| Betreft: | evenement: Fabulous, zaterdag 1 december 2007 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Dit feest is echt geen concurrent van Thunderdome..
Een conceptfeest tegelijkertijd met Thunderdome houden?.
Uitspraak van Arise op dinsdag 28 augustus 2007 om 20:57:
vanaf 1 september maak je kans op FIP treatment (Fucking Important Person) ...
De 1ste 500 kaarten zijn FIP kaarten..
Maar... Hoe weet je of je bij de eerste 500 zit en die treatment hebt?
Datum: 1 december 2007, 21.00 tot 06.00 uur
Waarom duurt dit feest eigenlijk niet gewoon tot 7.00?
feest duurt tot 7 u
het is net bekend geworden dat 2 areas doorgaan tot 7 uur dus iedereen kan lekker afteren op Fabulous en dan doorfeesten in de trein no worries dus
Uitspraak van Arise op woensdag 3 oktober 2007 om 18:58:
het is net bekend geworden dat 2 areas doorgaan tot 7 uur dus iedereen kan lekker afteren op Fabulous en dan doorfeesten in de trein no worries dus
No Worries? niet iedereen blijft tot 7 uur, daarnaast al zou ik tot 7 uur blijven dan kan ik nog een uur wachten op een trein... lekker geregeld
tot 07:00 doorgaan is Dé optie wat mij betreft... Ben je half 8 op station, 20 minuutjes later gaat de trein. Prima toch?
Ik ga zelf altijd weg voor het einde, omdat ik dan toch al gaar ben daarnaast heb ik tot nu toe bij elk feest meegemaakt dat de sfeer na 6en er niet beter op wordt en wat nog vervelender is dat er dan een massale toestroom is richting het station en je bij de jassen 15-30 minuten in de rij staat.
Als wij normaal tegen 6en weggaan, kan je meteen je jas meenemen, rustig naar het station lopen, heb je een normaal plekje in de trein om te zitten zonder al dat geduw bij de deuren van de trein. Beetje uitrusten en dan op weg naar huis. Sowieso is het voor mij al een lange treinrit
Wat ben jij een miepert! met mensen zoals jou gaat de sfeer
wel omlaag ja.
Bel een taxi of blijf anders maar gewoon lekker thuis, lekker
knus en een hele bank voor je alleen
Iemand enig idee hoe het met de kaartverkoop gaat?
gezellig!
Aanwezig
waarom de sfeer wordt verpest als iemand eerder naar huis gaat?
Ik moest zaterdag ook ISOS eerder verlaten
Iemand enig idee hoe het met de kaartverkoop gaat?
gelukkig niet voordat Tijs klaar was
Mijn zus kocht 2 weken geleden haar e-ticket en die stond op 24.564 en mijn vriendin had er 4 tegelijk gekocht en daar stond iets met 21.300 op en die nr's volgde elkaar ook op.
Maar zoals het bij jou lijkt, is het alsof ze 25K kaarten hebben en aftellen tot 0.
hebben ze een speciale ingang dan
Ja, ik weet het maar in ben als te dood dat ik mijn paspoort of rijbewijs verlies op zo een feest...
Ilan, kaartjes zijn bij ons ook in the pocket dus ik ga je 1 dec weer zien!!
ben als te dood dat ik mijn paspoort of rijbewijs verlies op zo een feest
Heb net weer een ticket voor iemand gekocht op internet en de teller stond nu op 30.003...
Las net op de site van Marco V dat ie tussen 05.00 en 07.00 draait... echt balen, zo laat!
echt balen, zo laat!
ben bang van niet..
Is de eerste keer dat Fabulous is mensen, hoeveel feesten kennen jullie de dan helemaal uitevrkocht zijn een week van tevoren
Uitspraak van Who Cares... op maandag 26 november 2007 om 13:29:
Las net op de site van Marco V dat ie tussen 05.00 en 07.00 draait... echt balen, zo laat!
nee joh, lkkre afsluiter toch?!
komt er denken jullie een timetable!!? hoop het wel iig!
Dat zeker maar tegen 05.00 begin ik normaal gesproken toch redelijk brak te worden...
Uitspraak van Ricky Mosa op dinsdag 27 november 2007 om 15:58:
Housequake....
It's going to be!
hoor nu net dat t ni doorgaat...omdat er al te veel feesten in brabanthallen zijn georganiseerd dit jaar.
gaat echt wel door...
Dat soort stoere verhalen kennen we onderhand wel op Partyflock
Nou, zulke stoere verhalen zijn het niet hoor. Het is trickey geweest. Afgelopen donderdag is pas defenitief door de gemeente aangegeven dat men dit evenement onder strenge geluidsnormen zal gedogen...
Is er al een time-table inmiddels?
Van wie?
Dus gratis feesten ?
Ja hoezo?
It's going to be!
belangrijkste voor een feestje is voor mij toch echt het geluid!!!
Nou lekker dan...belangrijkste voor een feestje is voor mij toch echt het geluid!!!
Ja dat weet ik niet hoor, ik word op sleeptouw meegenomen
Via Iwan
Vink niets voor jou
En volgende keer zal ik ook ff wat tegen jou zeggen als Suz en Lous je aan komen vallen in de HMH
Fuck het geluid........ sfeeeeeeer veel belangrijker
Ik vind slecht geluid altijd wel zijn charme hebben.
Afgelopen donderdag is pas defenitief door de gemeente aangegeven dat men dit evenement onder strenge geluidsnormen zal gedogen....
zat te twijfelen om naar Fabulous te gaan, achteraf goed dat ik geen 42 euro heb betaald voor een feest met half volume
DAcht die durft niks te zeggen
ah suus
Zag het al in dr msn naam staan
Ik ben overal en nergens he
Ben dit jaar ook op trance energy, sensation white etc geweest
Ik vind slecht geluid altijd wel zijn charme hebben. Je bent toch aan het feesten op plekken die er niet voor bedoeld zijn. Voor goed geluid ga ik thuis wel op de bank zitten
Een goede sfeer begint met goed geluid lijkt me...
Tim zei er ook al wat van![]()
Ja, maar als jij aangevallen wordt door 2 dames, dan hoef je vast geen 3e meer erbij
Dat is me dan geheel ontgaanVond zelf de set van Johan Gielen van SummerFestival één van de geweldige kippenvelmomentjes van dit moment
21:00 - 22:30 @ Dazzle (Global Trends)
22:30 - 00:00 @ Ronald van Gelderen (Global Trends)
00:00 - 01:30 @ Dr. Lektroluv (Underground Victims)
01:30 - 03:00 @ Sander Kleinenberg (Absolutely Fabulous) / Marcel Woods (Global Trends)
03:00 - 05:00 @ Armin van Buuren (Absolutely Fabulous)
05:00 - 07:00 @ Marco V (Absolutely Fabulous)
Alleen tijdens Marco V wil ik ook nog ff naar Chris Liebing
ARMIN 2 HOURSSSSS!!!
voorproefje
dit meen je toch niet?!
ja jij kan beter thuis blijven
Uitspraak van Dr.Göbb. op woensdag 28 november 2007 om 20:09:
21:00 - 22:30 @ Dazzle (Global Trends)
22:30 - 00:00 @ Ronald van Gelderen (Global Trends)
00:00 - 01:30 @ Dr. Lektroluv (Underground Victims)
01:30 - 03:00 @ Sander Kleinenberg (Absolutely Fabulous) / Marcel Woods (Global Trends)
03:00 - 05:00 @ Armin van Buuren (Absolutely Fabulous)
05:00 - 07:00 @ Marco V (Absolutely Fabulous)
Word het ook voor mij zo'n beetje!
Alleen tijdens Marco V wil ik ook nog ff naar Chris Liebing (benieuwd naar) tussendoor. En ik ben waarschijnlijk pas om half 11 binnen, dus vanaf Ronald gaat 't dak eraf
Ja dat meen ik wel. Je zult mij niet horen klagen over slecht geluid. Het hoort er gewoon bij als je feest op een locatie die er niet voor bedoeld is. Ik wordt altijd zo ziek van die verwende blagen die zeuren over het slechte geluid. Bij een normaal concert, ja dan vind ik geluid belangrijk. Maar op een houseparty hoort het erbij. 12 jaar geleden hadden had je op illegale partys ergens op een verlaten industrieterrein 2 uitgespeelde draaitafels en een half geklapte speaker op een aggregaat wat meer stoorde dan draaide. En dat waren toch de aller beste feesten. De mensen bepalen het feest, niet de muziek.
ik hoop alleen voor jou dat je dan ooit nog es op een feest komt waar het geluid en de muziek perfect zijn....
Nouja, ik heb al genoeg feestjes meegemaakt in alle soorten en maten en heb werkelijk nog nooit bij mezelf gedacht "oh jee, wat een slecht geluid"
pff wat een onzin...
ik hoop voor jou dat je ooit nog es op een feest komt waar het geluid en de muziek perfect zijn.... dan weet je niet wat je mee maakt denk ik
Nou lekker dan...belangrijkste voor een feestje is voor mij toch echt het geluid!!!
Ik vind slecht geluid altijd wel zijn charme hebben. Je bent toch aan het feesten op plekken die er niet voor bedoeld zijn. Voor goed geluid ga ik thuis wel op de bank zitten
waar blijft de timetable??
TLT: Hier incl floorplan: http://www.fabulousworld.eu/the-fabulous-side-of-life/downloads/FAB_Timetable_A5_website.pdf
Uitspraak van N_atasja* op donderdag 29 november 2007 om 14:56:
4 berichtjes boven je
Uitspraak van N_atasja* op donderdag 29 november 2007 om 14:56:
4 berichtjes boven je
eeh tja had geen zin om het hele forum te lezen,
en t stond nog niet bij de link van fabulous vandaar..
maar wat is de champagne room klein.. volgens mij is dat dezelfde zaal als met trhilogy de jump was.. hmz das niet echt groot..
terwijl er n dikke line up komt daar..
Ik naar de free record shop: uitverkocht!
Voor de volgende keer: als ze zeggen bij free record shop dat het uitverkocht is, gelijk door naar een sigarenboer die is aangesloten bij de staatsloterij. Heb al vaak bij free record shop gehoord dat het uitverkocht was, en dan kon de sigarenboer nog gewoon kaarten uitdraaien...
In dit geval zal het niet opgegaan zijn omdat ticketbox ook uitverkocht aangeeft, maar het is wel de moeite waard om volgende keer even te proberen als free record niets meer kan uitdraaien
Ja dat meen ik wel. Je zult mij niet horen klagen over slecht geluid. Het hoort er gewoon bij als je feest op een locatie die er niet voor bedoeld is. Ik wordt altijd zo ziek van die verwende blagen die zeuren over het slechte geluid. Bij een normaal concert, ja dan vind ik geluid belangrijk. Maar op een houseparty hoort het erbij.
Nouja, ik heb al genoeg feestjes meegemaakt in alle soorten en maten en heb werkelijk nog nooit bij mezelf gedacht "oh jee, wat een slecht geluid"
Wat een onzin zeg, niks boven een goed vooral zuiver geluidssysteem. Liever een karige aankleding met een goed geluidssysteem dan veel toeters en bellen.
Dus je betaald €40 om fijn met z'n allen is een nachtje naar slecht geluid staan te luisteren, wat overigens ook nog is slecht voor je gehoor is
Wat een onzin zeg, niks boven een goed vooral zuiver geluidssysteem. Liever een karige aankleding met een goed geluidssysteem dan veel toeters en bellen.
Maar volume en kwaliteit gaan gewoon niet samen
Volume EN Kwaliteit en dat heb ik laats nog gemerkt in The Sand
Miss is je gehoor al wel verpest door al dat "lekkere" slechte geluid
je die mooie aankleding bij een feest ben je na 15 min ook wel zat!
Toch wel hoor
En daarom zeg ik dat echt goed geluid thuis in het klein veel makkelijker te creeren is... En dus ga ik niet naar een party voor het goede geluid, maar voor het feest zelf. En als er dan wel goed geluid is, vind ik het mooi meegenomen..
Gehoorschade wat opgelopen wordt, ligt meestal aan inferieure of verkeerd afgestelde/opgestelde audio apparatuur en dat is allemaal nergens voor nodig.
En dus ga ik niet naar een party voor het goede geluid, maar voor het feest zelf. En als er dan wel goed geluid is, vind ik het mooi meegenomen...
Haha wat een bullshit! Moet je eens kijken hoeveel 'feest' er nog over is als het geluid bagger is...
Vorige week nog meegemaakt @ STRP
Ik zou zeggen ga eens naar Time Warp.
Maar goed heb er vertrouwen in dat het morgen goed komt!
Ik ga naar een feest om los te gaan, en goede muziek en goed geluid zijn daarom het belangrijkst. Voor de gezelligheid ga ik wel naar de kroeg...
En hard en zuiver gaan niet samen?? Ik zou zeggen ga eens naar Time Warp.
via e ticket kan je nog kaarten kopen klopt het dat je dit gewoon kan uitprinten en meekan nemen nog nooit van gehoord maar op site staat het
Koop gewoon een kaartje man
Ik heb geloof ik al 100x gevraagd en topics geopend of Shockers eens terug zou komen... wat een geweldig concept was dat
Uitspraak van DEUS! op zaterdag 1 december 2007 om 11:25:
Ik heb geloof ik al 100x gevraagd en topics geopend of Shockers eens terug zou komen... wat een geweldig concept was dat
Geweldig idd...zat net ff die line-up`s terug te kijken..oeefff die waren dik!!
Hopelijk houd id&t zich aan zijn woord en komt het ooit nog eens terug op een kleinere lokatie..
Marco Carola, Pascal FEOS, Vitalic, Adam Beyer, Speedy J, Dave Clarke, Christian Varela
pompende, energieke funky stoomtrein
c
Marco Carola @ Shockers....BESTE set van die man OOIT...en dat wordt door velen zo gezien Ben ik blij dat ik daar bij was zeg, wat n pompende, energieke funky stoomtrein set was dat zeg
Maar heb sowieso alleen maar goede herinneringen aan die 2 x dat ik op Shockers geweest ben....Pascal FEOS Monika Kruse Vitalic Adam Beyer Speedy J Rush Dave Clarke Cristian Varela alleen maar dikke setslaatste aanpassing 1 december 2007 13:50
volgens mij ga ik dan pas erg laat. ik word om 10 uur opgehaald en dan vanaf nijmegen naar den bosch!! ik heb er zin in. Veen plezier allemaal!