Partyflock

Forumonderwerp · 964656

In de volgende documentaire komen dingen aan het licht omtrent 9/11 die voor ons verzwegen werden door de media. Ontzettend goede onderbouwing en zeer interessant! Absoluut de beste 9/11 docu die ik tot nu heb gezien. :jaja: Ik heb geen zin om een heel verhaal te typen verder, dus ik zeg: kijk of sla over. (Y)

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.com/videoplay?docid=-8370998763702260858}

Nederlands ondertiteld.
laatste aanpassing

Wat ben ik weer passief

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 augustus 2007 om 23:28:
Aleen moet je nog wat beter leren je kennis te doseren en te betrekken op de relevantie van onderwerpen, vind IK.

ach, alles heeft met elkaar te maken ;p

Maar idd tijd, zoals wij hem kennen is een fokker/stresser.

Het leuke is dat we daar zelf voor kiezen. We kunnen ook met ze allen kiezen om te durven leven, en gaan leven voor onszelf.
We kunnen ook zeggen dat we alleen het Nu hebben en zeggen dat geld geen waarde heeft. Het is sowiezo belachelijk dat een stuk papier de waarde bepaald van iemand zijn zijn. Zijn lot word door iets bepaald wat gewoon puur fictief is. geld bestaat niet eens :lol:

Maar wou je nog wedden dan? Bakkie bier, te brengen aan huis bij mij na septmeber 2011.

Nee ik ga niet wedden :p rond die tijd zal er wel chaos zijn enzo, niet dat me dat boeid want het gaat toch gebeuren mochten we eens niet gaan kijken in onszelf. Maar goed, het concept geld zal over enige tijd obseliet zijn.

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 23:51:
Wat ben ik weer passief

Nee ,jij bent gewoon een slet!

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 23:56:
Nee ,jij bent gewoon een slet!

:kusje:

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 20:53:
sla over.

laatste aanpassing

Ik heb de docu helemaal afgekeken en vind 'm zéér goed! Absoluut de beste die ik tot nu toe gezien heb over 9/11 :jaja:

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 00:51:
sla over.

Doe jij dat maar ja, met jou zal het toch nooit goed komen ;)
laatste aanpassing
Ik zal m nu eens bekijken :) Ben benieuwd...

Laat maar weten wat je ervan vindt uiteindelijk (Y):)

Ik ga deze morgen kijken (Y)
is idd verdomd goede docu.
Alleen heb nog nergens antwoord op mn vraag gehad,
waarom waren er explosies te zien en te vlak voordat de torens in storte ?
want daardoor zijn die torens omlaag gegaan
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 21:10:
Onzin, Dell is niks mis mee.

delle kunnen het altijd goed met elkaar vinden :x

8)

Uitspraak van Jaapieee op maandag 6 augustus 2007 om 07:30:
Alleen heb nog nergens antwoord op mn vraag gehad,
waarom waren er explosies te zien en te vlak voordat de torens in storte ?
want daardoor zijn die torens omlaag gegaan

Om mensen te misleiden en bang te maken uiteraard, verdelen en heersen, zodat je nog perfect je plan kan uitvoeren richting een wereldregering.
Chaos maken zodat mensen schreeuwen om oplossingen, het opgeven van privacy en gemeenschap voor schijnveiligheid. Het is al eeuwen in de maak...de nieuwe wereld orde.
Mensen zijn zo makkelijk bang te maken en te misleiden dat hou je niet voor mogelijk. Wij gaan bij voorbaat uit dat leiders het beste met ons voorhebben :lol:
Het zijn de enkele families die de wereld écht regeren, de gasten die wij op tv zien zijn slechts poppen uit een poppenkast die deel uitmaken van één groep.

{argument 'id' ontbreekt}

"If the American people had ever known the truth
about what we Bushes have done to this nation,
we would be chased down in the streets and lynched."

George Bush senior ,december 1992

"The high office of the president has been used to
foment a plot to destroy America's freedom and before
I leave this office, i must inform the citizens of their
plight."

J.f Kennedy, 10 dagen voor zijn moord.

Hoe maak je een land kapot? zo dus.
laatste aanpassing

Artiest Hungry
Heb er echt al onwijs veel over gelezen en gezien, maar als ik tijd heb zal ik deze ook nog even bekijken...

heb er al veel meer gezien, meer info hebben ze echt niet meer..

heb er al 4 dvd's over gezien, het gaat allemaal over hetzelfde

Uitspraak van actief op maandag 6 augustus 2007 om 11:08:
het gaat allemaal over hetzelfde

Ging je je dan niet afvragen waarom dat zo gebeurd is? Ik bedoel, mensen
geloven in leiderschap. Maar is dat dan niet meteen het probleem?

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=8572902747504405420}

Ayn Rand :respect:

ik weet al meer wat daar gebeurt is,

en waarom dat gebeurt is duidelijk toch

het is gewoon een 2e pearl harbor..

een excuus om mee te doen in een oorlog

pearl harbor was klote voor de amerikanen, maar als de amerikanen dat niet in scene hadden gezet, had ik nu met een duits vlaggetje op mijn uniform rond gelopen

Hehe, mee eens, en het leuke is dat het nog geen eens de échte vlag is van de VS :lol:
De échte vlag heeft de strepen verticaal lopen. Maar wat interseert ons het, rondlopen met een vlag die niet eens staat voor de VS.
Het zijn de Britten en het Vaticaan die Amerika besturen. Als je het allemaal gaat zien.... ;p
Amerika heeft gevochten voor onafhankelijkheid, en met de Golf-oorlog kreeg Bush een medaile van het Britse koningshuis :vaag:

Weet niet of iemand dit heeft gezien op CNN;

{argument 'id' ontbreekt}
laatste aanpassing

Interessant stuk, maar eigenlijk zonde van het mooie weer;) Dus ik bekijk het de volgende keer wel verder. Ik had hier al weleens over gelezen (weet niet alleen waar).
Toch, als de regering hier achter zit, waarom doet niemand er wat aan? Tuurlijk, de VS is machtig, maar ik kan me niet voorstellen dat landen dit toestaan.

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 11:47:
maar ik kan me niet voorstellen dat landen dit toestaan.

Schat, rijke mensen doen er alles voor om hun kapital te behouden en gaan evt. over lijken...

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 11:47:
Toch, als de regering hier achter zit, waarom doet niemand er wat aan? Tuurlijk, de VS is machtig, maar ik kan me niet voorstellen dat landen dit toestaan.

1: regeringen hebben geen macht, mensen hebben macht.
2: waarom landen dit toestaan? omdat ze moeten anders worden ze op hun knieen gedwongen.
3: het is niet de VS die erachter zit.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 11:51:
: het is niet de VS die erachter zit.

Welke regering dan wel?

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 11:51:
1: regeringen hebben geen macht, mensen hebben macht.

Waarom komen de mensen dan niet in opstand?

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 11:59:
Welke regering dan wel?

Geen regering ;) enkele families.

het werkt zo:

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 11:59:
Waarom komen de mensen dan niet in opstand?

Omdat ze geloven in leiderschap, niet in hunzelf. Maar vergeet niet dat dat al gebeurd vannaf je geboorte. Jouw ouders vertellen wat goed en slecht is, wat ze weer overgenomen van hun ouders, en verder....generatie op generatie word het kind blind gehouden en geconditioneerd in het denken wat anderen ook vinden.
laatste aanpassing

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.com/videoplay?docid=-8545585184878490822&hl=nl}

Dit vind ik tot heden de meest verklarende video tot heden, die alle aspecten bij elkaar brengt.

Aanrader!

Pffff, 3 en half uur... :|

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 15:47:
Pffff, 3 en half uur... :|

Dat is hetzelfde als zeggen ; sorry, teveel tekst :9
Mensen willen alles weten maar openen hun gedachten niet :lol:
Leuk is dat altijd om die tegenstijdigehid in mensen terug te vinden.
laatste aanpassing

Ja maar 3.5 uur heb ik echt geen tijd voor hoor. Ik moet geld verdienen enzo, jwt :rot:

:lol: Lekkere droogkloot. Ga maar tv kijken, leer maar een hoop over niks! :9
En dan is er de "mid-life crisis", ik heb er denk ik wel een verklaring voor. Ik bedoel het word gekenmerkt door mensen die geen benul hebben wat ze met hun leven aanmoeten, is dat niet het teken dat er iets mis is met je leven, hoe je het invult? Als je niks weet over jezelf of de wereld om je heen, wat heb je dan aan je leven? En dat ongeleefde leven uit zich in meerdere factoren als destructie, conformisme en geloven in authoritaire harmonie.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 16:04:
En dan is er de "mid-life crisis", ik heb er denk ik wel een verklaring voor.

Dat schijnt dus een mythe te zijn. Er zijn onderzoeken geweest, maar er is weinig tot geen bewijs dat er ook daadwerkelijk een midlife crisis aanbreekt in het leven van menseng. :)

Ik heb even gekeken :) Zeer goed gedocumenteerde documentaire!

Ik vind het erg overtuigend dit... is er is met eigen ogen duidelijk te zijn op een hoop stukken dat het om bommen binnenin het gebouw gaat. Ook bij gebouw 7 en nog een paar andere is meer dan duidelijk dat het nergens op slaat dat ze uitzichzelf in elkaar zijn gezakt die gebouwen. Duidelijke zaak! :jaja:

Wanneer gaan dit soort docu's eens op televisie verschijnen? Is er nu nog steeds niet genoeg bewijs tegen ze verzameld? Waarom komen steeds meer mensen dit te weten maar gaat alles vrolijk door?

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 18:29:
Wanneer gaan dit soort docu's eens op televisie verschijnen?

NOOIT, de media zijn in handen van dezelfden die de regeringen en andere bedrijven in handen hebben.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 21:58:
Weet je dat de alle religies zijn uitgevonden om mensen te manipuleren?

:jaja:

"The war on terror" (whatever the fuck that is) is de beste uitvinding sinds de bijbel voor de westerse heersers...aangezien de magie van dat boek, zoals dat in de Middeleeuwen hoogtij vierde, meer en meer uitgewerkt is.

Maar goed, dat is slechts mijn mening over religie met christendom in het bijzonder. Aan de reacties van mensen aan wie ik mijn visie voorleg, is deze volstrekt "over the top", extreem en radicaal. En toch vind ik ze allemaal lief... (l)

Uitspraak van Audionysos op maandag 6 augustus 2007 om 23:44:
"The war on terror"

Het is de "war on you" "war on terra (aarde)" :yes:

Maar goed, dat is slechts mijn mening over religie met christendom in het bijzonder.

Ja sowiezo elk religie wat extern buiten je om bepaald hoe je je aan moet passen.

De bijbel is een prachtig boek, verschrikkelijk goed gecodeerd met boodschappen.
Maar de kerk maakt er misbruik van door het op een matrialistische manier aan mensen voor te leggen.
Ik bedoel de gemiddelde kerkganger weet echt niet wat nou de heilige ziel is :lol: ik wel.
Die weet niet dat Jezus de zon is.

Kerken hoeven niet eens belasting te betalen? Heel raar dat hun schijn-god (jehova) altijd wat extra geld nodig heeft terwijl hij onmogelijke dingen kan verrichten :vaag:

Mensen die bidden naar iemand die niet bestaat of geloven in kapitalisme of weet ik veel wat voor externe onzin dan ook zijn de mensen die niet geloven in leven zoals het oorspronkelijk bedoeld is.
De echte religie ben jezelf. Alleen is het triest gestelt met de mens,
niet dat hij verkeerd is, maar hij is zo de weg kwijt van zijn lot en zijn orginele zijn dat ik voor veel mensen vrees dat het niet goed gaat komen.

De echte god heeft geen kerk ofzo, de echte god is de verdeelde kracht in het universum waar wij ons geen voorstelling van kunnen maken.
Kerken zijn er juist om ons van spiritualiteit vandaan te houden en 1 te worden met het universum.
laatste aanpassing

Bijbel is het boek van de metaforen die je constant in beeldspraak moet lezen.

Heb ik van Creator of the Night gehoord. Weet niet of jullie die kennen?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 00:00:
Heb ik van Creator of the Night gehoord. Weet niet of jullie die kennen?

Nooit van gehoord, wie is dat? :p

Ja zo'n jongetje van 8... maarja laat maar.. :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 00:12:
Ja zo'n jongetje van 8... maarja laat maar.. :P

dropje van me.

:lief:

Het Pentagon baalt er van hoe internet uiteindelijk tegen ze is gaan werken. Heerlijk! :lol:
Jeetje, dan ben je dus in totaal even een dag kwijt om alles te bekijken :P gister nacht al een deel gezien van het eerste filmpje, maar wordt veel herhaald, kwa beeld iig! Maar erg interessant... Zoiets is vorig jaar op tv geweest geloof ik. Kwam me al bekend voor nl.
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 23:53:
de verdeelde kracht in het universum waar wij ons geen voorstelling van kunnen maken

noem ik liever niet "god". Daar ging het namelijk fout lang geleden.:/
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 01:08:
tegen ze is gaan werken

Denk dat je dergelijke topics een beetje overschat hehehehe. :p

Uitspraak van ..Mary.. op dinsdag 7 augustus 2007 om 01:12:
Zoiets is vorig jaar op tv geweest geloof ik

Kan best zo zijn ja.

Het grote complot: de wereld verklaart??

Was het die toevallig?:)

Uitspraak van Audionysos op dinsdag 7 augustus 2007 om 01:20:
Denk dat je dergelijke topics een beetje overschat hehehehe.

Hehe, nee daar baseer ik het niet alleen op. Maar internet is eigenlijk niet ontwikkeld met de allerbeste bedoelingen eerste instantie. Nu echter, gaan internetfora niet alleen meer over popsterren, de formule 1, het nieuws e.d. maar worden er ook heel wat vragen gesteld over 9/11, de annunaki, de illuminatie, skull & bones, etc, etc. Daar zijn ze niet al te blij mee. Internet wordt op die manier wel steeds meer een bedreiging voor ze die lastig nog te bestrijden is. :)
Ik ben nog steeds bezig met kijken hoor :P probeer het nog even te volgen :p voor zolang ik nog wakker blijf...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 01:28:
Hehe, nee daar baseer ik het niet alleen op.

Joh, vandaar ook die :p op het einde.

Nu overschat je mij om 01:20. :9
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 01:28:
Internet wordt op die manier wel steeds meer een bedreiging voor ze die lastig nog te bestrijden is. :)

Was vandaag nog een item in Wat Nu? op NL 3. Over de tweede wereld die is ontstaan en moeilijk te beteugelen is, met kreten als (digitale) anarchie, wettenloosheid, lalalala. Tja, beetje uit de hand gelopen hè. 8)

Uitspraak van Audionysos op dinsdag 7 augustus 2007 om 01:55:
(digitale) anarchie, wettenloosheid

B) mijn voorkeuren.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 01:59:
B) mijn voorkeuren.

Waarom ben ik niet verbaasd? :9

Omdat mischien iets is wat iedereen wil? leven zoals het bedoeld is.
O:)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 02:06:
leven zoals het bedoeld is.

Ik zal je m'n ruim 100 A-4 pagina's tellende visie op het leven en deze wereld besparen hahaha. ;p
Binnen enkele minuten/uren zal ik dromenland betreden, The Place To Be. (l)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 02:06:
Omdat mischien iets is wat iedereen wil?

Dat is dus de grap van de eeuw, dan wel millennium: er zijn zo weinig mensen die het met elkaar eens zijn als we het hebben over levensstijl. Daarom is het ook zo'n zootje EN is er geen sprake van 'wakker worden', aangezien sommige mensen er totaal andere denkbeelden op nahouden.
Aan de reacties van mensen aan wie ik mijn visie voorleg, is deze volstrekt "over the top", extreem en radicaal

......een luttele greep:
"Vrijheid is relatief."
"We zijn gemaakt om ons te ontwikkelen* tot wat we nu zijn".

*De ontwikkeling van vers lijk naar skelet noemen we eigenlijk ontbinding.
:dood:
laatste aanpassing

Uitspraak van Audionysos op dinsdag 7 augustus 2007 om 01:55:
Over de tweede wereld die is ontstaan en moeilijk te beteugelen is, met kreten als (digitale) anarchie, wettenloosheid, lalalala. Tja, beetje uit de hand gelopen hè.

:cheer: