Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 20:54:
Toch snap ik het niet WAAAROM ze dit deden
Heb ik ook enorm lang niet begrepen! Ook steeds weer de reden waardoor ik na verloop van tijd het allemaal onbewust weer belachelijk ging zitten maken in m'n hoofd. Vond dit soort shit steeds maar voor mensen die graag complotten WILDEN zien om het leven spannender te maken dan het is ofzo. Maargoed, om deze docu kan ik echt niet heen hoor. Sowieso ben ik nu zo onderhand er nou wel wakker van geworden. Ook zeker door het boek "Worden wij wakker?", van Marcel Messing.
De reden hiervoor is denk ik het tegenhouden van de evolutie van de mensheid. Het is een soort obsessief machtsspel van al een aantal eeuwen lang ondertussen. Als je naar de geschiedenis kijkt van de mensheid zijn dingen als slavernij al sinds mensenheugenis terug te vinden. Daar vormt het huidige tijdperk van hoogstaande technologie denk ik gewoon geen uitzondering op. Sterker nog, met de huidige technologie is eindelijk mogelijk waar mening dictator van gedroomd heeft. NU is de tijd dat het mogelijk is om op zeer sluwe wijze de mensheid onder controle te gaan krijgen door ze het idee te geven dat ze vrij zijn. De techniek is in de afgelopen jaren zo ongelooflijk snel gegaan dat de mens het niet meer kan bijbenen en gedesoriënteerd raakt, waardoor we bijna weerloze slachtoffers geworden zijn.
De mensheid is bijzonder vervelend voor machthebbers wanneer ze teveel vrijheid gaan krijgen. Op een gegeven moment kan het dan zo uit de hand lopen dat er geen geld meer aan te verdienen is, dat ze een eigen leven te gaan leiden waardoor het huidige systeem in groot gevaar gaat verkeren. Dit willen ze uiteraard kosten wat kost voorkomen. Ze zullen hun geniaal inelkaar stekende systeem niet zomaar opgeven. Veel te veel belangen die mee spelen om de mensheid onder controle te houden.
De mensen achter het wereldtoneel zijn geen mensen zoals wij zijn. Zij kennen een totaal andere psychologische gedachtengang waarbij zoiets als gevoel ver op de achtergrond is geraakt. Zeker in de absolute top! De absolute top bestaat uit een klein groepje zéér machtige en invloedrijke figuren. Ze beheersen de wereld. Mannen en macht=meestal geen zuivere koffie meer op den duur.
Slechts sommigen die zeer hoge functies bereiken, waarbij ze toegang hebben tot zeer geheime informatie, krijgen last van hun geweten en treden hiermee naar buiten. En dit is al een paar keer gebeurd. Bill Cooper is zo'n voorbeeld. Zoek daar maar eens iets over op ofzo.
En zo kun je verder gaan in je zoektocht uiteraard om antwoorden op dit soort vragen te gaan vinden.
Het steekt allemaal ontzettend groots inelkaar allemaal en er gaat ontzettend veel achter schuil. Veel meer dan dat ik hier nu in deze reply zet. Overigens weet ik er ook niet al te gek veel over nog, hoor. Maargoed, ik weet iig wel dat het niet niks is allemaal.