ga cupido spellen met een beetje zitten te zeiken
allebie kappen stelletje debielen.
allebie kappen stelletje debielen
die zin snap ik niet
ik kwam er ook al niet uit
Wat voor niveau verwachten jullie dan van iemand die een topic over idols opent?
aardige sociale werkplaats dan hey.
Uitspraak van infinity ! op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:06:
ga cupido spellen
c-u-p-i-d-o-
Gordon: Heb je je make up zelf gedaan?
"Ja"
Gordon: Je bent je snor vergeten
Ik vind dat echt niet kunnen gewoon, die gordon is echt zo'n kneus.
Waarom moet zo'n meisje helemaal de grond ingetrapt worden.
Ja het blijft Idols en je weet van te voren waar je je voor laat gebruiken, maar dit ging te ver,
en dan vooral omdat ze dat meisje belachelijk maakte vanwege haar handicap en die opmerking over haar snor.
en als je die op hun nummer zet kan dat nog wel.
Maar om dan zo'n onzeker meisje zo te pakken en niet alleen door gordon maar de hele uitzending werd ze belachelijk gemaakt en dat had helemaal niks meer met het programma te maken echt te triest voor woorden.
Ik vind dat echt niet kunnen gewoon, die gordon is echt zo'n kneus.
Waarom moet zo'n meisje helemaal de grond ingetrapt worden.
Ja het blijft Idols en je weet van te voren waar je je voor laat gebruiken, maar dit ging te ver,
en dan vooral omdat ze dat meisje belachelijk maakte vanwege haar handicap en die opmerking over haar snor.
Jerney is de enige die haar gezicht nog een beetje in de plooi kan houden (I know, lachen is moeilijk met al die botox) maar je ziet wel dat zij de enige is die nog beetje haar best doet om daadwerkelijk te luisteren naar de zanger(es) voordat ze haar oordeel klaar heeft.
hij moet iedereen een eerlijke kans blijven geven
Wat ik ook jammer vind is dat er zoveel gefocust wordt op al die (niet zulke goeie, nogal trieste) mensen VOORDAT ze auditie doen. Ik wil meer audities zien, en minder gezeik over het privé-leven van een of andere nerd in zijn kelner-kleding met z'n Turkse vriendin of een gedrocht dat op tv verkondigd dat ze fotomodel is en sexy in de camera kan kijken, waarna ze in de camera keek en ik bijna een hartverzakking kreeg (zo'n Frankenstein had ik nog nooit gezien).
Wat ik ook jammer vind is dat er zoveel gefocust wordt op al die (niet zulke goeie, nogal trieste) mensen VOORDAT ze auditie doen. Ik wil meer audities zien, en minder gezeik over het privé-leven van een of andere nerd in zijn kelner-kleding met z'n Turkse vriendin of een gedrocht dat op tv verkondigd dat ze fotomodel is en sexy in de camera kan kijken, waarna ze in de camera keek en ik bijna een hartverzakking kreeg (zo'n Frankenstein had ik nog nooit gezien).
Maar aan de andere kant, het zijn ook maar gewoon mensen die auditie komen doen, en ookal is het dan nog zo'n lelijk wijf of een sukkel met een turkse vriendin,
en als je zulke zielige/onzekere mensen nodig hebt om grappig te zijn zegt dat volgens mij meer over jezelf dan over hun
Uitspraak van Sint Jan op woensdag 24 oktober 2007 om 11:47:
en als je zulke zielige/onzekere mensen nodig hebt om grappig te zijn zegt dat volgens mij meer over jezelf dan over hun
Uuhhhhh ik had het niet over mezelf hoor, maar ik had het over Gordon !
met die snor was tantoe hard
Wat een gelul, dat vrouwtje had echt wel een goeie stem, die werd gewoon niet doorgelaten omdat ze wat aan de forse kant was ("je hebt gewoon niet de uitstraling van een Idol").
Het ligt volgens mij gewoon aan je uitstraling.. ik vond die vrouw geen uitstraling hebben..ik zou haar ook niet meteen een toilletmevrouw noemen.. maar naar mijn mening hadden ze er wel een beetje gelijk mee.
krij tog almaal de kolere,bij voorbaat kansloos..mooie tv
Gordon gaat VEEL te ver met zijn opmerkingen. Plus, hij ging totaal niet professioneel om met het feit dat veel mensen nog aan hun auditie moesten beginnen voordat hij al over ze heen kwam. Hij begon bij sommige mensen (zoals Kukhi) al te zeiken voordat ze een noot gezongen had. Kom op zeg, geef die mensen een kans, auditie doen IS doodeng, maak het ze niet NOG moeilijker!
dols is alles behalve professioneel, het is op een kinderachtige en goedkope manier de pubers van Nederland bezig te houden met een plaat die gelukkig alleen bij een zender als tmf een paar keer te zien is
Wel grappig van dat dikke meisje die wat aan d'r schildklier heeft en toch door was
Om deze kerel (op de achtergrond dus ) heb ik nog wel ff moeten lachen..
wat een droogkloot
Gido Gortworst
wendy nog ff op de'r bek pakken ,whahaha kansloos
jaa die swa was echt te grappig. leek wel dr pooier ofzo
Wel grappig van dat dikke meisje die wat aan d'r schildklier heeft en toch door was. Die zong ook idd wel goed. En dat laatste optreden met die wijsneus die filosofie studeerde was hilarisch
Wel grappig van dat dikke meisje die wat aan d'r schildklier heeft en toch door was
Wat een lief meisje, mooi stem ook.. jammer dat ze er niet uitziet..
Maar zijn veel donkere mensen die goed kunnen zingen
Nee, die gast met dat hoge stemmetje dan... heb me doodgelachen zeg
OMG. Ik heb me weer kapot gelachen. Dat gesminkte wijf was zo lelijk.
Om deze kerel (op de achtergrond dus) heb ik nog wel ff moeten lachen..
Om deze kerel (op de achtergrond dus ) heb ik nog wel ff moeten lachen..
wat een droogkloot
Hoe oud issie dan..
waarom is de minimum leeftijd dan 15
Zo, voorrondes voorbij, dus ik ga niet meer kijken
dat meisje in die rolstoel was echt geweldig gewoon
dat die gozer doorging die ze tekst telkens vergat whaha
dat die gozer doorging die ze tekst telkens vergat whaha
Wel jammer dat het meisje in die rolstoel niet door ging vond haar wel goed
.. echt een schattig meisje
Ja vond ik ook wel jammer Maar die dikke vond ik echt stom.. volgens mij lieten ze haar alleen maar door omdat ze een beetje medelijden of respect hadden omdat ze zo dik is
beetje eten kan geen kwaad..
Dat joch van die zingende familie jankt echt TE veel zeg
Beetje intelligentie kan ook geen kwaadWendy heeft een prima figuur hoor
![[img width=186 height=104]http://data.rtl.nl/_internal/cimg!0/7o3lngg40ojob13umbe40a67qz7x9lw.jpeg[/img]](http://data.rtl.nl/_internal/cimg!0/7o3lngg40ojob13umbe40a67qz7x9lw.jpeg)
Hihi inderdaad Volgens mij is dat omdat ie het echt zoooo graag wilt.. en volgens mij ook omdat heel zijn familie vind dat ie echt door moet gaan, volgens mij staat ie onder druk arm ventje.
Die dikke met dat afrokapsel en die dikke tieten gaat volgens mij winnen
Dat is dus Nathalie.. ik vind haar irritant, maar ook goed..
Ik vind er een aantal HELE goede tussenzitten!!!!!
Ow ja, Bas heet die jongen die ik goed vond!
En dat andere meisje die dat nieuwe nummer van Anouk zong was ook top!!
En Neil is ook weer door en hij moest weer huilen een beetje..
En Neil is ook weer door en hij moest weer huilen een beetje
wat een ontiegelijk vieze kwal is dat zeg!! media geile famehoer!
Daar zit ook wel wat in.
ik vond die blonde jongen beter dan hem (en lekkerder )
k heb een gevoel dat Nathalie gaat winnen
Welke bedoel je? Toch niet dat vreselijk misselijke ventje die zo vreselijk van zichzelf overtuigd was en zo irritant overal moest opvallen he? Zo, dat jochie wilde ik echt heel hard schoppen
wat een ontiegelijk vieze kwal is dat zeg!! media geile famehoer!
blij dat die gast eruit is!!!
Welke bedoel je? Toch niet dat vreselijk misselijke ventje die zo vreselijk van zichzelf overtuigd was en zo irritant overal moest opvallen he? Zo, dat jochie wilde ik echt heel hard schoppen
Of bedoel je die langere gast die een Nederlandstalig nummer zong? Die vind ik namelijk wel een goeie stem hebben...
Maakt het eigenlijk dan zoveel uit welke ik bedoel ? Gaat er toch om dat ik mn eigen mening heb... .. relax !
Qua jongens zit er niet veel tussen
Hoe heet trouwens die ene nou die dat nummer van Anouk zong?
Sandy er uit
Ik ben t er echt niet mee eens dat Sandy eruit is!!
Waarom kijken jullie hier naar?
Waardeloze troep, altijd al gevonden. Popmuziek
Moet je ze nu zien, zit ik hier naar zo'n een of andere arrogante wannabe diva te kijken terwijl het voetbal al een half uur geleden had moeten beginnen
Het jammere van Idols is dat er altijd gestemd wordt op de leuke jongens enzo. De zangkwaliteit boeit de stemmers niet, omdat ze 15 zijn.
Het jammere van Idols is dat er altijd gestemd wordt op de leuke jongens enzo. De zangkwaliteit boeit de stemmers niet, omdat ze 15 zijn.
Precies, daarom is ook die Sandy eruit en niet 1 van de jongens...
Ja, ze was misschien wel arrogant enzo. Maar dat was volgens mij ook gewoon maar een beetje voor de grap hoor.
Of ging ze ook echt naar om met anderen?
Iig vond ik wel dat ze een ruige stem had. Ik wil d'r best een paar nummer horen maken iig....
Een idol moet goed bij het publiek liggen.. en iemand die arrogant en verwaand overkomt die ligt dat niet en krijgt ook geen stemmen. Ongeacht de zangkwaliteiten!
Een knap jochie van 18 ligt nou eenmaal wel goed bij de 15 jarige meisjes en aangezien dat de doelgroep is.. Althans de meeste van de kijkers.
Spijtig maar waar!
tiffany wat een moppie is dat
en Jammer dat Olie der uit is vind het sneu voor tiffany
maar ja publiek is de baas he
Nathalie: ''De liedje die ik ga zingen''..
tiffany wat een moppie is dat
ollie eruit.. hmm zal wel komen omdat ie heeft gezegd iets met haar te hebben en nu stemmen die 12 jarige niet meer
Dat jury-commentaar lijkt ook nergens op! Vooral van Eric van Tijn. Mijn god.
maar die Mirjam... jeeezus wat zong die vals zeg ! Echt belachelijk dat ze door ging, want ik vind het ook een saaie muts
Persoonlijk vind ik dat Eric wel erg negatief is..
wat een gehaktballen doen er mee zeg..
ollie eruit.. hmm zal wel komen omdat ie heeft gezegd iets met haar te hebben en nu stemmen die 12 jarige niet meer
denk dat Wendy trouwens ook wel word bedankt voor het overdreven verkondigen van die relatie van Ollie en Tiffany!
Heeft hem ook behoorlijk wat stemmen gekost!
Tja, volgende week moeten ze Nederlandse liedjes gaan zingen. Ik ben benieuwd in hoeverre ze dat dan kan
van mij mag die bas er als eerste uit
en die Neil ook!!!
Volgens mij is ze gewoon nederlands toch??
ja dat vind ik nou ook als ik dan wat aan het smse ben kan ik dus helemaalniet meer naar de tv kijke heeeel erg naar!
ja ik kijk verder niet zo veel tv. maar ik ga nu echt slapen. anders kots ik hier zo de boel onder
doei
ja tuurlijk. maar ik hou eigenlijk helemaal niet zo van dat idols concept(door commercieel publiek de boel verkloten door ze te laten smsen ). maar dit jaar zitten er eindelijk eindelijk eens goeie bij.
gebeurt niet vaak.
een idool is nooit echt gevonden, en dat gaat ook niet gebeuren
die jongen die vorige week eruit ging weet precies hoe het spelletje ging
het gaat er niet om of je kunt zingen of niet, maar om de hoeveel minderjarige fans je hebt die geen fuck om muziek geven
de jury bestaat uit mensen die dat donders goed weten, want daar valt geld uit te halen, maar zij hebben ook naam gemaakt
idols is een niet te lang houdbaar product
Vond Tiffany, Nicky en Nathalie gisteren de beste. Maar ik vind ook dat de jury soms af en toe wel een beetje veel te zeiken heeft hoor...
Vooral over Nathalie , het ene moment moet ze zich weer inhouden en het andere moment moet ze juist wat meer los komen wat is het nou ?
heerlijk was dat
maar ook best wel irritant! Alleen al hoe ze praat...
idols is een niet te lang houdbaar product
Mijn god, dat is pas zingen!
Maar die Charlene gaat denk ik wel ver komen hoor. Anders zal het echt een schande zijn
Absoluut! Maar denk je niet door haar "chille" houding dat het haar kop gaat kosten!? Toen de vraag aan haar gesteld werd van: "wat vind je van Idols tot zover"!? Toen bleef ze rustig, en begon ze over het feit dat ze het wachten een beetje zat was. Nou, ik weet niet of dat goed overkomt op het publiek dat smst. We zullen zien!
Idols 1 2 & 3 waren veel leuker vind er nu niks meer aan
Maar het gaat toch om de wedstrijd
Ik denk dat we in de toekomst vast nog wel wat van sommige Idols en mensen die er nu aan mee doen wat kunnen horen
Daar ben ik het echt keihard NIET mee eens! Ik vind juist dat de kwaliteit steeds hoger wordt! TOP!
Idols 1...pffff...laat me niet lachen. Wat een drama finale! Jim en Jamai.
sommige kunnen best oke zingen hoor (charlene en die nathalie), maar ik vind het altijd zo kansloos dat die mensen zich zo onderdanig stellen aan dat programma.
ze mogen niet eens hun eigen nummers zingen en ze zien er allemaal niet uit tijdens die liveshows. vooral die gasten.. als ze mij in zon pakkie zouden willen hijsen (niet dat er ooit een haar op mn haar denkt om mee te doen), verklaar ik ze echt voor gek!
en ze zien er allemaal niet uit tijdens die liveshows. vooral die gasten.. als ze mij in zon pakkie zouden willen hijsen (niet dat er ooit een haar op mn haar denkt om mee te doen), verklaar ik ze echt voor gek!
geen talenten aanwezig, alleen met badmkamerzangers waarvan ze nog iets proberen te maken of zelfs zangles moeten geven, apart hoor
als ik een ster wou worden, wou ik muziek zelf maken en fans hebben die mijn muziek mooi vinden
nou als iemand eruit kan is hij t wel en anders Neil
Eric van Tijn..rot op, je hebt geen verstand van muziek! Als je dit niet goed gezongen vond, dan heb je geen oor voor muziek.
Bas zong op een aantal schoonheidsfoutjes...echt goed! Lekker hard...duidelijk...! Ik vind zijn stem ehct goed! Als je hem vergelijkt met Nigel, dan mag Nigel van mij we
wij zijn eigenlijk nutteloos als jurylid!"
Goezo Gordon! Eindelijk is iemand die Nederland wakker schut. Ben blij met hem als jurylid.
Ik vond Bas echt bar SLECHT! En Nigel gewoon goed.. Nigel danste ook leuk en Bas stond er bij als een zoutzak! Vooral iederee keer dat ''maaaaaaaanic'' kwam er zo onwijs vals uit!
Mirjam er uit wat vinden jullie daarvan ?
Neil zong echt vreselijk!
maar wat Gordon daarna zei van: 'Goed gedaan, top optreden!!',
was nog veel erger
Ik haat die Gordon echt ze hadden hem er noooit bij moeten doem
Ik hoor trouwens niemand hier over het optreden van Nathalie... vonden jullie dat niet spectaculair vet?
Neil zong echt vreselijk!
maar wat Gordon daarna zei van: 'Goed gedaan, top optreden!!',
was nog veel erger
Ik haat die Gordon echt ze hadden hem er noooit bij moeten doem
Vooral iederee keer dat ''maaaaaaaanic'' kwam er zo onwijs vals uit!
Kijk..even over Bas. Hij ziet er totaal niet uit als artiest, en danst ook niet als een artiest. Maar iets in zijn stem vind ik gewoon cool. Vooral toen hij dat nummer van Queen in het begin. Moest zelfs heel even denken aan Freddy van Queen. Ik ben persoonlijk gecharmeerd van een mannenstem die hoge noten kunnen bereiken. Ik noem de leadzanger van Europe bijvoorbeeld. Of de leadzanger van Foreigner. Of van Queen. Geweldig die stemmen van hun!! En Bas doet me daar een beetje aan denken.
Overigens denk ik dat Idols hier echt van gaat leren. Volgend jaar zal er een ander systeem komen. Want Gordon heeft echt een statement achter gelaten door zijn commentaar. En zeg nou zelf. Alle mensen die er nu uit zijn, hadden absoluut qua zang nog lang niet weg moeten zijn.
Ik vind Nigel juist geen kracht in zijn stem hebben. En hij zong soms echt vals.
niet qua zingen, maar een paar afleveringen geleden ook, komt ze zo heel zielig die trap aflopen: 'Heb ik nu niet genoeg mijn best gedaan... Om NIET door te zijn YEAHH' dikke scene maken
ze kan zo aandacht trekken
Weet je eigenlijk wel wat dat betekent?
Ik HAAAAAAAT Nathalie
Ze zingt wel goed, maar ze overdijft zo verschrikkelijk
Een paar afleveringen geleden ook, komt ze zo heel zielig die trap aflopen: 'Heb ik nu niet genoeg mijn best gedaan ...' dikke scene maken
bas is gewoon een druiloor die niet kan zingen,
kamprat
Wie is dat?
Met zn hele kampratte familie
Die neil?
Met zn hele kampratte familie
Wij zeggen altijd kamper. Ken het woord kamprat niet.
Nederland is echt te klein voor deze dame. Dit is gewoon wereldklasse! Hoort echt in Amerika te staan zeg...
Dit meen je toch niet serieus he.
pPPFFF
hoop dat bas doorgaat...
Was die nathalie niet die oudere vrouw?
Als 1 van hun vanavond eruit gaat, dan stop ik met Idols kijken.
Ik heb toch maar 1 keertje gestemd.
Heb nog eens goed naar Pauline gekeken, dat mens lijkt wel 45.
Ik denk persoonlijk dat ze mijn stem nodig heeft
ow.. Ben je helderzient
Eindelijk Bas eruit! Hoewel ik vond dat ie het dit keer wel ok deed..
Tiffany was idd slecht zeg.. pfff Klonkt echt niet en ze past idd beter in een meiden band .
Kan me nog wel herrineren dat die Thessa van "so you wannebe a popstar" ook dat nummer zong met Glanis Grace.. nou dat klonkt echt stukken beter !! Die had in dit programma moeten staan, ze had verder trouwens ook een erg mooi koppie..
Overigens vind ik dit een hele leuke Idols Ik vind em anders dan de andere keren, en ik denk dat het programma meer bereikt en beter is dan X-factor Blijkt toch maar weer dat er nog genoeg talenten in Nl rondlopen
Volgende keer Britse muziek.. hmm ben benieuwd , raar thema
Ik heb de filmpjes nog eens gekeken, maar ik krijg zelf gewoon tranen in mn ogen van Nikki, wat was dat een optreden zeg!
Nou, Nikki deed het weer super goed.
Ik hoop dat Nigel eruit gaat, maar ik denk toch dat Tiffany er vanavond uitligt
het maakt mij niet uit als het maar 1 van hun is, de rest was echt stukken beter vanavond!
Vond het nummer van Charlene niet echt lekker vanaaf en Nathalie ging weer helemaal uit dr dak maar ik werd er vanaaf een beetje nerveus van,dit kunstje ken ik nou wel van dr.
Hahahaha... nou ik hoop dat je een grapje maakt
Nikki kan wel eens de underdog zijn! Waar 2 honden vechten om één been loopt de derde er lachend mee weg. En die derde is zij.
Maar Nikki is op dit moment de beste en m'n favoriet iig
Wie o wie gaat er volgende week er uit ?
qua persoonlijkheid hoop ik al helemaal niet dat Nikki zo wordt.....
en wie zijn die 2 honden dan? Nathalie en Charlene???
Ik vond Neil ook goed hoor ik hoor daar niemand over dus ik d8 dan doe ik het
Pauline was trouwens ook erg goed hoor.
Eigenlijk wat Gordon allemaal vertelde, daar ben ik het mee eens.
& Ik vond Neil ook goed hoor ik hoor daar niemand over dus ik d8 dan doe ik het
Ik weet het wel zeker dat het weer girl power word
Charlene had een nummer wat ik tamelijk irritant vond en ik denk ook niet dat ze hiermee kon laten zien wat ze kan. Zonde!
Tiffany was redelijk. Ze zong best wel goed. Maar ze mist toch de echte kracht in haar stem.
Nigel vind ik echt niet boeiend. Die had van mij op basis van deze aflevering weg gemogen. Eigenlijk wat Gordon allemaal vertelde, daar ben ik het mee eens. HET PAKT NIET.
Heel onterecht dat Paulien eruit moest ja... Neill had er gewoon uitgemoeten!
Vind Gordon wel cool Hij doet het gewoon
Charlene valt me ook wel een beetje tegen, compleet van slag omdat ze 2x slecht commentaar krijgt... Laatste gedeelte op de kruk snap ik dan nog wel, maar vorige week was het commentaar zo slecht niet, niet op haar zang in ieder geval, maar op het liedje..
Charlene vond ik normaal ook goed, maar viel mij ook tegen dat ze alweer zo chagi was...
Ook even de uitslag bekeken...
Ik begin zo langzamer hand zelfs lichtelijk het compliment van Gordon te begrijpen waarin hij zei de Nederlandse Mariah Carey in huis te hebben..
Eén kanttekening daarbij is wel dat Pauline toch niet ging winnen;
Nikki! Again: WERELDKWALITEIT
ja en aan de hand daarvan hadden ze dr nu ook maar een bos krullen gegeven, plaatje compleet Moet zeggen dat het dr goed stond
dat is waar maar nu is ze dr echt veel te vroeg uit gegaan zwaar onterecht
Nikki for Idol 2008
Idd ja, ze leek nu echt een beetje op d'r
Ja idd
Nou, ik heb ook eindelijk de aflevering gekeken.
Eerste wat me opviel bij het openen van de idols-pagina is dat Pauline eruit is gestemd blijkbaar. Waardeloos wederom. Schandalig, achterlijk en kut. Maargoed, dat het publiek totaal geen verstand heeft van zang is me deze editie van Idols al eerder keihard duidelijk geworden. Eén kanttekening daarbij is wel dat Pauline toch niet ging winnen; 4e plek was naar mijn idee het hoogst haalbare en ook wel het hoogst wat ze verdiende in mijn ogen. Daarin speelt uiteindelijk ook de leeftijd en voorkomen een rol, want qua zang is ze wereld's! Maar aangezien het feit dat ze gewoon ontzettend zware concurrentie heeft kwam ze denk ik op de 4e plek, simpelweg omdat er na haar sowieso 3 anderen supergoed zijn.
Nou, even terug naar de aflevering zelf: Nikki! Again: WERELDKWALITEIT!!!!!!!!!!! god, wat is zij goed!Ze zingt met heel veel gevoel en het neemt je helemaal mee en wat ze dat doet weet de zintuigen te raken die verantwoordelijk zijn voor het veroorzaken van kippevel! Nadat ze vorige week door 2 weken achter elkaar heel goed te zingen geklommen was tot m'n favoriet is ze nu zelfs voor mij de grote favoriet geworden. Ik begin zo langzamer hand zelfs lichtelijk het compliment van Gordon te begrijpen waarin hij zei de Nederlandse Mariah Carey in huis te hebben.. ja lichtelijk hè.. want Mariah Carey is eigenlijk niet te evenaren (qua zang dan.. kutwijf dat het is verder)
Maar verder een andere die totaal boven de rest uitstak deze keer: NIGEL!Damn zeg, wat zong hij ff goed deze keer. Wat mij betreft samen met Nikki de beste. Hopelijk zet ie dit voort en gaat ie nu laten zien wat ie kan. Want dit was écht goed!
Nathalie vond ik verder wel goed, maar ze kan beter. Charlene ook weer erg goed, maar die is bij mij naar de 3e plek verschoven. Ook weer simpelweg omdat je gewoon van hele goede huize moet komen en spectaculair moet performen en zingen om in deze strijd als beste uit de bus te komen.
Nou, dit was mijn uitvoerige analyse van de aflvering, met een slok bier op
Behalve dat ik toch even wil zeggen dat ik het echt kut vind dat Pauline eruit ligt.
a ik ook had dr graag nog een paar mooie nummers horen zingen.
Nu is t maar weer afwachten welke uitglijer Neil of Nigel maken.
En Nigel deed t nu idd wel goed maar daar redt die t toch niet mee....
Charlene kan goed zingen maar op de een of andere manier pakt het me niet en stoor ik mezelf aan haar houding.
ja beetje arrogant vind ik
Ik ben persoonlijk veel meer gericht op de zang van de kandidaten. Het uiterlijk boeit mij veel minder. En dat merk ik ook bij Gordon!
Gordon was bij de wereld draaid door
ze hadden het over Idols dat gordon boos weg liep
want hij was het er nie mee eens met et publiek wat ook logisch is
Was dat vandaag?
Ze zit volgens mij in een dipje ofzo de laatste weken
Ik ben persoonlijk veel meer gericht op de zang van de kandidaten. Het uiterlijk boeit mij veel minder
Denk persoonlijk dat de finale zal gaan tussen Nikki & Nathalie
Was dat vandaag?
Denk persoonlijk dat de finale zal gaan tussen Nikki & Nathalie
Maar hij heeft altijd humor..
Gordon & Joling weleens gezien!? Die zijn zooo grappig samen
Het word hoog tijd dat aankomende zaterdag Neill (de dweil) er eens uit gaat.
Die gast kan echt totaal niet zingen
Maar hij heeft het geluk dat vele jonge meisjes voor hem sms-en
jernie (of hoe schrijf je haar naam)
Neil was echt weer kut. Idd, net wat Gordon zegt, die irritante vibrato in z'n stem.. arghh.. zo kut!
Dat kutventje kan nu z'n carriere verder laten gaan in de kantine van de camping
En die vader zou een prima bingoleider zijn...
WAT EEN JANKERDS!
Z'n vader: "Hij is pas 17 jaar en begint net..."
Nou, ouwe campingbaas, ik heb nieuws voor je: Het eindigt hier! laatste aanpassing 9 februari 2008 23:06
Van mij mag die Nathalee er ook wel uit...
Ken dat trucje nu wel...vind dr een beetje te overdreven...
Van mij mag Charlene of Nikki wel winnen Steengoed!
Nikki is idool 2008
idols doet het niet op rtl gemist bij mij en op de idols site is het alleen maar de opening.. dus moet nog ff wachten denk ik met idols kijken..
Vanvond kijken!
wat een gegil in nathalie dr huis. Had ook niet anders verwacht eigenlijk
Nathalie gaat er uit denk ik
En Nikki's 2e optreden was verder ook weer schitterend
Nathalie Nathalie Nathalie!!! Mijn God! Ja hoor, ze is weer helemaal terug m'n favoriet
volgens vlogen d'r tieten zowat uit d'r pakje
Nathalie - Nikki MOET de finale worden
ik vind dr toch nog steeds over the top
Ik was na de afgelopen keer ook van mening dat het teveel van hetzeflde was en het geschreeuw idd over de top was..
dit kan gewoon niet beter uitgevoerd worden en dit pastte zo vet bij de muziek.
Nikki als zangeres denk ik de sterkste.
athalie Nathalie Nathalie!!! Mijn God!Ja hoor, ze is weer helemaal terug m'n favoriet! De tering, wat een wereld optredens allebei zeg. Vooral die laatste was echt geweldig knallen. Want een dans, wat een energie.. volgens mij vlogen d'r tieten zowat uit d'r pakje
Maar jezus wat een superster is dat toch zeg!
Echt een fucking sensatie om naar te kijken. Echt helemaal top. Beste optreden van de avond. Ik werd helemaal gek
En Nikki's 2e optreden was verder ook weer schitterend. Maar voor het eerste sinds een paar weken is ze even totaal van de kaart geveegd door Nathalie die hier laat zien iemand van wereldformaat te zijn. Dit alles is natuurlijk maar mijn mening.Erg vet iig!
Nathalie - Nikki MOET de finale worden!
Voor Nederlandse begrippen ja
Daarom. Ik ben benieuwd! Wat wordt het thema?
Dat iedereen zo "negatief" over Charlene is hier.. Ik vind haar meer hebben dan Nathalie, ik vind haar zo schreeuwen idd... Ze is wel goed, dat hoor je mij niet zeggen, maar Charlene kan ook écht zingen..
Ik hoop het
Van Nathalie moet je houden...ik hou daar persoonlijk niet van..wat niet wegneemt dat ze heel erg goed is.
is goed, maar niet HET
we zullen zien zometeen wie er doorheen komt!!
maar ik stem niet..
Charlene blijft voor mij de winnaar...zoals Gordon ook al zei...Deze editie heeft 3 winnaars en ik ben het met hem eens!!
Maar hoe dan ook belooft het een prachtige finale te worden
Nikki lijkt trouwens op Mariah Carey...
Nikki gaat nu winnen....zoveel is mij nu wel duidelijk..!!
Heb altijd in de jaren heen Idols gevolgt als het mogelijk was...maar deze editie slaat alles qua zangnivo en talent.
Ongelooflijke toppers deze keer deze laatste 3!!
sinds Gordon dr met haar heeft vergeleken hebben ze dr krullen gegeven en lijkt ze dr qua uiterlijk zeker op
De nummers worden geselecteerd door Radio 538-dj’s
Charlene heeft een leuke stem, is mooi, maar heeft het net niet vind ik. Beetje te saai op t podium
Ik ben juist blij dat Charlene eruit ligt! Ze kan absoluut goed zingen en het is een hartstikke leuk meisje, maar zodra zij zingt, hoe goed het ook is, dan doet ze me verder niks. Ik krijg er geen kippevel van wat ik bij Nikki al een aantal keer heb gehad!
Ik denk dat Nikki wint
Ook Charlene, vind haar ook echt wel wat hebben!
Wel wat hebben? Zij was super man! Charlene is technisch heel erg sterk!
Maar hoe heb je het bekeken dan? Filmpjes van youtube of gewoon de hele uitzending op van www.idols.nl ?
Maar nergens staat het jurycommentaar op het einde, niet dat ik heb kunnen vinden dan..
iedereen zegt dat Nikki wint
Nikki terecht gewonnen
En Nikki gaat absoluut net zo'n geweldige glansrijke carriere tegemoet als Rafaela, Boris en Jamai
weet wel zeker van niet, zij is echt wel van een veel hoger niveau dan alle voorgaande Idols!
Hmmm, boris moet je niet uitvlaggen.. die was ook heel goed! Maar hij heeft dat commerciele gedoe gedag gezegd en is nu meer in de "underground" bezig geloof ik
nikki mooie meid
Nou Nathalie is ook wel een mooie meid maar Nikki gaat 't veel meer maken denk ik.
Nikki? Daar horen we weinig meer van wat mij betreft
inc. achternaam of of gewoon alleen "boris" ?
Ik vind alleen de eerste single van Nikki een beetje ongelukkig gekozen... Doet mij erg denken aan Jamai's Step right up.
Klopt, hij nu meer actief in de jazz-scene. Niet echt commercieel dus. En hij is daar erg succesvol.
maar als ik haar dan toch weggezongen zie worden door Trijntje Oosterhuis gisteren, weet ik al wat het gaat worden: 14-in-een-dozijn-achtergrondzangeres-loopbaan...want van d'r uiterlijk moet ze het (net als Trijntje) ook niet hebben
vind alleen de eerste single van Nikki een beetje ongelukkig gekozen... Doet mij erg denken aan Jamai's Step right up.
gelukkig denken de meeste mensen daar net anders over!
want van d'r uiterlijk moet ze het (net als Trijntje) ook niet hebben
Ga ik het eerstvolgende album van Nikki kopen?
niet zo blij met de uitslag