Partyflock

Forumonderwerp · 987689

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(Novum) - Vrouwelijk moslims moeten niet de keuze hebben een mannelijke arts te weigeren. Dat stelt VVD-Kamerlid Henk Kamp maandagavond in actualiteitenprogramma Nova. Hij gaat daarmee in tegen een nieuwe richtlijn van artsenorganisatie KNMG.

Kamp vreest dat de gezondheidszorg in de problemen komt als patiënten artsen per definitie kunnen weigeren. Volgens Kamp is het niet haalbaar altijd vrouwen beschikbaar te hebben op medische afdelingen. Moslima's die per se niet door mannen behandeld willen worden moeten 'maar terug naar hun eigen land', zei Kamp. Volgens de VVD'er gaat het om een kleine groep die zich niet wenst aan te passen aan de Nederlandse samenleving. Hun eisen zouden de samenleving in de problemen brengen. "Wij moeten dat niet accepteren."

De richtlijn van de KNMG is opgesteld naar aanleiding van een incident in het Meander Medisch Centrum in Amersfoort. Daar werd deze zomer een zwangere vrouw binnengebracht die op het punt van bevallen stond. Haar echtgenoot weigerde de hulp van een mannelijke arts die op dat moment dienst had. De vrouw is toen per ambulance naar een ziekenhuis in Utrecht vervoerd.

De Nederlands-Marokkaanse kinderarts Nordin Dirham is ook tegen de nieuwe richtlijn. Volgens Dirham, werkzaam in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam is het 'volkomen onzin' dat een vrouw volgens de islam niet door een man behandeld mag worden.

De KNMG-richtlijn zegt overigens dat vrouwen in acute situaties hulp van een mannelijke arts niet mag weigeren. In alle andere gevallen moeten ziekenhuizen wel meewerken.

Kamp roept dinsdag de ministers van Volksgezondheid Ab Klink (CDA) en Integratie Ella Vogelaar (PvdA) naar de Tweede Kamer. "Zij moeten een streep trekken. Tot hier en niet verder."

http://binnenland.nieuws.nl/491454/VVD__moslimas_moeten_mannelijke_arts_accepteren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 14:27:
Hopelijk komen ze dan een beetje los ipv van dat schijnheilig en zeikerig

[img width=679 height=452]https://album.partyflock.nl/14868461.jpg[/img]

[img width=468 height=312 cacheid=00023033000522b42a5744401a021c6ec7]http://www.geenstijl.nl/archives/images/sensationwhitemekka.jpg[/img]

:woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:29:
hun mannen moge 1000 vrouwen en vrouwen mogen ni eens een mannelijke dokter gore hypocrieten

Verstand komt met de jaren.. (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=468 height=312 cacheid=00023033000522b42a5744401a021c6f30]http://www.geenstijl.nl/archives/images/sensationwhitemekka.jpg[/img]

:roflol:

Sensation white:lol:

Artiest Necrid
Waarschuw beheerder
Haha, leuke foto Alex.
Maareh, jij op GeenStijl?? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Verrek zeg, moet je eens kijken hoeveel overeenkomsten er zijn tussen die 2...

Ik denk dat je in sommige landen 200 zweepslagen + onhoofding kunt krijgen voor deze grove belediging van de profeet :LOL:
Waarschuw beheerder
Ik probeer mijn mening nog altijd te vormen op basis van individu en karakter..

Er zijn zoveel vervelende, ziekende, zeikende moslims. Maar er zijn ook zoveel relaxte, hardwerkende, studerende moslims.
Die gewoon prima hun draai proberen te vinden in deze inmiddels harde Nederlandse maatschappij.

Gaat het misschien niet om, maar ik weiger te generaliseren..

Ben het helemaal met dit eens. Met het meeste wat je in dit topic zegt trouwens. Je hebt er niks aan om een bevolkingsgroep af te rekenen op gedrag van individuen.

Maar waar ik me wel gruwelijk aan stoor, is het tegenovergestelde van dat hele gezeik. De positieve discriminatie en het lafhartige probleemontkennende gedrag van Den Haag op dit gebied. Aangezien men Moslims zo in hoekjes drukt, en er partijen zijn die een achterban hebben, gebaseerd op deze hoekjes, krijg je de meest idiote verzoeken tegenwoordig. Zo ook het verzoek van dit topic. Op deze manier wordt segregratie in de hand gespeeld en zal het nooit iets worden met de multikulti in Nederland. Dan kun je Nederland beter meteen opdelen en opsplitsen in hokjes, waarin alle stereotypen geplaatst kunnen worden.

Iedereen gewoon gelijke behandeling, dus geen beperkingen op basis van geloof. Maar ook zeker geen extra mogelijkheden op basis van het geloof. Als ze met het waterkanon kunnen knallen op stakende kinderen, dan moeten ze ook met het kanon knallen op rellende Slotervaartjes. Als een autochtoon herkenbaar moet zijn in het openbaar, dan moeten moslima's dat ook. Dus geen Burqa. Stoor ik me aan een burqa? Nee, ze moeten zelf weten hoe ze voor lul willen lopen, maar ik eis wel gelijke behandeling en niet dat men meer 'mag' omdat hun dat voorgeschreven staat. Mag ik niet werken met een petje op, dan mag een moslima geen hoofddoek op. Scheiding van fucking staat en kerk. Welkom in het Westen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus U, daar sla je de spreekwoordelijke spijker toch even mooi op z'n kop
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 15:03:
Ben het helemaal met dit eens. Met het meeste wat je in dit topic zegt trouwens. Je hebt er niks aan om een bevolkingsgroep af te rekenen op gedrag van individuen.

Maar waar ik me wel gruwelijk aan stoor, is het tegenovergestelde van dat hele gezeik. De positieve discriminatie en het lafhartige probleemontkennende gedrag van Den Haag op dit gebied. Aangezien men Moslims zo in hoekjes drukt, en er partijen zijn die een achterban hebben, gebaseerd op deze hoekjes, krijg je de meest idiote verzoeken tegenwoordig. Zo ook het verzoek van dit topic. Op deze manier wordt segregratie in de hand gespeeld en zal het nooit iets worden met de multikulti in Nederland. Dan kun je Nederland beter meteen opdelen en opsplitsen in hokjes, waarin alle stereotypen geplaatst kunnen worden.

Iedereen gewoon gelijke behandeling, dus geen beperkingen op basis van geloof. Maar ook zeker geen extra mogelijkheden op basis van het geloof. Als ze met het waterkanon kunnen knallen op stakende kinderen, dan moeten ze ook met het kanon knallen op rellende Slotervaartjes. Als een autochtoon herkenbaar moet zijn in het openbaar, dan moeten moslima's dat ook. Dus geen Burqa. Stoor ik me aan een burqa? Nee, ze moeten zelf weten hoe ze voor lul willen lopen, maar ik eis wel gelijke behandeling en niet dat men meer 'mag' omdat hun dat voorgeschreven staat. Mag ik niet werken met een petje op, dan mag een moslima geen hoofddoek op. Scheiding van fucking staat en kerk. Welkom in het Westen.

:respect:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 15:09:
Jezus U, daar sla je de spreekwoordelijke spijker toch even mooi op z'n kop

Heel groot verschil met die spijker van jou ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:56:
Haha, leuke foto Alex.
Maareh, jij op GeenStijl??

Rechtse zeikerds kunnen af en toe best leuke dingen schrijven.. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 15:21:
Rechtse zeikerds

B).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op donderdag 20 december 2007 om 15:12:
Heel groot verschil met die spijker van jou

Mijn spijker is wat puntiger en roestiger
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 16:26:

:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:00:
Voor de rest zijn Egyptenaren een toonbeeld van gematigde Islam..

Inderdaad, ze doen wel aan ramadan maar neuken elke Russische snol die ze kunnen neuken :LOL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 16:32:
Inderdaad, ze doen wel aan ramadan maar neuken elke Russische snol die ze kunnen neuken

8)

Bedoelde het vriendelijker, maar dit is ook een voorbeeld ervan ja.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ja, sowwy

Ik en mijn ongenuanceerde uitspraken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 16:26:

Die breken als je er te hard op slaat. Zie vrind Geert. B).

Denk dat in de meeste landen de Islam gematigd gepraktiseerd wordt, op die berbers na. En Nederland natuurlijk, want hier mag alles. :').

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 18 december 2007 om 22:11:
juist, maar zou jij als man het niet erg vinden dat n andere man je vrouw onderzoekt? (ook al is het n arts)

Daar heeft een echtgenoot niks over te zeggen.
Als de vrouw zelf beslist dat ze zich prettiger voelt bij een vrouwelijke arts, mij best. Maar het is van de zotte als je echtgenoot zich het recht toeëigent om voor jou te gaan denken. Kom op, zeg, het is 2007!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HOLLAND op dinsdag 18 december 2007 om 01:29:
Vrouwelijk moslims moeten niet de keuze hebben een mannelijke arts te weigeren.

Wil je nou godverdomme geholpen worden of niet...?

Niet....?

Ok NEXT!

Dan niet toch...

Zoals dit bijvoorbeeld

De richtlijn van de KNMG is opgesteld naar aanleiding van een incident in het Meander Medisch Centrum in Amersfoort. Daar werd deze zomer een zwangere vrouw binnengebracht die op het punt van bevallen stond. Haar echtgenoot weigerde de hulp van een mannelijke arts die op dat moment dienst had. De vrouw is toen per ambulance naar een ziekenhuis in Utrecht vervoerd.

Dan trekt die knakker dat kind er anders zelf ffies uit. Ik hoop dat hun wel zelf de kosten van de ziekenauto betalen. Zal wel niet...

is het 'volkomen onzin'

KLOPT!

DIT IS NEDERLAND, niet een of andere moslim kolonie!

Nu zal dit wel weer bestempeld worden als racistisch, want tja iets zinnigs zeggen hierover is racisme natuurlijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Welluk...?! op donderdag 20 december 2007 om 17:44:
Dan trekt die knakker dat kind er anders zelf ffies uit

Ze zijn toch al gewend om een schaap te slachten, dus dit is dan een makkie, toch? :rot:
Waarschuw beheerder
Wil je nou godverdomme geholpen worden of niet...?

Niet....?

Ok NEXT!

Dan niet toch...

zo denk ik er ook over, dat overdreven gelovige gedoe moet maar eens afgelopen zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOLLAND op donderdag 20 december 2007 om 18:09:
zo denk ik er ook over, dat overdreven gelovige gedoe moet maar eens afgelopen zijn

Ik ga mn eigen geloof starten met mn eigen regels (h)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Iedereen gewoon gelijke behandeling, dus geen beperkingen op basis van geloof. Maar ook zeker geen extra mogelijkheden op basis van het geloof. Als ze met het waterkanon kunnen knallen op stakende kinderen, dan moeten ze ook met het kanon knallen op rellende Slotervaartjes. Als een autochtoon herkenbaar moet zijn in het openbaar, dan moeten moslima's dat ook. Dus geen Burqa. Stoor ik me aan een burqa? Nee, ze moeten zelf weten hoe ze voor lul willen lopen, maar ik eis wel gelijke behandeling en niet dat men meer 'mag' omdat hun dat voorgeschreven staat. Mag ik niet werken met een petje op, dan mag een moslima geen hoofddoek op. Scheiding van fucking staat en kerk. Welkom in het Westen

Zware respect voor Billy Balzak :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DIT IS NEDERLAND, niet een of andere moslim kolonie!

:cheer:
Waarschuw beheerder
Alle gelovige shit is raar
Waarschuw beheerder
Dat partijprogramma van Wilders :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Vlaco op vrijdag 21 december 2007 om 20:20:
Dat partijprogramma van Wilders

Wat staat er precies....

:D

Waarschuw beheerder

Iedereen gewoon gelijke behandeling, dus geen beperkingen op basis van geloof. Maar ook zeker geen extra mogelijkheden op basis van het geloof. Als ze met het waterkanon kunnen knallen op stakende kinderen, dan moeten ze ook met het kanon knallen op rellende Slotervaartjes. Als een autochtoon herkenbaar moet zijn in het openbaar, dan moeten moslima's dat ook. Dus geen Burqa. Stoor ik me aan een burqa? Nee, ze moeten zelf weten hoe ze voor lul willen lopen, maar ik eis wel gelijke behandeling en niet dat men meer 'mag' omdat hun dat voorgeschreven staat. Mag ik niet werken met een petje op, dan mag een moslima geen hoofddoek op. Scheiding van fucking staat en kerk. Welkom in het Westen

Fucking dikke :respect: voor deze opmerking!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op dinsdag 18 december 2007 om 18:24:
Kamp schijnt toch best een slimme man te zijn.. wist namelijk niet dat Moslims een eigen land hebben.

Wist ook niet dat jij zo slim WAS?????!!!!

Namelijk: Kamp bedoelt met 'moslims die naar hun eigen land moeten' niet dat moslims een eigen land hebben, maar dat de persoon op zich naar het land van herkomst terug zou moeten als ze zich niet aan willen passen aan de normen en waarden hier in Nederland.

Pfiejjj, iets te letterlijk lezen en dan nog niet weten wat er letterlijk mee bedoeld wordt. Hoe doe je dat??? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *~Desilbel~* op zaterdag 22 december 2007 om 19:44:

Namelijk: Kamp bedoelt met 'moslims die naar hun eigen land moeten' niet dat moslims een eigen land hebben, maar dat de persoon op zich naar het land van herkomst terug zou moeten als ze zich niet aan willen passen aan de normen en waarden hier in Nederland.

Pfiejjj, iets te letterlijk lezen en dan nog niet weten wat er letterlijk mee bedoeld wordt. Hoe doe je dat???

Lezen moet je ook letterlijk nemen neem ik aan?
En als het om bekeerde moslims gaat die gewoon autochtoon zijn?

Kijk van jou kan ik het begrijpen maar van die geleerde meneer Kamp.. :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

:lol:
Pfiejjj, iets te letterlijk lezen en dan nog niet weten wat er letterlijk mee bedoeld wordt. Hoe doe je dat???

Is volgens mij een kunst in zijn 'optiek':S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 december 2007 om 19:55:
s volgens mij een kunst in zijn 'optiek':S

Heb je zelf ook een verhaal hierover of een mening die ook echt van jou is?

Voeg eens wat toe ipv mee te lullen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op zaterdag 22 december 2007 om 20:01:
Voeg eens wat toe ipv mee te lullen

[img width=424 height=640]http://klb.uwstout.edu/GorillaYawning01_2.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op zaterdag 22 december 2007 om 19:52:

Dan is er dus eigenlijk niks veranderd, want die waren voordat ze moslims werden ook "gewoon autochtoon" (ik neem aan dat je daar dan de geboren en getogen Nederlander bedoelt?). Die hebben gewoon een "schoolreisje" gemaakt en kwamen iets te laat thuis.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 december 2007 om 21:01:
Dan is er dus eigenlijk niks veranderd, want die waren voordat ze moslims werden ook "gewoon autochtoon" (ik neem aan dat je daar dan de geboren en getogen Nederlander bedoelt?). Die hebben gewoon een "schoolreisje" gemaakt en kwamen iets te laat thuis.

Kortom weer te beperkt om in ieder geval een poging te wagen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op zaterdag 22 december 2007 om 22:33:

Komt ie weer aan met zn favoriete stokpaardje.... 'het hebben van een beperking' :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 december 2007 om 20:22:
Wat staat er precies....

Moet je even paar pagina's terugkijken...er vanuitgaande dat dat ook het daadwerkelijke programma is;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 december 2007 om 22:38:
Komt ie weer aan met z'n favoriete stokpaardje.... 'het hebben van een beperking'

Ja, waarom probeer ik het eigenlijk ook bij hem; en dan te bedenken dat ik serieus was. Maar ja, hij heeft bij iedereen zo'n beetje z'n standaard antwoord klaar :roflol:
Uitspraak van Rafa op zaterdag 22 december 2007 om 22:33:

Dat zal ook het geval zijn mocht men jou ooit moeten reanimeren :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 december 2007 om 23:02:
Dat zal ook het geval zijn mocht men jou ooit moeten reanimeren

[img width=549 height=600 cacheid=000ed25d002a0e4b3bb0434d1a021cf7e5]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/64/CPR.jpg/549px-CPR.jpg[/img]

:S
Waarschuw beheerder
Hoe moet t dan in t Midden Oosten.. daar mogen vrouwen niet eens werken of studeren.. dus dan zullen daar ook wel geen vrouwelijke artsen zijn he :gaap:
Waarschuw beheerder

Dan hebben ze misschien al een kind die ook nog eens is gehaald door een mannelijke arts!
Ja sorry hoor....

Kijk van jou kan ik het begrijpen

Uhhh en wat is er dan zo anders aan wat ik zeg dan wat meneer Kamp er over te zeggen heeft?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van __*michelle op zondag 23 december 2007 om 00:05:
Hoe moet t dan in t Midden Oosten.. daar mogen vrouwen niet eens werken of studeren.. dus dan zullen daar ook wel geen vrouwelijke artsen zijn he

Doe je huiswerk voordat je zomaar wat zegt.

Uitspraak van *~Desilbel~* op zondag 23 december 2007 om 00:41:
Uhhh en wat is er dan zo anders aan wat ik zeg dan wat meneer Kamp er over te zeggen heeft?

Jij vertelt wat Kamp bedoelt??

Kamp bedoelt met 'moslims die naar hun eigen land moeten' niet dat moslims een eigen land hebben, maar dat de persoon op zich naar het land van herkomst terug zou moeten als ze zich niet aan willen passen aan de normen en waarden hier in Nederland.

Moet niet gekker worden dit :lol:

Moslim zijn is niet gerelateerd aan een specifieke land of regio.
Kamp kan dit dus niet zeggen oftewel populistisch gebral ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zondag 23 december 2007 om 01:25:

Ja klopt, maar hoezo kan je het dan van mij begrijpen en van hem niet? Hoezo niet gekker worden hier? jij leest alles toch zo letterlijk? dan moet je toch ook wel weten wat ik bedoel met mijn reactie of heb ik dat dan weer helemaal mis :S

Kamp kan dat wel zeggen, je moet de achterliggende gedachte er bij halen! Verder kijken dan je neus lang is heet dat!

Waarschuw beheerder
Vrouwelijk moslims moeten niet de keuze hebben een mannelijke arts te weigeren.

wat een onzin zeg, hoop ik dat zo'n mokkel op sterven staat, kijke hoe ze dan piept ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *~Desilbel~* op zondag 23 december 2007 om 02:23:
Ja klopt, maar hoezo kan je het dan van mij begrijpen en van hem niet? Hoezo niet gekker worden hier? jij leest alles toch zo letterlijk? dan moet je toch ook wel weten wat ik bedoel met mijn reactie of heb ik dat dan weer helemaal mis :S

Kamp kan dat wel zeggen, je moet de achterliggende gedachte er bij halen! Verder kijken dan je neus lang is heet dat!

Doe je dit express?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van __*michelle op zondag 23 december 2007 om 00:05:
Hoe moet t dan in t Midden Oosten.. daar mogen vrouwen niet eens werken of studeren.. dus dan zullen daar ook wel geen vrouwelijke artsen zijn he

Vrouwen worden daar levend verbrand wanneer ze zich op straat laten zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zondag 23 december 2007 om 09:45:
Doe je dit express?

wat is er rafa, weer iemand die het niet met jou eens is?

hier,om je te troosten:D

(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)
ben ik vandaag alweer zo aardig tegen jou

heb je al die tijd zo verkeerd over mij gedacht terwijl ik zo aardig tegen je ben, ik vind je ook zo,n lieve knul (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOLLAND op zondag 23 december 2007 om 10:13:

Pfiejjj, iets te letterlijk lezen en dan nog niet weten wat er letterlijk mee bedoeld wordt. Hoe doe je dat??

Moslim zijn is niet gerelateerd aan een specifieke land of regio.
Kamp kan dit dus niet zeggen oftewel populistisch gebral

Uitspraak van *~Desilbel~* op zondag 23 december 2007 om 02:23:

Ja klopt

Uitspraak van HOLLAND op zondag 23 december 2007 om 10:13:

Ben ik nou zo slim of??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zondag 23 december 2007 om 14:21:
Ben ik nou zo slim of??

Nou, je doet meer alsof............