Partyflock

Forumonderwerp · 963115

In de natuur zijn de mannelijke dieren vaak degene die zich mooimaken voor de vrouwelijke dieren, kijk maar naar leeuwen, pauwen en de meeste andere dieren waarbij het mannetje vaak velerlij kleuren heeft of met uiterlijke verzorging bezig is in tegenstelling tot het vrouwtje.

Bij mensen is het vaak precies het tegenovergestelde, de vrouwen maken zich mooi voor de mannen die zich vaak met saaie zwarte pakken kleden en op wat haarverzorging na vrij weinig aan uiterlijke verzorging doen.

Heeft iemand een idee waarom dat is?

:lief:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juli 2007 om 07:57:

Ach ja, ze doen al aan macho gedrag, ze proberen de wijfjes te imponeren met hun (soms vreemde) gedrag en niet met uiterlijk, vrouwen van tegenwoordig vinden binnenkant toch belangrijker...!?

Nou, ze passen zich gewoon aan ;) (y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juli 2007 om 15:29:
Omdat een mannelijk mens nou eenmaal mooier is in zijn natuurlijke staat van zijn. Vrouwen moeten zichzelf mooi maken omdat ze in de meeste gevallen niet zo van nature zijn.

Ik hoop zo dat je een grap maakt. :vaag:

Althans, we hebben het nog steeds toch over uiterlijk neem ik aan?
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}

Omdat dieren het alleen van hun uiterlijk moeten hebben? Ik bedoel, ik zie pauwen niet eerst daten en gesprekken voeren om vervolgens de conclusie te trekken van "goh hier wil ik wel een kroost mee verwekken" o:)

Uitspraak van nano.strike op woensdag 1 augustus 2007 om 15:33:
Omdat dieren het alleen van hun uiterlijk moeten hebben? Ik bedoel, ik zie pauwen niet eerst daten en gesprekken voeren om vervolgens de conclusie te trekken van "goh hier wil ik wel een kroost mee verwekken"

Zit wat in maar onderschat het dierlijke aspect bij het vinden van een voortplantingspartner onder mensen niet. Want of deze of gene een potentiele voortplantingspartner is wordt al binnen enkele seconden vastgesteld. Dat heeft alles te maken met hormonen feromonen en dat soort dingen. Daarbij speelt de vraag of er met de betreffende persoon een sterk nageslacht valt te produceren een cruciale rol. De aspecten die vrouwen met make-up benadrukken zijn dan ook de aspecten die uitingen zijn van grote vruchtbaarheid. Zo banaal werkt het.
Oke, voor een vaste relatie is het anders maar op seksueel gebied werkt het wel zo.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 15:46:
Zit wat in maar onderschat het dierlijke aspect bij het vinden van een voortplantingspartner onder mensen niet. Want of deze of gene een potentiele voortplantingspartner is wordt al binnen enkele seconden vastgesteld. Dat heeft alles te maken met hormonen feromonen en dat soort dingen. Daarbij speelt de vraag of er met de betreffende persoon een sterk nageslacht valt te produceren een cruciale rol. De aspecten die vrouwen met make-up benadrukken zijn dan ook de aspecten die uitingen zijn van grote vruchtbaarheid. Zo banaal werkt het.
Oke, voor een vaste relatie is het anders maar op seksueel gebied werkt het wel zo.

sinds wanneer weet jij zo veel ramon?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 15:50:
sinds wanneer weet jij zo veel ramon?

Sinds ik niet meer op het Jac P zit :P

tja vrouwen he? :lol:

scheelt als je niet zoveel moeite hoeft te doen om ''mooi'' te zijn.

en het slecht een aanvulling is op dat wat je van moeder natuur geschonken hebt gekregen (y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 20:09:
scheelt als je niet zoveel moeite hoeft te doen om ''mooi'' te zijn.

daar weet ik alles van b)
ik ben niet mooi,
maar neuk wel lekker :9

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 15:58:
Sinds ik niet meer op het Jac P zit

:lol: ik ben bekend met dat fenomeen ;)

Uitspraak van *ikke* op woensdag 1 augustus 2007 om 22:25:
maar neuk wel lekker

Nou veel plezier dan maar :vaag:

Uitspraak van bonaparte op vrijdag 27 juli 2007 om 09:21:
Als je iets goeds wilt maken maak je nl. altijd eerst een kladje

:roflol: Ja hoor, ze ist d'r weer.:lol:

omdat de mannetjes t geld binnen halen en vrouwen vaak toch alleen maar dienen ter decoratie :s
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 12:54:
vrouwen vaak toch alleen maar dienen ter decoratie

:dood:

nee die met die grauwe kop en vet plukhaar dient idd niet ter decoratie :P die vrouwen op de linkerkant van de foto wel :P :kwijl:
laatste aanpassing

vrouwen moeten koken en besjes plukken
Ik ben wel benieuwd hoe dat tafreeltje op die foto zich verder heeft voltrokken eigenlijk :lol:
Omdat leeuwen geen mensen zyn en mensen geen leeuwen??? !

weet je hoe vaak we anders per dag zouden paren O:)

Omdat de vrouwtjes in de natuur hard to get spelen?

Gelukkig is mijn vriend niet zo, die maakt zich ook mooi voor mij..
Zo doen we er allebei wat aan :)

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juli 2007 om 19:44:
tong lang genoeg is om je clitoris te bereiken

Daar hebben wij toch hele mooie speeltjes voor;)
In de natuur zijn de mannelijke dieren vaak degene die zich mooimaken voor de vrouwelijke dieren,

Bij mensen is het vaak precies het tegenovergestelde, de vrouwen maken zich mooi voor de mannen die zich vaak met saaie zwarte pakken kleden en op wat haarverzorging na vrij weinig aan uiterlijke verzorging doen.

Er zijn uitzonderingen O:)

https://vip.partyflock.nl/topic/933203:Metromannen_en_Breezahbois
ik denk dat mannen al snel tevreden zijn met zichzelf, vrouwen aan andere kant zijn nooit tevreden met zichzelf. Het is nooit genoeg en nooit te veel voor vrouwen als het om uiterlijk draaid.(smaken verschillen natuurlijk wel)

Mannen weten toch wel dat het vroeger of later goed komt met een partner, het kan ons gewoon niet zo heel veel schelen. (Alhoewel de standaard steeds hoger ligt tegenwoordig)
laatste aanpassing
Uitspraak van TechnoFreak #1 op donderdag 13 september 2007 om 14:58:
ik denk dat mannen al snel tevreden zijn met zichzelf, vrouwen aan andere kant zijn nooit tevreden met zichzelf. Het is nooit genoeg en nooit te veel voor vrouwen als het om uiterlijk draaid.(smaken verschillen natuurlijk wel)

Vrouwen zijn veel meer onzeker over zichzelf dan manne. :yes:

evolutietheorie

kennelijk werkt de voortplanting bij deze soorten op deze manier beter...

maar er zijn ook veel overeenkomsten hoor, mannen letten net als dieren bij het kiezen van hun partner ook op verzorgende eigenschappen. onbewust beseffen ze dan dat eventuele nakomelingen goed verzorgd zullen worden.

je moet mensen niet gaan vergelijken met dieren, verschillen zijn makkelijk te verklaren; de maatschappij die wij hebben opgebouwd komt op geen enkel gebied meer overeen met die van dieren
de mannen die zich vaak met saaie zwarte pakken kleden en op wat haarverzorging na vrij weinig aan uiterlijke verzorging doen.

veel witte kleding en kale kop :d
tja,.. mooi ben ik niet, maar dat is ook niet nodig
wordt niet graag versierd, en versier nooit vrouwen
maar idd bij dieren zijn mannetjes vaak mooier
ik vind dieren zowiezo mooier als mensen
heb een nest kittens van 4 weken,.. en die zijn vanaf t begin geweldig, en nu helemaal
11x beter als mensenbaby's

Dit komt omdat de meeste vrouwen volop schrikken is als je ze zonder make up zie...bovendien begin men er al mee als ze 13 zijn om er ouder uit te zien en dan blijft het wellicht hangen ofzo.