Wat vinden jullie van een string bikini?
maar aan de andere kant vind ik het ook niks dat iedereen me kont kan zien
Wat vinden jullie?
die kont zie je toch wel wijfie
get a life
misschien moeten we vragen of ze haar billen wil laten zien...
och het heeft wel euhm ...iets?......
Dat wil jij toch juist?
Goldy is een mannenhaatster aan de reacties op de foto's in haar profiel te zien
en anti-vrouw en tegen kleine tieten
Uitspraak van Dnies© op woensdag 25 april 2007 om 17:28:
En je meot er echt ene perfecte kont voor hebben anders sta je uhm grandioos voor paal
je moet gewoon dragen wat je zelf wil
Waarom alleen op de stranden van Brazillië?
omdat ze daar mooie billen hebben...duh..
omdat ze daar mooie billen hebben...duh..
Uitspraak van Dnies© op woensdag 25 april 2007 om 17:50:
Dit dus ook met een foute kont
figuren als jij zijn gewoon zielig, omdat je iets niet vind staan kan het niet
zoals ik al eerder zei mensen moeten gewoon dragen wat ze zelf fijn vinden
Alles?? Ja ik vraag om een mening, maar ik geef er wel commentaar op terug . En Rines zei dat het in nl ordinair is, maar in brazilië niet omdat ze daar wel mooie billen hebben. Dus ookal heeft een nl meisje een mooie kont, en draagd ze een string bikini dan is het ordinair.. Onzin
Dat vind ik dus echt BULLSHIT! Wou je zeggen dat nederlandse meiden geen mooie billen hebben? Nou ik ben dik tevreden met mijn kont, niks mis mee vind ik. En er zijn genoeg andere nl meiden met een mooie kont. Die hebben ze niet alleen in Braziellië
en als wij vinden dat ze in brazilië de echt mooie billen hebben, wil nog niet zeggen dat ze dan in NL automatisch niet hebben ...
Een foutje... Kan gebeuren he
Moet je wel mooie billen hebben...dan is het super
Zou je het ook leuk vinden als jou vriendin in een string liep en toples? Of vind je het alleen mooi om tezien bij anderen
Laat die ASS eens van je zien, dan wil ik wel even oordelen of het bij jou kan
k oordeel zelf wel
Bekijk en beoordeel jij maar die ASS van je vriendin
Daar hoef je je geen zorgen om te maken
Jij wilt zeggen wat je van mijn kont vind
Laat die ASS eens van je zien, dan wil ik wel even oordelen of het bij jou kan.
Maak jij je ook maar geen zorgen over mijn kont dan he
Dat is het laatste waar ik me zorgen om zal maken
Potverdikkie...ik ben het niet graag met je eens maar hier zeg je leuke dingen
Hehe dus als jeje billen wel mooi genoeg vind zou je wel een string bikini dragen? Ik zou me er denk ik heel vreemd in voelen, en bang zijn dat iedereen naar me kijkt laatste aanpassing 25 april 2007 18:28
Nee maar je vind het wel ordinair als ze een string bikini in nl dragen
stuk relaxter allemaal
n als je dat hier doet is het best wel apart..
Maar of ze het nou in nl of in braz.. dragen ik vind het sowieso nix.
ieder zijn ding
Al is een vent bij mij geen echte vent meer als hij een string draagd
![[img width=270 height=362]http://www.le-male-aime-underwear-cosmetics.com/images/produits/HOM%20B1040.99.jpg[/img]](http://www.le-male-aime-underwear-cosmetics.com/images/produits/HOM%20B1040.99.jpg)
ja sommige mss, cker niet allemaal
.... gooi der nog maar es wat beeldmateriaal in
strings roeleren
Liefst alleen string wordt je tenminste overal bruin, zon witte huidpamper na het zonnen vind ik pas lelijk
Wat maakt het ordinair dan volgens jullie?
Dat je billen zichtbaar zijn of door de typische mensen die het vaak als enigen nog dragen?
Ik zie te vaak de mensen zo'n string dragen die het niet horen te dragen..
Liefst alleen string
Ik vind ook wel dat iedereen moet doen wat hij/zij wilt. Maar ik kan me soms ook wel heel erg storen aan mensen..
Bijv. als ik met me jonge nichtje op het strand lig, en een een vrouw voor ons komt liggen topless. Ik vind het niet fijn dat mijn nichtje dat ziet, zo zijn wij gewoon opgevoed
Trouwens; een minder-mooie tot flubberende kont ofzo in een stricngbikini gaat er niet plots veel beter uitzien in een gewone bikini
Leren ze tenminste dat het normaal is om je niet te schamen
Omdat ik niet topless op het strand ga liggen schaam ik me?? Echt niet.. Ik zou niet weten waarvoor. Maar ik vind dat alleen ik en me vriend dat bloot horen tezien, dan maar witte borsten/billen. Ga ik wel een keer onder de zonnebank..
Wat maakt het ordinair dan volgens jullie?
Dat je billen zichtbaar zijn of door de typische mensen die het vaak als enigen nog dragen?
Dát is opvoeden
een stel tieten en een kont niets meer dan een stuk vlees is?
Hahahaha ga jij mij nu vertellen wat opvoeden is?...
lekker genieten van de zon en niet zeiken
ik heb geen zin om nog meer uitleg tegeven. Nogmaals ieder zijn eigen opvoeding, en ieder zijn eigen ding.
Dat is ook zo, ik zeg ook niet dat mensen niet topless moeten gaan liggen op het strand ofzo. Maar ik kan me er soms wel aan storen... Is het zo erg om een bikini topje aan tehebben?? En als je het dan zoooo erg vind om witte borsten tehebben ga je toch lekker in je achtertuin liggen Maarja ieder voor zich
Of is het iets voor jezelf dat je niet moet laten zien aan iedereen
ik zeg ook niet dat mensen niet topless moeten gaan liggen op het strand ofzo
als je het dan zoooo erg vind om witte borsten tehebben ga je toch lekker in je achtertuin liggen
Geweldig stukje uit een column van Ilonka Leenheer over topless zonnen:
"(...) Geen schurende bandjes. Geen verschuivende cups. Free, free at last! En hoe fijn was ook de aanblik in de spiegel 's avonds na het douchen: geen witte koplampen! Geen suffe witte strepen! Sindsdien ben ik een groot voorstander van topless zonnen. Met nadruk op zonnen, topless patat halen, pingpongen of een flinke strandwandeling maken hoeft van mij nog steeds niet. Topless zwemmen daarentegen is wel weer erg fjin, een sensatie alsof je in een seventies flower power film bent beland, frank en vrij en één met de natuur enzo. Misschien dat je daarom als topless aanhangster ook wat vrijer en vriendelijker in je hoofd bent: wat kan mij het schelen of iemand hangborsten, verlepte zakjes of overvolle E-cups heeft? Borsten zijn borsten, waarom zou ik iemand anders deze vrijheidblijheid ontzeggen? Als je alleen maar topless zou mogen met perfecte borsten bleven er verdomd weinig seminaakte zonaanbidsters over. Nogal nazistische gedachte ook, voor je het weet mag je alleen een mouwloos topje aan als je strakke bovenarmen hebt en een korte rok met perfecte stelten.
Ik zeg: het is allemaal de kift. Al die zeurpieten zijn jaloers omdat ze het zelf niet durven. Gooi je vooroordelen en je bovenstukje eens overboord en laat je meiden waaien in de wind. Wees topless en tolerant!"
Ik vind ook wel dat iedereen moet doen wat hij/zij wilt. Maar ik kan me soms ook wel heel erg storen aan mensen.. Bijv. als ik met me jonge nichtje op het strand lig, en een een vrouw voor ons komt liggen topless. Ik vind het niet fijn dat mijn nichtje dat ziet, zo zijn wij gewoon opgevoed. Je hoort niet alles bloot tegeven aan iedereen, maarja dat vind ik.
Ehm, jawel, de volgende zin zelfs al:
En alle dames die een mooie kont hebben mogen een bikini string aan....
Geweldig stukje uit een column van Ilonka Leenheer over topless zonnen:
"(...) Geen schurende bandjes. Geen verschuivende cups. Free, free at last! En hoe fijn was ook de aanblik in de spiegel 's avonds na het douchen: geen witte koplampen! Geen suffe witte strepen! Sindsdien ben ik een groot voorstander van topless zonnen. Met nadruk op zonnen, topless patat halen, pingpongen of een flinke strandwandeling maken hoeft van mij nog steeds niet. Topless zwemmen daarentegen is wel weer erg fjin, een sensatie alsof je in een seventies flower power film bent beland, frank en vrij en één met de natuur enzo. Misschien dat je daarom als topless aanhangster ook wat vrijer en vriendelijker in je hoofd bent: wat kan mij het schelen of iemand hangborsten, verlepte zakjes of overvolle E-cups heeft? Borsten zijn borsten, waarom zou ik iemand anders deze vrijheidblijheid ontzeggen? Als je alleen maar topless zou mogen met perfecte borsten bleven er verdomd weinig seminaakte zonaanbidsters over. Nogal nazistische gedachte ook, voor je het weet mag je alleen een mouwloos topje aan als je strakke bovenarmen hebt en een korte rok met perfecte stelten.
Ik zeg: het is allemaal de kift. Al die zeurpieten zijn jaloers omdat ze het zelf niet durven. Gooi je vooroordelen en je bovenstukje eens overboord en laat je meiden waaien in de wind. Wees topless en tolerant!"
Jij hebt daar denk ik geen moeite mee zo tezien aan je foto's in je pf Maar sommige mensen wel (zoals ik zelf) ik laat niet me hele boel zien aan iedereen...
Ik laat jou in je waarde, en jij mij... Maar jij vroeg of er iets mis met een naakstrand is.. Voor mij is daar dus een heleboel mis mee. Maarja als mensen daar heen willen gaan moeten ze het maar lekker doen.
Jij hebt daar denk ik geen moeite mee zo tezien aan je foto's in je pf
stringbikini in nederland of alleen in het buitenland
wat vinden jullie?
Waar bemoei jij je mee... Ze staat naakt in haar pf dus ik denk dat ze er ook geen moeite mee zal hebben om op het naaktstrand tegaan liggen. Laat ik haar nu niet in haar waarde?
Nu snap ik waarom jij reageerd, heb ff in je pf gekeken. Je voelt je aangevallen omdat je zelf ook ummm nogal ummm blootjes op de foto's staat.
Pas naar strand Nulde geweest (Veluwemeer), daar is topless zonnen al een heel grote uitzondering, zelfs onder bejaarden. Alleen in een stringetje is dan toch een beetje vreemd als je weet dat het halve strand elke beweging van je volgt.
klopt
het ligt er bij mij aan waar ik ben, in welk land en zo en dan bekijk ik inderdaad ook wat ik aan doe
topless in ieder geval altijd
nee nog nooit naakt op het strand geweest nee
wel gezwommen een keer ( ver in de zee)
haha
Nou nee hoor, absoluut niet zelfs, hoe bloter hoe beter, en zélfs de negatieve reacties kan ik van genieten
hoe bloter hoe beter, en zélfs de negatieve reacties kan ik van genieten
en soo hoort het!!
mensen praten toch wel ... dus lekker laten doen, en idd negatieve reacties zijn eigenlijk best grappig is een tekortkoming van zichzelf!
Uitspraak van melaaalie op donderdag 10 mei 2007 om 09:59:
Als je een mooi lichaam hebt vind ik dat je best topless of in een string bikini mag lopen, een mooi lichaam is voor weinig mensen weg gelegd
En anders niet?
maar helaas word ik als een hoer
gezien in nederland... want ben erg trots op mn kont! =)
Meiden/vrouwen met string bikini ziin SLETTEN die tekoop lopen met hun kont! Hou dat lekker voor jezelf joh ugly bitches! Hoeren krijgen er tenminste nog voor betaald, jullie doen het voor niks!
Meiden/vrouwen met string bikini ziin SLETTEN die tekoop lopen met hun kont! Hou dat lekker voor jezelf joh ugly bitches! Hoeren krijgen er tenminste nog voor betaald, jullie doen het voor niks!
Uitspraak van JA! op dinsdag 15 mei 2007 om 23:52:
Ja hoor, meestal in het buitenland
en ik vind het alleen maar leuk om naar te kijkenmits die tieten er een btje strak uitzien.... en je billen niet net een poffertjes pan is
Als je je er goed in voelt gewoon doen. Je weet wel zeker dat je bekeken word dus niet zeuren als je een opmerking krijgt... dat is het risico....
als het er goed uitziet okay mr anders ken j het mr beter achterwege laten!!