Partyflock

Forumonderwerp · 987689

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(Novum) - Vrouwelijk moslims moeten niet de keuze hebben een mannelijke arts te weigeren. Dat stelt VVD-Kamerlid Henk Kamp maandagavond in actualiteitenprogramma Nova. Hij gaat daarmee in tegen een nieuwe richtlijn van artsenorganisatie KNMG.

Kamp vreest dat de gezondheidszorg in de problemen komt als patiënten artsen per definitie kunnen weigeren. Volgens Kamp is het niet haalbaar altijd vrouwen beschikbaar te hebben op medische afdelingen. Moslima's die per se niet door mannen behandeld willen worden moeten 'maar terug naar hun eigen land', zei Kamp. Volgens de VVD'er gaat het om een kleine groep die zich niet wenst aan te passen aan de Nederlandse samenleving. Hun eisen zouden de samenleving in de problemen brengen. "Wij moeten dat niet accepteren."

De richtlijn van de KNMG is opgesteld naar aanleiding van een incident in het Meander Medisch Centrum in Amersfoort. Daar werd deze zomer een zwangere vrouw binnengebracht die op het punt van bevallen stond. Haar echtgenoot weigerde de hulp van een mannelijke arts die op dat moment dienst had. De vrouw is toen per ambulance naar een ziekenhuis in Utrecht vervoerd.

De Nederlands-Marokkaanse kinderarts Nordin Dirham is ook tegen de nieuwe richtlijn. Volgens Dirham, werkzaam in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam is het 'volkomen onzin' dat een vrouw volgens de islam niet door een man behandeld mag worden.

De KNMG-richtlijn zegt overigens dat vrouwen in acute situaties hulp van een mannelijke arts niet mag weigeren. In alle andere gevallen moeten ziekenhuizen wel meewerken.

Kamp roept dinsdag de ministers van Volksgezondheid Ab Klink (CDA) en Integratie Ella Vogelaar (PvdA) naar de Tweede Kamer. "Zij moeten een streep trekken. Tot hier en niet verder."

http://binnenland.nieuws.nl/491454/VVD__moslimas_moeten_mannelijke_arts_accepteren

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 17:23:
Vertel mij dan eens waarom de verhouden allochtoon/autochtoon in de gevangenis dan heel anders ligt dan in de samenleving.
Als er in elke groep procentueel evenveel idioten zouden zitten zou je die verhouding ook in de gevangenissen moeten zien en dat is duidelijk niet het geval

Om 17:23 uur gesteld die vraag van Pablo Discobar aan Rafa...
Het is intussen 0:00 uur en nog altijd geen antwoord gekregen van onze 'held' :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 00:09:
Vertel mij dan eens waarom de verhouden allochtoon/autochtoon in de gevangenis dan heel anders ligt dan in de samenleving.

Is die vraag wel relevant?

Moet je een complete bevolkingsgroep aankijken en veroordelen op het gedrag van mensen die tot die bevolkingsgroep behoren?

Of moet je mensen beoordelen of individu en karakter.. In elke bevolkingsgroep zitten rotte appels, in de één misschien wat meer als in de ander. Maar dat ligt er ook maar weer net aan wat jouw criteria zijn voor het samenstellen van een bevolkingsgroep.

Als jou criteria puur autochtoon/allochtoon is, dan krijg je een duidelijke verschil te zien in criminaliteit. Maar zijn dat eerlijke criteria? Wonen er net zoveel allochtonen in het Gooi als in er in Zuid-Oost wonen? Verdienen er evenveel allochtonen boven-modaal als autochtonen? Volgens mij niet..

Daarom geeft het criteria autochtoon/allochtoon ook een vertekend beeld. Als je als vergelijkings criteria zou nemen; inkomensklasse, welvaart, sociale omgeving en maatschappelijke kansen. Dan zou je volgens mij toch een ander beeld krijgen.

Ik wil niet zeggen dat dan ineens de cijfers weer op zijn kop staan, maar het zijn in mijn ogen interessantere criteria om dit vraagstuk mee te bekijken.

Zo..

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 00:02:
Whaaaaaaaaaaaaaaa

Omgekeerde wereld, of niet..? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet toegeven aan dit soort ongein. Dat komt voor niemand ten goede.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 00:30:
Is die vraag wel relevant?

Volgens mij waren we al behoorlijk offtopic.

Mijn vraag was wel degelijk relevant aangezien tegen mij werd gezegd dat er in elke bevolkingsgroep evenveel rotte appels zitten.
Gezien de statistieken in de gevangenissen zijn er onder bepaalde bevolkingsgroepen veel meer rotte appels dan onder andere.
Ik vind dat er voor die groepen een migratiestop moet zijn, jammer voor de goeie appels maar je kunt je het risico gewoon niet veroorloven.
En men moet de rotste appels met een dubbel paspoort het Nederlandschap ontnemen en terugsturen naar land van herkomst.

Als je zo'n hekel hebt aan Nederlanders en aan Nederland dan ben je het burgerschap niet waard...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 10:17:
Mijn vraag was wel degelijk relevant aangezien tegen mij werd gezegd dat er in elke bevolkingsgroep evenveel rotte appels zitten.
Gezien de statistieken in de gevangenissen zijn er onder bepaalde bevolkingsgroepen veel meer rotte appels dan onder andere.
Ik vind dat er voor die groepen een migratiestop moet zijn, jammer voor de goeie appels maar je kunt je het risico gewoon niet veroorloven.
En men moet de rotste appels met een dubbel paspoort het Nederlandschap ontnemen en terugsturen naar land van herkomst.

Als je zo'n hekel hebt aan Nederlanders en aan Nederland dan ben je het burgerschap niet waard.

:yes:

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 00:09:
Om 17:23 uur gesteld die vraag van Pablo Discobar aan Rafa...
Het is intussen 0:00 uur en nog altijd geen antwoord gekregen van onze 'held'

Herstel, het is nu 10:30 uur (de volgende dag) en nog altijd geen antwoord:S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef ook geen antwoord, het is namelijk vreselijk ontopic en ik ben natuurlijk een onwijze racist vanwege zulke ongenuanceerde uitspraken...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 10:36:
Ik hoef ook geen antwoord

Okee (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Niet de vraag vervormen want niemand heeft gezegd EVENVEEL.

De vraag is meer waarom jij voor die ene groep Utopie wil en voor de ander ''het zij zo''

Je haalt ''hekel aan Nederlanders'' er bij?

Kortom je probeert van zoveel mogelijk negativiteit een eigen excuus te zoeken voor jouw relaas.
Niet meer en zeker niet minder.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op donderdag 20 december 2007 om 12:25:
Niet de vraag vervormen want niemand heeft gezegd EVENVEEL.

De vraag is meer waarom jij voor die ene groep Utopie wil en voor de ander ''het zij zo''

Kortom je probeert van zoveel mogelijk negativiteit een eigen excuus te zoeken voor jouw relaas.
Niet meer en zeker niet minder

:gaap:

Het lijkt wel alsof ik naar Femke Groen Links Halsema aan het luisteren ben:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op donderdag 20 december 2007 om 12:25:

Gast haal dat f@#*king bord voor je kop vandaan, het is gewoon zo.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 12:35:
Gast haal dat f@#*king bord voor je kop vandaan

Ja :@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Heeft geen zin en denk aan je bloeddruk...
De volgende quote gaat helemaal voor hem op:S

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 00:00:
Over dit soort idioterie en met dit soort idioten te discusseren

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Grappig dat sommige mensen kunnen blijven volhouden dat het eigenlijk allemaal hele moderne mensen zijn die het allerbeste voorhebben met Nederlandse normen en waarden, zich afkeren van crimineel gedrag en niets liever willen dan integreren in de samenleving.

Yeah right, gelukkig weet de rest van Nederland wel beter na het akkefietje in Tilburg...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 12:31:
Het lijkt wel alsof ik naar Femke Groen Links Halsema aan het luisteren ben

Je luistert niet maar je leest.
Heb je verder nog wat te melden ipv mee te liften met quote's van anderen?

Gast haal dat f@#*king bord voor je kop vandaan, het is gewoon zo.

Het boeit gewoon niet.
Verdrink maar in dat zielige verhaaltje van.

Zeiken over slachtoffer spelen terwijl jij hier de grootste bent.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op donderdag 20 december 2007 om 12:48:
Je luistert niet maar je leest.

.............. (echt waar?)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op donderdag 20 december 2007 om 12:48:
Heb je verder nog wat te melden ipv mee te liften met quote's van anderen?

Waarschuw beheerder

Nou heb ik godverdomme een heel pleidooi getikt, en jij reageert alleen op de bovenste regel.. :|

Jou criteria voor "bevolkingsgroep" is duidelijk kleur en afkomst. Maar is dat wel eerlijk?

Hoeveel Marokkanen leven boven-modaal? Hoeveel Antillianen leven in het Gooi?

Bijna 70% van de Allochtonen woont in achterbuurten en probleemwijken, ten opzichte van misschien 40- of 30 % van de Nederlanders.

Wat ik probeer te zeggen is, is het niet interessanter om criminaliteitscijfers te bekijken naar welstandklasse ipv. afkomst?

Ik ben er van overtuigd dat criminaliteit niks met afkomst te maken heeft, maar des te meer met welstandniveau. Ik zeg niet dat de cijfers dan drastisch zullen veranderen, ik weet het eerlijk gezegd niet. Maar men staart zich zo blind op de afkomstcijfers. Terwijl die niet helemaal relevant zijn naar mijn mening.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 12:54:
Nou heb ik godverdomme een heel pleidooi getikt

Nou nou nou nou kan dat wat minder gezien de taalverloedering

en jij reageert alleen op de bovenste regel..

:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er van overtuigd dat criminaliteit niks met afkomst te maken heeft

Ik wel...
Meer dan je denkt, ook de afkeer van de Nederlandse samenleving met al z'n regels en vrijheden heeft daarmee te maken.
Heeft te maken met de stammencultuur en het wantrouwen van stammen t.a.v. de overheid.
Lees dit boek maar eens voor de gein: http://www.nobelprijsvoordeliteratuur.nl/meulenhoff/result-titel.asp?ISBN=9789029079921

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoeveel Marokkanen leven boven-modaal? Hoeveel Antillianen leven in het Gooi?

Bijna 70% van de Allochtonen woont in achterbuurten en probleemwijken

Is dat dan een rechtvaardiging om oude vrouwtjes van hun tassen te beroven, een avondwinkelier in noord door zijn hoofd te schieten voor 70euro en de hele dag doelloos + werkloos rond te hangen zonder opleiding:rot:
Uiteindelijk ben je er altijd ZELF bij en kom niet met het fokking argument dat er geen werk voor dat soort mensen is:@
Want er is ALTIJD werk, alleen willen ze niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 13:03:
Is dat dan een rechtvaardiging om oude vrouwtjes van hun tassen te beroven

Goeie vraag.

Dat is natuurlijk gerechtvaardigd want het zijn toch maar christenhonden, ouwe kaaskoppen.
Ja en als je natuurlijk elk weekend wil stappen en de nieuwste Prada schoenen wil betalen moet je alles doen om aan geld te komen.
En werken is voor dombo's...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 13:07:
de nieuwste Prada schoenen

En als je bij een boer op het land asperges gaat steken, dan kunnen je nieuwe Prada's weleens smerig worden:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 13:03:
Is dat dan een rechtvaardiging om oude vrouwtjes van hun tassen te beroven, een avondwinkelier in noord door zijn hoofd te schieten voor 70euro en de hele dag doelloos + werkloos rond te hangen zonder opleiding
Uiteindelijk ben je er altijd ZELF bij

Ik probeer uiteraard niks goed te praten, of ook maar iets te rechtvaardigen. Maar gewoon het probleem te benaderen van een hoek die eerlijk is.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 13:00:
Ik wel...
Meer dan je denkt, ook de afkeer van de Nederlandse samenleving met al z'n regels en vrijheden heeft daarmee te maken.
Heeft te maken met de stammencultuur en het wantrouwen van stammen t.a.v. de overheid.

Maar alsnog heeft dit met afkomst te maken of opvoeding?

Wat ik bedoel te zeggen; zit het in het bloed van de allochtoon om crimineel gedrag te vertonen? Of is dit gewoon een samenloop van allerlei omstandigheden.

Natuurlijk zijn 2e generatie kutmarokkaantjes gewoon KUTmarokkaantjes. Maar ik denk dat je de opvoeding, cultuur en sociale omgeving eerder kan aanwijzen als schuldige dan alleen puur het feit dat het een "allochtoon" is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is dat dan een rechtvaardiging om oude vrouwtjes van hun tassen te beroven

Dat is natuurlijk gerechtvaardigd want het zijn toch maar christenhonden, ouwe kaaskoppen.

Heee dat valt inderdaad op ja, want zonder racistisch te willen zijn..
Waarom lees je nooit dat een oudere man gekleed in djeleba berooft door twee Noord-Afrikaanse jongeren??
Of gesluierde moeder met twee kinderen op klaarlichte dag in eigen woning overvallen???

:S

Diezelfde oudere man in djeleba kan in Utrecht Kanaleneiland probleemloos na 20:00 uur 's avonds over straat, maar opa Jopie en tante Sjaan van drie hoog achter worden dan geheid tastiggevallen:cry:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goeie vraag.

Ja en als je natuurlijk elk weekend wil stappen en de nieuwste Prada schoenen wil betalen moet je alles doen om aan geld te komen.
En werken is voor dombo's...

Pablo jochie.. hebben ze je weer te pakken genomen :lol:

Waarschuw beheerder
prima, lekker laten weigeren. scheelt mij weer een plekje in de wachtrij (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 13:27:
prima, lekker laten weigeren. scheelt mij weer een plekje in de wachtrij

Moet je ook bevallen :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op donderdag 20 december 2007 om 13:27:
Pablo jochie.. hebben ze je weer te pakken genomen

Uitspraak van verre neef op woensdag 19 december 2007 om 16:12:
Fijn dat je er weer bent trouwens. Altijd geinig om jou te zien 'discussieren'.

:nocheer:
Waarschuw beheerder
wor vort moe van al die aanpassingen en van da volk en da geloof :X

- halal vlees bij de AH
- geen hand geve
- hoofdoek bij het politie uniform(want dan kwamen moslims bij de politie en dan zouden de jongeren in slotervaart wel luisteren)
- vrij met suikerfeest
- vrij met offerfeest
- rellen in tilburg
- criminelen van 14 jaar

pff zo nog veel meer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het nieuwe voetbalshirt van voetbalclub Inter Milaan beledigend voor islam

De voetbalwereld heeft er weer een opmerkelijk verhaal bij. Baris Kaska, een Turkse advocaat én fan van Fenerbahçe, heeft bij de wereldvoetbalbond FIFA en de Europese voetbalbond UEFA een aanklacht ingediend tegen Internazionale. Volgens de beste man zijn de uitshirts van de Italianen een belediging aan het adres van de islam. In de onderlinge ontmoeting op 27 november jl. (3-0 winst voor Inter) droegen de Italiaanse landskampioen niet het traditionele blauw-zwarte tenue, maar het tweede tricot: een wit shirt met een rood kruis op de borst. Dat was tegen het zere been van Kaska, en volgens hem, vele islamvolgers.

Het kruis op het shirt doet Baska denken aan de geweldadige inname van Jerusalem door kruistochtlegers in 1099, waar duizenden moslims de dood vonden. De advocaat eist nu een reglementaire overwinning voor de Turken.

[img width=400 height=346 cacheid=000ec77c0029f6970c0d99331a021c6b4e]http://air.ap.teacup.com/sickboy/timg/middle_1181244803.jpg[/img]

JEZUS MAN het houdt maar niet op... Whaaaaaaaaaaaaaaaa:rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 13:45:
De voetbalwereld heeft er weer een opmerkelijk verhaal bij. Baris Kaska, een Turkse advocaat én fan van Fenerbahçe, heeft bij de wereldvoetbalbond FIFA en de Europese voetbalbond UEFA een aanklacht ingediend tegen Internazionale. Volgens de beste man zijn de uitshirts van de Italianen een belediging aan het adres van de islam. In de onderlinge ontmoeting op 27 november jl. (3-0 winst voor Inter) droegen de Italiaanse landskampioen niet het traditionele blauw-zwarte tenue, maar het tweede tricot: een wit shirt met een rood kruis op de borst. Dat was tegen het zere been van Kaska, en volgens hem, vele islamvolgers.

Het kruis op het shirt doet Baska denken aan de geweldadige inname van Jerusalem door kruistochtlegers in 1099, waar duizenden moslims de dood vonden. De advocaat eist nu een reglementaire overwinning voor de Turken.

Oud nieuws.. :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op donderdag 20 december 2007 om 13:43:
halal vlees bij de AH

Heeft Albert Heyn zelf voor gekozen, money makes the world go round.. (Y)
hoofdoek bij het politie uniform

Gaat nooit gebeuren..

- vrij met suikerfeest
- vrij met offerfeest

Is geen officiële vrije dag, nooit geweest ook..

rellen in tilburg
- criminelen van 14 jaar

Want er hebben nog nooit 14 jarige Nederlandertjes op het bureau gezeten.. :gaap:

Met dit soort zeikerige bullshit schieten we dus niks op hè.. :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 13:10:
Natuurlijk zijn 2e generatie kutmarokkaantjes gewoon KUTmarokkaantjes. Maar ik denk dat je de opvoeding, cultuur en sociale omgeving eerder kan aanwijzen als schuldige dan alleen puur het feit dat het een "allochtoon" is.

Ik vind dit niet, aangezien Turken dezelfde achtergrond hebben maar veel minder vaak tot crimineel gedrag over gaan.
Het zit niet in het bloed, maar meer in de culturele achtergrond.
Koning Hassan was maar al te blij om wat 'van die lastige Berbers' naar Nederland te sturen toen er gevraagd werd om mensen die in Nederland de vuile klusjes konden opknappen.
Hetzelfde gebeurde in Curacao waar men maar al te graag bereid was wat lastige lokalen naar het mooie Nederland te 'verbannen'

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 13:53:
Met dit soort zeikerige bullshit schieten we dus niks op hè..

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 13:45:

Klopt:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 16:33:
Ben ik het inmiddels ook wel een beetje zat met dat pietluttige geneuzel van sommige moslims. Dat geziek en gezeik om de kleinste kutdingetjes als vrij van school met het offerfeest, of het geen handen willen geven etc. etc.

Hoewel de media het breed uitlicht, zijn ze zelf ook soms de veroorzakers van al die hetze rond de Islam.

Het is ook bullshit dat mannelijke artsen geen vrouwen mogen helpen. In Saudie-Arabië, Marokko etc. is het allemaal geen probleem, maar hier moeten die baarddragende sharia-idioten elk regeltje dubbelzinnig benaderen om in hun achterlijke moslimrecht te staan.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 13:53:
Met dit soort zeikerige bullshit schieten we dus niks op hè..

Stimmt:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 13:56:
Koning Hassan was maar al te blij om wat 'van die lastige Berbers' naar Nederland te sturen toen er gevraagd werd om mensen die in Nederland de vuile klusjes konden opknappen.

Was wel grappig :)

Had in Egypte een paar keer een goede discussie met de lokale mensen over Jihad, Amerika, intergratie etc.

En elk persoon zij tegen mij dat ze écht een hekel hadden aan Berbers.. ;)

Voor de rest zijn Egyptenaren een toonbeeld van gematigde Islam.. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Berbers zijn eeuwenlang door de Arabische Marokkanen onderdrukt en werden door hun beschouwd als minderwaardig en lastig.
Vandaar dat men zich niest aantrok van de Arabische overheid en een soort zelfbestuur hadden.
Daarom zijn vooral Marokkanen van Berberse afkomst tegen alle overheidsbemoeienis, ook die van de Nederlandse overheid.
Oxygen, je zou gewoon eens wat moeten lezen over de geschiedenis van Berbers, het Rifgebergte en de daarbij behorende stammencultuur om te weten dat het niet alles te maken heeft met opvoeding maar dat de afkeer van regels, normen en waarden er bijna genetisch in gebakken zit...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 13:56:
Klopt

Één advocaat doet doet een aanklacht! Ééntje.. En jij betrekt er gelijk weer elke moslim wereldwijd bij.. :S

Snap je niet dat je nu totaal de massale publieke opinie volgt. Want wat de fuck, het is één man die waarschijnlijk slecht tegen ze verlies kan..

Hebben moslims nu lange tenen, of heb jij er ook een handje van? :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:00:
Berbers zijn eeuwenlang door de Arabische Marokkanen onderdrukt en werden door hun beschouwd als minderwaardig en lastig.

Ik heb twee jaar lang op het werk een Berberse groepsleider gehad...:S
Yo, dat ventje van 1.60m was snel op zijn staartje getrapt en echt IEDEREEN had ruzie en een schijthekel aan dat traditionele ventje:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:00:
Oxygen, je zou gewoon eens wat moeten lezen over de geschiedenis van Berbers, het Rifgebergte en de daarbij behorende stammencultuur...

Heb me er ooit in verdiept, naar aanleiding van een artikel van een Marokkaanse schrijver die terugging naar Marokko. En daar beschreef hoe het in ze werk gaat in de Berberse stammencultuur. Stond in de NRC, hij werdt er zelf ook niet echt blij van.. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:02:
Één advocaat doet doet een aanklacht! Ééntje.. En jij betrekt er gelijk weer elke moslim wereldwijd bij..

Als het een laag opgeleide meneer was van dat geloof, dan had je mij hierover niet gehoord.....
Maar een hoogopgeleide advocaat waarvan wordt verwacht dat hij enigzins objectief kan en hoort te denken.....
Dat vind ik dan wel een beetje griezelig:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:05:
Heb me er ooit in verdiept

Ik ook, naar aanleiding van een verhaal wat ik ooit in goed vertrouwen tegen mijn 'vriend' Rafa heb gezegd maar wat ie niet geloofde :yawn:
Daarom is mijn kennis over Berbers niet gebaseerd op vooroordelen, wilde mediaverhalen, racisme of zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 14:09:
Als het een laag opgeleide meneer was van dat geloof, dan had je mij hierover niet gehoord.....
Maar een hoogopgeleide advocaat waarvan wordt verwacht dat hij enigzins objectief kan en hoort te denken.....
Dat vind ik dan wel een beetje griezelig

Zijn clubbie heb verloren, de man was er ziek van en ging een excuus zoeken..

En nog steeds, één man..

Als ik morgen naar de rechter loop en een klacht indien tegen alle negers, omdat ze me huis niet aan het schoonmaken zijn. Maar potverdorrie buiten rondlopen!!

Ben ik dan gek? Of is mijn hele volk gek?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:12:
Als ik morgen naar de rechter loop en een klacht indien tegen alle negers, omdat ze me huis niet aan het schoonmaken zijn. Maar potverdorrie buiten rondlopen!!

:lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:12:
Ben ik dan gek? Of is mijn hele volk gek?

Het verschil is dat zelfs hoogopgeleide moslims af en toe middeleeuws onzin uitkramen en dat duizenden onopgeleide fanatici van datzelfde geloof alles slikken voor zoete koek en er helemaal in meegaan:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:11:
Daarom is mijn kennis over Berbers niet gebaseerd op vooroordelen, wilde mediaverhalen, racisme of zo.

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 14:17:
Het verschil is dat zelfs hoogopgeleide moslims af en toe middeleeuws onzin uitkramen en dat duizenden onopgeleide fanatici van datzelfde geloof alles slikken voor zoete koek en er helemaal in meegaan

Ik probeer mijn mening nog altijd te vormen op basis van individu en karakter..

Er zijn zoveel vervelende, ziekende, zeikende moslims. Maar er zijn ook zoveel relaxte, hardwerkende, studerende moslims.
Die gewoon prima hun draai proberen te vinden in deze inmiddels harde Nederlandse maatschappij.

Gaat het misschien niet om, maar ik weiger te generaliseren.. (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:21:
Er zijn zoveel vervelende, ziekende, zeikende moslims

Misschien moeten die zeikerds een keer naar een heftige Hollandsche houseparty waar de drank en drugs veelvuldig worden gebruikt en de strakke strings je om de oren vliegen:p:p
Hopelijk komen ze dan een beetje los ipv van dat schijnheilig en zeikerig gedoe:D

[img width=679 height=452]https://album.partyflock.nl/14868461.jpg[/img]

:cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hun mannen moge 1000 vrouwen en vrouwen mogen ni eens een mannelijke dokter gore hypocrieten:[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:29:
hun mannen moge 1000 vrouwen en vrouwen mogen ni eens een mannelijke dokter gore hypocrieten

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 14:27:
schijnheilig en zeikerig gedoe