1 volger · 5769x bekeken
geloof dat jij niet helemaal door hebt dat we het over een ander soort 'foute ' man hebben dan jij.....
jij hebt het over de echte klootzakken die vrouwen slaan en meer van dat soort ongein....
nee daar had ik het echt niet over
arrogant, denk dat hij heel vrouwelijk NL en omstreken kan krijgen, bindingsangst etc etc.)
Dit terwijl die leuke lieve jongen die voor jou wilt gaan neit ziet staan..
Deze ingel let gewoon op de lieve lekkere mannen
snap sowieso ook niet dat sommige vrouwen zich vaker dan 1keer voor de gek laten houden door hun kerel,, en vaak dan ook nog eens op dezelfde manier! pff en dan maar dat gezeik van "ik kan niet alleen zijn"
nee daar had ik het echt niet overik had het over de onweerstaanbare mannen die graag ook onweerstaanbaar willen blijven als ze bezet zijn, en menen dat ze de wereld zijn-mannen
zeg maar
die foute mannen deinzen er meestal ook namelijk niet voor terug om meer dan 1 vriendin te hebben zeg maar
daar erger ik me op
donateur
bin there and seen it...
heb ok un tijd gehad dak viel op zon badboys, maar brengt niks anders dan problemen met zich mee...
geef mij ma liever een jongen die lief is op de juiste momenten en sterk in de schoenen staat (is ok nodig bij mij!!)
foute mannen weg ermee en t zelfde geld voor foute vrouwen...
die weten gwn niet wat respect voor een ander inhoud!!
met gevoelens spelen is een gevaarlijke zaak
srry hoor kan t gwn niet laten want wat je hier neerzet he als jij beter je best had gedaan was t nooit zover gekomen heb je zelf toegegeven en nu dit hier neer zetten kom op hou jezelf eens niet voor de gek
en dat meisje ziet alle signalen, maar laat t gewoon gebeuren,,omdat haar kerel zoon WERELD vent is,,
daar erger ik me op
moet je je niet op ergeren, als zij zo naief is en dingen maar accepteerd, moet ze ook achter af zeiken, als je je met DÁT soort type foute man in laat is het vragen om ellende.
moet je je niet op ergeren, als zij zo naief is en dingen maar accepteerd, moet ze ook achter af zeiken, als je je met DÁT soort type foute man in laat is het vragen om ellende.
i know,, het is lastiger als het meisje dat dit gedrag (vroeger) vertoonde,, tot je vriendinnencategorie behoord,,
ik heb haar wel eerlijk gezegd hoe ik erover dacht (dat ze niet zo naief moest zijn, en dat ik echt niet snapte dat ze 10x in dezelfde smoes van hem trapt) maar ik zou haar om haar stomme gedrag toch niet in de steek laten snappiej
srry hoor kan t gwn niet laten want wat je hier neerzet he als jij beter je best had gedaan was t nooit zover gekomen heb je zelf toegegeven en nu dit hier neer zetten kom op hou jezelf eens niet voor de gek
waarom energie in een jongen steken die toch niet de moeite waard blijkt te zijn
beter mn best doen waarvoor dat je me weer kan bezeiken
en voel je je trouwens aangevallen
schei toch uit met me telkens lastig te vallen
GET OVER IT
foute mannen weg ermee en t zelfde geld voor foute vrouwen...
goedzo weg met die foute vrouwen
schei toch uit met me telkens lastig te vallen
GET OVER IT
1-0
De onbereikbaarheid denk ik wat deze mannen zo aantrekkelijk maakt.
tja, vrouwen zijn niet te begrijpen wezens voor mannen 
Ze vallen (vaak) op de eikels die hun bedriegen, die mannelijke stoere types, terwijl ze de lieve monogame mannen die er helemaal voor gaan niet zien staan. Misschien heeft het iets met uitdaging te maken?
Tja...
achja... ik hoop in ieder geval dat er in de toekomst toch 1 is die mij ziet staan
Ze vallen (vaak) op de eikels die hun bedriegen, die mannelijke stoere types, terwijl ze de lieve monogame mannen die er helemaal voor gaan niet zien staan. Misschien heeft het iets met uitdaging te maken?
Tja...
achja... ik hoop in ieder geval dat er in de toekomst toch 1 is die mij ziet staan
laatste aanpassing
wat moet ik dan doen om aan de vrouw te komen? Foute man worden? Vrouwen als str**t behandelen zodat ze me zien staan?
Nee je moet wel gewoon jezelf zijn!!
Maar toch trekt het aan, mannen die een bepaalde uitdrukking of uiterlijk hebben!
laatste aanpassing
Weten jullie het..
Ken je het.. Je voelt je aangetrokken tot iemand en het is altijd een fout type (arrogant, denk dat hij heel vrouwelijk NL en omstreken kan krijgen, bindingsangst etc etc.)
dat vraag ik me dus ook al af. wat zien jullie in die mannen
wat moet ik dan doen om aan de vrouw te komen? Foute man worden? Vrouwen als str**t behandelen zodat ze me zien staan?
Neu... niet mijn ding
agree
laatste aanpassing
tja, vrouwen zijn niet te begrijpen wezens voor mannen
of vrouwen worden graag pijn gedaan door foute mannen, dat ze er daarom keer op keer intrappen....
hun uitstraling
Ken je het.. Je voelt je aangetrokken tot iemand en het is altijd een fout type (arrogant, denk dat hij heel vrouwelijk NL en omstreken kan krijgen, bindingsangst etc etc.)
iemand die helemaal voor je gaat is geen uitdaging, to easy
Maar uiteindelijk zeiken we allemaal dat mannen motherfuckers zijn
terwijl wij ze toch echt zelf uitkiezen
als je iemand niet ziet staan, moet je het niet doen
maar je met iemand inlaten waarvan je weet dat het een badboy is...
tja... je eigen keuze, je zult er weinig mee op schieten
Doe mij maar de SweetBadBoy...
niet makkelijk niet moeilijk, gewoon iemand die bij mij past, zonder alle poespas.. '
ze zien er vaak knap uit en gedragen zich
eerst heel lief en aardig en erg netjes maar ter gelijke
tijd word je gebruikt zonder dat je het
zelf door hebt
das vind ik de grooste bullshit die er bestaat!..
als jij het zelf niet wilt zien dat je gebruikt wordt ( omdat je je inderdaad laat gebruiken ) is prima, een jongen zal de easy way nemen als je je zelf zo opsteld, dus denk dat je die vingers maar na jezelf moet gaan wijzen ipv die jongen..
Wat je makkelijk kan krijgen, pak je ook makkelijk...