Volle bak in t uitvak
Volle bak in t uitvak, een mooie zondagszonnetje, veel in de trein...alle ingredienten voor een mooi voetbalmiddagje
FC Groningen
tegen
Feyenoord
is
kut
haha..jammer dame
mijn kaart is wel binnen
Dan moet je wel heel mooi bieden wil ik dit mislopen
Kaarten Feyenoord uitverkocht!
28 maart, 09:54 uur
FC Groningen speelt op zondag 8 april in Rotterdam de uitwedstrijd tegen Feyenoord. Alle beschikbare kaarten voor FC-supporters zijn inmiddels UITVERKOCHT! Dit geldt zowel voor kaarten voor de FanTour als losse kaarten voor het uitvak.
De bussen vertrekken op de wedstrijddag om 10.45 bij Ingang 2 van Euroborg. De kassa van het uitvak in het Feyenoord Stadion is op de wedstrijddag gesloten.
Bron: FC Groningen
De combi maakt meer kapot dan je lief is..blijkt maar weer eens. Over paar week combi Den Haag, max 2 busjes
KNVB
ook aanwezig?
Dat zie je alleen al aan de thuiswedstrijden
?
Ook in de fc treing?
Ook in de fc treing?
hehe...k bedoel of je vorig jaar ook in de trein zat waar alle fc fans mee gingen...en dit jaar?
en jij?
wel potverdikkeme
Laatste uitwedstrijd voor mij dit seizoen
dat is dr dan ook ng maar 1
En als we de play offs halen??
Maar Bollucks, jij hebt je kaart gemist
Volgens mij pasen er 1600 boeren in t uitvak. Ook weer zo lekker. Allemaal onduidelijk richting de fans. Slecht
geloof jij daar ng in dan?
kut club
Grunn
Uitspraak van Pat, Pils op vrijdag 30 maart 2007 om 19:08:
kut club
Grunn
k Ben er bijna nog heilie van overtuigd zelfs
Feyenoord een geweldige club
Kut club of KK beleidsbepalers
ook is een uitvak vol,gelijk een grote mond..
voor de rest niks mis met groningen
onze club telkens nieuwe regeltjes verzint om het weer te verpesten voor de eigen fans
uitvak volgens mij 1600 plaatsen bevat
Zo betere uitleg?
heb je nog niet je kentekenplaat/bewijs in moeten leveren??
kan zijn dat het onderste vak(achter het doel) leeg moet blijven, en alleen 1e & 2e ring krijgen.
Uitspraak van {Delli}050{Grunn}
Dat vak 8er doel is nog een soort bufferzone of sow?
wat zit je nou te zeiken man
zit je tog lekker op kk
,dacht dat precies naast het uitvak is..
nou dan snap ik al helemaal niet wat je moeilijk doet als je op gg zit
en eigenlijk is het niet zo gek dat Feyenoord g verkocht heeft aan eigen supporters,want normaal komen jullie nooit met zoveel als jullie nu van plan zijn
nee weinig
dus als je maandag vrij bent ga je wel,maar anders niet??
maaruuh wat is nu eigenlijk je probleem dan?
gaat het nou nog los?
we hebben de 3 punten nodig
Inderdaad, wat zou jou je medesupporters en het gezeik rond uitwedstrijden kennen schelen.
en een paar pretsigaretjes doen he
maar dat poedersuiker zal rijkelijk vloeien in onze trein
komt er van mijn kant uit ergens nog 1 vrij..
houd me op de hoogte, ik kijk ondertussen ng ff verder.. denk dat de meenste toch wel mee gaan... maar je kan tot 4 april toch maar je kaart omwisselen?
Ja geloof t ook, maar een maat van me weet za. pas of hij wel of niet gaat
i/v/m/ voetbal
Heb je niet nog een kerel thuis zitten die gezogen wil worden? Das in jou geval blijkbaar nuttiger dan hier een antwoord te geven...
Veel plezier
en gevulde koeken?
Opmerking was sarcastisch bedoeld
die van mij ook
Rare jongens die groningers.
010 voor de volle winst
De Kuip kolken en trillen op zijn grondvesten. Schreeuw Feyenoord naar de overwinning, te beginnen met aanstaande zondag 8 april tegen FC Groningen.
onvergetelijke sfeer, laat De Kuip kolken en trillen op zijn grondvesten. Schreeuw Feyenoord naar de overwinning, te beginnen met aanstaande zondag 8 april tegen FC Groningen.
Laat heel Nederland zien dat wij achter Feyenoord staan. Laat iedereen horen
Daar kunnen jullie nog wat van leren!
net echt, die suporters, lekker spontaan ook
ik zeg: we winnen
Ik zeg: Staat er niet nog een afwas?
hmm dat zijn toch meer joden streken??
Er is maar 1 club in Nederland met een echt trouw legioen en dat is Feyenoord...
Waren jullie dat niet..dat ze niet het vak op kwamen omdat de resultaten niet al te positief waren ...???
Er is maar 1 club in Nederland met een echt trouw legioen en dat is Feyenoord...
En wij maken er een fijne treinreis van
Op de terugreis wat minder gezellig hoop ik
Met de trein NM?
Lekker vroeg op zondag
de eerste gaat om kwart over 8 in de brand op het cs
en even om hierop terug te komen,snap best dat het vervelend is voor die jongens uit groningen,maar uiteindelijk,kunnen ze nog gewoon los naar de kuip komen
Smerige verraaier ga lekker naar t Afca topic ofzo
Groningen de koningen !!!!!!!!!!!!!!!!!
Wel knap, 2 wedstrijden tegen grunn 7 tege en zelf 0 gescoord
Grunn klappen gehad in het centrum....
alle ingredienten voor een mooi voetbalmiddagje
Dagjesmensen stonden er....
Was weinig aan de hand verder.....
Grunn klappen gehad in het centrum....
alleen fucking lange treinreis, pff
alleen fucking lange treinreis, pff
Precies ja, grote smoel houwe!
gasten van jullie die ons aanvielen in centrum stonden er bij hoor toen we onder begeleiding op tram werden gezet
Uitspraak van Stadjer op maandag 9 april 2007 om 12:22:
jullie konden daar makkelijk aanvallen dus dan had jet het ook kunnen doen.
met 10 man?
wij wilden wel in t hoekie bij de trap hoor....jullie alleen niet, lekker veilig achter de ME
achteruit voor tien man bij t maasgebouw....
wij wilden wel in t hoekie bij de trap hoor....jullie alleen niet, lekker veilig achter de ME
wou net zeggen! zeker jammer dat we daar met weinig stonden,maar WIJ STONDEN ER ,en wilden wel!..wat hield jullie tegen ?die 15 man ME pff.. jullie lieten de ME zn werk doen en probeerden zelf helemaal NIKS dus kom nou niet aanzette met je stoere praatjes pff..!
ik had julie allemaal een hand of klap kunne geven, als ik kenbaar om het stadion loop , dus kans gemist jonge.
kenbaar om het stadion loop
dan was jij er dus niet bij naast t maasgebouw....
en daar had Ik t n juist over...
en tis jullie stad en jullie konden daar makkelijk aanvallen dus dan had jet het ook kunnen doen. ik stond er al op te wachten
feyenoord heeft voetbal les van fcgroningen gehad ik zat ik vak kk was echt super gezelig alleen minder was dat we een uur en 15 minuten waren vast gehouden in het vak maar we hebben 3 punten
nou en als of jou dat wat intreseert
feyenoord heeft voetbal les van fcgroningen gehad ik zat ik vak kk was echt super gezelig alleen minder was dat we een uur en 15 minuten waren vast gehouden in het vak maar we hebben 3 punten
Misschien beter om je eerst druk te maken over de prestaties op t veld van jullie club.
en tis jullie stad en jullie konden daar makkelijk aanvallen dus dan had jet het ook kunnen doen. ik stond er al op te wachten eerlijk gezegd maar jullie stonden ook gewoon rustig te kijken
Toen wij in Rotterdam centraal uitstapte sprak ik vriend die al in rotterdam was, Heel Feyenoord ging weg van centraal omdat " de trein van Groningen aangekomen was" .. Dus Feyenoord ssst
Daar maak ik me al een tijdje niet meer druk om hoor....
Maar mooi dat jullie een leuke dag hebben gehad in Rotterdam...
RESPECT dat jullie kwamen
Volgend jaar weer verplichte combi ben k bang, alhoewel dit voor ons ook op een combi leek (met name de terugreis). Maar goed. Leuk dagje Rotjeknor. Volgend jaar weer 1000 van jullie bij ons .
Als voor ons volgend seizoen een comi wordt...max 300. de bittere waarheid
ook meer dan zat groningers geweest die gewoon rustig in het centrum eenhebben gedronken zonder problemen.
Uitspraak van maglite op maandag 9 april 2007 om 11:49:
achteruit voor tien man bij t maasgebouw....
?
Uitspraak van maglite op maandag 9 april 2007 om 12:25:
Uitspraak van niellus-w1 op maandag 9 april 2007 om 13:27:
wou net zeggen! zeker jammer dat we daar met weinig stonden,maar WIJ STONDEN ER ,en wilden wel!..wat hield jullie tegen ?die 15 man ME pff.. jullie lieten de ME zn werk doen en probeerden zelf helemaal NIKS dus kom nou niet aanzette met je stoere praatjes pff..!
Ongeldige bron voor film: 1JoDxYgUGYI
Fluit ze uit, scheld ze uit en intimideer ze wanneer je kunt. Geef ze het gevoel dat ze in een oorlogsgebied terecht zijn gekomen. Laat ook de scheidsrechter niet onbenut, ook deze is te sturen. Zing voor je club, zorg voor een onvergetelijke sfeer, laat De Kuip kolken en trillen op zijn grondvesten. Schreeuw Feyenoord naar de overwinning, te beginnen met aanstaande zondag 8 april tegen FC Groningen.
Laat heel Nederland zien dat wij achter Feyenoord staan. Laat iedereen horen dat wij trots zijn om Feyenoord(er) te zijn. Want ook al is dit seizoen een marteling voor ons allen: Feyenoorder ben je altijd, in goede en slechte tijden....Door dik en dun!!!!
ik hoop op overwinning
Tramtation island
groningen is wel goed dit seizoen ik denk 0-4