Partyflock
 
Forumonderwerp · 987301
 
Beste mensen,

soms zit je met een dilemma zal ik nu eruit flappen wat ik denk of zal ik me koest houden en proberen de lieve vrede te bewaren?

Ik ben iig 100% liever een lul dan een huichelaar, dus ik vind eerlijkheid belangrijker, mensen die echt een rol van betekenis in je leven spelen zullen dat ook eerder waarderen. Uiteraard heeft dit ook behoorlijk wat nadelen (je wordt als een arrogante boerenlul gezien soms) maar die neem ik er gratis bij :)

Hoe gaan jullie hier mee om? Leugentje om bestwil om de ander te vriend te houden of gewoon confronterend zijn met alle gevolgen van dien?
Eerlijk!
Heel af en toe als iemand echt niet op zal schieten met de waarheid of het niet kan hebben dan maar aardig.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ligt er aan, ben in de meeste gevallen eerlijk, en liegen vind ik zowieso een beetje triest, ik wil het ook niet nodig vinden ofzo, maar een leuegentje om bestwil ga ik zeker niet uit de weg daarnaast wil ik wel aardig gevonden worde, hoe je t ook went of keert..........deze uitspraak is dus 100% eerlijk ;)
nou ik zou liever wat tactvoller zijn. Maar ik ben een echte blabbermouth, zeg alles zonder erover na te denken hoe het aan komt.
Maar de mensen die me wat beter kennen weten dat ik het niet zoooo verkeerd bedoel gelukkig :)
wat een eerlijke mensen hier, ben benieuwd hoeveel mensen ook daadwerkelijk in de praktijk altijd eerlijk zijn :lol:

iedereen liegt, draait en verzwijgt, dat is mens eigen
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 19 januari 2008 om 09:55:
iedereen liegt, draait en verzwijgt, dat is mens eigen

nou dat gedeelte werkt niet goed dan bij mij :lol:
Ach kom, zelfs het verzijgen van de kleinste details van de waarheid, maakt dat je je hier schuldig aan maakt. Niemand die mij wijs maakt dat je nooit iets verzwijgt, of een leugentje om bestwil verteld, zeggen dat je iets mooi vind terwijl je het niets vind, etc.
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 19 januari 2008 om 10:03:
Ach kom, zelfs het verzijgen van de kleinste details van de waarheid, maakt dat je je hier schuldig aan maakt. Niemand die mij wijs maakt dat je nooit iets verzwijgt, of een leugentje om bestwil verteld, zeggen dat je iets mooi vind terwijl je het niets vind, etc.

dingen achterwege laten is niet liegen of onaardig zijn vind ik B)

Ik doelde dus op punten dat iemand om een mening vraagt of ik m gewoon geef. Als een vriendin vraagt of het jurkje wat ze aan het passen in staat zeg ik gerust dat ze maar beter een andere kan pakken of een maatje groter. En als iemand komt zeuren over relatieproblemen zeg ik ook gewoon wat ik ervan vind. Wat dergelijke dingen betreft flap ik het er altijd uit, en dat is echt niet altijd handig...

Maar snap je punt wel hoor. ;)
Haha meesten zeggen eerlijk maar in pratijk zie je toch echt dat mensen aardig proberen te doen...
Zelf was ik altijd eerlijk en dat word door veel mensen niet geacepteerd...dus nu ben ik wel eens vaker aardig:lol:
Uitspraak van Devilish™ op zaterdag 19 januari 2008 om 10:09:
Ik doelde dus op punten dat iemand om een mening vraagt of ik m gewoon geef. Als een vriendin vraagt of het jurkje wat ze aan het passen in staat zeg ik gerust dat ze maar beter een andere kan pakken of een maatje groter. En als iemand komt zeuren over relatieproblemen zeg ik ook gewoon wat ik ervan vind. Wat dergelijke dingen betreft flap ik het er altijd uit, en dat is echt niet altijd handig...

ja oke bij een vriendin dus, maar bij andere mensen zal je toch weer voorzichtiger of omslachter zijn. Het is maar net wat voor relatie je met die persoon hebt.

Ik ben doorgaans ook eerlijk, al zeg ik eerder " niet mijn ding" als iemand mijn mening vraagt over een kledingstuk die ik niet mooi vind, dan dat ik zeg " spuuglelijk"

En wat relatieproblemen betreft, je kan wel steeds eerlijk je mening geven, daarmee help je een ander vaak niet, diegene moet er namelijk zelf achter komen. Je ongezouten kritiek heeft dan soms eerder juist aerechts effect.

Maar goed, ik bestempel mijzelf als doorgaans eerlijk en recht door zee, het doet me ook niet zoveel als mensen me daardoor niet aardig vinden, of laat ik zeggen, me daarop veroordelen. Maar ik betrap mezelf echt wel eens op een leugentje, of verzwijgen of dat ik maar even op m'n tong bijt.
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op zaterdag 19 januari 2008 om 10:12:
Haha meesten zeggen eerlijk maar in pratijk zie je toch echt dat mensen aardig proberen te doen...

Inderdaad
 
Eerlijk !
eerlijk
Wat een eerlijke mensen hier zeg... :D
 
Uitspraak van [SF] Shan op zaterdag 19 januari 2008 om 22:25:
Wat een eerlijke mensen hier zeg...

Die proberen allemaal zo aardig mogelijk over te komen ;)


Ikzelf ben aardig en eerlijk :D Je kan de waarheid ook in een mooi jasje verpakken. Tact heet dat ook wel :P
Helemaal mee eens :)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 22:35:
Die proberen allemaal zo aardig mogelijk over te komen

:lol:
Fijn als je ma vraagt wat je 't weekend zoal hebt gedaan.. oh 4 pillen en een paar lijnen pep..
Oh dan is 't goed. zolang je maar aardig blijft... pfffff
 
allebei

ligt aan de situatie

ben liever eerlijk maar soms is aardig een betere optie
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 22:35:
Ikzelf ben aardig en eerlijk Je kan de waarheid ook in een mooi jasje verpakken. Tact heet dat ook wel

:D :jaja:
Het ligt aan de situatie.
Soms moet je gewoon aardig zijn (als het om een baan gaat ofzo) maar het liefst ben ik eerlijk.

Tegen me vrienden ben ik altijd eerlijk maar ik probeer dan ook om de dingen niet te kwetsend te formuleren. En me vrienden waarderen dat natuurlijk ook en doen het zelf ook. Je moet met de waarheid gewoon kunnen omgaan.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 december 2007 om 17:05:
Beste mensen,

soms zit je met een dilemma zal ik nu eruit flappen wat ik denk of zal ik me koest houden en proberen de lieve vrede te bewaren?

Ik ben iig 100% liever een lul dan een huichelaar, dus ik vind eerlijkheid belangrijker, mensen die echt een rol van betekenis in je leven spelen zullen dat ook eerder waarderen. Uiteraard heeft dit ook behoorlijk wat nadelen (je wordt als een arrogante boerenlul gezien soms) maar die neem ik er gratis bij

Hoe gaan jullie hier mee om? Leugentje om bestwil om de ander te vriend te houden of gewoon confronterend zijn met alle gevolgen van dien?

Liever gekwetst door de harde waarheid, dan getroost door een leugen :)
Eerlijk zijn betekend soms hard zijn, maar uiteindelijk weten mensen wel wat ze aan je hebben.
En dat wordt uiteindelijk meer gewaardeerd dan iemand die liegt of het mooier wil laten lijken dan het is.

Beter eerlijk en een bitch dan lief maar scheinheilig O:)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van N[ii]entje op woensdag 23 januari 2008 om 18:06:
Beter eerlijk en een bitch dan lief maar scheinheilig

hahahahah :lol:
laatste aanpassing
 
Eerlijk....!!

ben niet aardig :devil:
 
Eerlijk!
Eerlijk
 
Uitspraak van Evilientje op zaterdag 12 januari 2008 om 00:30:
Eerlijk en natuurlijk aardig als t ff kan
 
aardig:)
 
Beide liefst.
 
eerlijk!
Eerlijkheid duurt het langst..
Ik ben het liefst eerlijk, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd ;)

Dus aardig met eerlijk proberen te combineren dan maar...
 
Definitief eerlijk, ook al ben ik het niet met iemand eens, ik waardeer hem of haar eerder als men eerlijk is, dan iemand die zich anders voordoet als men werkelijk is. Helaas zijn er weinig eerlijke mensen.Ze nemen zichzelf in de maling, en liegen jou daardoor ook nog eens voor.
laatste aanpassing
Eerlijk
Aardig wordt ik allang niet meer gevonden :p
 
Liever eerlijk...
Daarom vinden mensen me ook niet altijd aardig :p
 
van allebei een beetje eigenlijk,
want als je aardig bent, dan lopen mensen over je heen
als je alleen maar eerlijk bent kun je mensen in het harnas jagen..

maar ja, als ik echt moest kiezen benk wel liever eerlijk
 
ben soms 'te'eerlijk hahah 8)
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 december 2007 om 17:05:
Ik ben iig 100% liever een lul dan een huichelaar, dus ik vind eerlijkheid belangrijker, mensen die echt een rol van betekenis in je leven spelen zullen dat ook eerder waarderen. Uiteraard heeft dit ook behoorlijk wat nadelen (je wordt als een arrogante boerenlul gezien soms) maar die neem ik er gratis bij

echte mensen die om jou geven zullen je dan niet zo snel een arrogante boerenlul vinden neem ik aan:P, die zijn juist blij dat je eerlijk bent..
al ligt het er aan hoe je iets naar iemand brengt.

Ik heb liever dat iemand eerlijk tegen me is dan alleen ma leuk een aardig loopt te doen waar die niks van meent, die kunnen van mij echt oprotten!!
 
Ben het allebei, dus hoef niet te kiezen :)
 
Eerlijk!(Y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 januari 2008 om 11:55:
Eerlijk
ik geloof dat ik vaak te eerlijk ben
word niet altijd in dank afgenomen

ik herken 't
 
je kant allebij zijn, dacht ik zo?
op een aardige manier eerlijk zijn (y)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 maart 2008 om 21:20:
je kant allebij zijn, dacht ik zo?
op een aardige manier eerlijk zijn

Ben het helemaal met je eens :yes:
 
Artiest Sneaky-D
Gewoon lekker recht voor ze raap eerlijk zijn en van je hart geen moordkuil maken, als iemand je dan ook nog eens lief vind is dat ijs tenminste gebroken ;)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 maart 2008 om 21:20:
je kant allebij zijn, dacht ik zo?
op een aardige manier eerlijk zijn

:yes:
 
Uitspraak van N[ii]entje op woensdag 23 januari 2008 om 18:06:
Liever gekwetst door de harde waarheid, dan getroost door een leugen
Eerlijk zijn betekend soms hard zijn, maar uiteindelijk weten mensen wel wat ze aan je hebben.
En dat wordt uiteindelijk meer gewaardeerd dan iemand die liegt of het mooier wil laten lijken dan het is.

Beter eerlijk en een bitch dan lief maar scheinheilig

idd!! :yes: