ik had julie allemaal een hand of klap kunne geven, als ik kenbaar om het stadion loop , dus kans gemist jonge.
kenbaar om het stadion loop
dan was jij er dus niet bij naast t maasgebouw....
en daar had Ik t n juist over...
en tis jullie stad en jullie konden daar makkelijk aanvallen dus dan had jet het ook kunnen doen. ik stond er al op te wachten
feyenoord heeft voetbal les van fcgroningen gehad ik zat ik vak kk was echt super gezelig alleen minder was dat we een uur en 15 minuten waren vast gehouden in het vak maar we hebben 3 punten
nou en als of jou dat wat intreseert
feyenoord heeft voetbal les van fcgroningen gehad ik zat ik vak kk was echt super gezelig alleen minder was dat we een uur en 15 minuten waren vast gehouden in het vak maar we hebben 3 punten
Misschien beter om je eerst druk te maken over de prestaties op t veld van jullie club.
en tis jullie stad en jullie konden daar makkelijk aanvallen dus dan had jet het ook kunnen doen. ik stond er al op te wachten eerlijk gezegd maar jullie stonden ook gewoon rustig te kijken
Toen wij in Rotterdam centraal uitstapte sprak ik vriend die al in rotterdam was, Heel Feyenoord ging weg van centraal omdat " de trein van Groningen aangekomen was" .. Dus Feyenoord ssst
Daar maak ik me al een tijdje niet meer druk om hoor....
Maar mooi dat jullie een leuke dag hebben gehad in Rotterdam...
RESPECT dat jullie kwamen
Volgend jaar weer verplichte combi ben k bang, alhoewel dit voor ons ook op een combi leek (met name de terugreis). Maar goed. Leuk dagje Rotjeknor. Volgend jaar weer 1000 van jullie bij ons .
Als voor ons volgend seizoen een comi wordt...max 300. de bittere waarheid
ook meer dan zat groningers geweest die gewoon rustig in het centrum eenhebben gedronken zonder problemen.
Uitspraak van maglite op maandag 9 april 2007 om 11:49:
achteruit voor tien man bij t maasgebouw....
?
Uitspraak van maglite op maandag 9 april 2007 om 12:25:
wij wilden wel in t hoekie bij de trap hoor....jullie alleen niet, lekker veilig achter de ME
Uitspraak van niellus-w1 op maandag 9 april 2007 om 13:27:
wou net zeggen! zeker jammer dat we daar met weinig stonden,maar WIJ STONDEN ER ,en wilden wel!..wat hield jullie tegen ?die 15 man ME pff.. jullie lieten de ME zn werk doen en probeerden zelf helemaal NIKS dus kom nou niet aanzette met je stoere praatjes pff..!