Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2007 om 18:32:Lelijk dikzak haar kleding is niet te doen haar vet rollen komen er boven te hangen bah
Pff.. wat een zelfkennis...
En ook nog zo arrogant om er een topic over te openen
Uitspraak van actief op vrijdag 22 juni 2007 om 00:07:Uitspraak van BeautyyxFemkéeCoby op donderdag 21 juni 2007 om 18:32:
Lelijk dikzak haar kleding is niet te doen haar vet rollen komen er boven te hangen bah
Pff.. wat een zelfkennis...
En ook nog zo arrogant om er een topic over te openen ( met de goede hand dus )
wat een
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2007 om 19:52:hahaha
ik snap gewoon egt niet dat je so op de foto gaat
Ze heeft gewoon zelfvertrouwen, en wat doen jullie? Haar gaan lopen afzeiken en doen, echt geen stijl!
Uitspraak van Dhr. Avada op donderdag 21 juni 2007 om 23:54:ja volgens mij hebben ze iets teveel suiker gegeten
behoorlijk ja! jezus hoe verzin je dit!
en waarom werk je hier in hemelsnaam aan mee!??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 07:44:Ze heeft gewoon zelfvertrouwen, en wat doen jullie? Haar gaan lopen afzeiken en doen, echt geen stijl!
wat voor stijl moet dat voorstellen van haar dan? ze ligt daar als een kruising tussen een varken en een hoer . zie niet in wat dat met zelfvertrouwen te maken heeft. Heeft gewoon te maken met het ontbreken van een gezond verstand
Uitspraak van Dhr. Avada op vrijdag 22 juni 2007 om 09:12:Heeft gewoon te maken met het ontbreken van een gezond verstand
en fatsoen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2007 om 19:50:http://www.tmf.nl/photo/view.php?userid=420441&;config=photos&lang=nl&id=1846433
nog iets wat ik niet snap: zo'n figuur (ik zal het netjes houden
Uitspraak van Dhr. Avada op vrijdag 22 juni 2007 om 09:12:wat voor stijl moet dat voorstellen van haar dan? ze ligt daar als een kruising tussen een varken en een hoer . zie niet in wat dat met zelfvertrouwen te maken heeft. Heeft gewoon te maken met het ontbreken van een gezond verstand
Die
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 09:29:nog iets wat ik niet snap: zo'n figuur (ik zal het netjes houden ) en dan nóg geen tieten!!!!!!!
Inderdaad, de verhouding is helemaal weg
ik vraag het nog 1 keer, wat is er mis met steverige mensen?? Het is echt niet zo dat wel allemaal met ons zelf te koop lopen! 
Er zijn ook meiden die zich wel weten te kleden! En bovendien, is er in mijn ogen, een heleboel lef voor nodig om jezelf zo op de foto te laten zetten!
Wie zijn jullie om te oordelen over een ander? Zijn jullie allemaal perfect ofzo?
Oke het is geen slimme zet van de TO om zoiets neer te zetten, maar moeten jullie daarom alle steverige meiden over 1 kam scheren? Hokjesdenkers.... I hate it!
Er zijn ook meiden die zich wel weten te kleden! En bovendien, is er in mijn ogen, een heleboel lef voor nodig om jezelf zo op de foto te laten zetten!
Wie zijn jullie om te oordelen over een ander? Zijn jullie allemaal perfect ofzo?
Oke het is geen slimme zet van de TO om zoiets neer te zetten, maar moeten jullie daarom alle steverige meiden over 1 kam scheren? Hokjesdenkers.... I hate it!
wat is er mis met steverige mensen??
Helemaal niets.
Het is echt niet zo dat wel allemaal met ons zelf te koop lopen
Zegt iemand dat dan? Volgens mij gaat het hier maar over 1 persoon.
Dat jij je aangevallen voelt zegt meer over jou hoor.
En bovendien, is er in mijn ogen, een heleboel lef voor nodig om jezelf zo op de foto te laten zetten!
Gaat niet om lef, dat hebben wel meer mensen, waaronder ikzelf. Kwestie van fatsoen vind ik. Ook met maatje 36 je zo profieleren hier hoort net zo goed niet.
Dat jij je aangevallen voelt zegt meer over jou hoor.
ik voel me niet aangevallen, ik word er alleen kwaad van! Niemand is perfect en niemand heeft dan ook het recht om een ander de grond in te trappen..
Misschien hebben jullie het maar over 1 persoon... Maar ik weet zeker dat er meer meiden van mijn postuur zijn die hier over vallen!
Ook met maatje 36 je zo profieleren hier hoort net zo goed niet.
waarom zet je dat dan niet bij je commentaar?! Het komt hier namelijk echt over alsof steverige meiden te vies zijn om aan te pakken!
Niet iedereen kan er wat aan doen dat ie stevig is! Maar dat zullen jullie wel niet begrijpen...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 09:54:Klik maar eens op de foto's die hier gelinkt staan.
allang gedaan, en ik vind het nog wel mee vallen hoor... oke het is niet het mooiste figuur ter wereld... Maar wees eerlijk, kun jij 10 mensen opnoemen die dat wel hebben... filmsterren en modellen niet mee getelt?
ik voel me niet aangevallen, ik word er alleen kwaad van!
Niemand is perfect en niemand heeft dan ook het recht om een ander de grond in te trappen..
Dat recht heeft iedereen maar of het goed is en leuk, dat is een ander verhaal. Jij bepaalt nl. niet wat iemand wel en niet mag. Zo ook mag jij je mening geven hier en ook die hoeft niemand goed te keuren.
Maar ik weet zeker dat er meer meiden van mijn postuur zijn die hier over vallen!
Dat mag, maar over hun gaat het niet. Als je hersens hebt begrijp je dat.
waarom zet je dat dan niet bij je commentaar?!
Omdat het daar niet over ging.
Niet iedereen kan er wat aan doen dat ie stevig is! Maar dat zullen jullie wel niet begrijpen...
Ik ben ook niet de slankste maar ik maak me er niet druk om wat iemand vindt. Als iemand mij vies vindt prima, als iemand mij dik vindt, prima! Ik leef niet om door iedereen een toppertje gevonden te worden.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 10:00:maar zo poseren, nee... dat hoeft toch echt niet.
voor jou hoeft het niet nee, voor mij persoonlijk ook niet, maar als zij dat toch wil. Moet ze toch zelf weten? Het is haar leven en haar lichaam. Wie zijn wij om daar wat over te zeggen. Prima dat je een mening hebt, en je mag hem ook zeker uiten. Maar denk er dan aub over na, hoe het over komt op een ander! Ik ga toch ook niks lulligs over jou zeggen?
opnoemen die dat wel hebben... filmsterren en modellen niet mee getelt?
Jij vindt dat die dus wel een mooi figuur hebben. Ik vind dus van niet, die graten is niet echt mijn smaak.
Kijk, ook daar zijn de meningen over verdeeld en dus ook over dikkere mensen.
Jij bent hier degenen die zich aangevallen voelt en mensen daar op veroordeelt.
Dat mag, maar over hun gaat het niet. Als je hersens hebt begrijp je dat.
hersens genoeg, zullen we daar maar niet over beginnen? Beetje jammer dat je nu opeens mij persoonlijk gaat aanvallen...
Laten we het er maar ophouden dat we hier niet uitkomen. Ieder mens heeft zn mening, hou het gewoon een beetje vriendelijk
Beetje jammer dat je nu opeens mij persoonlijk gaat aanvallen...
Waarom? Jij post en ik reageer. Daar is een topic toch voor lijkt mij?
je had de keuze om te kijken of niet te kijken... Als je het niet wil zien, kijk dan niet
Ik zei niet dat ik niet wilde kijken, ik wist immers niet wat ik te zien zou krijgen.
Moet ze toch zelf weten? Het is haar leven en haar lichaam. Wie zijn wij om daar wat over te zeggen. Prima dat je een mening hebt, en je mag hem ook zeker uiten. Maar denk er dan aub over na, hoe het over komt op een ander!
Die merkwaardige instelling kan ik niet begrijpen, de dame in kwestie kiest er zelf voor zo op Internet te gaan staan en ik moet dan maar stil zijn omdat zij zich eventueel gepikeerd kan voelen door een opmerking?
Ik ga toch ook niks lulligs over jou zeggen?
Ga je gang, ik kan er niet zo mee zitten.
Waarom? Jij post en ik reageer. Daar is een topic toch voor lijkt mij?
prima... staat er mijn post's iets wat jou persoonlijk aanvalt? Nee dacht het niet, dus waarom val jij mij persoonlijk aan. Kun je het anders niet winnen?
Ik zei niet dat ik niet wilde kijken, ik wist immers niet wat ik te zien zou krijgen.
Als je weet dat wat je te zien krijgt niet prettig is om naar te kijken ( in jouw ogen dan), waarom kijk je dan???
Ik snap je niet hoor... Maar dat zal wel aan mij liggen, ik heb immers geen hersens.
Maar hoe gezellig ik het hier ook vind, I'm off, werk gaat voor vertier hea!
prima... staat er mijn post's iets wat jou persoonlijk aanvalt?
Ik voel me ook totaal niet aangevallen, ik geef mijn mening, meer niet.
dus waarom val jij mij persoonlijk aan
Jij voelt dat zo, je wil het gewoon graag zo zien. Ik geef mijn mening, dat jij als aanval op vat.
Kun je het anders niet winnen?
Ik reageer niet om te winnen, er valt nl. niks te winnen.
Als je weet dat wat je te zien krijgt niet prettig is om naar te kijken ( in jouw ogen dan), waarom kijk je dan???
Ik wist niet wat ik te zien kreeg want ik ken haar niet. Ben je nou zo dom of doe je zo dom?
ik heb immers geen hersens
Aha, de aap komt uit de mouw
Die foto's van TMF mijn god... Die gozer moet echt zwaar aan de drugs zijn geweest of zo (zo kijkt ie in ieder geval wel).
Maar ja OT: Op deze manier aandacht of medelijden vragen is 'niet echt verstandig'.
Ik vind de foto's van 'kijk hoe lekker ik ben' ook altijd een beetje zielig. Maar ja, als je zo met je uiterlijk bezig bent snap ik ook wel weer dat je graag een bevesting hoort dat je er leuk/mooi uitziet.
Maar ja OT: Op deze manier aandacht of medelijden vragen is 'niet echt verstandig'.
Ook met maatje 36 je zo profieleren hier hoort net zo goed niet.
Ik vind de foto's van 'kijk hoe lekker ik ben' ook altijd een beetje zielig. Maar ja, als je zo met je uiterlijk bezig bent snap ik ook wel weer dat je graag een bevesting hoort dat je er leuk/mooi uitziet.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 10:22:Maar ja, als je zo met je uiterlijk bezig bent snap ik ook wel weer dat je graag een bevesting hoort dat je er leuk/mooi uitziet.
ik ben toch veel lekkerder dan de rest! puh!
jullie doen toch precies hetzelfde???damn ik kan het niet laten!!!
Nee hoor, ik geef niemand op zijn flikker, mening geven is wat anders hoor meiske
met forummen mooie prijzen winnen ... ik stem voor
Ik ook
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 10:33:ik ben toch veel lekkerder dan de rest! puh
Ik ben überlekker
jullie doen toch precies hetzelfde???damn ik kan het niet laten!!!
het gaat er vooral om, dat de topicopenster een beleid voert van "de pot verwijt de ketel...."
en dat moet je dus niet doen
Ik ben überlekker
ik ben altijd 1x meer lekker dan wie dan ook!!!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 10:15:de dame in kwestie kiest er zelf voor zo op Internet te gaan staan en ik moet dan maar stil zijn omdat zij zich eventueel gepikeerd kan voelen door een opmerking?
Je kan zulke reactie ook verwachten als je een topic opent met de tekst :
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2007 om 18:32:Lelijk dikzak haar kleding is niet te doen haar vet rollen komen er boven te hangen bah