Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 74436x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
jah vette shit :cheer: lekker treinen :cheer: en denken denken denken denken ... beter vandaag ff checken of mijn ID klaar is :cheer:



morgen naar groningennnnnnnnnn :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 24 september 2008 om 08:27:
lekker treinen :cheer:


Kedeng kedeng kedeng kedeng (L)

Uitspraak van VageJetje op woensdag 24 september 2008 om 08:27:
en denken denken denken denken .


Daar doe ik momenteel niet aan :lol:
Bevalt me prima btw :o

Uitspraak van VageJetje op woensdag 24 september 2008 om 08:27:
vrijdag naar Tilburg :cheer:


:d :cheer: 8) :woep:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op woensdag 24 september 2008 om 08:28:
Daar doe ik momenteel niet aan
Bevalt me prima btw


ik denk me suf :lief: heerlijk :lief: :D

Uitspraak van T L C™ op woensdag 24 september 2008 om 08:28:
vrijdag naar Tilburg


wel toffe kermis daarzo :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
:)


het is hier altijd stillig als de hormonenhuishouding tot bedaren is gebracht...

eigenlijk gewoon bij de beesten af... :P


:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op woensdag 24 september 2008 om 20:13:
het is hier altijd stillig als de hormonenhuishouding tot bedaren is gebracht...

eigenlijk gewoon bij de beesten af...


:lol:
op maandag wordt het meest geschreven 8)
Waarschuw beheerder
donateur
goede morguh :woep: het is donderdag :o :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 25 september 2008 om 06:15:
het is donderdag :o :cheer:


Dus vandaag mag Joyce en morgen mag ik :lol: :cheer:


Goeiemorgen allemaal :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op woensdag 24 september 2008 om 20:13:
het is hier altijd stillig als de hormonenhuishouding tot bedaren is gebracht...


8) vrouwen 8)


Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 25 september 2008 om 06:15:
goede morguh het is donderdag


goedemorgennnnnnn :cheer: ... donderdagggggggggg :bounce:


Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 07:35:
Dus vandaag mag Joyce en morgen mag ik


idd idd :P :D ... maar vrijdag is mij belangrijker :P :D


ik wil kleurennnnnnnnnnnnn :banana: :cheer: :bounce: :woep: :banana:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 08:42:
idd idd :P :D


Ik wil ook vandaag :[

8)


Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 08:42:
maar vrijdag is mij belangrijker :P :D


Hier sluit ik me bij aan :cheer:



Kleuren Joyce? :dood:


:geev: kleurboek, stiften en potloden :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 08:46:
Ik wil ook vandaag


hihihi 8) hihihii :lief:

Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 08:46:
Kleuren Joyce?


:geev: kleurboek, stiften en potloden


dat ging snel :P laatste x dat ik een doos kleurpotloden kreeg moest ik er eerst jaren om zeiken :P :D ...



kleuren ofwel tekenen tam :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 08:47:
hihihi 8) hihihii :lief:


Lach je me nou gewoon uit? :[

Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 08:47:
laatste x dat ik een doos kleurpotloden kreeg moest ik er eerst jaren om zeiken :P :D


Wanneer ben je ook alweer jarig? o:) :p


Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 08:47:
kleuren ofwel tekenen tam :D


Ja weet ik :9
Maar je kan iets heel moois maken van die handtekening dan mop :yes: :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 08:50:
Lach je me nou gewoon uit?


nee tuurlijk niet .. dat zou een tering streek zijn :yes:

Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 08:50:
Wanneer ben je ook alweer jarig?


:Lol: 8 november :D .. ik heb nog ff te gaan :D

Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 08:50:
Maar je kan iets heel moois maken van die handtekening dan mop


hou maar op :rot: ... 1x geprobeerd :rot: .. daar heb ik nu nog de ellende van :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 08:52:
nee tuurlijk niet .. dat zou een tering streek zijn :yes:


Oke gelukkig maar :9
Stel je voor dat je een rotdag had gehad jwt :o

Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 08:52:
8 november :D .. ik heb nog ff te gaan :D


Ik over een maandje alweer :rot:

Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 08:52:
hou maar op :rot: ... 1x geprobeerd :rot: .. daar heb ik nu nog de ellende van :rot:


:lol:
Ellende? Vertel eens? 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 08:56:
Stel je voor dat je een rotdag had gehad jwt


een rot dag heb ik al in geen maanden meer gehad :/ ... zou het bijna missen :\

Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 08:56:
Ik over een maandje alweer


vroeger had ik serieus de zenuwen als ik bijna jarig was hihi ... zelfs 1 x overgegeven 1 dag ervoor :lol:

Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 08:56:
Ellende? Vertel eens?


was een keer zo eigenwijs om een nieuwe handtekening te maken en gebruiken :rot: ...


dat ging dus mis met het verlengen van mijn ID ... en heb ook al een keer een kopie van mijn bankpasje moeten maken .. en daar omheen heb ik allemaal verschillende soorten handtekeningen gezet en opgestuurd .. om daarna een kort briefje terug te krijgen ... de juiste handtekening staat er niet tussen ...



geen idee waarom ik dat ook al weer nodig had ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 09:01:
zou het bijna missen :\


Kan wel ff iets regelen voor je heur?! 8)


Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 09:01:
vroeger had ik serieus de zenuwen als ik bijna jarig was hihi ... zelfs 1 x overgegeven 1 dag ervoor :lol:


Wie niet? :d
Ik sliep ook standaard de nacht ervoor niet ;)

Tegenwoordig vier ik het geeneens meer, doe liever wat leuks met mn meiden en ga zelf lekker naar een feestje ofzo :yes:

Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 09:01:
was een keer zo eigenwijs om een nieuwe handtekening te maken en gebruiken :rot: ...


Whahahaha, je moet ook niet zo gek doen :roflol:

Maar wel fijn om te weten dat er nog mensen zijn die daar alert op zijn :o :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 09:14:
Kan wel ff iets regelen voor je heur?!


nee hoeft niet :) .. vind het wel best zo :D

Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 09:14:
Tegenwoordig vier ik het geeneens meer,


ben ik mee gestopt toen ik 25 werd :D

Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 09:14:
Maar wel fijn om te weten dat er nog mensen zijn die daar alert op zijn


ik ben daar niet zo blij mee :nocheer: .. maar goed het is mij weer gelukt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 09:18:
nee hoeft niet :) .. vind het wel best zo :D


Danni o:) :p


Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 09:18:
ben ik mee gestopt toen ik 25 werd :D


Ik in 2001 :d
Toen vierde ik mijn verjaardag op Aruba b)
Daarna ook nog 2 keer in Berlijn :d

Beviel me wel :lol:




Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 09:18:
k ben daar niet zo blij mee :nocheer: .. maar goed het is mij weer gelukt :D


Ben maar blij, staat niet zo mooi op je cv he....

Beroep: handtekening-vervalser 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 09:23:
Toen vierde ik mijn verjaardag op Aruba
Daarna ook nog 2 keer in Berlijn


dat is wel tof idd :D ... goed idee ook best wel :D

Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 09:23:
Ben maar blij, staat niet zo mooi op je cv he....

Beroep: handtekening-vervalser


8) dat staat er sws wel :Lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 08:56:
Ik over een maandje alweer :rot:


ik over 1,5 week ongeveer :woop:
mogguh!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 09:24:
dat is wel tof idd :D ... goed idee ook best wel :D


Sws leuk om je verjaardag in het buitenland te vieren :woep:

Dit jaar vieren we het met zn 4-tjes (L)

En mn feessie geef ik in Outland 25 oktober, samen met Technoboy :lol: :9

Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 09:24:
dat staat er sws wel :Lol:


:x :x 8)


Uitspraak van SJEEP op donderdag 25 september 2008 om 09:27:
ik over 1,5 week ongeveer :woop:


Jaaa voor jou schiet het echt op :cheer:

Lekker knallen op Scantraxx at ur burpday :respect: b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op donderdag 25 september 2008 om 09:27:
ik over 1,5 week ongeveer
mogguh!!!!


en hoe oud wordt je ??? 32 ofzo >???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 09:34:
en hoe oud wordt je ??? 32 ofzo >???


:x Joyce :o

Was het maar zo'n feest :d
Waarschuw beheerder
ik heb geen idee hoe oud hij is :S ... heb beetje naar zijn hoofd gekeken en een schatting gemaakt :) ...


wordt ie nog ouder dan ??? :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 09:34:
en hoe oud wordt je ??? 32 ofzo >???


8)
neeyheey
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 09:38:
Was het maar zo'n feest :d


ja idd, dan gingen bepaalde dingen wat makkelijker 8)
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 09:31:
Dit jaar vieren we het met zn 4-tjes (L)


4tjes?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 09:40:
wordt ie nog ouder dan ??? :$


Hij wordt 8, tjek zn profiel maar :d


Uitspraak van SJEEP op donderdag 25 september 2008 om 09:41:
ja idd, dan gingen bepaalde dingen wat makkelijker 8)


Wat voor bepaalde dingen precies Sjippie? :o




Uitspraak van SJEEP op donderdag 25 september 2008 om 09:41:
4tjes?


Jah :yes:

Ik, Roy en mn meiden, duh (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 09:44:
k, Roy en mn meiden, duh (L)


ja neey dan ish et goed, dacht f dat je een special act had geregeld voor mij 8)
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 09:44:
Wat voor bepaalde dingen precies Sjippie? :o


het begint met een B en slaapt nog 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op donderdag 25 september 2008 om 09:41:
neeyheey


nog ouder :O ... hallo dan :D .. zie je er goed uit voor je leeftijd :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op donderdag 25 september 2008 om 09:47:
ja neey dan ish et goed, dacht f dat je een special act had geregeld voor mij 8)


Ehm nee, die wordt voor mij geregeld mag ik wel aannemen? o:) :d


Uitspraak van SJEEP op donderdag 25 september 2008 om 09:47:
het begint met een B en slaapt nog 8)


Owwwwwwwwwwww kulleke :cheer: :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 09:50:
nog ouder :O ... hallo dan :D .. zie je er goed uit voor je leeftijd :yes:


grrr :[ doe eens lief tegen mij, hoewel, is best een compliment 8) tenkjoe
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 10:00:
Owwwwwwwwwwww kulleke :cheer: :9


hihihihi :bloos:
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 10:00:
Ehm nee, die wordt voor mij geregeld mag ik wel aannemen? o:) :d


ja 8) :bloos:
ik in een taart nou goed :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 10:00:
Owwwwwwwwwwww kulleke


Hier is kulleke :cheer: wakker en present :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op donderdag 25 september 2008 om 10:09:
doe eens lief tegen mij,


zoiets werkt van 2 kanten ;)


hoe oud ben je dan ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 09:50:
.. zie je er goed uit voor je leeftijd


:roflol: :roflol: ik ga neer hier :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 10:15:
zoiets werkt van 2 kanten ;)


bakkie koffie dan maar? 8)
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 10:15:
hoe oud ben je dan ???


nog 25 :bloos:
Uitspraak van bonaparte op donderdag 25 september 2008 om 10:15:
ga neer hier :roflol:


adem in, adem uit 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op donderdag 25 september 2008 om 10:16:
bakkie koffie dan maar?


melk en suiker :yes:


Uitspraak van SJEEP op donderdag 25 september 2008 om 10:16:
nog 25


een kwartje :D .. mooie leeftijd :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op donderdag 25 september 2008 om 10:16:
adem in, adem uit


glaasje water aub :lol: ik stik :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op donderdag 25 september 2008 om 10:09:
ik in een taart nou goed :P


Naakt? :o

Vind Roy vast geen OK idee :lol: :p


Uitspraak van bonaparte op donderdag 25 september 2008 om 10:14:
Hier is kulleke :cheer: wakker en present :cheer:


Jahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh eindelijk dan :bounce:

Mogguh mop (K)


Uitspraak van bonaparte op donderdag 25 september 2008 om 10:19:
glaasje water aub :lol: ik stik :lol:


Ander Glaasje helpt daar miss beter tegen? o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 10:25:
Mogguh mop


Morning :bye:
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 10:25:
Ander Glaasje helpt daar miss beter tegen?


Nu effe niet :lol: Ga ik alsnog neer :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 10:26:
:lief:


Jwt :lol:


Uitspraak van bonaparte op donderdag 25 september 2008 om 10:26:
Nu effe niet :lol: Ga ik alsnog neer :lol:


Op de boot in Turkije dan? :x

Je kunt wel wat meekrijgen als je wilt o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 10:31:
Je kunt wel wat meekrijgen als je wilt


:no: liever niet, ben vorig jaar met :xtc: naar Turkije gevlogen en weer terug ook :lol: Deed effe jaszakcontrole voordat ik het ging wassen en er kwam nog een zakkie tevoorschijn :bloos: Geluk gehad dus :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 25 september 2008 om 10:35:
liever niet, ben vorig jaar met :xtc: naar Turkije gevlogen en weer terug ook :lol: Deed effe jaszakcontrole voordat ik het ging wassen en er kwam nog een zakkie tevoorschijn :bloos: Geluk gehad dus :lol:


Dan hebben mijn ex-collega's op Schiphol duidelijk hun werk niet goed gedaan :x

Ik daarintegen had je helemaal gestript en binnenstebuiten getrokken :kwijl: :honger:




OMG en ikga helemaal stuk in dat kansloze topic Joyce :roflol:

Godsiemijne zeg, wat ben jij populair hier op PF :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 10:39:
Ik daarintegen had je helemaal gestript en binnenstebuiten getrokken


:roflol:
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 10:39:
Godsiemijne zeg, wat ben jij populair hier op PF


:lol: joh das lachen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 25 september 2008 om 10:41:
:lol: joh das lachen :lol:


Ik irriteer met suf aan die :looser:, sufkutten :d

Maar ben stiekum wel n beetje jaloers op Joyce :bloos:

Ze staat altijd zo lekker in het middelpunt van de belangstelling :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 10:44:
Ik irriteer met suf aan die


Ik niet :lol:
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 10:44:
Ze staat altijd zo lekker in het middelpunt van de belangstelling


dat wel maar daar pas ik voor :lol: veel te veel werk :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 10:44:
Ze staat altijd zo lekker in het middelpunt van de belangstelling


je mag mijn naam vagejetje wel lenen :yes: ... werkt goed :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 25 september 2008 om 10:48:
dat wel maar daar pas ik voor :lol: veel te veel werk :lol:


Mevrouw die mensen niet bot durft af te wijzen hier op PF :d Je hebt het echt niet in je he? :9




Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 10:49:
je mag mijn naam vagejetje wel lenen :yes: ... werkt goed :D


Jahhhh zullen we van profielnaam ruilen? 8)

Ik wil wel een dagje jou zijn :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 10:54:
Je hebt het echt niet in je he?


:no: zit niet in mij :no: Ik ben gewoon een ei :lol:

Ik ga naar de kapper :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 10:54:
Jahhhh zullen we van profielnaam ruilen?

Ik wil wel een dagje jou zijn


geen probleem :D ... wel een goeie eeltlaag hebben dan :D ... je krijgt de gekste dingen op je bord dan :Lol:


pbtjes de gekste :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 25 september 2008 om 10:56:
zit niet in mij :no: Ik ben gewoon een ei :lol:


:aai: (L)

Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 10:56:
geen probleem :D ... wel een goeie eeltlaag hebben dan :D ... je krijgt de gekste dingen op je bord dan :Lol:


Echt waar? :|
Dus ze hebben niet alleen genoeg aan die kansloze topics? :looser:


Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 10:56:
pbtjes de gekste :roflol:


Ik stuur die pb's uiteraard door naar jou om ze te becommentaren o:) :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 11:00:
Dus ze hebben niet alleen genoeg aan die kansloze topics?


nope ... per PB laten ze ook graag hun zwakke ongenoegen lezen :lol: ... dat zijn de meest trieste van het hele stel :lol: