Stoned
En de foute mannen zijn meestal wel het mooist
waarom op zoek gaan naar de juiste man als je zoveel lol kunt hebben met een foute?
Ken je het.. Je voelt je aangetrokken tot iemand en het is altijd een fout type (arrogant, denk dat hij heel vrouwelijk NL en omstreken kan krijgen, bindingsangst etc etc.)
at een goeie man je zekerheid, liefde en geborgenheid kan geven
Kan wel zo zijn, maar je legt de lat steeds hoger en daar begint t natuurlijk niet zomaar mee.
En omdat je van iemand houdt, maakt dat t ook moeilijker en hoop je dat r betere tijden komen... omdat die r immers zijn geweest.
Is heel makkelijk om te zeggen, maar diegene die moet verlaten, hakt de knoop door en dat is toch t moeilijkste van alles.
Omdat een goeie man je zekerheid, liefde en geborgenheid kan geven
Een grote drugsdealer kan een schat van een vader zijn, je beschermen en geborgenheid bieden,
je liefde geven en je zekerheid geven.
Maar dan nog is het in de ogen van de maatschappij een foute man.
en daar wordt altijd over geoordeeld en altijd iemand neer gezet alsof die niks waard zou zijn. ik vind dat heel fout, om mensen alleen daarop te beoordelen
Omdat de foute man gewoon spannender is...
...maar goed, als ie je maar lang genoeg pijn gaat doen verander je wel een keer van gedachten...
mensen worden tegenwoordig nou eenmaal beoordeeld op hun status
ipv op hun MENSelijkheid
kwalijke zaak, maar ja wat doe je eraan
wanneer behoor je dan tot de "foute mannen"
is voor iedereen anders toch..!!laatste aanpassing 16 april 2007 14:31
jah sorry ik kan er ook niets aan doen ik ben gewoon lekker
...maar goed, als ie je maar lang genoeg pijn gaat doen verander je wel een keer van gedachten...
Ken je het.. Je voelt je aangetrokken tot iemand en het is altijd een fout type (arrogant, denk dat hij heel vrouwelijk NL en omstreken kan krijgen, bindingsangst etc etc.)
Dit terwijl die leuke lieve jongen die voor jou wilt gaan neit ziet staan..
Geen mysterie, kwestie van eigenwaarde en geluk kunnen herkennen wanneer deze voor je staat
Weten jullie het..
Dit terwijl die leuke lieve jongen die voor jou wilt gaan neit ziet staan..
Ik denk dat het is omdat vrouwen altijd dat willen hebben wat ze niet kunnen krijgen.
Zet 10 identieke mannen op een rij, waarvan 9 je willen en 1 niet... dan wil je altijd die ene.
Just the way it goes....