Partyflock

Waarschuw beheerder
Is er niet zoiets te regelen???
We kunnen contact zoeken met een aantal DJ's, zoals DANA, PAVO, Luna.....enz

We hebben zat contacten,
Dus alleen voor partyflockers en een introducee.....

Wie lijkt dat een vet id???

Waarschuw beheerder
Dit is ook al meerdere keren op S2D geprobeerd, met meerdere mensen een feest organiseren voor en door S2D'ers. Geloof mij, het lukt gewoon niet. Dan kan die niet komen, de volgende zegt de apparatuur op het laatste moment af, weer een ander regelt niet wat die wel beloofd heeft en misschien wel het meest belangrijke; iedere normaal werkende of studerende nederlander heeft echt niet zo veel vrije tijd om zoiets echt op poten te zetten, tenzij er mensen meehelpen die al ervaring hiermee hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
ojee.. deze discussie weer? :)
wordt wel erg hoog gegrepen meteen.. dana, pavo, HMH, hemkade :)
dat gaat nooit lukken
Waarschuw beheerder
Zou echt wel gaaf zijn. Dj's hebben we hier wel, zoals BeLLie :) en Sunny D :D hehe. nu nog een locatie en het feest kan beginnen.
Waarschuw beheerder
donateur
Gravy ziet een paar dingen over het hoofd ben ik bang....;)
Artiest D-Core
Waarschuw beheerder
waar een wil is is een weg en als die weg er niet is dan leggen we een snel-weg,het komt niet van zelf naar je toe je moet er wel wat voor doen.alle andere organisaties zijn ook klein begonnen.je moet klein beginnen om groot te worden ,kijk maar naar multigroove,eerst organiseerden ze kleine illegale feesten nu hebben ze vette grote feesten(weet alleen niet of dit nog de zelfde organisatie is als vroeger)
Waarschuw beheerder
goed idee.. alleen waar en waneer ?? een tent ongv. net zo groot als de hemkade zou wel goed moeten zijn tog?
Waarschuw beheerder
Pfff.. zucht, waarom moet de 1 te moeilijk denken en waarom de ander te groot? HMH of Hemkade? Tering, nog aan het trippen ofzo?
Als je nou gewoon simpel denkt en enigszins de zaken op een rijtje zet, dan kom je tot de conclusie dat zoiets gewoon makkelijk haalbaar is. In eerste instantie gewoon niet te groot denken. Voorbeeldje....

Je praat met de eigenaar van een discotheek.. neem een dwarsstraat... Waakzaamheid? Goed bereikbaar, grootte net goed, kan 's nachts gewoon open, enz, enz. Bedenk ook direct ff hoeveel mensen er gaan komen. Zullen er waarschijnlijk een stuk of 1000 zijn.... allicht nog 1 iemand mee nemen? Laten we zeggen dat je voor 1500 man moet gaan... Wat voor muziek gaat er gedraaid worden? Toevallig heb je daar een grote zaal en een voorzaaltje waar gedraaid kan worden. Denk dat je, als je even goed nadenkt en kijkt naar de mensen die hier zitten, dat je moet gaan voor voorzaal = oldstyle, grote zaal =Techno/Hardhouse, Hardtyle.. simpel. Hardcore en/of terror o.i.d. kan in een dergelijke situatie gewoon niet... punt.
Maak afspraken met de eigenaar in de trent van: wij regelen een dergelijk aantal mensen, je krijgt een klein deel van de entree, drankinkomsten zijn voor jou en met een percentage van de entree betalen wij bijv. 1 DJ, wat extra's (weet ik veel wat) enz... Personeel is daarmee voor zijn eigen rekening... DJ's zitten hier wel genoeg of mensen weten zelf nog andere die wel willen... en klaar.. je hebt een gezellig feestje voor iedereen hier die qua entree niet veel hoeft te kosten. ook kost het je weinig tijd.... it's so simple....:)
Waarschuw beheerder
donateur
Zou inderdaad wel relaxed zijn een PF feesie!!!

2 Prhyme --> Ik zou zeggen ga je gang :P
alleen waarom geen hardcore ?? Je kunt bijv in de kleine zaal Oldschool & Hardcore draaien!!
Zou niet weten waarom je geen hardcore kunt draaien????
voor de rest zou ik zeggen goed nagedacht!!!
Waarschuw beheerder
Was gewoon een voorbeeldje hoor...;):D Heeft overigens weinig met goed nadenken te maken hoor. Heb het zelf in het verleden met een paar vrienden ook weleens zo gedaan bij gebrek aan feesten in de buurt en het is altijd goed gelopen.
Overigens ben ik helemaal niet te beroerd om wel ff wat mee te helpen hoor, zelf heb ik nou ook niet helemaal een lege agenda... Als men het nu wil regelen, dan lijkt het me echter wel verstandig om eerst even navraag te doen of te kijken naar data van grote feesten en sowieso te plaatsen naar iets van oktober ofzo.. dan kun je evt. het gebeuren met kaarten ook lekker van te voren regelen.

Van mij mag er Hardcore gedraaid worden hoor.. geen probleem mee -> helemaal niet zelfs. Maar m.i. zitten er hier relatief meer old-style liefhebbers dan hardcore liefhebbers... het is wat meer toegankelijker natuurlijk. Over het algemeen hebben Techno en Trance -liefhebbers weinig tot geen problemen met Old-style, maar wel met Hardcore. Hardcore-liefhebbers die Old-style niet moeten zie je daarnaast ook maar weinig..;)

Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt ook mooie boten als locatie tegenwoordig :)
Waarschuw beheerder
donateur
Als iemand iets wil organiseren , laat maar wat weten ik wil altijd wel meehelpen!!!

2 Prhyme --> Ik ben ook helemaal Oldstyle verslaafd, blijft voor mij nog steeds de beste muziek, en daarnaast de oude hardcore!!!
Waarschuw beheerder
Ik denk dat je moet beginnen met een kleine lokatie... zo ontzettend veel mensen komen er toch niet op af, want ik denk dat hooguit zo'n 10% van de geregistreerde leden zou komen... maakt 500 man, perfect voor een lokatie als de Olde Beth in Wehl bijvoorbeeld of Het Station in Lochem.

Phryme> Ik denk dat je het aantal hardcore liefhebbers hier onderschat... toch minstens een kwart van de PF'ers is hardcore liefhebber schat ik zo, en een groter gedeelte kan hardcore in ieder geval wel waarderen. Ik zie ook niet echt waarom techno en trance (ik denk trouwens dat hier helemaal niet zoveel echte trance liefhebbers zitten) liefhebbers een hekel aan hardcore zouden moeten hebben... zeker niet de PF'ers die over het algemeen toch behoorlijk open tegenover dingen staan!
Waarschuw beheerder
Gold, ik gaf een voorbeeld en dat voorbeeld was hierin de Waakzaamheid. IK weet niet of je daar weleens geweest bent, maar de voorzaal waar ik het over had.. daar is het een wat rustigere ruimte met een grote bar en ook wat zit gelegenheid. Velen zouden het niet apprecieren als daar keihard gebeukt wordt... ik wel, maar dat terzijde.

Trance had ik ook eigenlijk niet moeten noemen. Eigenlijk moet je daar ook niet vanuit gaan. het komt beter over als ik zeg: Techno/Hardhouse/ hardstyle.... je hoeft ook niet in te zien waarom bijv. de meeste Techno en Trance liefhebbers een hekel aan Hardcore hebben.. over het algemeen is het echter wel zo.
Waarschuw beheerder
DIK idee!!!
ik ben present, bel me maar als jullie me nodig hebben, hahaha of stuur gewoon een mssg
Waarschuw beheerder
donateur
2 Gold:

je hebt inderdaad gelijk over locatie.. 1000 krijg je echt niet.. ga maar op 500 man rekenen.. alleen ik denk dat je het beste een locatie central in nederland kunt nemen als het mogelijk is natuurlijk....

en over Hardcore..ik weet niet als het een kwart is maar je kan er denk ik best aandacht aan besteden al is het niet het hele feest...

en als het dus mogelijk is om een locatie met 2 zaaltjes te vinden... waarom dan geen hardcore...misschien houden er inderdaad een heel stel niet van ja maar er zijn toch 2 zalen??? en als er een heleboel wel van houden.... waarom niet?? ik ben niet iemand die een hele nacht naar hardcore gaat luisteren maar ieder zijn eigen smaak toch?

( btw hier spak dus een van de trance/hardstyle liefhebber )
Waarschuw beheerder
Prhyme> Maar denk je dat het ook de PF techno/hardstyle fans zijn die een hekel aan hardcore hebben? Want volgens mij zijn veel van deze mensen zelf ex-gabber als je naar hun 'archief' van feesten kijkt... en bang zijn voor foute mensen op het feest hoeft ook niet, het zou immers een feest puur voor PartyFlockers worden toch?

Waakzaamheid ben ik nog nooit geweest, en daar kan ik dus inderdaad niet echt veel over zeggen!
Waarschuw beheerder
The Magikal> Ja precies! En de meeste kleine lokaties bieden ook plaats voor twee zaaltjes... je zou het als volgt kunnen indelen - 1 zaal met oldschool aan het begin van de avond en later hardcore en 1 zaal met afwisselend techno en hardstyle, zo kan een zeer groot gedeelte van de mensen zich er wel in vinden denk ik.

Ikzelf val trouwens onder het 'gabberkwart' :), maar ben ook zeker niet vies van andere stijlen house.
Waarschuw beheerder
ik kan wel tent , licht, geluid , dj , horeca, en tent regel :-D..........
Waarschuw beheerder
Wat ik dus bedoel Gold... hardcoreliefhebbers hebben over het algemeen weinig problemen met Hardstyle en Old-style.... Er zijn wel anderen die Hardcore niet zo tof vinden. Als je dus iets kunt regelen met 2 zaaltjes, waarom zou je dan niet gewoon op, relatief gezien, de beste manier iedereen genoegen kunnen geven? Dan kan iedereen op een normale manier de 2 zaaltjes bezoeken en zich nog vermaken ook. Overigens zit je ook vaak met het probleem dat Hardcore op de meeste plaatsen niet echt gewenst is... voor de eigenaren e.d. dan he...
Waar de fuck liggen trouwens Lochem en Wehl?
Waarschuw beheerder
PasQuinel (QuiNell) 23 juni 2002 20:53
Je hebt ook mooie boten als locatie tegenwoordig

Ik weet nog een schipper!
En hij zit hier ook op PF, namelijk onze aller:
zh0rz! :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 <<<Indian>>> : ook nog voor een leuk prijsje???;)
Waarschuw beheerder
Phryme> Allebei in de achterhoek, dus niet zo geschikt voor veel PF'ers :). De Vloer in Utrecht misschien een optie? En je hebt wel een beetje gelijk, zeker met dat zaaleigenaren soms nogal moeilijk doen over hardcore, maar dat is meer bij open feesten, dit is een besloten feest toch? Maarja, hardcore of niet, ik zou er in ieder geval wel bij zijn!

Waarschuw beheerder
doorgedraaide housefreak, jij bent goed, maar dan ook heel goed bezig. keep up the good work, ain't no party like an illegal party. mensen die beng zijn voor de kit enzo moeten gewoon lekker naar die commerciele feesten van id&t blijven gaan,maar zoals ik al eerder zij mijn achtertuin (dah Switzerse alpen) staan volledig tot onze beschikking om een ouderwets illegaal feest te organiseren. Mensen kom eens op met jullkiue creatieve ideeen!!!!!

Artiest William Tech
Waarschuw beheerder
donateur
goed id!
ff tussendoor ik wil niet heel bijdehand zijn, maar StarLight in Nijkerkerveen is er ook een erg goede lokatie voor. Het is groot genoeg voor +/- 1000 man en ligt redelijk centraal in nederland. Enige probleem is denk ik dat het onmogelijk zal zijn het op een zaterdagavond te huren...
Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik.... je moet een tent hebben die wel staat te springen om een volle avond te draaien en daarvoor niet teveel mensen toegang moet weigeren.....
Waarschuw beheerder
Zo'n feest organiseren is echt lastig voor zoiets.

Ik heb het in ieder geval voor elkaar gekregen met vier man ook van livesets.com om een feest te geven (WiRed). Het heeft heel veel tijd gekost, maar het was het waard. Het is echt super gaaf om zoveel van je dans-community te zien.

Nadat het feest goed geslaagd was, zijn we nu weer verder aan het denken voor een volgende en die gaat er over een tijdje zeker komen.

2 Ritze Lee en dan ben jij DE partyflcok dj.....lijkt me goed plan....kom ik je zeker weer ff checken ;)

Veel succes in ieder geval, ik blijf het wel ff volgen.

ben benieuwd

Waarschuw beheerder
Erg goed idee, maar niet haalbaar denk ik.
Waarschuw beheerder
waarom niet haalbaar??

Prhyme kom al met goede ideeen aan dus .. denk dat ut wel lukt
en te info Prhyme ik was inderdaad nog een beetje aan de strakke kant toen ik het schreef hehe :D
Waarschuw beheerder
donateur
Alles is mogelijk, als zuid Korea de halve finale kan halen kunnen wij zeker wel een feestje geven met lady dana en pavo, anders draai jij toch Bellie :D :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
Goed idee maar ik vraag me af of iemand echt de moeite gaat nemen om dit allemaal te organiseren.

Als het er toch van komt kun je volgens mij grote namen als Dana en Pavo wel meteen vergeten en en een HMH zit er al helemaal niet in. Laat liever wat pf-ers draaien. Die willen het vast wel voor niks doen.

Maar dit is mijn mening maar natuurlijk.:-)

Waarschuw beheerder
Ben het met nelson eens.. een tent als de HMH krijg je nooit vol.. je moet gewoon klein beginnen, en er zijn vast wel pf'ers die goed opgelet hebben tijdens de sets van dj's als dana, pavo etc. en zijn vast wel in staat om een dikke set neer te zetten.
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil wel voor niks draaien maar dan wordt het wel :bounce: HARDSTYLE
Waarschuw beheerder
Tuurlijk moet je die grote namen en lokaties vergeten... ga voor een kleine lokatie met DJ's die zelf PartyFlockers zijn en misschien wel voor niks of alleen een kleine vergoeding willen draaien!
Waarschuw beheerder
Elk feest waar ik kom lijkt tegenwoordig wel een greote PF meeting, us t heeft weinig zin :-D
Waarschuw beheerder
Op Qlubtempo waren 500 PF'ers... was een feest met 5000 man, dus 1 op de 10 was PF'er :)
Waarschuw beheerder
nou al messchien als idereen mee helpt..
een paar mensen regelen de dj's een paar anderer mensen de locatie
zoals het wel bekende spreekwoord hehe :P

veel handen maken licht werk(toch)

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk Dance @ G is al vast geregeld. Dat is dus een heel klein beginnetje. En zo zijn er echt wel meer PF-ers die kunnen en willen draaien. En net als D@G het vast wel voor niks willen doen. Geef ze in plaats daarvan gewoon een kaartje en wat drankjes. Dan doen ze het toch niet helemaal voor niks.
Als er nog wat DJ's zich aanmelden is er dus alleen nog een lokatie nodig. Dit is volgens mij ook het grootste probleem//risico omdat er dan toch echt iemand moet komen die hierin kan en durft te investeren.
Eerlijk gezegd denk ik dat niemand van PF het risico van een falend feest en de kosten daar aan verbonden durft te nemen.
Of heeft er toevallig iemand een hele rijke pappa! ;-)

Daarom nogmaals. Het is een heel mooi idee. En het is ook wel te realiseren. Maar ik denk dat er toch niks van komt.

Maar hoop natuurlijk van wel!

Waarschuw beheerder
Geheel mee eens.
Waarschuw beheerder
Ik zal vragen aan m'n dorpsgenoot, Sunny D, of ie er zin an heeft.

Zoiets moet voor de eerste keer zeker illegaal gebeuren, anders krijg je dat nooit voor elkaar denk ik (organisatie, vrijwilligers, kosten, apparatuur etc.).
Waarschuw beheerder
In Enschede zit een discotheek (De Zevende Hemel), die op vrijdag voor geen meter loopt. Je kunt die dag voor 450,- gulden de hele toko afhuren. Voor elke 50 mensen die komen gaat er 150,- gulden van de huurprijs af, dus als er 150 mensen komen kost het hele feest je niks. Als je je eigen dj´s meeneemt vinden ze dat prima. Bargebeuren wordt geheel gedaan door het personeel. Als je entree wilt heffen moet je dat zelf weten.

Mocht het echt niks worden en er komt helemaal niemand opdagen, dan is de huur ook nog wel op te brengen door de organisatie (ik ga er vanuit dat je het met 3 man doet ofzo).

Nu ligt Enschede niet echt centraal, maar ik verwacht dat iets dergelijks prima te regelen moet zijn in de randstad.

Voor een eerste feestje zou ik het zo aanpakken en iig niet groter of duurder dan dat. Een volgend feest kun je altijd nog grootser aanpakken.
Waarschuw beheerder
Erg leuk id:D en zoals Koenie al zegt..er zijn heus wel meer discotheken die je kan afhuren, omdat ze toch al niet zo goed lopen...neem bijvoorbeeld de idance in Huizen, die loopt niet echt denderend op vrijdagavond...en het ligt centraler dan Enschede:)

Waarschuw beheerder
Super vet idee ben er helemaal mee eens!!! 25 september is er een feest in Leeuwarden in de Darling and Jones met Lady Dana!!! Word geregeld door Tha Master moet je maar een berichtje naar toe sturen hij regeld feesten dus moet je even ene belletje geven aan hem.

Veel liefs Anneke

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen is wel lekker goeie tips aan het geven.
Maar aan wie eigenlijk??

Volgens mij aan helemaal niemand dus. Ik heb nog niemand horen zeggen "ik ga het wel regelen".

Waarschuw beheerder
donateur
je hoeft toch niet speciaal die djs te hebben. er zijn zat onbekende djs die ook zo goed kunnen draaien. en dan maken ze een x een foutje.. BOEIE!! scheelt wel 20000euro voor 1 persoon.
greetings

Waarschuw beheerder
Nou......Nelson......waarom jij niet! je hebt vast wel een paar vrienden die je kunnen helpen!

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik niet. Heb daar geen zin en geen tijd voor.

Maar aan je profiel pic te zien is er al weer een 2e DJ.
Waarschuw beheerder
Ja dat is een goed idee!
In de Heineken Music Hall

Waarschuw beheerder
donateur
He, jij bent zeker die PF-er met die rijke pappa.

en anders. DREAM ON
Waarschuw beheerder
Moet je bek houden over me vader want die leeft niet meer!