24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
Uitspraak van !!Para-Pussy!! op maandag 3 september 2007 om 07:23:
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
dit kan tegenwoordig....
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
krijg je 6 jaar voor
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
nah wat vinden jullie van leeftijdsverschillen zoals :
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
laat maar eens ff wete...
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
Je bent zeker 15 en je ouders zijn het er niet mee eens dat je vriend 26 is? Dan geef ik ze groot gelijklaatste aanpassing 3 september 2007 10:05
15 maar m,n vriend is 21
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
hahha nee ik ben 15 maar m,n vriend is 21
Uitspraak van !!Para-Pussy!! op maandag 3 september 2007 om 11:10:
hahha nee ik ben 15 maar m,n vriend is 21
Leeftijd: 107
maarre zolang jij je er goed bij voelt lekker zo laten toch.. gaat erom wat jij vind en niet wat anderen vinden
haha ja uniek toch 107 en laat ze ook wel denke hahah
Fuck die leeftijdsverschillen,
leeftijd is een fakking getal wat elk jaar verandert.
ik snap niet dat daar zo'n waarde aan gehecht wordt,
als je gelukkig bent met elkaar maar leeftijd toch niet uit?
of zie ik dat verkeerd?
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
Hoe jonger hoe strakker
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
Lijkt me in 9 van de 10 gevallen geen strak plan dat leeftijdsverschil. Ergens moet dat wel te merken zijn en problemen geven.
ik denk ook dat het maar net is hoe 'volwassen' dat meisje zich gedraagt..
als ze een beetje weet hoe het leven is en in elkaar steekt
en over veel dingen wel mee kan praten denk ik dat het wel te doen is.
de 1 heeft al een hele levensgeschiedenis en de ander begint net..
hoeft niet altijd, het meisje/jongen kan over het algemeen al heel veel hebben mee gemaakt en daardoor wel heel volwassen met dingen omgaan..
& dan zou het best wel goed kunnen werken
24 en 36 jaar
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
True, true
Uitspraak van WhistlerAlaDior op maandag 3 september 2007 om 08:25:
Nou mijn vriendin is 17
En ik zelf ben 25
weet je zeker dat je dit wel hier op pf zou zetten??
dat vraagt om kutopmerkingen
wel hoor... Hoe jonger hoe strakker
15 en 26 jaar
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
Maar dit kan niet hoor !
24 en 36 jaar
me meissie is bijna 8 jaar jonger, maar soms vind ik dat wel storend. als we 1 keer sex hebben gehad wil ik slapen en zij wil dan nog een paar keer.
me vriend en ik schelen 4 jaar
me meissie is bijna 8 jaar jonger, maar soms vind ik dat wel storend. als we 1 keer sex hebben gehad wil ik slapen en zij wil dan nog een paar keer.laatste aanpassing 3 september 2007 18:56
15 en 21 jaar
Het ligt aan de volwassenheid van de 15 jarige, of het kan, of juist niet. Iemand van 15 kan volwassen zijn voor zijn/haar leeftijd, maar ook kinderlijk. Maar in principe moet het mogelijk zijn!
Maar liefde is liefde, leeftijd hoeft daarbij geen rol te spelen!laatste aanpassing 3 september 2007 19:47
tsjah, ik denk daar anders over, liefde kent zeker wel (leeftijds) grenzen, gewoon alleen al om het feit dat je je i andere fases bevind.
mijn meissie is 8 jaar ouder maar met sex hebben we nergens last van
3 jaar verschil?? Opzich niet.. Wel als zij 15 is en hij 18..
liefde kent zeker wel (leeftijds) grenzen
Jep, ik ben maar 2 jaar ouder dan een 15 jarige, maar dat kan je niet zeggen..
Daarom vind ik ook dat je over leeftijd niet oordelen kan!
ik was 16 toen ik met mijn vriend kreeg hij was toen 23 --->wij zijn gewoon sneller volwassen als jongens thats it
jup
Bijvoorbeeld 15 versus 25 is naar mijn idee onverantwoordelijk; je zit beide op een totaal ander niveau. Met andere woorden; de een is nog aan het puberen en zit nog op de middelbare school, terwijl de ander al bezig is met een carriere en waarschijnlijk al op zichzelf woont. Beide totaal verschillende werelden.
21 versus 28 of 25 versus 35 zou bv. wel prima te doen zijn, omdat je beide al wat meer ontwikkeld bent. Je hebt natuurlijk uitzonderingen, maar daar zijn het ook uitzonderingen voor.
Jep, ik ben maar 2 jaar ouder dan een 15 jarige, maar dat kan je niet zeggen..
Daarom vind ik ook dat je over leeftijd niet oordelen kan!
15 en 26 jaar
22 en 50 jaar
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
in liefde maakt leeftijd niet uit toch? maarrrrr
zoals dr phil zei, (en ik met begeleidend commentaar)
als iemand van 50 die in een hele andere levenspositie staat, veel meer heeft meegemaakt, veel meer 'ontwikkeld' is, meer ervaring enz. heeft, een relatie aangaat met pakweg een 16 jarige dan ja.. dat klopt gewoon niet, die 16 jarige is nog 'onervaren' in het leven, en kan dus minder overzicht hebben op wat hij of zij goed of fout doet of wat uberhaupt slim of weet ik het wat is, ik zeg niet dat 16 jarigen dom zijn, dan zou ik zeggen dat ik dat ook ben, maar ik bedoel dat hij toch 'slimmer' moet zijn en dus vind ik dat zon kerel/vrouw van 50 eigenlijk niet echt deugd
of is dit oud nieuws
Ik vind leeftijd maar een getal als je er allebei achter staat waarom niet?
Toen ik 16 was ging ik met iemand die 26 was en so what. Wat een ander daarvan denkt dat intreseerd me nou echt helemaal niets!
16 jarige zijn dom
gelukkig niet allemaal, op die leeftijd hoor je ook eigenlijk nog onbezonnen te leven, ipv alles maar te moeten weten
men zegt wel vaak het zijn nog kinderen, maar anderzijds heeft men wel vaak hoge verwachtingen van een 16 jarige.laatste aanpassing 5 september 2007 07:50
Dus het is allemaal weer de schuld van de maatschappij??
je moet mij geen woorden in de mond leggen
wat jij verstaat onder wie die verwachtingen heeft is aan jezelf.
of wil je soms beweren dat men geen verwachtingen heeft van jongeren, volwassenen etc? overal zijn wel verwachtingen over je uiterlijk, je gedrag, je school, je werk, je vrienden, en bla bla bla
laat kinderen dan ook lekker kinderen zijn, met een goeie structuur van huis uit, met normen waarden en principes, maar verlang niet van ze dat ze altijd maar wijs zijn en zich gedragen als een volwassene.
Sowieso vind ik het aangaan van "serieuze" relaties van minderjarigen met volwassenen bedenkelijk maar groot leeftijdsverschil tussen meerderjarigen kan ik niet van wakker liggen
Wat is er met jou aan de hand dat je ineens één zin neerschrijft, waarmee meteen het topic op slot kan?
En met bedenkelijk bedoel je dat het er dán om gaat hoever de minderjarige zich geestelijk heeft ontwikkeld en dat bepaald of het wel of niet aan die relatie toe is...
Zo schokkend is het toch ook niet??
Ik heb dan meer mijn bedenkingen met de meerderjarige, alsof ie niet iemand van zijn of haar eigen leeftijd kan krijgen
Soms is het wel een beetje irritant als hij het heeft over feestjes of dingen waar hij 'vroeger' heen is geweest
15 en 21 jaar Kan
15 en 26 jaar Kan egtt niet
24 en 36 jaar Kan
22 en 50 jaar Kan niet..
Lief je weet toch??? maar je hebt gelijk hoor: jongeren die zich al snel willen bewijzen, prima maar wel volgens de normen en waarden die er dan gehanteerd worden en dus heeft D J wel gelijk dat ouders nu meer hun verantwoordelijkheden moeten nemen
Sowieso vind ik het aangaan van "serieuze" relaties van minderjarigen met volwassenen bedenkelijk maar groot leeftijdsverschil tussen meerderjarigen kan ik niet van wakker liggen
22 en 50 jaar
15 en 21 jaar
ik ben 21 en mn vriend is 31.. dat kan dan weer wel.. maar 11 en 21 lijkt me toch anders..en niet oke..
hij is 52 zij 23
hij heeft een zoon van 24 dus ouder dan zn vriendin
ik denk maar altijd zo, achter vele mensen zitten vele verhalen waarom ze iets doen, of voelen, mensen maken vaak dingen in hun leven mee waardoor ze sneller als kind toch ''volwassener'' in het leven staan, en geen aansluiting vinden bij leeftijdsgenoten. niet alleen in omgang, maar ook relationeel.
ik heb vanaf me 14e altijd een vaste vriend gehad, met relatie's van jaren, en heb daar toch een hoop door gemist, NU zou ik het anders doen als ik nog eens 14 was, en dan alles uit het leven halen wat je met die leeftijd kunt
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
Idd.
Ik ben 17 en mijn kanjer is 25.
Ookal lykt hij een jaar of 22..
dikke, dikke min bij de bank.
maar dat hij 12 uur per dag en
in't weekend werkt begint wel
te breken
en hij heeft een
dikke, dikke min bij de bank.
Dat maakt me niet veel uit.
maar dat hij 12 uur per dag en
in't weekend werkt begint wel
te breken
een dikke bankrekeing vind ik niet belangrijk, maar zit niet te wachten op een man met schulden ik ga niet de zooi van een ander afbetalen
Vind dat je pas over leeftijdsverschil kan oordelen echt als je de personen kent
Zolang het voor jezelf goed voelt heeft niemand daar iets mee te maken
Das waar... Schulden zijn meestal toch je eigen schuld, moet diegene het ook maar lekker zelf afbetalen....
Is toch wel het lekkerst leven denk ik!
dat ik jonger ben betekend
niet dat ik als stuk strond behandeld mag worden
daar heeft wel degelijk iemand wat mee te maken, vooral je ouders die voor jou verantwoordelijk zijn en die een toeziend oog op zulke relatie's dienen te houden
Fuck die leeftijdsverschillen,
leeftijd is een fakking getal wat elk jaar verandert.
of zie ik dat verkeerd?
ken 2 mensen die dat hebben en ze hebben nu een kind van 2
hij is 52 zij 23
hij heeft een zoon van 24 dus ouder dan zn vriendin
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
Ok, geloof ik. Maar laat een meisje van 15 dan met een jongen van 15 gaan.
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
boeit niet, als je verliefd bent, boeit leeftijd niet
15/20.. Beetje jong, maar moet kunnen!
Zij bedoel je ?
ja maar dat is toch wel anders, omdat je allebij 18+ bent..in mijn ogen zit er toch wel een groter mentaal verschil tussen 16 en 19 dan tussen bijv. 19 en 22 ofzo
ik denk dat meisjes van 16 toch wel even iets anders doen dan die van 19
maar vind dat leeftijd geen verschil maakt dat merk je vanzelf wel tijdens een relatie lijkt me
daar bedoel ik mee de vrouw is bv 30 en de man 20 is het wel zo dat de vrouw veel verder in ontwikkeling is dan de man....
maar als de vrouw ouders is dan de man.... daar bedoel ik mee de vrouw is bv 30 en de man 20 is het wel zo dat de vrouw veel verder in ontwikkeling is dan de man....
Je gaat het altijd merken
Waar trek je de grens, je persoonlijke grens?
maar leeftijd zegt me niks
Dat hoeft niet persé, ligt natuurlijk ook wel aan de persoon zelf
Maar mijn broer en z`n vrouw schelen 4 jaar
Er zijn liedjes die hij uit volle borst meezingt, waarvan zij denkt van huh, wtf is dit voor nummer
precies, maar dat bedoelde ik dus ook
ik weet wel waar ik van houdt
4 jaar maar?? Nou dat vind ik nog vrij beschaafd hoor
Hahaha, maar dat kan ook gewoon zijn omdat ze niet van dezelfde muziek houden
Idd, Ik bedoel ook juist dat dat weinig is, en dat je dan op sommige punten al zo`n verschil ziet
In dit geval was het omdat hij uit `70 komt en zij uit `80
15 en 26 jaar
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
ik denk maar altijd zo, achter vele mensen zitten vele verhalen waarom ze iets doen, of voelen, mensen maken vaak dingen in hun leven mee waardoor ze sneller als kind toch ''volwassener'' in het leven staan, en geen aansluiting vinden bij leeftijdsgenoten. niet alleen in omgang, maar ook relationeel.
ik ben daar zelf een voorbeeld van en had ook met 16 een oudere vriend. echter was ik nog niet toe aan sexuele dingen, en liet dat ook gelijk wetenhet heeft nog 8 maanden geduurd voor dat ik daar wel aan toe dacht te zijn.
tuurlijk zijn sommige jongeren lang niet rijp om met een ouder iemand om te gaan, laat staan er wat meer mee te hebben, en moeten ouders dat natuurlijk ook goed in de gaten houden, persoonlijk vind ik idd dat jongeren zich beter niet serieus aan iemand kunnen binden op jonge leeftijd, maar eerst van het leven moeten genieten
ik heb vanaf me 14e altijd een vaste vriend gehad, met relatie's van jaren, en heb daar toch een hoop door gemist, NU zou ik het anders doen als ik nog eens 14 was, en dan alles uit het leven halen wat je met die leeftijd kunt
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
Alles onder de 18 met alles boven de 20: fout.
Boven de 20 maar onder de 30: max. 5-6 jaar verschil.
Boven de 30 max. 10 jaar verschil.
Boven de 20 maar onder de 30: max. 5-6 jaar verschil.
Boven de 30 max. 10 jaar verschil.
ze zeggen weleens dat dames ongeveer 2 jaar voorlopen op de heren met dezelfde leeftijd qua inteligentie en verstand...
Ze zeggen wel meer. Alleen emotioneel hebben vrouwen een voorsprong. En dat ligt er dan maar net aan hoe oud ze waren toen ze geslachtsrijp werden, want de enige reden dat vrouwen emotioneel eerder volwassen zijn, is omdat hun hormoonspiegel op jongere leeftijd stabiel is dan die van mannen.
Gemiddeld he.
Bij mij werkt dat ook niet een jongen van 21/22 jaar..
Age is nothing but a number
Anders ik wel
ik denk dat het niets uitmaakt... zolang het goed gaat, is leeftijd maar gewoon een nummer...
de gasten van tegenwoordig blijven veelal altijd jongens of ze nou 20 of 30 zijn
22 en 50 jaar
ik denk dat het niets uitmaakt... zolang het goed gaat, is leeftijd maar gewoon een nummer...
ja ok..zo denk ik er ook over...
maar de leeftijd van 22 en 50 jaar vind ik toch wat veel..
vaak begin je rond die leeftijd met kinderen enzo..
heeft n wake-up-call nodig
jij weet helemaal niet waar ik van houdt
wat hebben mijn groene gympen met leeftijdsverschil te maken dan?
...ben geil, maar te jong voor jou
Eigelijk vind ik meer dan 5 jaar verschil sowieso vreemd, je gaat dan een relatie aan waarvan je weet op voorhand, dat je je partner met een jaar of 10 waarschijnlijk zult overleven (tenminste als, zoals meestal, de chick 5 jaar jonger is)
Heel bewust 10 jaar weduwe zijn is best stupid vind ik.
en ze is pas 15?? hoe lang ben je al samen met haar??..
teveel leeftijdsverschil!!!!! maar dat weet je zelf ook wel
15 en 26 jaar
ik 27 zij 15 gaat goed
mar we zijn al tijd gelukkig samen,daar gaat het om
teveel leeftijdsverschil!!!!! maar dat weet je zelf ook wel.
FF 1 ding he.... Besef je eigenlijk wel dat je strafbaar bent???
Hoe bedoel je???
Sorry hoor, maar mijn dochter ( die ook 15 is) hoeft zeer zeker niet met een duud van 27 thuis te komen
FF 1 ding he.... Besef je eigenlijk wel dat je strafbaar bent???
Gelukkig of niet, sommige dingen doe je gewoon niet
Snap trouwens niet dat er geen vader is die ff ingrijpt in dit verhaal
een vriendin van mij is 19 en heeft met iemand vn 35 dus,,
een vriendin van mij is 19
Haha.. Daar denk je nooit bij na he
En dus nog geen seks mag hebben voor de wet
weet ook wel dat ik strafbaar ben
ik ken haar al lang en haar moeder ook,en die heeft er niets op tegen
en de rest heeft er toch niks over te zeggen dus daar luister ik ook nie na
commentaar blijf je toch wel houden
daar stoor ik me niet aan
tja vader heeft hun in de steek gelaten toen moeder zwanger was van haar
Uitspraak van Dnies© op vrijdag 28 september 2007 om 14:29:
Waar praten jullie dan over vraag ik mij af...
Over de hoogte van zn aankomende gevangenisstraf denk ik
Laat ik nou net gevangenbewaarder zijn laatste aanpassing 28 september 2007 14:35
Hahaha, nieuwe potentiele klant
Maar als ik een beetje bedenkt waar ik over praat, dat is niet echt intressant voor een 15 jarige
Ik zoek het nummer van meld misdaad anoniem Ken jij die uit je hoofd?
Geloof me, ik heb er hier 1 rondlopen van 15, en alles is interressant, maar absoluut niet datgeen wat wij te vertellen hebben
Dit spoort gewoon niet, daar blijf ik bij, en als het echt allemaal waar is wat die gast hier verteld, dan snap ik niet waarom er niet op zn minst 1 volwassene ingrijpt daar
Ja. Je moet gewoon aangifte doen, kan zelfs al op basis van zijn uitspraak op Partyflock. Zoveel gasten met zijn naam en zijn geboortedatum zullen er nie zijn in zn dorp.
haha ne sorry, wel 09008844 ofzo, mijn dronken/drugsgebruikende achterburen slaan nog wel een op hol
(lijk ik oud ineens)
Als dat bij mij gebeurd was, had mijn vader de deur voor zijn neus dichtgeslagen.
Oh, vraag je buren anders ff om dat nummer
Ik lijk het opeens niet meer, ik ben het echt
Ik denk dat die vent in het geval van mijn vader beter had kunnen verhuizen naar de noordpool Mn pa die had m echt gesloopt
mijn ex is 18 en ik ben 25
ik nog geen 18 ben..
En dus nog geen seks mag hebben voor de wet
oow mag dat neit dan ??? waneer krijgen de minder jarigen een kruisheidsgordel dan ??? net as voregen ??
stel
hek wel gedaan maak er ff een grapigge opmerking op
hek wel gedaan maak er ff een grapigge opmerking op
Over de nieuwste gsm's en clips op TMF
Als jij het niet doet doe ik het wel.
leeftijd is maar een getal, liefde heeft daar niets mee te maken, als je uit de strafbare zone blijft en beide zich daar goed bij voelen, waarom moeten buitenstaanders daar dan altijd moeilijk om doen??!
22 en 50 jaar
15 en 26 jaar
-12 en 18 jaar
vind je het gek met die cleavage foto's in je album
Uitspraak van WhistlerAlaDior op maandag 3 september 2007 om 08:25:
Nou mijn vriendin is 17
En ik zelf ben 25
Maar dus ja
daar moet je trots op zijn jongen!!!
neemt niemand van je eigen leeftijd je serieus ofzo....????
15 en 26 jaar
gaat wel maar is niet egt enorm opvallend.
het valt pas egt op bij gevallen zoals
-14 en 19 jaar
want dan zie je egt verschil, als je enmaal volgroeid bent verander je langzamer
Maar 19 en 26 daarintegen weer wel
14 en 19 eigenlijks ook niet.
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
15 en 26 jaar
22 en 50 jaar
22 en 50 jaar
-12 en 18 jaar
Ik kan me alleen niet voorstellen dat het echt werkt met iemand die 16 is en jijzelf bijvoorbeeld 25
Ik ben 16 en mijn mannetje is 24 en het werkt prima! We zijn nou al (bijna) 21 maanden hartstikke gelukkig met elkaar.
Ik ga zelfs volgend jaar na me examens bij hem intrekken en bij hem in de buurt verder studeren. Zowel zijn als mijn ouders staan achter ons Allebei gaan we voor een langdurige relatie!
Ik val altijd op (veel) oudere mannen..
Maakt me niet uit
Zolang het klikt..
![[img width=66 height=36]http://i159.photobucket.com/albums/t136/megadon_album/banaanob5.gif[/img]](http://i159.photobucket.com/albums/t136/megadon_album/banaanob5.gif)
En dan.. dan zitten we aan elkaar vast
Nou aan elkaar.. dan gebeurd er niets
Oke dat kan dan weer wel
maar dat werkt niet echt als je 15 en 24 (bijna 25) bent..
Dat ligt er natuurlijk maar net aan he..
Op wat voor niveau iemand zit
Nouja.. Iemand op de middelbare school en iemand met een fulltime baan, met wel heel wat meer levenservaring
dus niet zo zeiken allemaal..
als je een oudere/jongere vriend/vriendin hebt, dan weet je zelf stiekem best of dat een goede keuze is of niet
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
15 en 21 jaar
Beetje te..
15 en 26 jaar
Nog meer TE
24 en 36 jaar
Vind ik op zich wel kunnen..
22 en 50 jaar
Ehm tja.. wel groot verschil!
Leeftijd is onbelangrijk als je me kaar leuk vind en van me kaar houd dan is het toch goed en mooi wat maakt het dan nog uit
ik ben 18 en mijn vriend is 28 we kennen elkaar al 5 jaar en hebben nu 7 maanden een vaste relatie en het gaat prima tussen ons
in maart ga ik met hem samenwonen en ik kan nu echt zeggen ik ben happylaatste aanpassing 13 januari 2008 21:24
en wat vinden jullie van bijvoorbeeld 14 en 18???? Daar ben ik wel eens benieuwd naar. Dat is wel ander verschil dan 15 en 21, en de rest die in het begin van deze topic staan.
en wat vinden jullie van bijvoorbeeld 14 en 18????
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
Ik ben nu 16.. en myn mannetje is nu 25...
en we zijn super gelukkig, nu al 10 maandjes samen..
22 en 50 jaar
dat gaat wel te ver
dat gaat wel te ver
Ligt toch echt wel aan de situatie lijkt mij Werkt heus nie bij iedereen
Uitspraak van Niseop dinsdag 26 februari 2008 om 15:23:
dat gaat wel te ver
Ligt toch echt wel aan de situatie lijkt mij Werkt heus nie bij iedereen
ja dat is natuurlijk ook zo, mensen zijn altijd anders maar het is de enige in het rijtje waarbij ik in eerste instantie mijn twijfels heb...
ik denk niet dat het vaak voorkomt
Ik vind leeftijdsverschil niet echt belangrijk tot op zekere hoogte! Een meisje van 12 met een jongen van 20 vind ik niet kunnen, Terwijl iemand van 20 en 28 wel weer samen kan. Het ligt vooral aan de ontwikkeling van de persoon, op wat voor manier de persoon in het leven staat e.d!
Ik vind leeftijdsverschil niet echt belangrijk tot op zekere hoogte! Een meisje van 12 met een jongen van 20 vind ik niet kunnen, Terwijl iemand van 20 en 28 wel weer samen kan. Het ligt vooral aan de ontwikkeling van de persoon, op wat voor manier de persoon in het leven staat e.d!
Mijn moeder is heel erg gericht op leeftijdsverschillen, ik mag echt niet thuis komen met iemand van 6 jaar ouder. Terwijl mn pa daarintegen zelf een vriendin heeft gehad die 18 jaar jonger dan hem was.
Uitspraak van Dolle Minaa. op dinsdag 26 februari 2008 om 15:54:
Mijn moeder is heel erg gericht op leeftijdsverschillen, ik mag echt niet thuis komen met iemand van 6 jaar ouder. Terwijl mn pa daarintegen zelf een vriendin heeft gehad die 18 jaar jonger dan hem was.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Als een meisje eenmaal volwassen is (dus geen 15/16) maakt een leeftijdverschil van 8 jaar niet zoveel meer uit. Maar als een meisje zelf nog niet eens volwassen is loop je sowieso tegen veel problemen op, vooral van familie enzo.
loop je sowieso tegen veel problemen op, vooral van familie enzo.
Uitspraak van Rich E. op dinsdag 26 februari 2008 om 16:38:
loop je sowieso tegen veel problemen op, vooral van familie enzo.
nou hebben mijn vriend en ik totaal geen last van..
Ik ben ook 16 en hij 8 jaar ouder en mijn familie respecteerd mijn relatie met hem..18 maart zijn we al 2 jaar bij elkaar en we hebben eigenlijk nooit problemen over ons leeftijdsverschil gehad..
Oké, dan is het in jou geval goed afgelopen. Maar je ziet vaak dat de familie er niet zo gelukkig mee is en liever heeft dat hun dochter van 15 een jongen van maximaal 4 jaar ouder, of helemaal geen vriendje heeft..
15 en 21 jaar
15 en 26 jaar big
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
24 en 36 jaar
15 en 21 jaar -> nee
15 en 26 jaar big -> nee
24 en 36 jaar
22 en 50 jaar
Simpelweg omdat je in de meeste gevallen dan te veel verschilt. Iemand die net klaar is met puberen met een persoon in z'n midlifecrisis. Iemand van 26 met iemand van 15, dan vraag je je ook af wat iemand daarin zoekt.