Partyflock

Waarschuw beheerder
Is er niet zoiets te regelen???
We kunnen contact zoeken met een aantal DJ's, zoals DANA, PAVO, Luna.....enz

We hebben zat contacten,
Dus alleen voor partyflockers en een introducee.....

Wie lijkt dat een vet id???
Waarschuw beheerder
zekerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Waarschuw beheerder
Zekerzz goed idee gewoon iedereen 20 euro op rekening storten en dan ef vet feestje organiseren

alleen wedduh dat je dit krijgt :D

waor is die terror nou geblevuh enzo

Kut muziek

Geen HArdcore wat is dat nou

Kut locatie

Waarschuw beheerder
Dat is allemaal wel te regelen denk ik.....er zijn zat onwijs goede zalen.....en zo'n feest met allemaal mensen die verstand van goede muziek hebben, .......dat kan toch alleen maar goed gaan???

Mischien ff contact opnemen met het beheer van de site?

Maar ik wil best ook iets regelen...
We kunnen aan iedereen vragen om een top 3 te maken van DJ's,

Mijne is natuurlijk:

1 DUIDELIJK DANA!!!
2 Luna
3 PAVO
Waarschuw beheerder
ja je vraagt gewoon aan iedereen:

* jou beste plek
* jou beste dj

en daar maak je een keuze uit

Waarschuw beheerder
1 Dave Clarke
2 chris liebing
3 michel de HeY

Waarschuw beheerder
Beste plek vond ik laatst met clubtempo in De Heineken Music Hall wel onwijs goed!!!

Was echt relaxed!!!

Volgens mij is zoiets wel te regelen.

Waarschuw beheerder
Kost veel geld hoor denk ik HmH maaruh je kan het navragen

ennuh lekker geluid garant :D :D

nog steeds suf van geluid op Qt :P

Alleen 4 muntjes voor water zonder dop :S
Waarschuw beheerder
Sunny D moet in ieder geval komen!!!!

locatie = HMH

DJ's Sunny D
Lady dana
Marco V in de style zoals ie op de laatste Qontact draaide in de HMH

Waarschuw beheerder
en wie controleert of iemand echt van pf is??
Waarschuw beheerder
HeN --> water ken je ook bij de wc's halen :p
Waarschuw beheerder
donateur
dit topic is pas ook al geweest en we zijn al aan te brainstormen!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
En wie zijn die personen 'we'???

Wat het is natuurlijk wel onwijs vet omdat te doen...

Om te controleren of iemand een partyflocker is.....kan je als je lid bent je adres geven, krijg je een kaartje daar, en betaal je ook daar.....

En trouwens HeN......dat water kon je gratis van de wc halen.....en dat was hetzelfde water...

Bij Clubtempo was het wel balen dat luna op het laatst draaide...want om 6.00 stond ik al niet meer helemaal fit te stampen!!!
Waarschuw beheerder
Een wat onbekendere dj is ook niet verkeerd trouwens! Er zijn genoeg grote talenten in nederland!

Waarschuw beheerder
Dat kan allemaal...ik krijg er steeds meer zin an!
OK, hoe kom ik aan de adressen/telefoonnummers van mensen met een beetje contacten?

Waarschuw beheerder
Weet ik ook wel :D ik moest zelfs opgegeven moment daar drinken haluh want waren mensen met me geld vandoor :S

Maaruh vin het nou nie eg sfeer verbeterend :S om zo veel geld voor drinken te gaan zittuh vragen
Waarschuw beheerder
water hoort gratis te zijn... het is geen goud
Waarschuw beheerder
donateur
kijk ff naar t andere topic, heb t weer ff bovenaan gezet dan zie je dat we er al mee bezig zijn!!!!!!!!1
Waarschuw beheerder
khad het al gezien hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
ik bedoelde eigenlijk ook partyhouse ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Chris Liberator en dj Choci moeten ook komen ;p
Betalen jullie die dan ;) (k) :devil:
Waarschuw beheerder
DJ Cabalios moet eigenlijk wel komen draaien :) :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kennik nie ;p

Maah kga der weer vandoor..ff stevig potje sexen :kwijl: :9 :devil: ;p

Laterzzzzz (k)iezzzzzz
Waarschuw beheerder
veel sex plezier :D
Waarschuw beheerder
donateur
zo zij wel ;-) veel plezier dan maar
Waarschuw beheerder
Ik ook snel weer :D
Waarschuw beheerder
donateur
wat? snel weer sex?
Waarschuw beheerder
ja uiteraard :D
en feesten ook weer snel natuurlijk!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Partygirl, je word toch niet jarloers nou he....;)
Waarschuw beheerder
Heeee HALLOOOOOO!!!!!! Wat is een PF party nou zonder een echte PF DJ? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nooit jaloers......
Waarschuw beheerder
Als je maar genoeg betaald voor een DJ komt ie echt wel hoor!! Dan maakt het hem niet veel uit of het nou een aansprekend feest is of niet!!
Waarschuw beheerder
donateur
nou trek jij je portomonnee dan ff.
Waarschuw beheerder
Je praat langs me heen Cabalios. :)
Waarschuw beheerder
donateur
nou....... ik zie toch een hapering hoor partygirl...:P

wees maar eerlijk...;)
Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor ben altijd eerlijk ik ben gewoon niet jaloers, gun t m van harte!
Waarschuw beheerder
Ik lul altijd overal om heen :p
Waarschuw beheerder
donateur
je gunt het hem van harte....

MAAR?????;)
Waarschuw beheerder
OK OK. Lullen heeft geen zin he? Je moet het gewoon horen:

http://2-dance.2is.nl/demo/RitziLee-ShockersRadio.mp3

:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Okeejj..:) waar waren we gebleven ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Als je zoiets wilt doen, begin an met de DJ's die hier komen..

Panic? Lieverd ;)? Wil jij niet draaien voor een kleine vergoeding ? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt mij in elk geval wel onwijs cool.... keep me posted... ik ben geinteresseerd!

Waarschuw beheerder
Hoewel het feest een goed idee is, is de HMH een mindere optie, waarom niet lekker illegaal, ergens in een weiland, bos of gewoon in mijn achtertuin: de Zwitserse Alpen???
Waarschuw beheerder
Lijkt me ook heel cool, alleen je hebt dan wel een feest met drie zalen nodig, want je kan hier op PartyFlock grofweg grofweg drie favoriete house-stromingen onderscheiden: techno, hardcore en hardstyle... ook zou het kunnen dat je op 1 avond gewoon DJ's in al die verschillende stijlen achter elkaar laat draaien!
Waarschuw beheerder
Ik kan jullie nu al vertellen dat het niks wordt.Kijk nou naar al die namen die jullie willen gaan boeken.Het regelen van zaal,apparatuur,beveiliging,barmedewerkers,decoratie etc etc kost al een fortuin.Ennuh,WIE is bereid dat te gaan doen?
Ik hoor iedereen maar roepen die en die djs moeten komen,maar hoor niemand roepen dat ie het wil gaan realiseren.

GREETZ!!
Waarschuw beheerder
donateur
Een PF feest in de Hemkade heb je namelijk 3 zalen :D 3 verschillende stylen :D en je mag bijv iemand meenemen zoals je vriend of vriendin die nog niet op PF zit nou dan is de hemkade zo vol :D
Alles is al aanwezig daaro nu Obi nog overhalen of we het daarmogen houden als we zoiets gaan doen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
BeLLiE heb gelijk olé olé :)
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad......

er is nog'een topic over maar als je het echt wilt gaan organiseren moet je echt klein beginnen..... wat denk je wat alles kost mensen???

HMH, Dana, Luna, Pavo, Hemkade.....

wie wil dat gaan betalen?? maar het is denk ik best mogelijk als je het klein houd hoor...
en over die dj's, wat denk je dat Dana betaald?

we hebben hier op PF toch ook een heel aantal Dj's? als we daar nou eerst eens mee beginnen.... is het misschien nog wel te betalen allemaal...
Waarschuw beheerder
Ik sluit me aan bij de uitspraak van BeLLiE. Ten eerste moet men een budget bij elkaar krijgen van minimaal 27000 tot 30000 EURO. Misschien kunnen jullie me voor gek verklaren, maar uiteindelijk kom je toch makkelijk tot dit bedrag.

Ten tweede. Er zijn zat organisaties die genoeg geld bezitten, maar dit soort lokaties niet kunnen krijgen. En zal ik jullie zeggen waarom? Er zijn al leveranciersovereenkomsten getekend met verschillende organisaties zoals Q-Dance, Multigroove, .... Noem maar op. Ze beginnen zowiezo niets met je als je geen echt bedrijf bent en je portfolio kan laten tonen wat je in de loop der jaren allemaal georganiseerd heb. Zowel voor de HMH of Hemkade je komt er gewoonweg niet doorheen om een datum te krijgen.

Ten derde: Alles moet gewoon keihard vooruit betaald worden. Money talks, bullshit walks!!! :P

Klinkt misschien hard maar het is gewoon hoe het aan toe gaat in de organisatiesfeer.
Dus niet te groot beginnen is mijn tip. Neem 2Dance als voorbeeld. :)
Artiest D-Core
Waarschuw beheerder
ik ben bezig met een feest te organiseren(illegaal).het zal deels buiten deels binnen gehouden worden,in het bos en in de grotten.de muziek stijl zal oplopend zijn van trance naar techno,hardhouse,hardstyle,en om drie uur wordt er vette hardcore gedraait tot iedereen weg is of tot dat de politie komt.er zullen zoveel mogelijk soorten drank aanwezig zijn van breezers&smirnoffs tot een lekker vers koud getapt biertje.dit alles zal ongeveer volgend jaar rond deze tijd plaatsvinden op een mystery location.iedereen zal samen komen op een parkeerplaats en van die plaats is er een pendel bus van en naar het feest.alles zal aanwezig zijn goede dj's,vette sound,chille verlichting, decorations en danseresjes die van alles en nog wat uitspoken.
SO WATCH OUT AND BE WARE FOR CAVE DIGGER THE FORREST RAVE back to the stone-age

Waarschuw beheerder
Dit is ook al meerdere keren op S2D geprobeerd, met meerdere mensen een feest organiseren voor en door S2D'ers. Geloof mij, het lukt gewoon niet. Dan kan die niet komen, de volgende zegt de apparatuur op het laatste moment af, weer een ander regelt niet wat die wel beloofd heeft en misschien wel het meest belangrijke; iedere normaal werkende of studerende nederlander heeft echt niet zo veel vrije tijd om zoiets echt op poten te zetten, tenzij er mensen meehelpen die al ervaring hiermee hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
ojee.. deze discussie weer? :)
wordt wel erg hoog gegrepen meteen.. dana, pavo, HMH, hemkade :)
dat gaat nooit lukken
Waarschuw beheerder
Zou echt wel gaaf zijn. Dj's hebben we hier wel, zoals BeLLie :) en Sunny D :D hehe. nu nog een locatie en het feest kan beginnen.
Waarschuw beheerder
donateur
Gravy ziet een paar dingen over het hoofd ben ik bang....;)
Waarschuw beheerder
whehehehehe whahahahaha :D :D
Waarschuw beheerder
waar een wil is is een weg en als die weg er niet is dan leggen we een snel-weg,het komt niet van zelf naar je toe je moet er wel wat voor doen.alle andere organisaties zijn ook klein begonnen.je moet klein beginnen om groot te worden ,kijk maar naar multigroove,eerst organiseerden ze kleine illegale feesten nu hebben ze vette grote feesten(weet alleen niet of dit nog de zelfde organisatie is als vroeger)
Waarschuw beheerder
goed idee.. alleen waar en waneer ?? een tent ongv. net zo groot als de hemkade zou wel goed moeten zijn tog?
Waarschuw beheerder
Pfff.. zucht, waarom moet de 1 te moeilijk denken en waarom de ander te groot? HMH of Hemkade? Tering, nog aan het trippen ofzo?
Als je nou gewoon simpel denkt en enigszins de zaken op een rijtje zet, dan kom je tot de conclusie dat zoiets gewoon makkelijk haalbaar is. In eerste instantie gewoon niet te groot denken. Voorbeeldje....

Je praat met de eigenaar van een discotheek.. neem een dwarsstraat... Waakzaamheid? Goed bereikbaar, grootte net goed, kan 's nachts gewoon open, enz, enz. Bedenk ook direct ff hoeveel mensen er gaan komen. Zullen er waarschijnlijk een stuk of 1000 zijn.... allicht nog 1 iemand mee nemen? Laten we zeggen dat je voor 1500 man moet gaan... Wat voor muziek gaat er gedraaid worden? Toevallig heb je daar een grote zaal en een voorzaaltje waar gedraaid kan worden. Denk dat je, als je even goed nadenkt en kijkt naar de mensen die hier zitten, dat je moet gaan voor voorzaal = oldstyle, grote zaal =Techno/Hardhouse, Hardtyle.. simpel. Hardcore en/of terror o.i.d. kan in een dergelijke situatie gewoon niet... punt.
Maak afspraken met de eigenaar in de trent van: wij regelen een dergelijk aantal mensen, je krijgt een klein deel van de entree, drankinkomsten zijn voor jou en met een percentage van de entree betalen wij bijv. 1 DJ, wat extra's (weet ik veel wat) enz... Personeel is daarmee voor zijn eigen rekening... DJ's zitten hier wel genoeg of mensen weten zelf nog andere die wel willen... en klaar.. je hebt een gezellig feestje voor iedereen hier die qua entree niet veel hoeft te kosten. ook kost het je weinig tijd.... it's so simple....:)
Waarschuw beheerder
donateur
Zou inderdaad wel relaxed zijn een PF feesie!!!

2 Prhyme --> Ik zou zeggen ga je gang :P
alleen waarom geen hardcore ?? Je kunt bijv in de kleine zaal Oldschool & Hardcore draaien!!
Zou niet weten waarom je geen hardcore kunt draaien????
voor de rest zou ik zeggen goed nagedacht!!!
Waarschuw beheerder
Was gewoon een voorbeeldje hoor...;):D Heeft overigens weinig met goed nadenken te maken hoor. Heb het zelf in het verleden met een paar vrienden ook weleens zo gedaan bij gebrek aan feesten in de buurt en het is altijd goed gelopen.
Overigens ben ik helemaal niet te beroerd om wel ff wat mee te helpen hoor, zelf heb ik nou ook niet helemaal een lege agenda... Als men het nu wil regelen, dan lijkt het me echter wel verstandig om eerst even navraag te doen of te kijken naar data van grote feesten en sowieso te plaatsen naar iets van oktober ofzo.. dan kun je evt. het gebeuren met kaarten ook lekker van te voren regelen.

Van mij mag er Hardcore gedraaid worden hoor.. geen probleem mee -> helemaal niet zelfs. Maar m.i. zitten er hier relatief meer old-style liefhebbers dan hardcore liefhebbers... het is wat meer toegankelijker natuurlijk. Over het algemeen hebben Techno en Trance -liefhebbers weinig tot geen problemen met Old-style, maar wel met Hardcore. Hardcore-liefhebbers die Old-style niet moeten zie je daarnaast ook maar weinig..;)

Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt ook mooie boten als locatie tegenwoordig :)
Waarschuw beheerder
donateur
Als iemand iets wil organiseren , laat maar wat weten ik wil altijd wel meehelpen!!!

2 Prhyme --> Ik ben ook helemaal Oldstyle verslaafd, blijft voor mij nog steeds de beste muziek, en daarnaast de oude hardcore!!!
Waarschuw beheerder
Ik denk dat je moet beginnen met een kleine lokatie... zo ontzettend veel mensen komen er toch niet op af, want ik denk dat hooguit zo'n 10% van de geregistreerde leden zou komen... maakt 500 man, perfect voor een lokatie als de Olde Beth in Wehl bijvoorbeeld of Het Station in Lochem.

Phryme> Ik denk dat je het aantal hardcore liefhebbers hier onderschat... toch minstens een kwart van de PF'ers is hardcore liefhebber schat ik zo, en een groter gedeelte kan hardcore in ieder geval wel waarderen. Ik zie ook niet echt waarom techno en trance (ik denk trouwens dat hier helemaal niet zoveel echte trance liefhebbers zitten) liefhebbers een hekel aan hardcore zouden moeten hebben... zeker niet de PF'ers die over het algemeen toch behoorlijk open tegenover dingen staan!
Waarschuw beheerder
Gold, ik gaf een voorbeeld en dat voorbeeld was hierin de Waakzaamheid. IK weet niet of je daar weleens geweest bent, maar de voorzaal waar ik het over had.. daar is het een wat rustigere ruimte met een grote bar en ook wat zit gelegenheid. Velen zouden het niet apprecieren als daar keihard gebeukt wordt... ik wel, maar dat terzijde.

Trance had ik ook eigenlijk niet moeten noemen. Eigenlijk moet je daar ook niet vanuit gaan. het komt beter over als ik zeg: Techno/Hardhouse/ hardstyle.... je hoeft ook niet in te zien waarom bijv. de meeste Techno en Trance liefhebbers een hekel aan Hardcore hebben.. over het algemeen is het echter wel zo.
Waarschuw beheerder
DIK idee!!!
ik ben present, bel me maar als jullie me nodig hebben, hahaha of stuur gewoon een mssg
Waarschuw beheerder
donateur
2 Gold:

je hebt inderdaad gelijk over locatie.. 1000 krijg je echt niet.. ga maar op 500 man rekenen.. alleen ik denk dat je het beste een locatie central in nederland kunt nemen als het mogelijk is natuurlijk....

en over Hardcore..ik weet niet als het een kwart is maar je kan er denk ik best aandacht aan besteden al is het niet het hele feest...

en als het dus mogelijk is om een locatie met 2 zaaltjes te vinden... waarom dan geen hardcore...misschien houden er inderdaad een heel stel niet van ja maar er zijn toch 2 zalen??? en als er een heleboel wel van houden.... waarom niet?? ik ben niet iemand die een hele nacht naar hardcore gaat luisteren maar ieder zijn eigen smaak toch?

( btw hier spak dus een van de trance/hardstyle liefhebber )
Waarschuw beheerder
Prhyme> Maar denk je dat het ook de PF techno/hardstyle fans zijn die een hekel aan hardcore hebben? Want volgens mij zijn veel van deze mensen zelf ex-gabber als je naar hun 'archief' van feesten kijkt... en bang zijn voor foute mensen op het feest hoeft ook niet, het zou immers een feest puur voor PartyFlockers worden toch?

Waakzaamheid ben ik nog nooit geweest, en daar kan ik dus inderdaad niet echt veel over zeggen!
Waarschuw beheerder
The Magikal> Ja precies! En de meeste kleine lokaties bieden ook plaats voor twee zaaltjes... je zou het als volgt kunnen indelen - 1 zaal met oldschool aan het begin van de avond en later hardcore en 1 zaal met afwisselend techno en hardstyle, zo kan een zeer groot gedeelte van de mensen zich er wel in vinden denk ik.

Ikzelf val trouwens onder het 'gabberkwart' :), maar ben ook zeker niet vies van andere stijlen house.
Waarschuw beheerder
ik kan wel tent , licht, geluid , dj , horeca, en tent regel :-D..........
Waarschuw beheerder
Wat ik dus bedoel Gold... hardcoreliefhebbers hebben over het algemeen weinig problemen met Hardstyle en Old-style.... Er zijn wel anderen die Hardcore niet zo tof vinden. Als je dus iets kunt regelen met 2 zaaltjes, waarom zou je dan niet gewoon op, relatief gezien, de beste manier iedereen genoegen kunnen geven? Dan kan iedereen op een normale manier de 2 zaaltjes bezoeken en zich nog vermaken ook. Overigens zit je ook vaak met het probleem dat Hardcore op de meeste plaatsen niet echt gewenst is... voor de eigenaren e.d. dan he...
Waar de fuck liggen trouwens Lochem en Wehl?
Waarschuw beheerder
PasQuinel (QuiNell) 23 juni 2002 20:53
Je hebt ook mooie boten als locatie tegenwoordig

Ik weet nog een schipper!
En hij zit hier ook op PF, namelijk onze aller:
zh0rz! :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 <<<Indian>>> : ook nog voor een leuk prijsje???;)
Waarschuw beheerder
Phryme> Allebei in de achterhoek, dus niet zo geschikt voor veel PF'ers :). De Vloer in Utrecht misschien een optie? En je hebt wel een beetje gelijk, zeker met dat zaaleigenaren soms nogal moeilijk doen over hardcore, maar dat is meer bij open feesten, dit is een besloten feest toch? Maarja, hardcore of niet, ik zou er in ieder geval wel bij zijn!

Waarschuw beheerder
doorgedraaide housefreak, jij bent goed, maar dan ook heel goed bezig. keep up the good work, ain't no party like an illegal party. mensen die beng zijn voor de kit enzo moeten gewoon lekker naar die commerciele feesten van id&t blijven gaan,maar zoals ik al eerder zij mijn achtertuin (dah Switzerse alpen) staan volledig tot onze beschikking om een ouderwets illegaal feest te organiseren. Mensen kom eens op met jullkiue creatieve ideeen!!!!!

Artiest William Tech
Waarschuw beheerder
donateur
goed id!
ff tussendoor ik wil niet heel bijdehand zijn, maar StarLight in Nijkerkerveen is er ook een erg goede lokatie voor. Het is groot genoeg voor +/- 1000 man en ligt redelijk centraal in nederland. Enige probleem is denk ik dat het onmogelijk zal zijn het op een zaterdagavond te huren...
Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik.... je moet een tent hebben die wel staat te springen om een volle avond te draaien en daarvoor niet teveel mensen toegang moet weigeren.....
Waarschuw beheerder
Zo'n feest organiseren is echt lastig voor zoiets.

Ik heb het in ieder geval voor elkaar gekregen met vier man ook van livesets.com om een feest te geven (WiRed). Het heeft heel veel tijd gekost, maar het was het waard. Het is echt super gaaf om zoveel van je dans-community te zien.

Nadat het feest goed geslaagd was, zijn we nu weer verder aan het denken voor een volgende en die gaat er over een tijdje zeker komen.

2 Ritze Lee en dan ben jij DE partyflcok dj.....lijkt me goed plan....kom ik je zeker weer ff checken ;)

Veel succes in ieder geval, ik blijf het wel ff volgen.

ben benieuwd

Waarschuw beheerder
Erg goed idee, maar niet haalbaar denk ik.
Waarschuw beheerder
waarom niet haalbaar??

Prhyme kom al met goede ideeen aan dus .. denk dat ut wel lukt
en te info Prhyme ik was inderdaad nog een beetje aan de strakke kant toen ik het schreef hehe :D
Waarschuw beheerder
donateur
Alles is mogelijk, als zuid Korea de halve finale kan halen kunnen wij zeker wel een feestje geven met lady dana en pavo, anders draai jij toch Bellie :D :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
Goed idee maar ik vraag me af of iemand echt de moeite gaat nemen om dit allemaal te organiseren.

Als het er toch van komt kun je volgens mij grote namen als Dana en Pavo wel meteen vergeten en en een HMH zit er al helemaal niet in. Laat liever wat pf-ers draaien. Die willen het vast wel voor niks doen.

Maar dit is mijn mening maar natuurlijk.:-)

Waarschuw beheerder
Ben het met nelson eens.. een tent als de HMH krijg je nooit vol.. je moet gewoon klein beginnen, en er zijn vast wel pf'ers die goed opgelet hebben tijdens de sets van dj's als dana, pavo etc. en zijn vast wel in staat om een dikke set neer te zetten.
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil wel voor niks draaien maar dan wordt het wel :bounce: HARDSTYLE
Waarschuw beheerder
Tuurlijk moet je die grote namen en lokaties vergeten... ga voor een kleine lokatie met DJ's die zelf PartyFlockers zijn en misschien wel voor niks of alleen een kleine vergoeding willen draaien!
Waarschuw beheerder
Elk feest waar ik kom lijkt tegenwoordig wel een greote PF meeting, us t heeft weinig zin :-D
Waarschuw beheerder
Op Qlubtempo waren 500 PF'ers... was een feest met 5000 man, dus 1 op de 10 was PF'er :)
Waarschuw beheerder
nou al messchien als idereen mee helpt..
een paar mensen regelen de dj's een paar anderer mensen de locatie
zoals het wel bekende spreekwoord hehe :P

veel handen maken licht werk(toch)

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk Dance @ G is al vast geregeld. Dat is dus een heel klein beginnetje. En zo zijn er echt wel meer PF-ers die kunnen en willen draaien. En net als D@G het vast wel voor niks willen doen. Geef ze in plaats daarvan gewoon een kaartje en wat drankjes. Dan doen ze het toch niet helemaal voor niks.
Als er nog wat DJ's zich aanmelden is er dus alleen nog een lokatie nodig. Dit is volgens mij ook het grootste probleem//risico omdat er dan toch echt iemand moet komen die hierin kan en durft te investeren.
Eerlijk gezegd denk ik dat niemand van PF het risico van een falend feest en de kosten daar aan verbonden durft te nemen.
Of heeft er toevallig iemand een hele rijke pappa! ;-)

Daarom nogmaals. Het is een heel mooi idee. En het is ook wel te realiseren. Maar ik denk dat er toch niks van komt.

Maar hoop natuurlijk van wel!

Waarschuw beheerder
Geheel mee eens.
Waarschuw beheerder
Ik zal vragen aan m'n dorpsgenoot, Sunny D, of ie er zin an heeft.

Zoiets moet voor de eerste keer zeker illegaal gebeuren, anders krijg je dat nooit voor elkaar denk ik (organisatie, vrijwilligers, kosten, apparatuur etc.).
Waarschuw beheerder
In Enschede zit een discotheek (De Zevende Hemel), die op vrijdag voor geen meter loopt. Je kunt die dag voor 450,- gulden de hele toko afhuren. Voor elke 50 mensen die komen gaat er 150,- gulden van de huurprijs af, dus als er 150 mensen komen kost het hele feest je niks. Als je je eigen dj´s meeneemt vinden ze dat prima. Bargebeuren wordt geheel gedaan door het personeel. Als je entree wilt heffen moet je dat zelf weten.

Mocht het echt niks worden en er komt helemaal niemand opdagen, dan is de huur ook nog wel op te brengen door de organisatie (ik ga er vanuit dat je het met 3 man doet ofzo).

Nu ligt Enschede niet echt centraal, maar ik verwacht dat iets dergelijks prima te regelen moet zijn in de randstad.

Voor een eerste feestje zou ik het zo aanpakken en iig niet groter of duurder dan dat. Een volgend feest kun je altijd nog grootser aanpakken.
Waarschuw beheerder
Erg leuk id:D en zoals Koenie al zegt..er zijn heus wel meer discotheken die je kan afhuren, omdat ze toch al niet zo goed lopen...neem bijvoorbeeld de idance in Huizen, die loopt niet echt denderend op vrijdagavond...en het ligt centraler dan Enschede:)

Waarschuw beheerder
Super vet idee ben er helemaal mee eens!!! 25 september is er een feest in Leeuwarden in de Darling and Jones met Lady Dana!!! Word geregeld door Tha Master moet je maar een berichtje naar toe sturen hij regeld feesten dus moet je even ene belletje geven aan hem.

Veel liefs Anneke

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen is wel lekker goeie tips aan het geven.
Maar aan wie eigenlijk??

Volgens mij aan helemaal niemand dus. Ik heb nog niemand horen zeggen "ik ga het wel regelen".

Waarschuw beheerder
donateur
je hoeft toch niet speciaal die djs te hebben. er zijn zat onbekende djs die ook zo goed kunnen draaien. en dan maken ze een x een foutje.. BOEIE!! scheelt wel 20000euro voor 1 persoon.
greetings

Waarschuw beheerder
Nou......Nelson......waarom jij niet! je hebt vast wel een paar vrienden die je kunnen helpen!

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik niet. Heb daar geen zin en geen tijd voor.

Maar aan je profiel pic te zien is er al weer een 2e DJ.
Waarschuw beheerder
Ja dat is een goed idee!
In de Heineken Music Hall

Waarschuw beheerder
donateur
He, jij bent zeker die PF-er met die rijke pappa.

en anders. DREAM ON
Waarschuw beheerder
Moet je bek houden over me vader want die leeft niet meer!

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry hoor! Dat kan ik toch nie weten.

Je kunt toch zo wel zien dat het niet serieus bedoelt is. %-)
Waarschuw beheerder
Ja heh heh en dat van mij wel? Jongen leef je eens een beetje in, in de flauwe wereld die partyflock heet!

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, er zijn toch altijd wel een paar dingen die je serieus neemt. Waaronder deze dus.
Waarschuw beheerder
Nou nou mensen, laten we het ff gezellie houden:D tis tenslotte feest!

Waarschuw beheerder
donateur
t lijkt me onhaalbaar met de wensen die op het ogenblik gesteld worden door sommige :-S
Waarschuw beheerder
De Fat-Girls (zie pic) hebben reeds hun medewerking toegezegd aan deze nu al onvergetelijke PF-night...
Een vriend van mij kent Miss Djax persoonlijk, dus die zit alvast in de tas !!!
Werkzaam bij HouseNation
Artiest Yoda
Waarschuw beheerder
Alleen voor PF'ers en 1 introducee? Wat een bout idee. Dan kom ik zeker niet

Als er ook buitenstaanders kunnen komen dan lijkt het me leuk.

Anders huur ik lekker een filmpie

Waarschuw beheerder
over heel dat feessie, makkerlijker gezegd dan gedaan... maargoed... betweters blijven er altijd :S
Waarschuw beheerder
2 ArroZ: mee eens
Waarschuw beheerder
STRAK IDEE!!! LIJKT ME INDERDAAD ERG LEUK!!
MAAR ORGANISEER HET MAAR EENS, SUCCES ERMEE!!
Waarschuw beheerder
mijn boven genoemde zaken kunnen alle voor niks of voorklein vergoeding gereglt worden :-D

Waarschuw beheerder
OK!!!! GOED NIEUWS!!!!

Binnenkort ga ik naar mijn oom, die een schuur bezit vlakbij Amsterdam. Ik heb hem gesproken en hij vertelde mij dat hij die bijna wil verkopen.
Het is een schuur/gebouw waar je volgens mij een onwijs goed feest in kan houden waar denk wel 2000 man in kan!

Nu heb ik een paar mensen uit de omgeving van Amsterdam nodig die zin hebben om dit samen met mij te organiseren en te bespreken wat er precies de bedoeling is!

Dus het plan is: Locatie = geregeld, Geld = mogelijk te regelen door allemaal te lappen, gasten zijn de PF'ers! DJ kunnen we natuurlijk zelf regelen...talentjes en mischien 1 bekende???

Nou, wie wil dit proberen te realiseren met me?
(alleen serieuze reacties graag, want het kan echt gaan lukken)

CAN'T WAIT!!!
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd hoe je de geluids en licht apparatuur gaat regelen. Als je het moet huren kost het aardig wat knaken, die voorgeschoten moeten worden. Als er te weinig mensen naar je feest komen blijf je met aardig veel kosten zitten.

Waarschuw beheerder
gewoon allemaal wat geld bij elkaar leggen, want het lijkt mij echt een vet plan.

Waarschuw beheerder
Heej KOENIE!!!
Jij praat een beetje verkeerd...je praat de hele tijd over JE feest....het is ONS feest! maarja....als IK de geluidsapparatuur moet regelen wil IK daar best voor openstaan om dat te regelen!!! Er zijn hier zat mensen die dat kunnen regelen met mij!!!
Jongen......stel je voor...vette muziek...allemaal PF'ers, nieuwe dj's, die meestal wel goed orgineel draaien!

Nog mensen die het mee willen organiseren???
Waarschuw beheerder
Het is ook wel tof als het ONS ;) lukt. Ik zie het alleen niet gebeuren op deze manier. Zelf heb ik geen zin of tijd om het te gaan regelen.

Ik wens je wel heel veel succes en wijsheid.

Waarschuw beheerder
Waarom zie je het niet gebeuren....locatie is geregeld...die hebben we,
DJ hebben we nodig...ik kan zelf ook wel draaien maar kan het niet alleen...

MENSEN???
Waarschuw beheerder
Ik zie het niet gebeuren omdat je geen geld hebt om aparatuur te huren en omdat ik niet geloof dat je dat op voorhand voor elkaar krijgt.
Waarschuw beheerder
dit is echt wel een goed plan maar dit moet je met een team gaan regelen, van een mannetje of 10...
Waarschuw beheerder
Ik vind het een hartstikke tof idee, en dat geld... Als iedere PFer 2,50 betaalt, heb je zo een heleboel geld bij elkaar!

Waarschuw beheerder
ik woon helaas helemaal in het oosten anders weet ik cker dat onze vrienden groep hier wel aan mee zou willen doen we willen het namelijk zelf ook al heel lang alleen nooit goeie locatie enz enz
Waarschuw beheerder
Ik wil best komen draaien
maar 1 heb geen dj gear
2 heb geen platen
maar draaien kenik wel 8)

Waarschuw beheerder
en dan maakt die gozer een nieuw topic waarin staat dat het bijna geregeld is...

uve got shit & nothing more than that!!!

niet eens een concreet plan, kom op nou man, een blinde kan nog zien dat dit nix word
Waarschuw beheerder
En over een paar dagen is het topic weer verdwenen en kunnen we wachten tot een volgende hetzelfde idee krijgt:)

Waarschuw beheerder
ik heb er nu al zin in ;)

Waarschuw beheerder
ik wil best een uurtje draaien
Waarschuw beheerder
Ik wil ook wel effe mijn technoplaatjes ten gehore brengen :D.
Zeg maar waar en wanneer (ALS het gaat lukken dan) en ik zal er zijn.

GREETZ!!
Waarschuw beheerder
En dan krijg je dus een illegaal feest. Geen problemen mee hoor, maar wie wil daarvoor het risico lopen? Op die manier moet je veel meer regelen dan bijv. de optie die ik gaf.

Ga zelf ook wel ff kijken of er niet een tent bereid is voor een dergelijk compromis.. als er eindelijk eens tijd is...:S
Waarschuw beheerder
Word er ook nog aan catering gedacht???
Waarschuw beheerder
Hoezo? Wou je cake bakken dan?
Waarschuw beheerder
plakkie cake is altijd lekker hoor :P

Waarschuw beheerder
ik wil je best helpen, maar ik woon in den haag en jij Amsterdam, nou is dit niet echt het grootste probleem. Als je me ff een pb stuurt dan maken we een ECHT plan waarbij rekening gehouden moet worden met alles, maar dan ook echt ALLES!!!

Ik studeer bedrijfseconomie, dus het moet voor mij te doen zijn om een balansje op te stellen;)

Nee maar ff serieus, stuur me ff een berichie.

LATERZZ :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zou eigenlijk niet weten waarmee ik zou kunnen helpen. Maar mocht het nodig zijn dan zeg je het maar.

Waar ik wel voor kan zorgen is de (space)cake
Waarschuw beheerder
feest gaat al niet meer door zeker??

Waarschuw beheerder
ja wat wil je doen Heineken Music hall afhuren??
Waarschuw beheerder
nee tuurlijk niet man... maar er schijnt het een en ander geregeld te zijn maar daar hoor je niks meer over...
Waarschuw beheerder
donateur
t kán wel. Op 9 augustus wordt bv een party gehouden die door de Nederlandse TA (http://www.tranceaddict.com/forums)worden georganiseerd. Hier zijn het aantal Holland TA veeeeeeeel kleiner dan hier misschien 200 ofzo, waarvan we er hopen dat er 100 man komen), dus met een goede organisatie lukt t wel...
Waarschuw beheerder
2 Bellie: Zin in een nieuwe uitdaging? Tijdens deze Partyflock party een 4 decker neerzetten. Dus 2 DJ-sets. En dan samen afwisselen. :D Alle platen erdoorheen :devil:

greetz :D
Waarschuw beheerder
mij lijkt het een hartstikke dope plan, en ben ook zeker van de partij samen met nog vele anderen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ehm...is iedereen het plan om een PF feest te geven nu alweer vergeten ofzo :D
Want ik kan nl wel iets heel vets regelen :)
Me ex is in het bezit van een boot met 2 zalen..Der kan 500 man op..Die verhuurt ie voor 3500 euro..Dan hebje alles erop en eraan..geluid licht en alles en de boot voor 6 uur lang...Hij heeft nl zijn eigen bedrijf ( geluid/licht en shit voor feesten)....Dan vraagje gewoon 15 euro entree..en al dat geld wat binnenkomt is dan voor jou..daar hoeft hij helemaal nix van te hebben..Dussuh...degene die nu misschien bezig is met ut plannen van ut feest kan me een pbtje sturen dan kannik ut telefoonnummer van die gozer geven en tis allemaal zo geregeld ;)
laatste aanpassing

Werkzaam bij Creative Elements
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik kan wel een partyflock feest doen maar ik ben nog niet bepaald een echte partyflocker..

zie mindstorm 15 nov. in de agenda voor een referentie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Luister dan ouwe...
Moet wel Stampen worden ..
khoor bellie all,,en die draait volens mij niet echt stampen ...of wel ......
Waarschuw beheerder
donateur
sinds ik hier op pf zit discusseren ze daar al over:S en volgens mij al veel langer. ik ben er zeker en heb er ook wel zin in. maar ja dan moet er wel wat komen he
Waarschuw beheerder
donateur
HAHAHA relaxed???? met ALLEEEEN maar pf people.....word denk inderdaad wel lekker relaxt met al die mensen die out gaan :D

Waarschuw beheerder
Nou, iedereen neemt het weer lekker serieus op.....
Nou denk ik zelf ook wel dat jullie je er een beetje in vergissen hoeveel tijd en geld het kost om een FEEST te organiseren...
Een feessie in een ouwe schuur met wat kratten bier en flessen cola is zo geregeld...

MAAR een feest voor de PF'ers.... Dan zou ik wel met iets beters aankomen...... En dat kost nou eenmaal ook wat...

MAAR als ik lees dat er een feest komt dan kom ik ook! ZEKER WETEN!!

SUC6 ERMEE!!

(k)
Waarschuw beheerder
2Realbitch> Laten we het maar niet hebben over de mensen die voor de boxen van bil zullen gaan:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik bel Duncan wel even ok :P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 5976, 4173}
Waarschuw beheerder
doe maar, lijkt me gezellig!
Waarschuw beheerder
volgens mij is het best wel te doen, alleen moet je niet aan komen zetten met een boot van 3500 euro :D

Denk niet te groot, zorg voor dj's die voor weinig of niets willen draaien (die zijn er zat, als je ze maar lief aankijkt, een grote naam is niet eens nodig!), zorg voor afwisseling in de muziek (aangezien er hier nogal veel uiteenlopende mensen zitten) en klaar is Klara.

Addiction is volgens mij hier een mooi voorbeeld van. Ga daar dan heen, en kijk af hoe zij het doen! (het feest waar Supersjinees het over heeft)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoor al die mensjes praten ...ziekk
ben benieuwd...
Neem de live sets van QT wel mee ,,,
weten we in ieder geval dat er met de muziek geen problemen zijn...whehe

Waarschuw beheerder
lijkt me wel gaaf

Waarschuw beheerder
heb 3 x een feest georganiseerd en doe het nooit meer :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oke...tis nie weinig nee 3500 euro..maahjaahh je heb wel een superlokatie er kan 5 a 600 man op die boot..geluid licht en alles is al helemaal geregeld en alles watje eraan verdiend is voor jezelf,dus je maakt er eg wel vet winst op ;)
Dus ja..een feest geven wil wel zeggen datje er ook in moet investeren anders kanje nooit een feest geven..

Desnoods doe je ut zo dat alle PFers die naar het feest willen gaan allemaal 15 euro betalen en je heb zo die 3500 euro en nog geld over voor de dj's :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
® TeKnObItCh © geloof me wat jij zegt kan niet.
op deze manier gaan mensen letterlijk de boot in.
en zijn een aantal mensen een hoop geld kwijt.

en je moet trouwens ook nog zo iets als een verginning hebben enz. In nederland gaat dat allemaal niet zomaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kom maar met een goed idee !!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb wel een idee... maar ik kan toch niet zomaar een partyflock feest gaan doen.

iemand die direct verbonden is met deze site / organisatie en die denkt dat ik kan helpen stuur me ff een berichtje. dan kunnen we de mogelijkheden doornemen..

ik ga niet in het wilde weg dingen roepen.

ik wacht af.

Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
Waarschuw beheerder
donateur
Erg leuk idee inderdaad!

Wij organiseren 2-dance nu in een lokatie in Nieuwegein, in 't midden van nederland dus.

Als dit echt een serieus idee is wil ik hier graag aan mee werken en onze lokatie beschikbaar stellen. Er kunnen 2 zalen gebruikt worden met een totale capaciteit van ongeveer 450 man. (wij betalen geen zaalhuur dus dat scheelt al een hoop)

Nou heeft PF een hoop meer leden dan 450, maar om te beginnen is 't meer dan genoeg denk ik. Wie het eerst komt die het eerst maalt.

Geloof me dit is haalbaar, als het moet dit jaar nog zelfs. Wie zijn hier serieus mee bezig? PB me even ofzo.

Waarschuw beheerder
whehe,,ga weg ouwe met je nieuwegein,,amsterdam of Haarlem...

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk ook eens naar de kosten, maar goed. graag of niet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Creative: wie zegt dat me ex geen vergunning heeft voor zijn boot??!!..Die heeft ie zeer zeker wel..hij geeft er wel vaker feesten op of verhuurt em...afgelopen weekend isser nog een feest op gegeven..Check maar eens bij de history van feesten ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je ziet hoe dat met hip gegaan is..
als het allemaal zo makkelijk zou gaan dan hoor je me niet.

maarem ik zeg niks meer over die boot want weet daar niet genoeg van.. bij deze een rits op me mond. als hij de papieren heeft zou het cool zijn maar die prijs wordt je niet echt lekker van :s

blijft veel geld

(hoe heet dat feest in history ?? dat zoekt wat makkelijker :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
knip
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
adios
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
cut
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder