ga cupido spellen met een beetje zitten te zeiken
allebie kappen stelletje debielen.
allebie kappen stelletje debielen
die zin snap ik niet
ik kwam er ook al niet uit
Wat voor niveau verwachten jullie dan van iemand die een topic over idols opent?
aardige sociale werkplaats dan hey.
Uitspraak van infinity ! op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:06:
ga cupido spellen
c-u-p-i-d-o-
Gordon: Heb je je make up zelf gedaan?
"Ja"
Gordon: Je bent je snor vergeten
Ik vind dat echt niet kunnen gewoon, die gordon is echt zo'n kneus.
Waarom moet zo'n meisje helemaal de grond ingetrapt worden.
Ja het blijft Idols en je weet van te voren waar je je voor laat gebruiken, maar dit ging te ver,
en dan vooral omdat ze dat meisje belachelijk maakte vanwege haar handicap en die opmerking over haar snor.
en als je die op hun nummer zet kan dat nog wel.
Maar om dan zo'n onzeker meisje zo te pakken en niet alleen door gordon maar de hele uitzending werd ze belachelijk gemaakt en dat had helemaal niks meer met het programma te maken echt te triest voor woorden.
Ik vind dat echt niet kunnen gewoon, die gordon is echt zo'n kneus.
Waarom moet zo'n meisje helemaal de grond ingetrapt worden.
Ja het blijft Idols en je weet van te voren waar je je voor laat gebruiken, maar dit ging te ver,
en dan vooral omdat ze dat meisje belachelijk maakte vanwege haar handicap en die opmerking over haar snor.
Jerney is de enige die haar gezicht nog een beetje in de plooi kan houden (I know, lachen is moeilijk met al die botox) maar je ziet wel dat zij de enige is die nog beetje haar best doet om daadwerkelijk te luisteren naar de zanger(es) voordat ze haar oordeel klaar heeft.
hij moet iedereen een eerlijke kans blijven geven
Wat ik ook jammer vind is dat er zoveel gefocust wordt op al die (niet zulke goeie, nogal trieste) mensen VOORDAT ze auditie doen. Ik wil meer audities zien, en minder gezeik over het privé-leven van een of andere nerd in zijn kelner-kleding met z'n Turkse vriendin of een gedrocht dat op tv verkondigd dat ze fotomodel is en sexy in de camera kan kijken, waarna ze in de camera keek en ik bijna een hartverzakking kreeg (zo'n Frankenstein had ik nog nooit gezien).
Wat ik ook jammer vind is dat er zoveel gefocust wordt op al die (niet zulke goeie, nogal trieste) mensen VOORDAT ze auditie doen. Ik wil meer audities zien, en minder gezeik over het privé-leven van een of andere nerd in zijn kelner-kleding met z'n Turkse vriendin of een gedrocht dat op tv verkondigd dat ze fotomodel is en sexy in de camera kan kijken, waarna ze in de camera keek en ik bijna een hartverzakking kreeg (zo'n Frankenstein had ik nog nooit gezien).
Maar aan de andere kant, het zijn ook maar gewoon mensen die auditie komen doen, en ookal is het dan nog zo'n lelijk wijf of een sukkel met een turkse vriendin,
en als je zulke zielige/onzekere mensen nodig hebt om grappig te zijn zegt dat volgens mij meer over jezelf dan over hun