zit niet in mijIk ben gewoon een ei
nope ... per PB laten ze ook graag hun zwakke ongenoegen lezen... dat zijn de meest trieste van het hele stel
bijna bijna bijna
het is heerlijk weer idd... te lekker om te werken
Veel plezier daar
je bent laat, tis bedtijd hoor
alles goed met de gleufelientjes hier
niet meer ziek dus
we hebben sinds gister een nieuwe pc en tot nu toe alleen maar gekloot gehad met vista
hij wil 2 updates niet installeren, dan hangt de hele kolerezooi vast
morgenmiddag 1 uur vertrek ik
15.45 uur de lucht in
niet te geloven
je ziet het volgens mij wel vrolijk tegemoet
ben je er al op zoek naar een baan? of heb je al vooruitzichten daar op?
en hoe vind Justin het?
begin in okt pas met zoeken
die heeft er super veel zin in ook
vind ie ut niet eng?
gaat ie dan treinen als hij naar zijn vader gaat?
jah eerste tijd denk ik wel