkeren om dat eeuwig terugkomende middeleeuws geneuzel:rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van HOLLAND op woensdag 19 december 2007 om 16:41:
word je hier door eenmannelijke arts geholpen moet je het maar accepteren dat het soms niet anders kan, de hele wereld draait niet om hun en dat vergeten ze

Inderdaad BAH!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Uiteindelijk doen ze het zelf, want een Hollander verzint zoiets niet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 17:23:
Vertel mij dan eens waarom de verhouden allochtoon/autochtoon in de gevangenis dan heel anders ligt dan in de samenleving.
Als er in elke groep procentueel evenveel idioten zouden zitten zou je die verhouding ook in de gevangenissen moeten zien en dat is duidelijk niet het geval

Om 17:23 uur gesteld die vraag van Pablo Discobar aan Rafa...
Het is intussen 0:00 uur en nog altijd geen antwoord gekregen van onze 'held' :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 00:09:

Is die vraag wel relevant?

Moet je een complete bevolkingsgroep aankijken en veroordelen op het gedrag van mensen die tot die bevolkingsgroep behoren?

Of moet je mensen beoordelen of individu en karakter.. In elke bevolkingsgroep zitten rotte appels, in de één misschien wat meer als in de ander. Maar dat ligt er ook maar weer net aan wat jouw criteria zijn voor het samenstellen van een bevolkingsgroep.

Als jou criteria puur autochtoon/allochtoon is, dan krijg je een duidelijke verschil te zien in criminaliteit. Maar zijn dat eerlijke criteria? Wonen er net zoveel allochtonen in het Gooi als in er in Zuid-Oost wonen? Verdienen er evenveel allochtonen boven-modaal als autochtonen? Volgens mij niet..

Daarom geeft het criteria autochtoon/allochtoon ook een vertekend beeld. Als je als vergelijkings criteria zou nemen; inkomensklasse, welvaart, sociale omgeving en maatschappelijke kansen. Dan zou je volgens mij toch een ander beeld krijgen.

Ik wil niet zeggen dat dan ineens de cijfers weer op zijn kop staan, maar het zijn in mijn ogen interessantere criteria om dit vraagstuk mee te bekijken.

Zo..

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 00:02:
Whaaaaaaaaaaaaaaa

Omgekeerde wereld, of niet..? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet toegeven aan dit soort ongein. Dat komt voor niemand ten goede.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 00:30:
Is die vraag wel relevant?

Volgens mij waren we al behoorlijk offtopic.

Mijn vraag was wel degelijk relevant aangezien tegen mij werd gezegd dat er in elke bevolkingsgroep evenveel rotte appels zitten.
Gezien de statistieken in de gevangenissen zijn er onder bepaalde bevolkingsgroepen veel meer rotte appels dan onder andere.
Ik vind dat er voor die groepen een migratiestop moet zijn, jammer voor de goeie appels maar je kunt je het risico gewoon niet veroorloven.
En men moet de rotste appels met een dubbel paspoort het Nederlandschap ontnemen en terugsturen naar land van herkomst.

Als je zo'n hekel hebt aan Nederlanders en aan Nederland dan ben je het burgerschap niet waard...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 10:17:
Mijn vraag was wel degelijk relevant aangezien tegen mij werd gezegd dat er in elke bevolkingsgroep evenveel rotte appels zitten.
Gezien de statistieken in de gevangenissen zijn er onder bepaalde bevolkingsgroepen veel meer rotte appels dan onder andere.
Ik vind dat er voor die groepen een migratiestop moet zijn, jammer voor de goeie appels maar je kunt je het risico gewoon niet veroorloven.
En men moet de rotste appels met een dubbel paspoort het Nederlandschap ontnemen en terugsturen naar land van herkomst.

Als je zo'n hekel hebt aan Nederlanders en aan Nederland dan ben je het burgerschap niet waard.

:yes:

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 00:09:
Om 17:23 uur gesteld die vraag van Pablo Discobar aan Rafa...
Het is intussen 0:00 uur en nog altijd geen antwoord gekregen van onze 'held'

Herstel, het is nu 10:30 uur (de volgende dag) en nog altijd geen antwoord:S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef ook geen antwoord, het is namelijk vreselijk ontopic en ik ben natuurlijk een onwijze racist vanwege zulke ongenuanceerde uitspraken...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 10:36:
Ik hoef ook geen antwoord

Okee (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Niet de vraag vervormen want niemand heeft gezegd EVENVEEL.

De vraag is meer waarom jij voor die ene groep Utopie wil en voor de ander ''het zij zo''

Je haalt ''hekel aan Nederlanders'' er bij?

Kortom je probeert van zoveel mogelijk negativiteit een eigen excuus te zoeken voor jouw relaas.
Niet meer en zeker niet minder.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op donderdag 20 december 2007 om 12:25:
Niet de vraag vervormen want niemand heeft gezegd EVENVEEL.

De vraag is meer waarom jij voor die ene groep Utopie wil en voor de ander ''het zij zo''

Kortom je probeert van zoveel mogelijk negativiteit een eigen excuus te zoeken voor jouw relaas.
Niet meer en zeker niet minder

Het lijkt wel alsof ik naar Femke Groen Links Halsema aan het luisteren ben:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op donderdag 20 december 2007 om 12:25:

Gast haal dat f@#*king bord voor je kop vandaan, het is gewoon zo.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 12:35:
Gast haal dat f@#*king bord voor je kop vandaan

Ja :@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Heeft geen zin en denk aan je bloeddruk...
De volgende quote gaat helemaal voor hem op:S

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 00:00:
Over dit soort idioterie en met dit soort idioten te discusseren

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Grappig dat sommige mensen kunnen blijven volhouden dat het eigenlijk allemaal hele moderne mensen zijn die het allerbeste voorhebben met Nederlandse normen en waarden, zich afkeren van crimineel gedrag en niets liever willen dan integreren in de samenleving.

Yeah right, gelukkig weet de rest van Nederland wel beter na het akkefietje in Tilburg...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 12:31:
Het lijkt wel alsof ik naar Femke Groen Links Halsema aan het luisteren ben

Je luistert niet maar je leest.
Heb je verder nog wat te melden ipv mee te liften met quote's van anderen?

Gast haal dat f@#*king bord voor je kop vandaan, het is gewoon zo.

Het boeit gewoon niet.
Verdrink maar in dat zielige verhaaltje van.

Zeiken over slachtoffer spelen terwijl jij hier de grootste bent.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op donderdag 20 december 2007 om 12:48:
Je luistert niet maar je leest.

.............. (echt waar?)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op donderdag 20 december 2007 om 12:48:
Heb je verder nog wat te melden ipv mee te liften met quote's van anderen?

Waarschuw beheerder

Nou heb ik godverdomme een heel pleidooi getikt, en jij reageert alleen op de bovenste regel.. :|

Jou criteria voor "bevolkingsgroep" is duidelijk kleur en afkomst. Maar is dat wel eerlijk?

Hoeveel Marokkanen leven boven-modaal? Hoeveel Antillianen leven in het Gooi?

Bijna 70% van de Allochtonen woont in achterbuurten en probleemwijken, ten opzichte van misschien 40- of 30 % van de Nederlanders.

Wat ik probeer te zeggen is, is het niet interessanter om criminaliteitscijfers te bekijken naar welstandklasse ipv. afkomst?

Ik ben er van overtuigd dat criminaliteit niks met afkomst te maken heeft, maar des te meer met welstandniveau. Ik zeg niet dat de cijfers dan drastisch zullen veranderen, ik weet het eerlijk gezegd niet. Maar men staart zich zo blind op de afkomstcijfers. Terwijl die niet helemaal relevant zijn naar mijn mening.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 12:54:
Nou heb ik godverdomme een heel pleidooi getikt

Nou nou nou nou kan dat wat minder gezien de taalverloedering

en jij reageert alleen op de bovenste regel..

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er van overtuigd dat criminaliteit niks met afkomst te maken heeft

Ik wel...
Meer dan je denkt, ook de afkeer van de Nederlandse samenleving met al z'n regels en vrijheden heeft daarmee te maken.
Heeft te maken met de stammencultuur en het wantrouwen van stammen t.a.v. de overheid.
Lees dit boek maar eens voor de gein: http://www.nobelprijsvoordeliteratuur.nl/meulenhoff/result-titel.asp?ISBN=9789029079921

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoeveel Marokkanen leven boven-modaal? Hoeveel Antillianen leven in het Gooi?

Bijna 70% van de Allochtonen woont in achterbuurten en probleemwijken

Is dat dan een rechtvaardiging om oude vrouwtjes van hun tassen te beroven, een avondwinkelier in noord door zijn hoofd te schieten voor 70euro en de hele dag doelloos + werkloos rond te hangen zonder opleiding:rot:
Uiteindelijk ben je er altijd ZELF bij en kom niet met het fokking argument dat er geen werk voor dat soort mensen is:@
Want er is ALTIJD werk, alleen willen ze niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 13:03:
Is dat dan een rechtvaardiging om oude vrouwtjes van hun tassen te beroven

Goeie vraag.

Dat is natuurlijk gerechtvaardigd want het zijn toch maar christenhonden, ouwe kaaskoppen.
Ja en als je natuurlijk elk weekend wil stappen en de nieuwste Prada schoenen wil betalen moet je alles doen om aan geld te komen.
En werken is voor dombo's...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 13:07:
de nieuwste Prada schoenen

En als je bij een boer op het land asperges gaat steken, dan kunnen je nieuwe Prada's weleens smerig worden:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 13:03:
Is dat dan een rechtvaardiging om oude vrouwtjes van hun tassen te beroven, een avondwinkelier in noord door zijn hoofd te schieten voor 70euro en de hele dag doelloos + werkloos rond te hangen zonder opleiding
Uiteindelijk ben je er altijd ZELF bij

Ik probeer uiteraard niks goed te praten, of ook maar iets te rechtvaardigen. Maar gewoon het probleem te benaderen van een hoek die eerlijk is.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 13:00:
Ik wel...
Meer dan je denkt, ook de afkeer van de Nederlandse samenleving met al z'n regels en vrijheden heeft daarmee te maken.
Heeft te maken met de stammencultuur en het wantrouwen van stammen t.a.v. de overheid.

Maar alsnog heeft dit met afkomst te maken of opvoeding?

Wat ik bedoel te zeggen; zit het in het bloed van de allochtoon om crimineel gedrag te vertonen? Of is dit gewoon een samenloop van allerlei omstandigheden.

Natuurlijk zijn 2e generatie kutmarokkaantjes gewoon KUTmarokkaantjes. Maar ik denk dat je de opvoeding, cultuur en sociale omgeving eerder kan aanwijzen als schuldige dan alleen puur het feit dat het een "allochtoon" is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is dat dan een rechtvaardiging om oude vrouwtjes van hun tassen te beroven

Dat is natuurlijk gerechtvaardigd want het zijn toch maar christenhonden, ouwe kaaskoppen.

Heee dat valt inderdaad op ja, want zonder racistisch te willen zijn..
Waarom lees je nooit dat een oudere man gekleed in djeleba berooft door twee Noord-Afrikaanse jongeren??
Of gesluierde moeder met twee kinderen op klaarlichte dag in eigen woning overvallen???

Diezelfde oudere man in djeleba kan in Utrecht Kanaleneiland probleemloos na 20:00 uur 's avonds over straat, maar opa Jopie en tante Sjaan van drie hoog achter worden dan geheid tastiggevallen:cry:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goeie vraag.

Ja en als je natuurlijk elk weekend wil stappen en de nieuwste Prada schoenen wil betalen moet je alles doen om aan geld te komen.
En werken is voor dombo's...

Pablo jochie.. hebben ze je weer te pakken genomen :lol:

Waarschuw beheerder
prima, lekker laten weigeren. scheelt mij weer een plekje in de wachtrij (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 13:27:
prima, lekker laten weigeren. scheelt mij weer een plekje in de wachtrij

Moet je ook bevallen :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op donderdag 20 december 2007 om 13:27:
Pablo jochie.. hebben ze je weer te pakken genomen

:nocheer:
Waarschuw beheerder
wor vort moe van al die aanpassingen en van da volk en da geloof :X

- halal vlees bij de AH
- geen hand geve
- hoofdoek bij het politie uniform(want dan kwamen moslims bij de politie en dan zouden de jongeren in slotervaart wel luisteren)
- vrij met suikerfeest
- vrij met offerfeest
- rellen in tilburg
- criminelen van 14 jaar

pff zo nog veel meer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het nieuwe voetbalshirt van voetbalclub Inter Milaan beledigend voor islam

De voetbalwereld heeft er weer een opmerkelijk verhaal bij. Baris Kaska, een Turkse advocaat én fan van Fenerbahçe, heeft bij de wereldvoetbalbond FIFA en de Europese voetbalbond UEFA een aanklacht ingediend tegen Internazionale. Volgens de beste man zijn de uitshirts van de Italianen een belediging aan het adres van de islam. In de onderlinge ontmoeting op 27 november jl. (3-0 winst voor Inter) droegen de Italiaanse landskampioen niet het traditionele blauw-zwarte tenue, maar het tweede tricot: een wit shirt met een rood kruis op de borst. Dat was tegen het zere been van Kaska, en volgens hem, vele islamvolgers.

Het kruis op het shirt doet Baska denken aan de geweldadige inname van Jerusalem door kruistochtlegers in 1099, waar duizenden moslims de dood vonden. De advocaat eist nu een reglementaire overwinning voor de Turken.

[img width=400 height=346 cacheid=000ec77c0029f6970c0d99331a021c6b4e]http://air.ap.teacup.com/sickboy/timg/middle_1181244803.jpg[/img]

JEZUS MAN het houdt maar niet op... Whaaaaaaaaaaaaaaaa:rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 13:45:
De voetbalwereld heeft er weer een opmerkelijk verhaal bij. Baris Kaska, een Turkse advocaat én fan van Fenerbahçe, heeft bij de wereldvoetbalbond FIFA en de Europese voetbalbond UEFA een aanklacht ingediend tegen Internazionale. Volgens de beste man zijn de uitshirts van de Italianen een belediging aan het adres van de islam. In de onderlinge ontmoeting op 27 november jl. (3-0 winst voor Inter) droegen de Italiaanse landskampioen niet het traditionele blauw-zwarte tenue, maar het tweede tricot: een wit shirt met een rood kruis op de borst. Dat was tegen het zere been van Kaska, en volgens hem, vele islamvolgers.

Het kruis op het shirt doet Baska denken aan de geweldadige inname van Jerusalem door kruistochtlegers in 1099, waar duizenden moslims de dood vonden. De advocaat eist nu een reglementaire overwinning voor de Turken.

Oud nieuws.. :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op donderdag 20 december 2007 om 13:43:
halal vlees bij de AH

Heeft Albert Heyn zelf voor gekozen, money makes the world go round.. (Y)
hoofdoek bij het politie uniform

Gaat nooit gebeuren..

- vrij met suikerfeest
- vrij met offerfeest

Is geen officiële vrije dag, nooit geweest ook..

rellen in tilburg
- criminelen van 14 jaar

Want er hebben nog nooit 14 jarige Nederlandertjes op het bureau gezeten.. :gaap:

Met dit soort zeikerige bullshit schieten we dus niks op hè.. :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 13:10:
Natuurlijk zijn 2e generatie kutmarokkaantjes gewoon KUTmarokkaantjes. Maar ik denk dat je de opvoeding, cultuur en sociale omgeving eerder kan aanwijzen als schuldige dan alleen puur het feit dat het een "allochtoon" is.

Ik vind dit niet, aangezien Turken dezelfde achtergrond hebben maar veel minder vaak tot crimineel gedrag over gaan.
Het zit niet in het bloed, maar meer in de culturele achtergrond.
Koning Hassan was maar al te blij om wat 'van die lastige Berbers' naar Nederland te sturen toen er gevraagd werd om mensen die in Nederland de vuile klusjes konden opknappen.
Hetzelfde gebeurde in Curacao waar men maar al te graag bereid was wat lastige lokalen naar het mooie Nederland te 'verbannen'

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 13:53:
Met dit soort zeikerige bullshit schieten we dus niks op hè..

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 13:45:

Klopt:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 13:53:
Met dit soort zeikerige bullshit schieten we dus niks op hè..

Stimmt:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 13:56:
Koning Hassan was maar al te blij om wat 'van die lastige Berbers' naar Nederland te sturen toen er gevraagd werd om mensen die in Nederland de vuile klusjes konden opknappen.

Was wel grappig :)

Had in Egypte een paar keer een goede discussie met de lokale mensen over Jihad, Amerika, intergratie etc.

En elk persoon zij tegen mij dat ze écht een hekel hadden aan Berbers.. ;)

Voor de rest zijn Egyptenaren een toonbeeld van gematigde Islam.. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Berbers zijn eeuwenlang door de Arabische Marokkanen onderdrukt en werden door hun beschouwd als minderwaardig en lastig.
Vandaar dat men zich niest aantrok van de Arabische overheid en een soort zelfbestuur hadden.
Daarom zijn vooral Marokkanen van Berberse afkomst tegen alle overheidsbemoeienis, ook die van de Nederlandse overheid.
Oxygen, je zou gewoon eens wat moeten lezen over de geschiedenis van Berbers, het Rifgebergte en de daarbij behorende stammencultuur om te weten dat het niet alles te maken heeft met opvoeding maar dat de afkeer van regels, normen en waarden er bijna genetisch in gebakken zit...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 13:56:
Klopt

Één advocaat doet doet een aanklacht! Ééntje.. En jij betrekt er gelijk weer elke moslim wereldwijd bij.. :S

Snap je niet dat je nu totaal de massale publieke opinie volgt. Want wat de fuck, het is één man die waarschijnlijk slecht tegen ze verlies kan..

Hebben moslims nu lange tenen, of heb jij er ook een handje van? :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:00:
Berbers zijn eeuwenlang door de Arabische Marokkanen onderdrukt en werden door hun beschouwd als minderwaardig en lastig.

Ik heb twee jaar lang op het werk een Berberse groepsleider gehad...:S
Yo, dat ventje van 1.60m was snel op zijn staartje getrapt en echt IEDEREEN had ruzie en een schijthekel aan dat traditionele ventje:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oxygen, je zou gewoon eens wat moeten lezen over de geschiedenis van Berbers, het Rifgebergte en de daarbij behorende stammencultuur...

Heb me er ooit in verdiept, naar aanleiding van een artikel van een Marokkaanse schrijver die terugging naar Marokko. En daar beschreef hoe het in ze werk gaat in de Berberse stammencultuur. Stond in de NRC, hij werdt er zelf ook niet echt blij van.. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:02:
Één advocaat doet doet een aanklacht! Ééntje.. En jij betrekt er gelijk weer elke moslim wereldwijd bij..

Als het een laag opgeleide meneer was van dat geloof, dan had je mij hierover niet gehoord.....
Maar een hoogopgeleide advocaat waarvan wordt verwacht dat hij enigzins objectief kan en hoort te denken.....
Dat vind ik dan wel een beetje griezelig:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:05:
Heb me er ooit in verdiept

Ik ook, naar aanleiding van een verhaal wat ik ooit in goed vertrouwen tegen mijn 'vriend' Rafa heb gezegd maar wat ie niet geloofde :yawn:
Daarom is mijn kennis over Berbers niet gebaseerd op vooroordelen, wilde mediaverhalen, racisme of zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 14:09:
Als het een laag opgeleide meneer was van dat geloof, dan had je mij hierover niet gehoord.....
Maar een hoogopgeleide advocaat waarvan wordt verwacht dat hij enigzins objectief kan en hoort te denken.....
Dat vind ik dan wel een beetje griezelig

Zijn clubbie heb verloren, de man was er ziek van en ging een excuus zoeken..

En nog steeds, één man..

Als ik morgen naar de rechter loop en een klacht indien tegen alle negers, omdat ze me huis niet aan het schoonmaken zijn. Maar potverdorrie buiten rondlopen!!

Ben ik dan gek? Of is mijn hele volk gek?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:12:
Als ik morgen naar de rechter loop en een klacht indien tegen alle negers, omdat ze me huis niet aan het schoonmaken zijn. Maar potverdorrie buiten rondlopen!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:12:
Ben ik dan gek? Of is mijn hele volk gek?

Het verschil is dat zelfs hoogopgeleide moslims af en toe middeleeuws onzin uitkramen en dat duizenden onopgeleide fanatici van datzelfde geloof alles slikken voor zoete koek en er helemaal in meegaan:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:11:
Daarom is mijn kennis over Berbers niet gebaseerd op vooroordelen, wilde mediaverhalen, racisme of zo.

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 14:17:
Het verschil is dat zelfs hoogopgeleide moslims af en toe middeleeuws onzin uitkramen en dat duizenden onopgeleide fanatici van datzelfde geloof alles slikken voor zoete koek en er helemaal in meegaan

Ik probeer mijn mening nog altijd te vormen op basis van individu en karakter..

Er zijn zoveel vervelende, ziekende, zeikende moslims. Maar er zijn ook zoveel relaxte, hardwerkende, studerende moslims.
Die gewoon prima hun draai proberen te vinden in deze inmiddels harde Nederlandse maatschappij.

Gaat het misschien niet om, maar ik weiger te generaliseren.. (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:21:
Er zijn zoveel vervelende, ziekende, zeikende moslims

Misschien moeten die zeikerds een keer naar een heftige Hollandsche houseparty waar de drank en drugs veelvuldig worden gebruikt en de strakke strings je om de oren vliegen:p:p
Hopelijk komen ze dan een beetje los ipv van dat schijnheilig en zeikerig gedoe:D

[img width=679 height=452]https://album.partyflock.nl/14868461.jpg[/img]

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hun mannen moge 1000 vrouwen en vrouwen mogen ni eens een mannelijke dokter gore hypocrieten:[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:29:
hun mannen moge 1000 vrouwen en vrouwen mogen ni eens een mannelijke dokter gore hypocrieten

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 14:27:
schijnheilig en zeikerig gedoe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 14:27:
Hopelijk komen ze dan een beetje los ipv van dat schijnheilig en zeikerig

[img width=679 height=452]https://album.partyflock.nl/14868461.jpg[/img]

[img width=468 height=312 cacheid=00023033000522b42a5744401a021c6ec7]http://www.geenstijl.nl/archives/images/sensationwhitemekka.jpg[/img]

:woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:29:
hun mannen moge 1000 vrouwen en vrouwen mogen ni eens een mannelijke dokter gore hypocrieten

Verstand komt met de jaren.. (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=468 height=312 cacheid=00023033000522b42a5744401a021c6f30]http://www.geenstijl.nl/archives/images/sensationwhitemekka.jpg[/img]

Sensation white:lol:

Artiest Necrid
Waarschuw beheerder
Haha, leuke foto Alex.
Maareh, jij op GeenStijl?? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Verrek zeg, moet je eens kijken hoeveel overeenkomsten er zijn tussen die 2...

Ik denk dat je in sommige landen 200 zweepslagen + onhoofding kunt krijgen voor deze grove belediging van de profeet :LOL:

Waarschuw beheerder
Ik probeer mijn mening nog altijd te vormen op basis van individu en karakter..

Er zijn zoveel vervelende, ziekende, zeikende moslims. Maar er zijn ook zoveel relaxte, hardwerkende, studerende moslims.
Die gewoon prima hun draai proberen te vinden in deze inmiddels harde Nederlandse maatschappij.

Gaat het misschien niet om, maar ik weiger te generaliseren..

Ben het helemaal met dit eens. Met het meeste wat je in dit topic zegt trouwens. Je hebt er niks aan om een bevolkingsgroep af te rekenen op gedrag van individuen.

Maar waar ik me wel gruwelijk aan stoor, is het tegenovergestelde van dat hele gezeik. De positieve discriminatie en het lafhartige probleemontkennende gedrag van Den Haag op dit gebied. Aangezien men Moslims zo in hoekjes drukt, en er partijen zijn die een achterban hebben, gebaseerd op deze hoekjes, krijg je de meest idiote verzoeken tegenwoordig. Zo ook het verzoek van dit topic. Op deze manier wordt segregratie in de hand gespeeld en zal het nooit iets worden met de multikulti in Nederland. Dan kun je Nederland beter meteen opdelen en opsplitsen in hokjes, waarin alle stereotypen geplaatst kunnen worden.

Iedereen gewoon gelijke behandeling, dus geen beperkingen op basis van geloof. Maar ook zeker geen extra mogelijkheden op basis van het geloof. Als ze met het waterkanon kunnen knallen op stakende kinderen, dan moeten ze ook met het kanon knallen op rellende Slotervaartjes. Als een autochtoon herkenbaar moet zijn in het openbaar, dan moeten moslima's dat ook. Dus geen Burqa. Stoor ik me aan een burqa? Nee, ze moeten zelf weten hoe ze voor lul willen lopen, maar ik eis wel gelijke behandeling en niet dat men meer 'mag' omdat hun dat voorgeschreven staat. Mag ik niet werken met een petje op, dan mag een moslima geen hoofddoek op. Scheiding van fucking staat en kerk. Welkom in het Westen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus U, daar sla je de spreekwoordelijke spijker toch even mooi op z'n kop
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 15:03:
Ben het helemaal met dit eens. Met het meeste wat je in dit topic zegt trouwens. Je hebt er niks aan om een bevolkingsgroep af te rekenen op gedrag van individuen.

Maar waar ik me wel gruwelijk aan stoor, is het tegenovergestelde van dat hele gezeik. De positieve discriminatie en het lafhartige probleemontkennende gedrag van Den Haag op dit gebied. Aangezien men Moslims zo in hoekjes drukt, en er partijen zijn die een achterban hebben, gebaseerd op deze hoekjes, krijg je de meest idiote verzoeken tegenwoordig. Zo ook het verzoek van dit topic. Op deze manier wordt segregratie in de hand gespeeld en zal het nooit iets worden met de multikulti in Nederland. Dan kun je Nederland beter meteen opdelen en opsplitsen in hokjes, waarin alle stereotypen geplaatst kunnen worden.

Iedereen gewoon gelijke behandeling, dus geen beperkingen op basis van geloof. Maar ook zeker geen extra mogelijkheden op basis van het geloof. Als ze met het waterkanon kunnen knallen op stakende kinderen, dan moeten ze ook met het kanon knallen op rellende Slotervaartjes. Als een autochtoon herkenbaar moet zijn in het openbaar, dan moeten moslima's dat ook. Dus geen Burqa. Stoor ik me aan een burqa? Nee, ze moeten zelf weten hoe ze voor lul willen lopen, maar ik eis wel gelijke behandeling en niet dat men meer 'mag' omdat hun dat voorgeschreven staat. Mag ik niet werken met een petje op, dan mag een moslima geen hoofddoek op. Scheiding van fucking staat en kerk. Welkom in het Westen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 15:09:
Jezus U, daar sla je de spreekwoordelijke spijker toch even mooi op z'n kop

Heel groot verschil met die spijker van jou ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:56:
Haha, leuke foto Alex.
Maareh, jij op GeenStijl??

Rechtse zeikerds kunnen af en toe best leuke dingen schrijven.. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 15:21:
Rechtse zeikerds

B).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op donderdag 20 december 2007 om 15:12:
Heel groot verschil met die spijker van jou

Mijn spijker is wat puntiger en roestiger
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 16:26:

Waarschuw beheerder
donateur
Voor de rest zijn Egyptenaren een toonbeeld van gematigde Islam..

Inderdaad, ze doen wel aan ramadan maar neuken elke Russische snol die ze kunnen neuken :LOL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 16:32:
Inderdaad, ze doen wel aan ramadan maar neuken elke Russische snol die ze kunnen neuken

8)

Bedoelde het vriendelijker, maar dit is ook een voorbeeld ervan ja.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ja, sowwy

Ik en mijn ongenuanceerde uitspraken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 16:26:

Die breken als je er te hard op slaat. Zie vrind Geert. B).

Denk dat in de meeste landen de Islam gematigd gepraktiseerd wordt, op die berbers na. En Nederland natuurlijk, want hier mag alles. :').

Waarschuw beheerder

Daar heeft een echtgenoot niks over te zeggen.
Als de vrouw zelf beslist dat ze zich prettiger voelt bij een vrouwelijke arts, mij best. Maar het is van de zotte als je echtgenoot zich het recht toeëigent om voor jou te gaan denken. Kom op, zeg, het is 2007!
Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwelijk moslims moeten niet de keuze hebben een mannelijke arts te weigeren.

Wil je nou godverdomme geholpen worden of niet...?

Niet....?

Ok NEXT!

Dan niet toch...

Zoals dit bijvoorbeeld

De richtlijn van de KNMG is opgesteld naar aanleiding van een incident in het Meander Medisch Centrum in Amersfoort. Daar werd deze zomer een zwangere vrouw binnengebracht die op het punt van bevallen stond. Haar echtgenoot weigerde de hulp van een mannelijke arts die op dat moment dienst had. De vrouw is toen per ambulance naar een ziekenhuis in Utrecht vervoerd.

Dan trekt die knakker dat kind er anders zelf ffies uit. Ik hoop dat hun wel zelf de kosten van de ziekenauto betalen. Zal wel niet...

is het 'volkomen onzin'

KLOPT!

DIT IS NEDERLAND, niet een of andere moslim kolonie!

Nu zal dit wel weer bestempeld worden als racistisch, want tja iets zinnigs zeggen hierover is racisme natuurlijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Welluk...?! op donderdag 20 december 2007 om 17:44:
Dan trekt die knakker dat kind er anders zelf ffies uit

Ze zijn toch al gewend om een schaap te slachten, dus dit is dan een makkie, toch? :rot:
Waarschuw beheerder
Wil je nou godverdomme geholpen worden of niet...?

Niet....?

Ok NEXT!

Dan niet toch...

zo denk ik er ook over, dat overdreven gelovige gedoe moet maar eens afgelopen zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOLLAND op donderdag 20 december 2007 om 18:09:
zo denk ik er ook over, dat overdreven gelovige gedoe moet maar eens afgelopen zijn

Ik ga mn eigen geloof starten met mn eigen regels (h)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Iedereen gewoon gelijke behandeling, dus geen beperkingen op basis van geloof. Maar ook zeker geen extra mogelijkheden op basis van het geloof. Als ze met het waterkanon kunnen knallen op stakende kinderen, dan moeten ze ook met het kanon knallen op rellende Slotervaartjes. Als een autochtoon herkenbaar moet zijn in het openbaar, dan moeten moslima's dat ook. Dus geen Burqa. Stoor ik me aan een burqa? Nee, ze moeten zelf weten hoe ze voor lul willen lopen, maar ik eis wel gelijke behandeling en niet dat men meer 'mag' omdat hun dat voorgeschreven staat. Mag ik niet werken met een petje op, dan mag een moslima geen hoofddoek op. Scheiding van fucking staat en kerk. Welkom in het Westen

Zware respect voor Billy Balzak :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DIT IS NEDERLAND, niet een of andere moslim kolonie!

Waarschuw beheerder
Alle gelovige shit is raar
Waarschuw beheerder
Dat partijprogramma van Wilders :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Vlaco op vrijdag 21 december 2007 om 20:20:
Dat partijprogramma van Wilders

Wat staat er precies....

:D

Waarschuw beheerder

Iedereen gewoon gelijke behandeling, dus geen beperkingen op basis van geloof. Maar ook zeker geen extra mogelijkheden op basis van het geloof. Als ze met het waterkanon kunnen knallen op stakende kinderen, dan moeten ze ook met het kanon knallen op rellende Slotervaartjes. Als een autochtoon herkenbaar moet zijn in het openbaar, dan moeten moslima's dat ook. Dus geen Burqa. Stoor ik me aan een burqa? Nee, ze moeten zelf weten hoe ze voor lul willen lopen, maar ik eis wel gelijke behandeling en niet dat men meer 'mag' omdat hun dat voorgeschreven staat. Mag ik niet werken met een petje op, dan mag een moslima geen hoofddoek op. Scheiding van fucking staat en kerk. Welkom in het Westen

Fucking dikke :respect: voor deze opmerking!!!
Waarschuw beheerder

Wist ook niet dat jij zo slim WAS?????!!!!

Namelijk: Kamp bedoelt met 'moslims die naar hun eigen land moeten' niet dat moslims een eigen land hebben, maar dat de persoon op zich naar het land van herkomst terug zou moeten als ze zich niet aan willen passen aan de normen en waarden hier in Nederland.

Pfiejjj, iets te letterlijk lezen en dan nog niet weten wat er letterlijk mee bedoeld wordt. Hoe doe je dat??? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *~Desilbel~* op zaterdag 22 december 2007 om 19:44:

Namelijk: Kamp bedoelt met 'moslims die naar hun eigen land moeten' niet dat moslims een eigen land hebben, maar dat de persoon op zich naar het land van herkomst terug zou moeten als ze zich niet aan willen passen aan de normen en waarden hier in Nederland.

Pfiejjj, iets te letterlijk lezen en dan nog niet weten wat er letterlijk mee bedoeld wordt. Hoe doe je dat???

Lezen moet je ook letterlijk nemen neem ik aan?
En als het om bekeerde moslims gaat die gewoon autochtoon zijn?

Kijk van jou kan ik het begrijpen maar van die geleerde meneer Kamp.. :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Pfiejjj, iets te letterlijk lezen en dan nog niet weten wat er letterlijk mee bedoeld wordt. Hoe doe je dat???

Is volgens mij een kunst in zijn 'optiek':S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 december 2007 om 19:55:
s volgens mij een kunst in zijn 'optiek':S

Heb je zelf ook een verhaal hierover of een mening die ook echt van jou is?

Voeg eens wat toe ipv mee te lullen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op zaterdag 22 december 2007 om 20:01:
Voeg eens wat toe ipv mee te lullen

[img width=424 height=640]http://klb.uwstout.edu/GorillaYawning01_2.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op zaterdag 22 december 2007 om 19:52:

Dan is er dus eigenlijk niks veranderd, want die waren voordat ze moslims werden ook "gewoon autochtoon" (ik neem aan dat je daar dan de geboren en getogen Nederlander bedoelt?). Die hebben gewoon een "schoolreisje" gemaakt en kwamen iets te laat thuis.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 december 2007 om 21:01:
Dan is er dus eigenlijk niks veranderd, want die waren voordat ze moslims werden ook "gewoon autochtoon" (ik neem aan dat je daar dan de geboren en getogen Nederlander bedoelt?). Die hebben gewoon een "schoolreisje" gemaakt en kwamen iets te laat thuis.

Kortom weer te beperkt om in ieder geval een poging te wagen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op zaterdag 22 december 2007 om 22:33:

Komt ie weer aan met zn favoriete stokpaardje.... 'het hebben van een beperking' :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 december 2007 om 20:22:
Wat staat er precies....

Moet je even paar pagina's terugkijken...er vanuitgaande dat dat ook het daadwerkelijke programma is;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 december 2007 om 22:38:
Komt ie weer aan met z'n favoriete stokpaardje.... 'het hebben van een beperking'

Ja, waarom probeer ik het eigenlijk ook bij hem; en dan te bedenken dat ik serieus was. Maar ja, hij heeft bij iedereen zo'n beetje z'n standaard antwoord klaar :roflol:
Uitspraak van Rafa op zaterdag 22 december 2007 om 22:33:

Dat zal ook het geval zijn mocht men jou ooit moeten reanimeren :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 december 2007 om 23:02:
Dat zal ook het geval zijn mocht men jou ooit moeten reanimeren

[img width=549 height=600 cacheid=000ed25d002a0e4b3bb0434d1a021cf7e5]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/64/CPR.jpg/549px-CPR.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Hoe moet t dan in t Midden Oosten.. daar mogen vrouwen niet eens werken of studeren.. dus dan zullen daar ook wel geen vrouwelijke artsen zijn he :gaap:
Waarschuw beheerder

Dan hebben ze misschien al een kind die ook nog eens is gehaald door een mannelijke arts!
Ja sorry hoor....

Kijk van jou kan ik het begrijpen

Uhhh en wat is er dan zo anders aan wat ik zeg dan wat meneer Kamp er over te zeggen heeft?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van __*michelle op zondag 23 december 2007 om 00:05:
Hoe moet t dan in t Midden Oosten.. daar mogen vrouwen niet eens werken of studeren.. dus dan zullen daar ook wel geen vrouwelijke artsen zijn he

Doe je huiswerk voordat je zomaar wat zegt.

Uitspraak van *~Desilbel~* op zondag 23 december 2007 om 00:41:
Uhhh en wat is er dan zo anders aan wat ik zeg dan wat meneer Kamp er over te zeggen heeft?

Jij vertelt wat Kamp bedoelt??

Kamp bedoelt met 'moslims die naar hun eigen land moeten' niet dat moslims een eigen land hebben, maar dat de persoon op zich naar het land van herkomst terug zou moeten als ze zich niet aan willen passen aan de normen en waarden hier in Nederland.

Moet niet gekker worden dit :lol:

Moslim zijn is niet gerelateerd aan een specifieke land of regio.
Kamp kan dit dus niet zeggen oftewel populistisch gebral ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zondag 23 december 2007 om 01:25:

Ja klopt, maar hoezo kan je het dan van mij begrijpen en van hem niet? Hoezo niet gekker worden hier? jij leest alles toch zo letterlijk? dan moet je toch ook wel weten wat ik bedoel met mijn reactie of heb ik dat dan weer helemaal mis :S

Kamp kan dat wel zeggen, je moet de achterliggende gedachte er bij halen! Verder kijken dan je neus lang is heet dat!

Waarschuw beheerder

wat een onzin zeg, hoop ik dat zo'n mokkel op sterven staat, kijke hoe ze dan piept ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *~Desilbel~* op zondag 23 december 2007 om 02:23:
Ja klopt, maar hoezo kan je het dan van mij begrijpen en van hem niet? Hoezo niet gekker worden hier? jij leest alles toch zo letterlijk? dan moet je toch ook wel weten wat ik bedoel met mijn reactie of heb ik dat dan weer helemaal mis :S

Kamp kan dat wel zeggen, je moet de achterliggende gedachte er bij halen! Verder kijken dan je neus lang is heet dat!

Doe je dit express?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van __*michelle op zondag 23 december 2007 om 00:05:
Hoe moet t dan in t Midden Oosten.. daar mogen vrouwen niet eens werken of studeren.. dus dan zullen daar ook wel geen vrouwelijke artsen zijn he

Vrouwen worden daar levend verbrand wanneer ze zich op straat laten zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zondag 23 december 2007 om 09:45:
Doe je dit express?

wat is er rafa, weer iemand die het niet met jou eens is?

hier,om je te troosten:D

(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)
ben ik vandaag alweer zo aardig tegen jou

heb je al die tijd zo verkeerd over mij gedacht terwijl ik zo aardig tegen je ben, ik vind je ook zo,n lieve knul (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOLLAND op zondag 23 december 2007 om 10:13:

Pfiejjj, iets te letterlijk lezen en dan nog niet weten wat er letterlijk mee bedoeld wordt. Hoe doe je dat??

Moslim zijn is niet gerelateerd aan een specifieke land of regio.
Kamp kan dit dus niet zeggen oftewel populistisch gebral

Uitspraak van *~Desilbel~* op zondag 23 december 2007 om 02:23:

Ja klopt

Uitspraak van HOLLAND op zondag 23 december 2007 om 10:13:

Ben ik nou zo slim of??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zondag 23 december 2007 om 14:21:
Ben ik nou zo slim of??

Nou, je doet meer alsof............
Waarschuw beheerder
Ben ik nou zo slim of??

of wat???
wat is er rafa???

Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik nou zo slim of??

Nee, dat probeer je.
Slimme mensen snappen dingen
Waarschuw beheerder

onzin, als ik een arts krijg die mij niet aanstaat, wil ik gewoon een andere.
Moslima's die per se niet door mannen behandeld willen worden moeten 'maar terug naar hun eigen land', zei Kamp.

hoezo grof?? laat dit soort mensen dan gewoon maar zoeken naar een ziekenhuis waar het wel kan.
Daar werd deze zomer een zwangere vrouw binnengebracht die op het punt van bevallen stond. Haar echtgenoot weigerde de hulp van een mannelijke arts die op dat moment dienst had

fijne man heb je dan!
. Volgens de VVD'er gaat het om een kleine groep die zich niet wenst aan te passen aan de Nederlandse samenleving.

nou waar hebben we het dan over??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spango op maandag 24 december 2007 om 08:05:
onzin, als ik een arts krijg die mij niet aanstaat, wil ik gewoon een andere

Ja, maar ik vind niet dat je moet zeiken of het een man of vrouw is..
Wees blij dat je medische zorg krijgt :)
Waarschuw beheerder
donateur

:jaja:

Overigens stoor ik me er wel aan als er iemand met een burqa loopt.
Waarschuw beheerder
onzin, als ik een arts krijg die mij niet aanstaat, wil ik gewoon een andere.

Je leest zijn zin verkeerd. Hij zegt dat vrouwelijke MOSLIMS niet de keuze zouden moeten hebben.

hoezo grof?? laat dit soort mensen dan gewoon maar zoeken naar een ziekenhuis waar het wel kan.

Simple as that. (Y)

Volgens de VVD'er gaat het om een kleine groep die zich niet wenst aan te passen aan de Nederlandse samenleving.

Volgens de artikel gaat het om 1 vrouw een half jaar geleden.

Uitspraak van ..Mike op maandag 24 december 2007 om 08:11:
Wees blij dat je medische zorg krijgt

Is zorg in jouw stad gratis? Hoezo moet je blij zijn? Leven we in de Sahara?

Waarschuw beheerder
'volkomen onzin'

Precies.

Ik vind dat een ieder zich moet aanpassen aan de NL richtlijnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 10:22:
Precies.

Doen ze toch ook? :vaag:
Ze vragen een andere arts, het ziekenhuis kijkt of het mogelijk is en ze krijgen idd een andere. Kun je mij uitleggen wat hieraan buiten de NL richtlijnen valt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op maandag 24 december 2007 om 10:26:
Kun je mij uitleggen wat hieraan buiten de NL richtlijnen valt?

Ik bedoel dat het voor niemand uit moet maken of je geholpen word
door een mannelijke of een vrouwelijke arts.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 10:33:
Ik bedoel dat het voor niemand uit moet maken of je geholpen word
door een mannelijke of een vrouwelijke arts.

Dat maak jij toch lekker zelf uit? Of je die keus dan idd hebt is een ander verhaal. In dit geval was het wel zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op maandag 24 december 2007 om 10:40:
Dat maak jij toch lekker zelf uit?

Wat is je probleem?

Ik vind dat een arts een arts is en dat het niet uit moet maken van
welk geslacht deze is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 10:50:
Ik vind dat een arts een arts is en dat het niet uit moet maken van
welk geslacht deze is.

Ik niet. Ga je me nog laten zien tegen welk zogaamd Nederlandse richtlijn dit is?

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 10:22:

NL richtlijn is volgens mij dat je de vrijheid hebt om keuzes te maken. Ik wil straks bij de bank ook geholpen worden door een vrouw ipv een man (Om welke reden dan ook). Als dat kan is het mooi. Als het niet kan heb ik pech.

In een ziekenhuis zou ik niet geopereerd willen worden door iemand van 25 of jonger. Dús eis ik iemand anders, en hoop ik die te krijgen.... al vinden jullie en mensen zoals Kamp dat onzin. (of gaat het tóch ergens anders om)?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op maandag 24 december 2007 om 10:57:
zogaamd

Zogenaamd.
Ok, misschien was mijn 1e posting een verkeerde woordkeuze.
Blijf je daar nu op doorhameren? Of snap je inmiddels wat ik bedoel?

NL richtlijn is volgens mij dat je de vrijheid hebt om keuzes te maken

Mits het "normaal" blijft wel ja.

Ik wil straks bij de bank ook geholpen worden door een vrouw ipv een man

Bedoel je dat je een voorkeur hebt?
Zoals jij het stelt kunnen mensen het namelijk opvatten als discriminatie.

Waarschuw beheerder
In een ziekenhuis zou ik niet geopereerd willen worden door iemand van 25 of jonger. Dús eis ik iemand anders, en hoop ik die te krijgen

Gezien de studie die eraan vast hangt zal dit niet snel voorkomen.

jullie

?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 11:01:
Zogenaamd.
Ok, misschien was mijn 1e posting een verkeerde woordkeuze.
Blijf je daar nu op doorhameren? Of snap je inmiddels wat ik bedoel?

Welk woord zou je dan kiezen? Je had het over aanpassen, waar is zij niet aangepast aan? Aan jou dat jij geen onderscheid maakt tussen Arts M of Arts V?

Mits het "normaal" blijft wel ja.

Valt niet te meten of te controlleren.

Bedoel je dat je een voorkeur hebt?
Zoals jij het stelt kunnen mensen het namelijk opvatten als discriminatie.

Dat is het ook. Maar mensen hebben daar niks mee nodig en hoeven dat niet te weten. En ze hebben het recht om mij te weigeren. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op maandag 24 december 2007 om 11:07:
waar is zij niet aangepast aan

Ik doel hierop.
Volgens de VVD'er gaat het om een kleine groep die zich niet wenst aan te passen aan de Nederlandse samenleving. Hun eisen zouden de samenleving in de problemen brengen.

Uitspraak van Knoalster op maandag 24 december 2007 om 11:07:
Valt niet te meten of te controlleren.

Jij houd van provoceren en tegendraads zijn volgens mij?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 11:12:
Volgens de VVD'er gaat het om een kleine groep die zich niet wenst aan te passen aan de Nederlandse samenleving. Hun eisen zouden de samenleving in de problemen brengen.

Gebaseerd op de eis van 1 vrouw een half jaar geleden. We hebben al meer dan 60 jaar mensen in NL die zich niet willen aanpassen. Je kan zien hoe groot het probleem is. Kamp gebruikt dit als excuus om zieltjes te winnen. Zoals ik al zei, toen ik een andere tandarts eiste was hij nergens te bekennen. En het probleem wordt nu groter gemakt dan het was omdat er nu maatregelen etc genomen worden voor iets dat sowieso zeldden voorkomt en met een simpele Nee op te lossen is.

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 11:12:
Jij houd van provoceren en tegendraads zijn volgens mij?

Jij gebruikt "aanpassen" en "richtlijnen" als argument. Het is niet zozeer day ik van provoceren hou. Het is meer zo dat jij je argument niet kan onderbouwen.
Aanpassen en NL roepen is heel makkelijk. Onderbouwen is hier al een stuk moeilijker. Aanpassen waaraan en welke richtlijn?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op maandag 24 december 2007 om 11:17:
Aanpassen waaraan en welke richtlijn?

Als je het niet wilt begrijpen houd het op.

Waarschuw beheerder
Ik niet. Ga je me nog laten zien tegen welk zogaamd Nederlandse richtlijn dit is?

Discriminatie. Artikel 1. Iemand weigeren door zijn/haar geslacht is discriminatie, niet meer, niet minder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 11:24:
Discriminatie. Artikel 1. Iemand weigeren door zijn/haar geslacht is discriminatie, niet meer, niet minder.

Waarom hebben ze hun zin dan gekregen ipv een aanklacht? Ik heb in een bejaardentehuis gewerkt. Geen enkele bejaarde vrouw wil gewassen worden door een vent van 25. Vaak is dit geen probleem maar vaak hebben ze geen keus.
Discriminatie?
Het zou discriminatie zijn wanneer ik hun zou weigeren te wassen vanwege leeftijd. Zij mogen eisen stellen.

Waarschuw beheerder
http://www.parlement.com/9291000/modulesf/gd0djtzd

Uitspraak van Knoalster op maandag 24 december 2007 om 11:36:
Waarom hebben ze hun zin dan gekregen ipv een aanklacht?

Misschien omdat ze op het punt stond te bevallen?

Zaken worden wel een beetje uit proportie gerukt nu vind ik.
Mensen kunnen een VOORKEUR hebben maar weigeren om andere gronden
is -zoals ik het zie- disciminatie.

Tijdens de bevalling van mijn zoon had ik ook liever een McSteamy
gehad, maar ja :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op maandag 24 december 2007 om 11:36:
Het zou discriminatie zijn wanneer ik hun zou weigeren te wassen vanwege leeftijd. Zij mogen eisen stellen.

Dus op basis van de leeftijd is het wel discriminatie en op basis van het geslacht niet? Zo zit 't niet in elkaar.

En ze mogen eisen stellen inderdaad en in geval van noodzaak moet een ziekenhuis verplicht medische hulp afstaan. Nu is het aan de regering om te bepalen of dit een vrije keuze mag worden en ik mag hopen dat men niet zo idioot is om gehoor te geven aan dit primitieve verzoek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vrouwelijk moslims moeten niet de keuze hebben een mannelijke arts te weigeren

de vrouwen beslissen nog niet eens zelf..

Haar echtgenoot weigerde de hulp van een mannelijke arts die op dat moment dienst had

Belachelijk!

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 11:24:
Artikel 1. Iemand weigeren door zijn/haar geslacht is discriminatie

Idd!

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 11:40:
Tijdens de bevalling van mijn zoon had ik ook liever een McSteamy
gehad, maar ja

:kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daaan op maandag 24 december 2007 om 11:55:
de vrouwen beslissen nog niet eens zelf..

Hier had ik nog niet eens over nagedacht...

Uitspraak van Daaan op maandag 24 december 2007 om 11:55:
Belachelijk!

Ik zie het voor me, lig je dan met je weeen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 11:45:
Dus op basis van de leeftijd is het wel discriminatie en op basis van het geslacht niet? Zo zit 't niet in elkaar.

Het zou discriminatie zijn wanneer ik hun zou weigeren te wassen vanwege leeftijd/geslacht. Zij mogen eisen stellen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 11:40:
Misschien omdat ze op het punt stond te bevallen?

Aanklacht kan altijd. Hoeft niet ter plaatse te gebeuren, en al helemaal niet in het bij zijn van de aangeklaagden.

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 11:45:
En ze mogen eisen stellen inderdaad en in geval van noodzaak moet een ziekenhuis verplicht medische hulp afstaan. Nu is het aan de regering om te bepalen of dit een vrije keuze mag worden en ik mag hopen dat men niet zo idioot is om gehoor te geven aan dit primitieve verzoek.

Mag van mij ook. Maar dat is persoonlijk en per geval verschillend. Vind niet dat Den haag dit hoeft te beslissen adhv 1 geval. Dit is pure misbruik van de situatie door de VVD.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op maandag 24 december 2007 om 11:59:
Zij mogen eisen stellen

Dús eis ik iemand anders

Wie mag er nou eisen stellen volgens jou?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daaan op maandag 24 december 2007 om 12:04:
Wie mag er nou eisen stellen volgens jou?

Is dezelfde situatie volgens mij. 8)

Beter lezen, of niks zeggen aub.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het zou discriminatie zijn wanneer ik hun zou weigeren te wassen vanwege leeftijd/geslacht

OK, draai het even om en vervang dan in dit topic dat "wassen" even door "bevallen". Volgens mij wordt er hier dus een dokter geweigerd omdat hij een man is. Dus????

Knoalster, heb jij last van een mening of zo? Het is toch zo klaar als een klontje wat hier bedoeld wordt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 december 2007 om 12:07:
OK, vervang dan in dit topic dat "wassen" even door "bevallen". Volgens mij wordt er hier dus een dokter geweigerd omdat hij een man is. Dus????

Ging om discriminatie en wanneer dit wel en niet het geval is... of het je nou door een arts of verpleger geholpen wordt. Lezen en begrijpen.

Het is toch zo klaar als een klontje wat hier bedoeld wordt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 11:58:
Ik zie het voor me, lig je dan met je weeen...

lekkere vent van 25 aan mijn bed, en dan komt mijn vriendje ff EISEN dat hij wil dat ik door een vrouwelijke arts geholpen word! :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Knoalster op maandag 24 december 2007 om 12:09:
Ging om discriminatie en wanneer dit wel en niet het geval is...

Ja, dus als die dokter geweigerd wordt omdat hij een man is, dan is dat geen discriminatie volgens jou? Je zegt net zelf dat het discriminatie is als het om leeftijd of geslacht gaat :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daaan op maandag 24 december 2007 om 12:10:
lekkere vent van 25 aan mijn bed, en dan komt mijn vriendje ff EISEN dat hij wil dat ik door een vrouwelijke arts geholpen word! :lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 00:17:
Nee, dat probeer je.
Slimme mensen snappen dingen

Je kent je plaats dus? ;)

Voor alle duidelijkheid, Dit is geen probleem wat Kamp hier benoemt, althans niet een probleem waar de regering over zou moeten buigen.

In Staphorst lopen er meer mensen rond die het nog heftiger maken.
Dit is puur populisme van de VVD (zie burqa-verbod die 99% van NL hier nog nooit is tegengekomen)
Het is ook natuurlijk zo dat dit PF is en de meningen van sommige ondoordacht zijn bij gebrek aan nuance en onderzoek en het teveel hebben van het BLA syndroom.

Kamp en de VVD doen het anders om die stemmen binnen te krijgen en dat is
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 december 2007 om 12:07:
zo klaar als een klontje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daaan op maandag 24 december 2007 om 12:10:
lekkere vent van 25

[img width=437 height=600]http://i2.photobucket.com/albums/y2/QueerPenguin/channing_tatum_01.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Damn Tess, als dat mijn gyn zou zijn! Dan komt er zeker een tweede :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op maandag 24 december 2007 om 12:09:
Het is toch zo klaar als een klontje wat hier bedoeld wordt?

Wederom, wat is nu eigenlijk jouw punt?
Vind jij het ok als mensen extra mogenlijkheden krijgen op basis van
hun geloof? Dat ze dus positief gediscrimineerd worden? Onderscheid?

Waarschuw beheerder
donateur
*waar is de rel?*

Waarschuw beheerder
donateur
Zij mogen eisen stellen.

Ze MOGEN gebruik maken van onze medische faciliteiten, en hebben verder niks te eisen.
oprotten met die belachelijke middeleeuwse verzoeken...
Waarschuw beheerder
Vind ik ook.
Laat die arts lekker voelen als hij dat lekker vind.

[img width=600 height=450]http://screenshots.softonic.com/s2de/37000/37288/0_christmas_screen_01.jpg[/img]

Bij deze wil ik alle jullie alvast

Hele fijne feestdagen wensen

En een spetterend 2008

En dat het maar weer een machtig party jaar word

:respect: to all the real GABBERS out there :respect:

HARDCORE WILL NEVER DIE

United Gabbers against racism & facism

Waarschuw beheerder
donateur
de VVD sux ass (n) met hun kortzichtige respectloze gedrag...riekt naar zieltjeswinnerij maarja wat wil je nu die biatch Verkronk weg is?..ze moeten wel wat rechtsere taal gaan uitslaan als ze wat kiezers op rechts willen behouden....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vind het wel een goede regeling , als ze niet door een mannelijke arts geholpen wille worden moete ze maar na hm eigenland gaan om daar geholpen te worden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op dinsdag 25 december 2007 om 02:39:
Laat die arts lekker voelen als hij dat lekker vind

Waarschuw beheerder
Hoe dan ook, het blijft belachelijk.

Wilt u geholpen worden? best.

Is de arts niet goed omdat het toevallig niet mag je achterlijke geloof, oke mooi, opgesodemieterd dan, zoek het maar uit!
Waarschuw beheerder
:gaap::gaap::gaap::gaap::gaap:
Ga dan maar lekker op een wachtlijst staan, leren ze het vanzelf wel af als het ernstig genoeg is
Waarschuw beheerder
Hey iedereen!

MERRY x-MAS!!
Waarschuw beheerder
ze moeten zich gewoon aanpassen
wat denken ze wel niet !!!!
hier n beetje hun geloof opdringen....NO WAY
moeten wij ns flikken in hun land.......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van barry white op dinsdag 25 december 2007 om 23:35:
hier n beetje hun geloof opdringen....

Niet geloven, joh ;-)
moeten wij ns flikken in hun land..

Je zal maar in zo'n land moeten bevallen :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 december 2007 om 23:52:
Je zal maar in zo'n land moeten bevallen

alsof ze daar geen goede artsen hebben, wat n lulkoek zeg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moeten wij ns flikken in hun land.......

in die landen staan ook kerken, so whats ur point

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 25 december 2007 om 23:54:
alsof ze daar geen goede artsen hebben, wat n lulkoek zeg

Ga er effe lekker serieus op in :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 december 2007 om 23:56:
Ga er effe lekker serieus op in

zeg dan niets dom

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 12:39:
Wederom, wat is nu eigenlijk jouw punt?
Vind jij het ok als mensen extra mogenlijkheden krijgen op basis van
hun geloof? Dat ze dus positief gediscrimineerd worden? Onderscheid?

Knoalster?

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben geen moslim,maar wil ook het liefst geen mannelijke arts (voor bepaalde dingen dan :) )
bij mijn huisarts kan je je voorkeur ook gewoon doorgeven als je dat nodig vindt want ze hebben een mannelijke en vrouwelijke huisarts in dienst.
in een ziekenhuis ben ik nooit geweest (voor mezelf dan) maar daar zou ik ook liever een vrouwelijke arts willen als het gaat om onderzoeken waarbij je (half)naakt bent..of als ik zou moeten bevallen..blehh wil echt geen man!! dus ik snap die moslima's wel.. :)
maar ik neem aan dat Moslima's niks accepteren van mannelijke artsen,dus geen enkel onderzoek,operatie of wat dan ook??
ja dat gaat wel heel ver..
maar ik vind als je iets weigert,dan je er dan wel de consequenties van in moet zien,dus dan maar langere wachttijd voor jou bijv..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 10:14:
maar ik vind als je iets weigert,dan je er dan wel de consequenties van in moet zien,dus dan maar langere wachttijd voor jou bijv..

Als het puur voor henzelf is, a la, maar zoals die man van die
hoogzwangere vrouw die mannelijke arts weigerde, dat vind ik kolder,
dat gaat namelijk ook over het leven van een (ongeboren) kind!

Zelf heb ik geen moeite met mannelijke artsen, op geen enkel vlak!
Ze hebben gestudeerd en doen waar ze voor geleerd hebben.
Verder ongeacht of er een man of een vrouw aan mij zit, als ik het
ergens niet mee eens ben zeg ik het.
Waarschuw beheerder
moeten accepteren?
dit is n vrij land moet helemaal niets !

maar als ze n andere willen moeten ze maar langer wachten (behalve met spoed dan)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 26 december 2007 om 10:42:
maar als ze n andere willen moeten ze maar langer wachten

:yes:

Uitspraak van S.F.X. op woensdag 26 december 2007 om 10:42:
(behalve met spoed dan)

waarom dan ook niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 10:45:
waarom dan ook niet?

kan moeilijk n paar weken langer wachten als je bloedverliest :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 26 december 2007 om 10:48:
kan moeilijk n paar weken langer wachten als je bloedverliest

:lol: agjaa.. ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 26 december 2007 om 10:48:
kan moeilijk n paar weken langer wachten als je bloedverliest

Maar ja, waar trek je dan de lijn?
Wat is de grens, urgent / niet urgent?
Die valt voor ons niet te trekken, maar wel door een arts,
ookal is die mannelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 10:52:
Wat is de grens, urgent / niet urgent?

dat bepaald de arts dan, de rest komt daarna wel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 26 december 2007 om 10:55:
dat bepaald de arts dan

Stel, de arts moet eerst inwendig kijken om te zien of het urgent
is en de moslim(a) weigert? Ik vind het een hoop gedoe om niks.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 11:01:
inwendig

de moslim(a) weigert?

mooi laten liggen dan als ze niet geholpen willen worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 11:05:
mooi laten liggen dan als ze niet geholpen willen worden

Dat mogen artsen niet...

Ik vind dat een arts arts is, man of vrouw.

Men gaat toch ook niet zeiken als er een vuilnisman langskomt
ipv van een vuilnisvrouw? :lol:
Waarschuw beheerder
"Zij moeten een streep trekken. Tot hier en niet verder."

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 11:06:
Men gaat toch ook niet zeiken als er een vuilnisman langskomt
ipv van een vuilnisvrouw?

die vergelijking slaat nergens op :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 11:12:
die vergelijking slaat nergens op

Nee, daarom vind ik hem ook zo leuk :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 11:13:
daarom vind ik hem ook zo leuk

eignedunkie? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 11:18:
eignedunkie?

Muchos :jaja:

(f)

En dan nog iets wat me te binnen schiet.
Als zo een moslim(a) dan persee geholpen wil worden door een
vrouwelijke arts... en deze blijkt ongesteld te zijn (wat je dus
aan de buitenkant van iemand niet ziet, haha) dan is diegene dus
onrein. Willen ze dan nog steeds door deze vrouwelijk, onreine
arts geholpen worden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 11:37:
En dan nog iets wat me te binnen schiet.
arts geholpen worden?

daarom ze hebben altijd wat te zeiken!!hoop gedoe om niks!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 10:36:
Als het puur voor henzelf is, a la, maar zoals die man van die
hoogzwangere vrouw die mannelijke arts weigerde, dat vind ik kolder,
dat gaat namelijk ook over het leven van een (ongeboren) kind!

idd!!! en hun gaan er dan over na denken welke arts ze willen!!heel erg egoistisch!!neem aan dat je kind belangrijker is dan dat er toevallig een mannelijke arts bij staat!!
Waarschuw beheerder
Stel, de arts moet eerst inwendig kijken om te zien of het urgent
is

als het urgent is hoef je niet binnen tekijken, dat hoor je wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 12:01:
daarom ze hebben altijd wat te zeiken!!hoop gedoe om niks!!

als dat zo is zijn ze 100% Nederlands

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 26 december 2007 om 05:07:
zeg dan niets dom

Dat bepaal jij toch niet, jochie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 11:37:
arts geholpen worden?

Dan adviseert SilverfaustX wel ff :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 december 2007 om 13:07:
Dan adviseert SilverfaustX wel ff

yea (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 december 2007 om 13:05:
Dat bepaal jij toch niet

het blijft n domme opmerking
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 december 2007 om 13:13:
Ik moet er echt niet aan denken dat mijn vrouw in zo'n land zou moeten bevallen.

geef 1 reden, want je komt nu over als n wazi
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 26 december 2007 om 13:24:

Omdat ik een Nederlandse arts wil. Mannelijk of vrouwelijk, boeit me verder niet. Klaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 26 december 2007 om 12:11:
dat hoor je wel

Dus als je maar hard genoeg kermt is het urgent? :lol:

geef 1 reden

Omdat je je kind moet aangeven.
Erg onhandig als je een uittrekstel uit het geboorteregister nodig hebt :lol:

Waarschuw beheerder
donateur

Jij bent ook echt een pannekoek he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 december 2007 om 13:28:
Omdat ik een Nederlandse arts wil. Mannelijk of vrouwelijk, boeit me verder niet. Klaar.

Ok, even advocaat van de duivel spelen:

ik neem aan dat je een arts van Nederlandse nationaliteit bedoeld.
Wat nou als deze arts van buitenlandse afkomst is?
Surinaams, Antiliaans, Marokkaans, Turks, Indonesisch?
Ik noem maar wat. Wat voor gevoel heb je daarbij?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 december 2007 om 13:28:
Omdat ik een Nederlandse arts wil

en waarom, dat die nl is is geen goede reden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 13:28:
Omdat je je kind moet aangeven

daar heb ik het niet over, hij discrimineerd artsen puur omdat ze buitenlands zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 13:29:
Jij bent ook echt een pannekoek he

als je niet weet waar het over gaat je bek houden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 26 december 2007 om 13:44:
hij discrimineerd artsen puur omdat ze buitenlands zijn

Klopt. Problemen mee? Noem jij het wat je wil, maar mag ik ajb zelf vinden wie mijn vrouw helpt met mijn Nederlandse kind in mijn land als Nederlander? Alsjeblieft zeg, ga janken :loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 december 2007 om 13:45:
Klopt. Problemen mee?

ja, je bent nu strafbaar bezig

had dus gelijk met n wazi opmerking
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou ook liever door een arts van Nederlandse nationaliteit worden geholpen dan door een arts van bijvoorbeeld een niet westerse Nationaliteit :)

mja dwaalt lekker af van topic ;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 13:42:
Ok, even advocaat van de duivel spelen:

ik neem aan dat je een arts van Nederlandse nationaliteit bedoeld.

Klopt. Al ben ik bang dat dit in de grote steden over een paar jaar zoeken naar een speld in een hooiberg wordt :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 26 december 2007 om 13:46:
ja, je bent nu strafbaar bezig

Ga lekker vloppie drukken en daarna janken :bye:
Waarschuw beheerder
Mag ik ajb zelf vinden wie mijn vrouw helpt in mijn land als Nederlander?

en je bent hypocriet als je vindt dat moslima's zelf niet mogen kiezen, maar jij wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 26 december 2007 om 12:13:
als dat zo is zijn ze 100% Nederlands

:rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 december 2007 om 13:48:
Ga lekker vloppie drukken en daarna janken

ik jank niet , ik lach je uit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 december 2007 om 13:47:
Klopt. Al ben ik bang dat dit in de grote steden over een paar jaar zoeken naar een speld in een hooiberg wordt

Bedoel je dus dat je het liefst hebt dat je vrouw geholpen word
door een arts van Nederlandse nationaliteit met blond haar en blauwe
ogen? (even overdreven) Ik bedoel, een Marokkaan geboren in NL is
ook een Nederlander met een NL nationaliteit, evenals een Surinamer,
Antilliaan, Indonesier of Turk. Alleen met een buitenlandse/anderlandse
afkomst. Net als ik (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt. Problemen mee? Noem jij het wat je wil, maar mag ik ajb zelf vinden wie mijn vrouw helpt met mijn Nederlandse kind in mijn land als Nederlander? Alsjeblieft zeg, ga janken :loser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 26 december 2007 om 13:49:
en je bent hypocriet als je vindt dat moslima's zelf niet mogen kiezen, maar jij wel

Ik kies niet! Mannelijk of vrouwelijk, boeit me verder niet. Die moslims dus wel. En tegen de tijd dat er in Nederland geen andere arts aanwezig is dan een Marokkaanse of whatever, dan ben ik allang klaar met mijn voortplanting. Probleem opgelost :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 13:51:
ogen?

ja dat bedoeld die precies
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 december 2007 om 13:53:
Ik kies niet!

jij kiest wel, maar ipv man of vrouw kies jij op ras en dat is velen malen erger

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 26 december 2007 om 13:54:
ja dat bedoeld die precies

Nee, jij wil dat ik dat bedoel zodat je kunt vloppen, da's wat anders :loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
@ Cutierudie, en wat is je antwoord op mijn vraag?
Ik hoop toch zeker niet dat je gaat zeggen dat je het uit vind
maken of het iemand is van een buitenlandse afkomst...
Een ARTS = een ARTS mijn inziens, man/vrouw, jong/oud, arier/mix
(om het zo maar even te noemen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 13:51:
ogen? (even overdreven) Ik bedoel, een Marokkaan geboren in NL is
ook een Nederlander met een NL nationaliteit, evenals een Surinamer,
Antilliaan, Indonesier of Turk. Alleen met een buitenlandse/anderlandse
afkomst. Net als ik

Laat ik het zo zeggen; ik wil wel graag in 1 keer verstaan wat iemand zegt :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 december 2007 om 13:55:
Nee, jij wil dat ik dat bedoel zodat je kunt vloppen, da's wat anders

het zijn jouw eigen woorden, en heb je al gezegd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 26 december 2007 om 13:57:
het zijn jouw eigen woorden, en heb je al gezegd

Nee joh, bruine ogen mag ook :vaag:
Waarschuw beheerder
hij discrimineerd artsen puur omdat ze buitenlands zijn

Klopt. Problemen mee?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 december 2007 om 13:56:
ik wil wel graag in 1 keer verstaan wat iemand zegt

En een stotterende Arier? :x
Artiest {SHOWLIST artist 37318, 39045}
Waarschuw beheerder
rare jongens die moslims
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 14:04:
Arier

hij is nu ontmaskerd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 december 2007 om 14:17:
mijn vrouw mag niet door een arts die moslim is behandeld worden. Zo goed?

1) denkt je vrouw er ook zo over?
2) door een moslim in het algemeen? ook geen moslima?
3) hoe zie jij dat aan de buitenkant?
niet alleen Turken en Marokkanen zijn moslims he?
Plus als die mensen ARTS zijn is het toch prima?
(tenminste, dat is mijn visie)

Waarschuw beheerder
knoooop dr in !!!!:x nog beter(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 14:19:
1) denkt je vrouw er ook zo over?
2) door een moslim in het algemeen? ook geen moslima?
3) hoe zie jij dat aan de buitenkant?
niet alleen Turken en Marokkanen zijn moslims he?
Plus als die mensen ARTS zijn is het toch prima?
(tenminste, dat is mijn visie)

Ach, laat maar. Zoals ik al zei, het zal mijn probleem toch niet meer zijn voor wat betreft voortplanting. Die Nederlandse arts staat al in mijn agenda, zeg maar ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 december 2007 om 14:20:
Ach, laat maar.

Jammer. Ik probeer je niet tegen te spreken ofzo hoor,
ik probeer alleen iets duidelijk te krijgen en een discussie
te voeren. Jammer dat je je uitspraken niet kunt beargumenteren (f)

Waarschuw beheerder
geen discussie waard...:no:
die vrouw mag zelf weten,die vent van dr mot zn bek houwe(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 14:22:
Jammer dat je je uitspraken niet kunt beargumenteren

had ik al door
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 december 2007 om 14:17:
mijn vrouw mag niet door een arts die moslim is behandeld worden. Zo goed?

Ruud Brouwer , woonachtend regio amsterdam
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:/ huh was hier de bedoeling van dan Silverrrr:rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 14:34:
huh was hier de bedoeling van dan

dat iedereen het weet dat die n racist is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:lol: :lol: :lol:
nee snap ik tis ook niet mijn probleem,maaarrr:o wat heb je aan de wouten dan...helemaaal niks:d
:o)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit soort intolerant gedrag pik niet tijdens kerst, zie het als n schandpaal
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 26 december 2007 om 14:44:
dit soort mensen moet je pesten

kee dan:devil: etterspetter:[ :banana:
Waarschuw beheerder
heb mogelijk zn 06 nr gevonden via google :D (tenzij er meer de zelfde naam hebben)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
google:respect:
Waarschuw beheerder
Ben ik nou zo slim of??

Haha...als je je dat al af moet vragen in plaats van dat je daar zo zeker van bent???

Als je jouw opmerkingen allemaal eens op een rijtje zet dan maak je daar heel snel uit op dat je niks extra's toe hebt te voegen en totaal niet inhoudelijk op iets in kan gaan!
Waarschuw beheerder
laat ik maar niet tever gaan :devil:

(sommige hier snappen niet dat, wij niet de enige zijn die hier lezen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *~Desilbel~* op woensdag 26 december 2007 om 14:55:
Als je jouw opmerkingen allemaal eens op een rijtje zet dan maak je daar heel snel uit op dat je niks extra's toe hebt te voegen en totaal niet inhoudelijk op iets in kan gaan

dit is toch bij 90% van deze forum toch het geval?