Partyflock

Forumonderwerp · 964656

In de volgende documentaire komen dingen aan het licht omtrent 9/11 die voor ons verzwegen werden door de media. Ontzettend goede onderbouwing en zeer interessant! Absoluut de beste 9/11 docu die ik tot nu heb gezien. :jaja: Ik heb geen zin om een heel verhaal te typen verder, dus ik zeg: kijk of sla over. (Y)

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.com/videoplay?docid=-8370998763702260858}

Nederlands ondertiteld.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 12:41:
Uitspraak van Audionysos op dinsdag 7 augustus 2007 om 01:55:
Over de tweede wereld die is ontstaan en moeilijk te beteugelen is, met kreten als (digitale) anarchie, wettenloosheid, lalalala. Tja, beetje uit de hand gelopen hè.

:cheer:

:9

Lang leve internet! B)

Uitspraak van Audionysos op dinsdag 7 augustus 2007 om 02:33:
*De ontwikkeling van vers lijk naar skelet noemen we eigenlijk ontbinding.
:dood:

:roflol: inderdaad B)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 17:35:
Lang leve internet! B)

Hulde! Hoezee³ :respect:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 18:19:
:roflol: inderdaad B)

:p

Waar hebben we het precies over? :-p
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 augustus 2007 om 19:14:
Waar hebben we het precies over? :-p

Lezen kan wel eens vragen beantwoorden.

Uitspraak van Audionysos op dinsdag 7 augustus 2007 om 19:20:
Lezen kan wel eens vragen beantwoorden.

Correct. Maar wat wil je daar nu mee zeggen, m.a.w. wat bedoel je precies?
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 augustus 2007 om 19:25:
wat bedoel je precies

Met welk deel? Die uitspraak over onze geweldige 'ontwikkeling' als mens?
Of het verschil in mening van mensen hoe we ons leven het best kunnen lijden per individu?
*De ontwikkeling van vers lijk naar skelet noemen we eigenlijk ontbinding.

:lol:

er zijn zo weinig mensen die het met elkaar eens zijn als we het hebben over levensstijl.

Lifestyle != Life
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 7 augustus 2007 om 19:59:
Lifestyle != Life

Hier volg ik je effe niet, sorry.
Nog niet eerder gebeurt dacht ik. :$

Of moet ik ook gewoon effe lachen? :lol:

Ik volgde 'm ook niet :O
Lifestyle is niet gelijk aan life...dat staat er... :p

Uitspraak van TYHARO op dinsdag 7 augustus 2007 om 19:59:
Lifestyle != Life

Levenstijl staat los van leven zelf.
laatste aanpassing

Jullie jokken allemaal.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 20:37:
Jullie jokken allemaal.

Liegebeest.
laatste aanpassing
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 7 augustus 2007 om 20:33:
Lifestyle is niet gelijk aan life...dat staat er... :p

Oh. :lol:

Nee uiteraard niet, maar toch gebruik ik dat woord in die context. Maar die engelse term 'lifestyle' in NL is nu meer een woord geworden voor de materie: welk merk kleding, auto, meubel, eten en drinken gebruik je om je te uiten (dat schijnen mensen te kunnen). :rot:
Afijn, met levensstijl bedoel ik dus de manier waarop je je leven invult, hoe je je gedraagt tegenover alles om je heen, et cetera. :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 20:37:
Jullie jokken allemaal.

Okeeeeeeeeeej ik geef toe, ik ben ingehuurd door de AIVD. :(

Uitspraak van Audionysos op dinsdag 7 augustus 2007 om 20:45:
AIVD. :(

Ow, ik dacht van de CIA :o

Heb hem helemaal bekeken. Toch snap ik het niet WAAAROM ze dit deden. Ook vond ik een paar dingen te ver gezocht.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 20:47:
Ow, ik dacht van de CIA :o

Zijn wel m'n maatjes ja. (l)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 20:54:
Ook vond ik een paar dingen te ver gezocht.

Soms is dat te wijten aan het feit dat je dagelijks een ander beeld ingepepert krijgt. Als je na 10 jaar hoort dat Sinterklaas niet bestaat (ik gebruik m'n milde voorbeeld vandaag), heb je ook zoiets van "nee, dat kan NIET!".

Toch snap ik het niet WAAAROM ze dit deden.

Wie? de regering?

Ook vond ik een paar dingen te ver gezocht.

Wat dan?

Als jij makkelijk onder een magische spreuk valt begrijp ik dat best.
Mensen zijn heel makkelijk te "tricken"

Truth is stranger than fiction ;)
laatste aanpassing

Uitspraak van Audionysos op dinsdag 7 augustus 2007 om 20:59:
Zijn wel m'n maatjes ja. (l)

Hihihihihi, wat lief :lief:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 20:59:
Wie? de regering?

WIE er ook maar achter mag zitten

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 20:59:
Wat dan?

Zoals met dat asbest

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:06:

Dezelfden die altijd achter dat soort dingen zitten

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mein_Kampf

Wist je dat Prescot Bush, de opa van(..) de nazi's financeerde?

Tis altijd 1 groep geweest die de wereld in handen heeft.

;)

Zoals met dat asbest

Daar denk ik niet eens aan ;) dat was ook niet de reden waarom het gebeurd was.
laatste aanpassing

Nee, maar dat is wel een vergezocht iets wat mensen in verwarring kan raken. Wat heeft dat er nou mee te maken? Wil je een goed documentaire(wat ik hem verder zeker wel vond), ga dan geen vage dingen erbij doen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:10:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mein_Kampf

Die ken ik al ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:10:
Dezelfden die altijd achter dat soort dingen zitten

Kijk, en dat is nou een vaag antwoord. Begrijp me niet verkeerd, maar zulke vage antwoorden, daar kan niemand iets mee. Ze zijn niet duidelijk genoeg. Dus dan wordt zo'n documentaire vaag. Waar zijn de bewijzen dat het DIE mensen waren.

Toch snap ik het niet WAAAROM ze dit deden

Heb ik ook enorm lang niet begrepen! Ook steeds weer de reden waardoor ik na verloop van tijd het allemaal onbewust weer belachelijk ging zitten maken in m'n hoofd. Vond dit soort shit steeds maar voor mensen die graag complotten WILDEN zien om het leven spannender te maken dan het is ofzo. Maargoed, om deze docu kan ik echt niet heen hoor. Sowieso ben ik nu zo onderhand er nou wel wakker van geworden. Ook zeker door het boek "Worden wij wakker?", van Marcel Messing.

De reden hiervoor is denk ik het tegenhouden van de evolutie van de mensheid. Het is een soort obsessief machtsspel van al een aantal eeuwen lang ondertussen. Als je naar de geschiedenis kijkt van de mensheid zijn dingen als slavernij al sinds mensenheugenis terug te vinden. Daar vormt het huidige tijdperk van hoogstaande technologie denk ik gewoon geen uitzondering op. Sterker nog, met de huidige technologie is eindelijk mogelijk waar mening dictator van gedroomd heeft. NU is de tijd dat het mogelijk is om op zeer sluwe wijze de mensheid onder controle te gaan krijgen door ze het idee te geven dat ze vrij zijn. De techniek is in de afgelopen jaren zo ongelooflijk snel gegaan dat de mens het niet meer kan bijbenen en gedesoriënteerd raakt, waardoor we bijna weerloze slachtoffers geworden zijn.

De mensheid is bijzonder vervelend voor machthebbers wanneer ze teveel vrijheid gaan krijgen. Op een gegeven moment kan het dan zo uit de hand lopen dat er geen geld meer aan te verdienen is, dat ze een eigen leven te gaan leiden waardoor het huidige systeem in groot gevaar gaat verkeren. Dit willen ze uiteraard kosten wat kost voorkomen. Ze zullen hun geniaal inelkaar stekende systeem niet zomaar opgeven. Veel te veel belangen die mee spelen om de mensheid onder controle te houden.

De mensen achter het wereldtoneel zijn geen mensen zoals wij zijn. Zij kennen een totaal andere psychologische gedachtengang waarbij zoiets als gevoel ver op de achtergrond is geraakt. Zeker in de absolute top! De absolute top bestaat uit een klein groepje zéér machtige en invloedrijke figuren. Ze beheersen de wereld. Mannen en macht=meestal geen zuivere koffie meer op den duur.

Slechts sommigen die zeer hoge functies bereiken, waarbij ze toegang hebben tot zeer geheime informatie, krijgen last van hun geweten en treden hiermee naar buiten. En dit is al een paar keer gebeurd. Bill Cooper is zo'n voorbeeld. Zoek daar maar eens iets over op ofzo.

En zo kun je verder gaan in je zoektocht uiteraard om antwoorden op dit soort vragen te gaan vinden.

Het steekt allemaal ontzettend groots inelkaar allemaal en er gaat ontzettend veel achter schuil. Veel meer dan dat ik hier nu in deze reply zet. Overigens weet ik er ook niet al te gek veel over nog, hoor. Maargoed, ik weet iig wel dat het niet niks is allemaal.

Bill Cooper ex-NATO, die 9/11 al in 1991 voorspeld had.
Die al wist wat het plan was achter het hele gebeuren.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:14:
Kijk, en dat is nou een vaag antwoord. Begrijp me niet verkeerd, maar zulke vage antwoorden, daar kan niemand iets mee. Ze zijn niet duidelijk genoeg. Dus dan wordt zo'n documentaire vaag. Waar zijn de bewijzen dat het DIE mensen waren.

Het is vaag, dat kan ik begrijpen, hoe meer je gaat zien hoe minder vaag het word, en ik spreek uit ervaring.
In 2001 was ik me er helemaaaal niet van bewust, ik was net zoals de gemiddelde burger die in de fictie van Al-Quida hebt getrapt.
Maar de leugens worden nu ontsluierd, het is nooit gebeurd dat er een grote uit humaan gesproken oppositie is geweest tegen regering en macht, en het word met de dag groter.

Voor meer verduidelijking zie de docu's boven :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:21:
Voor meer verduidelijking zie de docu's boven

Haha sorry, ander keertje..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:21:
hoe meer je gaat zien hoe minder vaag het word, en ik spreek uit ervaring.

Of is dat omdat je het anders WILT zien?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:26:
Of is dat omdat je het anders WILT zien?

De waarhied ga pas zien als je door de leugens heen gaat kijken.
Als je doorhebt dat er niks veranderd is.
Als je boeken gaat lezen en gaat zien hoe makkelijk mensen te manipuleren zijn.
Als je inderdaad mein kampf hebt gelezen en hebt begrepen, snap je wat ik bedoel.
Het 2e boek van Hitler heette trouwens New World Order.
laatste aanpassing

De uiteindelijke bron van het kwaad... wie is Big Brother nou eigenlijk? Dat is dus het lastige... niemand die daarvan volgens mij het absolute antwoord voor je klaar heeft. Dat is nou net de genialiteit van het hele systeem. Big Brother is nog altijd niet compleet ontmaskerd. Maar hoe lang dat nog zou duren...

De wereld is iig in haden van de 2 allerrijkste families op aarde: The familie Rockefeller en de familie Rotschild. Bij elkaar wordt hun vermogen geschat tussen de 2 en 8 biljard (of biljoen of triljard..wat was het nou?:P 12 nullen iig :)) Andere geruchten gaan ook wel over nog veel ziekere cijfers. Eigenlijk is hun vermogen onbeperkt. Ze maken namelijk zelf geld. Het gaat om 2 steenrijke bankiersfamilies. De regeringen lenen van hen geld. Zij financiëren alle oorlogen ter wereld, en nog veel meer dan dat. Zij bepalen wat er gebeurt in de wereld. De regeringen zijn het product van hen.

Maar wellicht dat ook daar weer een overkoepelende bron achter schuiol gaat hoor. :) Soms zou je bijna gaan geloven in zoiets als "het beest" ofzo.. :P
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:31:
Soms zou je bijna gaan geloven in zoiets als "het beest" ofzo.. :P

Nouuuuuuu, zo ver is het bij mij nog niet gekomen. 8)

Ik blijf vervelend;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:30:
als je door de leugens heen gaat kijken.

Ja, en wie zegt nou wat de leugens zijn? Ik geloof vaak dingen pas echt, als ik ze zelf onderzoek. Ik kan niet klakkeloos alles aannemen.

wie is Big Brother nou eigenlijk

Ik moet hieruit concluderen dat er werkelijk een Big Brother is en dat wij in de gaten worden gehouden? Of een Big Brother die de machtigste is en alles als het ware kan bepalen?

Rockefeller

Hier een paar quotes:

en probeer ze te begrijpen!

Rockefeller Quotes
"The end goal is to get everybody chipped, to control the whole society, to have the
bankers and the elite people control the world
"

Rockefeller Quotes
"Some even believe we (Rockefeller family) are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as 'internationalists' and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure---one world, if you will. If that's the charge, I stand guilty, and I am proud of it."
- David Rockefeller, “Memoirs”, 2002

Rockefeller Quotes
"We are grateful to The Washington Post, The New York Times, Time Magazine and other great publications whose directors have attended our meetings and respected their promises of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subject to the bright lights of publicity during those years. But, the world is now much more sophisticated and prepared to march towards a world government. The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national auto-determination practiced in past centuries."
- David Rockefeller to Trilateral Commission in 1991
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:37:
Ik moet hieruit concluderen dat er werkelijk een Big Brother is en dat wij in de gaten worden gehouden? Of een Big Brother die de machtigste is en alles als het ware kan bepalen?

Big Brother is vooral meer een soort uitdrukking->

De totale controle... het oog dat ons voortdurend in de gaten houden (camera's, RFID-chip die er aan zit te komen, tag's, etc. etc.)

Ik geloof vaak dingen pas echt, als ik ze zelf onderzoek.

Dat raad ik ook aan. (y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:42:
Big Brother

Een term die zijn origine heeft uit orwell's 1984, wat symboliseert in wat voor tijd we leven ,en wat we tegemoet gaan als we niet na gaan denken en onderzoeken.

Ik blijf vervelend

Blijf vooral vragen (Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:42:
Big Brother is vooral meer een soort uitdrukking

Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook

en die quotes, ja, dat zegt wel veel ja:)

Een zeer grote aanrader om dit terrein te gaan verkennen, tevens ook mijn eye-opener, is deze:

"Worden Wij Wakker? van Marcel Messing
42 dagen geleden door Montsegur
Er is veel te doen over dit boek. Het geeft je, onderbouwd met enorm veel feiten en solide bronnen, een bijzondere kijk op de wereldgeschiedenis maar juist ook op wat er de komende jaren allemaal kan gaan afspelen.
Wat er op de hidden agenda's staat.

Je begrijpt na het lezen van dit top boek een stuk beter waar vaak onlogische politieke beslissingen vandaan komen.

Echt een aanrader!"

:jaja:

www.wijwordenwakker.org
laatste aanpassing

Dat was dus ook mijn eye-opener :lief: ik zal het nooit vergeten.

Hmm, ik zou hem binnekort wel lezen :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:45:
Blijf vooral vragen

voor vanavond houdt het op ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 20:53:
zeer interessant

:yes:
en dan zet je m op pauze en dan krijg je dit :lol:

:lol:

Weer een goeie docu gepost op Tsarions forum

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-1282796533661048967}

Sjezus wat duren al die docu's lnag zeg... :P Daar moet je echt de tijd maar voor hebben hoor...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 22:08:
Daar moet je echt de tijd maar voor hebben hoor...

Tijd is iets wat mensen zichzelf wijsmaken in hun hoofd.
Ik heb vakantie nu, alle tijd om een nachtje docu's te kijken :D
Ben benieuwd!

Oke "tjik" :p hehe
Uitspraak van Petey! op dinsdag 7 augustus 2007 om 22:29:
alle tijd om een nachtje docu's te kijken

kijk ze (Y)