Partyflock

Forumonderwerp · 939169
3223x bekeken
Betreft: evenement: Thunderdome, zaterdag 1 december 2007 om 21:00

Onderwerp is dubbel!

Zie "Thunderdome 2007" voor eenzelfde onderwerp.

Waarschuw beheerder
donateur
Waar gaan ze het houden het oudste en nog bestaande grootste hardcore feest THUNDERDOME?
Waarschuw beheerder
Ben erg benieuwd waar het zal zijn! 10 jaar Thunderdome was erg vet en heeft toch wel een speciale rol vervuld, namelijk het weer onder de aandacht brengen van early hardcore (pas daarna kreeg je weer allerlei early feesten zoals Ghosttown en Mindcontroller). Ben dan ook erg benieuwd wat het dit jaar gaat worden, ga zeker proberen erbij te zijn!

Uitspraak van ruben Up en Down:woop: op woensdag 18 april 2007 om 11:54:
wat vinden jullie beter moh of thunder

Thunderdome, absoluut (y) Al moet ik daarbij wel zeggen dat ik al meer dan vijf jaar niet meer op een Masters feest ben geweest...

Waarschuw beheerder
zolang het niet de RAI is of thialf

8)

maar qua capaciteit vraag ik me wel af waar ze het wel willen houden

als je jaarbeurs of rai grootte wilt aanhouden maar het niet op een lokatie wilt doen waar eerder een TD is gehouden... nou ik zou zo 123 niet iets kunnen noemen waar het zou komen dan!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Gewoon in de RAI,lekker dichtbij en je wordt zowat weggeblazen door de Bass b)
Waarschuw beheerder
Ik ben voor Sportpaleis of de Jaarbeurs.
RAI is een sfeerloos magazijn imo, maar ik ben er toch wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ze zouden naar een locatie gaan waar Thunderdome nog nooit eerder is gehouden.

Ik hoop ook dat ze wat meer early bij deze editie brengen, de sound waar het allemaal mee is begonnen aangezien het dit jaar het 15e jaar is van dit concept! Een verrassings line-up zou ook eens niet verkeerd zijn!

2003 was mijn eerste en voorlopig enige Thunderdome waar ik ben geweest. Het concept is gewoon teveel veranderd en dat is echt zonde en de laatste cds van TD zijn ook niet zo super! :no:
Waarschuw beheerder
Hmmm 3 mogelijke lokaties:
Gelredome Arnhem
Amsterdam Arena
Westfallen hallen Dortmund
O:)

Waarschuw beheerder
ik ben benieuwt waar het word gehouden o:) :P
Waarschuw beheerder
Doe maar Sportpaleis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HalveZool op dinsdag 24 april 2007 om 13:39:
Doe maar Sportpaleis

Zany had tijdens sensation black daar niet voor niks het geluid uitgezet en gescholden:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberPinda4Life op maandag 23 april 2007 om 11:08:
Amsterdam Arena

Dan ben ik duidelijk niet aanwezig

Sowieso beter geen Thunderdome daarzo :no: gewoon op een neutrale plek...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 25 april 2007 om 19:58:
Amsterdam Arena

Dat is echt veelste groot voor een Thunderdome en die locatie is ook al peperduur dus dan gaan we naar de prijsklasse van Sensation!
Waarschuw beheerder
donateur
De laatste nieuwtjes rondom de aankomende Thunderdome cd:

THUNDERDOME 2007-1

2007 wordt een bijzonder jaar voor Thunderdome want dit jaar bestaat, de moeder aller hardcore feesten, 15 jaar! Dus in 2007 staat er heel wat in de planning om en rond Thunderdome, maar daarover in een later stadium meer!
Eerst willen we het hebben over de nieuwe Thunderdome CD. Wat kun je verwachten? Natuurlijk wordt het weer een dubbelCD met, zoals gebruikelijk, alleen de allernieuwste hardcore tracks op 2 zwarte schijfjes en supervet artwork.
Nederland is nog steeds “besmet” met het hardcore-virus en aangezien Thunderdome zich in de gunstige positie bevindt van leider, initiatiefnemer en vooral bekend staat als hardste......., plakken we er gewoon nog 15 jaar aanvast!

vanaf 25 mei in de winkel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hellfire op woensdag 25 april 2007 om 23:26:
Dat is echt veelste groot voor een Thunderdome en die locatie is ook al peperduur dus dan gaan we naar de prijsklasse van Sensation!

Het is ook maar 1x 15 jaar thunderdome:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GabberPinda4Life op maandag 23 april 2007 om 11:08:
Amsterdam Arena

Amsterdam Arena kan nooit voor een hoge kwaliteit aan geluid zorgen dus dat zal denk ik nooit gebeuren!

Ik houd het op de RAI :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Brabanthallen zou een mogelijkheid kunnen zijn.

Groenoordhallen te Leiden kan ook nog. Maar of ze het daar toelaten is nog maar de vraag. Denk maar aan 3 jaar geleden toen Hardcore To The Bone werd afgelast daar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op donderdag 26 april 2007 om 21:51:
Amsterdam Arena kan nooit voor een hoge kwaliteit aan geluid zorgen dus dat zal denk ik nooit gebeuren!

Dan lees nog maar eens trug voor het aantal db tijdens sensation black uhh weet niet of ik dat ook in dit topic had gezet en anders die van sensation black;)

Thunderdome 2006 111 db Sensation Black 2006 117 db;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hellfire op donderdag 26 april 2007 om 20:56:
THUNDERDOME 2007-1

2007 wordt een bijzonder jaar voor Thunderdome want dit jaar bestaat, de moeder aller hardcore feesten, 15 jaar! Dus in 2007 staat er heel wat in de planning om en rond Thunderdome, maar daarover in een later stadium meer!
Eerst willen we het hebben over de nieuwe Thunderdome CD. Wat kun je verwachten? Natuurlijk wordt het weer een dubbelCD met, zoals gebruikelijk, alleen de allernieuwste hardcore tracks op 2 zwarte schijfjes en supervet artwork.
Nederland is nog steeds “besmet” met het hardcore-virus en aangezien Thunderdome zich in de gunstige positie bevindt van leider, initiatiefnemer en vooral bekend staat als hardste......., plakken we er gewoon nog 15 jaar aanvast!

vanaf 25 mei in de winkel

Waar heb je dit nieuwsbericht vandaan gehaald als ik vragen mag?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GabberPinda4Life op donderdag 26 april 2007 om 23:54:
Thunderdome 2006 111 db Sensation Black 2006 117 db

Alleen de samenstelling van de locatie is heeeeeeeeel erg verschillend! In de Arena galmt het helemaal (N) Terwijl de Jaarbeurs gewoon een soort rechthoekige doos is :P
Waarschuw beheerder
Geluid was vorig jaar echt niks mis mee in de arena:P Arena is ook 3x zo hoog dus het geluid verspreid zich veel meer.
Waarschuw beheerder
Het Moet In De Amsterdam Arena Zijn :respect:

Dan gaat het censuur dik worden :D:D:D:D:D Cant Wait Till THUNDERDOME:)

altijd een vet feestje een gezellige sfeer en geen kutvolk wat er op afkomt en waar voor je geld niet zoals dat domme MOH ga je naar een feest is het helemaal egt compleet kut en betaal je ook scheel

thunderdome still the best
DUS AMSTERDAM ARENA!!

maarja zo ie zo aanwezig :D

Graag op taalgebruik letten
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 21:01:
Ik hoop op een G.I.T. edition.

:lol:

Uitspraak van Tante Annie op vrijdag 27 april 2007 om 07:00:
DUS AMSTERDAM ARENA!!

:X
Waarschuw beheerder
altijd een vet feestje een gezellige sfeer en geen kutvolk wat er op afkomt en waar voor je geld niet zoals dat domme MOH ga je naar een feest is het helemaal egt compleet kut en betaal je ook scheel

DUS AMSTERDAM ARENA!!

Ik zeg niks :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Hou het indd maar in de ArenA :D
Lekker Mokum's sfeertje op TD (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Het Moet In De Amsterdam Arena Zijn

Ben je ooit weleens in de Arena geweest dan voor een feest? :/ Ik ben er nu 4x geweest en ik vind het echt een (N) locatie. Denk ook niet dat ze dat snel doen ivm voetbal, gaat ze een hoop bezoekers kosten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 april 2007 om 12:37:
Lekker Mokum's sfeertje op TD

:nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 april 2007 om 12:37:
Hou het indd maar in de ArenA
Lekker Mokum's sfeertje op TD

:S leuk man
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 25 april 2007 om 19:58:
gewoon op een neutrale plek

Waarschuw beheerder
donateur
Het zal idd wel op een neutrale plek zijn. Anders komen een hoop mensen niet omdat ze voetbal en feesten niet apart kunnen zien of anders wordt het dik rellen. :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op vrijdag 27 april 2007 om 13:28:
. Anders komen een hoop mensen niet omdat ze voetbal en feesten niet apart kunnen zien of anders wordt het dik rellen.

precies krijg je ineens ander publiek (N)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd. Dan krijg je ineens voetballiefhebbers die komen rellen. Dan sla ik over hoor. Heb geen zin om de hele nacht naar vechtpartijen te moeten kijken.
Waarschuw beheerder
donateur
In de plek waar de beste thunderdome's zijn geweest

Sportpaleis :respect:

idd, alle ringen open

iig niet Thialf, bagger geluid/lokatie

FEC expo is ook gruwelijk, maar liever antwerpen
Waarschuw beheerder
donateur
jaha

ben in veeeel lokaties geweest

kan geen beter lokatie bedenken voor TD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op vrijdag 27 april 2007 om 13:32:
Ja idd. Dan krijg je ineens voetballiefhebbers die komen rellen. Dan sla ik over hoor. Heb geen zin om de hele nacht naar vechtpartijen te moeten kijken.

Ga niet feesten in t stadion van de vijand :no:
Uitspraak van xantrex op vrijdag 27 april 2007 om 13:44:
Sportpaleis

idd, alle ringen open

Eens dat zei ik hier ook al ergens B)

Uitspraak van xantrex op vrijdag 27 april 2007 om 13:44:
iig niet Thialf, bagger geluid/lokatie

FEC expo is ook gruwelijk,

Is t al geweest, valt dus af, net als t Sportpaleis, helaas..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op vrijdag 27 april 2007 om 13:48:
jaha

ben in veeeel lokaties geweest

kan geen beter lokatie bedenken voor TD

Nou ja, die locatie zal voor mij altijd speciaal blijven. Was mijn eerste feestje. :lief:

Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 27 april 2007 om 13:50:
Ga niet feesten in t stadion van de vijand

:nee: maar ik denk dat er ook wel wat mensen zijn die juist gaan om lekker te gaan rellen. Ten tweede kan het volgens mij ook niet want de Arena heeft maar 2 nachtvergunningen per jaar en dat is voor de beide Sensations. Dus daar hoeven we denk ik niet bang voor te zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 27 april 2007 om 13:50:
Is t al geweest, valt dus af, net als t Sportpaleis

huh??

Uitspraak van B-Flock :bounce: op vrijdag 27 april 2007 om 13:52:
Nou ja, die locatie zal voor mij altijd speciaal blijven. Was mijn eerste feestje.

:yes:
mijn 2e feest daar
Waarschuw beheerder
donateur
dus??

dan mag je 10 jaar later toch wel weer daar een feestje geven

beste lokatie ooit, voor een thunderdome
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gelezen dat ze het dit jaar op een locatie gaan houden waar het nog nooit eerder is gehouden. Dus dan kan het Sportpaleis (jammer genoeg) niet. :(
Waarschuw beheerder
donateur
:|

uhh

jaarbeurs?
Waarschuw beheerder
Tis idd in een lokatie waar nog nooit een Thunderdome is gehouden, alle lokaties die hier net genoemd werden vallen dus al af ;)
Waarschuw beheerder
zal toch niet het gelredome zijn he :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
MECC in Maastricht is volgens mij nog nooit een Thunderdome geweest, welke locaties houden we dan nog over!

Ahoy wordt het zeker niet, dit omdat de concurrent van ID&T UDC daar de rechten heeft.

Silverdome zou een mogelijkheid kunnen zijn, maar dat zal niet zo zijn omdat dat te klein is voor Thunderdome!

De nieuwe locatie van Hardbass zou ook nog kunnen ergens in Zeeland, alleen weet ik daar de naam niet van.

Gelredome zou een goede mogelijkheid zijn, alleen dat is veelste groot vind ik!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hellfire op vrijdag 27 april 2007 om 17:21:
Ahoy

Denk dat je dan weer met het voetbal gezeik zit. :X

Silverdome

Vette locatie maar denk ik te klein.

Gelredome

Zolang we maar niet net zo hutjemutje moeten staan als met Qlimax. Een vlieg zou daar claustrofobies van worden. (N)

Maar wie zegt dat het in Nederland gehouden wordt. MOH is ook verhuisd naar Duitsland. :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ahoy had/zou super zijn!!!! :yes:
Waarschuw beheerder
tja afwachten dan ik weet wel dat ik erbij wil zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op vrijdag 27 april 2007 om 13:52:
Ten tweede kan het volgens mij ook niet want de Arena heeft maar 2 nachtvergunningen per jaar en dat is voor de beide Sensations. Dus daar hoeven we denk ik niet bang voor te zijn.

:Vaag: En toppers in concert, justin timberlake, george michael en genesis dan:vaag: Dat wordt niet overdag gehouden hoor. K1 it's showtime ook niet hoor;)

Uitspraak van B-Flock :bounce: op vrijdag 27 april 2007 om 12:47:
Denk ook niet dat ze dat snel doen ivm voetbal, gaat ze een hoop bezoekers kosten.

Ik kom die avond niet om te voetballen hoor:x Ga ik me echt niet mee bezig houden:S Kom om te feesten niet om een stadion af te kraken omdat het de thuisbasis van een bepaalde voetbal club is:S

Wat heeft dat met een hardcore feest te maken:frusty: Want als het in het gelredome wordt gehouden wat dan:vaag: