Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 17:56:Dat vind ik dus echt BULLSHIT! Wou je zeggen dat nederlandse meiden geen mooie billen hebben? Nou ik ben dik tevreden met mijn kont, niks mis mee vind ik. En er zijn genoeg andere nl meiden met een mooie kont. Die hebben ze niet alleen in Braziellië
laat mij eens met rust...
geef alleen mijn mening over mannenbillen!
laatste aanpassing
Ow nee Rines sorry dat was *mizz_muppet* 
Nee maar je vind het wel ordinair als ze een string bikini in nl dragen
ondanks dat sommige mooie billen hebben
en als wij vinden dat ze in brazilië de echt mooie billen hebben, wil nog niet zeggen dat ze dan in NL automatisch niet hebben ...
Nee maar je vind het wel ordinair als ze een string bikini in nl dragen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 18:18:Een foutje... Kan gebeuren he
maakt niet uit wijffie..
maar ik vind dat vrouwen met mooie billen zeker een string mogen dragen,vind het best sexy,mij zul je er nooit in zien,moet nog ff aan mijn billen gewerkt worden
en alleen ik mag kijken niet mijn vriendje
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 25 april 2007 om 17:02:Moet je wel mooie billen hebben...dan is het super
Mee eens, maar dan moeten ze ook wel bruin zijn en niet wit
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 18:31:Mee eens, maar dan moeten ze ook wel bruin zijn en niet wit
dat komt vanzelf wel
Maar vaak zijn die string-typjes ook wel van die zonnebank-typjes, dus dat zit wel goed
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 18:58:Zou je het ook leuk vinden als jou vriendin in een string liep en toples? Of vind je het alleen mooi om tezien bij anderen
ehmmmm...aan de ene kant wel, aan de andere kant misschien niet...
Maar als ik een vriendin heb en ze wil topless op het strand liggen heb ik daar geen problemen mee hoor
Maar het hangt er wel een beetje van af hoe de aandacht is
Stringbikini, onwijs sexy maar ik doe het niet aan! Staat me denk ik niet, en vind gewone bikini toch mooier, heb je nog iets te raden he 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 16:59:Wat vinden jullie van een string bikini? Als je een mooie kont heb kan het? Of is het iets voor jezelf dat je niet moet laten zien aan iedereen?
Laat die ASS eens van je zien, dan wil ik wel even oordelen of het bij jou kan.
Ja heb ik heb 2 paar stringbikini's en ik draag ze natuurlijk ook!
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 25 april 2007 om 19:27:Laat die ASS eens van je zien, dan wil ik wel even oordelen of het bij jou kan
Nee dat hoeft niet hoor, ik oordeel zelf wel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 19:37:k oordeel zelf wel
Wat zwak dat je dan wel van anderen in het algemeen wilt weten wat ze ervan vinden. (n)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 19:37:Bekijk en beoordeel jij maar die ASS van je vriendin
Daar hoef je je geen zorgen om te maken
Jij wilt zeggen wat je van mijn kont vind, en ik wil weten wat mensen van een string bikini vinden.. Dat is iets heel anders.
Goed zo!
Maak jij je ook maar geen zorgen over mijn kont dan he 
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 25 april 2007 om 19:42:Daar hoef je je geen zorgen om te maken
Goed zo!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 19:45:Jij wilt zeggen wat je van mijn kont vind
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 25 april 2007 om 19:27:Laat die ASS eens van je zien, dan wil ik wel even oordelen of het bij jou kan.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 19:45:Maak jij je ook maar geen zorgen over mijn kont dan he
Dat is het laatste waar ik me zorgen om zal maken
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 25 april 2007 om 19:52:Dat is het laatste waar ik me zorgen om zal maken
Goed van je man!
niks mis met een string bikini!
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 25 april 2007 om 18:50:Potverdikkie...ik ben het niet graag met je eens maar hier zeg je leuke dingen
Ik zeg altijd leuke dingen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 18:26:Hehe dus als jeje billen wel mooi genoeg vind zou je wel een string bikini dragen? Ik zou me er denk ik heel vreemd in voelen, en bang zijn dat iedereen naar me kijkt laatste aanpassing 25 april 2007 18:28
nee,ben nogal "op mezelf"
ik kleed me nog niet eens om waar mijn ouders bij zijn,laat staan dat ik mijn billen aan iedereen op het strand laat zien,dat laat ik aan de andere meiden over!
nee,ben nogal "op mezelf"
ik kleed me nog niet eens om waar mijn ouders bij zijn,laat staan dat ik mijn billen aan iedereen op het strand laat zien,dat laat ik aan de andere meiden over!
ja dat heb ik ook
misschien heeft het ook met opvoeding te maken ??
ik zat ook ooit op voetbal en daar moest je gezamelijk douchen..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 18:11:Nee maar je vind het wel ordinair als ze een string bikini in nl dragen
jups, en weet je waarom ... omdat in NL veel meisjes het dragen met de attitude erbij van "kijk mij eens" ... want zgn. hopen de stringdragende meissjes niet dat ze bekeken worden maar ondertussen ... in brazilië is het veel normaler om een string op het strand te dragen, en daardoor ook de manier waarop het gedraagd wordt ... stuk relaxter allemaal
stuk relaxter allemaal
Maar in Brazillië is 'bloot' sowieso veel normaler dan hier... En ik denk ook dat het normaler in Brazilië is omdat daar zoveel meiden/vrouwen in een string bikini lopen, en als je dat hier doet is het best wel apart.. Maarja als ik een string bikini zou dragen doe ik dat echt niet omdat ik bekeken wil worden... Maar ik begrijp wat je bedoeldt. Maar of ze het nou in nl of in braz.. dragen ik vind het sowieso nix. Ik snap niet waarom dat dat moet, al dat bloot maarja dat ben ik..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 22:30:flinke afknapper iig!
Goh je bent 1 van de weinige jongens die dat vindt
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 22:38:n als je dat hier doet is het best wel apart..
of de meisjes die het hier in NL doen gedragen zich heel apart
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 22:38:Maar of ze het nou in nl of in braz.. dragen ik vind het sowieso nix.
in brazilië draag ik het wel, is me kont tenminste nog een btje snel bruin ... hier duurt dat een eeuwigheid
maar idd:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 22:40:ieder zijn ding