Partyflock

Forumonderwerp · 976678
5637x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

wie gaat daar na kijken ?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
juan :[
kappen nou :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kappen nou

ga cupido spellen met een beetje zitten te zeiken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:06:
ga cupido spellen

c-u-p-i-d-o-

zo goed ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:06:
ga cupido spellen met een beetje zitten te zeiken

die zin snap ik niet :/

Uitspraak van appeltje voor de dorst op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:07:
allebie kappen stelletje debielen.

sorry papa :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:12:
idd zeg

ja he niet normaal gewoon :S

Waarschuw beheerder
verzin eens een nieuw progamma :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:09:
die zin snap ik niet

ik kwam er ook al niet uit :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mystic_Dumm¥ op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:24:
die zin snap ik niet

ik kwam er ook al niet uit

Wat voor niveau verwachten jullie dan van iemand die een topic over idols opent?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van appeltje voor de dorst op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:27:
Wat voor niveau verwachten jullie dan van iemand die een topic over idols opent?

weinig.
want tot mijn spijt ken ik juan ook persoonlijk :nocheer:
was een ex collega van me :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:29:
was een ex collega van me

aardige sociale werkplaats dan hey.
ik ga slapen de tering allemaal. :bye:

Waarschuw beheerder
idd :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van appeltje voor de dorst op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:32:
aardige sociale werkplaats dan hey.

was echt kutwerkt ja op mijn 15de ofzo
broodjes smeren :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mystic_Dumm¥ op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:09:
Uitspraak van infinity ! op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:06:
ga cupido spellen

c-u-p-i-d-o-

:roflol: Great!
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=163 height=199 cacheid=000e8c4500296893dd9b38371a020ac500]http://sites.nps.nl/jerome/gfx/content/cupido1.jpg[/img]

c-u-p-i-d-o-

Waarschuw beheerder
Ik :9
Waarschuw beheerder
whehe de auditie zeker ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diesna op zaterdag 13 oktober 2007 om 14:37:
de auditie zeker

het enige leuke ,kijken hoeveel mensen zich dit jaar weer voor lul gaan
zetten:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die audities zijn geweldig ja :lol: maar de rest boeit me niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd audities zijn vet de rest is bras

Waarschuw beheerder
Pffff, die Gordon is echt triest bezig zeg. Aandachttrekker. :s
Waarschuw beheerder
donateur
geweldig net..

Gordon: Heb je je make up zelf gedaan?

"Ja"

Gordon: Je bent je snor vergeten

:lol:

Waarschuw beheerder
Die opmerking vond ik echt te lullig!!!

Zo heeft er wel meer gehad... :P

Net als met die toiletjuffrouw (die trouwens heel goed zong, vond ik!!!)
Waarschuw beheerder
want ik ben kamikaze henkie:P

hhhah die tiroler:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennert op zaterdag 20 oktober 2007 om 21:25:
want ik ben kamikaze henkie

:roflol:

GE-WEL-DIG was die gast, heb me kapot gelachen :D

Waarschuw beheerder
De voorrondes zijn wel leuk!
Waarschuw beheerder
het is weer gillen nu op tv :roflol:
Waarschuw beheerder
Gordon met zijn lekkere opmerkingen ook
maar ook drama's van audities.. :lol:
Waarschuw beheerder
tering ik ga stuk :roflol:

waarom zetten sommige (beter gezegd VEEL)mensen zich zo voor lul :lol:
Waarschuw beheerder
Dat vregge kind was ook zo achterlijk, ik heb schijt aan jullie :lol:
Waarschuw beheerder
Echt weer wat rare mensjes. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op zaterdag 20 oktober 2007 om 21:15:
Gordon: Heb je je make up zelf gedaan?

"Ja"

Gordon: Je bent je snor vergeten

Ik vind dat echt niet kunnen gewoon, die gordon is echt zo'n kneus.
Waarom moet zo'n meisje helemaal de grond ingetrapt worden.
Ja het blijft Idols en je weet van te voren waar je je voor laat gebruiken, maar dit ging te ver,
en dan vooral omdat ze dat meisje belachelijk maakte vanwege haar handicap en die opmerking over haar snor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sint Jan op maandag 22 oktober 2007 om 20:07:
Ja het blijft Idols en je weet van te voren waar je je voor laat gebruiken, maar dit ging te ver,
en dan vooral omdat ze dat meisje belachelijk maakte vanwege haar handicap en die opmerking over haar snor.

Idd! Helemaal mee eens. Doe Gordon zit daar helemaal niet met als doel serieus de jury uit te hangen, maar meer voor z'n eigen egootje. Lekker aandacht trekken en scoren bij de massa die er naar kijkt. Erg triest. Echt een aandachtsgeil ventje.
Hij heeft soms wel humor hoor, maar toch een beetje een irritante persoonlijkheid.
Waarschuw beheerder
Precies,
en sommige mensen denken heel wat te zijn , en als je die op hun nummer zet kan dat nog wel.
Maar om dan zo'n onzeker meisje zo te pakken en niet alleen door gordon maar de hele uitzending werd ze belachelijk gemaakt en dat had helemaal niks meer met het programma te maken echt te triest voor woorden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sint Jan op maandag 22 oktober 2007 om 20:53:
en als je die op hun nummer zet kan dat nog wel.
Maar om dan zo'n onzeker meisje zo te pakken en niet alleen door gordon maar de hele uitzending werd ze belachelijk gemaakt en dat had helemaal niks meer met het programma te maken echt te triest voor woorden.

Idd ja. Ik hou daar ook absoluut niet van.. :no: Zeker mensen die al onzeker zijn nog ff voor lul zetten.. Kan ik niet goed tegen (n)

HIj denkt echt de rol van Hoofdjury naar zich toe te kunnen trekken ofzo :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 21:58:
Zeker mensen die al onzeker zijn nog ff voor lul zetten.. Kan ik niet goed tegen

Idd!! Vond het ook een zeer lage aktie, beetje iemand belachelijk maken om zo zelf 'grappig' te zijn :dood:

Waarschuw beheerder
Ik vind die eerste voorrondes altijd wel leuk :D

Ja ben ik helemaal met je eens. Gordon denkt echt de man te zijn en ik vind echt dat hij teveel opmerkingen heeft gemaakt die gewoon veel te ver gingen!
Waarschuw beheerder
Maar toch pikt iedereen het van Gordon.

Waarschuw beheerder
Gordon gaat VEEL te ver met zijn opmerkingen. Plus, hij ging totaal niet professioneel om met het feit dat veel mensen nog aan hun auditie moesten beginnen voordat hij al over ze heen kwam. Hij begon bij sommige mensen (zoals Kukhi) al te zeiken voordat ze een noot gezongen had. Kom op zeg, geef die mensen een kans, auditie doen IS doodeng, maak het ze niet NOG moeilijker!

Kijk, bij de meeste mensen heb je al zoiets van "PLEEEEAASE, hoe haal je het in je HOOFD om te denken dat je goed bent?!?!" maar je moet TOCH iedereen een eerlijke kans blijven geven. Gordon haalt het niveau van het programma nog verder omlaag dan het al was.

Jerney is de enige die haar gezicht nog een beetje in de plooi kan houden (I know, lachen is moeilijk met al die botox) maar je ziet wel dat zij de enige is die nog beetje haar best doet om daadwerkelijk te luisteren naar de zanger(es) voordat ze haar oordeel klaar heeft.

Vond het wel mooie actie dat ze zei (bij dat meisje met die paars-zwarte vlechtjes met een mooie stem) dat de andere juryleden (met name Gordon) haar niet zo konden beoordelen op uiterlijk. Uiteindelijk ging die mooi door, en de heren van de jury werden ff op hun plek gezet.

Wat ik ook jammer vind is dat er zoveel gefocust wordt op al die (niet zulke goeie, nogal trieste) mensen VOORDAT ze auditie doen. Ik wil meer audities zien, en minder gezeik over het privé-leven van een of andere nerd in zijn kelner-kleding met z'n Turkse vriendin of een gedrocht dat op tv verkondigd dat ze fotomodel is en sexy in de camera kan kijken, waarna ze in de camera keek en ik bijna een hartverzakking kreeg (zo'n Frankenstein had ik nog nooit gezien).

Gordon kan wel een beetje inbinden! Weet je wat het is, de echt slechte mensen (die er van overtuigd zijn dat ze de nummer 1 gaan worden, kortom: plaat voor de kop) zullen zelfs met zulk jury-commentaar toch niet terugkomen op hun beslissing. Net zoals die Herman, volgens mij is die nog steeds overtuigd dat iedereen m goed vind terwijl hij het nationale lachtertje is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 13:12:
Jerney is de enige die haar gezicht nog een beetje in de plooi kan houden (I know, lachen is moeilijk met al die botox) maar je ziet wel dat zij de enige is die nog beetje haar best doet om daadwerkelijk te luisteren naar de zanger(es) voordat ze haar oordeel klaar heeft.

ja dat vond ik ook erg goed van haar.

gordon ging soms echt te ver :yes:

hij moet iedereen een eerlijke kans blijven geven

Waarschuw beheerder
hier geef je je toch niet voor op, de nationale uitlach show :lol:

Waarschuw beheerder
Wat ik ook jammer vind is dat er zoveel gefocust wordt op al die (niet zulke goeie, nogal trieste) mensen VOORDAT ze auditie doen. Ik wil meer audities zien, en minder gezeik over het privé-leven van een of andere nerd in zijn kelner-kleding met z'n Turkse vriendin of een gedrocht dat op tv verkondigd dat ze fotomodel is en sexy in de camera kan kijken, waarna ze in de camera keek en ik bijna een hartverzakking kreeg (zo'n Frankenstein had ik nog nooit gezien).

Vind ik ook ! Ik wil ook wel wat meer mensen zien die goed kunnen zingen en niet alleen maar afgezeken worden..

Helemaal mee eens, misschien is het dan wel grappig.. 8-).. maar het slaat nergens op.
Die Cookie vond ik trouwens niet eens zo onwijs slecht zingen !

Maar ach... het blijft wel weer leuk om te kijken.. Sommige doen het er ook echt om uit gelachen te worden.. zoals die kip met die helium :lol: haha.
Maar aan de andere kant, het zijn ook maar gewoon mensen die auditie komen doen, en ookal is het dan nog zo'n lelijk wijf of een sukkel met een turkse vriendin, je kunt ook netjes blijven :yes:

Waarschuw beheerder

Ook mee eensch ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 11:31:
Maar aan de andere kant, het zijn ook maar gewoon mensen die auditie komen doen, en ookal is het dan nog zo'n lelijk wijf of een sukkel met een turkse vriendin,

en als je zulke zielige/onzekere mensen nodig hebt om grappig te zijn zegt dat volgens mij meer over jezelf dan over hun

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sint Jan op woensdag 24 oktober 2007 om 11:47:
en als je zulke zielige/onzekere mensen nodig hebt om grappig te zijn zegt dat volgens mij meer over jezelf dan over hun

Uuhhhhh ik had het niet over mezelf hoor, maar ik had het over Gordon !

Maar ik denk dat RTL 4 vooraf al lang wist dat Gordon zo grof en brutaal zou zijn, en dat ze hem daarom bij Idols geplaatst hebben.. alles voor de kijkcijfers en leedvermaak.

Gordon maakt het in 1 van de andere afleveringen helemaal bont.. met zn uitspraak "geef dat mens een nek schot"..

Tsja, voor mij hoeven die beledigingen ook niet zo dus .. maar het is aan de andere kant best grappig ;)
Waarschuw beheerder
ik vond gordon altijd wel leuk maar nu vind ik hem niet
meer dan een arrogante lelijke schoft!
alsof hij er zoveel verstand van heeft, kijk eens naar
zn eigen lelijke rotkop
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 12:46:
Uitspraak van Sint Jan op woensdag 24 oktober 2007 om 11:47:

Uuhhhhh ik had het niet over mezelf hoor, maar ik had het over Gordon !

daar bedoelde ik gordon ook mee :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sint Jan op woensdag 24 oktober 2007 om 12:59:
daar bedoelde ik gordon ook mee

Ooh sorry 8-)

:D

(F)

Uitspraak van ~**Es**~ op woensdag 24 oktober 2007 om 12:53:
alsof hij er zoveel verstand van heeft, kijk eens naar
zn eigen lelijke rotkop

Ja idd..

Poedel :lol:
Waarschuw beheerder
met die snor was tantoe hard

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op woensdag 24 oktober 2007 om 14:47:
met die snor was tantoe hard

Ja dat was echt grof. Of die van "je lijkt wel een toiletjuffrouw". Wat een gelul, dat vrouwtje had echt wel een goeie stem, die werd gewoon niet doorgelaten omdat ze wat aan de forse kant was ("je hebt gewoon niet de uitstraling van een Idol"). Kijk eens naar vrouwen als Jill Scott e.d., die zijn ook dik maar hebben het wel gemaakt in de business!

Als ze op zoek zijn naar iemand die alleen maar sex uitstraalt met zijn of haar perfecte koppie en lichaam ipv ook nog eens daadwerkelijk kunnen zingen, hadden ze beter in de jury van FABS kunnen gaan zitten.

Waarschuw beheerder
Die auditie's zijn om te lachen!!:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 16:55:
Wat een gelul, dat vrouwtje had echt wel een goeie stem, die werd gewoon niet doorgelaten omdat ze wat aan de forse kant was ("je hebt gewoon niet de uitstraling van een Idol").

Ja ze zong wel goed.. maar het is nou ook weer niet zo dat als je dik bent, je niet toe word gelaten tot de overige rondes..
Kijk maar naar die Julie (zo heette ze volgens mij), een dikke negerin die in Idols 1 als 8ste eindigde in de liveshows.. die had echt een kei van een stem, maar was wel dik..
Het ligt volgens mij gewoon aan je uitstraling.. ik vond die vrouw geen uitstraling hebben..ik zou haar ook niet meteen een toilletmevrouw noemen.. maar naar mijn mening hadden ze er wel een beetje gelijk mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 17:55:
Het ligt volgens mij gewoon aan je uitstraling.. ik vond die vrouw geen uitstraling hebben..ik zou haar ook niet meteen een toilletmevrouw noemen.. maar naar mijn mening hadden ze er wel een beetje gelijk mee.

Ja okee daar ben ik het ook mee eens.

Maar die kerel met die vader die zo vol over hem was, die lieten ze ook doorgaan terwijl die er ECHT als een zoutzak bij stond!

Waarschuw beheerder
http://charina1991.hyves.nl/

Waarschuw beheerder
Gordon gaat VEEL te ver met zijn opmerkingen. Plus, hij ging totaal niet professioneel om met het feit dat veel mensen nog aan hun auditie moesten beginnen voordat hij al over ze heen kwam. Hij begon bij sommige mensen (zoals Kukhi) al te zeiken voordat ze een noot gezongen had. Kom op zeg, geef die mensen een kans, auditie doen IS doodeng, maak het ze niet NOG moeilijker!

idols is alles behalve professioneel, het is op een kinderachtige en goedkope manier de pubers van Nederland bezig te houden met een plaat die gelukkig alleen bij een zender als tmf een paar keer te zien is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 21:55:
dols is alles behalve professioneel, het is op een kinderachtige en goedkope manier de pubers van Nederland bezig te houden met een plaat die gelukkig alleen bij een zender als tmf een paar keer te zien is

Ach ja, maar die voorrondes zijn zo grappig..
Waarschuw beheerder
ik vond het tof dat die eindbaas door ging op het einde..

Waarschuw beheerder
Ag van Gordon kan je het wel hebben toch :p best grappig.
Maar wel een beetje apart dat de grapjes eigenlijk alleen over de dikke mensen gingen :S lekker anorexia bevorderend.

"Alles is zwaar behalve de stem"

"Had je verwacht af te gaan vallen?" "Muzikaal gezien dan"

:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 oktober 2007 om 10:19:
"Alles is zwaar behalve de stem"

"Had je verwacht af te gaan vallen?" "Muzikaal gezien dan"

ja het was wel een 'afvalrace'gister,mja verder wel weer keihard gelachen:) die van queen:)

Waarschuw beheerder
Wel grappig van dat dikke meisje die wat aan d'r schildklier heeft en toch door was. :jaja: Die zong ook idd wel goed. En dat laatste optreden met die wijsneus die filosofie studeerde was hilarisch :roflol:

Waarschuw beheerder
Ow ja en die homo met z'n personal trainer :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 oktober 2007 om 18:12:
Wel grappig van dat dikke meisje die wat aan d'r schildklier heeft en toch door was

Wat een lief meisje, mooi stem ook.. jammer dat ze er niet uitziet..

Gordon tja.. die alleen maar grappig is ten koste van anderen.. beter trappen ze hem een keer in een rolstoel.. zielig kereltje..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Personal Trainer haha hoe bedoel je geen ruggegraat... verwende snaak
Waarschuw beheerder
[img width=546 height=306 cacheid=000e9dc50029945c3a513fac1a020ecf19]http://www.rtl.nl/shows/idols4/components/audities/zwolle/images/semora_546x306.jpg[/img]
Om deze kerel (op de achtergrond dus ;)) heb ik nog wel ff moeten lachen..
wat een droogkloot :lol:

Artiest XL
Waarschuw beheerder
Gido Gortworst :respect:
Waarschuw beheerder
jaa die swa was echt te grappig. leek wel dr pooier ofzo
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 oktober 2007 om 10:19:
Had je verwacht af te gaan vallen?" "Muzikaal gezien dan"

Die quote kwam van John Ewbank en niet van Gordon. :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkElement op maandag 29 oktober 2007 om 10:28:
Om deze kerel (op de achtergrond dus ) heb ik nog wel ff moeten lachen..
wat een droogkloot

Hahaha die was ook erg duf ja :d En dat wijf was ook geen vlotte tante :no:

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 11:46:
Gido Gortworst

Zwaaaaaaaaaaaar irritant. Wat een mongool was dat joh :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op maandag 29 oktober 2007 om 12:31:

8)

Ik vind het wel mooi hoor al die mensen die worden afgezeken :D

Sukkels :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 15:18:
Zwaaaaaaaaaaaar irritant. Wat een mongool was dat joh

wendy nog ff op de'r bek pakken ,whahaha kansloos:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Op zon en feestdagen op maandag 29 oktober 2007 om 20:24:
wendy nog ff op de'r bek pakken ,whahaha kansloos

Ja dat helemaal! Beetje lopen lullen dat ie kan acteren en vervolgens aan elke vrouw vragen waarom ze het uit maakt.

Dat is geen acteren, dat is voor hem dagelijkse kost!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 29 oktober 2007 om 12:31:

Ahahahaha :lol: idd :D hij was gisteren ook bij Jensen :Roflol: samen met die vrouw, die Cookie en die nerd va de 1ste aflevering die een Turkse vriendin had..
Was echt grappig :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 oktober 2007 om 18:12:
Wel grappig van dat dikke meisje die wat aan d'r schildklier heeft en toch door was. Die zong ook idd wel goed. En dat laatste optreden met die wijsneus die filosofie studeerde was hilarisch

Hahaha ja ze filmen het ook gewoon om het leedvermaak :D maar vond het zo grappig 8-)! haha

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 oktober 2007 om 21:28:
Wel grappig van dat dikke meisje die wat aan d'r schildklier heeft en toch door was

Wat een lief meisje, mooi stem ook.. jammer dat ze er niet uitziet..

Ja echt goed dat ze door mocht gaan :yes:.. alleen ik dacht wel eerst of ze het uit zelfmedelijden deden ..maar vond haar zeker een leuke stem hebben :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2007 om 11:37:
Cookie

die is wel erg spraakzaam :roflol:

Waarschuw beheerder
Echt lachen die mensen die denken dat ze kunnen zingen :D

Waarschuw beheerder
Die ene jongen die op wendy was:P

Waarschuw beheerder
Nee, die gast met dat hoge stemmetje dan... heb me doodgelachen zeg :roflol:

Ik vond trouwens die donkere dame, een beetje in het begin, echt steengoed! Prachtige stem en zeer goeie performance :jaja: (:P) Vind ik de beste die ik tot nu toe gezien heb iig...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 november 2007 om 18:51:
die gast met dat hoge stemmetje dan... heb me doodgelachen zeg

Hahaha ik ook

Maar zijn veel donkere mensen die goed kunnen zingen
Waarschuw beheerder
Nee, die gast met dat hoge stemmetje dan... heb me doodgelachen zeg :roflol:

ja dat was echt vaag!! :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb het ook een paar x gezien, wat een mafkezen zitten er tussen zeg :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 november 2007 om 20:08:

Over het algemeen zijn die vaak beter dan blanken :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 november 2007 om 20:08:

idd :yes: zeg ik ook altijd.. volgens mij zijn ze ook veel muzikaler opgegroeid dan de meeste blanke :)

Nee, die gast met dat hoge stemmetje dan... heb me doodgelachen zeg

Hahaha arme jongen :lol:

Dat stomme gothic wijf en dat geschminkte gezicht.. boring :gaap: was gisteren ook bij Jensen.. tering ik heb nog nooit iemand zo lelijk horen zingen :lol:
Waarschuw beheerder
OMG. Ik heb me weer kapot gelachen. Dat gesminkte wijf was zo lelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 november 2007 om 11:56:
tering ik heb nog nooit iemand zo lelijk horen zingen

bon jovi,wat een schande wel weer lachen bij jensen whahah..en die vent met ze vrije val whah ze kende dat liedje niet eens:)

Waarschuw beheerder
Ik ga 12 januari naar de liveshow!! Lijkt me super leuk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P.riscilla op woensdag 7 november 2007 om 18:32:
OMG. Ik heb me weer kapot gelachen. Dat gesminkte wijf was zo lelijk.

idd
" je bent wel de HEKS met de mooiste jurk van nederland" lol :lol:

Waarschuw beheerder
We zijn weer aan het kijken!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik hier ook :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Er is een grote groep kandidaten die of sowieso geen vrienden/familie hebben, of dove vrienden/familie, OF sadistische vrienden/familie. 8)

Waarschuw beheerder
Ik was het wel van plan maar het kwam wat tussen.. heb wel de laatste minuut gezien :P

Waarschuw beheerder
kijk alleen de voorrondes...dat is nog leuk later niet meer

Waarschuw beheerder
Vind het wel leuk om te zien..
alleen zonde dat sommige mensen zichzelf echt vool LUL zetten :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 15:03:
alleen zonde dat sommige mensen zichzelf echt vool LUL zetten

dat is juist het leuke!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 11:25:
kijk alleen de voorrondes...dat is nog leuk later niet meer

Waarschuw beheerder
vandaag dat meisje van 15 dan die zooooooooo graag door wou..
ze kon wel mooi zingen maar ze vonden haar te jong.. waarom is de minimum leeftijd dan 15 :S
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=546 height=306 cacheid=000e9dc50029945c3a513fac1a02135c51]http://www.rtl.nl/shows/idols4/components/audities/zwolle/images/semora_546x306.jpg[/img]­
Om deze kerel (op de achtergrond dus ;)) heb ik nog wel ff moeten lachen..

daar heb ik vorig jaar mee in de klas gezeten :lol:

in het echt issie nog vager :|
Waarschuw beheerder
michael jackson was wel wreed,ook nog bij jensen gezien whahah:)

Waarschuw beheerder
Hahhahahahahaha die laatste... tering, ik heb me scheel gelachen en heb nog steeds tranen in m'n ogen :d:d:d
Waarschuw beheerder
donateur
dat meisje in die rolstoel was echt geweldig gewoon

Waarschuw beheerder
die deed t goed :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 11:25:
kijk alleen de voorrondes...

Waarschuw beheerder
die wannabe vampier met die mooie rooie krullen, dáár heb ik ook om gelachen hoor, wel een lief grietje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Om deze kerel (op de achtergrond dus ) heb ik nog wel ff moeten lachen..
wat een droogkloot

ey brada je moet niet zo praten over mij swa anders klap ik jou als een bitch weet je
Waarschuw beheerder
:D die ja!
Uitspraak van Sincerity op woensdag 14 november 2007 om 15:25:
daar heb ik vorig jaar mee in de klas gezeten :lol:

Hoe oud issie dan.. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DarkElement op zondag 18 november 2007 om 22:37:
Hoe oud issie dan.. :lol:

geen idee

was niet bepaald vriendjes met em ofzo 8)
Waarschuw beheerder
Zo, voorrondes voorbij, dus ik ga niet meer kijken :bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 21:37:
waarom is de minimum leeftijd dan 15

Ze vonden dat zij zich nog verder moest ontwikkelen. Dat wil dus niet zeggen dat alle andere meisjes van 15 zich ook nog eerst verder moeten ontwikkelen, die zijn misschien al wel goed genoeg om verder te mogen ;)

Uitspraak van Mr. Thompson op maandag 19 november 2007 om 12:35:
Zo, voorrondes voorbij, dus ik ga niet meer kijken

Ik vind de voorrondes ook altijd het leukst. Kijk nu waarschijnlijk alleen maar als ik niks beters te doen heb.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op zaterdag 17 november 2007 om 21:40:
dat meisje in die rolstoel was echt geweldig gewoon

Ja heh :O wat een stem.. echt kippenvel !

Haha die Harm.. in zn busje :lol:.. Nou ik vond dat ze wel gelijk hadden dat ie niet door ging.. zou ook een beetje gemeen voor de anderen zijn als ie wel door mocht gaan.

Uitspraak van Mr. Thompson op maandag 19 november 2007 om 12:35:
Zo, voorrondes voorbij, dus ik ga niet meer kijken

Ooh ik ga nog wel kijken hoor :yes: vind het nog altijd leuk om te zien en er zitten echt wel een paar goede bij !

Persoonlijk hoop ik dat die dikke dame (met die dikke tieten) van verleden week, die Amazing Grace zong, ver komt :d ik vond haar echt grappig :lol:

Waarschuw beheerder
komen de theaterrondes niet op rtl gemist ??
Waarschuw beheerder
RTL Gemist update:

De volgende afleveringen staan nog niet online:

- Idols4 Afl 6 24-11

Komt nog online (y)

Waarschuw beheerder
oki thnx
Waarschuw beheerder
donateur
nou heb het toevallig gekeken toen ik bij m'n vriendin was!

Jezus niet normaal meer wat voor achterlijke mensen daar aan mee doen! :@
stuk voor stuk zielig!

Waarschuw beheerder
Wel jammer dat het meisje in die rolstoel niet door ging vond haar wel goed :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Op zon en feestdagen op zondag 2 december 2007 om 17:51:
dat die gozer doorging die ze tekst telkens vergat whaha

Ja dat vond ik wat vreemd:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Op zon en feestdagen op zondag 2 december 2007 om 17:51:
dat die gozer doorging die ze tekst telkens vergat whaha

Inderdaad :S wat er nou weer zo bijzonder aan die gast was..god zeg, iedereen kent dat nummer "When the rain begins to fall" toch wel 8-)?.. Nou ja , de tekst is igg niet zo moeilijk.

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 00:04:
Wel jammer dat het meisje in die rolstoel niet door ging vond haar wel goed

Ja vond ik ook wel jammer :yes: Maar die dikke vond ik echt stom.. volgens mij lieten ze haar alleen maar door omdat ze een beetje medelijden of respect hadden omdat ze zo dik is 8-)

Ik vind dat kleine blonde meisje wel leuk :d die zo goed boeren kon laten.. echt een schattig meisje :)

En die dikke met dat afro kapsel en die mega tieten gaat zeker bij de laatste 10 zitten :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 18:51:
.. echt een schattig meisje

klopt idd die tiffany hoop dat die egt ver komt,she's cute:)

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 18:51:
Ja vond ik ook wel jammer Maar die dikke vond ik echt stom.. volgens mij lieten ze haar alleen maar door omdat ze een beetje medelijden of respect hadden omdat ze zo dik is

jah idd d8 ik ook al,ze woud ook geen danspasjes doen ofzow whaha

Waarschuw beheerder
Maar dat dikke meisje die is bang op het podium om haar figuur als ze nie zo bang en verlegen was had ze door gegaan hoor denk ik

Waarschuw beheerder
Mijn favorieten zijn die meid met dat ringetje in dr neus, die ene donkere jongen en die jongen met dat korte haar die heeft meestal zo'n doekje om zn hals haha en die afromeid kan ook onwijs mooi zingen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex S op woensdag 28 november 2007 om 10:58:
Jezus niet normaal meer wat voor achterlijke mensen daar aan mee doen!
stuk voor stuk zielig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 4 december 2007 om 00:25:
Jezus niet normaal meer wat voor achterlijke mensen daar aan mee doen!
stuk voor stuk zielig!

Bij de auditie's wel ja;)
Waarschuw beheerder
donateur
WEL!!!

allemaal een soort van aandacht tekort ook!
Waarschuw beheerder
die mensen zetten zichzelf zo voor lul op tv...en ze vinden het nog leuk ook! :S

Waarschuw beheerder
Dat joch van die zingende familie jankt echt TE veel zeg :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 december 2007 om 16:56:
Dat joch van die zingende familie jankt echt TE veel zeg

dat is geen man...dat is een bitch. crybaby
Waarschuw beheerder
ik ben na de voorrondes afgehaakt, ist nog wat?
Waarschuw beheerder
Die Wendy van Dijk is zo vies dun geworden bah.. :/
beetje eten kan geen kwaad..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkElement op zondag 9 december 2007 om 20:17:
beetje eten kan geen kwaad..

Beetje intelligentie kan ook geen kwaad :gaap: Wendy heeft een prima figuur hoor (Y):)

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 december 2007 om 16:56:
Dat joch van die zingende familie jankt echt TE veel zeg

Hihi inderdaad 8-) Volgens mij is dat omdat ie het echt zoooo graag wilt.. en volgens mij ook omdat heel zijn familie vind dat ie echt door moet gaan, volgens mij staat ie onder druk :yes: arm ventje. :p

Die dikke met dat afrokapsel en die dikke tieten gaat volgens mij winnen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 13:03:
Beetje intelligentie kan ook geen kwaad :gaap: Wendy heeft een prima figuur hoor (Y):)

Ja een prima graatmager figuur (y)
trouwens, ik heb de laatste 3 theaterrondes ff gekeken,
en vind die Nathalie hoe langer hoe irritanter..

Toegegeven: ze is wel goed :$

[img width=186 height=104]http://data.rtl.nl/_internal/cimg!0/7o3lngg40ojob13umbe40a67qz7x9lw.jpeg[/img]

die linkse bedoel ik (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hihi inderdaad Volgens mij is dat omdat ie het echt zoooo graag wilt.. en volgens mij ook omdat heel zijn familie vind dat ie echt door moet gaan, volgens mij staat ie onder druk arm ventje.

Hehe, zoiets dacht ik ook al ja ;p

Die dikke met dat afrokapsel en die dikke tieten gaat volgens mij winnen

:jaja: Maakt zeker een goede kans. Het is wel echt iemand zeg maar... eentje die je bij blijft en die indruk maakt. En dat hebben we natuurlijk nodig... gemiddelde zangertjes en zangeresjes genoeg :P
Waarschuw beheerder
Dat is dus Nathalie.. ik vind haar irritant, maar ook goed..

Waarschuw beheerder
jeetje bij rtl zijn ze ook traag met idols online zetten steeds:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkElement op dinsdag 11 december 2007 om 17:52:
Dat is dus Nathalie.. ik vind haar irritant, maar ook goed..

kan goed zingen, maar idd wel irritant zeg met al dat geschreeuw van dr. je zal maar met haar op 1 kamer moeten zitten..k zou helemaal parra worden :)

Waarschuw beheerder
Vind idols eigelijk best wel saai worden :P:P ik vind alleen die audtie's grappig maar er zitten zoveel reclame's in:|

Waarschuw beheerder
Ik vind er een aantal HELE goede tussenzitten!!!!!

Sowieso die negerin met die dikke tieten was geweldig! Fenomenaal goed gewoon hoe ze dat deed... zulke artiesten hebben we hier in NL nog niet.. topklasse (Y) Je kan nu al met gemak voorspellen dat die zeker bij de laatste 4-5 zal zittemn iig.

Verder ook dat meisje van vrij in het begin, waarvan Gordon zei "uitstraling 10, performance 10, etc." ook heel erg goed. En dat andere meisje die dat nieuwe nummer van Anouk zong was ook top!! Voor de rest vind ik de jongens allemaal weinig meer dan gemiddelde zangertjes... zit naar mijn idee niet veel bijzonders tussen. Al was er geloof aan het begin wel 1, maar die kan ik me al niet meer echt herinneren, dus zo mega goed zal het ook wel weer niet zijn. :P

Iig wel een paar zeer getalenteerde deelnemers :jaja:

Waarschuw beheerder
Ow ja, Bas heet die jongen die ik goed vond! Die dat nummer van Fred mercury deed... (Y) Daar zit ook wel wat in. En nog zo'n donker meis.. die er heel lekker uit ziet.. :jaja: die is ook goed.

Waarschuw beheerder
En Neil is ook weer door :P en hij moest weer huilen een beetje..:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 december 2007 om 21:52:
Ik vind er een aantal HELE goede tussenzitten!!!!!

Inderdaad, ben het er helemaal mee eens (y)

Die Nathaly.. jezus zeg, wat was zij goed :D ! Zij moet echt in Ahoy gaan optreden ofzo.. grote kans dat zij het wint :yes:
Ik denk dat ze trouwens nog niet zo lang in NL woont (want ze spreekt ook een beetje gebrekkig nederlands) en dus daarom nog niet ontdekt is ofzo..

Ik heb voor Tiffany gestemd :D Niet omdat ze zo geweldig goed is, maar omdat ik het gewoon een schattig meisje vind :lol:.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 december 2007 om 22:06:
Ow ja, Bas heet die jongen die ik goed vond!

Die vond ik idd ook erg goed :yes: mooi gezongen (Y)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 december 2007 om 21:52:
En dat andere meisje die dat nieuwe nummer van Anouk zong was ook top!!

Ja die was ook goed :d

De rest zaten eigenlijk allemaal een beetje op 1 lijn.. van wel goed, maar geen "kippenvel", maar toch vind ik er dit jaar ook hele goede kandidaten tussen zitten die het zeker wel verdienen (Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 11:44:
En Neil is ook weer door en hij moest weer huilen een beetje..

Haha ja verrassend 8-).. huilebalk 8-).. ik vond die blonde jongen beter dan hem (en lekkerder O:))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 14:30:
ik vond die blonde jongen beter dan hem (en lekkerder

wat een ontiegelijk vieze kwal is dat zeg!! media geile famehoer!
blij dat die gast eruit is!!!

Waarschuw beheerder
Ik weet al wie er gaat winnen

Ik heb een gevoel dat Nathalie gaat winnen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 11:44:
En Neil is ook weer door en hij moest weer huilen een beetje

:yes: :Lol:

Uitspraak van Lennart! op zondag 16 december 2007 om 14:35:

idd

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 december 2007 om 22:06:
Daar zit ook wel wat in.

:yes: :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 14:30:
ik vond die blonde jongen beter dan hem (en lekkerder )

Welke bedoel je? Toch niet dat vreselijk misselijke ventje die zo vreselijk van zichzelf overtuigd was en zo irritant overal moest opvallen he? Zo, dat jochie wilde ik echt heel hard schoppen :frusty:

Of bedoel je die langere gast die een Nederlandstalig nummer zong? Die vind ik namelijk wel een goeie stem hebben...

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 15:14:
k heb een gevoel dat Nathalie gaat winnen

Is toch nog maar ff afwachten... ik weet niet wat ze nog meer kan. Want zoals die Eric van tijn ook al zei: dit kan ze niet iedere week zo doen, want dan wordt het idd "too much" en over the top... nog maar ff afwachten dus... maargoed, ik denk wel dat ze er gaat komen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 15:46:
Welke bedoel je? Toch niet dat vreselijk misselijke ventje die zo vreselijk van zichzelf overtuigd was en zo irritant overal moest opvallen he? Zo, dat jochie wilde ik echt heel hard schoppen

jaaa ppff zo d8 ik er dus precies over :S
wat een "veels te blij,ik wil aandacht,ik wil geslagen worden mannetje".

helemaal kapot geirriteerd aan die vent

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op zondag 16 december 2007 om 14:35:
blij dat die gast eruit is!!!

Haha :lol: ja vind hem ook een kwal, maar hij ziet er wel leuk uit ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 15:46:
Welke bedoel je? Toch niet dat vreselijk misselijke ventje die zo vreselijk van zichzelf overtuigd was en zo irritant overal moest opvallen he? Zo, dat jochie wilde ik echt heel hard schoppen

Of bedoel je die langere gast die een Nederlandstalig nummer zong? Die vind ik namelijk wel een goeie stem hebben...

Maakt het eigenlijk dan zoveel uit welke ik bedoel ? Gaat er toch om dat ik mn eigen mening heb... :nocheer:.. relax !

Trouwens, die alles is liefde zong vond ik de slechtste :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 16:05:
Maakt het eigenlijk dan zoveel uit welke ik bedoel ? Gaat er toch om dat ik mn eigen mening heb... .. relax !

Hehe, uiteraard. :) Maar ik vond 'm zwaar irritant en ben blij dat ie eruit is :d

Maar die Nathalie is eigenlijk te goed voor idols denk ik. Ik heb net nog eens terug zitten kijken... pfff.. wat een bezieling zeg :|

Waarschuw beheerder

Deze is ook goed!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 16:47:
Deze is ook goed!

Ja idd :cheer:

Weet je ik vind dat neil nie over al moet om huilen :P
hijs anders echt een mietje :P

Waarschuw beheerder
Is het ook :P

Hoe heet trouwens die ene nou die dat nummer van Anouk zong?

Waarschuw beheerder
Voor wie zijn jullie allemaal ?

Waarschuw beheerder
Voor degene die het beste presteert...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 16:05:
Maakt het eigenlijk dan zoveel uit welke ik bedoel ? Gaat er toch om dat ik mn eigen mening heb... .. relax !

tuurlijk mag dat! wij irriteerden ons blijkbaar heel erg hard aan hetzelfde persoon!

mag best gezegd worden :)

Waarschuw beheerder
ja die met dat blonde haar die jongen kwam me al zo bekend voor.. toen zei wendy dat hij nederlands kampioen standbeeld zijn was en daarmee heb ik hem dus gezien :lol: hij woont ook in dezelfde plaats waar ik eerst woonde..

maare heb nog niet gezien dat na de eerste liveshow.. kun je dat ook ergens zien op internet van welke 12 er uiteindelijk doorgaan???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 19:32:
kun je dat ook ergens zien op internet van welke 12 er uiteindelijk doorgaan???

www.idols.nl (Y)

Waarschuw beheerder
kon het eerst niet vinden op die site maar heb het al gevonden (Y) (filmpje)

Waarschuw beheerder
Nou, Nathalie blijkt dus in Zuid-Afrika al min of meer bekend te zijn als zangeres onder de naam "Makoma". Ze heeft ook al wat videoclips enzo. %)

Op youtube kun je er meer vinden...
Waarschuw beheerder
OMG! wat een KUT muziek :lol:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Ze is dus al beroemd:O:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 15:13:
Nou, Nathalie blijkt dus in Zuid-Afrika al min of meer bekend te zijn als zangeres onder de naam "Makoma". Ze heeft ook al wat videoclips enzo

:O:O dan snap je ook waarom ze zo kan zingen...

waarom doet ze dan mee aan Idols vraag je je af...

Waarschuw beheerder
Nathalie zingt echt geweldig goed!

Qua jongens zit er niet veel tussen, die Ollie is wel een lekker ding :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 15:50:
Qua jongens zit er niet veel tussen

En de enige leuke doet niet meer mee :(

Die blonde die de laatste 12 niet heeft gehaald... geen idee wat zn naam ook alweer was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 15:50:
Qua jongens zit er niet veel tussen

Ik vind die Nigel wel goed!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 16:59:
Hoe heet trouwens die ene nou die dat nummer van Anouk zong?

Dat was Sandy, zij was ook echt goed!!

Ik snap trouwens echt niet wat t publiek in die Neil ziet, wat een verschrikkelijke huilebalk is dat zeg bah bah en goed zingen vind ik hem ook niet echt!!

Mijn favorieten tot nu toe zijn.. Nathalie, Sandy, Charmene? die van t koor, Nigel en die rockchick met die neusring!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 15:45:
waarom doet ze dan mee aan Idols vraag je je af...

misschien om in nederland en hopelijk daar buiten bekend te worden. :S

Waarschuw beheerder
Denk t ook. Ze had al eerder wat met d'r talent gedaan dus... ach ja, geef dr eens ongelijk. Alleen toch jammer dat ze niet helemaal "nieuw" talent is :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben voor ollie (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben voor bas :D Heb vroeger bij hem in de klas gezeten is wel grappig om hem op tv te zien nou :P

Waarschuw beheerder
Ik weet niet voor wie ik ben want ik ga alleen de uit slag kijken
want 2 jaar met idols was ik voor Raffaela en tijdens de finale heb ik wat te veel gestemd op haar :P en dat wil ik nie nog een keer doen:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van piesmuis op dinsdag 18 december 2007 om 15:48:
Ik ben voor bas Heb vroeger bij hem in de klas gezeten is wel grappig om hem op tv te zien nou

Oh dat is dan wel echt grappig ja! :D ik denk dat ie wel lang mee gaat (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van piesmuis op dinsdag 18 december 2007 om 15:48:
Ik ben voor bas Heb vroeger bij hem in de klas gezeten is wel grappig om hem op tv te zien nou

hij = (Y)

:yes:

geweldige uitstraling
Uitspraak van Uitgrid! op maandag 17 december 2007 om 21:36:
Ben voor ollie

ook heet :P
Waarschuw beheerder
ja dat kun je wel zeggen :$

Waarschuw beheerder
Vanaaf :cheer:

Gaan jullie stemmen? ik niet:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 15:38:
Gaan jullie stemmen?

Nee, zo'n breezah ben ik nou ook weer niet :s
Waarschuw beheerder
als bas & ollie er maar in blijven vanavond :D:D:D
Waarschuw beheerder
sandy met dat nummer van anouk vorige week :kippenvel!!

echt super goed!

Waarschuw beheerder
ollie (L)

Waarschuw beheerder
Nathalie :respect: wat goed weer zeg!!!!

Ollie was echt ontzettend kut!

Bas met een onmogelijk serieus te nemen nummer. Sorry maar wat een achterlijke keuze :s Daarmee kun je gewoon niet laten horen wat je hebt. Ondanks dat deed ie het toch nog goed. Vind 'm wel cool :)

Sandy ontzettend goed weer, al was ook dat een nummer waarmee je weinig kon laten horen. Alhoewel, niet voor de massa dan... waar idols toch om draait... maar in z'n soort deed ze het super. Mooie jazz timing enzo (Y)

Charlene viel me tegen in vergelijking met vorige week.

Atlan (ofzo) deed 't super!

En voor de rest weet ik het niet...

Vond de optreden opzich allemaal niet echt hoger dan gemiddeld, op nathalie na... :)

Waarschuw beheerder
Waarom kijken jullie hier naar? :S
Waardeloze troep, altijd al gevonden. Popmuziek :no:
Moet je ze nu zien, zit ik hier naar zo'n een of andere arrogante wannabe diva te kijken terwijl het voetbal al een half uur geleden had moeten beginnen :@

Waarschuw beheerder
Sandy er uit :O:O
Waarschuw beheerder
gelukkig is de voetbal er weer:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennert op zaterdag 22 december 2007 om 23:31:
gelukkig is de voetbal er weer

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 23:28:
Sandy er uit

Van mij mogen ze er allemaal uit, liever vandaag dan morgen.
Dan kijk ik wel. Van mij mogen ze doodvallen (incl de mensen die hiernaar kijken :D )
Waardeloze programma's, net zoiets als dat Dancing with the idiots...Blijft maar uitgezonden worden die zooi. En veel mensen kijken er ook nog naar! :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 december 2007 om 02:45:
Dancing with the

Ja daar kijk ik niet na vind ik echt een kut programma maar bij idols kijk ik alleen de uitslag en niet de hele uitzending zitte me veel te veel reclame's is:| en dat is echt dom als je zo veel reclame's er in moet hebben:S
Waarschuw beheerder
Ik ben t er echt niet mee eens dat Sandy eruit is!! Zij was toch 1 van de beste zangeressen...
Komt vast doordat dit een onbekend thema was voor de jongere kijkers en dan stemmen ze gewoon iemand eruit die natuurlijk minder populair is ( ik weet wel dat t daar om gaat )Ma vind t toch heel jammer!! Had zelf liever Neil of Bas eruit zien gaan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LESS IS MORE ;P op zondag 23 december 2007 om 10:45:
Ik ben t er echt niet mee eens dat Sandy eruit is!!

Nee had ik ook nie verwacht hoor :O
ik d8 toen ik sandy en bas zag staan d8 ik dat bas er uit zag maar nee dus sandy ik kon het het eerst niet geloven maja het is nu eenmaal zow de uitslagen van tegenwoordig zijn altijd verrassend he wie o wie gaat er volgende week er uit ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 22:28:
Ollie was echt ontzettend kut!

klopt maar wel heet

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 22:28:
Vind 'm wel cool

bas = (L)

die aznat ofzoiets die moet eruit of die donkere jongen
Waarschuw beheerder
Dat jury-commentaar lijkt ook nergens op! Vooral van Eric van Tijn. Mijn god.

Gordon jureert overigens echt goed! Precies wat ik denk.

Het jammere van Idols is dat er altijd gestemd wordt op de leuke jongens enzo. De zangkwaliteit boeit de stemmers niet, omdat ze 15 zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 23:27:
Waarom kijken jullie hier naar?
Waardeloze troep, altijd al gevonden. Popmuziek
Moet je ze nu zien, zit ik hier naar zo'n een of andere arrogante wannabe diva te kijken terwijl het voetbal al een half uur geleden had moeten beginnen

Ik ben eigenlijk normaal ook niet zo van zulke programma's, maar vind dit wel grappig. Ik hou van muziek en vind 't leuk om te kijken of er zo af en toe nog eens nieuwe talenten opduiken.

Uitspraak van britainnnn! op zondag 23 december 2007 om 14:22:
Het jammere van Idols is dat er altijd gestemd wordt op de leuke jongens enzo. De zangkwaliteit boeit de stemmers niet, omdat ze 15 zijn.

Idd :/

Maaruh, Sandy eruit? Slechte zaak zeg... (N) Die had echt wel bij de laatste 4 gehoren minimaal!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 december 2007 om 16:41:
Maaruh, Sandy eruit? Slechte zaak zeg... Die had echt wel bij de laatste 4 gehoren minimaal!

Daar ben ik helemaal mee eens;)
Waarschuw beheerder
sandy eruit ja??? zei was echt kei goed!! zei was een van de toppers dit slaat echt nergens op! toen ze dat nummer van anouk zong, echt super!!

Waarschuw beheerder
Wie gaat er volgende week er uit
of wie willen jullie wie er uit gaat :O:P

Waarschuw beheerder
ik vond sandy helemaal niks veel te verwaand...ze worden wel elk jaar beter.....maar ik vind die nikki en charlene ofzow echt goed.....en volgende week mag van mij mirjam eruit echt 10x niks

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 december 2007 om 20:59:
of wie willen jullie wie er uit gaat

Naicel (ofzoiets). Geen reet aan, niks bijzonders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 december 2007 om 20:59:
wie willen jullie wie er uit gaat

Uitspraak van Sopje op zondag 23 december 2007 om 11:27:
die aznat ofzoiets die moet eruit of die donkere jongen

Waarschuw beheerder
van mij mag dus die NEIL eruit, wat een huilebalk haha en dan die hele familie..

Vind Nikki, Charlene en Nathalie erg goed en dan Sandy erbij dat was mijn top 4!!

Precies, daarom is ook die Sandy eruit en niet 1 van de jongens...
Die zullen wel lang erin blijven aangezien de "jeugd" t meeste stemt..

Waarschuw beheerder
Ik stem niet :P
maar ik had nooit verwacht dat Sandy er uit ging :O ze is vet goed:o maar ik denk dat Nathalie wint;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 11:53:
Nathalie

vreselijk mens vind ik.....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LESS IS MORE ;P op maandag 24 december 2007 om 09:49:
Precies, daarom is ook die Sandy eruit en niet 1 van de jongens...

Een idol moet goed bij het publiek liggen.. en iemand die arrogant en verwaand overkomt die ligt dat niet en krijgt ook geen stemmen. Ongeacht de zangkwaliteiten!

Een knap jochie van 18 ligt nou eenmaal wel goed bij de 15 jarige meisjes en aangezien dat de doelgroep is.. Althans de meeste van de kijkers.

Spijtig maar waar!
Waarschuw beheerder
Ik snap wel dat Sandy eruit ligt. Met die attitude kom je niet ver bij Idols. Dan kan je nog zo goed zingen.

Waarschuw beheerder
Ja, ze was misschien wel arrogant enzo. Maar dat was volgens mij ook gewoon maar een beetje voor de grap hoor. :P

Of ging ze ook echt naar om met anderen?

Iig vond ik wel dat ze een ruige stem had. Ik wil d'r best een paar nummer horen maken iig....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 19:08:
Ja, ze was misschien wel arrogant enzo. Maar dat was volgens mij ook gewoon maar een beetje voor de grap hoor.

Of ging ze ook echt naar om met anderen?

Iig vond ik wel dat ze een ruige stem had. Ik wil d'r best een paar nummer horen maken iig....

Ben ik met je eens. Maar nogmaals kom ik terug op het publiek dat stemt. :P Die zien heus niet dat zij inderdaad op een grappige manier arrogant doet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 13:42:
Een idol moet goed bij het publiek liggen.. en iemand die arrogant en verwaand overkomt die ligt dat niet en krijgt ook geen stemmen. Ongeacht de zangkwaliteiten!

Een knap jochie van 18 ligt nou eenmaal wel goed bij de 15 jarige meisjes en aangezien dat de doelgroep is.. Althans de meeste van de kijkers.

Spijtig maar waar!

Je hebt gelijk dat weet ik, vind dat alleen zo jammer!! Want waarschijnlijk zo'n idol waar al dat jong volk op stemt, zal niet lang blijven denk ik...

Ma goed, ze zullen er wel komen!!

Waarschuw beheerder
Was Nikki goed? Die heb ik niet gezien.. moest naar de videotheek, want om 22.00 was die dicht :P

Voor de rest vrij matige optredens weer. Op Charlene na. (L) En Nathalie natuurlijk ook wel weer goed...
Waarschuw beheerder
pff die ollie regelt het wel...tiffany wat een moppie is dat:)

Waarschuw beheerder
Olie(L)Tiffany wat een schattig stel:D

en Jammer dat Olie der uit is vind het sneu voor tiffany
maar ja publiek is de baas he;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Op zon en feestdagen op zaterdag 29 december 2007 om 23:21:
tiffany wat een moppie is dat

Hehe, ja die Tiffanby mag er wel wezen ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 december 2007 om 23:29:
en Jammer dat Olie der uit is vind het sneu voor tiffany
maar ja publiek is de baas he

Had liever Naicel eruit gehad... maarja........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 december 2007 om 23:32:
Had liever Naicel eruit gehad... maarja........

Ik ook had ook leuk geweest voor Tiffany

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat Neil de volgende is, want ik irriteer me mateloos aan hem! (N)

Waarschuw beheerder
donateur
Nathalie: ''De liedje die ik ga zingen''..

Ze was overigens wel goed in dr optreden! (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bas er nog in :cheer: :D

ollie eruit.. hmm zal wel komen omdat ie heeft gezegd iets met haar te hebben en nu stemmen die 12 jarige niet meer :Lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 december 2007 om 12:46:

Ja en? Zingen kan ze iig wel :D

Uitspraak van LESS IS MORE ;P op maandag 17 december 2007 om 16:19:
Ik vind die Nigel wel goed!!

Precies :cheer: Een topper is ie. Van binnen en van buiten :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 december 2007 om 12:46:

Ja jammer... ze is dan wel een echte Idol, maar ik vind het toch jammer dat er dan waarschijnlijk geen "echte Nederlander" wint. Met alle respect voor Nathalie, want ze is ook mijn favoriet.. maar een beetje beter Nederlands leren mag ze wel.. en dan heb ik misschien toch liever dat zo'n meisje als Tiffany zou winnen..

Uitspraak van Op zon en feestdagen op zaterdag 29 december 2007 om 23:21:
tiffany wat een moppie is dat

Ja leuk meisje heh :yes:? kben geen bi ofzo, maar vind haar wel leuk en schattig :d

Trouwens wel een schattig stelletje die Ollie en Tiffany.. maar ik denk dat het niet lang gaat duren :D

Uitspraak van Sopje op zondag 30 december 2007 om 12:55:
ollie eruit.. hmm zal wel komen omdat ie heeft gezegd iets met haar te hebben en nu stemmen die 12 jarige niet meer

Mwah ik vond die Ollie ook niet echt supergoed.. 1 van de mindere zelfs.. maar die Mirjam... jeeezus wat zong die vals zeg ! Echt belachelijk dat ze door ging, want ik vind het ook een saaie muts :gaap:
Maar verleden week was ze dan wel weer goed met het liedje "I've got trouble" :)

Dat jury-commentaar lijkt ook nergens op! Vooral van Eric van Tijn. Mijn god.

Tsja uh... iedereen heeft toch zn eigen mening ?
Persoonlijk vind ik dat Eric wel erg negatief is..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mirbonit@ op zondag 30 december 2007 om 15:00:
Ja en? Zingen kan ze iig wel

Ja dit is toch geen kritiek op haar zangtalent.. maar op haar grammatica!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 december 2007 om 15:36:
maar die Mirjam... jeeezus wat zong die vals zeg ! Echt belachelijk dat ze door ging, want ik vind het ook een saaie muts

Ze kán het zeker wel hoor!

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 december 2007 om 15:36:
Persoonlijk vind ik dat Eric wel erg negatief is..

Maar wel terecht meestal :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind trouwens Aznat ook (L)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 december 2007 om 15:59:
Ja dit is toch geen kritiek op haar zangtalent.. maar op haar grammatica!

Tja, volgende week moeten ze Nederlandse liedjes gaan zingen. Ik ben benieuwd in hoeverre ze dat dan kan :P
Waarschuw beheerder
Neil mag er van mij echt uit zingt elke keer vals is zo lelijk als de nacht een broekie nog :P enne zijn hele famillie bleeeh

Nathalie nikkie en die wat oudere dame vind ik de beste tot nu toe
van de mannen vind ik er eerlijk gezegt geen een super
Waarschuw beheerder
Deze editie van idols kan geen mens toch meer serieus nemen, wat een gehaktballen doen er mee zeg..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mellie310 op zondag 30 december 2007 om 18:12:
van de mannen vind ik er eerlijk gezegt geen een super

Nee zit geen goeie zanger tussen idd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van EcHoEs!!! op zondag 30 december 2007 om 18:24:
wat een gehaktballen doen er mee zeg..

Denk dat de jury daar ook zo over denkt ! Ze zijn behoorlijk negatief continu!
Ben eigenlijk de meeste keren het ook met de jury wel eens! Vooral met Eric van Tijn!
Is maar goed dat Henkjan Smits er niet is.. doe zou allang gillend weggerend zijn ;P

Waarschuw beheerder
http://www.rtl.nl/shows/idols4/liveshows/index.xml

En dan het filmpje van Charlene. Damn, wat zij op 1.24 met d'r stem doet. Fuck wat klinkt dat cool zeg :kwijl:

Eigenlijk weet ik nog niet of ik haar of Nathalie nou de beste moet vinden. Ze zijn ook niet echt te vergelijken ofzo... maar denk hun 2 in de finale gaan komen en beide verdienen ze het dan denk ik net zo hard :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat Wendy trouwens ook wel word bedankt voor het overdreven verkondigen van die relatie van Ollie en Tiffany!

Heeft hem ook behoorlijk wat stemmen gekost! 8)
Waarschuw beheerder
Ik vind Charlene het leukst (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sopje op zondag 30 december 2007 om 12:55:
ollie eruit.. hmm zal wel komen omdat ie heeft gezegd iets met haar te hebben en nu stemmen die 12 jarige niet meer

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 december 2007 om 18:56:
denk dat Wendy trouwens ook wel word bedankt voor het overdreven verkondigen van die relatie van Ollie en Tiffany!

Heeft hem ook behoorlijk wat stemmen gekost!

dat zeg ik net

Bas moet winnen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sopje op zondag 30 december 2007 om 21:20:
Bas moet winnen

:no::no::no::no::no::no::no::no:
Waarschuw beheerder
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 december 2007 om 21:54:
Bas moet winnen

Waarschuw beheerder
donateur
Laat Charlene, Nikki of Asnat maar winnen!

De mannen zijn allemaal 100 keer niks! :no:
Waarschuw beheerder
dan maar

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 december 2007 om 21:58:
Nikki

Waarschuw beheerder
Bas moet winnen

Waarom in godsnaam?
Waarschuw beheerder
donateur
Ach arme Tiffany.. Wel sneu!

Ollie was wel de lekkerste van de mannen :kwijl:
Helaas pindakaas ;)

Ik ben wel weg van Sharlene, Nikki en Nathalie :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 december 2007 om 22:35:
Waarom in godsnaam?

Dat vroeg ik mij dus ook al af!
Waarschuw beheerder
van mij mag die bas er als eerste uit :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 december 2007 om 16:02:
Tja, volgende week moeten ze Nederlandse liedjes gaan zingen. Ik ben benieuwd in hoeverre ze dat dan kan

Ze moeten muziek van Nederlandse bodem zingen toch, dus dat kan ook engelstalig zijn van een Nederlander ;P

En ik snap niet dat mensen vallen over haal taal gebruik....Volgens mij is ze gewoon nederlands toch??
Vorig jaar heeft een meisje dat bij Idols heeft meegedaan, de duitse So you wanne be a popstar( ofzoiets? ) gewonnen...Daar wordt toch ook niet gezegd dat ze geen duits kan praten haha...(F)

Charlene was echt (Y) en Nathalie en Nikkie ook!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sammie*~ op maandag 31 december 2007 om 10:23:
van mij mag die bas er als eerste uit

Inderdaad wat een mongool!
Waarschuw beheerder
van mij mag gordon de volgende aflevering gemarteld worden
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 december 2007 om 10:31:
wat een mongool!

Waarschuw beheerder
Ja ik vind Bas ook verschrikkelijk en die Neil ook!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LESS IS MORE ;P op maandag 31 december 2007 om 11:13:
en die Neil ook!!!

Die is echt de ergste van allemaal!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 december 2007 om 22:35:
Waarom in godsnaam?

geweldige uitstraling en hij zingt goed vind ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LESS IS MORE ;P op maandag 31 december 2007 om 10:26:
Volgens mij is ze gewoon nederlands toch??

Nee, ze komt uit Congo... ;)

Waarschuw beheerder
Maar ik heb nu door dat je niet moet zeggen van ja ik ben de beste want ollie die maakte ook zo'n fout van jaa ik ben toch genoeg fans :o dat vind het publiek dus nie leuk dus ze moeten het maar nie zeggen dat je de beste bent want dat pikt het publiek natuurlijk niet! Maar ik ben voor niemand:P Ja vind Tiffany wel goed en Nathalie ook wel ! maar heb nie echt een favoriet maar tijdens de uitslag word ik zo zenewachtig van dat domme muziekje van idols:lol:

Waarschuw beheerder
Denk inderdaad dat die opmerking van Ollie niet zo slim geweest is. Misschien dat mensen die opmerking toch serieus opvatten?
Ik vind die Tiffany dus echt 3x niks, vind haar echt niet goed zingen. Vind Nathalie, Charlene en Nikki wel goed!
Waarschuw beheerder
http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=idols4,zone=rtlgemist.rtl.nl/idols4,vm=/shows/idols4/liveshows/bios/bio7/,ord=1199208437687)/system/video/wvx/components/shows/idols4/afleveringen/miMedia/2007/week50/za_sandy.avi_plain.xml/796.wvx

hoe kunnen ze haar nou eruit stemmen?? dit is toch gewoon kippenvel!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van aBarth :bier: op dinsdag 1 januari 2008 om 18:31:
hoe kunnen ze haar nou eruit stemmen?? dit is toch gewoon kippenvel!2008 18:32

Ja ze heeft ook een hele mooi stem!
maar ze heeft gwn een grote fout gemaakt!

Waarschuw beheerder
slaat nergens op dat idols komt toch nix goeds van
Waarschuw beheerder
benieuwd wie er vanavond uit gaat...

Waarschuw beheerder
Hopelijk gewoon iemand die niet goed genoeg is voor de absolute top. Tifanny of Bas ofzo.

Waarschuw beheerder
Neil bijvoorbeeld..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
of

miriam

of hoe ze heet

Waarschuw beheerder
Nigel is echt een blijerd
Waarschuw beheerder
best goede optredens

Waarschuw beheerder
Ashnat er uit...
Waarschuw beheerder
bas is door :cheer:

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sopje op zaterdag 5 januari 2008 om 23:22:
bas is door

Jaa echt geluk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geweldig! :D

Waarschuw beheerder
hahaha ik heb op niemand gestemd:P zonde voor me beltegoed:P

Waarschuw beheerder
Asnat eruit?

Hmmm vind ik echt zonde. Die had nog een ballad moeten doen. Ik zweer dat ze dan uit de verf had gekomen...
2e goeie eruit.

Zonde zeg... hierdoor ga ik inzien hioe idols eigenlijk wel niet is. Wat een ontzettend a-muziekale kutmongolen kijken en beoordelen dit zeg. Met dat sms-systeem. Dat commerciele staat echt de objectiviteit van de beoordeling in de weg :s

Waarschuw beheerder
Zo de tering... MIRJAM! Wat mooi gezongen zeg :d

die heeft zich echt herpakt en maakt zich kandidaat voor de eindstreep. Ontzettend mooi heeft die gezongen zeg! :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Deze dus. Echt mooi zeg. wow! :respect:

Mirjam wordt nu ook een kanshebber om 't te worden! :d

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nikki ook ff bekeken. Ook geweldig zeg! Super hoor. :) Goeie optredens weer zeg

Mirjam, nikki, charlene, nathalie.. en eigenlijk ook asnat en sandy.. maar die liggen er dus uit((n)) dit is top! Echt goeie kandidaten dit jaar. Dat wordt weer bewezen :)

Waarschuw beheerder
Gewoon pech dat er dit jaar hele goeie mee doen haha :P 3e worden is dit jaar al een zwaar grote eer :d

Waarschuw beheerder
En charlene ook weer super goed, haha! Nou ik weet echt niet wie ik de beste moet vinden hoor. Ze zijn het allemaal op hun eigen gebied. Ook helemal niet met elkaar te vergelijken allemaal. iig verreweg de beste idols ooit :jaja:

Waarschuw beheerder
Maar van al die goeie, heeft toch mirjam me 't meest verrast!mooi zeg.

En dan te bedenken dat ze er vorige week bijna uitlag... pff, dat had de zoveelste domper geweest als gevolg van het waardeloze publiek. Het publiek heeft echt geen verstand van muziek :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo mp3 gaatie lekker?

Waarschuw beheerder
jawel, maar ik ben zo dronken als de tering

<Maargoed, dat kan muziek nog wel leuk zijn ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
///
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ga zo ook mn nest in, pfff k ben zo kort als een koek
Waarschuw beheerder
oh oh oh
Waarschuw beheerder
kan dat allemaal niet gewoon in 1 post?
Waarschuw beheerder
of zorg jij dat dit topic goed loop?!

Waarschuw beheerder
Ja t kan opzich wel in 1 post. maar ik heb steeds dat ik iets wil zeggen en dan later wil ik er nog over kwijt. Dus dan krijg je dit. Maar ik ga nu echt slapen. Ben echt verrot!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahah oke dan nou slaapse en droom maar fijn over mirjam

Waarschuw beheerder
nou zo erg is t ook weer niet hoor :P

ben geen puber meer zeg :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou dat kan best hoor

Waarschuw beheerder
ja tuurlijk. maar ik hou eigenlijk helemaal niet zo van dat idols concept(door commercieel publiek de boel verkloten door ze te laten smsen :/). maar dit jaar zitten er eindelijk eindelijk eens goeie bij.

gebeurt niet vaak.
Waarschuw beheerder
dat smsen verziekt heel wat programma's vind ik
Artiest {SHOWLIST artist 71435, 34474, 42576}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nel.nl op zondag 6 januari 2008 om 06:50:
dat smsen verziekt heel wat programma's vind ik

ja dat vind ik nou ook als ik dan wat aan het smse ben kan ik dus helemaalniet meer naar de tv kijke heeeel erg naar!

Waarschuw beheerder
ja ik kijk verder niet zo veel tv. maar ik ga nu echt slapen. anders kots ik hier zo de boel onder

doei
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Faistos op zondag 6 januari 2008 om 06:51:
ja dat vind ik nou ook als ik dan wat aan het smse ben kan ik dus helemaalniet meer naar de tv kijke heeeel erg naar!

daarom sms ik dus niet, zou het echt zonde vinden om een stukje te missen

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 06:51:
ja ik kijk verder niet zo veel tv. maar ik ga nu echt slapen. anders kots ik hier zo de boel onder

doei

bah dat doe je maar in de wc nou slaapse hoorr :aai:

Waarschuw beheerder
Ik vind dat bas er uit moestgaan :O en ik stem nie is zonde voor mijn beltegoed
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 06:47:
ja tuurlijk. maar ik hou eigenlijk helemaal niet zo van dat idols concept(door commercieel publiek de boel verkloten door ze te laten smsen ). maar dit jaar zitten er eindelijk eindelijk eens goeie bij.

gebeurt niet vaak.

een idool is nooit echt gevonden, en dat gaat ook niet gebeuren

die jongen die vorige week eruit ging weet precies hoe het spelletje ging

het gaat er niet om of je kunt zingen of niet, maar om de hoeveel minderjarige fans je hebt die geen fuck om muziek geven

de jury bestaat uit mensen die dat donders goed weten, want daar valt geld uit te halen, maar zij hebben ook naam gemaakt

idols is een niet te lang houdbaar product

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 11:21:
een idool is nooit echt gevonden, en dat gaat ook niet gebeuren

die jongen die vorige week eruit ging weet precies hoe het spelletje ging

het gaat er niet om of je kunt zingen of niet, maar om de hoeveel minderjarige fans je hebt die geen fuck om muziek geven

de jury bestaat uit mensen die dat donders goed weten, want daar valt geld uit te halen, maar zij hebben ook naam gemaakt

Je hebt helemaal gelijk na een tijdje hoor je niks meer van ze :O

Waarschuw beheerder
Ik was ook weer lekker bezig zeg vanochtend :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je had gwn zin in typen :lol:

Waarschuw beheerder
Jammar dat Asnat eruit is.. ze zingt wel goed.. maar ik denk dat ze gewoon niet genoeg fans had en niet echt op viel.
Nou van mij mag die Bas er ook wel uit.. pff wat zong die weer slecht zeg :| Denk dat ie alleen door is omdat ie met zn lekkere lijf in de regen stond te dansen :lol: haha.
Vond Tiffany, Nicky en Nathalie gisteren de beste. Maar ik vind ook dat de jury soms af en toe wel een beetje veel te zeiken heeft hoor...
Vooral over Nathalie , het ene moment moet ze zich weer inhouden en het andere moment moet ze juist wat meer los komen :s wat is het nou ? Ze moet gewoon zichzelf blijven vind ik en haar stem lekker laten gaan (Y)!

Waarschuw beheerder
donateur
Van mij mag Nikki winnen!

Wat een optreden had ze neergezet! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 16:13:
Vond Tiffany, Nicky en Nathalie gisteren de beste. Maar ik vind ook dat de jury soms af en toe wel een beetje veel te zeiken heeft hoor...
Vooral over Nathalie , het ene moment moet ze zich weer inhouden en het andere moment moet ze juist wat meer los komen wat is het nou ?

Ze zijn idd erg kritisch ja!

Maar ik vind Nathalie wel goed zingen maar ook best wel irritant! Alleen al hoe ze praat...
Waarschuw beheerder
ie met zn lekkere lijf in de regen stond te dansen

heerlijk was dat :O :yes:

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 16:23:
Maar ik vind Nathalie wel goed zingen maar ook best wel irritant

idd

erg irritant

Waarschuw beheerder
Vooral over Nathalie , het ene moment moet ze zich weer inhouden en het andere moment moet ze juist wat meer los komen wat is het nou ? Ze moet gewoon zichzelf blijven vind ik en haar stem lekker laten gaan !

Helemaal mee eens :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sopje op zondag 6 januari 2008 om 17:09:
heerlijk was dat

Heey je gebruikt mijn zelfgemaakte gifje b) :d

haha Gordon was er ook weg van :roflol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 16:23:
maar ook best wel irritant! Alleen al hoe ze praat...

Nou ja.,.ze mag wel eens een curus Nederlands gaan volgen ja :yes:

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 11:21:

Ach, wat maakt het nou uit of je er over een jaar ofzo niks meer van hoort.. natuurlijk is het wel jammer voor degene die winnen (zoals die Sharon van X-factor die totaal geflopt is)..
Maar het gaat toch om de wedstrijd :D? en bovendien is het gewoon een leuk programma om te kijken :)
Ik denk dat we in de toekomst vast nog wel wat van sommige Idols en mensen die er nu aan mee doen wat kunnen horen.. als ze maar de juiste liedjes maken en de juiste mensen tegenkomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 17:40:
Heey je gebruikt mijn zelfgemaakte gifje

huh :/

is dat zo? :loL:

haha Gordon was er ook weg van

ik ook :kwijl:

zal er daarvan al n filmpje zijn op youtube? :P

Waarschuw beheerder
Hebben jullie deze al eens gezien?

Damn.... :|
Waarschuw beheerder
Mijn god, dat is pas zingen!

Ik deel mijn mening overigens met jou wat betreft het smsen. Echt erg is het! Ze hadden het beter net zoals "so you wanna be a popstar" kunnen doen. De jury geeft dan een cijfer wat voor de helft meetelt, en het publiek mag smsen wat voor die andere helft meetelt. Zo moeten ze het doen!

Let op mijn woorden. Dat vrouwtje wat dat jazznummer zong (charlene), gaat ook afvallen. Puur vanwege het feit dat ze niet zo blij en nep-enthousiast is als die andere kandidaten.

Mijn favo is trouwens echt Nikki!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Om eerlijk te zijn vind ik deze kandidaten allemaal nie zo goed behalve op een paar na dan Maar deze vrouw kan mooi zingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op zondag 6 januari 2008 om 22:06:
Mijn god, dat is pas zingen!

Zeg dat wel! Kippevel :kwijl: Die is dus van X-Factor - UK. :)

Maargoed, dat is dan wel zo'n hoog niveau dat je dat verder niet zo snel tegen zou komen met dingen als Idols, andere edities van X-factor of wat dan ook.. daarvan zijn er maar een paar in de wereld. ;) Heb ook nog ff andere filmpjes van d'r opgezocht op youtube. Aanrader om te kijken!

Verder is idd dat systeem met die cijfers veel beter ja. Het publiek moet niet alles bepalen bij zoiets.. krijg je alleen maar ellende van. Grootste gedeelte heeft totaal geen verstand van zang en muziek in het algemeen. En leuke koppies en karaktertjes... tja, het is geen soap-talentenjacht toch? :s

Maar die Charlene gaat denk ik wel ver komen hoor. Anders zal het echt een schande zijn (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 januari 2008 om 00:38:
Maar die Charlene gaat denk ik wel ver komen hoor. Anders zal het echt een schande zijn

Absoluut! Maar denk je niet door haar "chille" houding dat het haar kop gaat kosten!? Toen de vraag aan haar gesteld werd van: "wat vind je van Idols tot zover"!? Toen bleef ze rustig, en begon ze over het feit dat ze het wachten een beetje zat was. Nou, ik weet niet of dat goed overkomt op het publiek dat smst. We zullen zien! :D

Waarschuw beheerder
Idols 1 2 & 3 waren veel leuker vind er nu niks meer aan:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op maandag 7 januari 2008 om 17:15:
Absoluut! Maar denk je niet door haar "chille" houding dat het haar kop gaat kosten!? Toen de vraag aan haar gesteld werd van: "wat vind je van Idols tot zover"!? Toen bleef ze rustig, en begon ze over het feit dat ze het wachten een beetje zat was. Nou, ik weet niet of dat goed overkomt op het publiek dat smst. We zullen zien!

Ow geen idee... ik heb het zaterdag sowieso niet gezien eigenlijk. Heb alleen de filmpjes teruggekeken op youtube. :) Maar wat bedoelde ze daar dan mee? Toch niet het wachten "tot ze eindelijk de finale echt mag zingen" hè? :lol: Dat zou namelijk behoorlijk arrogant zijn, hehe. Maargoed, ik zie haar daar niet zo voor aan. Arrogant is ze volgens totaal niet!

En op youtube heb ik verder ook niks over die uitspraak teruggelezen. Alleen maar lovende woorden, dus het zal wel meevallen. ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 januari 2008 om 21:01:
Idols 1 2 & 3 waren veel leuker vind er nu niks meer aan

Hoezo dat dan?

Nu zit er tenminste eens meer talent in één show. Eerst blonken er hoogstens 2 uit op de rest ofzo...

Dit jaar zijn er zowaar 4 die het - terecht - kunnen winnen. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
laat wakker nog

Waarschuw beheerder
Maar het gaat toch om de wedstrijd

ik dacht dat het de bedoeling was om van een talent een superster te maken

geen talenten aanwezig, alleen met badmkamerzangers waarvan ze nog iets proberen te maken of zelfs zangles moeten geven, apart hoor

Ik denk dat we in de toekomst vast nog wel wat van sommige Idols en mensen die er nu aan mee doen wat kunnen horen

nja in programma's met ongeveer dezelfde doelgroep, maar dat moet je ook willen

als ik een ster wou worden, wou ik muziek zelf maken en fans hebben die mijn muziek mooi vinden

als je al die poespas erbij ziet het er naar uit dat dit overheersender is dan de zanger zelf

daarmee zorg je er gewoon voor dat zelfs mensen die niet kunnen zingen een plaat kunnen maken, that's idols

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sopje op dinsdag 8 januari 2008 om 12:35:
laat wakker nog

Altijd :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 januari 2008 om 21:01:
Idols 1 2 & 3 waren veel leuker vind er nu niks meer aan

Daar ben ik het echt keihard NIET mee eens! Ik vind juist dat de kwaliteit steeds hoger wordt! TOP!

Idols 1...pffff...laat me niet lachen. Wat een drama finale! Jim en Jamai. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op dinsdag 8 januari 2008 om 16:29:
Daar ben ik het echt keihard NIET mee eens! Ik vind juist dat de kwaliteit steeds hoger wordt! TOP!

Idols 1...pffff...laat me niet lachen. Wat een drama finale! Jim en Jamai.

Helemaal mee eens! :d
Waarschuw beheerder
sommige kunnen best oke zingen hoor (charlene en die nathalie), maar ik vind het altijd zo kansloos dat die mensen zich zo onderdanig stellen aan dat programma.

ze mogen niet eens hun eigen nummers zingen en ze zien er allemaal niet uit tijdens die liveshows. vooral die gasten.. als ze mij in zon pakkie zouden willen hijsen (niet dat er ooit een haar op mn haar denkt om mee te doen), verklaar ik ze echt voor gek!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 8 januari 2008 om 16:43:
sommige kunnen best oke zingen hoor (charlene en die nathalie), maar ik vind het altijd zo kansloos dat die mensen zich zo onderdanig stellen aan dat programma.

ze mogen niet eens hun eigen nummers zingen en ze zien er allemaal niet uit tijdens die liveshows. vooral die gasten.. als ze mij in zon pakkie zouden willen hijsen (niet dat er ooit een haar op mn haar denkt om mee te doen), verklaar ik ze echt voor gek!

Ja daar ben ik het ook wel mee eens. Maargoed, stel je voor, je doet mee aan zoiets; je bent op TV, hele ploeg met vakmensen om je heen.. er gebeurt dan natuurlijk een hoop met je en daar ga je dan helemaal in op. Je vind het dan natuurlijk helemaal een eer enzo... ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 8 januari 2008 om 16:43:
en ze zien er allemaal niet uit tijdens die liveshows. vooral die gasten.. als ze mij in zon pakkie zouden willen hijsen (niet dat er ooit een haar op mn haar denkt om mee te doen), verklaar ik ze echt voor gek!

Ik vind ook dat de kleding soms verschrikkelijk is .. :nosmile:

Zoals Tiffany zaterdag.. had ze een leuk rood jurkje aan :).. maar dan wel met gestreepte kousen eronder :/ wie verzint dat nou ?

Styling mag idd weleens beter, maar soms zien ze er ook wel leuk uit :)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 12:48:
geen talenten aanwezig, alleen met badmkamerzangers waarvan ze nog iets proberen te maken of zelfs zangles moeten geven, apart hoor

Volgens mij moet jij gewoon eens beter gaan luisteren inplaats van alleen maar te zeuren :gaap:

Pfff Nathalie, Charlene.. en nog een paar... geen talent ? ik vind ze goed :)!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 12:48:
als ik een ster wou worden, wou ik muziek zelf maken en fans hebben die mijn muziek mooi vinden

Ja maar je kan wel een ster willen worden, maar wie zegt dat je dan ontdekt word ? Idols is er juist om ontdekt te worden..
Dus misschien is het wel zo dat ze dan domme liedjes moeten gaan zingen en keuzes moeten maken die ze zelf niet willen, het gaat er uiteindelijk toch ook om dat ze dan wel ontdekt zijn :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sopje hoopt dat Bas er morgen niet uit gaat :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik denk dat er weer iemand uit gaat die het niet verdient net als sandy en asnat of hoe ze ook maar heet
Waarschuw beheerder
Van mij mag Neil eruit...
Maar ja zal wel weer een goeie uitgaan...zoals Mirjam ofzo...
Wat is het thema vanavond?

Waarschuw beheerder
Disco

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LESS IS MORE ;P op zaterdag 12 januari 2008 om 16:27:
nou als iemand eruit kan is hij t wel en anders Neil

Nou idd... maarja Sopje is volgens mij zo'n prototype Idols fan ook al is ze al 23 :roflol: :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 januari 2008 om 19:24:
Nou idd... maarja Sopje is volgens mij zo'n prototype Idols fan ook al is ze al 23

:X:P
Waarschuw beheerder
"wij zijn eigenlijk nutteloos als jurylid!"

Goezo Gordon! Eindelijk is iemand die Nederland wakker schut. Ben blij met hem als jurylid.
Waarschuw beheerder
Je kan zeggen wat je wilt! Maar Bas...zong echt goed! Hij heeft een goeie stem. Ik vind het commentaar ruk! Eric van Tijn..rot op, je hebt geen verstand van muziek! Als je dit niet goed gezongen vond, dan heb je geen oor voor muziek.

Bas zong op een aantal schoonheidsfoutjes...echt goed! Lekker hard...duidelijk...! Ik vind zijn stem ehct goed! Als je hem vergelijkt met Nigel, dan mag Nigel van mij weg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Is de eerste keer dat ik het vandaag weer kijk na de voorrondes, maar wat is het niveau bedroevend slecht zeg :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van britainnnn! op zaterdag 12 januari 2008 om 20:42:
Eric van Tijn..rot op, je hebt geen verstand van muziek! Als je dit niet goed gezongen vond, dan heb je geen oor voor muziek.

Bas zong op een aantal schoonheidsfoutjes...echt goed! Lekker hard...duidelijk...! Ik vind zijn stem ehct goed! Als je hem vergelijkt met Nigel, dan mag Nigel van mij we

Haha.. ik vind het precies andersom!
Ik vond Bas echt bar SLECHT! En Nigel gewoon goed.. Nigel danste ook leuk en Bas stond er bij als een zoutzak! Vooral iederee keer dat ''maaaaaaaanic'' kwam er zo onwijs vals uit!

Waarschuw beheerder
De tering, wat was Nathalie weer ontzettend goed zeg!!!!!! :respect:

Damn, die heeft weer ff onderstreept hoe goed ze is!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op zaterdag 12 januari 2008 om 20:28:
wij zijn eigenlijk nutteloos als jurylid!"

Goezo Gordon! Eindelijk is iemand die Nederland wakker schut. Ben blij met hem als jurylid.

Ja idd, was echt een goeie opmerking! :jaja: Ik vind hem sowieso wel goed edigenlijk. Toen ik hoorde dat hij in de jury zou zitten had ik wel ff m'n twijfels, maar vind 'm echt 100% meevallen. Hij zegt goeie dingen.

Eric van Tijn vond ik echt bout vandaag. Normaal is hij ook wel goed in z'n kritieken.. maar Neil als potentiële winnaar aanduiden en 'm niet eens afzeiken terwijl die dat verdiende.. :s Zwak optreden was dat zeg. Echt waardeloos gewoon.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 januari 2008 om 21:48:
Ik vond Bas echt bar SLECHT! En Nigel gewoon goed.. Nigel danste ook leuk en Bas stond er bij als een zoutzak! Vooral iederee keer dat ''maaaaaaaanic'' kwam er zo onwijs vals uit!

Met je eens. Vond Bas ook wederom ruk. Nigel deed het idd wel redelijk. Maar ik weet niet.. vind die Nigel echt 3x niks ook.

Tis gewoon zonde... er zijn er 2 uit die gewoon bij de laatsten hadden moeten zitten. Nu zijn er nog wel 5 goeie, maar de rest is echt niet interessant om naar de te kijken. Pauline, Charlene, Mirjam, Nathalie en Nikki zijn dames die het iig wel kunnen. De rest zit echt al tegen hun plafond aan. Ze doen het niet goed en kunnen ook niet beter dan dat. Zit gewoon niet meer in. Had je Asnat en Sandy er nog bij, had ja gewoon 7(!!) kanshebbers gehad. Echt zonde dat die eruit zijn. Daarom, dat SMS-systeem zuigt echt gruwelijk hard gewoon!!!! Nu zitten op de kruk Mirjam en Bas... nou als Bas er nu niet uitgaat, is het echt te erg voor woorden gewoon met die show. Mirjam is zoveel beter!!

Maarja, ff uitslag kijken weer :P

Waarschuw beheerder
Mijn god, wat WAAR-DE-LOOS weer! Echt, wat een tering achterlijk publiek heeft dit programma zeg. :'( Vraag me op dit soort momenten bijna af waar ik er nog naar kijk. Dit gaat absoluut niet over muziek. :no:

Sjonge jonge zeg... :s

Aaargh!!! :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt idd niet mee eens met dit besluit van het publiek:S:S

Waarschuw beheerder
Mirjam er uit wat vinden jullie daarvan ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 januari 2008 om 23:00:
Mirjam er uit wat vinden jullie daarvan ?

Nou, ik zal zeggen, lees m'n antwoord.

Ontzettend triest weer. De regels van dit programma moeten echt gewijzigd worden. De jury moet gewoon meer inspraak krijgen. Voor jan-lul jureren ze nu toch man... :/ 50% inspraak jury en 50% inspraak publiek.. zal veel beter zijn.

Mirjam was echt een van beteren...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 januari 2008 om 22:57:
Vraag me op dit soort momenten bijna af waar ik er nog naar kijk. Dit gaat absoluut niet over muziek.

Idd jah! Dit gaat niet over muziek.. dit is meer Hollands Next Goodlooking Singer..

Bas er nog steeds in.. ongeloofelijk!!!!!! :S

Waarschuw beheerder
Ja, eigenlijk hoopte ik dat Tiffany eruit zou vliegen of Bas idd. Tiffany.. heel leuk meisje.. in dat filmpje voor ze optrad was ze superlekker! Maar hallo, qua zang is het gewoon echt niet goed genoeg en mag ze nog niet eens in de schaduw staan van wat Mirjam kan, als ik het even mag overdrijven...

Erg jammer. Zou zoveel leuker zijn als mensen echt objectief op hun zangkwaliteiten beoordeeld werden.. maarja.. helaas. Ik ga niet als een puber mee zitten SMS-en ofzo.

Waarschuw beheerder
Bas heeft steeds geluk zeg:O

Waarschuw beheerder
Hoezo onderstreep je steeds je tekst of maak je je letters vet... bang dat we het niet lezen? :P

Waarschuw beheerder
Vind ik mooier :P

Waarschuw beheerder
Erg belangrijk ook :P
Waarschuw beheerder
Neil zong echt vreselijk! :nosmile:
maar wat Gordon daarna zei van: 'Goed gedaan, top optreden!!',
was nog veel erger :no:
Ik haat die Gordon echt :S ze hadden hem er noooit bij moeten doem :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van > C.as op zaterdag 12 januari 2008 om 23:45:
Neil zong echt vreselijk!
was nog veel erger

Behoorlijk ja. Vond dat ook niet terecht.

Ik haat die Gordon echt ze hadden hem er noooit bij moeten doem

Mwa, verder doet ie het wel goed vind ik. :)

Waarschuw beheerder
Ik hoor trouwens niemand hier over het optreden van Nathalie... vonden jullie dat niet spectaculair vet?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 januari 2008 om 03:15:
Ik hoor trouwens niemand hier over het optreden van Nathalie... vonden jullie dat niet spectaculair vet?

Nathalie is al een ster! Fantastisch optreden! Zo echt! Geweldig.

Kijk..even over Bas. Hij ziet er totaal niet uit als artiest, en danst ook niet als een artiest. Maar iets in zijn stem vind ik gewoon cool. Vooral toen hij dat nummer van Queen in het begin. Moest zelfs heel even denken aan Freddy van Queen. Ik ben persoonlijk gecharmeerd van een mannenstem die hoge noten kunnen bereiken. Ik noem de leadzanger van Europe bijvoorbeeld. Of de leadzanger van Foreigner. Of van Queen. Geweldig die stemmen van hun!! En Bas doet me daar een beetje aan denken.

Verder vind ik Pauline ook echt leuk. Zij raakt mij gewoon met haar zang.

Overigens denk ik dat Idols hier echt van gaat leren. Volgend jaar zal er een ander systeem komen. Want Gordon heeft echt een statement achter gelaten door zijn commentaar. En zeg nou zelf. Alle mensen die er nu uit zijn, hadden absoluut qua zang nog lang niet weg moeten zijn.

Nigel, Neil, Tiffany, (Bas). Die hadden als eerste moeten vertekken. Maarja...ze zijn nou 1maal opzoek naar een idol. En deze mensen zien er bijna allemaal uit als een idol. Net name Tiffany, Neil.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Neil zong echt vreselijk!
was nog veel erger
Ik haat die Gordon echt ze hadden hem er noooit bij moeten doem

Totaal niet mee eens. Hij probeert nogmaals gewoon een statement achter te laten. Want het publiek dat stemt heeft geen verstand van muziek en is gewoon te jong om ook echt verstand van muziek te hebben.
Waarschuw beheerder
Ga nu pitten, heb genoeg gezopen. Aju.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 januari 2008 om 21:48:
Vooral iederee keer dat ''maaaaaaaanic'' kwam er zo onwijs vals uit!

Is niet zo. Maar 1 keer was het iets vals. En zeg nou zelf. Het is ook niet het makkelijkste liedje om te zingen. Vooral niet voor een man. En je hoorde Gordon ook zeggen. Goed gezongen. En het was gewoon zo.

Ik heb het hier trouwens alleen maar over de zang. Niet over zijn danskwaliteiten. Want die zijn inderdaad ruk.
---------------------------------------------------------------------

Ik vind Nigel juist geen kracht in zijn stem hebben. En hij zong soms echt vals.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op zondag 13 januari 2008 om 03:29:
Kijk..even over Bas. Hij ziet er totaal niet uit als artiest, en danst ook niet als een artiest. Maar iets in zijn stem vind ik gewoon cool. Vooral toen hij dat nummer van Queen in het begin. Moest zelfs heel even denken aan Freddy van Queen. Ik ben persoonlijk gecharmeerd van een mannenstem die hoge noten kunnen bereiken. Ik noem de leadzanger van Europe bijvoorbeeld. Of de leadzanger van Foreigner. Of van Queen. Geweldig die stemmen van hun!! En Bas doet me daar een beetje aan denken.

Dat is exact wat ik ook nog enigzins cool aan hem vind. Komt ook bij mij heel sterk door dat eerste optreden van "It's a beautifull day the sun is shining.. i feel good.. blabla" die van Queen idd. Dat deed ie zeker goed. En de keren daarna heeft ie daar nog zeker op kunnen teren wat mij betreft.. maar nu begint het toch een beetje op een punt te raken dat het te vaak niet geoed genoeg is naar mijn idee. Als ik dan met kiezen tussen een mirjam en hij, dan toch echt mirjam.. maargoed, het allerliefst had ik tiffany eruit zien vliegen.

Uitspraak van britainnnn! op zondag 13 januari 2008 om 03:29:
Overigens denk ik dat Idols hier echt van gaat leren. Volgend jaar zal er een ander systeem komen. Want Gordon heeft echt een statement achter gelaten door zijn commentaar. En zeg nou zelf. Alle mensen die er nu uit zijn, hadden absoluut qua zang nog lang niet weg moeten zijn.

Ik hoop het ook. En Gordon heeft zeker een statement gemaakt. Top-uitspraak. Hoop dat die nog flink gaat nagalmen daar. ;) Eric van Tijn (Idols-fossiel) voelde zich er volgens mij behoorlijk door geïntimideerd, hehe.

Uitspraak van britainnnn! op zondag 13 januari 2008 om 03:39:
Ik vind Nigel juist geen kracht in zijn stem hebben. En hij zong soms echt vals.

Ook. En kan 'm buiten het zingen ook niet helemaal uitstaan.. :P Hij zal vast wel relaxt zijn hoor, maar wat een blijerd zeg. Hehe, maarja, nu maak ik me ook schuldig aan beoordeling dat niks met muziek te maken heeft. ;p Maar als z'n zang goed zou zijn, zou ik 'm graag verder zien komen.. alleen dat is dus ook al niet zo.

Waarschuw beheerder
donateur
Tsja ik blijf erbij dat ik Bas gewoon erg slecht vond. En dat ie naar mijn idee keer op keer liedjes uitzoekt wat gewoon te hoog gegrepen is voor hem! Dat is al eens eerder gezegd! Hij maakt het zichzelf iedere keer te moeilijk!
Nu kan Gordon hem wel top hebben gevonden, maar Eric van Tijn vond het ook ruk! En buiten dit gezien vind ik Eric van Tijn een betere jurylid dan Gordon!

Overigins vond ik Nikki erg goed (mijn favoriet!). De jury was ook niet helemaal lovend over haar optreden, maar ik vond zelf dat ze een goed optreden had neergezet!

Pauline had echt het verkeerde liedje gekozen! Niet qua stem maar vond het liedje echt niks aan :P

Charlene was ook top!

En Nathalie.. tsja! Moet zeggen dat zij echt de topper van de avond was! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 januari 2008 om 07:57:
En dat ie naar mijn idee keer op keer liedjes uitzoekt wat gewoon te hoog gegrepen is voor hem!

Dat is het probleem idd. :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik moet de live shows nog steeds zien ik kijk alleen de uitslag xD & dan kijk de live show op internet maar ik hoorde dat Nathalie mooi moest zijn geweest en dat neil goed was.. omdat me zusje voor neil is toevallig maar jaa boeiend volgende keer gaat Bas er uit ! of weer iemand die het niet verdient
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 januari 2008 om 07:57:
Overigins vond ik Nikki erg goed (mijn favoriet!). De jury was ook niet helemaal lovend over haar optreden, maar ik vond zelf dat ze een goed optreden had neergezet!

Ik vond haar optreden inderdaad helemaal niet zo slecht!
Waarschuw beheerder
oke Bas was slecht

maar hij zit er nog in (Y) :woop:
Waarschuw beheerder
Ik HAAAAAAAT Nathalie :S
Ze zingt wel goed, maar ze overdijft zo verschrikkelijk :S
Een paar afleveringen geleden ook, komt ze zo heel zielig die trap aflopen: 'Heb ik nu niet genoeg mijn best gedaan :'(...' dikke scene maken :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sopje op vrijdag 11 januari 2008 om 17:12:
sopje hoopt dat Bas er morgen niet uit gaat :no:

bas is gewoon een druiloor die niet kan zingen,

beetje jammer dat mirjam eruit is ze kan op een paar valse noten na echt goed zingen
Waarschuw beheerder
Nathalie :respect:

Het systeem zuigt aan alle kanten.
Bas moet er uit, onbegrijpelijk dat hij er elke keer door heen komt.
Vind de jongens allemaal niks presteren.
De enige die wat presteren zijn Nathalie,Nikki en Charlene.

Ben benieuwd volgende week.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van @Evelien@ op zondag 13 januari 2008 om 15:55:
De enige die wat presteren zijn Nathalie,Nikki en Charlene.

Je haalt de woorden uit me mond! :)

Waarschuw beheerder

Mijn god, wat een sensationele artiest zeg!!!

Nederland is echt te klein voor deze dame. Dit is gewoon wereldklasse! Hoort echt in Amerika te staan zeg...
Waarschuw beheerder
Ik vind haar ngoal dramaqueen.. :-\
Btw, ligt het aan mij of hadden Gordon en Erik gister nogal ruzie... :P

Waarschuw beheerder
Hoezo nou weer dramaqueen? Wel eens echte soulartiesten gezien? Dat heet nou bezieling.

Dat is het deel ongeremde Afrika wat ze met zich mee draagt. Respect juist!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van > C.as op zondag 13 januari 2008 om 17:00:
Btw, ligt het aan mij of hadden Gordon en Erik gister nogal ruzie...

Denk niet meer dan een meningsverschil ! :)

Nathalie is soms ietwat over de top.. maar gister had ze echt een wereld optreden neergezet! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 januari 2008 om 17:07:
dramaqueen?

niet qua zingen, maar een paar afleveringen geleden ook, komt ze zo heel zielig die trap aflopen: 'Heb ik nu niet genoeg mijn best gedaan... :'( Om NIET door te zijn YEAHH' dikke scene maken :rot:
ze kan zo aandacht trekken

Waarschuw beheerder
Ach ja, tis maar hoe je het interpreteert.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van > C.as op zondag 13 januari 2008 om 17:30:
niet qua zingen, maar een paar afleveringen geleden ook, komt ze zo heel zielig die trap aflopen: 'Heb ik nu niet genoeg mijn best gedaan... Om NIET door te zijn YEAHH' dikke scene maken
ze kan zo aandacht trekken

Dat was juist een "grappige" actie! Dramaqueen is het zeker niet. Weet je eigenlijk wel wat dat betekent? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op zondag 13 januari 2008 om 18:42:
Weet je eigenlijk wel wat dat betekent?

letterlijk dramakoningin, en ik vind dat gewoon erg bij haar passen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van > C.as op zondag 13 januari 2008 om 15:18:
Ik HAAAAAAAT Nathalie
Ze zingt wel goed, maar ze overdijft zo verschrikkelijk
Een paar afleveringen geleden ook, komt ze zo heel zielig die trap aflopen: 'Heb ik nu niet genoeg mijn best gedaan ...' dikke scene maken

idd ze is vreselijk :yes:

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 januari 2008 om 15:35:
bas is gewoon een druiloor die niet kan zingen,

nou eat this!

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder

is ie dit ook.. ?

volgensmij wel
Waarschuw beheerder
donateur
Zat gister te kijken maar die kamprat :no: die mag eruit van mij hoor :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op zondag 13 januari 2008 om 23:41:
kamprat

:lol: whaha

Ja van mij dus ook, snap sowieso niet dat hij er in zit :S

En dat Bas er nou nog niet uit is, wordt je ook niet goed van!!!

Maja t zijn de "Baby's" die smsen...en dat ze dan op zo'n Neil of Bas hun uiterlijk vallen :rot:

Ik moet zeggen dat ze ook niet zo leuke thema's hebben en anders te onbekende liedjes zingen...

Waarschuw beheerder
Nathalie is echt geweldig! Naar zo'n concert zou ik wel willen hoor, zit tenminste leven in!

Bas en Neil mogen er van mij absoluut uit.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op maandag 14 januari 2008 om 17:23:
Met zn hele kampratte familie

Beetje aso idd..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op maandag 14 januari 2008 om 17:23:
Die neil?
Met zn hele kampratte familie

Wij zeggen altijd kamper. Ken het woord kamprat niet. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van britainnnn! op maandag 14 januari 2008 om 19:17:
Wij zeggen altijd kamper. Ken het woord kamprat niet.

Niet? Ow , dan heb je nu weer wat bijgeleerd :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 januari 2008 om 16:41:
Nederland is echt te klein voor deze dame. Dit is gewoon wereldklasse! Hoort echt in Amerika te staan zeg...

Inderdaad :D

Nathalie was eindelijk gewoon weer Nathalie :) Ze liet zich deze keer niets wijs maken door het commentaar van de jury (dat ze rustiger aan moest doen enzo), maar bleef gewoon zichzelf, en het was echt geweldig vond ik :D Super goed man :)

Ik snap ook echt niet dat die Bas er nog niet uit is :@ Pfff als ie begint met zingen val ik bijna in slaap :gaap:
Blijkbaar vinden de meiden em erg leuk en hebben ze meer naar zn lichaam gekeken (je weet wel , toen ie verleden week in de regen stond te dansen :kwijl: ).. dan naar zn zangprestaties, want ik vind em echt waardeloos zingen (behalve toen hij "it's a beautiful day" zong :))

En Tiffany op de bank :@.... grr.... zij is zo leuk vind ik ! (L)
Misschien niet de beste zangeres, maar wel een hele leuke uitstraling.

Vind het overigens wel terecht dat Mirjam eruit is.. vond het maar een saai popje. Je kon wel aan haar zien dat ze echt veranderd is in de tijd tussen de audities en de liveshows (ze leek ook wat kilo'tjes aangekomen 8-))

Ik snap overigens wel waarom Neill de meisjes harten veroverd.. mäar of iemand nog erger het mooie nummer "I'll be there" kan verneuken, betwijfel ik :lol: Wel leuk dat ie ging zitten trouwens :)

Charlene (zo heet ze toch ? die met dat bruine haar, maatje van Nigel) vind ik ook erg goed.. maar die is wel een beetje saai.
Nicky is trouwens ook wel een favoriet, dus wie ik het liefst in de finale zou zien staan zijn denk ik wel Nicky en Nathalie :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap het punt wel wat Gordon maakte, dat alle echte talenten eruit gestemd worden, maar ik vind niet dat hij het kon maken hoe hij zich gedroeg toen hij Neill beoordeelde.. Kan je niet maken, de Idols zelf kunnen er niks aan doen.. Die hebben daar geen invloed op.. Al vind ik het idd wel raar, Bas word ik niet warm of koud van, en Neill eigenlijk ook niet.. Mja, misschien dat ik er gewoon te oud voor ben ;)
Waarschuw beheerder
Heb van afgelopen zaterdag alleen de stukjes op internet gezien, was namelijk niet thuis.. Nathalie was echt geweldig! Vond Nikki dit keer een beetje tegen vallen (niet écht knallen), hoewel ik haar wel echt heel erg goed vind :jaja:

Mag ik even zeggen dat de styling van deze editie van Idols echt waardeloos is? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 januari 2008 om 19:27:
Blijkbaar vinden de meiden em erg leuk en hebben ze meer naar zn lichaam gekeken (je weet wel , toen ie verleden week in de regen stond te dansen )..

heerlijk!

en toch heeft ie iets in zijn stem wat mij raakt

hij heeft gewoon uitstraling :yes:

Waarschuw beheerder
Ik had laatst de hitkrant gekocht en stond een intervieuw in met Neil en hij is heel erg gevoelig aaw wat lief :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 19:13:
Ik had laatst de hitkrant gekocht en stond een intervieuw in met Neil en hij is heel erg gevoelig aaw wat lief

Kan wel merken dat jij 16 bent :[
Dat gastje is niet lief maar een kamprat :X:X Bahbah!!
Waarschuw beheerder
Nathalie uit Idols is Afrikaanse topster

Schijnt dat er in Idols voor het eerst een echte superster zit. Niemand in Idols was ooit zo goed als Nathalie. Mevrouw Nathalie Makoma wordt door de jury de nieuwe 'Tina Turner' genoemd, ze krijgt wekelijks veren in haar reet omdat ze gewoon verreweg de beste is, als *kuch* beginnende ster. Maar wat blijkt nu. Mevrouw met die lekkere bos hout, is al lang wereldberoemd! Tientallen videoclips heeft ze op haar naam, ze heeft zelfs een Youtubekanaal. En het leukste is: ze staat al lang onder contract, bij platenmaatschappij WestCoast Studios. Check ook al haar albums, die zijn gewoon te koop bij Amazon.com en zelfs in Itunes. Kortom, ze is een major star in Kongo, het land waar ze tot een paar jaar of zes geleden nog woonde. Ze vluchtte samen met haar familie naar Duitsland om uiteindelijk in Nederland te belanden. Dit ging niet zonder slag of stoot. Haar moeder schreef een hartverscheurende brief aan niemand minder dan Koningin Beatrix. Het hoogtepunt in de carriere van Nathalie? In 2002 won ze de 'African Music Award' voor allerbeste Nieuwste Afrikaanse Act, luister maar. Dus wat maakt Idols dan nog uit... Bea bedankt!
UPDATE: De auditie van Nathalie: Hoe kan het eigenlijk dat jij nog niet ontdekt bent?

Bron:

http://www.geenstijl.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 19:13:
Ik had laatst de hitkrant gekocht en stond een intervieuw in met Neil en hij is heel erg gevoelig aaw wat lief

Dit meen je toch niet serieus he.

Waarschuw beheerder
Nou, schijt aan! Als je in dit deel van de wereld bent sta je gewoon weer op nul en zul je je opnieuw moeten bewijzen. Afrika telt helaas bijna niet mee in de wereld, zo ook niet op het zangtoneel... :/

Dus geen probleem. Die andere Idols-kandidaten zitten ook veelal op het conservatorium.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op zaterdag 19 januari 2008 om 02:39:
Dit meen je toch niet serieus he.

Dat meen ik wel

Nathalie ik weet zeker van 100% dat zei gaat winnen !;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 11:52:
Dat meen ik wel

Nathalie ik weet zeker van 100% dat zei gaat winnen !

pPPFFF :bYE:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op zaterdag 19 januari 2008 om 13:11:
pPPFFF

Wat nou pfff ?:S ik geefn alleen mij mening hoor :S:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 14:59:
Wat nou pfff ? ik geefn alleen mij mening hoor

:roflol: en jou mening maakt uit dat ze wint? :lol:

Waarschuw beheerder
Ik weet et gwn zeker;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 16:43:
Ik weet et gwn zeker

:/ ow.. Ben je helderzient?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoop dat bas doorgaat...
Waarschuw beheerder
donateur
Was die nathalie niet die oudere vrouw? ja ik zou het niet weten..
maar als het aan de jury ligt, word die geen idol :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sopje op zaterdag 19 januari 2008 om 16:54:
hoop dat bas doorgaat...

Als dat kattengejank er weer door komt,schop ik hem persoonlijk idols uit :)

Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op zaterdag 19 januari 2008 om 16:55:
Was die nathalie niet die oudere vrouw?

:no:

Jij bedoelt denk ik Paulien
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van @Evelien@ op zaterdag 19 januari 2008 om 17:37:
Jij bedoelt denk ik Paulien

:roflol: ja ik heb alleen flitse gezien :roflol:
ga niet heel zn uitzending kijken .. heb wel wa beters te doen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van @Evelien@ op zaterdag 19 januari 2008 om 17:37:
Als dat kattengejank er weer door komt,schop ik hem persoonlijk idols uit

:cry:
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd hoe ze gaan zingen vanavond!

Waarschuw beheerder
Ik ook.

Neil was alvast waardeloos :lol:
Waarschuw beheerder
NIKKI! Mijn God. Super moooooi! Echt VET!

Waarschuw beheerder
Nikki, geweldig! :respect:

Waarschuw beheerder
En vond Nathalie ook wel heel erg goed :)

Maar wat Nikki deed was echt heel bijzonder! Supermooi _O_
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 20:26:
Neil was alvast waardeloos

Tiffany ook. Nathalie had beter dat nummer kunnen zingen. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nathalie, Nikki en Charlene, echt fantastisch! Als 1 van hun vanavond eruit gaat, dan stop ik met Idols kijken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op zaterdag 19 januari 2008 om 21:03:
Als 1 van hun vanavond eruit gaat, dan stop ik met Idols kijken.

!!!!!

Vond Nigel ook eindelijk eens een keer goed zingen. Of nouja "eindelijk" voor eerst eigenlijk :P Enige jongen die het tot nu toe goed gedaan heeft m.i.

Maar Nathalie, Nikki en Charlene.. heerlijk om die zo achter elkaar geprogrammeerd te horen! :respect: Hun zijn echt goed!

Nou, straks Pauline dan... die is ook goed vind ik.

Ze ziet er alleen wel erg oud uit vind ik. Maarja, dat boeit verder niet ofzo.
Waarschuw beheerder
Inderdaad. Ik heb toch maar 1 keertje gestemd. Op Pauline. Ik vind haar echt goed! Vooral die hese stem. Schitterend.

Ik denk persoonlijk dat ze mijn stem nodig heeft, want iedereen stemt natuurlijk weer op Neil. Dus toch maar een keertje gestemd..wat eigenlijk tegen mij principes in is. :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op zaterdag 19 januari 2008 om 21:32:
Ik heb toch maar 1 keertje gestemd.

Lol! Ik heb ook voor het eerst eens een SMS-je gestuurd vandaag :d Vandaag zulke goeie optredens dat ik dacht "ach, een keertje dan" ;p Ik heb op Nikki gestemd, die vond ik het meest indrukwekkend. Pauline deed het ook weer goed idd.

Ze moet gewoon sowieso bij de laatste 4... :)

Nou, maar hopen dat ik die Nintendo Wii win voor het stemmen :woop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die Bas moet eens snel optyften uit dat programma. Die vent is elke week zo slecht.

Heb nog eens goed naar Pauline gekeken, dat mens lijkt wel 45.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op zaterdag 19 januari 2008 om 21:50:
Die Bas moet eens snel optyften uit dat programma. Die vent is elke week zo slecht

bas moet blijven!

Uitspraak van britainnnn! op zaterdag 19 januari 2008 om 20:45:
NIKKI! Mijn God. Super moooooi! Echt VET!

:yes: echt wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op zaterdag 19 januari 2008 om 21:50:
Heb nog eens goed naar Pauline gekeken, dat mens lijkt wel 45.

Ze heeft idd echt een oud uiterlijk! Zal wel veel meegemaakt hebben misschien...

Maargoed, daar beoordeel ik mensen verder niet op. Ze kan gewoon heel goed zingen en daar gaat het om!

Uitspraak van britainnnn! op zaterdag 19 januari 2008 om 21:32:
Ik denk persoonlijk dat ze mijn stem nodig heeft

Dat denken er alleen vaak wel meer, waardoor de goeie te weinig stemmen krijgen. ;) Maargoed, Pauline verdient ook stemmen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 21:59:
Dat denken er alleen vaak wel meer, waardoor de goeie te weinig stemmen krijgen. Maargoed, Pauline verdient ook stemmen

Daarom. Ik stem op haar omdat ik haar ook echt goed vind! En ik denk dat ze mijn stem nodig heeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 21:59:
Ze heeft idd echt een oud uiterlijk! Zal wel veel meegemaakt hebben misschien...

Maargoed, daar beoordeel ik mensen verder niet op. Ze kan gewoon heel goed zingen en daar gaat het om!

Echt een getekend gezicht! Ik vind haar wel mooi...
Waarschuw beheerder
Gelukkig al die goeie niet op de kruk! :D
Waarschuw beheerder
Mooi, Nederland heeft goed gestemd! Neil eindenlijk ook op de kruk. Volgende week valt Tiffany af, en dan Neil...en dan Nigel...

Vanaf dan alleen nog maar ECHTE talenten aan de microfoon!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Juistum! Ik had deze keer wel liever Neil eruit gehad, maargoed, ook Bas hoort niet bij de toppers, dus ach, welke volgorde ze eruit gaan zou me verder ook een worst wezen. De 4 toppers zijn iig duidelijk. Al had ik daar toch graag Sandy en Mirjam bij gezien. En eigen Asnat ook wel.. die had volgens mij ook nog veel meer in zich. Die had denk nu juist met musical héél goed uit de verf gekomen. Maargoed, kunnen we niet meer terugdraaien :)

Mijn top 4:

1. Nathalie
2. Charlene
3. Nikki
4. Pauline
Waarschuw beheerder
1. Nathalie
2. Nikki
3. Pauline
4. Charlene.

Waarschuw beheerder
Mag ook :) Maar Charlene moet toch wel de finale halen vind ik :P
Waarschuw beheerder
Ze kan zeker goed zingen. Maar ik vind haar gewoon niet echt interessant. Weet niet wat het is. :D

Waarschuw beheerder
Ik heb ff de uitzending nog eens gekeken, maar damn wat was Nikki perfecxt. Heel erg professioneel, wereldklasse gewoon! Wat is zij goed zeg :)

Waarschuw beheerder
donateur
Eindelijk Bas eruit! :D Hoewel ik vond dat ie het dit keer wel ok deed..

Maar Nikki was idd echt de topper!!! :respect: Hoe zij dit nummer zo heeft neergezet.. als je wist wat er achter zat...!!!
Echt geweldig om te zien hoeveel emotie en gevoel bij zat! Ze kan zich echt fantastisch inleven als ze haar nummers zingt!
Waarschuw beheerder
Bas eruit :cry: :(
Waarschuw beheerder
Eindelijk die Bas eruit. Die vent had niet eens in de liveshows moeten staan. Elke week te slecht.

Waarschuw beheerder
Neil Tiffany & Bas op de kruk

wat vonden daarvan dat die 3 op kruk zaten ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 januari 2008 om 09:08:
Eindelijk Bas eruit! Hoewel ik vond dat ie het dit keer wel ok deed..

Inderdaad..

Maargoed het is wel duidelijk dat Nathalie, Nikkie, Charlene en Pauline aan elkaar gewaagd zijn! God wat een performance van de eerste 3!

Ik vind Pauline minder dan de andere drie, maar ze kan ook zeker goed zingen :jaja: Hoop dat Nikki en Nathalie in de finale komen samen!
Waarschuw beheerder
donateur
Ohhh Tiffany :x Echt een valse kraai!
Echt stom van haar om dat nummer te pakken, kan ze wel zeggen dat het een andere versie is maar dat wordt gezongen door Mariah Carey en Whitney Houston, daar kan zij zichzelf echt niet mee vergelijken.. Had echt verwacht dat ze eruit zou gaan, mja dat zal dan volgende week wel gebeuren..

Nikky, Charlene & Nathalie :respect: Geweldig!!

Waarschuw beheerder
Nathalie

Charlene

Nikki

De uitslag

Waarschuw beheerder
Nikki, wat een geweldig optreden was dat zaterdag zeg! Kreeg er kippevel van en tranen in mijn ogen, echt helemaal geweldig :respect:

Waarschuw beheerder
Wowwwww die Nicky !!! :kwijl: Ik heb haar nog nooit zo goed horen zingen.. wat was dat mooi zeg :D!
En ze zag er ook echt prachtig uit..
Echt daar stond echt een zangeres van hoge klasse op het podium toen ze dat liedje deed ! Heeeel erg mooi !

Nathalie was weer goed :) ze zag er trouwens wel leuk en apart uit, beetje Erica Badu achtig :)

Charlene was dit keer ook erg goed. Alhoewel.. die heeft nog nooit een noot vals gezongen, maar elke keer "pakte" ze me niet echt.. maar nu wel ! Klonk ook erg mooi dat Nederlandse liedje.

Ik vind Pauline er ook erg oud uit zien, maar ik vind haar wel alle keren goed zingen..

Tsja Neil mag er van mij ook wel uit, die hoort er niet thuis vind ik.. maar hij zal wel veel meiden harten veroveren :).

Tiffany was idd slecht zeg.. pfff :rot: Klonkt echt niet en ze past idd beter in een meiden band .
Kan me nog wel herrineren dat die Thessa van "so you wannebe a popstar" ook dat nummer zong met Glanis Grace.. nou dat klonkt echt stukken beter !! Die had in dit programma moeten staan, ze had verder trouwens ook een erg mooi koppie..
Tiffany had ook veel beter in het Nederlands kunnen zingen trouwens..

En eindelijk : Bas eruit ! Iets waar ik al weken op hoopte , want ik val in slaap als ie begint te zingen :gaap:

Nigel was ook wel goed dit keer :) beter dan de vorige keren.. alleen waarom die nou zo emotioneel werd :S? volgens mij was het een beetje gespeeld.

Verder vond ik het een leuk en goed thema dit keer :). Volgende keer Britse muziek.. hmm ben benieuwd , raar thema :|

Maar goed, het is nu wel bekend wie de beste zijn :) Ik denk toch wel dat er een grote kans is dat Nicky en Nathalie in de finale staan :yes: !

Overigens vind ik dit een hele leuke Idols :) Ik vind em anders dan de andere keren, en ik denk dat het programma meer bereikt en beter is dan X-factor :) Blijkt toch maar weer dat er nog genoeg talenten in Nl rondlopen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 15:33:
En eindelijk : Bas eruit ! Iets waar ik al weken op hoopte , want ik val in slaap als ie begint te zingen

:Lol:

volgensmij ben ik de enigste in dit topic die 'm geweldig vindt

Waarschuw beheerder
Tiffany was idd slecht zeg.. pfff Klonkt echt niet en ze past idd beter in een meiden band .
Kan me nog wel herrineren dat die Thessa van "so you wannebe a popstar" ook dat nummer zong met Glanis Grace.. nou dat klonkt echt stukken beter !! Die had in dit programma moeten staan, ze had verder trouwens ook een erg mooi koppie..

:jaja: Die deed dat nummer echt mooi idd met haar! :respect:

Overigens vind ik dit een hele leuke Idols Ik vind em anders dan de andere keren, en ik denk dat het programma meer bereikt en beter is dan X-factor Blijkt toch maar weer dat er nog genoeg talenten in Nl rondlopen

Helemaal mee eens :d

Volgende keer Britse muziek.. hmm ben benieuwd , raar thema

Veel goeie muziek hoor (Y):)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik denk dat zaterdag Tiffany er uit gaat denk ik

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond Nikki echt een 2e Celine Dion zo goed deed ze het (L) :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de filmpjes nog eens gekeken, maar ik krijg zelf gewoon tranen in mn ogen van Nikki, wat was dat een optreden zeg!

Ze heeft er een nieuwe fan bij ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op dinsdag 22 januari 2008 om 21:21:
Ik heb de filmpjes nog eens gekeken, maar ik krijg zelf gewoon tranen in mn ogen van Nikki, wat was dat een optreden zeg!

ja ik ook :cry: :P
maar ze was echt SUPER goed!! :respect:

eindelijk die bas eruit (N)
nu mag tiffany wel van mij, vond haar niet zo goed zaterdag.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou, Nikki deed het weer super goed. :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 januari 2008 om 20:38:
Nou, Nikki deed het weer super goed.

:jaja: :respect: das echt een natuurtalent en voor mij de nieuwe Idol(F)
Vind het niveau vanavond weer erg hoog, Pauline weer erg goed(Y) en zelfs Neil deed het dit keer erg goed die leefde zich helemaal uit:D
Ben benieuwd naar de rest..........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja idd, het niveau is weer hoog :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat Nigel eruit gaat, maar ik denk toch dat Tiffany er vanavond uitligt, hoewel ze vanavond wel goed zong :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DP_ op zaterdag 26 januari 2008 om 21:33:
Ik hoop dat Nigel eruit gaat, maar ik denk toch dat Tiffany er vanavond uitligt

het maakt mij niet uit als het maar 1 van hun is, de rest was echt stukken beter vanavond!
Vond het nummer van Charlene niet echt lekker vanaaf en Nathalie ging weer helemaal uit dr dak maar ik werd er vanaaf een beetje nerveus van,dit kunstje ken ik nou wel van dr.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 januari 2008 om 21:36:
het maakt mij niet uit als het maar 1 van hun is, de rest was echt stukken beter vanavond!
Vond het nummer van Charlene niet echt lekker vanaaf en Nathalie ging weer helemaal uit dr dak maar ik werd er vanaaf een beetje nerveus van,dit kunstje ken ik nou wel van dr.

Ben het helemaal met je eens :jaja:

Charlene had een nummer wat ik tamelijk irritant vond en ik denk ook niet dat ze hiermee kon laten zien wat ze kan. Zonde! Nathalie vond ik een beetje hysterisch, maar zeker wel beter dan het grootste deel van de rest.. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DP_ op zaterdag 26 januari 2008 om 21:42:
Nathalie vond ik een beetje hysterisch

dat was het :jaja:
Van mij mag ze wel een keer een mooie ballad doen.

Voor mij was Nikkie vanaaf de beste gevolgd door Pauline en Neil

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DP_ op zaterdag 26 januari 2008 om 21:33:
Nigel

Was het minst.

Waarschuw beheerder
Wel een klein beetje overdreven compliment van Gordon aan Nikki.. met "de Nederlandse Mariah Carey" :d Ze is goed, maar Mariah is een zeldzaam goeie zangeres natuurlijk :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 januari 2008 om 22:05:
Wel een klein beetje overdreven compliment van Gordon aan Nikki.. met "de Nederlandse Mariah Carey"

vond het meer een belediging 8)

Waarschuw beheerder
voor wie?:o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 januari 2008 om 22:30:
voor wie?

voor Nikki uiteraard :X 8)
Waarschuw beheerder
Tiffany eruit :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DP_ op zaterdag 26 januari 2008 om 23:03:
Tiffany eruit

:jaja: prima, ik vond dr wel aardig maar volgens mij heeft ze niet de power om een echte Idol te zijn

Waarschuw beheerder
Neil was goed zeg :D Hmm wie volgende week ik vrees voor Nigel of Neil :O:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 januari 2008 om 22:44:
voor Nikki uiteraard

Hahahaha... nou ik hoop dat je een grapje maakt :P

Waarschuw beheerder

Geweldig!

Waarschuw beheerder
Nikki kan wel eens de underdog zijn! Waar 2 honden vechten om één been loopt de derde er lachend mee weg. En die derde is zij. Deze meid laat echt ff wat zien 2 weken achter elkaar. Respect!

´t orgineel is trouwens ook heel mooi van Leona Lewis. Leona Lewis won X/factor in the UK. Ik heb daar nog filmpjes van gepost in dit topic waarop britaainnnnnnnn antwoordde dat dat pas zingen is! ;p Leuk om ff op youtube te kijken hoe goed ze is! :jaja:

Maar Nikki is op dit moment de beste en m'n favoriet iig :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Neil

Charlene

Nathalie

Tiffany

Pauline

Nigel

Nikki

Wie o wie gaat er volgende week er uit ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 00:22:
Hahahaha... nou ik hoop dat je een grapje maakt

nou goed Mariah heeft idd een wereld stem maar ik hou niet zo van die uithalen enzo, t gaat me wat over the top en qua persoonlijkheid hoop ik al helemaal niet dat Nikki zo wordt.....

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 02:19:
Nikki kan wel eens de underdog zijn! Waar 2 honden vechten om één been loopt de derde er lachend mee weg. En die derde is zij.

en wie zijn die 2 honden dan? Nathalie en Charlene???

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 02:19:
Maar Nikki is op dit moment de beste en m'n favoriet iig

:jaja: voor mij ook(F)

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 10:00:
Wie o wie gaat er volgende week er uit ?

Nigel.....die ging nu maar net met de hakken over de sloot door....een volgende keer redt die echt niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 11:36:
qua persoonlijkheid hoop ik al helemaal niet dat Nikki zo wordt.....

Daar ben ik het zeker mee eens ja. Arrogante teef dat het is! :[ ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 11:36:
en wie zijn die 2 honden dan? Nathalie en Charlene???

Ja.. :P

Waarschuw beheerder
Pauline was trouwens ook erg goed hoor. :jaja:

Waarschuw beheerder
& Ik vond Neil ook goed hoor ik hoor daar niemand over dus ik d8 dan doe ik het :D

Waarschuw beheerder
Voor zijn doen misschien. Maar sorry, vind zijn stem echt zo duizend keer niks :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 15:55:
Ik vond Neil ook goed hoor ik hoor daar niemand over dus ik d8 dan doe ik het

:jaja: vond ik ook, hij was echt op zn best gisteravond(Y)
Maar hij haalt het niet bij t niveau van de dames:-)

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 14:21:
Pauline was trouwens ook erg goed hoor.

dank u O:) 8)
Waarschuw beheerder
Nou...ik heb nog niets gezien. Ik ga vanavond maar is kijken! Ben benieuwd!

Waarschuw beheerder
Ik weet het wel zeker dat het weer girl power word :lol:
Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen dat ik Neil wel goed vond. En dan niet qua zang (wat overigens niet slecht was.) maar meer van zijn voorkomen op het podium. Dat zag er gewoon leuk uit! In vergelijking met Bas bijvoorbeeld.

Nikki was weer goed zeg! Zo goed gezongen. Het is toch live. Veel bekende popsterren zingen ehct niet zo zuiver tijdens optredens.

Pauline was ook top! Zij blijft ook zuiver zingen, hoe hoog en hard ze ook zingt. Heel vet om te horen!

Tiffany was redelijk. Ze zong best wel goed. Maar ze mist toch de echte kracht in haar stem. En dat vind ik jammer. Want dat is juist hetgeen wat ik fantastisch vind in een stem. Pauline deed dat bijvoorbeeld heel erg goed op het eind van haar nummer. "weak as i am" Heel vet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Charlene zong echt goed, maar wat Gordon zegt is absoluut waar. Ik was zelf namelijk ook afgeleid, omdat het nummer mij totaal niet raakte. En dat moet je juist niet hebben. Want om te winnen moet je toch veel stemmen binnenhalen. En dat lukt niet op deze manier.

Nigel vind ik echt niet boeiend. Die had van mij op basis van deze aflevering weg gemogen. Eigenlijk wat Gordon allemaal vertelde, daar ben ik het mee eens. HET PAKT NIET.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nathalie was weer top...maar niet vernieuwend als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind het leuk om steeds een andere kant van de kanditaten te zien.

Pauline/Nikki waren het beste in mijn ogen. Neil daarentegen heeft het meeste progressie geboekt, en had daardoor het meest verrassende optreden.

Zo...mijn mening weten jullie nu. :P hehe.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nathalie kon mij ook niet boeien deze keer, beetje zenuwachtig gedoe. Hetzelfde kunstje inderdaad. Dat ze eens een keer een mooie balad zingt en eens op haar plaats blijft staan en niet gaat gillen.

Nikki (L) Helemaal geweldig!

Uitspraak van britainnnn! op zondag 27 januari 2008 om 21:39:
Eigenlijk wat Gordon allemaal vertelde, daar ben ik het mee eens.

Ik ook. Ze zeiken wel op hem, maar hij heeft wel gelijk, en hij zegt het ook gewoon..

Vond het wel apart dat Tiffany goed commentaar kreeg, vond het namelijk alsnog voor geen meter klinken....
Waarschuw beheerder
hoop dat nikki wint..:lol:
vind nathalie wel zo schreeuwerd.. vreselijk je moet er van houden..
NOT ME!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 15:55:
& Ik vond Neil ook goed hoor ik hoor daar niemand over dus ik d8 dan doe ik het

Ja ik vond hem dit keer, of nou ja afgelopen zaterdag (ben een beetje laat), eigenlijk ook wel goed :)
Een echte boyband boy :yes: ach, als ik 14 was had ik hem waarschijnlijk ook wel leuk gevonden.. :lol: maar daar moet ie het ook wel van hebben :d

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 20:12:
Ik weet het wel zeker dat het weer girl power word

yeah b) dat weet ik ook wel zeker :d

Uitspraak van DP_ op zaterdag 26 januari 2008 om 21:42:
Charlene had een nummer wat ik tamelijk irritant vond en ik denk ook niet dat ze hiermee kon laten zien wat ze kan. Zonde!

Ja inderdaad, beetje jammer dat ze zo'n vaag en heel onbekend nummer zong. Niet dat het niet goed was, want ik vind haar wel altijd goed zingen.. maar het nummer "pakte" me niet..

Uitspraak van britainnnn! op zondag 27 januari 2008 om 21:16:
Tiffany was redelijk. Ze zong best wel goed. Maar ze mist toch de echte kracht in haar stem.

Helemaal mee eens :yes: Vond het wel oke..maar ik miste ook gewoon een paar hoge noten en een goed uitglijder :)
Niet dat de Sugababes zo goed zijn trouwens.. die vind ik echt knettervals zingen live :|

Uitspraak van britainnnn! op zondag 27 januari 2008 om 21:39:
Nigel vind ik echt niet boeiend. Die had van mij op basis van deze aflevering weg gemogen. Eigenlijk wat Gordon allemaal vertelde, daar ben ik het mee eens. HET PAKT NIET.

Inderdaad :) Ik val nog steeds in slaap als ie begint te zingen ..

De rest vind ik wel allemaal goed. Maar net zoals bijna iedereen zijn mijn favorieten toch echt Nicky en Nathalie (L)
En ach.. Nathalie ? je moet er van houden, maar ik zou ook wel graag eens een keer een mooie ballad willen horen bij haar :)

Ben weer benieuwd naar morgen :cheer:.. maar ik ben ook wel benieuwd naar Uri Geller eigenlijk :lol: hihi

Waarschuw beheerder
Nikki (Y) www.nikkikerkhof.com
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vanavond Nederlands Talig;)

Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat tiffany eruit is.....mijn stem gaat nu naar nikki

Waarschuw beheerder
Doe dit doe dat
Waarschuw beheerder
Nikki was goed vanavond:yes:....
Charlene, vind ik dan, moet gaan winnen!;)...Ondanks dat de rest ook gewoon heel goed is(Y)

Neil vanaaf eruit:yes:!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RAY990 op zaterdag 2 februari 2008 om 21:40:
Neil vanaaf eruit!

Denk het ook ;)

Waarschuw beheerder
Wat een kut streek en een kut uitslag :S en wat is gordon een mietje :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 februari 2008 om 23:06:
en wat is gordon een mietje

En terecht dat ie is weggelopen!!! Ik werd hier ook spontaan chagerijnig van..

Pauline er uit en Neil er nog in... :S Kan gewoon niet WAAAAAAAAAAAR ZIJN!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Heel onterecht dat Paulien eruit moest ja... Neill had er gewoon uitgemoeten!
Vind Gordon wel cool B) Hij doet het gewoon (y)

Charlene valt me ook wel een beetje tegen, compleet van slag omdat ze 2x slecht commentaar krijgt... Laatste gedeelte op de kruk snap ik dan nog wel, maar vorige week was het commentaar zo slecht niet, niet op haar zang in ieder geval, maar op het liedje..

Nikki :respect:

Waarschuw beheerder
Maar.. die kut streek HAAT IK :@:@
Waarschuw beheerder
die neil kan toch niet zingen!!!! en die nigel gaat wel. kijk deze corselijn de 2 gasten tussen nigel en neil zijn toch veel beter(vooral de 3de)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op zaterdag 2 februari 2008 om 23:11:
Heel onterecht dat Paulien eruit moest ja... Neill had er gewoon uitgemoeten!
Vind Gordon wel cool Hij doet het gewoon

heb een hoop gemist lees ik al wel.....morgen maar ff de opname bekijken en balen dat Pauline eruit is zo is de strijd toch een stuk minder leuk maar ja dat komt natuurlijk door die fijne spelregels zo helpen ze t programma op den duur wel om zeep.......
Waarschuw beheerder
Sjonge jonge t is toch niet waar zei ik gister... dat Neil er NIET uit gaat.. en ja hoor!!!! al die kleine kinderen wat gaat lopen stemmen :$

Maar goed, ik heb stiekem op Nigel gestemd... ( ook omdat als ik op hem stem, Neil 1 stem minder heeft )ik vond hem in de voorrondes echt goed en ja hij heeft nu wat minder laten zien, ma wat hij gister deed was geweldig....!!!

Nikki was zo goed, ik heb ook mee moeten huilen :cry:

En Gordon, heeft naar mijn mening ook gelijk en geeft goed en eerlijk commentaar!!!

Uitspraak van VS* op zaterdag 2 februari 2008 om 23:11:
Charlene valt me ook wel een beetje tegen, compleet van slag omdat ze 2x slecht commentaar krijgt... Laatste gedeelte op de kruk snap ik dan nog wel, maar vorige week was het commentaar zo slecht niet, niet op haar zang in ieder geval, maar op het liedje..

Charlene vond ik normaal ook goed, maar viel mij ook tegen dat ze alweer zo chagi was...

Ik ben vor Nikki, zij is gewoon al 4 weken de beste met geen fouten....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LESS IS MORE ;P op zondag 3 februari 2008 om 09:55:
Charlene vond ik normaal ook goed, maar viel mij ook tegen dat ze alweer zo chagi was...

Ik ergerde me voor het eerst ook aan Charlene :O
Met dr pruilmondje...tuurlijk allemaal spannend en weet ik veel wat maar kom op...get a grip...

van mijn had Nigel eruit gemogen...
Zijn optreden van gisteren was erg leuk das waar...maar idd wat Eric ook al zei...beetje te laat..
Nu moest er iemand uit die keer op keer goed on stage was...:/
Beetje krom allemaal..
Ik denk volgende week Charlene of Nigel eruit (Y)
Waarschuw beheerder
het wordt toch echt tijd dat NEIl eruit gaat..
ik ben zo flauw van hem.. met zijn eentonige stem vreselijk:/..

ik hoop dat NIKKI wint..
Waarschuw beheerder
Ben ik de enige die Neil vond klinken als Jim? Ik vond het nogal tegen vallen dat hij Doe dit, doe dat deed aangezien hun stemmen tamelijk op elkaar lijken en het gaat om een nieuw idool.

Ik had het niet zo met Pauline, maar vind het toch onterecht dat zij eruit is aangezien wij hier thuis allemaal hadden verwacht dat zij een van de laatste 4 zou zijn!

Nikki was wederom geweldig :D Echt super!! Nigel was ook goed, hij kan dus duidelijk wel kracht zetten met zijn stem en er een show van maken! Jammer dat hij er nu pas mee komt, maar dat maakt zijn optreden niet minder goed natuurlijk :).

Ik hoop dat we volgende week eindelijk Neil eens kwijt zijn :[

Waarschuw beheerder
Neil is de nieuwe jim :P
Waarschuw beheerder
hoop het niet! als die gek 2de wordt eet ik me schoenen op echt:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 februari 2008 om 13:13:
Neil is de nieuwe jim

Mocht ie willen :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Degiebody op zondag 3 februari 2008 om 17:45:
hoop het niet! als die gek 2de wordt eet ik me schoenen op echt

Hahaha :lol: als me zusje dit leest word ze echt boos :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DP_ op zondag 3 februari 2008 om 17:59:
Mocht ie willen

Nou weet je wrm ik dat zeg ? Jim die zat met idols 1 ook altijd op de kruk en elke keer weer door en het is met Neil het zelfde snap je ?;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DP_ op zondag 3 februari 2008 om 11:45:
Ben ik de enige die Neil vond klinken als Jim?

Vond ik ook!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DP_ op zondag 3 februari 2008 om 11:45:
Ben ik de enige die Neil vond klinken als Jim?

Nope, mij viel het ook al op.
Met het verschil dat ik Jim een schatje vond, en ik van Neill niet warm of koud wordt..

Waarschuw beheerder
Nou, ik heb ook eindelijk de aflevering gekeken.

Eerste wat me opviel bij het openen van de idols-pagina is dat Pauline eruit is gestemd blijkbaar. Waardeloos wederom. Schandalig, achterlijk en kut. Maargoed, dat het publiek totaal geen verstand heeft van zang is me deze editie van Idols al eerder keihard duidelijk geworden. Eén kanttekening daarbij is wel dat Pauline toch niet ging winnen; 4e plek was naar mijn idee het hoogst haalbare en ook wel het hoogst wat ze verdiende in mijn ogen. Daarin speelt uiteindelijk ook de leeftijd en voorkomen een rol, want qua zang is ze wereld's! Maar aangezien het feit dat ze gewoon ontzettend zware concurrentie heeft kwam ze denk ik op de 4e plek, simpelweg omdat er na haar sowieso 3 anderen supergoed zijn.

Nou, even terug naar de aflevering zelf: Nikki! Again: WERELDKWALITEIT!!!!!!!!!!! god, wat is zij goed! :d Ze zingt met heel veel gevoel en het neemt je helemaal mee en wat ze dat doet weet de zintuigen te raken die verantwoordelijk zijn voor het veroorzaken van kippevel! Nadat ze vorige week door 2 weken achter elkaar heel goed te zingen geklommen was tot m'n favoriet is ze nu zelfs voor mij de grote favoriet geworden. Ik begin zo langzamer hand zelfs lichtelijk het compliment van Gordon te begrijpen waarin hij zei de Nederlandse Mariah Carey in huis te hebben.. ja lichtelijk hè.. want Mariah Carey is eigenlijk niet te evenaren (qua zang dan.. kutwijf dat het is verder) :P

Maar verder een andere die totaal boven de rest uitstak deze keer: NIGEL! :o Damn zeg, wat zong hij ff goed deze keer. Wat mij betreft samen met Nikki de beste. Hopelijk zet ie dit voort en gaat ie nu laten zien wat ie kan. Want dit was écht goed!

Nathalie vond ik verder wel goed, maar ze kan beter. Charlene ook weer erg goed, maar die is bij mij naar de 3e plek verschoven. Ook weer simpelweg omdat je gewoon van hele goede huize moet komen en spectaculair moet performen en zingen om in deze strijd als beste uit de bus te komen.

Nou, dit was mijn uitvoerige analyse van de aflvering, met een slok bier op :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RAY990 op zaterdag 2 februari 2008 om 21:40:
Neil

Dat die er nog inzit zeg... echt stigmatiserend voor het programma dat hij er nog in zit.

Jammer dat je niet mensen eruit kan stemmen. Want dan had ik me denk ik wél gek ge-smst....... om die neil eruit te krijgen :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ook even de uitslag bekeken... echt dik respect voor pauline zeg! Mooi hoe ze dat ook deed toen ze er uit lag en nog vetter: die actie van Gordon! :) Lekker weglopen en laten zien hoe fucked up je het vindt! Ik geef 'm helemaal gelijk. Geen woorden hiervoor. Pauline was één van die toppers! Echt jammer... maar strak mens gewoon en ik vond de manier waarop ze het podioum verlit echt respect waard! Toppertje :jaja:

Waarschuw beheerder
Gordon loopt woedend weg bij Idols
door onze redactie
AMSTERDAM - Gordon heeft zaterdag uit protest de Idols-uitzending verlaten. Het jurylid was diep verontwaardigd over de manier waarop het publiek stemde...

Foto: AB BLAUW

Het publiek stemde gisteravond Gordons coryfee Pauline weg en het jurylid baalde. Pauline had de jury ontroerd met haar versie van Zij gelooft in mij maar wist de minste stemmen in de wacht te slepen. Zij moest vertrekken ten bate van Neil en Charlene die een beduidend slechtere prestatie neerzetten.

"Ik kan er gewoon niet tegen", zei een woedende Gordon een paar minuten na afloop. "Echte muziekkwaliteit wordt niet gehoord. Die Neil had al veel eerder weggemoeten. En Pauline kan echt zingen. Daar gaat dit spelletje toch om?"

Het jurylid vindt dat behalve het publiek ook de jury een stem moet hebben in Idols. "Ik vind adviseren niet genoeg. Meebeslissen zou helpen een echte Idol af te leveren."

Gordon is overigens niet van plan af te haken. "Maar ik zal mijn mening echt niet onder stoelen of banken steken."

:respect: !!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 02:54:
Ook even de uitslag bekeken...

is dat ook nog ergens te zien dat heb ik net gemist:-s

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 01:59:
Ik begin zo langzamer hand zelfs lichtelijk het compliment van Gordon te begrijpen waarin hij zei de Nederlandse Mariah Carey in huis te hebben..

ja en aan de hand daarvan hadden ze dr nu ook maar een bos krullen gegeven, plaatje compleet 8) Moet zeggen dat het dr goed stond(Y)

Eén kanttekening daarbij is wel dat Pauline toch niet ging winnen;

:jaja: dat is waar maar nu is ze dr echt veel te vroeg uit gegaan zwaar onterecht:[

Nikki! Again: WERELDKWALITEIT

:respect: Nikki for Idol 2008 :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 16:42:
ja en aan de hand daarvan hadden ze dr nu ook maar een bos krullen gegeven, plaatje compleet Moet zeggen dat het dr goed stond

Idd ja, ze leek nu echt een beetje op d'r.. 8)

dat is waar maar nu is ze dr echt veel te vroeg uit gegaan zwaar onterecht

Ja idd :/

Nikki for Idol 2008

:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 16:48:
Idd ja, ze leek nu echt een beetje op d'r

:jaja: en zelfs bij sommige uithalen begrijp ik die vergelijking wel (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 16:48:
Ja idd

vond het echt waardeloos want ze zong verdomme dat nummer echt prachtig en die Neil met zn "doe dit, doe dat" .....echt wel een wereld van verschil die had er gewoon uit gemoeten:[ .....maar ja:-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja die neil moet echt opzouten.
kutfiguur,kutfamilie en verreweg de slechte!

dus breezersletjes! wees eens realistisch en stem op iemand anders
Waarschuw beheerder
Vond het ook niet terecht dat Paulina er uit is.maar ze zou geen idol worden.
Vond wel dat Nigel het deze keer goed deed.
Charlene kan goed zingen maar op de een of andere manier pakt het me niet en stoor ik mezelf aan haar houding.

Nikki mag van mij de idol 2008 worden.
de 2de plek voor nathalie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van @Evelien@ op maandag 4 februari 2008 om 18:32:
stoor ik mezelf aan haar houding

ja beetje arrogant vind ik
Waarschuw beheerder
Nou, ik heb ook eindelijk de aflevering gekeken.

Eerste wat me opviel bij het openen van de idols-pagina is dat Pauline eruit is gestemd blijkbaar. Waardeloos wederom. Schandalig, achterlijk en kut. Maargoed, dat het publiek totaal geen verstand heeft van zang is me deze editie van Idols al eerder keihard duidelijk geworden. Eén kanttekening daarbij is wel dat Pauline toch niet ging winnen; 4e plek was naar mijn idee het hoogst haalbare en ook wel het hoogst wat ze verdiende in mijn ogen. Daarin speelt uiteindelijk ook de leeftijd en voorkomen een rol, want qua zang is ze wereld's! Maar aangezien het feit dat ze gewoon ontzettend zware concurrentie heeft kwam ze denk ik op de 4e plek, simpelweg omdat er na haar sowieso 3 anderen supergoed zijn.

Nou, even terug naar de aflevering zelf: Nikki! Again: WERELDKWALITEIT!!!!!!!!!!! god, wat is zij goed! :d Ze zingt met heel veel gevoel en het neemt je helemaal mee en wat ze dat doet weet de zintuigen te raken die verantwoordelijk zijn voor het veroorzaken van kippevel! Nadat ze vorige week door 2 weken achter elkaar heel goed te zingen geklommen was tot m'n favoriet is ze nu zelfs voor mij de grote favoriet geworden. Ik begin zo langzamer hand zelfs lichtelijk het compliment van Gordon te begrijpen waarin hij zei de Nederlandse Mariah Carey in huis te hebben.. ja lichtelijk hè.. want Mariah Carey is eigenlijk niet te evenaren (qua zang dan.. kutwijf dat het is verder) :P

Maar verder een andere die totaal boven de rest uitstak deze keer: NIGEL! :o Damn zeg, wat zong hij ff goed deze keer. Wat mij betreft samen met Nikki de beste. Hopelijk zet ie dit voort en gaat ie nu laten zien wat ie kan. Want dit was écht goed!

Nathalie vond ik verder wel goed, maar ze kan beter. Charlene ook weer erg goed, maar die is bij mij naar de 3e plek verschoven. Ook weer simpelweg omdat je gewoon van hele goede huize moet komen en spectaculair moet performen en zingen om in deze strijd als beste uit de bus te komen.

Nou, dit was mijn uitvoerige analyse van de aflvering, met een slok bier op :d

Niks aan toe te voegen! Behalve dat ik toch even wil zeggen dat ik het echt kut vind dat Pauline eruit ligt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op maandag 4 februari 2008 om 19:54:
Behalve dat ik toch even wil zeggen dat ik het echt kut vind dat Pauline eruit ligt.

ja ik ook had dr graag nog een paar mooie nummers horen zingen.
Nu is t maar weer afwachten welke uitglijer Neil of Nigel maken.
En Nigel deed t nu idd wel goed maar daar redt die t toch niet mee....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 19:57:
a ik ook had dr graag nog een paar mooie nummers horen zingen.
Nu is t maar weer afwachten welke uitglijer Neil of Nigel maken.
En Nigel deed t nu idd wel goed maar daar redt die t toch niet mee....

Inderdaad! Ik ben persoonlijk veel meer gericht op de zang van de kandidaten. Het uiterlijk boeit mij veel minder. En dat merk ik ook bij Gordon!

Ookal had Pauline een wat ouder gezicht, dat maakt voor mij niks uit! Haar stemgeluid maakt alles goed.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gordon was bij de wereld draaid door;)
ze hadden het over Idols;) dat gordon boos weg liep
want hij was het er nie mee eens met et publiek wat ook logisch is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van @Evelien@ op maandag 4 februari 2008 om 18:32:
Charlene kan goed zingen maar op de een of andere manier pakt het me niet en stoor ik mezelf aan haar houding.

Uitspraak van Lennart! op maandag 4 februari 2008 om 19:18:
ja beetje arrogant vind ik

Dat valt volgens mij wel mee. Ze zit volgens mij in een dipje ofzo de laatste weken :P

Uitspraak van britainnnn! op maandag 4 februari 2008 om 20:03:
Ik ben persoonlijk veel meer gericht op de zang van de kandidaten. Het uiterlijk boeit mij veel minder. En dat merk ik ook bij Gordon!

Klopt ja. Gordon is daar idd ook veel minder opgericht (Y) Ben ook echt blij dat Henk-Jan smits is opgedonderd en hij ervoor in de plaats :d
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 21:03:
Gordon was bij de wereld draaid door
ze hadden het over Idols dat gordon boos weg liep
want hij was het er nie mee eens met et publiek wat ook logisch is

Was dat vandaag?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 22:02:
Was dat vandaag?

:jaja: dus vanaaf de herhaling kijken :D
Was wel leuk en hij gaf ook toe dat het was om een beetje een statement te maken en dat t zelfs een idee was van Eric van Thijn!!
Verder was die heel eerlijk over alles en dat die zelf die programma's met het stemmen via sms zo zat was....
hij had het oa over Sterren Schijten op het ijs :roflol: hij heeft soms toch wel humor 8)

Ze zit volgens mij in een dipje ofzo de laatste weken

ik krijg meer t idee dat als Charlene kritiek krijgt dat ze dan een beetje chagrijnig wordt komt erg verwend over......

Uitspraak van britainnnn! op maandag 4 februari 2008 om 20:03:
Ik ben persoonlijk veel meer gericht op de zang van de kandidaten. Het uiterlijk boeit mij veel minder

das waar maar t gaat wel om een totaal plaatje, je moet voor zo'n "beroep" ook de uitstraling hebben en je woordje kunnen doen en dat alles heeft NIKKI vind ik(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het word hoog tijd dat aankomende zaterdag Neill (de dweil) er eens uit gaat.
Die gast kan echt totaal niet zingen
Maar hij heeft het geluk dat vele jonge meisjes voor hem sms-en

Denk persoonlijk dat de finale zal gaan tussen Nikki & Nathalie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Masterminder op dinsdag 5 februari 2008 om 15:32:

:jaja: denk ik ook en dan gaat Nikki winnen:cheer: Nathalie is toch vaak net ff over the top!

Waarschuw beheerder
Was dat vandaag?

Nee was gistere:P

& Ik hoop dan dat Nikki gaat winnen Nathalie komt er wel;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 22:24:
hij had het oa over Sterren Schijten op het ijs hij heeft soms toch wel humor

Hahaha ja prachtig hoe die dat zei 8)

Maar hij heeft altijd humor.. Gordon & Joling weleens gezien!? Die zijn zooo grappig samen! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 februari 2008 om 20:55:
Maar hij heeft altijd humor..

bijna altijd :jaja: soms is t net ff te flauw of over de top :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 februari 2008 om 20:55:
Gordon & Joling weleens gezien!? Die zijn zooo grappig samen

:jaja: maar daar hebben ze de kracht niet meer voor 8)

Het word hoog tijd dat aankomende zaterdag Neill (de dweil) er eens uit gaat.
Die gast kan echt totaal niet zingen
Maar hij heeft het geluk dat vele jonge meisjes voor hem sms-en

precies dus ik heb t gevoel dat die nog wel een ronde doorgaat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 februari 2008 om 19:58:
Nee was gistere

Heb het al bekeken via uitzendinggemist :P Was wel lachen ja. Hij heeft idd wel humor. Maar dat wist ik al :d

Waarschuw beheerder
Weet je ik heb et gevoel dat Neil weer door gaat Zaterdag en Charlene ofsow der uit heel raar is dat maar het kan ook wezen dat Neil er wel uit vliegt

Waarschuw beheerder
donateur
haha wtf ken ze allemaal niet :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 16:33:
haha wtf ken ze allemaal niet

Kijk je er wel na dan ?:P

Waarschuw beheerder
Nikki :cheer:

Waarschuw beheerder
http://www.nikkikerkhof.com

Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaa vanavond weer kijken :cheer: ik ben zoooo benieuwd wie er uit ligt :O ik hoop Neill :[

Logisch dat Gordon boos weg liep... maar ik vind wel dat Pauline alsnog heel ver is gekomen, want eigenlijk was ze niet eens door de audities heen :O

Wat is het thema voor vanavond :cheer: ?

Waarschuw beheerder
Ik kan het vanavond weer niet kijken... :/ Want ik heb een blowling avondje :P Hoewel.. ik kan tot half 10 kijken ofzo... dus ja.. de rest dan maar weer ff via de site bekijken als ik zu hausse ben :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 februari 2008 om 17:15:
Wat is het thema voor vanavond ?

Love(L) een teken dat Neil er uit gaat ik weet het nu zeker ! wie denkt het nog meer ?

Waarschuw beheerder
Ooooh leuk :D dat worden ballads :cheer:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 februari 2008 om 17:42:
een teken dat Neil er uit gaat ik weet het nu zeker ! wie denkt het nog meer ?

Ik denk het ook :d of nou ja.. ik hoop het ook !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 februari 2008 om 17:42:
een teken dat Neil er uit gaat

lijkt me niet meer dan logisch maar ja tis Idols dus je weet t maar nooit;-)

Ben benieuwd de jury gaat ook zingen:D
Waarschuw beheerder
hahaaah jernie (of hoe schrijf je haar naam) wat een optreden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van YOURI*teaser* op zaterdag 9 februari 2008 om 20:06:
jernie (of hoe schrijf je haar naam)

Jerney :D
Jemig ze werd een karikatuur van dr zelf zeg, wat een vertoning dat kon echt niet en dat playbacken al helemaal niet......zelf denk ik ook dat ze iets van een ziekte heeft, tis toch niet normaal dat een mens gewoon niet beweegt....niet met praten niet met lachen en ook niet met dit optreden. Nee dit moesten ze maar niet meer doen bij Idols:D

Nikki:respect: goed optreden, wat een strot(F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 februari 2008 om 20:19:
Jemig ze werd een karikatuur van dr zelf zeg,

:d lol :d

Nou moet je wel een beetje gelijk geven :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 februari 2008 om 20:19:
Nikki goed optreden, wat een strot

Ik heb alvast op haar gestemd B)

Waarschuw beheerder
WAUW!!! Wat deed Charlene het weer goed zeg!!!!!!! Echt fantastisch! :respect:

Waarschuw beheerder
Och nu krijgen we Neil.. :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 februari 2008 om 20:43:
Wat deed Charlene het weer goed zeg!!!!!!!

:jaja: knap werk!

Humor die Martijn 8)
Mannen zijn ook wel eens verliefd.......op een voetbalclub, hun auto of de vrouw van een ander:roflol:

Aiiiiii Neil:-s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Neil was echt weer kut. Idd, net wat Gordon zegt, die irritante vibrato in z'n stem.. arghh.. zo kut!

Vind tot nu toe Charlene het meest indrukwekkend! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 februari 2008 om 20:51:
Neil was echt weer kut. Idd, net wat Gordon zegt, die irritante vibrato in z'n stem.. arghh.. zo kut!

ja en dan zo'n "simpel" nummer ik was er totaal niet van onder de indruk.
Natalie dr kunstje heb ik nu ook wel een beetje gezien........

Ik ga weer voor Nikki hoop dat ze nu een mooie ballad doet.
Gauw weer kijken..............

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt het aan mij of lijkt het er iedere keer weer op dat Neil op het punt van janken staat????

Dat getrek met zn kop de hele tijd :S
Waarschuw beheerder
die jankt bijna elke aflevering dus ja :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 februari 2008 om 20:43:
WAUW!!! Wat deed Charlene het weer goed zeg!!!!!!! Echt fantastisch!

Idd...mee eens....:yes:
Vind haar al sinds het begin van deze serie finale waardig!!

Waarschuw beheerder
Doeii Neil :bye:

Waarschuw beheerder
Nathalie :| Niel :cheer: Nigel :O Op de krukken

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nigel door :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gaat nu Tussen Neil & Nathalie

Waarschuw beheerder
:bye: Neil eindelijk:-)

Waarschuw beheerder
Nathalie door :cheer:

Neil er uit :bye: :D

Waarschuw beheerder
Uit huilen biij pappie :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat kutventje kan nu z'n carriere verder laten gaan in de kantine van de camping :bye:

En die vader zou een prima bingoleider zijn... :roflol:

WAT EEN JANKERDS!

Z'n vader: "Hij is pas 17 jaar en begint net..."

Nou, ouwe campingbaas, ik heb nieuws voor je: Het eindigt hier! :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
door dat kut idols begint het voetbal later :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 februari 2008 om 23:05:
En die vader zou een prima bingoleider zijn...

en dan moet iedereen zeker steeds een liedje zingen :lol:
Pfffff die man, vreselijk:-s
Nou ja daar zijn we ook weer vanaf 8)

Waarschuw beheerder
donateur
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

Neil eruit !

Laat hem nu maar uitjanken bij zn pappie :P
Waarschuw beheerder
Gerechtigheid vind ik dit!!:yes:
Neil is echt van diegene die nu nog over zijn de minste!!

Nigel is de volgende week aan de beurt!!! :yes:,
pas daarna wordt het leuk!!

Ik blijf voor Charlene...vanaf dag 1 al:D

Waarschuw beheerder
donateur
Nikki Nikki Nikki! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 februari 2008 om 23:05:
Dat kutventje kan nu z'n carriere verder laten gaan in de kantine van de camping

En die vader zou een prima bingoleider zijn...

WAT EEN JANKERDS!

Z'n vader: "Hij is pas 17 jaar en begint net..."

Nou, ouwe campingbaas, ik heb nieuws voor je: Het eindigt hier! laatste aanpassing 9 februari 2008 23:06

Hahahahaha :lol:

Waarschuw beheerder
Jeej, eindelijk neil eruit

maar ik ben bezopen, doei

Waarschuw beheerder
...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar om eerlijk te zijn vind ik Neil wel een schatjee:) maar het is gewoon beter zo dat hij er uit is ;) iedere keer waar de druk weer die spanning :S als ik steeds naar de kruk moest zou ik echt gek worden maar Neil is wel ver gekomen;)

Nikki is idool 2008 :cheer:

Na lang na denken ben ik voor Nikki ik kijk niet zo veel naar idols ik kijk alleen naar uitslag alleen gister avond heb ik het niet gekeken alleen gehoord en mijn gevoel d8 dat echt neil er vandoor ging
Waarschuw beheerder
Van mij mag die Nathalee er ook wel uit...
Ken dat trucje nu wel...vind dr een beetje te overdreven...
Van mij mag Charlene of Nikki wel winnen (Y) Steengoed!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ Cynthia :[ op zondag 10 februari 2008 om 12:44:
Van mij mag die Nathalee er ook wel uit...
Ken dat trucje nu wel...vind dr een beetje te overdreven...

:jaja: ik ook denk dat ze de volgende keer op de kruk zit samen met Nigel

Uitspraak van :[ Cynthia :[ op zondag 10 februari 2008 om 12:44:
Van mij mag Charlene of Nikki wel winnen Steengoed!

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 februari 2008 om 09:19:
Nikki is idool 2008

:jaja: Nikki :respect:

Waarschuw beheerder
Heel terecht dat Neill eruit is.. hij was duidelijk de minste.

Nigel vond ik eigenlijk wel heel goed dit keer :) z'n eerste nummer, Unchained Melody, vond ik echt heel mooi gezongen :yes:
Bij het tweede nummer waren zijn danspasjes erg leuk, maar was ik van zn zang niet echt onder de indruk..

Nikki deed het weer goed en knalde em er echt in met haar begin nummer :D echt super goed gedaan man :D Nikki is Idols 2008 :Cheer: !!

Charlene vond ik ook erg goed :), geen nootje vals en heel mooi gezongen, maar ik vind haar toch een iets mindere persoonlijkheid hebben dan Nikki of Nathalie..

Tsja, ik was in het begin altijd fan van Nathalie, maar ik ben haar nou ook wel een beetje beu... dat geschreeuw heel de tijd :S kan ze net gewoon een mooie uitglijder maken ipv te schreeuwen ?
"Unbreak my heart" zong ze aan het begin echt prachtig !! maar op het 2de gedeeltje ging ze weer schreeuwen, en dat vond ik gewoon jammer..
Toch hoeft ze er van mij nog lang niet uit, maar zit ik wel te twijfelen wie ik graag als 2de wil zien : Charlene of Nathalie.. ze zijn beiden toch wel erg goed :yes: !

Volgende week met een band :cheer: ben benieuwd, ik zit igg weer aan de buis gekluisterd ! (L)
Waarschuw beheerder
Nou...Neil er eindelijk uit!

Nigel wordt ook steeds beter! Ongelooflijk! En dat dansen ook. Waarom begint hij daar nu pas mee?

Ik vond Nikki niet super goed. Ik was meer onder de indruk van Charlene! TOP!

Waarschuw beheerder
Sandy Olie Ashnat Mirjam Bas Tiffany Pauline & Neil ||

Nathalie Charlene Nikki Nigel zijn er nog over:D

wie o wie gaat er volgende week uit ?

Waarschuw beheerder
Hoi,

Steun Nikki en breng haar forum tot leven!

http://www.nikkikerkhof.com/forum.html

Dank je...
Waarschuw beheerder
donateur
Hoi,

spammen mag niet, zou je hiermee dus willen stoppen?

dank je...
Waarschuw beheerder
Nikki was weer STEENgoed! Charlene ook weer toppie. Ik hoop dat ze dit een beetje doorzet!

Nathalie begint me te irriteren. Altijd maar die uithalen, dat geschreeuw.. Ik heb het wel gezien :) Als ze Unbreak my heart nou gewoon gezongen had als dat eerste deel van het nummer was het super geweest. Nu niet.. Nigel's versie van Unchained melody verbaasde ons hier. We zaten met zijn allen 'oh jee, dit gaat hij verpesten!' maar het viel ons alleszins mee :jaja: En die danspasjes bij My Love :| Ik vind het alleen zo dom dat hij pas wanneer het echt kielekiele begint te worden voor hem begint met goed zingen en z'n dansen.. Zonde!

Neil, terecht eruit.. Hij was gewoon de minste die er nog in zat. Hij is ver gekomen, veel verder dan ik verwacht had! Hij mag trots zijn op zichzelf, aangezien hij nu (na poging 237824) zichzelf aan het grote publiek heeft mogen presenteren. Ik ben geen fan van Neil, integendeel, maar hij mag blij zijn met zijn prestatie :)

Waarschuw beheerder
idols doet het niet op rtl gemist bij mij :( en op de idols site is het alleen maar de opening.. dus moet nog ff wachten denk ik met idols kijken..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 februari 2008 om 17:01:
idols doet het niet op rtl gemist bij mij en op de idols site is het alleen maar de opening.. dus moet nog ff wachten denk ik met idols kijken..

Vanaaf is herhaling op rtl 8 weet niet precies hoelaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 februari 2008 om 17:01:
idols doet het niet op rtl gemist bij mij en op de idols site is het alleen maar de opening.. dus moet nog ff wachten denk ik met idols kijken..

Wanneer je op de volgende link klikt, kun je op youtube alle filmpjes van de liedjes en de uitslag bekijken :)!

http://www.youtube.com/user/DutchIdols4

Waarschuw beheerder
oke cool, maar is dat dan ook gewoon de hele uitzending?? want wil wel alles meevolgen :D en misschien kijk ik anders idd wel de herhaling vanavond :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 februari 2008 om 17:03:
Vanaaf is herhaling op rtl 8 weet niet precies hoelaat

Half 9 :)

Waarschuw beheerder
van mij mag die nathalie er nu wel uit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 februari 2008 om 19:08:
Half 9

Dankjee maar ik ga het toch nie kijken :P

Ik ga Lama's kijken om kwart voor 9 :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 februari 2008 om 19:34:
van mij mag die nathalie er nu wel uit

Jaa van mij ook :S
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaaaaaaaa :cheer: EINDELIJK hij is er uit....

Ik ben blij dat Nigel weer zn draai heeft gevonden, hij was voordat de liveshows begonnen 1 van mijn favoriet samen met Nikki en Charlene dus mijn top 3 zit er nog in :D

Nathalee mag er van mij ook uit, zij gaat t zeker maken, ma ik heb haar kunstje nu wel gezien...

Ben benieuwd met de Big Band volgende week, whahah die Neil.. ik weet zeker dat ik t had gekund met een band... nou NEWSFLASH...IK weet zeker van NIET :lol:

Waarschuw beheerder
Tis wat

O ja lief hebbers die neil nog willen zien hahaha:P
hij komt donderdag bij tmf :lol:

Waarschuw beheerder
Het is hier lekker rustig :P
Waarschuw beheerder
Vanvond kijken! Ben niet meer zo benieuwd. Weet niet waarom.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op zaterdag 16 februari 2008 om 18:57:
Vanvond kijken!

:jaja: met Big Band, vind ik meestal wat minder....hou niet zo van dat genre, zal mij benieuwen wat ze er van gaan maken

Waarschuw beheerder
Nathalie gaat er uit denk ik

Waarschuw beheerder
donateur
wat een gegil in nathalie dr huis. Had ook niet anders verwacht eigenlijk..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 februari 2008 om 20:43:
wat een gegil in nathalie dr huis. Had ook niet anders verwacht eigenlijk

hahahaha dat dacht ik ook al....en leuk ook dat welkomsdansje, t leek wel de regendans :X :lol:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 februari 2008 om 20:24:
Nathalie gaat er uit denk ik

hoop dat t gaat tussen Nigel & Nathalie :jaja: als Nikki er maar in blijft anders kijk ik vanaf volgende week niet meer:-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat laatste optreden, godverdomme :|

KIPPENVEL :respect:

Waarschuw beheerder
Nathalie Nathalie Nathalie!!! Mijn God! :o Ja hoor, ze is weer helemaal terug m'n favoriet! wat een wereld optredens allebei zeg. Vooral die laatste was echt geweldig knallen. Want een dans, wat een energie.. volgens mij vlogen d'r tieten zowat uit d'r pakje :d Maar jezus wat een superster is dat toch zeg! :respect: Echt een sensatie om naar te kijken. helemaal top. Beste optreden van de avond. Ik werd helemaal gek :d

En Nikki's 2e optreden was verder ook weer schitterend. Maar voor het eerste sinds een paar weken is ze even totaal van de kaart geveegd door Nathalie die hier laat zien iemand van wereldformaat te zijn. Dit alles is natuurlijk maar mijn mening. ;) Erg vet iig!

Nathalie - Nikki MOET de finale worden! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 februari 2008 om 21:43:
En Nikki's 2e optreden was verder ook weer schitterend

:jaja: vond ik ook erg mooi:respect:

Nathalie Nathalie Nathalie!!! Mijn God! Ja hoor, ze is weer helemaal terug m'n favoriet

ik vind dr toch nog steeds over the top. Niet dat ik t niet goed vind wat ze doet want ze is wel echt een artiest maar ik zit toch te wachten wanneer ze weer gaat schreeuwen en shaken:-s

volgens vlogen d'r tieten zowat uit d'r pakje

hahahaha:lol: zat ik ook na te kijken 8)

Nathalie - Nikki MOET de finale worden

voor mij mag het Charlene - Nikki worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 februari 2008 om 21:46:
ik vind dr toch nog steeds over the top

Voor Nederlandse begrippen ja. Wij zijn hier gewoon veel te ingetogen artiestjes gewend die dit niet kunnen en zich daarom er maar niet aan wagen 8) Nathalie is gewoon te groot voor NL...
Ik was na de afgelopen keer ook van mening dat het teveel van hetzeflde was en het geschreeuw idd over de top was.. maar denk dat het er gewoon vooral mee te maken had dat het niet helemaal gepast was in die optredens. Maar nu dit... dit kan gewoon niet beter uitgevoerd worden en dit pastte zo vet bij de muziek. Echt zo ongelooflijk goed gewoon! Ik zat echt zwaar te genieten met m'n vader hehe :P

Het is gewoon echt iemand voor op het podium... Nikki als zangeres denk ik de sterkste. Charlene gaat er denk ik volgende week uit (nigel vandaag) en dat is denk als je het totaalplaatje in acht neemt ook wel terecht. Charlene is technisch gezien heel erg sterk, maar ze heeft gewoon de pech dat er daar nu meer van zijn. Dus dan zal ze het van iets extra's moeten hebben: een popster-persoonlijkheid. En die heeft ze helaas niet helemaal.. dus daarom denk ik dat ze halve finale gaat sneuvelen.. maargoed, tja.. er moeten nou eenmaal mensen afvallen. Ze komt er evengoed wel. Als ik de keuze moeten maken ga ik gewoon Nikki - Nathalie. Nikki om de zangklasse, Nathalie om de wereldklasse qua de artistfactor. Wie gaat winnen ligt natuurlijk aan het publiek. En wie ik persoonlijk het liefst zie winnen.. geen idee... zolang ze maar wel samen in de finale komen. Wie in de finale het meest presteert mag van mij dan ook gewoon winnen. Want goed zijn ze alle 2 (eigenlijk alle 3, want Charlene is natuurlijk ook top!) gewoon! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 februari 2008 om 21:55:
Ik was na de afgelopen keer ook van mening dat het teveel van hetzeflde was en het geschreeuw idd over de top was..

vond het wel goed dat ze wat met de kritiek had gedaan van vorige keer want nu Big Spender bleef ze "gewoon" zingen en ging ze niet schreeuwen. Da was ook een goed optreden.

dit kan gewoon niet beter uitgevoerd worden en dit pastte zo vet bij de muziek.

precies dat is het ook het hoort gewoon bij dit nummer alleen vind ik het dan jammer dat ze het ook bij andere nummers doet, t past gewoon niet altijd even goed maar bij Proud Mary uiteraard wel(Y)

Nikki als zangeres denk ik de sterkste.

en wat mij betreft ook qua persoonlijkheid, ze is aardig, leuk, adrem en niet zo snel van dr stuk te brengen en das voor een idol ook wel erg prettig!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou, Nigel eruit. Was te verwachten natuurlijk. En ook geheel terecht.

Nu de 3 állerbeste over! :woop:

Ben benieuwd wie er volgende week uit gaat. Ik denk Charlene. Maar het hangt er denk ik echt puur vanaf hoe spectaculair het is wat ze gaan doen.. :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet wel denk ik 8) voor 90 procent zeker dat Nathalie en Nikki in de finale komen...

Maakt toch niet uit wie dr gaat winnen, ze komen er beide wel (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 februari 2008 om 23:08:
Ben benieuwd wie er volgende week uit gaat. Ik denk Charlene. Maar het hangt er denk ik echt puur vanaf hoe spectaculair het is wat ze gaan doen..

Daarom. Ik ben benieuwd! Wat wordt het thema?
Waarschuw beheerder
athalie Nathalie Nathalie!!! Mijn God! :o Ja hoor, ze is weer helemaal terug m'n favoriet! De tering, wat een wereld optredens allebei zeg. Vooral die laatste was echt geweldig knallen. Want een dans, wat een energie.. volgens mij vlogen d'r tieten zowat uit d'r pakje :d Maar jezus wat een superster is dat toch zeg! :respect: Echt een fucking sensatie om naar te kijken. Echt helemaal top. Beste optreden van de avond. Ik werd helemaal gek :d

En Nikki's 2e optreden was verder ook weer schitterend. Maar voor het eerste sinds een paar weken is ze even totaal van de kaart geveegd door Nathalie die hier laat zien iemand van wereldformaat te zijn. Dit alles is natuurlijk maar mijn mening. ;) Erg vet iig!

Nathalie - Nikki MOET de finale worden! :)

Ik ga morgen de optredens bekijken! Heb vanavond geen tijd gehad. Want er moest hier zonodig uri Geller gekeken worden! hehe.
Waarschuw beheerder
:respect: Nathalie:respect: wat kan die meid zingen niet normaal
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Haar 2e optreden was inderdaad een show waar je mond van openvalt! :o Echt geweldig!!!!!! (Y)
Waarschuw beheerder
Ik vond het niet zo'n geweldig optreden van Nathalee..
Oke ze heeft ontzettend veel energie en dat is zeker leuk om naar te kijken, ik vind het alleen zo jammer dat ze altijd eindigt met zo'n geschreeuw...
Vind ik geen zang meer hoor...alleen een hoop gebler...

Finale wordt denk ik Nathalee-Nikky en dan maar duimen dat Nikki um wint....

Voor Nederlandse begrippen ja

Ja en we zoeken een Nederlands Idool toch?
Nogmaals, niks mis met Nathalee en zeker leuk om naar te kijken maar ik vind het allemaal iets te veel van het goeie...
Waarschuw beheerder
Ik vond gisteren heerlijk om naar idols te kijken:)met de bigband.
Deze keer heeft idols echt goeie talenten in de show staan.
Terecht dat Nigel eruit is.
Denk dat volgende week Charlene eruit gaat,want laten we eerlijk zijn, ze kan heel goed zingen maar er staat geen idol,en daar draait het toch om.

Nathalie heeft inderdaad een hoop energie wat ik persoonlijk wel wat vind hebben,ze kan wel een show neer zetten.
Nikki en Nathalie zijn twee totaal verschillende mensen en dat is leuk om te zien in de finale.

Finale Nikki en Nathalie.
Nikki mag van mij winnen maar inderdaad ze komen er allebei wel.;)

Ben benieuwd volgende week.

Waarschuw beheerder
Fout gegokt ik d8 dat Nathalie er uit ging maar nee Nigel :bye:

Om eerlijk te zijn weet ik echt niet wie er in de Finale komt
zo ie zo Nikki !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gaat vast tussen nikki en nathalee...de finale!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op zondag 17 februari 2008 om 01:25:
Daarom. Ik ben benieuwd! Wat wordt het thema?

In de vorige shows was de halve finale altijd met gospelkoor.. Ik hoop het!!

Nikki was geweldig, echt super!! Nathalie deed het ook goed, maar op het laatste stuk van Proud Mary werd ik toch wat afgeleid van haar zang door andere zaken :X

Ik vind het zo zonde van Charlene.. Ze heeft een mooi koppie, kan geweldig zingen, maar wanneer ze op het podium staat gebeurt er zo weinig.. Maargoed, dat vind ik.

Nikki en Nathalie in de finale denk ik..
Waarschuw beheerder
donateur
Dat iedereen zo "negatief" over Charlene is hier.. Ik vind haar meer hebben dan Nathalie, ik vind haar zo schreeuwen idd... Ze is wel goed, dat hoor je mij niet zeggen, maar Charlene kan ook écht zingen..

Wat mij betreft de finale tussen Nikki en Charlene, maar we zullen zien hoe het volgende week gaat lopen.. Is echt afhankelijk van hoe die 2 het volgende week doen denk ik. Nikki mag van mij winnen in ieder geval!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jammer dat Nigel erut is, ma hij was idd echt de mindere dus terrecht dat hij ging!!

Ik vond Nathalee ook goed, ma ik ben toch voor Charlene en Nikki in de finale....Alhoewel ik vind dat Charlene niet een echte idool is..
Ligt eraan wat ze gaan zingen deze week, want daar zal ook veel vanaf hangen, dus een populair liedje zal zeker helpen (Y)

Ik hoop iig dat Nikki wint!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op maandag 18 februari 2008 om 08:54:
Dat iedereen zo "negatief" over Charlene is hier.. Ik vind haar meer hebben dan Nathalie, ik vind haar zo schreeuwen idd... Ze is wel goed, dat hoor je mij niet zeggen, maar Charlene kan ook écht zingen..

Ik ben het met je eens, Charlene kan écht zingen, maar als ze op het podium staat gebeurt er zo weinig! Ik had veel meer verwacht toen ze respect zong, maar dat is mijn persoonlijke mening!

Enne, ik zeg niet dat ik hoop dat Nathalie in de finale komt :) Dat geschreeuw en gekrijs ken ik onderhand wel :P

Waarschuw beheerder
Ik vind dat gescheeuw en gekrijs juist vet. Mits het gepast is. Zij kan dat iig echt supergoed.. weinig in de wereld die het zo goed kunnen als zij iig als je het mij vraagt. Volgens mij is Nathalie een typisch gevalletje van "you love it or you hate it" :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 21:11:
you love it or you hate it"

Denk ik ook ja!
Alleen i hate it :lol:

Waarschuw beheerder
Heb het helaas niet kunnen zien, wel van een afstandje kunnen horen..
Ik hoorde wel dat Charlene echt goed begon met dat liedje "Respect", en dat Nathalie ook erg goed was met dat liedje "Big Spender".
Nigel was verder ook wel goed.. En Nicky natuurlijk ook! :)

Maar ik vind het wel terecht dat Nigel eruit is..

Tsja , jammer dat Nathalie altijd een beetje schreeuwt en blert op het einde, maar dat is nou eenmaal haar zangstijl :).. Maar ik vind het toch wel leuk dat het alweer GIRL powerrr is b)

Natuurlijk hoop ik ook dat Nikki wint, maar ik kan niet zeggen wie beter is als ik kijk naar Nathalie en Charlene..
Ze hebben alle2 wel wat, alhoewel ik Nathalie wel meer een pop idool vind dan Charlene :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DP_ op zondag 17 februari 2008 om 21:54:
Ik hoop het

:no:

De nummers worden geselecteerd door Radio 538-dj’s Edwin Evers, Lindo Duvall, Dennis Ruyer, Frank Dane, Barry Paf en Tim Klijn. Ook de Radio 538-luisteraar heeft deze week een rol in de muziekkeuze van de kandidaten, die strijden om een plek in de finale. Via sms bepalen zij wat het derde nummer is dat de finalisten tijdens de halve finale gezamenlijk gaan zingen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 februari 2008 om 14:13:
De nummers worden geselecteerd door Radio 538-dj’s

ben benieuwd naar vanaaf :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik zeg CHARLENE!!!:D:D(Y):yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zeg Nikki :respect: geweldig zoals ze t nummer van Krezip zong(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RAY990 op zaterdag 23 februari 2008 om 20:42:
CHARLENE

is wel super vanavond!

Uitspraak van DP_ op zondag 10 februari 2008 om 16:22:
Nathalie

wordt een internationaal idool

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 februari 2008 om 20:49:
Nikki

is goed, maar niet HET :)
Waarschuw beheerder
Ik vind ze alle drie wel heel erg goed :yes:
Van Nathalie moet je houden...ik hou daar persoonlijk niet van..wat niet wegneemt dat ze heel erg goed is.
Nikki vind ik ook heel goed...is ook heel erg gegroeid de laatste weken..:yes:
Maar voor mij blijft Charlene de beste....heb gewoon meer met haar dan met Nikki.
Ik hoop dus echt op Charlene:D:D(Y)...we zullen zien zometeen wie er doorheen komt!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
KIPPENVEL bij Nathalie's versie van "No one"!! DAMN!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat zijn ze alle 3 toch stuk voor stuk GEWELDIG!!!!!

Ik weet echt niet wie ik de beste moet vinden. Maar stemtechnisch vind ik toch Charlene echt über! En Nathalie moet gewoon winnen! Nikki ook ontzettend goed natuurlijk, maar puur vakkundig bekeken 0.01% minder dan Charlene denk ik.

Het is gewoon heel erg jammer dat er vanavond iemand uit moet!!!!

Echt vette uitzendig! Nathalie was ook weer gruwelijk :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RAY990 op zaterdag 23 februari 2008 om 21:10:
Van Nathalie moet je houden...ik hou daar persoonlijk niet van..wat niet wegneemt dat ze heel erg goed is.

precies dat heb ik ook en hoor ik toch wel van meer mensen. Neemt niet weg dat ze steengoed is!

Uitspraak van Retteketet~ op zaterdag 23 februari 2008 om 21:09:
is goed, maar niet HET

dat denk ik dus wel, ze is HET gewoon heeft echt de "x-factor" en denk dat Charlene daarin iets tekort komt.

Uitspraak van RAY990 op zaterdag 23 februari 2008 om 21:10:
we zullen zien zometeen wie er doorheen komt!!

:jaja: ben erg benieuwd, wie heeft de meeste stemmers??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 23 februari 2008 om 21:14:
Echt vette uitzendig

maar ik stem niet..

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 februari 2008 om 21:15:
ben benieuwd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Retteketet~ op zaterdag 23 februari 2008 om 21:29:
maar ik stem niet..

Ik normaal gesproken ook niet. Maar deze keer heb ik maar even een uitzondering gemaakt. Omdat het zo'n goeie editie van Idols is dit jaar! :)

Echt wel balen dat er straks eentje uit moet. Ze zijn echt alle fucking goed gewoon!

Denk niet dat je dit ieder jaar gaat zien...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar hoe dan ook, over één ding bestaat denk ik toch geen twijfel: en datis dat Nathalie sowieso in de finale hoort! Zij is toch wel de overtreffende trap (dat dat nog mogelijk is...)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mee eens, zij was de reden dat ik idols niet door zapte

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nikki lijkt trouwens op Mariah Carey... :o

Ze is alleen wel een stuk lekkerder dan Mariah :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tja, je kunt onmogelijk spreken van "terecht" of "onterecht" denk ik. Maar hoe dan ook belooft het een prachtige finale te worden :)
Waarschuw beheerder
Dammmmm....ik baal echt dat Charlene eruit ligt...(zie enkele reacties van mij eerder hierboven waarom:()

Heb altijd in de jaren heen Idols gevolgt als het mogelijk was...maar deze editie slaat alles qua zangnivo en talent.
Ongelooflijke toppers deze keer:yes:(Y) deze laatste 3!!

Charlene blijft voor mij de winnaar...zoals Gordon ook al zei...Deze editie heeft 3 winnaars en ik ben het met hem eens!!:yes:
Charlene is pas 19...zij komt er wel:D:D:D:D

Nikki gaat nu winnen....zoveel is mij nu wel duidelijk..!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van RAY990 op zaterdag 23 februari 2008 om 23:17:
Charlene blijft voor mij de winnaar...zoals Gordon ook al zei...Deze editie heeft 3 winnaars en ik ben het met hem eens!!

Ja, helemaal mee eens!!!! Echt 3 winnaars idd. In edities waarin ze elkaar niet als concurrent gehad zouden hebben hadden ze allemaal gewonnen denk ik. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 23 februari 2008 om 23:12:
Maar hoe dan ook belooft het een prachtige finale te worden

:jaja: helemaal mee eens!(F)

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 23 februari 2008 om 22:20:
Nikki lijkt trouwens op Mariah Carey...

sinds Gordon dr met haar heeft vergeleken hebben ze dr krullen gegeven en lijkt ze dr qua uiterlijk zeker op:jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 februari 2008 om 23:20:
sinds Gordon dr met haar heeft vergeleken hebben ze dr krullen gegeven en lijkt ze dr qua uiterlijk zeker op

:jaja: Mooi vrouwtje! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Charlene heeft een leuke stem, is mooi, maar heeft het net niet vind ik. Beetje te saai op t podium :)

Nathalie vind ik meesterlijk , vond haar vanavond stukken beter dan Nikki terwijl ik eigk voor Nikki was :D

vond Nikki All My Life namelijk niet zo mooi zingen :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nikki gaat nu winnen....zoveel is mij nu wel duidelijk..!!

Nou, daar zal ik niet te zeker van zijn! Mijn favoriet is toch echt Nathalie.. en ik denk van velen! Nikki was ook ook mijn favoriet geworden de afgelopen weken, maar Nathalie heeft d'r met één dik optreden alweer van de troon geblazen! Nathalie is er zo één waarvan je er maar een paar in de wereld hebt. De absolute wereldtop is zij! Maargoed, we zien het volgende week wel. Wie wint maakt niks uit. Alle 3 verdienen ze in elk geval een carriére. Hopelijk gaat John Ewbank met ze werken. Hij is een topproducer!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben juist blij dat Charlene eruit ligt! Ze kan absoluut goed zingen en het is een hartstikke leuk meisje, maar zodra zij zingt, hoe goed het ook is, dan doet ze me verder niks. Ik krijg er geen kippevel van wat ik bij Nikki al een aantal keer heb gehad!

Waarschuw beheerder
Nikki gaat winnnen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig (L)

Waarschuw beheerder
Heb altijd in de jaren heen Idols gevolgt als het mogelijk was...maar deze editie slaat alles qua zangnivo en talent.
Ongelooflijke toppers deze keer deze laatste 3!!

Vind ik ook!!! Bij de vorige edities (zeker die met Rafaella) wist je echt al meteen wie er zou gaan winnen of wie er bij de laatste 3 of 5 zouden eindigen..
Ik vind ook dat er dit jaar echt veel goede talenten bij zitten(Y)(Nou ja , afgezien van Neill en Bas dan :x)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 februari 2008 om 23:20:
sinds Gordon dr met haar heeft vergeleken hebben ze dr krullen gegeven en lijkt ze dr qua uiterlijk zeker op

Ja, wat is zij toch veranderd zeg!! Nicky kwam echt als een soort van Altomeisje binnen met het liedje "Yesterday", en nu staat daar gewoon een topvrouw met een geweldige stem!
Echt heel anders..
Wat dat betreft is Nicky echt enorm gegroeid, en is Nathaly op 1 lijn gebleven..

Maar ik weet het niet, welke van de 2 er moet winnen. Aan de ene kant vind ik Nathaly een leuke en betere entertainer dan Nicky, maar vind ik Nicky wel meer een echte zangeres (zeker om ballads te zingen)..
Ze zijn alle 2 gewoon super !

En Charlene heeft de 3de plek verdient. En mag ze trots op zijn (Y) Heb lang moeten wennen aan haar... ze was wel altijd goed , maar ze "raakte" me niet.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 februari 2008 om 14:13:
De nummers worden geselecteerd door Radio 538-dj’s

Ik vond dat ze best moeilijke nummers hadden om te zingen.. vooral dat 1ste nummer van Nathaly, maar ze deed het echt goed ! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zit trouwens op youtube nu filmpjes te kijken van Boris. Had dat jaar heel Idols niet gevolg. Maar die gast was ook goed trouwens zeg :O

Waarschuw beheerder
Laat es een filmpje zien dan :cheer: !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Vette soul in z'n stem en performance! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 16:53:
En Charlene heeft de 3de plek verdient. En mag ze trots op zijn Heb lang moeten wennen aan haar... ze was wel altijd goed , maar ze "raakte" me niet.

Juist!

Leuk meisje met een goeie stem.. niet meer niet minder!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 februari 2008 om 23:23:
Charlene heeft een leuke stem, is mooi, maar heeft het net niet vind ik. Beetje te saai op t podium

Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 07:58:
Ik ben juist blij dat Charlene eruit ligt! Ze kan absoluut goed zingen en het is een hartstikke leuk meisje, maar zodra zij zingt, hoe goed het ook is, dan doet ze me verder niks. Ik krijg er geen kippevel van wat ik bij Nikki al een aantal keer heb gehad!

eens! :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik denk dat Nikki wint, maar hoop Nathalie.

Waarschuw beheerder
Nathalie is zeker wel de beste! :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 18:54:
Ik denk dat Nikki wint, maar hoop Nathalie.

Mijn gevoel zegt het tegenovergestelde..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van DP_ op zondag 24 februari 2008 om 21:49:
Mijn gevoel zegt het tegenovergestelde..

Let's hope so :woop:

Waarschuw beheerder
Idols-finalisten Nathalie en Nikki zingen zaterdag allebei een duet met een internationale superster
:-o Ben heel erg benieuwd wie dat zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 februari 2008 om 22:03:
Let's hope so

Ik hoop het niet :P
Waarschuw beheerder
donateur
Heb het net gekeken op mn laptop maar WAT WAREN ZE GOED ZEG!!!! (L)

Echt super! Ook Charlene, vind haar ook echt wel wat hebben!
Heeft de jury ook nog gezegd wat ze er van vonden net voor de uitslag? Daar ben ik wel benieuwd naar maar kan het nergens terug vinden...

Van mij hadden ze alle 3 mogen winnen :lol:
Supermeiden!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van VS* op maandag 25 februari 2008 om 21:43:
Ook Charlene, vind haar ook echt wel wat hebben!

Wel wat hebben? Zij was super man! :P Charlene is technisch heel erg sterk! (L)

Maar verder waren ze alle drie heel erg goed idd. Idols heeft idd dit jaar gewoon 3 winnaars :jaja:

Maar hoe heb je het bekeken dan? Filmpjes van youtube of gewoon de hele uitzending op van www.idols.nl ?

Waarschuw beheerder
Ze hebben het op tv wel steeds over Idols

Maar iedereen zegt dat Nikki wint
wat ik wel hoop xD

Maar er kan van alles gebeuren

het kan zo dat Nathalie wint

Maar ik denk dat alle Charlene fans naar Nikki gaan

Maar ach we zien het zaterdag wel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 25 februari 2008 om 21:46:
Wel wat hebben? Zij was super man! Charlene is technisch heel erg sterk!

Ok, zacht uitgedrukt idd, ik ga met je mee ;)

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 25 februari 2008 om 21:46:
Maar hoe heb je het bekeken dan? Filmpjes van youtube of gewoon de hele uitzending op van www.idols.nl ?

Beide. Heel de uitzending via uitzending gemist en de uitslag op Youtube.. Maar nergens staat het jurycommentaar op het einde, niet dat ik heb kunnen vinden dan..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op maandag 25 februari 2008 om 22:33:
Maar nergens staat het jurycommentaar op het einde, niet dat ik heb kunnen vinden dan..

ze hebben allemaal niet gezegd wie eruit moest ze vonden echt dat idols 2008 3 winnaars heeft en dat is ook zo:jaja:
Tis dat er maar eentje kan winnen maar anders........

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 22:18:
iedereen zegt dat Nikki wint

aan deze Poll te zien ook :jaja:
https://partyflock.nl/topic/998290:Wie_wint_IDOLS_2008_Nikki_of_Nathalie

Waarschuw beheerder
Ja xD ach we zien het zaterdag wel xD
Waarschuw beheerder
Ennnnnnnn...Wie wordt het???:D

Nikki...dan maar. Charlene was mijn favoriet(Y)
Nathalie is niet mijn stijl...al is ze heel goed:yes:

23.00 uur weten we het;)

Waarschuw beheerder
donateur
Relaxt optreden van Nathalie zonet :D :D

Was meteen weer helemaal vrolijk B)
Waarschuw beheerder
donateur
Idols is nep

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nederland is te klein voor Nathalie...komt wel goed met dat podiumbeest.

En Nikki gaat absoluut net zo'n geweldige glansrijke carriere tegemoet als Rafaela, Boris en Jamai :nocheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 1 maart 2008 om 23:24:
Nederland is te klein voor Nathalie...komt wel goed met dat podiumbeest.

Mee eens :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Profiel 11580 op zaterdag 1 maart 2008 om 23:09:
Nikki terecht gewonnen

:jaja:

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 1 maart 2008 om 23:24:
En Nikki gaat absoluut net zo'n geweldige glansrijke carriere tegemoet als Rafaela, Boris en Jamai

weet wel zeker van niet, zij is echt wel van een veel hoger niveau dan alle voorgaande Idols!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hmmm, boris moet je niet uitvlaggen.. die was ook heel goed! Maar hij heeft dat commerciele gedoe gedag gezegd en is nu meer in de "underground" bezig geloof ik :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 maart 2008 om 23:26:
weet wel zeker van niet, zij is echt wel van een veel hoger niveau dan alle voorgaande Idols!

Ja, misschien wel...maar als ik haar dan toch weggezongen zie worden door Trijntje Oosterhuis gisteren, weet ik al wat het gaat worden: 14-in-een-dozijn-achtergrondzangeres-loopbaan...want van d'r uiterlijk moet ze het (net als Trijntje) ook niet hebben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik wist vanaf de auditie's dat Nikki ging winnen :D

hehe idols ook weer gebeurd :D

& Dat ws met Raffaela ook zo ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 maart 2008 om 08:33:
Ja, misschien wel...maar als ik haar dan toch weggezongen zie worden door Trijntje Oosterhuis gisteren

Vind je dat echt? :O Ik vond nikki gister juist gister beter klinken :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond nikki en trijntje behoorlijk op elkaar lijken qua zang, dat is waarschijnlijk ook de reden dat als ze samen zongen het niet helemaal zuiver klonk...
Waarschuw beheerder
Ben blij dat Nikki heeft gewonnen die gunde ik het meer en trouwens die Nathalie had altijd van die domme antwoorden.

Waarschuw beheerder
donateur
Nathalie is volgens mij ook niet helemaal snugger !:) Maar ze is wel erg goed! Ze komt er sowieso wel!

Nikki (L)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 maart 2008 om 04:43:
Hmmm, boris moet je niet uitvlaggen.. die was ook heel goed! Maar hij heeft dat commerciele gedoe gedag gezegd en is nu meer in de "underground" bezig geloof ik

:yes: Klopt, hij nu meer actief in de jazz-scene. Niet echt commercieel dus.:no: En hij is daar erg succesvol.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 maart 2008 om 15:03:
Nathalie is volgens mij ook niet helemaal snugger

Hmz volguns mij ook nie.
Waarschuw beheerder
vond door heel idols de antwoorden van natalie altijd irritant, ze legde het er allemaal zo dik boven op, vond het vrij nep altijd.

nikki mooie meid, supet stem
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van YOURI*teaser* op zondag 2 maart 2008 om 16:17:
nikki mooie meid

Nou Nathalie is ook wel een mooie meid maar Nikki gaat 't veel meer maken denk ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P.riscilla op zondag 2 maart 2008 om 16:42:
Nou Nathalie is ook wel een mooie meid maar Nikki gaat 't veel meer maken denk ik.

Waar slaat het op dat je steeds je tekst klein maakt?:s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Arno op zondag 2 maart 2008 om 15:31:
Klopt, hij nu meer actief in de jazz-scene. Niet echt commercieel dus. En hij is daar erg succesvol.

Onder welke naam?:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 maart 2008 om 17:13:
Waar slaat het op dat je steeds je tekst klein maakt

omdat die verschillende TEKSTEN er niet voor niks zijn???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 maart 2008 om 17:14:
Onder welke naam?

Als het goed is gewoon onder zijn eigen naam.

Waarschuw beheerder
inc. achternaam of of gewoon alleen "boris" ?
Waarschuw beheerder
Nikki terecht gewonnen (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Laat iedereen zich de vraag maar stellen: Ga ik het eerstvolgende album van Nikki kopen?

Als je daar volmondig JA op kunt zeggen, terwijl je dat bij zowel Rafaela, Boris en Jamai niet kon, dan heeft de carriere van Nikki enigszins kans van slagen.

Ik koop dus absoluut helemaal niks van Nikki. Net zoals ik dat ook niet van de vorige Idols-artiesten deed.

Nikki? Daar horen we weinig meer van wat mij betreft :bye:

PS downloaden geldt ook mee ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had even de uitslag op internet bekeken! Toen Martijn riep dat Nikki had gewonnen zag je die blik :@ van die vriendin van Nathalie die altijd in het publiek zit! Oeiii als blikken konden doden..... :dood:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja, logisch toch... ze zijn toch voor hun vriendin. Toch niet voor Nikki?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 maart 2008 om 20:11:
Nikki? Daar horen we weinig meer van wat mij betreft

Ga ik je in ongelijk geven.. Ik denk dat in Idols 4 het meeste talent zat ten op zichte van alle andere edities. Ik vind alleen de eerste single van Nikki een beetje ongelukkig gekozen... Doet mij erg denken aan Jamai's Step right up. :dood:

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 maart 2008 om 18:29:
inc. achternaam of of gewoon alleen "boris" ?

Alleen voornaam

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 maart 2008 om 21:19:
Ja, logisch toch... ze zijn toch voor hun vriendin. Toch niet voor Nikki?

Ja snap dat er enigzins een teleurstelling is, maar kom op zeg.. dit was wel heel erg vuil! Net alsof 2e niet goed genoeg is..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 maart 2008 om 21:51:
Ja snap dat er enigzins een teleurstelling is, maar kom op zeg.. dit was wel heel erg vuil! Net alsof 2e niet goed genoeg is..

Ach ja, je weet niet hoe ze het opgevat hebben hè. ;) Misschien zit er meer achter ofzo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Arno op zondag 2 maart 2008 om 21:42:
Ik vind alleen de eerste single van Nikki een beetje ongelukkig gekozen... Doet mij erg denken aan Jamai's Step right up.

ja daar moest ik ook heel even aan denken:jaja: Hoop dat het veranderd als je em vaker hoort

Uitspraak van DJ Arno op zondag 2 maart 2008 om 15:31:
Klopt, hij nu meer actief in de jazz-scene. Niet echt commercieel dus. En hij is daar erg succesvol.

precies en daarom roepen de "kenners" hier dat t eendagsvliegen zijn maar ze zijn alleen in een ander genre/vakgebied terechtgekomen.
Niet commercieel wil niet zeggen niet succesvol:-)

maar als ik haar dan toch weggezongen zie worden door Trijntje Oosterhuis gisteren, weet ik al wat het gaat worden: 14-in-een-dozijn-achtergrondzangeres-loopbaan...want van d'r uiterlijk moet ze het (net als Trijntje) ook niet hebben

gelukkig denken de meeste mensen daar net anders over!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van DJ Arno op zondag 2 maart 2008 om 21:42:
vind alleen de eerste single van Nikki een beetje ongelukkig gekozen... Doet mij erg denken aan Jamai's Step right up.

Kansloos dus
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 maart 2008 om 23:19:
gelukkig denken de meeste mensen daar net anders over!

Dus jij gaat het album van Nikki kopen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 3 maart 2008 om 07:46:
Dus jij gaat het album van Nikki kopen?

downloaden :jaja:

Waarschuw beheerder
want van d'r uiterlijk moet ze het (net als Trijntje) ook niet hebben

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 maart 2008 om 20:11:
Ga ik het eerstvolgende album van Nikki kopen?

Nee, maar ik ben wel nieuwsgierig ernaar.

Even off topic, die CD van Alain Clarke, die is ok! (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van !! * Chellie O:) op maandag 3 maart 2008 om 17:07:
niet zo blij met de uitslag

Kun je zalf voor krijgen ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nikki nu bij Jensen met d'r enorme hit...WAT IS HET TOCH EEN KUTNUMMER!!!! :roflol: EN SHE'S FUCKING UGLY TOO!!! :roflol: :rot:

Enfin, da's mijn mening :woep:

Waarschuw beheerder
Lelijk?:| Fuck you, zij is echt wel lekker hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 23:48:
Fuck you

:loser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 23:48:
Fuck you, zij is echt wel lekker hoor!

Je mag haar gewoon ook lekker vinden zonder mij te fucken hoor :rot:

Kwestie van smaak :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 19:52:
Je mag haar gewoon ook lekker vinden zonder mij te fucken hoor

Kwestie van smaak

Nee, niks je moet je bek houden over Nikki! Wat denk je wel niet, mafkees! Als je nog een keer zoiets zegt, weet ik je te vinden, maat!
Tssss, gek!

:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 20:47:
Nee, niks je moet je bek houden over Nikki! Wat denk je wel niet, mafkees! Als je nog een keer zoiets zegt, weet ik je te vinden, maat!
Tssss, gek!

:aai:

Waarschuw beheerder
(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 19:52:
Kwestie van smaak

:jaja: jammer dat sommige mensen dat niet hebben:-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 22:17:
jammer dat sommige mensen dat niet hebben

Mensen mensen, laat een ieder toch een mening hebben,mijn hemel... :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 22:19:
Mensen mensen, laat een ieder toch een mening hebben,mijn hemel

Moet dat? Heb liever dat iedereen mijn mening deelt :-p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 22:24:
Heb liever dat iedereen mijn mening deelt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 22:17:
Kwestie van smaak

:jaja:jammer dat sommige mensen dat niet hebben:)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Op naar idols 5 ?

Ja of Nee ?

Waarschuw beheerder
donateur
Ollie en Tiffany gaan samenwonen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 maart 2008 om 07:34:
Ollie en Tiffany gaan samenwonen

Lol... das ook snel zeg!