Partyflock
 
Forumonderwerp · 962582
Vinden jullie dat gouden kooi van de buis moet??aangezien dat nu de 2dekamer zich ook nog eens mee gaat bemoeien:s:s

IK ZEG LAAT HET LKKER STAAN!!:p
 
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article447564.ece/Ook_kijkers_vragen_om_stopzetting_Gouden_Kooi

graag eraf die nep show
 
Nee, maar wel dubbele topics van partyflock. :aai:
 
Het had gvd nooit op de buis mogen komen !!!!!

wat een kut programma is dit zeg :[
iedereen ff signeren die voor de gouden kooi is

http://www.reddegoudenkooi.nl/index.php
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juli 2007 om 11:37:
Het had gvd nooit op de buis mogen komen !!!!!

wat een kut programma is dit zeg

Waar maak je je druk om man, dan kijk je toch niet:S

Er zijn maar zat mensen die het wel leuk vinden
Ik kijk toch ook niet naar bijvoorbeeld goeden tijden slechten tijden
Het intereseerd me niet, dus kijk ik niet
laatste aanpassing
helemaal para brotha ze gaan die ding niet weg halen..
JWT we volgen die brotha elke dag geen grappen
 
Uitspraak van || Dennis || op woensdag 25 juli 2007 om 11:59:
Er zijn maar zat mensen die het wel leuk vinden

en die mensen vallen mij weer lastig met die kut verhalen of heb je dit gezien of heb je dat gezien :[
 
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article447564.ece/Ook_kijkers_vragen_om_stopzetting_Gouden_Kooi
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 12:09:
Uitspraak van steffiii(K) op dinsdag 24 juli 2007 om 12:05:
NEE!

Als het je niet bevalt kijk er dan niet naar!

zeg als jij moeite heb met begrijpend lezen reageer dan lekker niet, de vraag is of het van de buis moet mijn antwoord is NEE

dan bevalt het me toch? wat quote je me dan :S:S
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juli 2007 om 14:28:
zeg als jij moeite heb met begrijpend lezen reageer dan lekker niet, de vraag is of het van de buis moet mijn antwoord is NEE

:lol:
Ja man :|
Is toch fucking nie normaal!
Heb getekend op stopdegoudenkooi;)..
waardeloos programma.. :X
 
van mij mag het ook wel van de tv
 
Blijven :D www.reddegoudenkooi.nl
laatste aanpassing
ze moeten die amanda brian en natasia ophangen.....

dan kan het weer vrolijk doorgaan.

trieste lui
ik vind het een sneu programma...
zoiets kan nooit goed zijn voor de mensen die meedoen en voor een groot gros mensen die ernaar kijkt (niet iedereen).
van mij mag het wel van de buis...

http://www.youtube.com/watch?v=pCa3S4o25Sk
kan ik me wel lichtelijk in vinden...
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 25 juli 2007 om 18:20:
Heb getekend op stopdegoudenkooi..
waardeloos programma..

ow dus jij vind het een waardeloos programma dan moet het maar stoppen? dan kijk je toch niet stomme geit
Gouden Kooi moet absoluut blijven is egt een TOP programma
laatste aanpassing
Uitspraak van || Dennis || op woensdag 25 juli 2007 om 19:53:
ow dus jij vind het een waardeloos programma dan moet het maar stoppen? dan kijk je toch niet stomme geit

Ja zoiets, in da halfuurtje kenne ze beter iets boeiender uitzende ipv. die geacteerde hoere die elkaar af zitten te teugel :X..
Er komt al zo weinig op tevee.. :/..
en ik kijk inderdaad niet, ik erger me er alleen aan, dat er als er iets met de goude kooi is, dat het meteen helenmaal vol staat in de kranten etc etc..


ennuh, ik zit jou toch ook niet uit te schelden of wel dan? dus hou alstublieft je gemak he :/...
laatste aanpassing
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 25 juli 2007 om 21:07:
ennuh, ik zit jou toch ook niet uit te schelden of wel dan? dus hou alstublieft je gemak he

Hey we hebben het over de Goude Kooi dus dan houden we ons aan de regels dus Schelden!!!!!

En als je niej kijkt wat zit je dan te zeiken :loser:
ja waarom niet die 20min , de reclames duren nog langer dan het progamma zelf , vind het op de tv niks meer aan, kijk liever op internet
Als Jaap niet meedeed keek niemand :/
Als ik iets haat dan is het wel mensen die hun leven wijden aan het zeiken over dingen, als het programma je niet zint dan KIJK JE TOCH NIET
 
www.stopdekooi.nl


http://www.volkskrant.nl/binnenland/article447564.ece/Ook_kijkers_vragen_om_stopzetting_Gouden_Kooi
Uitspraak van Rani op dinsdag 24 juli 2007 om 12:04:
Vinden jullie dat gouden kooi van de buis moet??

Lekker laten gaan :jaja:
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 25 juli 2007 om 21:07:
Ja zoiets, in da halfuurtje kenne ze beter iets boeiender uitzende ipv. die geacteerde hoere die elkaar af zitten te teugel

wat vind je boeiender??
nijmegen 4daagse cker op die fucking sbs6??3 uur lang naar mensen kijken hoe ze langs lopen daar in nijmegen??:s:s
noooooooooit!!
is het enige leuke op tv in de zomer, blijven dus (y)
 
http://www.reddegoudenkooi.nl/index.php
Snap al die commotie niej over de Gouden Kooi in het dagenlijkse leven is het nog wel 100x zo erg.

Dus Gouden Kooi moet blijven, tis gewoon (Y) entertainment.
laatste aanpassing
 
Gouden Kooi gaat uitgezonden worden door RTL 5 maar dan de gekuisde versie. Dus GK blijft maar van mij had het eraf gemogen
 
Vieze moraalridders allemaal. De livestream wordt gestopt.. Dan kunnen die sensatiehonden onder John De Mol zijn bewind nog meer regisseren. En wat is er nog leuk aan de Gouden Kooi zonder die gouden fragmenten die uit de livestream zijn opgenomen :O!?
Ik vind het heel zielig dat mensen zich bemoeien met dingen waar ze geen moer mee te maken hebben. Hetzelfde als ik een petitie zou tekenen tegen hondenpoep op Amsterdamse straten, terwijl ik er geen enige hinder van zou ondervinden. Echt heeeel zielig dit..
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juli 2007 om 16:30:
Ik vind het heel zielig dat mensen zich bemoeien met dingen waar ze geen moer mee te maken hebben. Hetzelfde als ik een petitie zou tekenen tegen hondenpoep op Amsterdamse straten, terwijl ik er geen enige hinder van zou ondervinden. Echt heeeel zielig dit..

het is al algemeen bekend dat programma's inlvoed kunnen hebben op de kijkers, dus ze hebben groot gelijk hoor
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juli 2007 om 19:04:
het is al algemeen bekend dat programma's inlvoed kunnen hebben op de kijkers, dus ze hebben groot gelijk hoor

Ja bla bla bla
 
ach gewoon doorlaten gaan die show, die mensen kiezen er toch zelf voor om daar te zitten, nou dan moet er ook niet zo'n probleem van worden gemaakt als er een beetje gepest wordt (y)

als ze de gouden kooi gaan censureren, dan is de hele opzet van dat programma verneukt (y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juli 2007 om 19:04:
het is al algemeen bekend dat programma's inlvoed kunnen hebben op de kijkers, dus ze hebben groot gelijk hoor

jij hebt geen tv thuis zo te lezen!!!:lol:
of mag je geen tv kijken??
 
ik wil egt niet dat de gouden kooi weg gaat ik vind het egt een super programma
goudenkooi is geweldig..dus gewoon lekker op de buis laten..en nu is het nog beter..want die natasia is er eindelijk uit :cheer:
 
precies
 
Uitspraak van Rani op dinsdag 24 juli 2007 om 12:04:
Vinden jullie dat gouden kooi van de buis moet??

aaah laat lekker stan joh;)
 
Uitspraak van Rani op vrijdag 27 juli 2007 om 23:12:
jij hebt geen tv thuis zo te lezen!!!
of mag je geen tv kijken??

ik denk dat jij je sociale vaardigheden ernstig mag opschroeven
Ach het niveau van de Nederlandse TV is al zooooo laag, het mag niet baten of je dit ene programma eraf haalt. Want dan nog blijven er tientallen, of honderden programma's over van eenzelfde laagdrempeligheid, hersenloosheid en smakeloosheid. (Y)
Uitspraak van Lars Roumen op woensdag 25 juli 2007 om 22:15:
Als Jaap niet meedeed keek niemand :/

DAT zegt genoeg over bovenvermeld niveau. :dood:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2007 om 16:29:
ik denk dat jij je sociale vaardigheden ernstig mag opschroeven

Moet jij nodig zegguh :loser:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2007 om 16:29:
ik denk dat jij je sociale vaardigheden ernstig mag opschroeven

die zijn 100 keer meer als die van jou gast!!:loser:
 
Uitspraak van Rani op zondag 29 juli 2007 om 14:18:
als

dan

Hehe, nee grapje man ;)
 
de gouden kooi moet van de buis...


waarom???? simpel zat "ut programma laat zien hoe volwassenen zich uitermate kinderachtig kunnen gedragen"

en dat wij nederlanders hierdoor aan ons trekken komen snap ik dus niet!