| Betreft: | evenement: Fabulous, zaterdag 1 december 2007 om 21:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Sander Kleinenberg en René Amesz vandaag dus toegevoegd. 
Duidelijk relaxte veranging voor Innercity!! 
Collabs Session feat. Chris Liebing & Speedy J
Kraak & Smaak (DJ)
Ronald van Gelderen

Kraak & Smaak (DJ)
Ronald van Gelderen
laatste aanpassing
Maar duurt het nou tot 6 of 7? Als het tot 6 duurt ga ik namelijk niet... is toch niemand te vinden die wil BOB'en en anderhalf uur wachten op de trein zie ik niet zo zitten.
Wordt volgens mij écht relaxed 
het is net bekend geworden dat 2 areas doorgaan tot 7 uur dus iedereen kan lekker afteren op Fabulous en dan doorfeesten in de trein no worries dus
No Worries? niet iedereen blijft tot 7 uur, daarnaast al zou ik tot 7 uur blijven dan kan ik nog een uur wachten op een trein... lekker geregeld
Uitspraak van Arise op woensdag 3 oktober 2007 om 18:58:
het is net bekend geworden dat 2 areas doorgaan tot 7 uur dus iedereen kan lekker afteren op Fabulous en dan doorfeesten in de trein no worries dus
No Worries? niet iedereen blijft tot 7 uur, daarnaast al zou ik tot 7 uur blijven dan kan ik nog een uur wachten op een trein... lekker geregeld
tot 07:00 doorgaan is Dé optie wat mij betreft... Ben je half 8 op station, 20 minuutjes later gaat de trein. Prima toch?
Uitspraak van HoofdletterP op donderdag 4 oktober 2007 om 01:18:tot 07:00 doorgaan is Dé optie wat mij betreft... Ben je half 8 op station, 20 minuutjes later gaat de trein. Prima toch?
Ik ga zelf altijd weg voor het einde, omdat ik dan toch al gaar ben
Als wij normaal tegen 6en weggaan, kan je meteen je jas meenemen, rustig naar het station lopen, heb je een normaal plekje in de trein om te zitten zonder al dat geduw bij de deuren van de trein. Beetje uitrusten en dan op weg naar huis. Sowieso is het voor mij al een lange treinrit