| Betreft: | evenement: Thunderdome, zaterdag 1 december 2007 om 21:00 |
wat vinden jullie beter moh of thunder
Amsterdam Arena
Dan ben ik duidelijk niet aanwezig
Amsterdam Arena
Amsterdam Arena
Amsterdam Arena kan nooit voor een hoge kwaliteit aan geluid zorgen dus dat zal denk ik nooit gebeuren!
THUNDERDOME 2007-1
2007 wordt een bijzonder jaar voor Thunderdome want dit jaar bestaat, de moeder aller hardcore feesten, 15 jaar! Dus in 2007 staat er heel wat in de planning om en rond Thunderdome, maar daarover in een later stadium meer!
Eerst willen we het hebben over de nieuwe Thunderdome CD. Wat kun je verwachten? Natuurlijk wordt het weer een dubbelCD met, zoals gebruikelijk, alleen de allernieuwste hardcore tracks op 2 zwarte schijfjes en supervet artwork.
Nederland is nog steeds “besmet” met het hardcore-virus en aangezien Thunderdome zich in de gunstige positie bevindt van leider, initiatiefnemer en vooral bekend staat als hardste......., plakken we er gewoon nog 15 jaar aanvast!
vanaf 25 mei in de winkel
Thunderdome 2006 111 db Sensation Black 2006 117 db
Ik hoop op een G.I.T. edition.
thunderdome still the best
DUS AMSTERDAM ARENA!!
altijd een vet feestje een gezellige sfeer en geen kutvolk wat er op afkomt en waar voor je geld niet zoals dat domme MOH ga je naar een feest is het helemaal egt compleet kut en betaal je ook scheel
thunderdome still the best
DUS AMSTERDAM ARENA!!
Het Moet In De Amsterdam Arena Zijn
Ja idd. Dan krijg je ineens voetballiefhebbers die komen rellen. Dan sla ik over hoor. Heb geen zin om de hele nacht naar vechtpartijen te moeten kijken.
Sportpaleis
idd, alle ringen open
iig niet Thialf, bagger geluid/lokatie
FEC expo is ook gruwelijk,
jaha
ben in veeeel lokaties geweest
kan geen beter lokatie bedenken voor TD
Ga niet feesten in t stadion van de vijand
Ahoy
Silverdome
Gelredome
Ten tweede kan het volgens mij ook niet want de Arena heeft maar 2 nachtvergunningen per jaar en dat is voor de beide Sensations. Dus daar hoeven we denk ik niet bang voor te zijn.
Denk ook niet dat ze dat snel doen ivm voetbal, gaat ze een hoop bezoekers kosten.