Weten jullie het..
Ken je het.. Je voelt je aangetrokken tot iemand en het is altijd een fout type (arrogant, denk dat hij heel vrouwelijk NL en omstreken kan krijgen, bindingsangst etc etc.)
Dit terwijl die leuke lieve jongen die voor jou wilt gaan neit ziet staan..
Omdat jullie allemaal domme sletten zijn en gebruikt willen worden. En later dan weer in een blijf-van-mijn-lijf huis mekkeren dat je geplayed bent.
wat een leven he
jah sorry ik kan er ook niets aan doen ik ben gewoon lekker
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op donderdag 12 april 2007 om 21:24:
Het ging over foute MANNEN en voor mij hoor jij daar niet bij hoor!
manne ndie mishandelen
geplayed
Het ging over foute MANNEN en voor mij hoor jij daar niet bij hoor!
Foute mannen zijn gewoon lekker!
Maar wel op afstand...
tis nog steeds niet mijn type foute man
Uit het "echte mannentopic"
Mop, het staat niet voor niets tussen aanhalingstekens
Uitspraak van gekke-lil op donderdag 12 april 2007 om 21:21:
uhm misschien omdat je door verhalen van vrouwen die er telkens weer intrappen hebt gehoord hoe aantrekkelijk maar fout ze zijn.
en door nieuwschierigheid word je er ok door aangetrokken,
zoiets
Uhm nee
Uitspraak van Dnies© op donderdag 12 april 2007 om 21:30:
Fout is hij wel Maar lekker..
Niet mijn soort "fout"
Uitspraak van ***Marielle*** op donderdag 12 april 2007 om 21:20:
Foute mannen zijn gewoon lekker!
Maar wel op afstand...
Ja makkelijker gezegd dan gedaan
Uitspraak van ***Marielle*** op donderdag 12 april 2007 om 21:36:
tis nog steeds niet mijn type foute man
Heb jij iets te kiezen dan?
Uitspraak van Dnies© op donderdag 12 april 2007 om 21:23:
Uitspraak van gekke-lil op donderdag 12 april 2007 om 21:21:
uhm misschien omdat je door verhalen van vrouwen die er telkens weer intrappen hebt gehoord hoe aantrekkelijk maar fout ze zijn.
en door nieuwschierigheid word je er ok door aangetrokken,
zoiets
Uhm nee
dan nie
was maar ideetje
niet mijn type vrouwen die zich aangetrokken voelen door dat soort ventjes
ook geen medelijden met de gevolgen voor die vrouwen die ze er aan over houden
misschien worden ze ooit nog eens slim
niet mijn type vrouwen die zich aangetrokken voelen door dat soort ventjes
ook geen medelijden met de gevolgen voor die vrouwen die ze er aan over houden
misschien worden ze ooit nog eens slim
Uitspraak van .petrovski. op donderdag 12 april 2007 om 21:51:
ook geen medelijde met de gevolgen voor die vrouwen die ze er aan over houden
je kiest niet voor een man met bindingsangst.
je kiest voor de man waar je van houd.
en je komt pas na een tijdje achter dat hij bindingsangst heeft.
dat soort ventjes
Het ging toch nog steeds over foute mannen?
Uitspraak van Dnies© op donderdag 12 april 2007 om 22:00:
je zegt het helemaal goed
dank u dank u
pas naar paar week krabbelen ze meestal terug van uhh sorry kan het toch niet.
meestal net als jij helemaal gelukkig en zwaar in love bent
leuk man mannen met bindingsangst
Ken je het..
Je voelt je aangetrokken tot iemand en het is altijd een fout type (arrogant, denk dat hij heel vrouwelijk NL en omstreken kan krijgen, bindingsangst etc etc.)
Zou jaloezie soms een rol spelen?
Uitspraak van .petrovski. op donderdag 12 april 2007 om 22:06:
Mannen? vind die arrogante figuren juist vaak overkomen als zielige ventjes
Ja die ja!
Zo denken andere mannen meestal over ze. Zou jaloezie soms een rol spelen?
t zijn meestal wel de lekkerste, en wat als ze nou s gelijk hebben en echt vrouwelijk NL zo'n beetje kan krijgen
Uitspraak van Dnies© op donderdag 12 april 2007 om 21:15:
en deze zijn soms ook lekker en lief en slim
Uitspraak van ***Marielle*** op donderdag 12 april 2007 om 22:14:
Op mensen die indruk proberen te maken doormate van arrogantie? Absoluut niet!
Hoe probeer jij indruk te maken op een vrouw?
Dat wil ik ook wel eens weten...ik word gek van al die wijven
Niet gelijk lachen jij! Eerst de lieve mannen een
eerlijke kans geven
Dat wil ik ook wel eens weten...ik word gek van al die wijven
vrouwen zijn wanhopig joh!
Dit terwijl die leuke lieve jongen die voor jou wilt gaan neit ziet staan
Ken je het.. Je voelt je aangetrokken tot iemand en het is altijd een fout type (arrogant, denk dat hij heel vrouwelijk NL en omstreken kan krijgen, bindingsangst etc etc.)
Weten jullie het..
die leuke lieve jongens ontpoppen zich na een tijdje vaak als regelrechte egoistische zelfingenomen lulhannes
een foute man is bij mij iemand die mij lang de muur slaat, ik heb die ervaring gemaakt, hoeft van mij niet nog eens
ik heb van alles gehad, van politie agent tot iemand die voor mijn tijd hele andere zaakjes deed, ik heb het bij de ''degelijke mannen'' slechter gehad als de ''boeven''
persoonlijkheid, dat is waar het om draait, je kunt nog zo'n model leven hebben voor de buiten wereld, thuis ben je misschien de grootste tiran.
ik oordeel niet meer op wat om iemand heen hangt, maar op wat iemand maakt tot zijn goeie persoon laatste aanpassing 12 april 2007 22:34
Uitspraak van Kjoe-Bitch op donderdag 12 april 2007 om 22:33:
He petrovski, er zijn ook foute vrouwen zie je!
Zouden die dan ook arrogant zijn?
Uitspraak van Dnies© op donderdag 12 april 2007 om 22:29:
Why???
vrouwen zijn wanhopig joh!
veel wel....en dat is strontvervelend!
maar in die leuke man waarvan je denk ja dat is hem, kan ook weer ontpoppen tot een 'foute man'
alle vrouwen zijn wanhopig
Klinkt niet overtuigend...
waarom moet ik jou overtuigen dan?
Zou het niet weten, vertel jij het maar.
nou, ik was het niet van plan om jou te proberen te overtuigen eigenlijk...
ik zie het nut er niet zo van in
Uitspraak van Dnies© op donderdag 12 april 2007 om 22:42:
oja, alle vrouwen zijn wanhopig
veel wel....en dat is strontvervelend!
dat bedoel ik, hij was leuk, tot dat ik hem langer kende en hij een etter was
Uitspraak van Dnies© op donderdag 12 april 2007 om 22:42:
alle vrouwen zijn wanhopig
god zij dank niet, leven gaat door no mather what
Het zijn ook altijd hetzelfde soort vrouwen die er in trappen of zich laten beuken
even voor de duidelijkheid, heb het over nette, welbespraakte, intelligente mannen en jongens.. dus geen asso's met losse handjes en sommige vrouwen blijven bij mannen die vreemd zijn gegaan (dit snap ik dan weer niet)
Het zijn ook altijd hetzelfde soort vrouwen die er in trappen of zich laten beuken
ja precies maar dan zit je net op de rand dat je wordt als het over is..
Mannen die hun vrouw slaan komen in elke vorm van mannen voor en niet alleen bij arrogante goed uitziende foute mannen.
Uitspraak van Dnies© op donderdag 12 april 2007 om 23:04:
nee want eigenlijk misleiden ze je, ideaal zou zijn dat je vooral even bespreekt dat je bindingsangst hebt
Hoi, ik ben Piet en ik heb bindingsangst.
Nee mop, dat is ook geen binnenkomer
Oh ja joh?
Wat zijn dat voor vrouwen dan? Mannen die hun vrouw slaan komen in elke vorm van mannen voor en niet alleen bij arrogante goed uitziende foute mannen.
als een man je een keer egslagen heeft moet je als vrouw direct je conclusies trekken.
kunnen ze gewoon niet meer zonder de klappen
als een man je een keer egslagen heeft moet je als vrouw direct je conclusies trekken.
vaak zijn die wijven dan zo dom om bij zo'n gast te blijven en op een gegeven moment kunnen ze gewoon niet meer zonder de klappen
vaak zijn die wijven dan zo dom om bij zo'n gast te blijven en op een gegeven moment kunnen ze gewoon niet meer zonder de klappen
Uitspraak van Dnies© op donderdag 12 april 2007 om 21:59:
even voor de duidelijkheid, heb het over nette, welbespraakte, intelligente mannen en jongens.. dus geen asso's met losse handjes en sommige vrouwen blijven bij mannen die vreemd zijn gegaan (dit snap ik dan weer niet)
Dennis, jongen.. goed opletten
Uitspraak van Dnies© op donderdag 12 april 2007 om 23:07:
waar zijn die tijden
In mijn geval al een jaar of 20 achter me
Het is maar net wat je onder intelligent verstaat.
Hoe groter de geest hoe groter het beest en eigenlijk ook weer niet
Uitspraak van Kjoe-Bitch op donderdag 12 april 2007 om 23:13:
Ik weet wel wie er zeker weten dom is.
nou, zeg het eens
dat doe je ook, maar mensen die je slaan laten je niet effe zomaar gaan, daar zit een heel proces achter voor dat je durft en kunt vertrekken, maak je een verkeerde inschatting op het verkeerde moment zou je misschien wel eens de kans lopen om niet meer weg te komen, in het ergste geval vertrek je in een kist.
dus je moet altijd heel voorzichtig zijn met zulke uitspraken en denken dat alles zo gemakkelijk is, en dat vrouwen dom zijn.
vaak gaan er na de eerste mishandeling allemaal mooie praatjes achteraf en wijven... eeeh vrouwen die daar dan nog een keer intrappen zijn dom ja.
slaan = verlaten
het is uberhaupt al dom dat je je laat slaan, ik weet zeker dat als ik mijn vriendin sla dat ze me kloten eraf snijdt als ik lig te slapenlaatste aanpassing 12 april 2007 23:17
praat je maar liever mee over zaken waar je verstand van hebt
Uitspraak van Black007 op donderdag 12 april 2007 om 23:18:
alleen jammer dat diegene het uiteindelijk dan toch niet is voor me, en dan ben je weer een paar jaar verder.
jij gelooft in liefde voor het leven
jij gelooft in liefde voor het leven
blijkbaar heb ik er meer verstand van dan jij denkt, aangezien ik de spijker op z'n kop sla.
als je in al die mooie praatjes trapt nadat iemand je afgerost hebt ben je toch dom of niet dan.
lullig voor de vrouwen die zich nu aangesproken voelen maar als je meteen aktie had ondernomen door te vertrekken of door hem te castreren dan had je ook niet in die situatie hoeven verkeren...
waarom heb je dan een vriendin als je toch weet dat je gene toekomst met diegene hebt
Uitspraak van Dennis vd Ven (niet de echte) op donderdag 12 april 2007 om 22:58:
ja hoor weer een vooroordeel, ik denk dat je eerst eens moet ervaren hoe zo'n situatie is voor dat je met je kortzichtigheid komt
slaan = verlaten
en niet gaan lopen jammeren dat je een paar jaar van je leven vergooid hebt
elke relatie moet je als een leertraject
Kan wel zo zijn, maar je legt de lat steeds hoger en daar begint t natuurlijk niet zomaar mee.
En omdat je van iemand houdt, maakt dat t ook moeilijker en hoop je dat r betere tijden komen... omdat die r immers zijn geweest.
Is heel makkelijk om te zeggen, maar diegene die moet verlaten, hakt de knoop door en dat is toch t moeilijkste van alles.
blijkbaar heb ik er meer verstand van dan jij denkt, aangezien ik de spijker op z'n kop sla.
als je in al die mooie praatjes trapt nadat iemand je afgerost hebt ben je toch dom of niet dan.
lullig voor de vrouwen die zich nu aangesproken voelen maar als je meteen aktie had ondernomen door te vertrekken of door hem te castreren dan had je ook niet in die situatie hoeven verkeren...
met andere woorden...
vrouwen die in sprookjes geloven zijn dom, als je na 3 keer in mekaar te zijn gebeukt nog steeds denkt dat het kan veranderen dan ben je gewoon dom... punt uit.
je had al lang bij jezelf na moeten denken dat een man die van je houdt zulke dingen niet doet.
DOM!
jongen kom op, je bent 33 jaar en zo kortzichtig.. ik geloof ik eeuwige liefde en ben nooit in elkaar geslagen of fout aangeraakt.. wat ben ik dan? ook dom?
Jou kortzichtigheid en ontact toont dat je intelligentie heel ver te zoeken is..laatste aanpassing 12 april 2007 23:36
DOM!
vind ik mensen die zich niet in anderen verplaatsen kunnen, die zonder enige ervaring over een situatie gaan oordelen waar ze nooit mee in aanraking zijn geweest, die vrouwen wijven noemen, en vrouwen dom noemen die ze niet persoonlijk kennen en slechts oordelen over een klein stukje uit hun leven, die zonder hun huiswerk te hebben gedaan over huiselijk geweld, en de psyche van de mens je gelijk in een hokje duwen, die niet verder kijken dan hun neus lang is. en generaliseren.
dat is mijn definitie van dom.
Weten jullie het..
Ken je het..
Je voelt je aangetrokken tot iemand en het is altijd een fout type (arrogant, denk dat hij heel vrouwelijk NL en omstreken kan krijgen, bindingsangst etc etc.)
die leuke lieve jongen die voor jou wilt gaan neit ziet staan
ik denk omdat je dat aantrekt, wat je zelf bent of wilt zijn.
je wilt passie, geborgenheid, avontuur....
die leuke lieve jongen die voor jou wilt gaan neit ziet staan
dat is niet wat je zelf wilt zijn, de lieve goede schat die iedereen wel leuk vind, maar niks speciaals is
je wil geen watje, ook al is het zekerheid.....
het is juist leul als je moeite voor iemand moet doen..
toch?
Weten jullie het..
Weten jullie het..
Wat zeg je me nou?
Ik had nog niet gekeken maar gaf hem geen 20.
Nee joh, dat moet je niet eens willen.
Ze zijn alleen leuk als ze lekker fout zijn
Ik niet hoor, want dan zijn ze niet lekker fout meer maar braaf.
Dat is punt nu juist, je ken ze niet veranderen. Dus blijft de verkering lekker geladen en spannend.
Of ben jij zooooooooooooo dominant!
Ze zijn alleen leuk als ze lekker fout zijn
Je moet ze niet willen veranderen want je kan ze niet veranderen
Valt wel mee volgens mij hoor
Conclusie:
Je moet ze niet willen veranderen want je kan ze niet veranderen. En als je het wel probeert zijn ze ineens een stuk minder leuk en lekker fout!
Nee hoor, aanpassen komt van 2 kanten.
foute mannen zijn alleen leuk als tussendoortje
Hoe iemand tegen anderen doet komt toch wel in de relatie terug.
Daar moet je je bij neer leggen, niet gaan janken dat je hem toch wil en hem proberen te vangen, want je gaat van een koude kermis thuiskomen. Jullie gaan doodongelukkig zijn samen, je weet wat hij uitvreet en hij is niet bereid om te veranderen voor je
ik heb de volgende dag mijn spullen gepakt en ben weg gelopen,
Het schijnt em erin te zitten, dat je als vrouw denkt die foute man wel te kunnen veranderen.
Heel vreemd!
Uitspraak van Smondje op donderdag 12 april 2007 om 21:19:
Omdat jullie allemaal domme sletten zijn en gebruikt willen worden. En later dan weer in een blijf-van-mijn-lijf huis mekkeren dat je geplayed bent.
sad but true
Maarem, het ging niet om vrouwen die geslagen worden of geplayed.. en al helemaal neit om het blijf van mijn lijf huis..
ik vind bijv iemand met arrogantie en bindings angst geen foute man.
Stoned
En de foute mannen zijn meestal wel het mooist
waarom op zoek gaan naar de juiste man als je zoveel lol kunt hebben met een foute?
at een goeie man je zekerheid, liefde en geborgenheid kan geven
Kan wel zo zijn, maar je legt de lat steeds hoger en daar begint t natuurlijk niet zomaar mee.
En omdat je van iemand houdt, maakt dat t ook moeilijker en hoop je dat r betere tijden komen... omdat die r immers zijn geweest.
Is heel makkelijk om te zeggen, maar diegene die moet verlaten, hakt de knoop door en dat is toch t moeilijkste van alles.
Omdat een goeie man je zekerheid, liefde en geborgenheid kan geven
Een grote drugsdealer kan een schat van een vader zijn, je beschermen en geborgenheid bieden,
je liefde geven en je zekerheid geven.
Maar dan nog is het in de ogen van de maatschappij een foute man.
en daar wordt altijd over geoordeeld en altijd iemand neer gezet alsof die niks waard zou zijn. ik vind dat heel fout, om mensen alleen daarop te beoordelen
Omdat de foute man gewoon spannender is...
...maar goed, als ie je maar lang genoeg pijn gaat doen verander je wel een keer van gedachten...
mensen worden tegenwoordig nou eenmaal beoordeeld op hun status
ipv op hun MENSelijkheid
kwalijke zaak, maar ja wat doe je eraan
wanneer behoor je dan tot de "foute mannen"
is voor iedereen anders toch..!!laatste aanpassing 16 april 2007 14:31
...maar goed, als ie je maar lang genoeg pijn gaat doen verander je wel een keer van gedachten...
Geen mysterie, kwestie van eigenwaarde en geluk kunnen herkennen wanneer deze voor je staat
Weten jullie het..
Ik denk dat het is omdat vrouwen altijd dat willen hebben wat ze niet kunnen krijgen.
Zet 10 identieke mannen op een rij, waarvan 9 je willen en 1 niet... dan wil je altijd die ene.
Just the way it goes....
Ja dat foute is meestal net wat ze aantrekkelijk maakt..
meiden die n slechte vader hebben, gaan dat dan ook zoeken bij n vriend
ik denk dat dat een projectie van je eigen bindingsangst is en als je dan een relatie aangaat met een "foute " jongen dan weet je onbewust eigenlijk al dat het geen lange relatie word en dan is het cirkeltje weer kompleet.....
Is dit wat vrouwen met de 'foute' man bedoelen dan?
Dacht altijd heel wat anders....
Ik deal, steel, vecht en bedrieg.
Iemand interesse.
PB me.
Vrede!
slap gelul over foute mannen jullie willen aan de eene kant geborgenheid en zekerheid regelmatigheid voorspelbaarheid (saai leventje)anderekant spaning sensatie onverspelbaarheid. we doen het nooit goed als je voor het eerste gaat ben je saaie vent krijg je trap mee ga je voor het tweede kunnen ze het niet aan wat is fout wie goed doet goed ontmoed
Weten jullie het..
fout zijn is leuk maar leuk gevonden worden omdat je fout ben is nog veel leuker
Weten jullie het..
ze zijn neit arrogant om indruk te maken, ze zijn gewoon arrogant..
Vaak zijn het gewoon sterke karakters, maar wel beetje arrogant en idd met bindingsangst. Maar vaak is wel hoe harder de buitenkant, hoe zachter van binnen...
trouwens een interessante reportage voor zowel de mannen als de vrouwen, waarin goed wordt uitgelegd wat een Foute Man nu eigenlijk is en waarom sommige vrouwen telkens weer de verkeerde kiezen:
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/17187933/
Staat een tv-uitzending bij dus je kunt lekker achterover gana hangen
.. iig 1 advies.. hou eerst van jezelf dan kan je jezelf ook minder pijn doen
Oh, trouwens een interessante reportage voor zowel de mannen als de vrouwen, waarin goed wordt uitgelegd wat een Foute Man nu eigenlijk is en waarom sommige vrouwen telkens weer de verkeerde kiezen:
ik denk dat dat een projectie van je eigen bindingsangst is en als je dan een relatie aangaat met een "foute " jongen dan weet je onbewust eigenlijk al dat het geen lange relatie word en dan is het cirkeltje weer kompleet.....
Het leven zit vol met contradictions, soms is vies juist lekker en fout juist goed...
Leer jezelf kennen en de rest volgt zonder dat je erover na hoeft te denken.. iig 1 advies.. hou eerst van jezelf dan kan je jezelf ook minder pijn doen
voor een ''foute man'' te kiezen heet niet gelijk dat het ook de verkeerde voor je zal zijn, misschien is het juist wel dé man die je zoekt en die bij je past
Meeste vrouwen willen stiekem die foute man goed maken
En daarbij, wees eerlijk, tegenover jezelf en anderen
want veranderen lukt niet
Jezelf kennen en weten wat je wilt, echt wilt
niet wat gangbaar is, maar voor jezelf
Weten jullie het..
Kijk dan effe die docu, die plaats ik niet voor niets
Kijk dan effe die docu, die plaats ik niet voor niets
Wat jij wilt kan heel anders zijn dan wat je omgeving wil of voor jou zou willen... maar uiteindelijk moet jij er gelukkig mee worden
Uitspraak van »Booyaka« op woensdag 30 mei 2007 om 21:07:
want veranderen lukt niet
Soms wel... Maar je moet het inderdaad niet willen.
Want als je ze WIL veranderen begin je wat met ze om de verkeerde redenen dus is superfout..
En andersom, als jij die bad boy wil en ze veranderen OM/DOOR jou, is t niet meer de vent waar je voor gevallen bent.. dus andere uiterste, maar ook niet altijd goed..
Maar wat foute mannen aantrekkelijk maakt is volgens mij juist de onbereikbaarheid..En jagen is altijd nog leuker dan het 'hebben'
...versieren voor bevestiging...
je kan iets met je hoofd willen ( gewoon voor de heb) maar ook vanuit je diepste zijn...alleen dat laatste brengt voldoende kracht om daadwerkelijk het willen te laten slagen in het gekregen hebben
Een foute man/vrouw is voor de juiste persoon geen foute man/vrouw
En nog erger hoe vaak kom je zo'n 'badboy' wel niet tegen en blijkt het een handjevasthoudend, bankzittend typje te zijn?
De foutste types kunnen de meest onzekere mensen zijn..
Neem de dingen zoals ze zijn of begin er niet aan
...en elke week andere hebben...of zoveel mogelijk tegelijkertijd...of versieren voor macht...
Denk dat het afhankelijk is van je tegenspeler of er wel of niet over je heengelopen wordt
Lief zijn betekend volgens mij niet automatisch dat je over je heen laat lopen
Lief zijn en over je heen laten lopen zijn nog altijd keuzes die een zelfbewust iemand zelf maakt.laatste aanpassing 30 mei 2007 22:13
Hoeft volgens mij niet. Lief zijn betekend volgens mij niet automatisch dat je over je heen laat lopen. Lief zijn en over je heen laten lopen zijn nog altijd keuzes die een zelfbewust iemand zelf maakt.laatste aanpassing 30 mei 2007 22:13
Lief (= dienstverlenend, iemand te wille willen zijn) en zelfbewust (= bekend met ego) gaan vaak niet hand in hand hoor.. zeker niet wat mannen betreft.
Ik heb ook 10 x liever een duidelijke, eerlijke man dan een lieve (schatje - zal ik je een kopje thee brengen?, lieverd - zal ik je was voor je doen?) Jak
ik zeg ook niet voor niets een zelfbewust iemand
Een eigen mening hebben
Die te horen krijgen
Volgens mij kan iemand best beide zijn
Dat het niet vaak samengaat bij mannen volgens jou is een discussie die ik niet aangaan, omdat die toch nergens toe leidt aangezien niemand kan aantonen dat hij of zij gelijk heeft.
er is een verschil tussen je mening geven
of ongezouten je mening geven
Ken zat zelfbewuste mensen die toch onder een stoomwals terecht zijn gekomen
Als we dan toch het woordenboek erbij halen. In die van mij staat: "vriendelijk, aangenaam van karakter" en "besef van eigen waarde". Volgens mij kan iemand best beide zijn. Dat het niet vaak samengaat bij mannen volgens jou is een discussie die ik niet aangaan, omdat die toch nergens toe leidt aangezien niemand kan aantonen dat hij of zij gelijk heeft.
Sowieso kom je hier nooit uit want iedereen heeft een andere definitie van dingen als lief, fout, goed en slecht. En ook iedereen heeft een andere definitie van liefde.
Ik ga nu iets heel generaliserends zeggen waarvan ik toch zelf denk dat er een kern van waarheid in zit.
Ik denk dat bij vrouwen een relatie niet in de laatste plaats een ego ding is. Vrouwen hebben vaker dan mannen een laag zelfbeeld en zoeken daarom een partner waarop zij dat zelfbeeld kunnen optrekken.
Dat kan bijvoorbeeld door een partner te zoeken met status (om wat voor reden dan ook) Het feit dat zo'n jongen voor haar kiest bewijst dat ze bijzonder is. Het kan in de vorm van een jongen voor wie zij de wereld is en die haar met zijn aandacht laat weten dat ze bijzonder is. De derde is het zoeken van een foute man. Daarbij speelt het romantische idee dat hij alleen voor haar al zijn 'foute' gedrag bereid is op te geven. Want hoe bijzonder kun je, je voelen als iemand die altijd verkeerde dingen heeft gedaan helemaal speciaal voor jou bereid is daar een punt achter te zetten?
Helaas berust die gedachte in de praktijk meestal op illusies.
Ik ga nu iets heel generaliserends zeggen waarvan ik toch zelf denk dat er een kern van waarheid in zit.
Ik denk dat bij vrouwen een relatie niet in de laatste plaats een ego ding is. Vrouwen hebben vaker dan mannen een laag zelfbeeld en zoeken daarom een partner waarop zij dat zelfbeeld kunnen optrekken.
Dat kan bijvoorbeeld door een partner te zoeken met status (om wat voor reden dan ook) Het feit dat zo'n jongen voor haar kiest bewijst dat ze bijzonder is. Het kan in de vorm van een jongen voor wie zij de wereld is en die haar met zijn aandacht laat weten dat ze bijzonder is. De derde is het zoeken van een foute man. Daarbij speelt het romantische idee dat hij alleen voor haar al zijn 'foute' gedrag bereid is op te geven. Want hoe bijzonder kun je, je voelen als iemand die altijd verkeerde dingen heeft gedaan helemaal speciaal voor jou bereid is daar een punt achter te zetten?
Want dat is nl. zo'n beetje het enige type echt foute man waar ik telkens weer op val.
ben je er dan ook achter dat je dan geen relatie kunt aangaan die echt toekomstperspectief heeft ?
Als er iets op mn pad komt is dat mooi meegenomen maar vooralsnog amuseer ik me prima in mn eentje. Heb nog teveel wilde haren denk ik
Maar hoe verklaar je dan het type foute man dat fout is omdat 'ie bezet is? Daarmee voel je je toch niet bijzonder omdat 'ie voor jou kiest lijkt me, omdat je weet dat je eigenlijk tweede keus bent.
Maar hoe verklaar je dan het type foute man dat fout is omdat 'ie bezet is? Daarmee voel je je toch niet bijzonder omdat 'ie voor jou kiest lijkt me, omdat je weet dat je eigenlijk tweede keus bent. En wat als je vervolgens ook nog eens niet wilt dat hij zn foute gedrag opgeeft (lees: zn relatie verbreekt) omdat dan juist de spanning eraf is en de uitdaging dus ook?
Maar wat foute mannen aantrekkelijk maakt is volgens mij juist de onbereikbaarheid..En jagen is altijd nog leuker dan het 'hebben'
toch?laatste aanpassing 30 mei 2007 21:53
Ik heb ook 10 x liever een duidelijke, eerlijke man dan een lieve (schatje - zal ik je een kopje thee brengen?, lieverd - zal ik je was voor je doen?) Jak
Weten jullie het..
...versieren voor bevestiging...
feit, maar doen we dat niet allemaal indirect?
Verovering is bevestiging
onbewust snappen dat zo'n foute man op de lange termijn toch onhoudbaar is
oh ik dacht fout in de zin van; criminelen
Weten jullie het..
de uitstraling en de nevermind trekjes !
enne ze zijn vaak nooit saai
.. fout lijkt gewoon minder saai en is aantrekkelijker..
Maar waar zijn die te vinden
Weten jullie het..
Dat heb ik nou noooooooiiiiiiitttttt
Lees, altijd
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 1 juni 2007 om 10:06:
Maar hoe verklaar je dan het type foute man dat fout is omdat 'ie bezet is? Daarmee voel je je toch niet bijzonder omdat 'ie voor jou kiest lijkt me, omdat je weet dat je eigenlijk tweede keus bent.
Misschien wel, maar hoewel competitief gedrag vooral als een mannending wordt gezien komt het ook bij vrouwen voor.
Dus wanneer een jongen een vriendin heeft en ze krijgt hem zover vreemd te gaan is dat toch een teken dat hij bereid is zijn vriendin te bedriegen speciaal voor haar. En hoewel dat dan niet zo is, geeft dat toch een gevoel dat ze op dat moment hoger staat dan de relatie die hij heeft (hij is immers volgens de gangbare zienswijze bereid zijn relatie op het spel te zetten)
Daar komt nog bij dat het natuurlijk meer een ego boost geeft als je als vrouw naar veel moeite toch een man weet te scoren die in eerste instantie onbereikbaar leek.
Ik zeg niet dat, dat altijd de reden is maar ik denk dat het vaak wel meespeelt.
hou maar op...
de uitstraling en de nevermind trekjes !
enne ze zijn vaak nooit saai !
als ze een hoop ellende met zich mee brengen of een hele gebruiksaanwijzing knap ik er snel op af, kun je nog zo'n leuke kop hebben
een man die de knapheid heeft van
een foute man, en het karakter van een goeie lieve man
Ik heb er nog eens over nagedacht, en het is echt een spanningskwestie..
Als je op zoekt bent naar spanning (wat een hoop vrouwen/mannen toch hebben, incl. ik zelf) zijn bezette mannen of onbereikbare mannen toch interessanter omdat daar gewoon meer spanning bij zit.
Niet dat het een sport is bezette mannen los te weken van hun vriendin, maar bepaalde types geven héél duidelijk aan dat ze daar zelf wel voor in zijn, en die aandacht kan wel een kick zijn als je toevallig op die persoon valt..
Of je er iets mee doet is een 2e, netjes is het natuurlijk niet, maar dat is even weer een ander onderwerp, het gaat er nu om waarom toch veel vrouwen er voor vallen..
Foute mannen ZIJN gewoon té sexy !!!
dat onmogelijke is gewoon sooo goddamn sexi!
k heb zelf ook een jongen waar ik wel eens mee afspreek en hij heeft ook zo'n zwoele arrogante blik, zó Hot
Jij doet altijd fout
Foto??
Vaak is het ook nog eens hardstikke fake, want speel je een spelletje met ze dan weten ze ineens niet meer hoe ze zich moeten gedragen
Als een man voor een vrouw fout is zegt dat meestal meer over de vrouw dan over de man.
heb er nog eens over nagedacht, en het is echt een spanningskwestie..
Als je op zoekt bent naar spanning (wat een hoop vrouwen/mannen toch hebben, incl. ik zelf) zijn bezette mannen of onbereikbare mannen toch interessanter omdat daar gewoon meer spanning bij zit.
Niet dat het een sport is bezette mannen los te weken van hun vriendin, maar bepaalde types geven héél duidelijk aan dat ze daar zelf wel voor in zijn, en die aandacht kan wel een kick zijn als je toevallig op die persoon valt..
Of je er iets mee doet is een 2e, netjes is het natuurlijk niet, maar dat is even weer een ander onderwerp, het gaat er nu om waarom toch veel vrouwen er voor vallen..
Foute mannen hoeven niet per sé vreemdgangers te zijn
ze kunnen mij niet crimineel, bezet, onbereikbaar of arrogant genoeg zijn!!!
ga in katzwijn voor foute kerels!!!!!
ze kunnen mij niet crimineel, bezet, onbereikbaar of arrogant genoeg zijn!!!
yup!
weet je dat nou nog niet ice?!
vraag me af welke dan....
vertel es ff!
Eigenlijk wel he?
tnx for reminding me honey
niet eromheen draaien.
gewoon doen !!!!!!
onbereikbaar, arrogant, crimineel
wat moet ie doen dan lieverd?
je lijkt me echt zo'n lieverd
je lijkt me echt zo'n lieverd.....
jou geven waar je om vraagt
Nooit het achterste van je tong laten zien meid.....
ik bied aan!
wel laten voelen zeker....
Ter aanvulling: mannen die een relatie hebben verspreiden feromonen die vervolgens door andere vrouwen (onbewust) worden opgepikt.
valt NOOOOOIIITTT op foute mannen!
snap sowieso ook niet dat sommige vrouwen zich vaker dan 1keer voor de gek laten houden door hun kerel,, en vaak dan ook nog eens op dezelfde manier! pff en dan maar dat gezeik van "ik kan niet alleen zijn"
geloof dat jij niet helemaal door hebt dat we het over een ander soort 'foute ' man hebben dan jij.....
jij hebt het over de echte klootzakken die vrouwen slaan en meer van dat soort ongein....
arrogant, denk dat hij heel vrouwelijk NL en omstreken kan krijgen, bindingsangst etc etc.)
snap sowieso ook niet dat sommige vrouwen zich vaker dan 1keer voor de gek laten houden door hun kerel,, en vaak dan ook nog eens op dezelfde manier! pff en dan maar dat gezeik van "ik kan niet alleen zijn"
nee daar had ik het echt niet overik had het over de onweerstaanbare mannen die graag ook onweerstaanbaar willen blijven als ze bezet zijn, en menen dat ze de wereld zijn-mannen
zeg maar
bin there and seen it...
heb ok un tijd gehad dak viel op zon badboys, maar brengt niks anders dan problemen met zich mee...
geef mij ma liever een jongen die lief is op de juiste momenten en sterk in de schoenen staat (is ok nodig bij mij!!)
foute mannen weg ermee en t zelfde geld voor foute vrouwen...
die weten gwn niet wat respect voor een ander inhoud!!
met gevoelens spelen is een gevaarlijke zaak
en dat meisje ziet alle signalen, maar laat t gewoon gebeuren,,omdat haar kerel zoon WERELD vent is,,
daar erger ik me op
moet je je niet op ergeren, als zij zo naief is en dingen maar accepteerd, moet ze ook achter af zeiken, als je je met DÁT soort type foute man in laat is het vragen om ellende.
srry hoor kan t gwn niet laten want wat je hier neerzet he als jij beter je best had gedaan was t nooit zover gekomen heb je zelf toegegeven en nu dit hier neer zetten kom op hou jezelf eens niet voor de gek
foute mannen weg ermee en t zelfde geld voor foute vrouwen...
schei toch uit met me telkens lastig te vallen
GET OVER IT
wat moet ik dan doen om aan de vrouw te komen? Foute man worden? Vrouwen als str**t behandelen zodat ze me zien staan?
Weten jullie het..
wat moet ik dan doen om aan de vrouw te komen? Foute man worden? Vrouwen als str**t behandelen zodat ze me zien staan?
Neu... niet mijn ding
tja, vrouwen zijn niet te begrijpen wezens voor mannen
Ze vallen (vaak) op de eikels die hun bedriegen, die mannelijke stoere types, terwijl ze de lieve monogame mannen die er helemaal voor gaan niet zien staan. Misschien heeft het iets met uitdaging te maken?
ze zien er vaak knap uit en gedragen zich
eerst heel lief en aardig en erg netjes maar ter gelijke
tijd word je gebruikt zonder dat je het
zelf door hebt