lekker treinen
en denken denken denken denken .
vrijdag naar Tilburg
het is hier altijd stillig als de hormonenhuishouding tot bedaren is gebracht...
goede morguh het is donderdag
Dus vandaag mag Joyce en morgen mag ik
Ik wil ook vandaag
Kleuren Joyce?
:geev: kleurboek, stiften en potloden
hihihihihihii
laatste x dat ik een doos kleurpotloden kreeg moest ik er eerst jaren om zeiken![]()
kleuren ofwel tekenen tam
Lach je me nou gewoon uit?
Wanneer ben je ook alweer jarig?
Maar je kan iets heel moois maken van die handtekening dan mop
nee tuurlijk niet .. dat zou een tering streek zijn
8 november.. ik heb nog ff te gaan
hou maar op... 1x geprobeerd
.. daar heb ik nu nog de ellende van
Stel je voor dat je een rotdag had gehad jwt
Ik over een maandje alweer
Ellende? Vertel eens?
zou het bijna missen
vroeger had ik serieus de zenuwen als ik bijna jarig was hihi ... zelfs 1 x overgegeven 1 dag ervoor
was een keer zo eigenwijs om een nieuwe handtekening te maken en gebruiken...
Kan wel ff iets regelen voor je heur?!
Tegenwoordig vier ik het geeneens meer,
Maar wel fijn om te weten dat er nog mensen zijn die daar alert op zijn
nee hoeft niet.. vind het wel best zo
ben ik mee gestopt toen ik 25 werd
k ben daar niet zo blij mee.. maar goed het is mij weer gelukt
Toen vierde ik mijn verjaardag op Aruba
Daarna ook nog 2 keer in Berlijn
Ben maar blij, staat niet zo mooi op je cv he....
Beroep: handtekening-vervalser
dat is wel tof idd... goed idee ook best wel
dat staat er sws wel
ik over 1,5 week ongeveer
en hoe oud wordt je ??? 32 ofzo >???
Was het maar zo'n feest
Dit jaar vieren we het met zn 4-tjes
wordt ie nog ouder dan ???
ja idd, dan gingen bepaalde dingen wat makkelijker
4tjes?
k, Roy en mn meiden, duh
Wat voor bepaalde dingen precies Sjippie?
ja neey dan ish et goed, dacht f dat je een special act had geregeld voor mij
het begint met een B en slaapt nog
nog ouder... hallo dan
.. zie je er goed uit voor je leeftijd
Owwwwwwwwwwww kulleke![]()
Ehm nee, die wordt voor mij geregeld mag ik wel aannemen?![]()
zoiets werkt van 2 kanten
hoe oud ben je dan ???
ga neer hier
ik in een taart nou goed
Hier is kullekewakker en present
glaasje water aubik stik
liever niet, ben vorig jaar metnaar Turkije gevlogen en weer terug ook
Deed effe jaszakcontrole voordat ik het ging wassen en er kwam nog een zakkie tevoorschijn
Geluk gehad dus
dat wel maar daar pas ik voorveel te veel werk
je mag mijn naam vagejetje wel lenen... werkt goed
zit niet in mijIk ben gewoon een ei
geen probleem... wel een goeie eeltlaag hebben dan
... je krijgt de gekste dingen op je bord dan
pbtjes de gekste