3 volgers · 74366x bekeken
lekker treinen
Kedeng kedeng kedeng kedeng
en denken denken denken denken .
Daar doe ik momenteel niet aan
Bevalt me prima btw
vrijdag naar Tilburg
laatste aanpassing
het is hier altijd stillig als de hormonenhuishouding tot bedaren is gebracht...
goede morguh het is donderdag
goedemorgennnnnnn
Dus vandaag mag Joyce en morgen mag ik
idd idd
ik wil kleurennnnnnnnnnnnn
Ik wil ook vandaag
hihihi
Kleuren Joyce?
:geev: kleurboek, stiften en potloden
dat ging snel
kleuren ofwel tekenen tam
hihihihihihii
Lach je me nou gewoon uit?
laatste x dat ik een doos kleurpotloden kreeg moest ik er eerst jaren om zeiken![]()
Wanneer ben je ook alweer jarig?
kleuren ofwel tekenen tam
Ja weet ik
Maar je kan iets heel moois maken van die handtekening dan mop
Lach je me nou gewoon uit?
nee tuurlijk niet .. dat zou een tering streek zijn
Wanneer ben je ook alweer jarig?
Maar je kan iets heel moois maken van die handtekening dan mop
hou maar op
nee tuurlijk niet .. dat zou een tering streek zijn
Oke gelukkig maar
Stel je voor dat je een rotdag had gehad jwt
8 november.. ik heb nog ff te gaan
Ik over een maandje alweer
hou maar op... 1x geprobeerd
.. daar heb ik nu nog de ellende van
Ellende? Vertel eens?
laatste aanpassing
Stel je voor dat je een rotdag had gehad jwt
een rot dag heb ik al in geen maanden meer gehad
Ik over een maandje alweer
vroeger had ik serieus de zenuwen als ik bijna jarig was hihi ... zelfs 1 x overgegeven 1 dag ervoor
Ellende? Vertel eens?
was een keer zo eigenwijs om een nieuwe handtekening te maken en gebruiken
dat ging dus mis met het verlengen van mijn ID ... en heb ook al een keer een kopie van mijn bankpasje moeten maken .. en daar omheen heb ik allemaal verschillende soorten handtekeningen gezet en opgestuurd .. om daarna een kort briefje terug te krijgen ... de juiste handtekening staat er niet tussen ...
geen idee waarom ik dat ook al weer nodig had ..
laatste aanpassing
zou het bijna missen
Kan wel ff iets regelen voor je heur?!
vroeger had ik serieus de zenuwen als ik bijna jarig was hihi ... zelfs 1 x overgegeven 1 dag ervoor
Wie niet?
Ik sliep ook standaard de nacht ervoor niet
Tegenwoordig vier ik het geeneens meer, doe liever wat leuks met mn meiden en ga zelf lekker naar een feestje ofzo
was een keer zo eigenwijs om een nieuwe handtekening te maken en gebruiken...
Whahahaha, je moet ook niet zo gek doen
Maar wel fijn om te weten dat er nog mensen zijn die daar alert op zijn
Kan wel ff iets regelen voor je heur?!
nee hoeft niet
Tegenwoordig vier ik het geeneens meer,
ben ik mee gestopt toen ik 25 werd
Maar wel fijn om te weten dat er nog mensen zijn die daar alert op zijn
ik ben daar niet zo blij mee
nee hoeft niet.. vind het wel best zo
Danni
ben ik mee gestopt toen ik 25 werd
Ik in 2001
Toen vierde ik mijn verjaardag op Aruba
Daarna ook nog 2 keer in Berlijn
Beviel me wel
k ben daar niet zo blij mee.. maar goed het is mij weer gelukt
Ben maar blij, staat niet zo mooi op je cv he....
Beroep: handtekening-vervalser
Toen vierde ik mijn verjaardag op Aruba
Daarna ook nog 2 keer in Berlijn
dat is wel tof idd
Ben maar blij, staat niet zo mooi op je cv he....
Beroep: handtekening-vervalser
dat is wel tof idd... goed idee ook best wel
Sws leuk om je verjaardag in het buitenland te vieren
Dit jaar vieren we het met zn 4-tjes
En mn feessie geef ik in Outland 25 oktober, samen met Technoboy
dat staat er sws wel
ik over 1,5 week ongeveer
Jaaa voor jou schiet het echt op
Lekker knallen op Scantraxx at ur burpday
laatste aanpassing
en hoe oud wordt je ??? 32 ofzo >???
neeyheey
Was het maar zo'n feest
ja idd, dan gingen bepaalde dingen wat makkelijker
Dit jaar vieren we het met zn 4-tjes
4tjes?
wordt ie nog ouder dan ???
Hij wordt 8, tjek zn profiel maar
ja idd, dan gingen bepaalde dingen wat makkelijker
Wat voor bepaalde dingen precies Sjippie?
4tjes?
Jah
Ik, Roy en mn meiden, duh
k, Roy en mn meiden, duh
ja neey dan ish et goed, dacht f dat je een special act had geregeld voor mij
Wat voor bepaalde dingen precies Sjippie?
het begint met een B en slaapt nog
ja neey dan ish et goed, dacht f dat je een special act had geregeld voor mij
Ehm nee, die wordt voor mij geregeld mag ik wel aannemen?
het begint met een B en slaapt nog
Owwwwwwwwwwww kulleke
nog ouder... hallo dan
.. zie je er goed uit voor je leeftijd
grrr
Owwwwwwwwwwww kulleke![]()
hihihihi
Ehm nee, die wordt voor mij geregeld mag ik wel aannemen?![]()
ja
ik in een taart nou goed
zoiets werkt van 2 kanten
bakkie koffie dan maar?
hoe oud ben je dan ???
nog 25
ga neer hier
adem in, adem uit
ik in een taart nou goed
Naakt?
Vind Roy vast geen OK idee
Hier is kullekewakker en present
Jahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh eindelijk dan
Mogguh mop
glaasje water aubik stik
Ander Glaasje helpt daar miss beter tegen?
liever niet, ben vorig jaar metnaar Turkije gevlogen en weer terug ook
Deed effe jaszakcontrole voordat ik het ging wassen en er kwam nog een zakkie tevoorschijn
Geluk gehad dus
Dan hebben mijn ex-collega's op Schiphol duidelijk hun werk niet goed gedaan
Ik daarintegen had je helemaal gestript en binnenstebuiten getrokken
OMG en ikga helemaal stuk in dat kansloze topic Joyce
Godsiemijne zeg, wat ben jij populair hier op PF
dat wel maar daar pas ik voorveel te veel werk
Mevrouw die mensen niet bot durft af te wijzen hier op PF
je mag mijn naam vagejetje wel lenen... werkt goed
Jahhhh zullen we van profielnaam ruilen?
Ik wil wel een dagje jou zijn
zit niet in mijIk ben gewoon een ei
geen probleem... wel een goeie eeltlaag hebben dan
... je krijgt de gekste dingen op je bord dan
Echt waar?
Dus ze hebben niet alleen genoeg aan die kansloze topics?
pbtjes de gekste
Ik stuur die pb's uiteraard door naar jou om ze te becommentaren










