23861x bekeken
(permanent verbannen)
nee nog nooit naakt op het strand geweest nee
wel gezwommen een keer ( ver in de zee)
haha
Ik vind het lekker hoor, zonnen zonder en zwemmen natuurlijk. Maar soms heb ik ook gewoon zin om m'n broekje gewoon aan te houden.
Had je toen je broekje dan je hand of zo, in de zee, want je moest toch weer een keer terug?
(permanent verbannen)
Lekker egaal bruin worden, ja. Maar begrijp wel dat zwemmen in je blootje anders is dan zonnen, want onder water zien ze verder niks.
Maar topless ga je net als ik dus altijd, maar ik zie niet zo het verschil tussen mensen die naar mijn borsten zitten te kijken of naar m'n poesje.
Maar topless ga je net als ik dus altijd, maar ik zie niet zo het verschil tussen mensen die naar mijn borsten zitten te kijken of naar m'n poesje.
(permanent verbannen)
Nou nee hoor, absoluut niet zelfs, hoe bloter hoe beter, en zélfs de negatieve reacties kan ik van genieten
en soo hoort het!!
mensen praten toch wel ... dus lekker laten doen, en idd negatieve reacties zijn eigenlijk best grappig
hoe bloter hoe beter, en zélfs de negatieve reacties kan ik van genieten
en soo hoort het!!
mensen praten toch wel ... dus lekker laten doen, en idd negatieve reacties zijn eigenlijk best grappig is een tekortkoming van zichzelf!
heheh helemaal mee eens! laat ze maar lekker lullen achter je kont
Uitspraak van melaaalie op donderdag 10 mei 2007 om 09:59:
Als je een mooi lichaam hebt vind ik dat je best topless of in een string bikini mag lopen, een mooi lichaam is voor weinig mensen weg gelegd
En anders niet?
nee ik vind als je een dik uitgezakt lichaam hebt je beter in een normale bikini of badpak kan lopen..
ieder zijn mening toch..
er worden hier echt vreemde dingen gezegd
uuuu oke
hersenloze opmerking
maar helaas word ik als een hoer
gezien in nederland... want ben erg trots op mn kont! =)
uuuu oke
Meiden/vrouwen met string bikini ziin SLETTEN die tekoop lopen met hun kont! Hou dat lekker voor jezelf joh ugly bitches! Hoeren krijgen er tenminste nog voor betaald, jullie doen het voor niks!
hersenloze opmerking
Meiden/vrouwen met string bikini ziin SLETTEN die tekoop lopen met hun kont! Hou dat lekker voor jezelf joh ugly bitches! Hoeren krijgen er tenminste nog voor betaald, jullie doen het voor niks!
Heb jij je wel eens opgegeven voor dat programma: het lagerhuis, waw jij bent echt goed
Uitspraak van JA! op dinsdag 15 mei 2007 om 23:52:
Meiden/vrouwen met string bikini ziin SLETTEN die tekoop lopen met hun kont! Hou dat lekker voor jezelf joh ugly bitches! Hoeren krijgen er tenminste nog voor betaald, jullie doen het voor niks!
ben blij dat dit"tyfus-wijf" is opgepleurd
wat een vervelend k*t KIND is dat zeg!!!!
HERSENLOZE
Ja hoor, meestal in het buitenland
waarom niet in Nederland?
donateur
en ik vind het alleen maar leuk om naar te kijkenmits die tieten er een btje strak uitzien.... en je billen niet net een poffertjes pan is
Amen...
Als je je er goed in voelt gewoon doen. Je weet wel zeker dat je bekeken word dus niet zeuren als je een opmerking krijgt... dat is het risico....
PRECIES
als het er goed uitziet okay mr anders ken j het mr beter achterwege laten!!
waarom? als je er minder uit ziet, dan mag je dat net aan ... btje bekrompen toch?
als je je goed voelt in stringbikini, gewoon aantrekken ... geldt sowieso voor alle soorten kleding: draag wat je wilt
als je je goed voelt in stringbikini, gewoon aantrekken
Inderdaad...
Wat een bull shit allemaal, cheap en ordi enzo.. pfff als het staat en je wordt niet vol afschuw aangekeken waarom niet.
En waarom wel in de tuin maar niet aan het strand ?? DAN KRIJG JE NOG ZO'N LELIJKE WITTE ASS !!
Boeiend... Al doe ik zelf bij een zwembad ook meestal een bikini aan met normaal broekje.. Maar ik zou niet weten waarom een string bikini niet kan
ben zelfs in me string bikini gaan bungy jumpen waarom niet
Whaahahaa
laatste aanpassing


















