Partyflock

Forumonderwerp · 965793
1 volger · 7305x bekeken
Betreft: evenement: FFWD Fit for Free Dance Parade, zaterdag 11 augustus 2007 om 15:00

Waarschuw beheerder
vond het ten eerste veeeeeeeeeeeels te druk alhoewel er zat plekken waren waar je wel chill kon staan maar voor de rest was het weer en de sfeer goed heb weer genoten:) michel de hey :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
bij de bkjn wagen was het echt druk maar was weer grandioos ff douchen dan de afterparty in de tropicana

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 augustus 2007 om 20:52:
bij de bkjn wagen was het echt druk

had niet anders verwacht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 augustus 2007 om 20:52:
bij de bkjn wagen was het echt druk

waar niet, was zoiezo druk, maar was zeker weer super.... :jaja:

Waarschuw beheerder
was denk de drukste truck samen met die van michel maar bkjn was zekers knallen:) jammer genoeg niet afteren:(
Waarschuw beheerder
donateur
was (Y)..

vanavond maassilo (L).

Waarschuw beheerder
Was echt superrrrrrrrrrr!!!

Heb heerlijk staan dansen op de BKJN truck..

Te gekke muziek, heerlijk weer en super gezellig publiek!!

Toppie, op naar volgend jaar :jaja:

Waarschuw beheerder
vond t super

heerlijk zonnetje

wel enorm druk, maar iedereen bleef rustig, geen gezeik..
ruthless draaide lekker op de waguh:)
Waarschuw beheerder
jammer van de boete die ik kreeg omdat ik nergens anders dan 'wild' kon plassen. Ook jammer dat mn maatje vervolgens in de boeien wordt geslagen omdat ie zegt dat het onterecht was.
voor de rest was het redelijk feest

maar geen wc's (wat mn boete verklaard)
geen bier

(N)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Foto's en video's van alle partysites:

http://www.wikiparty.nl/wp/party/384/FFWD+Fit+For+Free+Dance+Parade+2007.html

1ste foto's al online :)

Waarschuw beheerder
donateur
Was wel een kick feesie weer, alleen jammer dat het zo sterfes druk was:/
Waarschuw beheerder
Hoe?

Ze reden wel erg Fast Forward hoorrr... Sommige trucks werden vergezelt met hardlopers hehehe

Volgend jaar een tikkie slomer en een eindfeest joh!
Waarschuw beheerder
ja wass idd TE Druk ja ,,,maar wel gezellig vond ik dan

Waarschuw beheerder
ja soms reden ze idd hard maar ze stopte gelukkig ook vaak zat en ze moeten idd een eindfeest geven maakt het plaatje toch wel een beetje af vind ik...

Waarschuw beheerder
dus??? boeiende informatie weer goed bezig jij!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 augustus 2007 om 23:10:
dus??? boeiende informatie weer goed bezig jij!!!

ben je geirriteerd?? :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 augustus 2007 om 23:04:
ja soms reden ze idd hard maar ze stopte gelukkig ook vaak zat en ze moeten idd een eindfeest geven maakt het plaatje toch wel een beetje af vind ik...

Ergens wel maar ik ben wel tevreden met de nieuwe opzet, is gewoon om relletjes in de binnenstad te voorkomen en dat al die voetbalhooligans niet de kans krijgen om te gaan matten :[ voor de rest vond ik het wel OK, moet eerlijk toegeven dat de wagen van Hollywood en B2S het mooiste eruit zagen want dat vind ik wel een minpunt: sommige vrachtwagens zijn gewoon of nauwelijks aangekleed :S sfeer was zeker wel aanwezig (y)
Waarschuw beheerder
was super gezellig, leuke sfeer, lekker weer, lekkere muziek! alleen wel erg druk ja 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mwah t ging. jammer dat ze bij de drum en bass kar opeens hardcore gingen draaien
Waarschuw beheerder
donateur
(d) ruk
Waarschuw beheerder
Het niveau was een drama! De koeien en varkens ­op de vrachtauto's en de schapen liepen erachter. H­et was net een boerenoptocht.
Het gepeupel op de ­West Blaak moest ook weer ff knokken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op zondag 12 augustus 2007 om 00:16:
Het niveau was een drama! De koeien en varkens op de vrachtauto's en de schapen liepen erachter. Het was net een boerenoptocht.
Het gepeupel op de West Blaak moest ook weer ff knokken.

jij bent ook echt niet optimistisch ofzo??
Waarschuw beheerder
nope
Waarschuw beheerder
Was zeker goed te doen. BKJN was duidelijk de populairste truck
Wel erg druk, maar vlak achter de truck goed te doen :D
:respect: Promo & Nosferatu :respect:
Jammer dat er geen tijd meer was voor Catscan. 19.15 was ie al binnen. Voortaan maar iets naar achter

Waarschuw beheerder
donateur
Was weer een heerlijke FFWD!

Heb de wagens 2 x voorbij zien komen en ben toen achter die van B2S aan gaan lopen. Helaas hadden die weinig geluid aan de achterkant.

Zoals eerder genoemd waren sommige wagens wat kaal maar dat mag de pret niet drukken.

Het geluid van die wagen van Hollywood was echt super!!

Helaas toch weer een aantal vechtpartijen moeten aanschouwen.. :[ Kennelijk blijft dat nodig.. :nocheer:

Waarschuw beheerder
was egt weer een top feesiej!! cker bij BKJN!!!

Waarschuw beheerder
Voor ons definitief de laatste keer.

Bij sommige wagens echt zwaar onbeschoft publiek dat soms gewoon om zich heen liep te schoppen en te slaan tijdens het "dansen". Vrachtwagens reden alsof ze ergens een finish moesten halen (En kwamen dus bijna twee uur te vroeg aan waardoor de muziek eerder uit moest).

Het zonnetje was wel lekker. B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scape op zaterdag 11 augustus 2007 om 21:58:
maar geen wc's (wat mn boete verklaard)

wel joh! heb ze wel gezien.. maar niet echt veel nee en bij cafe's moch je ook nie overal naar binnen :/

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 01:20:
Bij sommige wagens echt zwaar onbeschoft publiek dat soms gewoon om zich heen liep te schoppen en te slaan tijdens het "dansen"

haha moet je ze gewoon tekkelen:P of heel hard terugschoppen

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 01:20:
rachtwagens reden alsof ze ergens een finish moesten halen (En kwamen dus bijna twee uur te vroeg aan waardoor de muziek eerder uit moest).

dat vond ik wel stom ja, liep de benen uit me reet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nel.nl op zondag 12 augustus 2007 om 01:31:
wel joh! heb ze wel gezien.. maar niet echt veel nee en bij cafe's moch je ook nie overal naar binnen

dat bedoel ik

gewoon kut geregeld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scape op zondag 12 augustus 2007 om 01:38:
dat bedoel ik

gewoon kut geregeld

ik heb 2 dixies gezien das echt fokking weinig:O enne voor de jongens stonden er wel meer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van nel.nl op zondag 12 augustus 2007 om 01:50:
enne voor de jongens stonden er wel meer

het is niet eeeeeeeeeeeeeeeerlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alpha X op zaterdag 11 augustus 2007 om 21:03:
was (Y)..

leuk dat ik je gezien heb!!!:P ghehe

maarreh ik von het ook wel leuk alleen veelste druk ja en te warm:P

Waarschuw beheerder
Kijk eens aan dus heb niks gemist :) ben blij dat ik morgen fris wakker word :D

Waarschuw beheerder
nou verder was het wel luek hoor! dus je heb wel wat gemist b):P
Waarschuw beheerder
donateur
Op de sommige knelpunten was het inderdaad wel wat druk.
Volgend jaar weet ik in elk geval waar je wel moet staan :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was wel lachen
alleen op t laatst idd fucked up dat de 1e kar al om 18.45 aankwam
en dat daar de muziek acuut uit moest
Waarschuw beheerder
[img =427,640 width=427 height=640]http://www.pvdplanet.net/images/ffwd1.jpg[/img]
Bokito gaat lunchen

[img =427,640 width=427 height=640]http://www.pvdplanet.net/images/ffwd2.jpg[/img]
Uitzicht vanaf de Trancexclusive truck

[img =600,400 width=640 height=427]http://www.pvdplanet.net/images/ffwd3.jpg[/img]
Burn baby burn

[img =427,640 width=427 height=640]http://www.pvdplanet.net/images/ffwd4.jpg[/img]
BB Kelly

[img =600,400 width=640 height=427]http://www.pvdplanet.net/images/ffwd5.jpg[/img]
Revana

[img =427,640 width=427 height=640]http://www.pvdplanet.net/images/ffwd6.jpg[/img]
Steltlopen

[img =600,400 width=640 height=427]http://www.pvdplanet.net/images/ffwd7.jpg[/img]
Dark Fader

[img =427,640 width=427 height=640]http://www.pvdplanet.net/images/ffwd8.jpg[/img]
Hummmm

de rest
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 03:01:
Kijk eens aan dus heb niks gemist

yep

Waarschuw beheerder
heb me verrucklich vermaakt :9 :bounce: :woop:
Waarschuw beheerder
goed vermaakt!
vanaf moment dat de trucks weer bij eendrachtsplein langs kwamen met de BKJN wagen meegelopen. Zeer goed te doen, zeker links ervan, daar was nog enigzins ruimte.
Laatste stuk bij de boompjes wel belachelijk druk.

Verder reden de wagens natuurlijk veel te hard, gaat nergens. Heb flink wat sprintjes getrokken...

Daarna ook nog ff naar tropicana geweest, maar dat heb ik nog een uur vol gehouden, was helemaal verrot. Sowieso hing er geen enkele sfeer, en was iedereen zwaar naar de klote. Muziek in bovenzaal ging nergens over, wat mij betreft dan. Heb er nog flink om kunnen lachen, zo'n bak herrie vond ik het ;)

Beneden wel erg ok muzikaal, maar alle energie was er gewoon uit. Dus maar lekker naar huis gegaan.

Wel zwaar kut geslapen....fockingredbull.
Waarschuw beheerder
Ben er een half uurtje geweest en ben toen weer gauw op mn fiets gestapt en naar huis gereden. Dance parade is dance parade niet meer!
Waarschuw beheerder
was erg leuk, aleen de route ging wel door smalle straten.

alleen de politie bij het stadion had in niet echt verwacht, meekomen en zakken legen.
En ja hoor wat is dit een bitter snoepje zei ik en ze moesten lachen
ik moest er wel afstand van doen voor de rest niks.

En een gr pep in mijn portomnee open en bloot voor de bankjes zagen ze niet zitten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
super vermaakt vond alleen dat de wagens te snel weer gingen rijden en was het nou eerder afgelopen?

Waarschuw beheerder
Was top (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker naar mn zin gehad! Volgend jaar weer! :Y:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 augustus 2007 om 23:31:
is gewoon om relletjes in de binnenstad te voorkomen en dat al die voetbalhooligans niet de kans krijgen om te gaan matten

jah nou dat heb ik indd geweten :s
ik liep bij wagen nummer 19 (rodenburg)
en ik loop daar beetje flyers uit te delen en te dansen en in eens zie k naast mij een gozer die duikt op een jonge en roept ineens heel hard ROTTERDAM HOOLIGANS...

ik duik dat publiek in en die meisjes die daar stonden trokken mij ook weg ...

beetje jammer... :s want die jongen deed eigk niks verkeerd :S

verder al met al heel druk maar een geweldig feesie :cheer: :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Het was idd errug druk, toch wisten mijn dochter en ik een leuk plekje te vinden bij de start waar we op een railing konden zitten, en de wagens stuk voor stuk voorbij konden zien rijden.................

We waren het er beide over eens dat de Hollywoodkar de mooiste/leukste was, en de beste muziek produceerde. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
overigens...wat zijn die prijzen tegenwoordig achterlijk hoog in tropicana...

biertje 2,50...wodka/redbull 9 euro!!!

Echt niet normaal hoor, da's 20 gulden!
Bij de lidl heb ik daar 30 blikjes energy drink voor :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 augustus 2007 om 20:45:
en de sfeer goed

uhuh, hebbie die blanke zeker niet meegemaakt die effe stoer dacht te wezen tegen een paar negers? :lol:
Heel westblaak lag overhoop !
Waarschuw beheerder
Vond het een zware tegenvaller dit jaar!

- Niet meer over de Coolsingel en Erasmusbrug, In plaats daarvan met ze alle door de kleinste straatjes van Rotterdam.

- Wagens reden voor deze drukte veel te dicht op elkaar en veel te hard

- Bij B2S waren ze de boxen vergeten!

Jammer....
Volgend jaar weer FFWD "HEINEKEN" Dance Parade????
Waarschuw beheerder
leuk, maar veels te druk. Zeker in t begin.

Tot aan de nieuwe binnenweg bij gehouden, daarna vond ik het zo druk dat ik maar ergens lekker een uur of 3 ben gaan pilzen in t zonnetje.

Later op de west blaak weer aangesloten. Eerst bij de truck van waterfront met Drum&Bass. Ben ik niet echt in thuis maar was errug gezellig :p

Daarna 2 karren naar voren naar de BKJN truck. Was ook errug gezellig 8)

Paar pogo ventjes vermanend aangesproken en verders een heerlijke beschonken wandeling gemaakt.

Uitspraak van Bronco (YUP!) op zondag 12 augustus 2007 om 10:03:
wat zijn die prijzen tegenwoordig achterlijk hoog in tropicana...

das nog niks, die klere-kroeg aan t eind van de route vroeg gewoon 20 euro voor 4 halve liters

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 03:03:
nou verder was het wel luek hoor! dus je heb wel wat gemist

Jah ach vermaak mij overal wel maar maar de laatste keer dat hier geweest ben werd iemand voor mn neus in elkaar geslagen in de regen het bloed ging alle kanten op nee dank je :)
Waarschuw beheerder
heb wel geachen bij het zien van de hardcore truck. het leek net op de oude clip 'extacy you' van rob gee. allemaal gabber(tje)s die op straat staan te hakken en zagen.
Waarschuw beheerder
jaah t was echt super... hele tijd achter de b2s wagen lopen hakken./stampe.. jammer genoeg de BKJN wagen gemist, maar om daarvoor nou de hele menigte door te lopen :9

vond t egt super.. ook niej weze afteren helaas :no:
Uitspraak van -Mars- op zondag 12 augustus 2007 om 10:59:
Niet meer over de Coolsingel en Erasmusbrug, In plaats daarvan met ze alle door de kleinste straatjes van Rotterdam.

dat is wel zo.. die drukte, vooral in t begin om bij de wagens te komen.. wat me ook opviel was dat er heeel veel buggies met kleine kinderen in de menigte stonden :s was niet echt optimaal.. zeker niet, gezien de liters drank die sommige kinderen al over zich heen hadden gekregen door t gedouw en t getrek.. (en kwaaie moeders :9 )

Bij B2S waren ze de boxen vergeten!

:O maar ik hoorde wel muziek o:)
Waarschuw beheerder
Vond het een zware tegenvaller dit jaar!

- Niet meer over de Coolsingel en Erasmusbrug, In plaats daarvan met ze alle door de kleinste straatjes van Rotterdam.

- Bij B2S waren ze de boxen vergeten!

Jammer....
Volgend jaar weer FFWD "HEINEKEN" Dance Parade????

Wat ik al zei: Dance parade is dance parade niet meer!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zondag 12 augustus 2007 om 11:13:
maar ik hoorde wel muziek

Stond je cker naast die kleine boxjes aan de zijkant van die auto...

Vrig jaar was B2S de beste wagen.... Nu von ik het qua Geluid lijken op het geluid in mijn Autotje... Had wel wat meer van hun verwacht... Als je weet dat er zoveel mensen achter de B2S wagen gaan lopen zorg je toch dat het geluid hard genoeg is voor iedereen... Kijk naar Bkjn, daar was het geluid wel goed..
Waarschuw beheerder
kutfeest. Die drukte was te verwachten en een één of andere mongool heeft dan bedacht om de parade door de smalste straten van Rotterdam te laten lopen :loser:

We waren om half vijf al afgetaaid en de kroeg ingegaan. Later nog wel even naar de Blaak gegaan en daar ingehaakt op Michel de Hey en dat was wel een goede truck.

Het geluid van de B2S truck was waardeloos, werd helemaal overstemd door Michel de Hey.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Mars- op zondag 12 augustus 2007 om 11:21:
Stond je cker naast die kleine boxjes aan de zijkant van die auto...

jah :D
Vrig jaar was B2S de beste wagen.... Nu von ik het qua Geluid lijken op het geluid in mijn Autotje... Had wel wat meer van hun verwacht... Als je weet dat er zoveel mensen achter de B2S wagen gaan lopen zorg je toch dat het geluid hard genoeg is voor iedereen... Kijk naar Bkjn, daar was het geluid wel goed..

vorig jaar was idd beter, maar die was ook prima te doen vond ik! heb er geen problemen mee gehad!
Waarschuw beheerder
Major League kar 13 was (y).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was geweldig (y)

BKJN in de tunnel :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber staan er hier inmiddels foto's online van FFWD :-)
Zie: gallery.technolusion.com

ENJOY :-D

GreetZ,
T>

Waarschuw beheerder
was prima dagje, veel bier gezopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zondag 12 augustus 2007 om 11:13:
die drukte, vooral in t begin om bij de wagens te komen.. wat me ook opviel was dat er heeel veel buggies met kleine kinderen in de menigte stonden was niet echt optimaal

nou dat snapte k dus ook nie
al kon k aan die kleintjes wel al me flyers kwijt dat vinden ze geweldig :d haha
Waarschuw beheerder
donateur
Politie probeerde makkelijk te scoren @ CS. Iedereen die ook maar iets op een gabber leek, werd uit de menigte gehaald, en gefouilleerd...
beetje jammer..

Verder heb ik alleen maar gezelligheid meegemaakt, alleen miste ik de erasmusbrug :(
B2S :respect:
zonnetje :respect:
gezellige mensen :respect:
I love Pussy :respect:
Waarschuw beheerder
Beetje jammer dat ze zoiets laten starten op de Binnenweg. Andere jaren was het altijd een probleem als ze over de Binnenweg kwamen met die trucks. Het was veels te druk daar. Beetje jammer als je bedenkt dat er veel bredere straten zijn in Rotterdam.

Bij de B2S truck was het veels te druk en het geluid was een drama. En wat ook jammer is, is dat er altijd wel weer van die trucks meerijden met van die chagarijnige figuren waar weinig leuks op gebeurd. Er reed zelfs een truck mee waar ze gewoon helemaal niks aan hadden gedaan. Gewoon een kale oplegger zonder versieringen oid.

Verder vind ik het ronduit slecht dat er nergens toiletten zijn geregeld en dus wel mensen op de bon worden geslingerd voor wildplassen. Als ik zo'n bekeuring had gekregen had ik hem mooi opgestuurd naar de organisatie. Buiten dat is het ook klote geregeld dat nergens normaal wat te drinken kon halen. Is wel lekker als het 23 graden is en je loopt heel de middag mee met zo'n wagen.....

Van mij hadden de trucks wel wat langzamer gemogen. De laatste truck reed om kwart voor 8 al over de finish.

Gewoon ronduit slecht geregeld dit jaar. Beter gaan ze volgend jaar gewoon weer door wat bredere straten en eindigen ze gewoon op de Coolsingel of op het Hofplein......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op zondag 12 augustus 2007 om 12:51:
Politie probeerde makkelijk te scoren @ CS. Iedereen die ook maar iets op een gabber leek, werd uit de menigte gehaald, en gefouilleerd...

Wij kwamen aan in de hal. Probeerde een agent een blikje bier uit de handen te rukken van een maat van mij. Hij snel dat blikje doorgeven en wij om en om dat ding leegdrinken. En die agent probeerde het wel te pakken maar dat lukte niet. Was wel een koddig gezicht.....

Waarschuw beheerder
Vrig jaar was B2S de beste wagen.... Nu von ik het qua Geluid lijken op het geluid in mijn Autotje... Had wel wat meer van hun verwacht... Als je weet dat er zoveel mensen achter de B2S wagen gaan lopen zorg je toch dat het geluid hard genoeg is voor iedereen...

B2S had geen speakers naar achteren dit jaar, of dat bewust is geweest (voorgaande jaren was het veel te druk rond de wagen), weet ik niet.

Waarschuw beheerder
en was het nou eerder afgelopen?

:jaja:

Het was de bedoeling dat het tot 9 uur zou doorgaan, maar bij de voorste wagen moest om kwart over 7 de muziek al uit.

Ik heb gehoord dat er mensen van de wagens al hadden doorgegeven dat het veel te snel ging, maar dat ze niet langzamer mochten omdat er dan te veel mensen vast zouden komen te staan en de politie er dan niet bij kon als er relletjes kwamen. Maar ze mochten dan aan het eind ruim uit elkaar gaan staan en tot minstens half 9 doorgaan.

Alleen aan het eind mocht dat dus weer niet van de politie omdat was afgesproken dat er zo veel mogelijk moest worden doorgereden en dus moest de muziek TOCH uit.

Een aantal sponsors, deelnemende bedrijven en DJ's waren dus ook best wel kwaad. (Kan ik me wel iets bij voorstellen.)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op zondag 12 augustus 2007 om 12:59:
Verder vind ik het ronduit slecht dat er nergens toiletten zijn geregeld en dus wel mensen op de bon worden geslingerd voor wildplassen. Als ik zo'n bekeuring had gekregen had ik hem mooi opgestuurd naar de organisatie.

als je even om je heen had gekeken had je gezien dat er toch op een flink aantal plaatsen dixie's geplaatst waren, ik vond dat dit jaar juist beter geregeld als voorgaande jaren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 13:04:
als je even om je heen had gekeken had je gezien dat er toch op een flink aantal plaatsen dixie's geplaatst waren, ik vond dat dit jaar juist beter geregeld als voorgaande jaren.

ik heb die dingen echt nergens gezien.

Waarschuw beheerder
ZEER gezellig idd af en toe net watte druk maja was ook wel te verwachten gelukkig werkte het weer dit jaar wel goed mee B)
Waarschuw beheerder

Ik heb nergens dixies gezien. Wij hebben eerst op het Eendrachtsplein gestaan en wij zijn via de binnenweg naar de heemraadsingel gelopen. Daarna hebben we de stoet weer opgepikt op de blaak en zijn we naar de Boompjes gelopen. Ik weet zeker dat ik geen Dixies gezien heb. De enige die ik heb gezien was in een zijstraat van de binneweg, maar die was van bouwvakkers die daar aan het werk waren.....

Waarschuw beheerder
donateur

:yes:
Waarschuw beheerder
Eerste jaar dat k erbij was. Vond t echt teringdruk, maar de sfeer was opzich goed te doen.
Vrijwel heel de dag bij B2S truck PROBEREN te lopen, de route was echt kut, iedere keer van die soort trechterweggetjes, waardoor je weer 200 meter achterop raakte en dus de muziek van b2s niet hoorde.

Stom dat ze niet gewoon speakers naar achteren gericht hadden, er blijven hoe dan ook toch wel veel mensen achter die truck lopen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 13:03:
Het was de bedoeling dat het tot 9 uur zou doorgaan, maar bij de voorste wagen moest om kwart over 7 de muziek al uit.

Ik las in de krant dat het de bedoeling was dat de eerste wagens tussen 7 en 8 bij de boompjes aan zouden komen...maar vond t idd wel erg vroeg!

Hoop dat ze volgend jaar een normalere route nemen door de grotere wegen van rotterdam en dat ze weer over de erasmusbrug gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 10:12:
uhuh, hebbie die blanke zeker niet meegemaakt die effe stoer dacht te wezen tegen een paar negers?
Heel westblaak lag overhoop !

haha ja t ging idd wel ff loos daar , de beveiliging/politie stond erbij en keek ernaar, wat een chaos :S
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben heel wat jaren geweest maar dit was echt de minste!
vorig jaar in de regen had het nog meer sfeer!

er werd veel te weinig gedanst en er waren maar een paar trucks waar het echt los ging!

daarnaast was de route op de website van FFWD echt heel slecht aangegeven waardoor veel mensen elkaar liepen te vragen hoe de route nu precies liep wat de tocht niet ten goede kwam!
Waarschuw beheerder
Er liep trouwens wel erg veel politie zeg!
In sommige steegjes stonden ze gewoon in burgerkleding, totaal onopvallend, gewoon mensen er tussen uit te pikken om te fouilleren :O
Dit was trouwens ook al zo bij aankomst op het station als je richting de stad liep...stelletje teringlijers waar gaat dit heen in Nederland met ons drugsbeleid?
Ze worden steeds strenger en strenger!!!

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Er stonden zelfs politie-camera teams om te kijken of er geen bier en jointjes werden gerookt op de kar (wat bij ons natuuuuurlijk niet gebeurde ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
Qua weer en bkjn top!! qua alcoholbeleid, de route en de snelheid waarmee de trucks over de route scheurde KUT!!
Waarschuw beheerder
te druk,trucks stonden eerst stil en gingen dan ineens hard rijden. door de mensenmassa aan de zijkant niet bij te houden.. inderdaad veel kleine kinderen en buggies veel te dicht op die trucks.

toen die bkjn stil stond bij die tunnel tijdens nosferatu en hij viper minimix draaide was wel geweldig(Y)

Waarschuw beheerder
zo hehe ben ook weer tot leven.:P
wat was het druk ! route inderdaad niet zo denderend, eigenlijk was het voorgaande jaren veel beter.
minpuntjes inderdaad drinken en wc's maar ja hoort er gewoon bij he, met zijn allen in een cafeetje staan wachten voor 1 wc heeft ook wel weer wat leuks:jaja:

wat ik echt waardeloos vond was het eindpunt:/
we liepen vast richting de boompjes omdat ik toch echt dacht dat het om 2100 uur afgelopen zou zijn,kwamen we daar om kwart voor 8 reden de trucks al zonder geluid.
dat was echt een beetje een domper.had meer een fijnere afsluiter verwacht;)

de muziek was oke zoals altijd:D

mensjes waren dit jaar ook heel gezellig, een hoop vaaghoofden zien rondlopen en afgevoerd zien worden;)
volgend jaar hoop ik op een betere route en een mooiere afsluiter;)
laatste aanpassing
Werkzaam bij PartyGuru
Waarschuw beheerder
De tunnel met de bkjn truck ;-)
Net gevonden op youtube.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xDennis:x op zondag 12 augustus 2007 om 13:45:
haha ja t ging idd wel ff loos daar , de beveiliging/politie stond erbij en keek ernaar, wat een chaos

er was er ook nog 1 neergestoken.mensen hadden ons gewaarschuwd om niet door te lopen .maarja,je kon geen kant op dus wij liepen door.totdat we die vent half zagen liggen met al allemaal verplegers om m heen.zijn we maar weer omgedraaid.ik had geen zin om die ellende te aanschouwen.
Uitspraak van [WBS] Joker.one op zondag 12 augustus 2007 om 14:17:
Er liep trouwens wel erg veel politie zeg!
In sommige steegjes stonden ze gewoon in burgerkleding, totaal onopvallend, gewoon mensen er tussen uit te pikken om te fouilleren

ik had t er ook niet zo op maar een knakker bood me een snuiffie aan.ik zeg ja,er lopen allemaal stillen hiero.hij zei daar heb ik totaal schijt aan.de lijntjes vlogen me om de oren haahahaha en ik heb in t half uur tijd dat we in dat portiek zaten geen politie gezien hoor :d
Uitspraak van #BATI op zondag 12 augustus 2007 om 14:39:
te druk,trucks stonden eerst stil en gingen dan ineens hard rijden

daar werd ik ook gek van want er stond een oudcollegaatje van me die ik al een paar jaar niet gezien had op die bkjntruck en als ik dan op een paar meter afstand van m genaderd was en ik me al klaarmaakte om m uitbundig te begroeten stoof die truck er met een noodgang vandoor en reed ie ineens 50 meter verder .gek werd ik ervan.

Waarschuw beheerder
donateur
wie heeft die bordjes oook gezien bij huizen met de tekst dr op

hier niet pissen aub ik denk dat dr wel 20 man stonden de pissen :d
Waarschuw beheerder
Was weer gezellig zoals de Dance Parade altijd is :d

Jammer dat t al rond 19.00u afgelopen was ipv 21.00 zoals aangegeven stond :/ en de route vond ik ook niks dit jaar, volgend jaar gewoon weer de oude route over de Erasmusbrug (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Klssy op zondag 12 augustus 2007 om 11:02:
Eerst bij de truck van waterfront met Drum&Bass. Ben ik niet echt in thuis maar was errug gezellig

was compleet los Kar 13 b)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8-bit Kid™ op zondag 12 augustus 2007 om 15:34:
was compleet los Kar 13

die 20 man die dr liepen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyGuru op zondag 12 augustus 2007 om 15:12:
De tunnel met de bkjn truck
Net gevonden op youtube.

kippenvel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Sinner op zondag 12 augustus 2007 om 15:40:
kippenvel

zwaar kick idd!
Waarschuw beheerder
jah goed vermaakt hoor

mooi weer, mooie vrouwen goeie muziek wat wil je nog meer:P

Waarschuw beheerder
Net gevonden op youtube.

Ja en effe serieus he?

De sfeer was zeeer zeeer goed op eendrachtsplein, zwaar relaxed :lief:
Komt die BKJN truck voorbij
Nee sorry voor het oordeel, maar wat een tuig :|

De een nog verder doorgesnoven dan de ander, agressieve kutsfeer ineens zeg :frusty: Dwars door je heen lopen daarzo, gewoon echt ronduit asociaal !!

Terwijl filmpie ziet er top uit en had ik graag bij willen zijn
maar in't echie was het me net effe te grimmig !

Waarschuw beheerder
Voor de gene die interesse hebben in 160 dance parade foto's:

http://www.josjonkmans.nl/index.php?option=com_easygallery&act=categories&cid=15&Itemid=4

Had wat mensen beloofd dat ik het hier op het forum zou plaatsen. Ik was eigenlijk alleen voor eigen portfolio werk bezig en dus niet met omstanders, maarja en paar vroegen toch om een portret fototje dus bij deze post ik de hele set maar hier :).

Waarschuw beheerder
Snap wel wat je bedoeld.. over het algemeen vond ik het publiek rondom de truck wel onwijs leuk hoor!

maar je had er van die pogo gasten tussen zitten, dat vond ik ook jammer :/

Waarschuw beheerder
Was wel weer helemaal leuk maar ffwd is ffwd gewoon niet door niet over de erasmasbrug heen te gaan, daar doe je het toch bijna voor!!! Maar die vrachtwagens gingen idd echt met een rotvaart voorbij, je kon net tien seconden mee genieten en dan kwam de volgende al weer, errug jammer..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 16:21:
Ja en effe serieus he?

De sfeer was zeeer zeeer goed op eendrachtsplein, zwaar relaxed :lief:
Nee sorry voor het oordeel, maar wat een tuig :|

De een nog verder doorgesnoven dan de ander, agressieve kutsfeer ineens zeg :frusty: Dwars door je heen lopen daarzo, gewoon echt ronduit asociaal !!

Terwijl filmpie ziet er top uit en had ik graag bij willen zijn
maar in't echie was het me net effe te grimmig !

dat viel best mee hoor, probleem was gewoon dat het te druk was.
maar een beetje duwen enzo, ach, dat is toch niet zo erg.

Ik heb er eigenlijk niks van agressie gemerkt. Heb er 2 uurtjes naast gelopen toch wel.

maarja, zo ervaart het op zijn eigen manier.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 12 augustus 2007 om 16:33:
maar je had er van die pogo gasten tussen zitten, dat vond ik ook jammer

Niet alleen die hoor, maar t was gelijk een bende daarzo toen die truck langskwam, je voelde de sfeer omslaan !

Uitspraak van Bronco (YUP!) op zondag 12 augustus 2007 om 16:39:
probleem was gewoon dat het te druk was.

zéker om die trucks !
Zo was er nog eentje ... shit joh...welke was dat nou? :s Nr 39 !

maar een beetje duwen enzo, ach, dat is toch niet zo erg.

Wel als je klem staat aan de kant :)

Ik heb er eigenlijk niks van agressie gemerkt. Heb er 2 uurtjes naast gelopen toch wel.

Ja tijd maakt over het algemeen ook nog uit !
Dit liep al redelijk tot het einde :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 16:38:
maar ffwd is ffwd gewoon niet door niet over de erasmasbrug heen te gaan,

oneens, maar is wel zonde !

is veiligheidshalve !

Coolsingel schrappen vond ik erger dan de erasmus !
Waarschuw beheerder
De een nog verder doorgesnoven dan de ander, agressieve kutsfeer ineens zeg

ik hou ook wel van een lijntje en een biertje maar word er zeer zeker niet agressief van.eerder relaxed juist.vaak zijn t natuurlijk ook nog hele jonge mannetjes die zich nog een beetje moeten bewijzen ofzo.
Uitspraak van actief op zondag 12 augustus 2007 om 16:33:
maar je had er van die pogo gasten tussen zitten, dat vond ik ook jammer

ja,die komen vroeg of laat wel de verkeerde tegen die niet zo gediend is van dat spring maar tegen m,n lijf gedoe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 16:43:
vaak zijn t natuurlijk ook nog hele jonge mannetjes die zich nog een beetje moeten bewijzen ofzo.

idd, was echt 16-20 jaar wat daar liep te verknetteren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 16:42:
zéker om die trucks !
Zo was er nog eentje ... shit joh...welke was dat nou? :s Nr 39 !

b2s...

moet ook gewoon meer aandacht komen voor die hardere stijlen qua trucks. Elk jaar blijken het weer de populairste wagens te zijn, samen met michel de hey.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bronco (YUP!) op zondag 12 augustus 2007 om 10:03:
overigens...wat zijn die prijzen tegenwoordig achterlijk hoog in tropicana...

biertje 2,50...wodka/redbull 9 euro!!!

Red Bull was niet 9Eur het was aleen 4Eur,

Maar ik heb 2 keer de problem gehaad dat ze niet genug geld teruggeven.

Een keer geb ik 50 eur voor een redbull en krijg allen 41 terug.

As ik dan vraag zegt de meisje sorry dat was verkeerd een geevd mij 5eur terug.

En andere keer betal ik 5 eur voor een water en kriejg aleen 1 eur terug maar normal was het 2eur.

een keer is okay maar 2 keer is een betje so as er een system is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 16:44:
idd, was echt 16-20 jaar wat daar liep te verknetteren

ik liep op een gegeven moment achter die truck en er liep een klein jong mannetje type hiphoppatser zo wild te springen en te maaien met z,n armen dat tie elke keer tegen me aankwam.op zo,n moment denk ik wel van als ik nu uithaal ligt dat mannetje 3 meter verder maar vervolgens stap ik gewoon een end bij zo,n figuur uit de buurt.niks aan de hand dan :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JohnyHamburg op zondag 12 augustus 2007 om 16:47:
Maar ik heb 2 keer de problem gehaad dat ze niet genug geld teruggeven.

Een keer geb ik 50 eur voor een redbull en krijg allen 41 terug.

As ik dan vraag zegt de meisje sorry dat was verkeerd een geevd mij 5eur terug.

En andere keer betal ik 5 eur voor een water en kriejg aleen 1 eur terug maar normal was het 2eur.

een keer is okay maar 2 keer is een betje so as er een system is.

dat soort grappen flikken ze overal.altijd goed op blijven letten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bronco (YUP!) op zondag 12 augustus 2007 om 16:46:
b2s...

juist !

Uitspraak van Bronco (YUP!) op zondag 12 augustus 2007 om 16:46:
moet ook gewoon meer aandacht komen voor die hardere stijlen qua trucks. Elk jaar blijken het weer de populairste wagens te zijn, samen met michel de hey.

Is ook zeker zo, vooral als je nagaat dat FFWD begonnen is in een periode dat er meer hardstyle was
Was nog beetje overgang tussen het gabber en meer de clubsounds...
Er komt zoveel volk op af en het voornaamste nu was toch echt club.
Over 40 wagens 2 hardere trucks is gewoonweg vragen om problemen
en al helemaal als je die achter een jungle wagen propt :vaag:

Niet zo slim

Maaaaar ik ben er zeer zeer tevreden over, me prima vermaakt
en je houdt altijd en overal wel een negativiteitje :yes:

Weer was goed, sfeer was goed, beats waren goed
Oordeel : 9 !
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt tegenvallen i.v.m vorige jaren. Op het eendrachtsplein konden we gaan kant meer op zo vol en er was bijna niemand aan het dansen. Ik moest weer optijd weg maar anders was ik echt een stuk verder gaan staan.
Hopelijk volgen ze volgend jaar weer de oude route!
Waarschuw beheerder
Volgende keer maar weer gewoon de ouderwetse route + aanvangstijden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 16:55:
juist !

ook jonge ventjes want ik kom altijd op de b2s feesten en daar wordt vaak ook een hogere leeftijdgrens gehanteerd .zeg maar de oude garde en op die feesten is altijd een relaxte sfeer en lopen geen ruziezoekers.t viel me pas nog zo op omdat t laatste tijd veel in de maassilo en in parkzicht zelf is en t toen de feesten nog in tropicana werden gehouden was t wel vaak ellende .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partysloerie op zondag 12 augustus 2007 om 17:01:
Op het eendrachtsplein konden we gaan kant meer op zo vol

Had je net effe 50 m. verder moeten lopen naar binnenweg/westblaak, ruimte zat daarzo :yes:

Uitspraak van Vage Nico op zondag 12 augustus 2007 om 17:11:
Volgende keer maar weer gewoon de ouderwetse route + aanvangstijden?

route gaat m niet worden, voor erasmus krijgen ze geen toestemming meer vrees ik :)
Maar bijv. Over de coolsingel via hofplein de draai en voor de erasmus langs over die boulevard ofzo lijkt me wel een strakke route.

Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 17:12:
viel me pas nog zo op omdat t laatste tijd veel in de maassilo en in parkzicht zelf is en t toen de feesten nog in tropicana werden gehouden was t wel vaak ellende .

true
maar tropicana is ook meer van t jongere grut
je moet het echt van de 25+ clubs hebben bekant.
Erg jammer, want had wel zin om effe mee te stampen
Maargoed... ben niet ontevreden :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 17:12:
is en t toen de feesten nog in tropicana werden gehouden was t wel vaak ellende .

daarom heb ik me kaarten maar verkocht voor de afterparty in de tropicana wat liepen dr veel kids met houthakkersblousjes na binnen dus geen zin in om daar na binen tegaan

Waarschuw beheerder
Jezyus wat een mongolen daar achter die truck, als een stelletje schaapjes achter de herder aan, meelopertjes gadverdamme en dan dat gepogo erbij....verschrikkelijk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:24:
daarom heb ik me kaarten maar verkocht voor de afterparty

:respect:

Afteren was voor ons Pussy Lounge geworden, maar uiteindelijlk toch besloten om bij mij te afteren ( om 2 uur pas hoor)

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:24:
wat liepen dr veel kids met houthakkersblousjes na binnen dus geen zin in om daar na binen tegaan

Ja echt he?
En van die Helga's :lol: heb echt wel gelachen
wat een figuren kom je tegen op zo'n dag :D
Waarschuw beheerder
ik vond het op zich een leuk feesie :jaja:

Alleen toen die uit de kluiten gewassen neger me begon te betasten tot 2 keer an toe :dood: , toen was mijn feesie naar de kloten , kheb nog spijt dat ik um niet tegen zijn poten heb geschopt met me kisten ! :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:25:
meelopertjes

dat was ook de bedoeling, dat je erachteraan kon lopen zodat je heel de dag je favo style hoorde :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:20:
je moet het echt van de 25+ clubs hebben bekant.

ja,maar dat vind ik zelf niet zo erg,ben 33 ;) ben ook wel tevree.voordat we naar huis gingen kwam ik nog een zootje oude bekenden tegen,altijd leuk :d en de terugreis was aardig spacen verder

Waarschuw beheerder
Over 40 wagens 2 hardere trucks is gewoonweg vragen om problemen
en al helemaal als je die achter een jungle wagen propt

Waarom is dit vragen om problemen? ALs gvd elke muziekstijl nou een keer in waarde wordt gelaten ipv dat als ik op de kar van Isis voorbij een paar houthakkers rij alleen maar middelvingers en boe geroep hoor...tering, waar is de fucking liefde gebleven?!?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:26:
Afteren was voor ons Pussy Lounge geworden, maar uiteindelijlk toch besloten om bij mij te afteren ( om 2 uur pas hoor)

ik ben maar terug na huis gegaan de rest ging na de maassilo was niet echt mij muziekstyle
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:28:
...tering, waar is de fucking liefde gebleven?!?

idd ben het helemaal met je eens !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anlicious op zondag 12 augustus 2007 om 17:26:
toen was mijn feesie naar de kloten

niet doen meis,daar zijn je juist op uit.
Uitspraak van Anlicious op zondag 12 augustus 2007 om 17:26:
kheb nog spijt dat ik um niet tegen zijn poten heb geschopt met me kisten !

ja,en dan had ik je geholpen en dan hadden ze mij de vernieling ingeslagen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 17:27:
nog een zootje oude bekenden tegen,altijd leuk

ik schrok me kapot toen je achter op me kop sloeg ;)
Waarschuw beheerder
{argument 'id' ontbreekt}

let vooral op t kindje achter ze... twee jaar en ging helemaal loss (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:20:
Had je net effe 50 m. verder moeten lopen naar binnenweg/westblaak, ruimte zat daarzo

Ja dat heb ik ook geprobeerd maar er was echt geen doorkomen meer aan. iedereen bleef ook gewoon stug staan en de hele doorgang was belemmerd. Ach volgend jaar gewoon gelijk daar gaan staan! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 17:27:
ja,maar dat vind ik zelf niet zo erg,ben 33

"vroeger" hekelde ik die clubs, maar nu zweer ik erbij :yes:

ALs gvd elke muziekstijl nou een keer in waarde wordt gelaten ipv dat als ik op de kar van Isis voorbij een paar houthakkers rij alleen maar middelvingers en boe geroep hoor...tering, waar is de fucking liefde gebleven?!?

Gaat ook nergens over toch? Ieder zijn eigen ding gewoon !

Maar je moet gewoon niet een wagen met allemaal gabbers achter of voor een wagen met een en al negers moet pleuren :/ Je had die bende moeten zien op eendrachtsplein/westblaak, had jij precies begrepen waarop ik doel :bah:

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:29:
ik ben maar terug na huis gegaan de rest ging na de maassilo was niet echt mij muziekstyle

Nee? viel tegen?

Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 17:30:
ja,en dan had ik je geholpen en dan hadden ze mij de vernieling ingeslagen

true...
Sorry, maar ik heb die blanke ook af laten trappen
die vroeg er zelf om
Moet je niet met je grote muil HH leusen schreeuwen tegen 5 grote negers, eigen schuld...bloed maar dood dan !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:30:
toen je achter op me kop sloeg

ik sloeg toch niet op je kop venters hahahaha.dat zou ik nooit doen.ik tikte je ff op je schouder aan :d
Uitspraak van Don Mega op zondag 12 augustus 2007 om 17:31:
twee jaar en ging helemaal loss

2 jaar en nu al naar de klote :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partysloerie op zondag 12 augustus 2007 om 17:31:
er was echt geen doorkomen meer aan. iedereen bleef ook gewoon stug staan en de hele doorgang was belemmerd

:lol: mensen ook die hun weekendtassen daar midden op het plein neer hadden gelegd op 1 grote stapel :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:34:
Nee? viel tegen?

ik ben daar niet geweest vrienden van me wel die zullen nog wel voor pampus op dr graf liggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 17:35:
2 jaar en nu al naar de klote

geen redden meer aan :lief:
Maar wel op een blank feessie :cheer: Gelijk integreren !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:36:
die zullen nog wel voor pampus op dr graf liggen

:lol: Niet gek ook !

Ik ga eerst mijn ongezonde leefwijze voortzetten nu : Snack en :smoke: halen

Lees zo wel weer bij :bye:

Waarschuw beheerder
donateur
ik sloeg toch niet op je kop venters hahahaha.dat zou ik nooit doen.ik tikte je ff op je schouder aan

nee op me kale knar kerel
Waarschuw beheerder
2 jaar en nu al naar de klote

t gaat te ver.... :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:37:
Snack en halen

eetsmakkelijk:)

jammer dat me blikken bier af werden gepakt door die lijers erg kansloos
Waarschuw beheerder
BKJN :respect:
eerste keer dat ik erbij was..
maar om de bkjn truck.. wat een sfeer!:D
goeie setjes.. muziek ston ook wel redelijk hard..:D
egt top gewoon!
alleen jammer dat het zo fakkig druk was:S
en die trucks veels te snel reden..
Waarschuw beheerder
true...

ja,ik heb er zelf niks van meegekregen want m,n meissie liep achter me en heb die gasten ook niet gezien maar we liepen hand in hand dus t was puur uitdagen.ik ben best wel sterk verder maar als 2 gespierde negers op me in beginnen te hakken omdat ik t voor m,n meissie opneem leg ik t wel af denk.ik sta altijd boven zulke lui,denk gewoon tis uitschot,t laagste vh laagste

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:39:

:| wtf?
meen je niet?

Maar met flesje wodka mag je wel lopen :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:39:

Gewoon doen wat ik ook elk jaar doe, neem een tas mee, doe daar een fles cola/vieux in...
Ben er nog nooit aangesproken, omdat het gewoon een fles coca cola lijkt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:38:
nee op me kale knar kerel

echt waar?? kan t me haast niet voorstellen maar dat zal dan wel p.o. zijn gebeurd omdat t zo druk was dat m,n arm werd weggeduwd ofzo

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:40:
wtf?
meen je niet

dat meen ik wel bij sommige werden het bier gewoon leeg gegoooit:/

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:40:
Maar met flesje wodka mag je wel lopen

ik lus alleen :bier:

Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 17:42:
kan t me haast niet voorstellen maar dat zal dan wel p.o. zijn gebeurd omdat t zo druk was dat m,n arm werd weggeduwd ofzo

maakt verders niet uit man vond het tof dat ik je een keer gezien heb (y)

maar volgend jaar gewoon weer over de orgasmus brug deze route was zwaar (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:45:
dat meen ik wel bij sommige werden het bier gewoon leeg gegoooit

ja,ik heb t ook gezien ja.een agent stond iedereen op te wachten die met een biertje voorbij kwam en pakte t dan gelijk af en gooide t leeg.er lag een aardige stapel lege blikjes naast m.
maakt verders niet uit man vond het tof dat ik je een keer gezien heb

genoegen wederzijds venters ;)
deze route was zwaar

volgend jaar kom ik op de motor :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 17:49:
ja,ik heb t ook gezien ja.een agent stond iedereen op te wachten die met een biertje voorbij kwam en pakte t dan gelijk af en gooide t leeg.er lag een aardige stapel lege blikjes naast

ik vind dat gewoon triest 1 keer in het jaar zo feest laat dat dan gewoon toe ik vond dit jaar wel erg extreem vorig jaar zag je ze niet bang dat ze nat werden zeker

Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 17:49:
volgend jaar kom ik op de motor

ik met me opgevoerde rollator
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JohnyHamburg op zondag 12 augustus 2007 om 16:47:
Red Bull was niet 9Eur het was aleen 4Eur,

een mix bedoel ik he wodka/redbull...
Was 9 euro zeiden ze tegen me...echt belachelijk.
Waarschuw beheerder
Waarom is dit vragen om problemen? ALs gvd elke muziekstijl nou een keer in waarde wordt gelaten ipv dat als ik op de kar van Isis voorbij een paar houthakkers rij alleen maar middelvingers en boe geroep hoor...tering, waar is de fucking liefde gebleven?!?

daar gaat het toch heel niet om? die stijlen mogen ook best blijven maar het is gewoon een feit dat het bij die trucks errug druk is, doe dr dan 2 extra bij ofzo?

en idd die brug vorig jaar was geweldig! en de straten waren nu te smal.. toch heb ik me zeker wel goed vermaakt:D en aggressieve sfeer? er liepen er een paar te duwen en te schoppen maar als je der wat van zei dan zeiden ze sorry (ook al gingen ze dan een metertje verderop weer lkkr door) maar ik vond het echt geen aggressieve sfeer voor de rest!

Waarschuw beheerder
dat meen ik wel bij sommige werden het bier gewoon leeg gegoooit

heel vreemd !
Misschien ligt het aan je hoofd :D

maar volgend jaar gewoon weer over de orgasmus brug

Doen ze niet :no: te link !
Of het moet volgend jaar wel ineens weer veilig zijn :rot:

Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 17:40:
ik sta altijd boven zulke lui,denk gewoon tis uitschot,t laagste vh laagste

gelijk hebbie !

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:52:
ik met me opgevoerde rollator

B) Dan ga ik met je mee

Uitspraak van nel.nl op zondag 12 augustus 2007 om 18:12:
die stijlen mogen ook best blijven maar het is gewoon een feit dat het bij die trucks errug druk is, doe dr dan 2 extra bij ofzo?

2 is nog weinig , gewoon een kar of 10 erbij :yes:
Mag best grootser !
Rotterdam blijft te braaf en te klein, zonde...

en idd die brug vorig jaar was geweldig

zeker weten, maar vorig jaar was het niet extreem druk
het jaar ervoor schommelde ie teveel
en als ie in een golfbeweging komt, breekt ie :)

en de straten waren nu te smal

ze hadden breder moeten afzetten :yes:

Waarschuw beheerder
Niet alleen die hoor, maar t was gelijk een bende daarzo toen die truck langskwam, je voelde de sfeer omslaan !

Had er geen problemen mee :d
Iedereen had het gewoon zwaar naar hun zin :jaja:

Vond BKJN gewoon te gek!
Toen we net aankwamen bij het begin punt, stond er al een hele
menigte op onze truck te wachten.. laaiend enthousiast!! :D
Eht geweldig was dat.. Heb alleen maar knoeperd harde en
goeie hardcore platen gehoord..

Iedereen ging gewoon gruwelijk uit hun dak! Dus vond de sfeer
echt super! Okay, dat geduw en ge pogo mag van mij weg blijven,
maar al met al heb ik de meerderheid alleen lekker zien stampen
en gabberen!! (Y)(Y)

Snelheid van truck kan ik moeilijk zeggen, stond zelf op de truck!
Maar had soms idd het idee dat het wel snel ging!

Weer was echt super!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 18:28:
Misschien ligt het aan je hoofd

dan liepen dr wel veel lelijke mensen rond zeg :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 19:04:
dan liepen dr wel veel lelijke mensen rond zeg

klopt :yes:

Waarschuw beheerder
jeezus wat een dagje :kwijl:
heerlijk weertje
en heerlijk staan snoeien :devil:
BKJN :respect: sfeer was daar gewoon top (y)
B2S truck ook vette shit, vooral onder die tunnel door! wat een geweld geak! :d Rotterdam = Hardcore :yes: altijd al geweest, zal altijd zo blijven!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :banana: bassie op zondag 12 augustus 2007 om 19:39:
beter kom je niet

idd beter kwam die kar niet :lol:

Oh nee gekkigheid, klonk lekker !

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 19:43:
Rotterdam = Hardcore altijd al geweest, zal altijd zo blijven!

nou niet overdrijven he?
want er was meer mellow te bekennen dan bijv 10 jaar geleden :9
't Is hardcore begonnen, maar wordt minder en minder
Mogen ze best extra karren voor neerpleuren !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 12 augustus 2007 om 19:04:
Had er geen problemen mee
Iedereen had het gewoon zwaar naar hun zin

Vond BKJN gewoon te gek!
Toen we net aankwamen bij het begin punt, stond er al een hele
menigte op onze truck te wachten.. laaiend enthousiast!!
Eht geweldig was dat.. Heb alleen maar knoeperd harde en
goeie hardcore platen gehoord..

Iedereen ging gewoon gruwelijk uit hun dak! Dus vond de sfeer
echt super! Okay, dat geduw en ge pogo mag van mij weg blijven,
maar al met al heb ik de meerderheid alleen lekker zien stampen
en gabberen!!

Snelheid van truck kan ik moeilijk zeggen, stond zelf op de truck!
Maar had soms idd het idee dat het wel snel ging!

Weer was echt super!!!!!

helemaal mee eens:) was er vanaf eendrachtsplein bij...en de sfeer was helemaal super! het begin was zowat kippenvel...iedereen ging gelijk lekker los....volgend jaar zeker weer!

:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
vond het een drama parade ...
ik ga niet meer volgend jaar
Waarschuw beheerder

100% waar

Waarschuw beheerder
donateur
Rotterdam = Hardcore altijd al geweest, zal altijd zo blijven!

Onzin, er is altijd al een diversiteit aan muziek geweest, dat jij dat niet meegemaakt hebt is wat anders, maar doe geen onzin uitspraken :(

Waarschuw beheerder
vond het een machtig mooi feestje!!!

alleen jammer dat er niet over de erasmus brug werd gegaan :(
Waarschuw beheerder
Maar je moet gewoon niet een wagen met allemaal gabbers achter of voor een wagen met een en al negers moet pleuren :/ Je had die bende moeten zien op eendrachtsplein/westblaak, had jij precies begrepen waarop ik doel :bah:

Misschien moeten al die zogenaamde "gabbers" zich dan gewoon niks aantrekken van de mensen op de Major Leageau truck, en niet dom gaan lopen provoceren met hun bezopen kop. De helft van het volk achter de BKJN truck was het predikaat gabber niet eens waardig vind ik. Als je niet voor de muziek komt, maar voor het zuipen en de relletjes, blijf dan gewoon thuis, zulk inteeltvolk kan ik missen als kiespijn op de FFWD.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 13:03:

Ik weet niet hoe iedereen hierbij komt :S De parade zou gewoon tot 21.00 uur duren. Dus de laatste truck moet dan voor die tijd daaro zijn en aangezien het tussen 1,5 en 2 uur duurt eerdat er 40 trucks voorbij zijn.. zal de 1e truck al rond 19.00 uur aankomen bij de Boompjes..... Ok, ze gingen ietsie sneller als normaal maar daar kan de organisatie niet veel aan doen, dat moet van de gemeente!

Uitspraak van Sneeuwbal!! op zondag 12 augustus 2007 om 13:38:
Ik heb nergens dixies gezien

Er zijn ruim voldoende dixies aanwezig geweest! Dit aantal is allemaal wettig vastgesteld en daar is gewoon aan voldaan! :)

Uitspraak van Franzelare op zondag 12 augustus 2007 om 14:00:
daarnaast was de route op de website van FFWD echt heel slecht aangegeven waardoor veel mensen elkaar liepen te vragen hoe de route nu precies liep wat de tocht niet ten goede kwam!

Het plaatje op de site was misschien net iets te donker/onduidelijk maar de straatnamen stonden er wel onder dus als je ff via Google Maps had gekeken, kon je zo zien hoe de parade zou gaan (Y)

Echt vet!!!! :respect:

Ik vond het zeeeer geslaagd. :cheer:
Eerst werden de mensen die op het Eendrachtsplein stonden opgewarmd door Peter Gelderblom, vergezeld met MC Gee :respect: Heerlijk! Vooral tijdens de remix van de Red Hot Chili Peppers B)
Toen was het tijd om de parade te starten :) Het bleef lekker druk en het was natuurlijk lekker zonnig! B)
Opzich niet veel gezeik gezien, behalve een flinke vechtpartij net na de kruising op het Eendrachtsplein. Ging goed los daaro :| Gasten zaten helemaal onder het bloed maar gelukkig stopten ze zelf met vechten :)

Daarna naar het VIP deck op de Boompjes gegaan. Iedereen daaro was ook flink lazerus maar dat kwam ook omdat het daar onbeperkt gratis drinken was :lol: Wel super vet uitzicht over de Boompjes, wat een mensenmassa :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Watcher _ dnb op zondag 12 augustus 2007 om 20:10:
Misschien moeten al die zogenaamde "gabbers" zich dan gewoon niks aantrekken van de mensen op de Major Leageau truck, en niet dom gaan lopen provoceren met hun bezopen kop. De helft van het volk achter de BKJN truck was het predikaat gabber niet eens waardig vind ik. Als je niet voor de muziek komt, maar voor het zuipen en de relletjes, blijf dan gewoon thuis, zulk inteeltvolk kan ik missen als kiespijn op de FFWD.

overdrijf toch niet zo...met de helft.
Ik heb 2 uur meegelopen en was echt genieten, iedereen lachen, klappen, springen. het eerder geposte filmpje zegt wat dat betreft genoeg.

Waarschuw beheerder
wat was er met hem aan de hand?

[img width=360 height=480]https://album.partyflock.nl/17174923.jpg[/img]

hij liet echt een heel spoor van bloed achter op, ik dacht, de nieuwe binneweg. Allerlei mensen zaten onder de bloedspetters, dat zag er echt niet best uit (en ik als ramptoerist achter hem aanrennen om een foto te maken hihi). Later politie erop afgestuurd want hij bloedde echt hard.
Waarschuw beheerder
Hardcore altijd al geweest, zal altijd zo blijven!

Het is alleen jammer dat de mensen die naar Hardcore luisteren veranderen....

Tegenwoordig is het heel erg in om in je Lonsdaletenue de Nazi uit te hangen. Terwijl dat vroeger niet zo was.....

Voor mij al een reden om heel selectief te zijn in het bezoeken van dergelijke feesten. Want ik heb gewoon een hekel aan dat doort lui....
Waarschuw beheerder
De helft van het volk achter de BKJN truck was het predikaat gabber niet eens waardig vind ik. Als je niet voor de muziek komt, maar voor het zuipen en de relletjes, blijf dan gewoon thuis, zulk inteeltvolk kan ik missen als kiespijn op de FFWD.

overal eigenlijk wel
Waarschuw beheerder
Als je niet voor de muziek komt, maar voor het zuipen en de relletjes, blijf dan gewoon thuis, zulk inteeltvolk kan ik missen als kiespijn op de FFWD

en op ieder ander feest.
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 20:18:

misschien is t wel een borderliner :d
Uitspraak van Sneeuwbal!! op zondag 12 augustus 2007 om 20:21:
Want ik heb gewoon een hekel aan dat doort lui....

ik ken er in delft ook wel een aantal en wordt met respect door ze behandeld.ik steun hun denkbeelden zeer zeker niet maar t zijn nog kindertjes en dat meeloopgedrag gaat vanzelf over.
Uitspraak van Sneeuwbal!! op zondag 12 augustus 2007 om 20:21:
Terwijl dat vroeger niet zo was.....

op de nikes en in een australian.nikes had ik wel,australian heb ik nooit gedragen.en gabberen maar :d

Waarschuw beheerder
Misschien moeten al die zogenaamde "gabbers" zich dan gewoon niks aantrekken van de mensen op de Major Leageau truck, en niet dom gaan lopen provoceren met hun bezopen kop

:respect: vooral dat ja !
Echt stelletje hersenlozen
Maargoed, ik weet wel hoe dat gaat

"He, negers op ons blanke feestje" :gaap:
Lachen man, maar is wel DE reden dat ik vies aangekeken word met zomercarnaval (N)

s je niet voor de muziek komt, maar voor het zuipen en de relletjes, blijf dan gewoon thuis, zulk inteeltvolk kan ik missen als kiespijn op de FFWD.

amen to that !

Uitspraak van Bronco (YUP!) op zondag 12 augustus 2007 om 20:16:
overdrijf toch niet zo...met de helft.
Ik heb 2 uur meegelopen en was echt genieten, iedereen lachen, klappen, springen. het eerder geposte filmpje zegt wat dat betreft genoeg.

Als je erin mee loopt ja

En eerlijk is eerlijk... ben altijd pro geweest
maar zag het nou vanaf de zijlijn en zeker 50% ( nu ben ik nog aardig ook) was gewoon tuig wat erbij liep...
excuses, maar ik snap nu echt alle vooroordelen, terwijl ik zelf altijd fel ertegenin ging !

hij liet echt een heel spoor van bloed achter op, ik dacht, de nieuwe binneweg. Allerlei mensen zaten onder de bloedspetters, dat zag er echt niet best uit (en ik als ramptoerist achter hem aanrennen om een foto te maken hihi). Later politie erop afgestuurd want hij bloedde echt hard.

en dat was niet die mafkees die te pakken is genomen door die beulen van negers na zijn provocerende gedrag?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 20:36:
"He, negers op ons blanke feestje"

ja hahaha,dat gaat echt nergens over.ze weten geeneens waar ze t over hebben :d
Lachen man, maar is wel DE reden dat ik vies aangekeken word met zomercarnaval

echt??? mmm,ik heb er nooit zo,n last mee.tis hoe je mensen zelf benadert.wat je geeft krijg je terug.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 20:44:
echt??? mmm,ik heb er nooit zo,n last mee.tis hoe je mensen zelf benadert.wat je geeft krijg je terug.

zo zie ik t dus ook
Waarschuw beheerder
ik zal je een verhaal vertellen hahahaha.een goede bekende van me is ook altijd zo,n halve nazi geweest.neger dit,turk dat weetjewel.liepen ze een jaar of 10 geleden op t marktplein hiero met z,n 20en te gillen : kankerzwarten kankerzwarten.juist op dat moment kwam ricardo kronenburg langs,een beruchte neger in Delft en die sloeg die bekende van me helemaal de touwtyfus in hahahaha en er was er geen 1 van die groep die ook maar een vinger uitstak.ze durfden gelijk hun bek niet meer open te doen :d
Uitspraak van Don Mega op zondag 12 augustus 2007 om 20:45:
zo zie ik t dus ook

zelfs marokkanen heb bijna ik nooit last van .stond gister nog gezellig te ouwehoeren met een marokkaan en kreeg nog een half pilletje van m ook.we zijn gewoon allemaal mensen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 20:52:
zelfs marokkanen heb bijna ik nooit last van .stond gister nog gezellig te ouwehoeren met een marokkaan en kreeg nog een half pilletje van m ook.we zijn gewoon allemaal mensen

joh
ik ben ooit s bijna getrouwd met een marrokaanse :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 20:44:
echt??? mmm,ik heb er nooit zo,n last mee.tis hoe je mensen zelf benadert.wat je geeft krijg je terug

Een glimlach? 8)

Maargoed, als wij als blanken ons zo op gaan stellen, snap ik best dat hun ons liever weren met zomercarnaval hoor :yes: Als er altijd gezeik moet komen... (N)

Maargoed, kleine opstootjes hou je toch !

we zijn gewoon allemaal mensen

daarom, komen allemaal om het naar ons zin te hebben toch?
Heb nog met een van die brede negers staan dansen B) was wel lekker

en er was er geen 1 van die groep die ook maar een vinger uitstak.

En DAN ben je gewoon een matenaaier
grote bek, maar ondertussen nix doen voor je maatjes :gaap:

Joh en daarom had ik met die blanke gister ook zoiets van : bloei maar dood gek ! Eigen teringschuld, moet je je grafmuil maar houden...!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Mega op zondag 12 augustus 2007 om 20:58:
joh

ja,t gekke is dat ik van mezelf een vrij opvliegend persoon kan zijn maar als ik wat op heb word ik niet agressief ofzo maar juist de relaxtheid zelve.al komen ze uit timboektoe,t maakt me allemaal niet uit :d
Uitspraak van Don Mega op zondag 12 augustus 2007 om 20:58:
ik ben ooit s bijna getrouwd met een marrokaanse

zijn meest wel lekkere wijven .wat is er misgegaan??? :P
Waarschuw beheerder
donateur

Geen idee, ik zag hem liggen, 3 man politie boven op em, handboeien om, en een agente draaide een handdoek om zijn bovenarm, om zijn bloedsomloop af te knellen. Ik had toevallig een paar snelverbanden en een pot betadine (jodium) bij me (je bent EHBO'er, of je bent het niet), ik heb zijn arm (behoorlijk grote wond, ws. snijwond, glas???) ontsmet, en een snelverband aan een agente gegeven, zodat ze zijn wond konden afdekken...

Toen ben ik maar weer verder gegaan.

Ben ook wel benieuwd naar het hele verhaal eigenlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 21:00:
snap ik best dat hun ons liever weren met zomercarnaval hoor

ja,ik ben zelf niet lang wezen kijken maar ben er wel ff tussendoor gelopen want ging kleding kopen en moest m,n motor aan de andere kant vd stoet parkeren.nergens last van gehad.
daarom, komen allemaal om het naar ons zin te hebben toch?

ikke wel ja,heb geen zin in ellende.
Maargoed, kleine opstootjes hou je toch !

ja,ik ben ook wel eens in vervelende situaties beland maar heb t altijd goed op weten te lossen.heb al 17 jaar geen klappen meer gehad en wil dat graag zo houden hahaaha
En DAN ben je gewoon een matenaaier
grote bek, maar ondertussen nix doen voor je maatjes

tuurlijk,met dat gedrag tonen ze sowieso geen eigen identiteit.
Eigen teringschuld, moet je je grafmuil maar houden...!

boontje komt om z,n loontje

Waarschuw beheerder
goed te doen, heb me benen uit me lijf gelopen, maar dat was het alles waard (L) heel veel gelachen en lekker in t zonnetje gestaan. iedereen tegen gekomen die ik tegen wilde komen, (Y) (L) ook de muziek vond ik heerlijk. lekker met mn kontje geschud :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op zondag 12 augustus 2007 om 21:05:
Geen idee, ik zag hem liggen, 3 man politie boven op em, handboeien om, en een agente draaide een handdoek om zijn bovenarm, om zijn bloedsomloop af te knellen. Ik had toevallig een paar snelverbanden en een pot betadine (jodium) bij me (je bent EHBO'er, of je bent het niet), ik heb zijn arm (behoorlijk grote wond, ws. snijwond, glas???) ontsmet, en een snelverband aan een agente gegeven, zodat ze zijn wond konden afdekken...

is dat degene waar ze t over hadden dat ie neergestoken was?? ik heb m half zien liggen maar m,n meissie en ik zijn weer omgedraaid en hebben een omweg genomen want we hadden geen zin om naar de ellende van een ander te kijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 21:07:
lekker met mn kontje geschud

en?? had t nog effect of had je alleen maar van die lonsdalejongeren aan je fiets hangen?? hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 21:09:
is dat degene waar ze t over hadden dat ie neergestoken was?? ik heb m half zien liggen maar m,n meissie en ik zijn weer omgedraaid en hebben een omweg genomen want we hadden geen zin om naar de ellende van een ander te kijken.

het was een snijwond, in z'n arm... niet slagaderlijk, maar wel behoorlijk bloederig, ik vermoed dat hij teveel gedronken had, waardoor het bloed wat dunner werd...

Ik weet het fijne er ook niet van, maar zoals eerder gezegd:
Ben ook wel benieuwd naar het hele verhaal eigenlijk

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben ook wel benieuwd naar het hele verhaal eigenlijk

ok,een oproep aan degenen die deze persoon aan de hand van z,n tattoo kunnen identificeren en die meer vh hele verhaal weten om hier uitgebreid verslag te doen :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bachelor op zondag 12 augustus 2007 om 21:23:
Voor de liefhebbers die ze nog niet gevonden hebben, staan hier 700 megapixel aan foto's.
Veel kijkplezier!

dat zijn de goeie berichten :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Bachelor op zondag 12 augustus 2007 om 21:23:
Voor de liefhebbers die ze nog niet gevonden hebben, staan hier 700 megapixel aan foto's.
Veel kijkplezier!

zijn dat de pixels van alle foto's bij elkaar opgetelt ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zoek trouwens de mensen die foto's van mij en m'n broertje namen...

we hadden allebei flyers van pussylounge een beetje 'aangepast', en "I (L) PUSSY" op ons voorhoofd geplakt 8)
(alcohol, sjah...)

Waarschuw beheerder
www.enjoytheweekend.nl

www.tw-magazine.com

www.dj-guide.nl

zijn in elk geval degenen die wij hebben gezien
Waarschuw beheerder
donateur
echt goed vermaakt (L)

b2s truck was echt top :yes:

wat een lawaai onder die tunnel... paste ook maar net :LOL:
heerlijke plaatjes gehoord (L)

topdag :D
Waarschuw beheerder
donateur

Toen ben ik maar weer verder gegaan.

Ben ook wel benieuwd naar het hele verhaal eigenlijk.

:respect: netjes van je! terwijl het ook eigenlijk niet meer dan normaal is. (dat je dat bij je hebt trouwens. :) )

Heb helaas ook 2 vechtpartijen mogen aanschouwen waarbij buggy's omver gingen en er één gast nog een paar minuten bleef liggen.. :S

zulke dingen raken mij wel en doen wel iets met mn feestvreugde..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neillcee op zondag 12 augustus 2007 om 21:46:
zulke dingen raken mij wel en doen wel iets met mn feestvreugde..

ik lig liever te neuken als te vechten :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neillcee op zondag 12 augustus 2007 om 21:46:
netjes van je! terwijl het ook eigenlijk niet meer dan normaal is. (dat je dat bij je hebt trouwens.

ghehe, je weet nooit wat je tegenkomt, of wat er kan gebeuren... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 21:49:
ik lig liever te neuken als te vechten

can i hear an AMEN?

:d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 21:49:
ik lig liever te neuken als te vechten :d

zeker! :9 :yes:

toch raar.. ben 26 en heb nog nooit op een feest hoeven vechten of wat dan ook.. nooit ruzie.. Snap het ook niet en ben bang dat als ik het wel begrijp ik net zo ben.. :S

Uitspraak van [H³] op zondag 12 augustus 2007 om 21:51:
ghehe, je weet nooit wat je tegenkomt, of wat er kan gebeuren... :)

(Y)
Snap je nieuwsgierigheid naar hoe het afgelopen is dan ook zeker!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neillcee op zondag 12 augustus 2007 om 21:56:
Snap je nieuwsgierigheid naar hoe het afgelopen is dan ook zeker!

uhuh! :)

Uitspraak van [H³] op zondag 12 augustus 2007 om 21:28:
Ik zoek trouwens de mensen die foto's van mij en m'n broertje namen...

we hadden allebei flyers van pussylounge een beetje 'aangepast', en "I PUSSY" op ons voorhoofd geplakt
(alcohol, sjah...)

hier vol in beeld, op 1:49
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=4347208449763638459}

[albumelement=17253399]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben 26 en heb nog nooit op een feest hoeven vechten of wat dan ook

ik 33 en de laatste keer dat ik klappen heb gekregen was toen ik 16 was.ik heb in de loop der jaren nog wel een paar keer ruzie gehad,om niks want t gaat altijd om niks,maar ik heb ze altijd af weten te bluffen en er komt nooit vechten van gelukkig.
Snap het ook niet

ik snap t ook nooit nee,maar t valt ook niet te snappen.sommige mensen gaan stappen om te vechten en dat doen ze vaak dan ook gerust zonder dat er een reden is.
Waarschuw beheerder
Misschien moeten al die zogenaamde "gabbers" zich dan gewoon niks aantrekken van de mensen op de Major Leageau truck, en niet dom gaan lopen provoceren met hun bezopen kop

niks opgemerkt bij die kar :no:
was er bijna heel de tijd aanwezig :D niet druk maar ging goed los :D
Waarschuw beheerder
kicken..................... wel druk op bepaalde punten maar B2D maakte alles goed...............

wanna see pictures?????????????????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blauwerene op maandag 13 augustus 2007 om 00:10:
wanna see pictures?????????????????????

tuulek willen we dat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anlicious op zondag 12 augustus 2007 om 23:16:
dat was dan denk niet die neger die mijn feesie verklote meis heb jij ff geboft

Nou geloof me, neger of niet,
die had blauwe ballen gehad als ie aan me kut had gezeten
Geintje is leuk, maar 1 vinger is teveel (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 00:46:
of B2S ?

of BSB?
[img width=1024 height=768 cacheid=0014123c0003c51aeeb6fbd31a01fba2ad]http://www.alfaradio.com.mx/grc/alfa.nsf/vwALL/XPAO-5SCMRX/$File/BSB4b.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Wat een feessie :D toch blij dat ik op de truck stond, want af en toe zag het eeeecht zwart van de mensen :) Ook echt lekker weer, helemaal top (Y) Heb eigenlijk bijna alleen maar goede sfeer meegemaakt, 1 klein vechtpartijtje gezien.. Echt een mooie dag gehad :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sure O:) op maandag 13 augustus 2007 om 00:57:
toch blij dat ik op de truck stond

welke? :o

Uitspraak van Sure O:) op maandag 13 augustus 2007 om 00:57:
eeeecht zwart van de mensen

das nou weer een beetje rascistisch he?
Waarschuw beheerder
En eerlijk is eerlijk... ben altijd pro geweest
maar zag het nou vanaf de zijlijn en zeker 50% ( nu ben ik nog aardig ook) was gewoon tuig wat erbij liep...
excuses, maar ik snap nu echt alle vooroordelen, terwijl ik zelf altijd fel ertegenin ging !

Tja het trekt inderdaad ook een bepaald slag volk ja dat vooroordelen bevestigend is zal ik maar zeggen (op meerdere gebieden). Bij het station ook een groepje in vol gabber ornaat dat eruit gepikt was en waarvan 1tje werd gefouilleerd. Werden ze ook boos ook dat ze eruit waren gepikt. Ik vind dat niet zo raar hoor als je je zo uitdost dat 'men' wat meer op je let, je kent de vooroordelen ook toch wel. Als je dat risico niet wilt lopen moet je wat meer neutraler gekleed gaan (maar ja schijnbaar ben je dan natuurlijk' niet 'stoer' en 'hardcore' meer...).

Maar goed heb verder lekker achter de b2s truck aangelopen en daar niks van ongeregeldheden meegekregen ('k was ook te druk met feesten :)).
Behalve dan dat ik nog langs een gast kwam die buiten westen languit op straat lag... Op het Eendrachtsplein voor het politiebureau wel 1 gast opgepakt zien worden, maar dat was ook wel terecht. Die gast was totaal van de wereld en lastig (luisterde herhaaldelijk niet naar de 'begeleiders' van de trucks), die werd dan ook na de laatste truck uit de menigte geplukt door de politie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meteosas op maandag 13 augustus 2007 om 01:00:
Als je dat risico niet wilt lopen moet je wat meer neutraler gekleed gaan (maar ja schijnbaar ben je dan natuurlijk' niet 'stoer' en 'hardcore' meer...).

Kijk, iedereen moet dragen wat hij/zij wil.
Maar dan moet je ook accepteren/ kan je ook verwachten dat je concequenties krijgt te verduren !

Uitspraak van Meteosas op maandag 13 augustus 2007 om 01:00:
Die gast was totaal van de wereld en lastig (luisterde herhaalde niet naar de 'begeleiders' van de trucks), die werd dan ook na de laatste truck uit de menigte geplukt door de politie.laatste aanpassing 13 augustus 2007 01:03

Niet meer dan terecht
en op zo'n moment is het gewoon eindelijk goed dat die lui (politie) aanwezig zijn
Maar vraag me nog steeds af waar the fuck ze bleven op de Westblaak
want ze stonden er wel met 4 bussies :Lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, met einde als op Parkkade zal het helaas nooit meer worden, maar het house-gevoel heb ik niet meer zo bij street parade :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 00:59:
welke?

kar nr 2 b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thingies op maandag 13 augustus 2007 om 01:21:
Echt een mooie dag gehad

dat meen je niet !

Uitspraak van Plons de Kicker op maandag 13 augustus 2007 om 01:09:
Tja, met einde als op Parkkade zal het helaas nooit meer worden, maar het house-gevoel heb ik niet meer zo bij street parade

10 jaar geleden :lief: * sjught ! *

Toen alles nog gratis was, drank nog mocht
en alles naakt kon omdat ouders met kinderen er niet eens heen DURFDEN ! 8)

Vond trouwens Ex Porn Star helemaal goed bezig
met de zedenpolitieborden en de nummers
"Fuck fuck, fuck the police !"
:respect: en gewoon netjes gehouden
Waarschuw beheerder
van mij mag het nog drukker volgend jaar
Waarschuw beheerder
sommige trucks kunnen zo gebruikt worden bij het bavaria street racing festival...

haha ik zag echt soms mensen snelwandelen ipv dansen hahahahahaha werkt nog steeds op me lachspieren.

10 jaar geleden was ik 11, maar ik kan het me nog goed herinneren.
athans volgens mij was het jaar 1998 mijn eerste dance parade. Voor het eerst op een grootschalig house feest thuis aangekomen in bed liggend luisterend naar het gepiep in me oren en het gesjor van mijn pik... pikkie bedoel ik :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 301 op maandag 13 augustus 2007 om 02:05:
haha ik zag echt soms mensen snelwandelen ipv dansen

:lol: ging idd nergens over
Ook vanaf de zijlijn echt geen gehoor tegen de tijd dat je die bas voelde
waren ze ook alweer weg
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk een maatregel van de politie om op één of ander manier relletjes niet de kans te geven.

Waarschuw beheerder
Zijn ze niet in geslaagd dan

En moet je mensen vooral lekker haast geven
voelen ze zich sneller opgejaagd :lol:
Psychologisch niet voldoende onderbouwt :D
Waarschuw beheerder
mensen...
ik wens u allen een goede nachtrust

peace-out :bye:

Waarschuw beheerder
Heb t super naar mn zin gehad!
Mooi weer,kicke plaatjes bij de b2s kar (y)
Was wel erg druk,maar wel gezellig,
heel de dag achter de kar staan dansen,
en s'nachts nog ff verder gegaan bij Pussy lounge was ook erg gezellig was!!!

Waarschuw beheerder
was een uber gezellig dagje met me chickie's :banana: (L)
:mixje:

Op naar volgend jaar b) :banana:
Waarschuw beheerder
donateur

Whehe ziet er gezellig uit 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op maandag 13 augustus 2007 om 06:37:

Whehe ziet er gezellig uit

volgens een artiktel in het AD van vandaag had bovenstaande kerel ws teveel drank & paddo's op waardoor hij een ruit in heeft geslagen en mensen lastig viel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van warezguy op maandag 13 augustus 2007 om 07:51:
volgens een artiktel in het AD van vandaag had bovenstaande kerel ws teveel drank & paddo's op waardoor hij een ruit in heeft geslagen en mensen lastig viel

Wat een prutser :rot:
Waarschuw beheerder
Goed vermaakt (Y) Idd wel stervensdruk :/ + trucks reden erg snel vond ik.

Verder: BKJN :respect: Daarna ff mn apaprtement beinnegeglipt, lag toch op de route, ff jointje gerookt met was lui uit Amsterdam. Daarna terug, precies op het moment dat B2S passeerde.

B2S :respect: Mooie vrouwen op wagen, muziek goed hard, al waren er halverwege wat problemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 17:36:
Uitspraak van partysloerie op zondag 12 augustus 2007 om 17:31:
er was echt geen doorkomen meer aan. iedereen bleef ook gewoon stug staan en de hele doorgang was belemmerd

Idd, stelletje dooien :@
Waarschuw beheerder
Ja was wel vet kick, alleen volgend jaar 2 Hardcore trucks, op de binneweg was de menigte gabbers zo erg dat je de truck die er achter reed niet eens meer zag.BKJN was wel goddelijk hard een genot voor de oortjes!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van warezguy op maandag 13 augustus 2007 om 07:51:
volgens een artiktel in het AD van vandaag had bovenstaande kerel ws teveel drank & paddo's op waardoor hij een ruit in heeft geslagen en mensen lastig viel laatste aanpassing 13 augustus 2007 07:51

ik stond er naast :S
hier ziet ie er nog netjes uit :S
wat ik hoorde is dat hij met zn bebloede lichaam tegen iedereen ging aanlopen, expres :S
toen werd die indd in boeien geslagen bij armen en enkels. Vage pipo!
Hij lag daar beetje met zijn mond open zachte exorcist geluiden te maken!

ga ergens anders zo raar doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 12 augustus 2007 om 21:09:

wij hebben dat ook gezien, maatje van ons heeft er nog een filmpje van opgenomen,
we dachten eerst dat hij zich had verkleed als freddy, met al dat bloed, hij kwam echt vaag op ons afgelopen, totdat hij dichtbij ons was, toen zagen we dat het echte steekwonden waren, ik was zo van de kaart dat ik naar huis wou, we zijn toen ook gegaan, helaas einde van het feest, en nog steeds zie ik hem voor me op me af komen, echt vaag
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Whit-ney op maandag 13 augustus 2007 om 10:21:
wat ik hoorde is dat hij met zn bebloede lichaam tegen iedereen ging aanlopen, expres

Gatver :S

Ik had hem echt een beuk gegeven wat een ransaap :/
Waarschuw beheerder
Helemaal top!!!!!!!!! (Y) :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van angel valentijn op maandag 13 augustus 2007 om 10:32:
we dachten eerst dat hij zich had verkleed als freddy, met al dat bloed, hij kwam echt vaag op ons afgelopen,

tis niet de mijnheer van bovenstaande foto?? ik heb m maar gedeeltelijk zien liggen nl
Waarschuw beheerder
donateur
Die jongen die na Churchillplein op de grond lag heb ik ook gezien, maar dat was niet deze. Die had een wit shirt aan, volgens mij met lange mouwen. Zag er ook niet best uit. We hoorden dat hij van iemand die voor hem liep een elleboog tegen zijn strottenhoofd had gekregen ofzo :/

Verder supervet achter de B2S wagen :cheer:
Heb ook nog filmpjes, zal ze straks eens uploaden!

Waarschuw beheerder
Al met al dus een leuke parade :nocheer: ben blij dat ik niet ben gegaan, mooi weer iedereen helemaal kort (vooral in Rotterdam) kan je verwachten dat het misgaat. Voor mij is een feest om te feesten niet om te vechten.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 11:29:
Al met al dus een leuke parade ben blij dat ik niet ben gegaan, mooi weer iedereen helemaal kort (vooral in Rotterdam) kan je verwachten dat het misgaat. Voor mij is een feest om te feesten niet om te vechten.....

Wat lul je nou joh. Heb continu bij de B2S wagen gehangen, alleen maar gezellige mensen gezien. Tuurlijk, er zal vast wel iets voorevallen zijn, maar geen massale knokpartijen.
Blijf lekker weg joh uit onze mooie stad....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vechtpartyen heb je bijna overal en dat komt echt niet omdat het in rotterdam is hoor maar je hebt er nou eenmaal van die etters bij die alleen komen om te vechten nou daar heb ik geen medelij mee
Waarschuw beheerder
donateur
* edit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb mij ernstig vermaakt op en rond de truck van Dazzle met de Chuppa Chups, het publiek achter de truck en t weer....oh ja en de drank....hahahaha red bull (6)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 11:34:
vechtpartyen heb je bijna overal en dat komt echt niet omdat het in rotterdam is hoor

tuurlijk heb je overal vechtpartijen maar in r,dam meest net ietsjes meer zeg maar :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op maandag 13 augustus 2007 om 11:31:
Blijf lekker weg joh uit onze mooie stad....laatste aanpassing 13 augustus 2007 11:33

Uitspraak van Hennep op maandag 13 augustus 2007 om 11:41:
maar in r,dam meest net ietsjes meer zeg maar

Ik zal je vertellen ben vanaf de 1e parade tot vorig jaar geweest, en altijd met dat eindfeest wrede knokken gezien. 3 keer Carl Cox & Friends ook knokken, 4 elements ook knokken.......

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk, er zal vast wel iets voorevallen zijn, maar geen massale knokpartijen.

Idd, en ook al hoort het niet op zo'n evenement waar een paar honderd duizend man op af komt heb je altijd etters er tussen zitten.
En daar wordt over gesproken want positief nieuws vinden mensen niet leuk om te lezen, terwijl het gros van de bezoekers (y) was.

Waarschuw beheerder
jaah heerlijk,
vooral de B2S!!
in de tunnel.. dat ging er hard op !
LEKKER RAGGEN EN BEUKEN!! :bounce: :[

vraag me alleen af hoe je op zo'n wagen komt?? :cheer:
bouw volgend jaar wel mijn eigen :P
Waarschuw beheerder
Idd. Heb met een paar Amsterdammers nog een dikke toeter in mn appartement gebouwd op de Binnenweg :D Veel aardige lui (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 11:47:
bouw volgend jaar wel mijn eigen

Volgend jaar mijn eigen wagen mag je best meerijden heur :banana:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 13 augustus 2007 om 10:35:
Ik had hem echt een beuk gegeven wat een ransaap

als je hem had zien lopen niet hoor, die blik in zijn ogen was echt heel scary. hij liep ook echt hard, zag er heel freaky uit.

Uitspraak van M. :') op maandag 13 augustus 2007 om 08:42:
teveel drank & paddo's

zou het? lijkt me eerder anti-paddo's propaganda. Als had hij wel een hele wazige blik in zijn ogen (maar wat wil je met zo'n wond).

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 11:45:
En daar wordt over gesproken want positief nieuws vinden mensen niet leuk om te lezen, terwijl het gros van de bezoekers was.

da's waar. Ik vond deze danceparade de leukste in tijden!
Waarschuw beheerder
vooral de B2S!!

:cheer: Jaaaa! Dat was echt te vet! Superfeestje weer! :bounce:

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 11:29:
ben blij dat ik niet ben gegaan, mooi weer iedereen helemaal kort (vooral in Rotterdam) kan je verwachten dat het misgaat.

:/ Beter Kom Je Niet... :loser:

Uitspraak van 301 op maandag 13 augustus 2007 om 02:05:
Voor het eerst op een grootschalig house feest thuis aangekomen in bed liggend luisterend naar het gepiep in me oren en het gesjor van mijn pik... pikkie bedoel ik

:roflol:

Waarschuw beheerder
tunnel? euhhm niet meegekregen:bloos:

Waarschuw beheerder
Ondanks de drukte echt een leuke dag gehad :bounce:
En het weer zat gelukkig ook mee.. :D

:respect: B2S en BKJN :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 11:52:
da's waar. Ik vond deze danceparade de leukste in tijden!

Vorig jaar had ook wel wat in de regen ;)
Het is zoals met alles, is maar net wat je er zelf van maakt.
Waarschuw beheerder
ja de tunnel was gruwelijk...ik neem aan met elke kar, met die van Dazzle in elk geval...mega het publiek achter de kar wat bezit had genomen van de tunnel en dat liet horen ;-) :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 53429, 65021}
Waarschuw beheerder
Het was een geslaagde parade. ontzettend genoten.
en over die B2S truck, volgens mij was dat truck 11 he?
Daar liepen echt massa's mensen om heen, de gehele parade en was een genot om naar te kijken, en vooral bij de tunnel, ik liep bij de Intuition truck erachter, maar zag toen hoe het feest daar compleet werd gemaakt, echt een prachtig gezicht.

Ik heb even bij truck 34 gestaan (Ferry Corsten), daarna weer helemaal terug naar truck 8 waar Misja Helsloot een heerlijke set draaide en de rest van de tijd bij truck 12: Intuition, wat een feest was dat, vooral Kyau & Albert, de helden van de dag voor mij.
Menno de Jong draaide ook heerlijk weer.

Ik heb een kleine video in elkaar gezet, duurt 32 minuten en bevat de foto's en video's die ik gemaakt hebt, er zitten een paar foto's tussen van die massa mensen bij die B2S truck als ik het goed hebt.
De video's zijn behoorlijk belicht door de zon, kon niet de juiste setting 1-2-3 vinden, maar wel leuk om een impressie te krijgen:

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-2562256009350119999&hl=nl}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vooral de B2S!!
LEKKER RAGGEN EN BEUKEN!!

idd dat was echt super!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapherder op maandag 13 augustus 2007 om 11:58:
Beter Kom Je Niet...

wat nou :looser: mag mijn mening toch geven of niet dan.......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op maandag 13 augustus 2007 om 12:34:
die B2S truck, volgens mij was dat truck 11 he?

truck 11 was van BKJN :)
en inderdaad was 't bij Intuition één groot feest, tof ook om op de truck te hebben mogen staan! :cheer:

toffe video, Jordy! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 13 augustus 2007 om 12:35:
truck 11 was van BKJN

ja ik zag het net in de lijst. thanks.
daar ging het dus ook goed los, flink beuken met die muziek en iedereen uit hun dak, echt prachtig,
vooral toen volgens mij Angerfist draaide, damn wat beukte die erop los met zn muziek.

en inderdaad was 't bij Intuition één groot feest, tof ook om op de truck te hebben mogen staan!

toffe video, Jordy

jazeker :)
dank je Ylan ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 12:35:
wat nou mag mijn mening toch geven of niet dan.......

tuurlijk, maar ik ben ook blij dat je niet bent gegaan... :loser:

Waarschuw beheerder
@ Ouwe Dwaas : Goed in mekaar gezet :respect: erg gaaf !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 11:52:
als je hem had zien lopen niet hoor, die blik in zijn ogen was echt heel scary. hij liep ook echt hard, zag er heel freaky uit.

Nee maar als hij tegen je oploopt met zn aids arm dan had ik hem echt wel een mep verkocht. Bleh ranzige kerel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technosam op maandag 13 augustus 2007 om 12:34:
vooral de B2S!!
LEKKER RAGGEN EN BEUKEN!!

Echt supervet daar in die tunnel....
Heb echt een superdagje gehad, vond de sfeer eigenlijk ook prima (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapherder op maandag 13 augustus 2007 om 12:42:
tuurlijk, maar ik ben ook blij dat je niet bent gegaan...

:gaap:

Waarschuw beheerder
Blijf lekker weg joh uit onze mooie stad

Nee zo maak je het populair :lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 12:35:
wat nou mag mijn mening toch geven of niet dan.......

:aai: mag wel hoor, van mij mag dat :yes:

Ik ben persoonlijlk ook blij dat ik niet naar de after ben geweest
idd iedereen kort
Waarschuw beheerder
Gezelligheid wel, veel van de Parade gezien dan weer niet, groep was veel te groot en de zoektocht naar bier te lang!
2x hetzelfde deel gezien... we dachten een stukkie door te steken maar ze waren er alweer voorbij. bij het eindpunt aangeland hield het geluid ermee op :(
terug naar het terras waar we ook begonnen waren (y) en lekker ge-afterd in Eindhoven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op maandag 13 augustus 2007 om 12:34:
massa mensen bij die B2S truck

Extra zonde dat het geluid zo zacht stond... :(

Truck van Michel de Hey was wel supergaaf! Jammer van de route, laatste stukje was echter wel goed te doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LLke op maandag 13 augustus 2007 om 12:57:
bij het eindpunt aangeland hield het geluid ermee op

Raar hè. Ik stond daar ook opeens verbaasd te kijken, dacht dat het tot 2100 zou duren...
Waarschuw beheerder
donateur
kwam omdat de trucks veel te hard reden.. op onze truck ging 't geluid al rond 18:30 uit :(

Waarschuw beheerder
Was een superdagje! :cheer:

Lekker gedanst en genoten van de gezelligheid!

Volgend jaar weer! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 12:46:
@ Ouwe Dwaas : Goed in mekaar gezet erg gaaf !

Dank je wel :)

Uitspraak van Cicatrix op maandag 13 augustus 2007 om 12:43:
wel m'n naam goed schrijven, hè?

sorry Ilan :P

Uitspraak van Cicatrix op maandag 13 augustus 2007 om 13:03:
kwam omdat de trucks veel te hard reden.. op onze truck ging 't geluid al rond 18:30 uit

Nou het was om 19:20u, ik keek op dat moment op mn horloge.
En inderdaad af en toe moest je rennend dansen achter de truck, niet normaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op maandag 13 augustus 2007 om 12:58:
Raar hè. Ik stond daar ook opeens verbaasd te kijken, dacht dat het tot 2100 zou duren...

ik dus ook en dat was echt klote, had net vers bier en weet ik wat, helemaal klaar voor nog een laatste ronde dus.
echt een :nocheer: moment, ook omdat ik er vooraf al niet te veel van meegekregen had.
Waarschuw beheerder
Dance Parade was dit jaar weer geweldig !!! Goed weer, Lekkere muziek en heel veel mensen !

Enne ik liep daar een beetje foto's te maken.

Hier staan ze BTW
[img width=407 height=590]http://www.xs4all.nl/~botter17/b17foto/ffwd07/IMG_2125.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Alles vanaf de truck van BKJN meegemaakt, wat een samenhorrigheid daar, echt super. BKJN volgend jaar weer!!!

Het was absolutly fucking great!
Waarschuw beheerder
Kort maar krachtig,
moest eerst werken
maar BKJN de afterparty maakte het weer helemaal goed
Waarschuw beheerder

­

Ik denk dat dit een toerist is, die raken altijd de weg kwijt als ze hier in nederland zijn :))
Waarschuw beheerder
Eerste keer op een car maar wat een ervaring zeg...SUPERRRRRRRRRRRRR. Danny en Yvette het was gezellig en uiteraard ook Lucien foort en Rox bedankt voor deze onvergetelijke dag!!!!!
Waarschuw beheerder
Was een superdagje!

My pictures: www.fournations.de/photos/ffwdparade2007

Greetings to all I met :D
Waarschuw beheerder
donateur
greetings back! :D
Waarschuw beheerder
was egt megaaa vet!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maassen! op maandag 13 augustus 2007 om 17:03:
was egt megaaa vet!!!!

:jaja:
Waarschuw beheerder
Het was kicken... tot ik 's avonds m'n hagelnieuwe Olympus 770Sw camera kwijt was en iemand daar nu veel plezier van heeft! Kl##te gewoon!

Waarschuw beheerder
donateur
echt een van de vetste edities ooit
heerlijk genoten op het eendrachtsplein! volgend jaar zeker vanaf het begin aanwezig.
beter ook gewoon daar dan afspreken want met zo'n grote groep is het haast onmogelijk bij elkaar te blijven.

op naar Decibel!

Waarschuw beheerder
truck 11 was van BKJN

wij waren truck 10 ;) niet 11
Waarschuw beheerder
donateur
wie was truck 11 dan? :o aangezien wij op de Intuition-truck achter BKJN zaten en #12 hadden..

Waarschuw beheerder
ja geen idee, wij zaten in het begin al te kijken.. waar is nummer 11?? :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op maandag 13 augustus 2007 om 18:10:
wie was truck 11 dan? aangezien wij op de Intuition-truck achter BKJN zaten en #12 hadden..

Uitspraak van actief op maandag 13 augustus 2007 om 18:20:
ja geen idee, wij zaten in het begin al te kijken.. waar is nummer 11??

Truck 11 was het Horeca wagentje achter ons ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 13 augustus 2007 om 17:49:
op naar Decibel!

heb dr zin in :yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb me echt te goed vermaakt!

Prachtig weer - Gezellige mensen - Super muziek

Ik zeg > Volgend jaar weer ;)

Waarschuw beheerder
ik vind de naweeen vd ffwd iets minder geloof :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 01:26:
Toen alles nog gratis was, drank nog mocht
en alles naakt kon omdat ouders met kinderen er niet eens heen DURFDEN ! 8)

Niet daarom, meer omdat house nog niet compleet geregisseerd mocht experimenteren met een succesvol concept uit Berlijn en iedereen dolenthousiast was terwijl je alle wagens door elkaar hoorde. Je kon zo gaan pissen bij de ballentent en ook niet-housers waren trots op hun stad ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !?! op maandag 13 augustus 2007 om 19:20:
Ik heb me echt te goed vermaakt!

Prachtig weer - Gezellige mensen - Super muziek

Ik zeg > Volgend jaar weer ;)

je had het lekker naar je zin zo te zien :yes:
Waarschuw beheerder
Kijk hier hoe het was FFWD Dance Parade 2007

http://nl.youtube.com/roterdam
Waarschuw beheerder
Mijn foto's van de FFWD 2007 (toppie gehad!!)
Mischien sta je er nog op..;-)

Ik was net mijn nieuwe camera aan het testen en aangezien het een DSLR is krijg je meteen de vraag voor welke site je schiet.:yes:
Nou ehhh..geen?..maar hieronder dus toch een upload van de pics.
Un-edited en in 10 megapixel(3mb per foto als je hem download)
[img width=912 height=608 cacheid=000e52a50028d77ad40be5d41a01fbd6b5]http://members.home.nl/v.lenthe/IMG_0410.jpg[/img]

FFWD 2007

Mijn held blijft Michel de Hey.
Wat een lol hij in het draaien schijnt te hebben. Super!!

Greetz,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Spam mode :P

[img =399,600 width=399 height=600]http://www.josjonkmans.nl/images/dp2007s/20070811-DSC_0159.jpg[/img]

[img =600,399 width=600 height=399]http://www.josjonkmans.nl/images/dp2007s/20070811-DSC_0193.jpg[/img]

[img =399,600 width=399 height=600]http://www.josjonkmans.nl/images/dp2007s/20070811-DSC_0210.jpg[/img]

voor meer foto's:

http://www.josjonkmans.nl/index.php?option=com_easygallery&act=categories&cid=15&Itemid=4
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja die blonde van de Hollywood :respect: erg lekker wijf :D

http://www.djguide.nl/fotoboek.p?IdPictureBook=511

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -HeatWave- op maandag 13 augustus 2007 om 20:55:

grappig he? :D

ik ga maar eens kaartjes maken, speciaal daarvoor :D
Waarschuw beheerder
paar leuke panorama's
http://www.afterview.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=42

Sowww...echt vet..:bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=332]http://www.djguide.nl/reviews/ffwd2007_austin/view/fit_for_free_dance_parade_rotterdam_11-08-2007_105.jpg[/img]

:respect: :woop: Let's rollll

Waarschuw beheerder
Ik werd ook zo een beetje overal om kaartjes gevraagt.... tsja ik was ook 1 van degene die deze dus ook niet had gemaakt. Maarja het resultaat is er niet minder om :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HeatWave op maandag 13 augustus 2007 om 20:55:

grappig he? :D

ik ga maar eens kaartjes maken, speciaal daarvoor

haha...liep ook al met dat idee..;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op maandag 13 augustus 2007 om 12:58:

Het duurde toch ook (ongeveer) tot 21.00 uur! TOen was de laatste truck bij de Boompjes :)

Waarschuw beheerder
Ik was net mijn nieuwe camera aan het testen en aangezien het een DSLR is krijg je meteen de vraag voor welke site je schiet.

Vond die vorige camera idd een beetje crap...foto's van tropical waren niet echt fantastisch
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Love die shit !

Waarschuw beheerder
haha sta maar paar keer op dat filmpje :p
van welke site komen die foto's? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 13 augustus 2007 om 23:44:
a maar paar keer op dat filmpje

heb ik gezien
zal er nog een aantal posten :yes:
Zitten echt leuke tussen hoor

Me vriendin zei net ook al :O op 30 sec. staat Don Mega hoor !
Erg apart :D

Waarschuw beheerder

Hier sta jij ook op Elo!

Waarschuw beheerder
donateur
Voor diegene die nog foto's zoeken, AxeWeb.nl heeft net een set online gemaakt door Martijn Oorthuis.

[img]http://www.axeweb.nl/copper/albums/Feesten/11-8-FFWD/FFWD061.jpg[/img]

[img]http://www.axeweb.nl/copper/albums/Feesten/11-8-FFWD/FFWD088.jpg[/img]

[img]http://www.axeweb.nl/copper/albums/Feesten/11-8-FFWD/FFWD148.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 21:24:
Let's rollll

dit was zo'n gaaf moment:
[albumelement=17219488]{element is niet toegankelijk}
:cheer:
Waarschuw beheerder
OH damnnn!!! B2S in die tunnel... GEMIST :cry: :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
zow dan echt mooie foto's zeg :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 21:15:
Ja die blonde van de Hollywood erg lekker wijf

zo hey! die kon echt lekkerrrrrrrrr dansen, af en toe een buikdansie ertussendoor (L)

:respect: voor deze dame!!
[img width=399 height=600]http://www.josjonkmans.nl/images/dp2007s/20070811-DSC_0210.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De foto's die door de BKJN fotograven zijn gemaakt staan vanaf heden online via www.bkjn.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 14 augustus 2007 om 08:47:
dit was zo'n gaaf moment:

:respect: geweldig !!! Dit soort dingen hou ik van he? :lief:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 11:48:
die kon echt lekkerrrrrrrrr dansen, af en toe een buikdansie ertussendoor

voor deze dame!!

Ja zeker weten en dat lijf :O:O:O OMG !
Beetje jong, maar errug lekker !

Waarschuw beheerder
kijk s aan Enjoy The Weekend heeft ook EINDELIJK alles gereed

ff registeren ( is echt snel bij deze site moet ik zeggen )
En je kan ze bekijken :)
http://ns.enjoytheweekend.nl/index.php?option=com_zoom&Itemid=34&catid=209
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 11:56:
Ja zeker weten en dat lijf OMG !
Beetje jong, maar errug lekker !

Jaartje of 20 denk ik? Valt mee toch :P Gewoon porno en klaar!(L)

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 21:15:
Ja die blonde van de Hollywood erg lekker wijf

Moet zeggen dat ik die 2 blonde damens van b2s aan de bestuurderszijde nog apetijtelijker vond :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 12:26:
Valt mee toch

Is voor mij al 7 jaar geleden he dat ik dat was :lol: Dus is al waaaaaaaaaaaaay back :lol:

Uitspraak van Smiley © op dinsdag 14 augustus 2007 om 12:36:
Moet zeggen dat ik die 2 blonde damens van b2s aan de bestuurderszijde nog apetijtelijker vond

feit !
Maar er liep sowieso weer veel moois rond...

Mannen ook wel hoor, maar zoals altijd zijn er meer mooie vrouwen dan mannen te bekennen :D
Waarschuw beheerder
Duidelijk mij niet gezien ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op dinsdag 14 augustus 2007 om 12:36:
Moet zeggen dat ik die 2 blonde damens van b2s aan de bestuurderszijde nog apetijtelijker vond :D

! :P

tralala hier stond echt niks...... :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat is van BKJN.. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 12:58:
tralala hier stond echt niks......

:lol: hhahahah
Waarschuw beheerder
http://www.mybestdj.nl/nieuws.asp?id=644 Flashback registratie online :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nu pas weer bijgekomen! Damm wat een feest! Hier nog wat extra foto's

http://www.whitelinefirm.nl/node/146332

Waarschuw beheerder
[img =399,600 width=399 height=600]http://www.josjonkmans.nl/images/dp2007s/20070811-DSC_0071.jpg[/img]

Wil wel eens weten waardie knuppel in verdwijnt :P
Waarschuw beheerder
Nog wat fototjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 13:13:
Wil wel eens weten waardie knuppel in verdwijnt

:lol:
Uitspraak van Zoepoog82 op dinsdag 14 augustus 2007 om 13:12:
Flashback registratie online

film? :honger:

is ook onwijs veel gefilmd, iemand nog een idee waar dat gaat komen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 13:24:
film?

maar natuurlijk :)

Voor de rest heb ik zo'n beetje alles met een camera gezien (van SBS6 tot omroep Rotterdam)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 12:58:
tralala hier stond echt niks......

Wilde het netjes houden (Y) ;)

Waarschuw beheerder
Het mooie van de Dance Parade is dat je ontzettend goede interactie heb met de dames en heren op de wagens betreft het fotograferen. Sommige onder hun gingen ook echt goede poses aannemen wat dus lijd tot mooie foto's.

En ondanks de kleinere gevechtjes die hebben plaatsgevonden was de sfeer naar mijn inzien uitstekend. Maar 1 dronken boer die tegen me gevulde cameratas aan begon te beuken met z'n lompe lichaam. Maar voor de rest was het echt een toffe dag.

En idd houden we het wel een beetje netjes :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 14:32:
En ondanks de kleinere gevechtjes die hebben plaatsgevonden was de sfeer naar mijn inzien uitstekend

in tegenstelling tot wat ik heb gehoord van de Street Parade in Zürich.. hier was op een gegeven moment door alle drank en drugs de sfeer echt grimmig en er is zelfs iemand vermoord (keel doorgesneden) tijdens de parade daar! :o :nosmile:
Waarschuw beheerder
Ik was net mijn nieuwe camera aan het testen en aangezien het een DSLR is krijg je meteen de vraag voor welke site je schiet.

Hihi alleen ik kan hem inhuren ;-) (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:20:
Vond die vorige camera idd een beetje crap

Tsssss hij maakt tenminste foto's ... doen de anderen niet.
En dat was ook wel een goede camera
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 14:32:
de kleinere gevechtjes

Heb ook 1 behoorlijke knokpartij gezien met zo'n 6 polititemannen tegen 1 man, die zich niet wilde overgeven aan de politie. Hij bloedde al aan alle kanten op straat en nog ging hij zich verzetten. En dan al die verbaasde blikken van de mensen op de trucks die voorbij reden ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Showgirlll op dinsdag 14 augustus 2007 om 14:55:
Heb ook 1 behoorlijke knokpartij gezien met zo'n 6 polititemannen tegen 1 man, die zich niet wilde overgeven aan de politie. Hij bloedde al aan alle kanten op straat en nog ging hij zich verzetten. En dan al die verbaasde blikken van de mensen op de trucks die voorbij reden ...

Maarja dat zijn dan 7 mensen totaal... dat vind ik nog wel meevallen als je het vergelijkt met een voetbal wedstrijdje Ajax - Feijenoord ofzo :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 14 augustus 2007 om 14:38:
in tegenstelling tot wat ik heb gehoord van de Street Parade in Zürich.. hier was op een gegeven moment door alle drank en drugs de sfeer echt grimmig en er is zelfs iemand vermoord (keel doorgesneden) tijdens de parade daar!

Geloof je dat nou zelf? Gehoord van blablabla, uiteindelijk heeft een sneetje opgelopen in zn hals door een slag met een voorwerp, denk je niet?

Edit: Je hebt gelijk, ten minse, wat ik lees. Sorry :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb vrienden die er waren, die vertelde het mij net en daarnaast wordt er ook over gesproken hier op PF: Streetparade Zürich 2007..
Waarschuw beheerder
donateur
Reportje van mij op Partyscene.nl :)
Waarschuw beheerder
donateur
leuk stukje :) jammer dat je alleen niks over Intuition te melden hebt :P
Waarschuw beheerder

Vond die vorige camera idd een beetje crap...foto's van tropical waren niet echt fantastisch.

Ik neem aan dat je het niet zo bot bedoeld?:lief:
De laatste 2 jaar ben ik de enige die foto's maakt van allerlei "happenings" en "gatherings"

Als dit niet gewaardeerd wordt dan krap ik me toch even achter de oren..

maar goed....nog 2 uur werken en dan heeft deze jongen vakantie....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Was gaaf, vooral door t weer!!!! jammer dat er geen eind feest was:(
Waarschuw beheerder
Het stikte er van de fotografen en je bent zeker een paar keer op de foto genomen.
Eenmaal op internet kan je je foto's nergens meer terug vinden. Gelukkig helpt WSMF jou een handje! ;)

http://www.waarstaatmijnfoto.nl/feest/437/11-august-2007_FFWD_Dance_Parade_Centrum_Rotterdam.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~!Hanneke!~ op dinsdag 14 augustus 2007 om 17:26:
Het stikte er van de fotografen en je bent zeker een paar keer op de foto genomen.
Eenmaal op internet kan je je foto's nergens meer terug vinden. Gelukkig helpt WSMF jou een handje! ;)

Zeker handig! heb mijn site er ook maar even tussen gezet ... toch weer ff 160 foto's.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 13 augustus 2007 om 21:40:
Het duurde toch ook (ongeveer) tot 21.00 uur! TOen was de laatste truck bij de Boompjes

Ik liep met de laatste truck mee en was er rond 8 uur al. :S
Waarschuw beheerder
Was de beste ffwd die ik heb meegemaakt @ de Truck :lief: SUPERRR was het! lekker weertje, goeie muziek en leuke mensen (y) :jaja:
Waarschuw beheerder
topmiddaggie gehad,volgend jaar toch maar weer gewoon gaan :)

Waarschuw beheerder
Super daggie! Zeker getroffen met 't weer! :)

Waarschuw beheerder
Super daggie! Zeker getroffen met 't weer!

Was duidelijke een leuk dag! :)
Waarschuw beheerder
voor al die zeikerds hiero : kom dan gewoon niet meer

:bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~!Hanneke!~ op dinsdag 14 augustus 2007 om 17:26:
Eenmaal op internet kan je je foto's nergens meer terug vinden.

Mooi kut ja. Paar keer geknipt door iemand die in opdracht van AD/Metro/Spits fotografeerde.

Suggesties waar terug te vinden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thingies op woensdag 15 augustus 2007 om 01:46:
voor al die zeikerds hiero : kom dan gewoon niet meer

oke
Waarschuw beheerder
Ja en effe serieus he?

De sfeer was zeeer zeeer goed op eendrachtsplein, zwaar relaxed
Nee sorry voor het oordeel, maar wat een tuig

De een nog verder doorgesnoven dan de ander, agressieve kutsfeer ineens zeg Dwars door je heen lopen daarzo, gewoon echt ronduit asociaal !!

Dan heb je een heel fout beeld van gabbers:x Drugs dat weet je dat is altijd zo geweest en is sfeer bepalend;) En dat door je heen lopen daar kon niemand wat aan doen je werd gewoon mee genomen door de mensen massa het was gewoon erg druk:yes: Heb 4 uur lang achter de bkjn truck gelopen en wat was dat toch een lekker feestje met ze allen:respect:
Waarschuw beheerder

Zo zie jij t misschien maar de rest van de mensen niet;)
Het is toch niet je muziek dus waar maak je je druk om:s Je hoeft er niet naar te luisteren;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberPinda4Life op woensdag 15 augustus 2007 om 13:40:

mwah ik vond het wel meevallen allemaal, die gabbers maakte anders wel netjes ruimte zodat ik me fototjes kon maken. (misschien komt het wel omdat ikzelf ook niet zoveel haar op me hoofd heb :P)

Ik denk dat ik het meeste last had van gewoon TE dronken mensen die dan onbewust tegen je gaan gingen lopen douwen of gewoon te gen je aan vielen omdat ze niet meer konden lopen :)

Wel vond ik het een beetje triest dat bij de BKJN truck er dwazen rondliepen die ff sleuteltje leegsnofen voor de neus van kinderen van 4 jaar die ff met pappa en mamma naar het gebeuren kwamen kijken.... Dan heb ik wel zoiets van : DOE NORMAAL IDIOOTEN !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit heb ik ook ergens anders al gezegd

Ik denk niet dat de DP nog een lang leven heeft in Rdam...de route is niet voor niks ingekort en het eindfeest verboden en de instanties willen de DP het liefst weg hebben uit Rdam. Logistiek is het een nachtmerrie en als er wat gebeurd in de buurt van de route kunnen ze er niet eens heen of als ze er komen zijn ze veel te laat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kidkash op woensdag 15 augustus 2007 om 15:11:
Ik denk niet dat de DP nog een lang leven heeft in Rdam...de route is niet voor niks ingekort en het eindfeest verboden en de instanties willen de DP het liefst weg hebben uit Rdam. Logistiek is het een nachtmerrie en als er wat gebeurd in de buurt van de route kunnen ze er niet eens heen of als ze er komen zijn ze veel te laat.

De afterparty is afgeschaft omdat ze de dance parade zelf populairder wilden maken door t later op de middag te doen. De route was anders omdat ze niet meer naar zuid hoefden. En het zorgt voor heel veel omzet, dus zit er voorlopig geen einde aan. Ze wilden het zo alleen maar populairder maken, alleen hadden ze beter voor wat bredere wegen kunnen kiezen
Waarschuw beheerder
donateur
hrmz...
*vraagt zich af hoe een ideale route er uit zou zien*
Beginnen op hofplein, Coolsingel over, Erasmusbrug over, dan via zuid naar de maastunnel, door de maastunnel heen, en eindigen @ park bij euromast??

Lijkt me wel vettig :k
Waarschuw beheerder
donateur
zoiets, zeg maar..

[albumelement=17522841]
Waarschuw beheerder
:d dat zal nooit gebeuren....gooi jij de Erasmusbrug EN Maastunnel ff dicht tegelijk

wel een leuke route trouwens
Waarschuw beheerder
donateur
duh, weet ik ook wel... maar dit zou voor mij wel een behoorlijk geile route zijn...
het merendeel van het publiek miste de erasmus, en het merendeel was positief over die 5 meter tunnel @ Blaak. Dus, erasmus terug, en meer tunnel! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 15 augustus 2007 om 15:56:
maar dit zou voor mij wel een behoorlijk geile route zijn

Uitspraak van [H³] op woensdag 15 augustus 2007 om 15:56:
en meer tunnel! laatste aanpassing 15 augustus 2007 15:57

die tunnel!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
tadaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op woensdag 15 augustus 2007 om 15:38:
zoiets, zeg maar..

Dat lijkt de marathon wel man....
Waarschuw beheerder
donateur
je hoeft niet mee?
Waarschuw beheerder
t wordt idd hard rennen dan :D, of de dance parade uitbreiden naar 9 uur?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
of desnoods vanaf de boompjes ipv de weena / hofplein... :p\
whatever :p
dan nog, erasmus en maastunnel :k
Waarschuw beheerder
donateur
zo dan? :p

[albumelement=17536560]
Waarschuw beheerder
Het eind van de route zou ik via de Coolsingel laten lopen en dan op de Binnenrotte eindigen ofzo....

Waarschuw beheerder
Als Centraal weer een beetje bijgewerkt is starten op de Beukelsdijk, via de Weenatunnel naar het Hofplein, Coolsingel naar Erasmusbrug, via de Laan op Zuid naar De Kuip voor het eindfeest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 18:35:
Als Centraal weer een beetje bijgewerkt is starten op de Beukelsdijk, via de Weenatunnel naar het Hofplein, Coolsingel naar Erasmusbrug, via de Laan op Zuid naar De Kuip voor het eindfeest.

da's best een stuk hoor....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 19:13:
da's best een stuk hoor....

Kilometer of 7,5. Valt best mee man.

Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber staan er hier inmiddels al onze foto's online van FFWD (van maar liefst 5 fotografen!) :-)

[img width=333 height=500]http://gallery.technolusion.com/albums_backup/ffwd_11_08_07_oscar/0000_G.jpg[/img]

ENJOY :-D

GreetZ,
T>
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 20:32:
Voor de liefhebber staan er hier inmiddels al onze foto's online van FFWD (van maar liefst 5 fotografen!)

(user-defined.websense_block)

U probeert een website te bezoeken die door de <bedrijfsnaam> proxy server is herkend als een website in de categorie: Lingerie and Swimsuit. Het bezoeken van deze website is niet toegestaan

:'(

Waarschuw beheerder
Zet je je proxy toch uit :-)
Waarschuw beheerder
donateur
is @ werk... ;)
en ik kan daar niet in de instellingen helaas :/
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=360 height=480 cacheid=0013a20a000bad1cb7a0b4a51a01fc72a9]http://www.mijnalbum.nl/Foto-PNIUFSWP-1.jpg[/img]

8)
Waarschuw beheerder
heeft altijd wat FFWD, maar dit jaar echt veruit de minste editie :yes: Bummer (zonder hummer)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 20:42:
me filmpjes

WOW vet!!! :cheer:

Vooral die beelden in het tunneltje, helemaal geweldig!!

Ik moet zeggen, het is mijn muziek niet van die BKJN wagen, maar jullie maken er wél een dik vet stampend feest van!!!!!!!!

:bounce:

Zelf stond in op de Intuition truck (één plekje erachter, vandaar dat we maar even wat afstand hebben laten vallen ;)) en ook ons mooiste moment lag in dat tunneltje :lief:

dat geluid :kwijl:
en het licht dat eindelijk volop tot z'n recht kwam :respect:

Dáár gingen we op z'n lost!!

:woep:

Waarschuw beheerder
@ schwingg

Thx:D

Mijn muziek is het ook niet, maar voor een keertje is het best lekker om te raggen:P

Hehe, nou ik heb heel weinig mee gekregen van andere wagens kwa sfeer enzo, heb wel 1 het ander op dvd gezet van andere wagens, maar van de anderhalf uur DVD is het minimaal een uur BKJN lol

Hoorde van andere mensen die ik ken dat ze er weing aan vonden dit jaar de ffwd, had zoiets nou.. dan stonden jullie mooi bij de verkeerde wagen:P

gr
Waarschuw beheerder
Jij gaat ALTIJD los schwingg! ;-)

De foto's van afterview staan trouwens online! de "officiele" fotografen van de FFWD..

www.afterview.nl
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:24:
leuk stukje jammer dat je alleen niks over Intuition te melden hebt

sorry :9 kan nie alles noemen he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Helaas moeten missen vanwege de Street Parade, nou ja, missen. maar had leuker geweest als dit een weekje eerder of later was geweest. :)
donateur
Uitspraak van **Ice** op vrijdag 17 augustus 2007 om 09:25:
de "officiele" fotografen van de FFWD

er zijn geen "officiele" van FFWD mens :S
er waren in totaal rondom de karren en op de karren meer dan 50 fotografen aanwezig die voor een party gerelateerde website foto's maakten dus jij lult poep

btw zelf heb ik niks gemeld, kwam een bekende tegen en een betreffende organisatie van een truck vond het meer dan subliem dat ik op de truck foto's wilde maken...ze hadden er al 1 maar die was niet goed genoeg...dus hij kreeg er nog eens 2 voor terug :D

dat is pas officieel officieus, bontifikaal of te wel anaal kabaal

:bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op vrijdag 17 augustus 2007 om 20:28:

Ik kan hier iets heel erg moois op terug rijmen.. maar ik houd maar mijn mond ;-).

Waar maak je je in vredesnaam zo druk om als ik vragen mag? Toevallig weet ik dat deze mensen in opdracht voor de organisatie werkten, maar als dat volgens jou niet zo is.. so what?? Ik roep trouwens niet dat ik de officiele fotograaf was ofzo, dus je hoeft mij daar ook niet verder op aante vallen.
En dat je voor een evenement als dit niet hoeft te accrediteren.... dat lijkt me nogal logisch. Iedereen kan met een mickey mouse camera kiekjes schieten en zichzelf benoemen tot party-fotograaf. Nou mooi toch?? Des te meer leuke partypics zijn er om na te genieten.

Als je echt een keer serieus over fotografie wilt hebben moet je me maar een keer pm-en, wellicht kan ik je nog wel het een en ander leren :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op vrijdag 17 augustus 2007 om 20:36:
Meer weten over de officiële FFWD-cd? Klik hierrrr r

Weet je wel zeker dat het "officieel" is, anders krijg je straks boze mensen achter je aan hoor ;-)

Waarschuw beheerder
hehe lol vrede op aarde mensen:P

en dat allemaal om foto's hehe
Waarschuw beheerder
donateur
wat maakt 't allemaal uit wie er foto's hebben gemaakt en of 't officieël is of niet? het gaat allemaal om de herinnering.. :D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 augustus 2007 om 15:24:
vrede op aarde mensen

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 20:42:
http://www.youtube.com/profile_videos?user=SphinxR­a30&p=r

woeeii kom mezelf nog aantal keer tegen :d
Waarschuw beheerder
donateur
[albumelement=17802162]{element is niet toegankelijk}
:o

Waarschuw beheerder
zo dan :o
Waarschuw beheerder
donateur
voor de mensen hier die op de Intuition-truck hebben gestaan (en de anderen die geïnteresseerd zijn), de foto's die Menno's moeder heeft gemaakt zijn online @ www.flickr.com/photos/mennodejong :)
Waarschuw beheerder
Ik had ze gezien! Leuke foto's!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op vrijdag 17 augustus 2007 om 20:28:
er zijn geen "officiele" van FFWD mens :S

dus jij lult poep

:lief: Wat een heerlijk lieve,mooie,vrolijke en vriendelijke meneer ben jij:lief:

Anders lul jij even
poep

:loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kidkash op woensdag 15 augustus 2007 om 15:11:
dit heb ik ook ergens anders al gezegd

Vanuit de politiek alleen maar postieve reacties. Drugs zijn inhrenet aan dit sooirt evenementen, Ivo Opstelten vond het allemaal reuze meevallen en heeft toegezegd dat er volgend jaar fijn weer een DP is (Y)

Waarschuw beheerder
@ Elo

Op voorgrond of achtergrond?:P
Je komt me niet bekend voor want normaal onthoud ik wel gezichten hehe:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2007 om 16:58:
Op voorgrond of achtergrond?
Je komt me niet bekend voor want normaal onthoud ik wel gezichten hehe

Uhh haha wat bedoel je? 8)

Ik stond op de truck, zie mezelf aantal keer op een filmpje :)

Waarschuw beheerder
@ Elo

ah lol, hehe dat wist ik niet:P

Dach gewoon buiten de truck, dus voor mijn camera (of achteraan dus hehe)

Maar dan sta je zowiezo vaak op de DVD, ruim een uur BKJN van de anderhalf uur:P

Waarschuw beheerder
Haha geeft niet..

nee nee, op de truck in een hoek :)

ik denk het wel ja :lol: ben wel erg benieuwd ernaar!! :d

Waarschuw beheerder
k dan:P

Hehe heb je foto's bekeken ja, was gelijk een stuk duidelijker allemaal lol
Hehe, uuh ja... heb die gasten van BKJN gemailed of ze die dvd willen hebben maar geen reactie via mail:|

Waarschuw beheerder
ok dan haha..

nee maar is niet zo gek.. dan zouden ze van iedereen wat aan
moeten nemen, en das niet haalbaar :no:

en natuurlijk is kwaliteit belangrijk en hoe het filmpje
is gemaakt.. (is niet lullig bedoeld :))

Waarschuw beheerder
:P

Ja zit wat in ja, is voor hun ook een gekkenhuis dan ja;)

Das waar ja, ben ook niet professioneel camera-man, al ga ik daar wel binnekort voor denk ik:P
Ben gek op video-edit met motion effecten enzo:P
hier een paar voorbeelden:

http://www.youtube.com/watch?v=1nDOo9bqVjI
http://www.youtube.com/watch?v=27IhGWaMlBU
http://www.youtube.com/watch?v=SPOfiwpt5Wk
http://www.youtube.com/watch?v=wpNPLXxxDKg
http://www.youtube.com/watch?v=4vXTj3LK7WM
http://www.youtube.com/watch?v=ALYXM34BD1o

Das meer dan een paar weet het hehe:P

Waarschuw beheerder
Haha ja idd..

Is leuk, camera man zijn.. heb ook een keertje beetje gefilmd
op een bkjn feest :d

Kijk, nou het begin is er!! :)

Waarschuw beheerder

Ja datzeker... ah maar vrouwen moeten voor de camera niet erachter:P

Waarschuw beheerder
haha, ik fotografeer, dus sta er toch echt achter :lol:

Waarschuw beheerder
oh vooruit dan maar:P

Waarschuw beheerder
:d

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Hulde voor SphinxRa30.

Het geluid is niet je-van-het, maar de beelden zijn fantastisch. Staan echt hele vette stukkies op van die dag.

Waarschuw beheerder
@ Smiley

Thx:D idd de volgende keer ff een mic erop aansluiten:P
Waarschuw beheerder
[img width=360 height=480 cacheid=0013a20a000bad1cb7a0b4a51a02000f85]http://www.mijnalbum.nl/Foto-PNIUFSWP-1.jpg[/img]

Riep iemand mij? :d

Waarschuw beheerder
het was SUPER...jammer dat ik bepaalde mensen niet gezien hebt,anders was het nog toffer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Nooit van me f*cking leven dat ik hier ooit een keer heen ga :x :dood:
Waarschuw beheerder
donateur
verklaart U nader.. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 1 september 2007 om 23:54:
verklaart U nader

...:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
ja, zo weten we natuurlijk nog niks hè? :P

Waarschuw beheerder
er zijn geen "officiele" van FFWD mens

Als één van de officiële fotografen was ik een tijdje afwezig hier en vandaag zag ik deze discussie. Het kan inderdaad wel wat vriendelijker.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.dancefoundation.nl/ffwd/videoclip.php :cheer:
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=428 cacheid=000e6c1a00291ac0f45ce4dd1a020302e5]https://album.partyflock.nl/18062858.jpg[/img]

1 woord geweldig.
www.dasav.org
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 1 september 2007 om 18:17:
Nooit van me f*cking leven dat ik hier ooit een keer heen ga

Kunnen we dat zwart op wuit krijgen?
Waarschuw beheerder
wel leuk... maar veeeeeeeeeeeels te druk :)
Waarschuw beheerder
donateur
edit: weggejorist ivm copyrights..
check http://www.dancefoundation.nl/videoreports/ffwd-dance-parade-2007/live-dj-sets voor de livesets vanaf de Intuition-truck :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
muchos gracias!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !?! op donderdag 30 augustus 2007 om 14:31:
Riep iemand mij?

Das mijn vent :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !?! op donderdag 30 augustus 2007 om 14:31:
Riep iemand mij?