Vinden jullie dat gouden kooi van de buis moet??aangezien dat nu de 2dekamer zich ook nog eens mee gaat bemoeien

IK ZEG LAAT HET LKKER STAAN!!
IK ZEG LAAT HET LKKER STAAN!!
t word de hele nacht en de volgende dag herhaald hoor...
maar ik zal het niet missen
en dat noemen ze tv?
mensen die de hele dag aant vechte zijn?
pleur op joh... vechten mag daar wel, en iedereen vind t goed, maar zodra de binnenstad van deventer bij elkaar word gemept staat iedereen op zn achterste benen
het is niet verkeerd om er naar te kijken, alleen die regels kloppen niet, ze maken voor ieder aparte regels lijkt het wel
Mis niks zonder de gouden kooi heb ik het idee.
''planet of the apes''
als je voor de 1e keer je visitekaartje wilt achterlaten
Het had gvd nooit op de buis mogen komen !!!!!
wat een kut programma is dit zeg
Er zijn maar zat mensen die het wel leuk vinden
Uitspraak van steffiiiop dinsdag 24 juli 2007 om 12:05:
NEE!
Als het je niet bevalt kijk er dan niet naar!
Heb getekend op stopdegoudenkooi..
waardeloos programma..
ow dus jij vind het een waardeloos programma dan moet het maar stoppen? dan kijk je toch niet stomme geit
ow dus jij vind het een waardeloos programma dan moet het maar stoppen? dan kijk je toch niet stomme geit
ennuh, ik zit jou toch ook niet uit te schelden of wel dan? dus hou alstublieft je gemak he
Ja zoiets, in da halfuurtje kenne ze beter iets boeiender uitzende ipv. die geacteerde hoere die elkaar af zitten te teugel
Ik vind het heel zielig dat mensen zich bemoeien met dingen waar ze geen moer mee te maken hebben. Hetzelfde als ik een petitie zou tekenen tegen hondenpoep op Amsterdamse straten, terwijl ik er geen enige hinder van zou ondervinden. Echt heeeel zielig dit..
Als Jaap niet meedeed keek niemand
ooit gehoord van een afstandbediening???
ooit gehoord van een afstandbediening???
Dit programma laat zien hoe triest het gesteld is met sommige mensen.
Als je in dat huis gaat zitten dan is er echt heel veel mis met je en als je naar dat programma kijkt ben je al helemaal niet goed.
Vooral die mensen die over DGK posten in forums... Die hebben echt geen leven...
weg ermee! en de tweede kamer moet zich er niét mee bemoeien, die moeten hun werk doen en dat is zorgen dat wij hier een goed welzijn hebben, ze hebben wel betere dingen te doen.
meneer mega nu val je door de spreekwoordelijke mand
Vinden jullie dat gouden kooi van de buis moet??aangezien dat nu de 2dekamer zich ook nog eens mee gaat bemoeien
IK ZEG LAAT HET LKKER STAAN!
maar verder is het wel een goed programma!!!!