Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 74503x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 25 september 2008 om 10:56:
zit niet in mij :no: Ik ben gewoon een ei :lol:


ei valt best mee hoor ;) :P
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 11:07:
nope ... per PB laten ze ook graag hun zwakke ongenoegen lezen :lol: ... dat zijn de meest trieste van het hele stel


rellen in topic is niet erg, pb`tjes gaan sturen vind ik wel een teken van zwakte,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op donderdag 25 september 2008 om 11:29:
pb`tjes gaan sturen vind ik wel een teken van zwakte,


:yes: net als floppen mja :) .. is ook lastig als de meeste mij niet stil krijgen met ze alle tegelijk ... en dat al dik een half jaar niet ...

dat maakt ze frusty :yes: en dat merk ik :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 11:32:
dat maakt ze frusty :yes: en dat merk ik :D


er is er maar 1tje die jou heeft kunnen kwetsen 8) irl met oud en nieuw 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op donderdag 25 september 2008 om 11:42:
irl met oud en nieuw


was dat met oud en nieuw :D ... geen idee meer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 11:46:
was dat met oud en nieuw :D ... geen idee meer :D


weet ik nog wel ( weet niet veel meer van die avond 8) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op donderdag 25 september 2008 om 11:47:
weet niet veel meer van die avond )


vaak toch wel een goed teken :yes: :D
Waarschuw beheerder
Is het al vrijdagggggggggggggggggggggggggg??? :bounce:


Pfff hyper, en het zonnetje schijnt :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 12:54:
Is het al vrijdagggggggggggggggggggggggggg???


bijna bijna bijna :bounce:



Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 12:54:
Pfff hyper, en het zonnetje schijnt


het is heerlijk weer idd :O ... te lekker om te werken :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 13:05:
bijna bijna bijna :bounce:


Nog maar 24 uur te gaan :cheer: :d



Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 13:05:
het is heerlijk weer idd :O ... te lekker om te werken :nocheer:


Buiten is het beter dan binnen trouwens :o

Ik stap zo eens ff lekker op mn fiets b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 13:16:
Nog maar 24 uur te gaan


ik nog maar 21uur :bounce:

Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 13:16:
Buiten is het beter dan binnen trouwens


:O echt :O hoe gek :O ... zometeen maar ff de stad in hier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .spacedaddy. op donderdag 25 september 2008 om 13:26:
Veel plezier daar


bedankt :D .. heb ik wel nodig beetje plezier na zo een kut ochtend hier op flock ... ze pesten me allemaal :'(
Waarschuw beheerder
fijn weekend iedereen :bye: ben naar het buitenland :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 14:41:
fijn weekend iedereen ben naar het buitenland


fijn weekend dan maar :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 25 september 2008 om 12:54:
Pfff hyper, en het zonnetje schijnt


:yes: ik ga dan ook lekker bieren op terras in Breda met Mayo :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 14:41:
fijn weekend iedereen :bye: ben naar het buitenland :cheer:


Fijn weekend chick, ik volg morgen, ook naar het buitenland :d :cheer:
Waarschuw beheerder
Kullie have fun (K)
Waarschuw beheerder
donateur
haha je zoon...

zullen we snitzel eten :9
ik...
nee dat heb je gister al gehad :o
hij...
nouhou waarom weet jij toch altijd alles :@
ik...
gewoon omdat ik goed ben b)
hij...
nou zo goed vind ik dat anders niet


:roflol:
Waarschuw beheerder
:bye: je bent laat, tis bedtijd hoor :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 25 september 2008 om 23:22:
je bent laat, tis bedtijd hoor


i know :D
we hebben sinds gister een nieuwe pc en tot nu toe alleen maar gekloot gehad met vista :S
hij wil 2 updates niet installeren, dan hangt de hele kolerezooi vast :(
dus jah..............................:nocheer:
blijft weinig te flocken over he :D
Waarschuw beheerder
ik ga er van slapen :lol: trusten :bye:
Waarschuw beheerder
ik ga met je mee :P:P
slaap lekkel (K)
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen :bye:

Eindelijk vrijdag :cheer: :woep:
Waarschuw beheerder
Mogguh :gaap: ontwaakt uit mijn coma :gaap: zou dat van het blowen zijn? :lol:
Waarschuw beheerder
mogguh!!!!!!!!!! :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
jij gaat gewoon al bijna op vakantie :o :cheer:
Waarschuw beheerder
:cheer: morgenmiddag 1 uur vertrek ik :cheer: 15.45 uur de lucht in :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 26 september 2008 om 14:07:
morgenmiddag 1 uur verrek ik


:O

lekker hoor vakantie (Y)

alles goed met de gleufelientjes hier :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 26 september 2008 om 15:05:
niet meer ziek dus


nee maar wel een antibiotacu kuur nog een paar dagen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 26 september 2008 om 15:08:
nee maar wel een antibiotacu kuur nog een paar dagen


Dat betekent dus rustig aan met de drank op vakantie kullie :p :lol:

Heel veel plezier iig en de rest allemaal een heel fijn weekend :bye: (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op donderdag 25 september 2008 om 13:05:
bijna bijna bijna


niet te geloven :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 26 september 2008 om 15:47:
Dat betekent dus rustig aan met de drank op vakantie kullie


gij zijt zot :p
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 26 september 2008 om 15:47:
Heel veel plezier iig


gaat lukken, jij ook :bye: (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 26 september 2008 om 15:47:
Dat betekent dus rustig aan met de drank op vakantie kullie


drank dood alle bacteriën B) 8)

ben toch stiekem wel een beetje jaloers op mirke hoor :D
maar het is je gegund wiefke :D
geniet er van (K)(K)(K) we zullen sjeepee wel bezig houden :P 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 26 september 2008 om 16:22:
gij zijt zot :P


ga je op vakantie? Dat werd hoog tijd :lol:
Veel plezier! :D :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 25 september 2008 om 18:19:
:roflol:


:lol: goeie actie :lol:
Uitspraak van Tijgertjuh** op donderdag 25 september 2008 om 23:27:
we hebben sinds gister een nieuwe pc en tot nu toe alleen maar gekloot gehad met vista :S
hij wil 2 updates niet installeren, dan hangt de hele kolerezooi vast


:vaag: lekker dan :vaag: hoop dat snel opgelost kan worden :yes:

Uitspraak van bonaparte op vrijdag 26 september 2008 om 14:07:
:cheer: morgenmiddag 1 uur vertrek ik :cheer: 15.45 uur de lucht in :cheer:


:cheer: bijnaaaaaaaaaaaa :cheer:
Uitspraak van D J op vrijdag 26 september 2008 om 15:52:
niet te geloven :|


:P :D en toch :woep:



ennnnnne .... ik heb getekend om groninger te worden :cheer: :bounce: vanaf 16 november :bounce: :cheer:
Waarschuw beheerder
goeiemorgen trouwens :P :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 26 september 2008 om 23:07:
ennnnnne .... ik heb getekend om groninger te worden vanaf 16 november


WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW gefeliciteerd joyce 8) (K)(K)(K) ben mega blij voor je :cheer:
Waarschuw beheerder
ik ben ook mega blij voor mij :D
Waarschuw beheerder
je ziet het volgens mij wel vrolijk tegemoet :D
ben je er al op zoek naar een baan? of heb je al vooruitzichten daar op? 8)
en hoe vind Justin het? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 26 september 2008 om 23:41:
je ziet het volgens mij wel vrolijk tegemoet :D


als ik erom zou janken was er iets goed mis :D

Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 26 september 2008 om 23:41:
ben je er al op zoek naar een baan? of heb je al vooruitzichten daar op?


begin in okt pas met zoeken :yes:


Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 26 september 2008 om 23:41:
en hoe vind Justin het? :D


die heeft er super veel zin in ook :D
Waarschuw beheerder
Groningen is heel gezellie :D dat sowieso :yes:

Uitspraak van VageJetje op vrijdag 26 september 2008 om 23:46:
begin in okt pas met zoeken


kan ik me wat bij voorstellen :D en in geval van nood :D ga je naar Randstad en wordt je tijdelijk belmiep bij de belastingdienst :lol:
daar zoeken ze steeds mensen voor:)


Uitspraak van VageJetje op vrijdag 26 september 2008 om 23:46:
die heeft er super veel zin in ook


vind ie ut niet eng? nieuwe school... nieuwe vrienden maken :D en dan die grunnigers met hun maffe accent :D
ach mien jong tis gout waje doet heur :lol:

gaat ie dan treinen als hij naar zijn vader gaat?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 26 september 2008 om 23:50:
vind ie ut niet eng?


tuurlijk wel :D maar tot nu toe is hij er positief over :D al vind hij het wel jammer dat hij nu zijn vriendjes achter laat :yes: maar beseft ook dat hij nieuwe kan maken :yes:

Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 26 september 2008 om 23:50:
gaat ie dan treinen als hij naar zijn vader gaat?


jah eerste tijd denk ik wel .. wil wel mijn rijbewijs gaan halen :yes: daar wil ik pas mee beginnen als ik in groningen zit ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 26 september 2008 om 23:56:
jah eerste tijd denk ik wel


ook al heb je je rijbewijs Joyce ;) op en neer rijden is geen pretje ;) wij doen dat om de week...................ff op en neer van het werk in Apeldoorn naar Assen en dan meteen weer terug naar zutphen...............
daar wordt je niet vrolijk van

treinen is met een ovjaarkaart ook stukken aantrekkelijker dan al die benzine ;) :D
Waarschuw beheerder
wil het liever 50/50 doen breng hem de helft :yes: trein of auto :yes: pretje is het niet idd :no: maar zie wel hoe het loopt :yes:
laatste aanpassing