Partyflock

Forumonderwerp · 987689

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(Novum) - Vrouwelijk moslims moeten niet de keuze hebben een mannelijke arts te weigeren. Dat stelt VVD-Kamerlid Henk Kamp maandagavond in actualiteitenprogramma Nova. Hij gaat daarmee in tegen een nieuwe richtlijn van artsenorganisatie KNMG.

Kamp vreest dat de gezondheidszorg in de problemen komt als patiënten artsen per definitie kunnen weigeren. Volgens Kamp is het niet haalbaar altijd vrouwen beschikbaar te hebben op medische afdelingen. Moslima's die per se niet door mannen behandeld willen worden moeten 'maar terug naar hun eigen land', zei Kamp. Volgens de VVD'er gaat het om een kleine groep die zich niet wenst aan te passen aan de Nederlandse samenleving. Hun eisen zouden de samenleving in de problemen brengen. "Wij moeten dat niet accepteren."

De richtlijn van de KNMG is opgesteld naar aanleiding van een incident in het Meander Medisch Centrum in Amersfoort. Daar werd deze zomer een zwangere vrouw binnengebracht die op het punt van bevallen stond. Haar echtgenoot weigerde de hulp van een mannelijke arts die op dat moment dienst had. De vrouw is toen per ambulance naar een ziekenhuis in Utrecht vervoerd.

De Nederlands-Marokkaanse kinderarts Nordin Dirham is ook tegen de nieuwe richtlijn. Volgens Dirham, werkzaam in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam is het 'volkomen onzin' dat een vrouw volgens de islam niet door een man behandeld mag worden.

De KNMG-richtlijn zegt overigens dat vrouwen in acute situaties hulp van een mannelijke arts niet mag weigeren. In alle andere gevallen moeten ziekenhuizen wel meewerken.

Kamp roept dinsdag de ministers van Volksgezondheid Ab Klink (CDA) en Integratie Ella Vogelaar (PvdA) naar de Tweede Kamer. "Zij moeten een streep trekken. Tot hier en niet verder."

http://binnenland.nieuws.nl/491454/VVD__moslimas_moeten_mannelijke_arts_accepteren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:30:
Maar in Nederland geldt de regel dat iedereen, maakt niet uit wat de reden, de vrije keuze heeft in het kiezen van zijn of haar dokter, arts, tandarts etc.

Alleen geldt dit niet bij spoedgevallen. En ik ben het er helemaal mee eens dat wanneer moslims in spoedgevallen alsnog een andere arts willen. Ze het helemaal zelf maar moeten regelen en betalen.

ben ik het ook mee eens, ik vraag me alleen oprecht af hoe groot het aantal moslims is wat een mannelijke arts weigert,

ik krijg bij dit soort berichten altijd een beetje de indruk dat t maar om een heel klein aantal mensen gaat, eigenlijk een nihil probleem dus, maar wel een populair probleem wat (en dat zien we ook weer hier op pf) veel mensen aanspreekt in dit steeds meer islamofoob wordende tijdperk....

en daarom gaat zon kamp ermee aan de haal om ff te scoren in een poging de wilders kiezers weer terug bij de vvd te halen, op zich wel slim, maar of het nou echt relevant probleem is wat deze aandacht verdiend, vraag ik me af.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 19 december 2007 om 13:46:
ben ik het ook mee eens, ik vraag me alleen oprecht af hoe groot het aantal moslims is wat een mannelijke arts weigert,

ik krijg bij dit soort berichten altijd een beetje de indruk dat t maar om een heel klein aantal mensen gaat, eigenlijk een nihil probleem dus, maar wel een populair probleem wat (en dat zien we ook weer hier op pf) veel mensen aanspreekt in dit steeds meer islamofoob wordende tijdperk....

Het gaat naar mijn weten maar om één incident dat de media (uiteraard) gehaald heeft..

Zelfde als het "burka/niqaab" verhaal. Gaat om ook maar om 100 vrouwen..

Het populisme zegenviert, en het is aan de slimmere mensen in de samenleving om daar door heen te prikken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 19 december 2007 om 13:46:

Mijn vriendin is verloskundige, geloof mij maar dat het vaker voorkomt dan je denkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:52:
Mijn vriendin is verloskundige, geloof mij maar dat het vaker voorkomt dan je denkt.

Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 13:32:
Heb je nog een leuke verhaal?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:52:

Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 13:42:
Klopt jij bent voorspelbaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 12:40:
Groot gelijk en sommige mannen zijn gewoon idioten ongeacht religie, afkomst of opvoeding.

Probeer dat eens te begrijpen want het is niet fair aangezien er zat moslims zijn die dokters ongeacht sekse respecteren op basis van hun beroep.

Lekker makkelijk en populistisch van Kamp om dit te zeggen.

De echte problemen hier in NL zijn Zorg, Onderwijs en Verkeer.

Kamp zegt toch niets over 'moslims die dokters respecteren ongeacht sekse op basis van hun beroep'. Hij zegt toch wat over de moslims die t niet doen.. wtf is daar populistisch aan? Kamp benoemt gewoon een probleem en dan ga jij het omdraaien door te zeggen dat t makkelijk van hem is om dat te zeggen? LOL!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:48:
Gaat om ook maar om 100 vrouwen..

het chirstendom begon ook maar met 1 persoon, moet je eens zien in welke ellende we nu zitten o:) :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van p2bw op woensdag 19 december 2007 om 13:57:
Kamp zegt toch niets over 'moslims die dokters respecteren ongeacht sekse op basis van hun beroep'. Hij zegt toch wat over de moslims die t niet doen.. wtf is daar populistisch aan? Kamp benoemt gewoon een probleem en dan ga jij het omdraaien door te zeggen dat t makkelijk van hem is om dat te zeggen? LOL!

Uitspraak van HOLLAND op dinsdag 18 december 2007 om 01:29:
Kamp vreest dat de gezondheidszorg in de problemen komt als patiënten artsen per definitie kunnen weigeren. Volgens Kamp is het niet haalbaar altijd vrouwen beschikbaar te hebben op medische afdelingen. Moslima's die per se niet door mannen behandeld willen worden moeten 'maar terug naar hun eigen land', zei Kamp. Volgens de VVD'er gaat het om een kleine groep die zich niet wenst aan te passen aan de Nederlandse samenleving

Heb jij het wel gelezen en als jij het zo goed weet??? Welk eigen land?
Misschien zijn het gewoon Nederlandse moslims?

Uitspraak van HOLLAND op woensdag 19 december 2007 om 10:38:
het kan toch niet zo zijn dat een vrouw komt te overlijden omdat haar man ziekelijk jaloers is

De KNMG-richtlijn zegt overigens dat vrouwen in acute situaties hulp van een mannelijke arts niet mag weigeren. In alle andere gevallen moeten ziekenhuizen wel meewerken.

Lezen mensen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 22:30:
Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit

Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd

Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar

Invoering quotum asielzoekers van maximaal 5.000 per jaar, opvang in eigen regio

Sluiten radicale moskeeën, uitzetten radicale imams

Preekverbod buitenlandse imams, verplichting tot spreken van Nederlandse taal in gebedshuizen
Afschaffen stemrecht gemeenteraden voor niet-Nederlanders
Teksten vanwege de overheid op (voorlichtings- en informatie-)folders uitsluitend in de Nederlandse taal
Afschaffen dubbele nationaliteit
Geen medische zorg voor illegalen behoudens spoedeisende hulp
Naturalisatie pas na 10 jaar rechtmatig verblijf in Nederland gedurende welke periode men volledig moet hebben gewerkt en geen misdrijf mag hebben gepleegd
Eerste tien jaar verblijf vreemdelingen in Nederland: geen recht op uitkering
Geen verblijfsvergunning voor immigranten die tien jaar voor aanvraag verblijfsvergunning waar ook ter wereld zijn veroordeeld voor een misdrijf
Geen export van uitkeringen buiten de EU

Steun voor strijd tegen internationaal terrorisme zoals Al-Qaida, Hezbollah en Hamas

Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 18 december 2007 om 22:15:
meer dan 90% van die lijst die je gaf is anti islam en bewijst mn uitspraak

Wat is er zo anti-islam aan die lijst?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:14:
Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 12:40:
Wat wil je nou zeggen?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:14:
Dat jij er natuurlijk weer met je neus bovenop zit in dit soort topics om het wangedrag van je landgenootjes recht te lullen

***maakt een zak chips open en gaat er eens goed voor zitten***

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:26:
Weet je wat pas stompzinnig is, die achterlijke maloten hun zin geven omdat ze zich agressief gedragen in de EH.
Mensen die zich misdragen hun zin geven is het belonen van fout gedrag.
In veel Islamitische landen is de dokter gewoon een man dus dit heeft niets met geloof te maken.
Slikken of stikken, en niets toegeven

Men is hier uit angst te discrimineren of beledigen echt volkomen doorgeslagen.

:respect: (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben ik het helemáál mee eens..

Maar in Nederland geldt de regel dat iedereen, maakt niet uit wat de reden, de vrije keuze heeft in het kiezen van zijn of haar dokter, arts, tandarts etc.

Alleen geldt dit niet bij spoedgevallen. En ik ben het er helemaal mee eens dat wanneer moslims in spoedgevallen alsnog een andere arts willen. Ze het helemaal zelf maar moeten regelen en betalen.

En anders:

Uitspraak van Pablo Discobar op woensdag 19 december 2007 om 13:26:
Slikken of stikken

juist :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
ja, rafa weet echt altijd op gepaste wijze zichzelf en zijn lotgenoten in een positief daglicht te zetten.
Rafa, wat ben ik toch blij dat jij er bent.
Je hoort zo in het rijtje Najib Amhali, Ali B. en Naima Azzou

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:36:
Ik vind het belachelijk want het is gewoon onpraktisch. Bovendien hebben ze dan een dubbele moraal. Vrouwen zijn 2erangs burgers (althans voor moslims die extreem genoeg zijn om een mannelijke arts voor hun vrouw te weigeren) maar ze willen wel een vrouwelijke arts als hun echtgenote een kuttekijker nodig heeft. Waar houdt het ergens op?

:respect: (ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden)
Heeft onze excuus Mocro hier misschien wat aan toe te voegen??
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:36:
Dan zou iedereen moord en brand schreeuwen. Ik heb zelfs een aantal van oorsprong islamitische vrienden (niet praktiserend) die het allemaal een belachelijk plan vonden en vonden dat die bergapen moesten op houden met niet-westerse allochtonen een slechte naam te geven door met dit soort eisen aan te komen.

(y) (y) (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 13:32:
Heb je nog een leuke verhaal?

Zo eentje dat je in je eentje tegen 50 Marokkanen moest opnemen omdat je daarvoor het voor een meisje had opgenomen aangezien zij niet in in de PSSSST avances van die 50 Mokro's ging.

Hoeist afgelopen? Je sloeg er 25 neer en de 26ste kwam opeens met een hakbijl en die ontweek je door een driedubbele salto uit te voeren en door middel van een bowling effect rolde je daarna de overige 24 neer.

Die ene met de hakbijl was er nog steeds en die kwam nu helemaal met veel woede op je af rennen en toen pakte je het meisje vast en sprong van de klif af in het verfrissende water.

:S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:40:
Nee, die 26e belde snel zijn andere vrienden, broers en neven en die kwamen natuurlijk met een hele groep om mij in mekaar te slaan.
Ondertussen beroofden ze nog iemand van ze scooter en gooiden ze stenen tegen een politieburo...

:lol:

(net echt dat verhaal :D )

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 13:42:
neuk Saudi Arabie

Volgens mij als je het woord neuken in Saudi Arabie in de mond neemt, je je leven niet meer zeker bent en er minimaal de doodstraf op kan volgen (anno 2007) :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 14:08:
Heb jij het wel gelezen en als jij het zo goed weet??? Welk eigen land?
Misschien zijn het gewoon Nederlandse moslims?

Ik hoef dat hele stuk niet te lezen (heb t wel gedaan) om toch een reactie op jouw uitspraak te kunnen geven. T is juist makkelijk van jou om te zeggen dat t makkelijk en populistisch is van Kamp. Dan kan je dus geen problemen meer benoemen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 19 december 2007 om 13:56:
Uitspraak van ouwe rammer op woensdag 19 december 2007 om 13:42:
marianne thieme

Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 19 december 2007 om 13:56:
:kwijl:

Zij is inderdaad geen lelijke politica:p

:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 december 2007 om 14:26:
onze excuus Mocro

:LOL:

Ja volgens Rafa is alles uit z'n verband gerukt, zijn Nederlanders eigenlijk gewoon de schuldigen en moeten we met z'n allen niet zo stigmatiseren :roflol:

Wat dat betreft moet ik af en toe net zo hard om hem lachen als on Najib.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van p2bw op woensdag 19 december 2007 om 14:15:
Wat is er zo anti-islam aan die lijst?

Tja had aan silverfaust genotuleerd wat misschien een beetje aanstoot kon geven aan de moslims, maar om het te begrijpen moet je onze gehele briefwisseling hier even volgen, hij had het over 90% antiislamitisch terwijl ik amper 25% kon vinden wat enigzins aanstoot kon geven.

Gebakken lucht dus die uitspraken dat wilders stemmers zwakzinnig zouden zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 14:35:
Tja had aan silverfaust genotuleerd wat misschien een beetje aanstoot kon geven aan de moslims, maar om het te begrijpen moet je onze gehele briefwisseling hier even volgen, hij had het over 90% antiislamitisch terwijl ik amper 25% kon vinden wat enigzins aanstoot kon geven.

Ja maar wou eigenlijk van Silverfaust weten wat hij dan anti-islam vindt. Ik heb die lijst die je had gepost bekeken en kom er niet echt uit waar Silverfaust zich op baseert.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja volgens Rafa is alles uit z'n verband gerukt, zijn Nederlanders eigenlijk gewoon de schuldigen en moeten we met z'n allen niet zo stigmatiseren

1]Toch knap dat ze elke keer weer voor hun problemen weg lopen en niet zelf de verantwoordelijkheid nemen..

2]Toch knap dat ze zichzelf telkens weer in een slachtofferrol weten te manoeuvreren

https://partyflock.nl/topic/987792:Marokkanen_boos_op_stadsdeelvoorzitter_Ahmed_Marcouch
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van p2bw op woensdag 19 december 2007 om 14:41:
Ja maar wou eigenlijk van Silverfaust weten wat hij dan anti-islam vindt. Ik heb die lijst die je had gepost bekeken en kom er niet echt uit waar Silverfaust zich op baseert.

Dat heb je al snel met die linkse rakkers, die blaten mekaar na als een kudde schapen zonder zich in materie te verdiepen.
Daar hadden ze met Pim Fortuyn destijds ook al een handje vol van...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 14:53:
Dat heb je al snel met die linkse rakkers, die blaten mekaar na als een kudde schapen zonder zich in materie te verdiepen.

De Marokkaanse gemeenschap moet een grote kudde blijven.
Echter wanneer men wat individueel gaat denken, wordt het pas interessant. Aan kuddedenkers heb je niets.

:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 14:23:
ja, rafa weet echt altijd op gepaste wijze zichzelf en zijn lotgenoten in een positief daglicht te zetten.
Rafa, wat ben ik toch blij dat jij er bent.
Je hoort zo in het rijtje Najib Amhali, Ali B. en Naima Azzou

Vraag me af wie hier nou de woorden Marokkaan, slachtoffer, Nederlander, hun, zij, wij, linkse rakkers etc tentoon stelt?

Ja volgens Rafa is alles uit z'n verband gerukt, zijn Nederlanders eigenlijk gewoon de schuldigen en moeten we met z'n allen niet zo stigmatiseren :roflol:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:44:
Dat er in het meest achterlijke, ortodoxe land ter wereld ook gewoon mannen zijn die vrouwen in hun kut kijken in het ziekenhuis, omdat vrouwen daar amper mogen werken

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 14:53:
Daar hadden ze met Pim Fortuyn destijds ook al een handje vol van..

:lol:

het enige wat ik zeg is: Populisme, en de vraag wat de verband is tussen jouw Saudi Arabie en bovenstaand topiconderwerp en jij komt met bovenstaande dingen aanzetten.

Vraag je nu maar af wie de zwakzinnige is onder ons (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 15:09:
Vraag je nu maar af wie de zwakzinnige is onder ons

Wat mij betreft ben jij dat al een hele tijd :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 december 2007 om 15:57:
Wat mij betreft

Niet alleen jij ;)

Waarschuw beheerder
donateur
het enige wat ik zeg is: Populisme

Het enige wat ik zeg: Realisme

Wanneer is het eens afgelopen met dat aanpassen van onze kant?
We hebben 30 jaar lang onze 'gasten' in de watten gelegd en wat hebben we er voor terug gekregen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:03:
We hebben 30 jaar lang onze 'gasten' in de watten gelegd en wat hebben we er voor terug gekregen..

TUIG

Waarschuw beheerder
We hebben 30 jaar lang onze 'gasten' in de watten gelegd en wat hebben we er voor terug gekregen...

En wat zou je graag willen ruilen.. :gaap:
Waarschuw beheerder
het enige wat ik zeg is: Populisme, en de vraag wat de verband is tussen jouw Saudi Arabie en bovenstaand topiconderwerp en jij komt met bovenstaande dingen aanzetten.

Jij. Het was een vergelijking. Niet echt moeilijk te begrijpen.

Fijn dat je er weer bent trouwens. Altijd geinig om jou te zien 'discussieren'.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:11:
En wat zou je graag willen ruilen..

Een betere integratie was niet alleen voor ons beter geweest, maar blijkbaar ook voor onze recalcitrante landgenoten die zich gediscrimineerd voelen door de grote boze Hollandse racistische samenleving.

We hebben veels te veel gepikt, en nu zitten we over dit soort idioterie te discuseren.
Vrouwen die zwemmen in burka's, imams die geen hand willen geven, mannen die niet willen dat een arts aan hun vrouw komt, :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja opzich wel mee eens.
Als ze volledig geintegreerd zouden zijn hadden ze er geen problemen mee gehad.

Maar daarintegen als ik gelovig was, had ik het niet geaccepteerd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:22:
Maar daarintegen als ik gelovig was, had ik het niet geaccepteerd

Volgens Dirham, werkzaam in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam is het 'volkomen onzin' dat een vrouw volgens de islam niet door een man behandeld mag worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:17:
We hebben veels te veel gepikt, en nu zitten we over dit soort idioterie te discuseren.
Vrouwen die zwemmen in burka's, imams die geen hand willen geven, mannen die niet willen dat een arts aan hun vrouw komt

Ondanks dat ik door sommige als de grootste linkse AFA krakert van PF gezien wordt (op Fietsketting na ;))

Ben ik het inmiddels ook wel een beetje zat met dat pietluttige geneuzel van sommige moslims. Dat geziek en gezeik om de kleinste kutdingetjes als vrij van school met het offerfeest, of het geen handen willen geven etc. etc.

Hoewel de media het breed uitlicht, zijn ze zelf ook soms de veroorzakers van al die hetze rond de Islam.

Het is ook bullshit dat mannelijke artsen geen vrouwen mogen helpen. In Saudie-Arabië, Marokko etc. is het allemaal geen probleem, maar hier moeten die baarddragende sharia-idioten elk regeltje dubbelzinnig benaderen om in hun achterlijke moslimrecht te staan.

Ik word doodmoe van deze discussies in de leegte, die gaan om helemáál niks..

Waarschuw beheerder
hup aanpassen aant NL...je moet blij zijn met elke medische hulp die je krijgt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:22:
Maar daarintegen als ik gelovig was, had ik het niet geaccepteerd

dan moeten ze maar terug gaan naar marokko, turkije, enz enz (waar ze allemaal vandaan komen.
dan kunnen ze daar verder met de gelovige spelen en daar dingen gaan eisen
word je hier door eenmannelijke arts geholpen moet je het maar accepteren dat het soms niet anders kan, de hele wereld draait niet om hun en dat vergeten ze

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOLLAND op woensdag 19 december 2007 om 16:41:
dan moeten ze maar terug gaan naar marokko, turkije, enz enz (waar ze allemaal vandaan komen.

Precies.
En daar komt het juist, als ik een moslimse vrouw was. Dan of ik ging het land verlaten of ik gooi me erbij neer en accepteer het gewoon :/
Waarschuw beheerder
Het enige wat ik zeg: Realisme

Wanneer is het eens afgelopen met dat aanpassen van onze kant?

Er is geen onze kant.

Er zijn idioten in dit land en die zullen er ook altijd blijven.

Als jij teams wil maken omwille van onderontwikkelden in elke vorm, ras, religie of geaardheid.. prima maar laat mij en mijn afkomst hierbuiten want vooralsnog is dit de enige waar jij mij op denkt aan te vallen.

Uitspraak van verre neef op woensdag 19 december 2007 om 16:12:
Jij. Het was een vergelijking. Niet echt moeilijk te begrijpen.

Nee indd het is makkelijk te begrijpen dat het een vergelijking is maat pinguins komen niet alleen op de zuidpool voor.. kortom vergelijking van lik mijn vestje en op hoop gooien omdat intelligentie niet ver reikt ivm nuance.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 16:44:
Als jij teams wil maken

Ik wil helemaal niks.

Weet je wat ik wil? Dat bepaalde culturele groeperingen zich niet eens elke keer zo negatief profileerden.
Dat we hier gewoon in een land zouden wonen zonder gezeik van elke keer weer diezelfde groep gasten.
Een land waarin alle rassen, nationaliteiten en culturen gewoon naast elkaar leven zonder gezanik en men respect had voor de cultuur van het gastland zonder daarbij de eigen cultuur te verloochenen.

Men spreekt over islamofobie, maar wat ik een beetje zie is dat men dat zelf over zich afroept.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:55:
k wil helemaal niks.

Weet je wat ik wil? Dat bepaalde culturele groeperingen zich niet eens elke keer zo negatief profileerden.
Dat we hier gewoon in een land zouden wonen zonder gezeik van elke keer weer diezelfde groep gasten.
Een land waarin alle rassen, nationaliteiten en culturen gewoon naast elkaar leven zonder gezanik en men respect had voor de cultuur van het gastland zonder daarbij de eigen cultuur te verloochenen.

Men spreekt over islamofobie, maar wat ik een beetje zie is dat men dat zelf over zich afroept.

Dat land bestaat toch helemaal niet?
is toch dikke utopie.

Moslims, christenen, homo's, mokro's, tokkie's zijn gewoon mensen en die hebben idioten er tussen zitten en bij de ene groep is het wat interessanter om het uit te vergroten en bij de ander boeit het gewoon niet.

Er staat geen manager boven deze groepen om het in goede banen te leiden.
Mensen zijn mensen en als eentje zegt dat ie niet wil dat zijn vrouwtje bekeken wordt door een mannetje heeft dat meer te maken met zuurstof gebrek dan met het geloof die hij als excuus wil aanbrengen.

Moslima's die per se niet door mannen behandeld willen worden moeten 'maar terug naar hun eigen land',

Het gaat mij meer om bovenstaande, een oud minister en VVD-er en dus ook YUP die dit zegt... populisme dus.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 17:10:
Dat land bestaat toch helemaal niet?
is toch dikke utopie.

Jij vroeg wat ik zou willen? Niet wat haalbaar is...

Als het duws volgens jou een dikke utopie is, waarom doen we dan nog zoveel moeite om iets van de integratie te maken :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op woensdag 19 december 2007 om 17:10:
Moslims, christenen, homo's, mokro's, tokkie's zijn gewoon mensen en die hebben idioten er tussen zitten en bij de ene groep is het wat interessanter om het uit te vergroten en bij de ander boeit het gewoon niet.

Vertel mij dan eens waarom de verhouden allochtoon/autochtoon in de gevangenis dan heel anders ligt dan in de samenleving.
Als er in elke groep procentueel evenveel idioten zouden zitten zou je die verhouding ook in de gevangenissen moeten zien en dat is duidelijk niet het geval
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 17:17:
Als het duws volgens jou een dikke utopie is, waarom doen we dan nog zoveel moeite om iets van de integratie te maken

Integratie is geen utopie of assimilatie.
Het is begrip en respect anderzijds en wederzijds.

Never mind en ook ik heb mijn tekortkomingen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:42:
Dan of ik ging het land verlaten of ik gooi me erbij neer en accepteer het gewoon

(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Das bist du:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verre neef op woensdag 19 december 2007 om 16:12:

'discusseren' :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:17:

Over dit soort idioterie en met dit soort idioten te discusseren:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:33:
Ben ik het inmiddels ook wel een beetje zat met dat pietluttige geneuzel van sommige moslims. Dat geziek en gezeik om de kleinste kutdingetjes als vrij van school met het offerfeest, of het geen handen willen geven etc. etc.

Hoewel de media het breed uitlicht, zijn ze zelf ook soms de veroorzakers van al die hetze rond de Islam.

Het is ook bullshit dat mannelijke artsen geen vrouwen mogen helpen. In Saudie-Arabië, Marokko etc. is het allemaal geen probleem, maar hier moeten die baarddragende sharia-idioten elk regeltje dubbelzinnig benaderen om in hun achterlijke moslimrecht te staan.

Whaaaaaaaaaaaaaaa:@

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:33:
Ik word doodmoe

Ik sta op het punt mijn computer het raam uit te flikkeren om dat eeuwig terugkomende middeleeuws geneuzel:rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van HOLLAND op woensdag 19 december 2007 om 16:41:
word je hier door eenmannelijke arts geholpen moet je het maar accepteren dat het soms niet anders kan, de hele wereld draait niet om hun en dat vergeten ze

Inderdaad BAH!