| Betreft: | evenement: Fabulous, zaterdag 1 december 2007 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Las net op de site van Marco V dat ie tussen 05.00 en 07.00 draait... echt balen, zo laat!
Uitspraak van Ricky Mosa op dinsdag 27 november 2007 om 15:58:
Housequake....
It's going to be!
hoor nu net dat t ni doorgaat...omdat er al te veel feesten in brabanthallen zijn georganiseerd dit jaar.
gaat echt wel door...
Dat soort stoere verhalen kennen we onderhand wel op Partyflock
Nou, zulke stoere verhalen zijn het niet hoor. Het is trickey geweest. Afgelopen donderdag is pas defenitief door de gemeente aangegeven dat men dit evenement onder strenge geluidsnormen zal gedogen...
Is er al een time-table inmiddels?
Van wie?
Dus gratis feesten ?
Ja hoezo?
It's going to be!
belangrijkste voor een feestje is voor mij toch echt het geluid!!!
Nou lekker dan...belangrijkste voor een feestje is voor mij toch echt het geluid!!!
Ja dat weet ik niet hoor, ik word op sleeptouw meegenomen
Via Iwan
Vink niets voor jou
En volgende keer zal ik ook ff wat tegen jou zeggen als Suz en Lous je aan komen vallen in de HMH
Fuck het geluid........ sfeeeeeeer veel belangrijker
Ik vind slecht geluid altijd wel zijn charme hebben.
Afgelopen donderdag is pas defenitief door de gemeente aangegeven dat men dit evenement onder strenge geluidsnormen zal gedogen....
zat te twijfelen om naar Fabulous te gaan, achteraf goed dat ik geen 42 euro heb betaald voor een feest met half volume
DAcht die durft niks te zeggen
ah suus
Zag het al in dr msn naam staan
Ik ben overal en nergens he
Ben dit jaar ook op trance energy, sensation white etc geweest
Ik vind slecht geluid altijd wel zijn charme hebben. Je bent toch aan het feesten op plekken die er niet voor bedoeld zijn. Voor goed geluid ga ik thuis wel op de bank zitten
Een goede sfeer begint met goed geluid lijkt me...
Tim zei er ook al wat van![]()
Ja, maar als jij aangevallen wordt door 2 dames, dan hoef je vast geen 3e meer erbij
Dat is me dan geheel ontgaanVond zelf de set van Johan Gielen van SummerFestival één van de geweldige kippenvelmomentjes van dit moment
21:00 - 22:30 @ Dazzle (Global Trends)
22:30 - 00:00 @ Ronald van Gelderen (Global Trends)
00:00 - 01:30 @ Dr. Lektroluv (Underground Victims)
01:30 - 03:00 @ Sander Kleinenberg (Absolutely Fabulous) / Marcel Woods (Global Trends)
03:00 - 05:00 @ Armin van Buuren (Absolutely Fabulous)
05:00 - 07:00 @ Marco V (Absolutely Fabulous)
Alleen tijdens Marco V wil ik ook nog ff naar Chris Liebing
ARMIN 2 HOURSSSSS!!!
voorproefje
dit meen je toch niet?!
ja jij kan beter thuis blijven
Uitspraak van Dr.Göbb. op woensdag 28 november 2007 om 20:09:
21:00 - 22:30 @ Dazzle (Global Trends)
22:30 - 00:00 @ Ronald van Gelderen (Global Trends)
00:00 - 01:30 @ Dr. Lektroluv (Underground Victims)
01:30 - 03:00 @ Sander Kleinenberg (Absolutely Fabulous) / Marcel Woods (Global Trends)
03:00 - 05:00 @ Armin van Buuren (Absolutely Fabulous)
05:00 - 07:00 @ Marco V (Absolutely Fabulous)
Word het ook voor mij zo'n beetje!
Alleen tijdens Marco V wil ik ook nog ff naar Chris Liebing (benieuwd naar) tussendoor. En ik ben waarschijnlijk pas om half 11 binnen, dus vanaf Ronald gaat 't dak eraf
Ja dat meen ik wel. Je zult mij niet horen klagen over slecht geluid. Het hoort er gewoon bij als je feest op een locatie die er niet voor bedoeld is. Ik wordt altijd zo ziek van die verwende blagen die zeuren over het slechte geluid. Bij een normaal concert, ja dan vind ik geluid belangrijk. Maar op een houseparty hoort het erbij. 12 jaar geleden hadden had je op illegale partys ergens op een verlaten industrieterrein 2 uitgespeelde draaitafels en een half geklapte speaker op een aggregaat wat meer stoorde dan draaide. En dat waren toch de aller beste feesten. De mensen bepalen het feest, niet de muziek.