Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik verwachtte je al hier
Nee eerder rellen
poessie toch (F)
kijk niet zoveel mtv?
voor de kijkers thuis links is in het echt natuurlijk rechts.
weet zij veel.
ja doet het niet soow raar
mishcien so
http://www.tmf.nl/photo/view.php?userid=420441&;config=photos&id=1846455
ja doet het niet soow raar
mishcien so
http://www.tmf.nl/photo/view.php?userid=420441&;config=photos&id=1846455
Dit is wel fijn:
http://www.tmf.nl/photo/view.php?userid=420441&;config=photos&id=1846574
familie pack slimfast, ma
Uitspraak van BeautyyxFemkéeCoby op donderdag 21 juni 2007 om 18:32:
Lelijk dikzak haar kleding is niet te doen haar vet rollen komen er boven te hangen bah
Pff.. wat een zelfkennis...
En ook nog zo arrogant om er een topic over te openen ( met de goede hand dus )
ja volgens mij hebben ze iets teveel suiker gegeten
Ze heeft gewoon zelfvertrouwen, en wat doen jullie? Haar gaan lopen afzeiken en doen, echt geen stijl!
Heeft gewoon te maken met het ontbreken van een gezond verstand
wat voor stijl moet dat voorstellen van haar dan? ze ligt daar als een kruising tussen een varken en een hoer . zie niet in wat dat met zelfvertrouwen te maken heeft. Heeft gewoon te maken met het ontbreken van een gezond verstand
nog iets wat ik niet snap: zo'n figuur (ik zal het netjes houden ) en dan nóg geen tieten!!!!!!!
wat is er mis met steverige mensen??
Het is echt niet zo dat wel allemaal met ons zelf te koop lopen
En bovendien, is er in mijn ogen, een heleboel lef voor nodig om jezelf zo op de foto te laten zetten!
Dat jij je aangevallen voelt zegt meer over jou hoor.
Ook met maatje 36 je zo profieleren hier hoort net zo goed niet.
Klik maar eens op de foto's die hier gelinkt staan.
ik voel me niet aangevallen, ik word er alleen kwaad van!
Niemand is perfect en niemand heeft dan ook het recht om een ander de grond in te trappen..
Maar ik weet zeker dat er meer meiden van mijn postuur zijn die hier over vallen!
waarom zet je dat dan niet bij je commentaar?!
Niet iedereen kan er wat aan doen dat ie stevig is! Maar dat zullen jullie wel niet begrijpen...
maar zo poseren, nee... dat hoeft toch echt niet.
opnoemen die dat wel hebben... filmsterren en modellen niet mee getelt?
Dat mag, maar over hun gaat het niet. Als je hersens hebt begrijp je dat.
Beetje jammer dat je nu opeens mij persoonlijk gaat aanvallen...
je had de keuze om te kijken of niet te kijken... Als je het niet wil zien, kijk dan niet
Moet ze toch zelf weten? Het is haar leven en haar lichaam. Wie zijn wij om daar wat over te zeggen. Prima dat je een mening hebt, en je mag hem ook zeker uiten. Maar denk er dan aub over na, hoe het over komt op een ander!
Waarom? Jij post en ik reageer. Daar is een topic toch voor lijkt mij?
Ik zei niet dat ik niet wilde kijken, ik wist immers niet wat ik te zien zou krijgen.
prima... staat er mijn post's iets wat jou persoonlijk aanvalt?
dus waarom val jij mij persoonlijk aan
Kun je het anders niet winnen?
Als je weet dat wat je te zien krijgt niet prettig is om naar te kijken ( in jouw ogen dan), waarom kijk je dan???
ik heb immers geen hersens
Ook met maatje 36 je zo profieleren hier hoort net zo goed niet.
jullie doen toch precies hetzelfde???damn ik kan het niet laten!!!
met forummen mooie prijzen winnen ... ik stem voor
ik ben toch veel lekkerder dan de rest! puh
jullie doen toch precies hetzelfde???damn ik kan het niet laten!!!
Ik ben überlekker
de dame in kwestie kiest er zelf voor zo op Internet te gaan staan en ik moet dan maar stil zijn omdat zij zich eventueel gepikeerd kan voelen door een opmerking?
Lelijk dikzak haar kleding is niet te doen haar vet rollen komen er boven te hangen bah
Sonja is een geldwolf
Misschien moet ik ook maar eens een bikinifoto laten maken!
weet zelf wel wat ik kan en mag eten...
zon beetje alles dus
wat er mis mee is volges meh mot juh wat an duh sterkte van juh bril gaan doen want je ziet t nie zo goed hoah juh mot tog egt teguh die vriendin van juh zsegge dat t goed mis is mt haar
nu moet ik aan die clip denken, ouwe clip, enge man met enge wijfe zoals die in een limo, en daarna gaan ze met een plu staan danse , daar lijkt ze op
topic sluiten zou ik zeggen
triest hoor pbtjes sturen
waarom ben jij nou zo lelijk van dichtbij?
Ehm ok, en dit topic gaat over....?
Nee jij trekt volle zalen....
Laat die trieste opmerkingen toch, zeker nix beters te doen??
Nee jij trekt volle zalen....
triest hoor andere naar beneden te halen om jezelf wat beter te voelenlaatste aanpassing 30 augustus 2007 17:25
Zeg 1 ding en krijg gelijk de hele breezergang achter me aan
WEET JE WAT PAS TRIEST IS.... BEETJE VEILIG ACHTAH UT KK SCHERMPJE MANWIJF TEGE IEMAND SEG NAH PROBEER DAT MAAR VOAH ME NEUS TE DOEN WIJFIEJ IK VREET JE OP!! met je hoerige kankah grafkop
lekker doodgaan op je verjaardag mot je!! lelijke eendlaatste aanpassing 30 augustus 2007 14:49
zeggen ze wat over jou dat je alleen achter een schermpje durft..ik denk dat het eerder een aantal anderen hier zijn
Uitspraak van Mariska-R op donderdag 30 augustus 2007 om 18:04:
zeggen ze wat over jou dat je alleen achter een schermpje durft..ik denk dat het eerder een aantal anderen hier zijn
Jah idd terwijl ze toch echt allemaal tegen een meisje bezig zijn ook vanachter hun computer. Sommige mensen denken echt niet na voor ze wat achterlijks zeggen maarjaaa
Uitspraak van jatjuhs-070 op donderdag 30 augustus 2007 om 16:42:
moet je een lees cursus van me hebbe???
Whahaha denk dat jij eerder een cursus nederlands nodig heb....
Uitspraak van jatjuhs-070 op donderdag 30 augustus 2007 om 16:42:
MET JUH KANKAH BILSPLEET HOOFDT
omdat ze niet allemaal zoo slim zijn als jouuw
heb wel medelijden met je dat je zo bent
Hmm..dan heb ik op de verkeerde school gezeten
WEET JE WAT PAS TRIEST IS.... BEETJE VEILIG ACHTAH UT KK SCHERMPJE MANWIJF TEGE IEMAND SEG NAH PROBEER DAT MAAR VOAH ME NEUS TE DOEN WIJFIEJ IK VREET JE OP!! met je hoerige kankah grafkop
lekker doodgaan op je verjaardag mot je!! lelijke eendlaatste aanpassing 30 augustus 2007 14:49
ben ik lelijk ?
jaaaaaaa
lekker doodgaan op je verjaardag mot je!! lelijke eend
En jij bent ook best een beetje zielig als je aan wildvreemden gaat vragen of ze op je willen stemmen.
Ik zou niet weten waarom ik dat moet doen
ja iedereen heeft wel wat laat ieder in z'n waarde ja
Heb je haar weer stuk nageboorte
Dat jij nog iemand lelijk durft te noemen, heb je geen spiegels thuis ofzo?
slotje
ruzie maken doe je maar in je eigen tijd
Zoek een leven behalve pf!laatste aanpassing 16 september 2007 22:14
Heb je haar weer stuk nageboorte
Dat jij nog iemand lelijk durft te noemen, heb je geen spiegels thuis ofzo?