| Betreft: | evenement: Thunderdome, zaterdag 1 december 2007 om 21:00 |
Ga niet feesten in t stadion van de vijand
Ahoy
Denk dat je dan weer met het voetbal gezeik zit
Gelredome
in de RAI is t al is geweest
Maakt niet uit,gewoon nog een x
Ik heb gelezen dat ze het dit jaar op een locatie gaan houden waar het nog nooit eerder is gehouden.
*zucht* lezen is moeilijk he
Ik kom ook om te feesten maar als er een feest in de Arena is dan denk ik automatisch aan voetbal, en ben niet de enige
Oftewel 2 opties Amsterdam ArenA of de RAI
Ik kom ook om te feesten maar als er een feest in de Arena is dan denk ik automatisch aan voetbal, en ben niet de enige
precies en je krijgt toch altijd een andere sfeer omdat er dan vaak ook mensen komen die niet voor het feest zelf komen
hoezo zijn er volgens jou maar 2 opties dan
MECC in Maastricht zou een andere mogelijkheid zijn voor de nieuwe locatie van Thunderdome.
En toppers in concert, justin timberlake, george michael en genesis dan Dat wordt niet overdag gehouden hoor. K1 it's showtime ook niet hoor
Ik kom die avond niet om te voetballen hoor
Er zal die avond echt niet gevoetbalt worden hoor
Als ik in de arena sta met een feest ga ik me niet bezig houden met sport
Vorig jaar raving was om te huilen
jij en ik niet maar er zijn genoeg sukkels die dat niet gescheiden kunnen houden.
Jij niet, andere wel
Jij toch ook niet dacht ik zo
westfallen hallen
gelukkig zijn er nog normale mensen die wel voor het feest komen en niet voor het voetbal. Zo triest ben je als je wat ruzie gaat maken op een feest op een voetbalclub
Zeker weten
Ja waarom niet? hoorde 'ergens' dat het wel afgehuurd is ergens in het laatste kwartaal dit jaar door Q-dance. Weet alleen niet of het waar is.
3de weekend van november!!!
maar niet voor Thunderdome!!

Tis wel vaker in t buitenland gehouden hoor, in '98 wilden ze ook een editie in de Westfalenhallen houden..
Tis wel vaker in t buitenland gehouden hoor, in '98 wilden ze ook een editie in de Westfalenhallen houden..
Thunderdome is een gevoel