| Betreft: | evenement: Thunderdome, zaterdag 1 december 2007 om 21:00 |
Jaarbeurs?
Helaas moet ik het missen
omdat ze teveel gezeik hadden over het geluid.
Ik hoop Sportpaleis, en dan alle ringen open, en dat die kut Belgen is een keer niet gaan zeiken over t geluid..
Zou geweldig zijn
Ik hoop Sportpaleis
heineken music knallen zou wel vet zijn
Kan echt niet wachten op de volgende editie.. Pfff, TD is en blijft toch echt zeker het beste hardcore feest! Wat was het vorig jaar ook weer tering vet!!laatste aanpassing 17 april 2007 23:16
moh of thunder
wat vinden jullie beter moh of thunder
Amsterdam Arena
Dan ben ik duidelijk niet aanwezig
Amsterdam Arena
Amsterdam Arena
Amsterdam Arena kan nooit voor een hoge kwaliteit aan geluid zorgen dus dat zal denk ik nooit gebeuren!
THUNDERDOME 2007-1
2007 wordt een bijzonder jaar voor Thunderdome want dit jaar bestaat, de moeder aller hardcore feesten, 15 jaar! Dus in 2007 staat er heel wat in de planning om en rond Thunderdome, maar daarover in een later stadium meer!
Eerst willen we het hebben over de nieuwe Thunderdome CD. Wat kun je verwachten? Natuurlijk wordt het weer een dubbelCD met, zoals gebruikelijk, alleen de allernieuwste hardcore tracks op 2 zwarte schijfjes en supervet artwork.
Nederland is nog steeds “besmet” met het hardcore-virus en aangezien Thunderdome zich in de gunstige positie bevindt van leider, initiatiefnemer en vooral bekend staat als hardste......., plakken we er gewoon nog 15 jaar aanvast!
vanaf 25 mei in de winkel
Thunderdome 2006 111 db Sensation Black 2006 117 db
Ik hoop op een G.I.T. edition.
thunderdome still the best
DUS AMSTERDAM ARENA!!
altijd een vet feestje een gezellige sfeer en geen kutvolk wat er op afkomt en waar voor je geld niet zoals dat domme MOH ga je naar een feest is het helemaal egt compleet kut en betaal je ook scheel
thunderdome still the best
DUS AMSTERDAM ARENA!!
Het Moet In De Amsterdam Arena Zijn
Ja idd. Dan krijg je ineens voetballiefhebbers die komen rellen. Dan sla ik over hoor. Heb geen zin om de hele nacht naar vechtpartijen te moeten kijken.
Sportpaleis
idd, alle ringen open
iig niet Thialf, bagger geluid/lokatie
FEC expo is ook gruwelijk,
jaha
ben in veeeel lokaties geweest
kan geen beter lokatie bedenken voor TD
Ga niet feesten in t stadion van de vijand
Ahoy
Silverdome
Gelredome
Ten tweede kan het volgens mij ook niet want de Arena heeft maar 2 nachtvergunningen per jaar en dat is voor de beide Sensations. Dus daar hoeven we denk ik niet bang voor te zijn.
Denk ook niet dat ze dat snel doen ivm voetbal, gaat ze een hoop bezoekers kosten.
Ik kom die avond niet om te voetballen hoor Ga ik me echt niet mee bezig houden Kom om te feesten niet om een stadion af te kraken omdat het de thuisbasis van een bepaalde voetbal club is
Ga niet feesten in t stadion van de vijand
Ahoy
Denk dat je dan weer met het voetbal gezeik zit
Gelredome
in de RAI is t al is geweest
Maakt niet uit,gewoon nog een x
Ik heb gelezen dat ze het dit jaar op een locatie gaan houden waar het nog nooit eerder is gehouden.
*zucht* lezen is moeilijk he
Ik kom ook om te feesten maar als er een feest in de Arena is dan denk ik automatisch aan voetbal, en ben niet de enige
Oftewel 2 opties Amsterdam ArenA of de RAI
Ik kom ook om te feesten maar als er een feest in de Arena is dan denk ik automatisch aan voetbal, en ben niet de enige
precies en je krijgt toch altijd een andere sfeer omdat er dan vaak ook mensen komen die niet voor het feest zelf komen
hoezo zijn er volgens jou maar 2 opties dan
MECC in Maastricht zou een andere mogelijkheid zijn voor de nieuwe locatie van Thunderdome.
En toppers in concert, justin timberlake, george michael en genesis dan Dat wordt niet overdag gehouden hoor. K1 it's showtime ook niet hoor
Ik kom die avond niet om te voetballen hoor
Er zal die avond echt niet gevoetbalt worden hoor
Als ik in de arena sta met een feest ga ik me niet bezig houden met sport
Vorig jaar raving was om te huilen
jij en ik niet maar er zijn genoeg sukkels die dat niet gescheiden kunnen houden.
Jij niet, andere wel
Jij toch ook niet dacht ik zo
westfallen hallen
gelukkig zijn er nog normale mensen die wel voor het feest komen en niet voor het voetbal. Zo triest ben je als je wat ruzie gaat maken op een feest op een voetbalclub
Zeker weten
Ja waarom niet? hoorde 'ergens' dat het wel afgehuurd is ergens in het laatste kwartaal dit jaar door Q-dance. Weet alleen niet of het waar is.
3de weekend van november!!!
maar niet voor Thunderdome!!

Tis wel vaker in t buitenland gehouden hoor, in '98 wilden ze ook een editie in de Westfalenhallen houden..
Tis wel vaker in t buitenland gehouden hoor, in '98 wilden ze ook een editie in de Westfalenhallen houden..
Thunderdome is een gevoel
En dat bepaal jij?
En dat bepaal jij?
Zolang het dit jaar maar op 1 december is vind ik alles goed
Zolang het dit jaar maar op 1 december is vind ik alles goed
Misschien is het de Arena en hebben ze daarom al op Sensation flink wat hardore neer gezet om te kijken of het aan slaat
Wakker worden Thunderdome komt dit jaar in een lokatie waar nog nooit een Thunderdome is gehouden
Het voetbal seizoen zal er dan ook nog zijn, dus de ArenA is onmogelijk.
Wie zegd dat ze dat van plan zijn die avond
Als de organisatie t zelf zegt wel
Wie zegd dat ze dat van plan zijn die avond
Het wordt eens tijd dat de datum bekend word gemaakt
Vorig jaar hebben ze het pas in augustus bekend gemaakt, maar goed we zullen het wel zien wanneer er uitgebreide details gemaakt zullen worden.
Werd even gek toen ik de Arena of Gelredome hoorde
Hoezo
Gewoon in het Gelredome of in de Arena
Word nu ook wel erg benieuwd naar de lokatie...als het geluid maar net zo hard staat als laatst in de jaarbeurs vind ik alles best
wordt net zo vet als 10 jaar thunderdome!!!!!!!