Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 12:12:wat er mis mee is volges meh mot juh wat an duh sterkte van juh bril gaan doen want je ziet t nie zo goed hoah juh mot tog egt teguh die vriendin van juh zsegge dat t goed mis is mt haar
volgens mij moet jij maar beeter kijken je ziet dingen die er niet zijn
nu moet ik aan die clip denken, ouwe clip, enge man met enge wijfe zoals die in een limo, en daarna gaan ze met een plu staan danse , daar lijkt ze op
gadverdammeeeeeeeeeeeeeeeee die vind ik echt zó goor die clip
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juni 2007 om 16:26:Dan ben je pas lelijk
Sjesus. Maar dat zijn wel de tiepes die je op maandagochtend in de Dino´s of Organza tegen komt.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2007 om 18:32:Lelijk dikzak haar kleding is niet te doen haar vet rollen komen er boven te hangen bah
ik wil niet iritant zijn
topic sluiten zou ik zeggen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2007 om 18:32:Lelijk dikzak haar kleding is niet te doen haar vet rollen komen er boven te hangen bah
heb je het nou over jezelf?
[img]https://partyflock.nl/albumelement/4799611.html[/img]{non-image link}
tis wat je zelf zegt he
tis wat je zelf zegt he
laatste aanpassing
triest hoor pbtjes sturen
WEET JE WAT PAS TRIEST IS.... BEETJE VEILIG ACHTAH UT KK SCHERMPJE MANWIJF TEGE IEMAND SEG NAH PROBEER DAT MAAR VOAH ME NEUS TE DOEN WIJFIEJ IK VREET JE OP
lekker doodgaan op je verjaardag mot je!! lelijke eend
laatste aanpassing
Ehm ok, en dit topic gaat over....?
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2007 om 09:22:waarom ben jij nou zo lelijk van dichtbij?
Nee jij trekt volle zalen....
Laat die trieste opmerkingen toch, zeker nix beters te doen??
laatste aanpassing
Uitspraak van -*-_-Curiosity op donderdag 30 augustus 2007 om 16:06:Ehm ok, en dit topic gaat over....?
moet je een lees cursus van me hebbe???
Uitspraak van -*-_-Curiosity op donderdag 30 augustus 2007 om 16:06:Nee jij trekt volle zalen....
Laat die trieste opmerkingen toch, zeker nix beters te doen??
geloof me.. heb genoeg dinguh te doen maah partyflock forum maak ik altijd tijd voah vrij
Uitspraak van -*-_-Curiosity op donderdag 30 augustus 2007 om 16:06:Nee jij trekt volle zalen....
nee niet echt maar daar gaat het oak niet om
als jij nou gwoon ff goed leest
komt alles goed begrijp je er oak wat meer van
MET JUH KANKAH BILSPLEET HOOFDT
laatste aanpassing