Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 12:59:Grapjas..! Dit moet ik zeker in spiegelbeeld zien
eerder dit seizoen feyenoord was ook een lachertje
hihi
Uitspraak van [WBS] Joker.one op dinsdag 3 april 2007 om 17:03:010 voor de volle winst
en toen werd je wakker...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 19:29:eerder dit seizoen feyenoord was ook een lachertje
Laten ze daar maar een antwoord op geven
Frank de Boer zei ooit dat in een normaal stadion altijd wel een paar gekken zitten, maar dat De Kuip ermee vol zit. En juist daar zit onze kracht, het gek maken van de tegenstanders.
Fluit ze uit, scheld ze uit en intimideer ze wanneer je kunt. Geef ze het gevoel dat ze in een oorlogsgebied terecht zijn gekomen. Laat ook de scheidsrechter niet onbenut, ook deze is te sturen. Zing voor je club, zorg voor een onvergetelijke sfeer, laat De Kuip kolken en trillen op zijn grondvesten. Schreeuw Feyenoord naar de overwinning, te beginnen met aanstaande zondag 8 april tegen FC Groningen.
Laat heel Nederland zien dat wij achter Feyenoord staan. Laat iedereen horen dat wij trots zijn om Feyenoord(er) te zijn. Want ook al is dit seizoen een marteling voor ons allen: Feyenoorder ben je altijd, in goede en slechte tijden....Door dik en dun!!!!
Feyenoord!! 
Fluit ze uit, scheld ze uit en intimideer ze wanneer je kunt. Geef ze het gevoel dat ze in een oorlogsgebied terecht zijn gekomen. Laat ook de scheidsrechter niet onbenut, ook deze is te sturen. Zing voor je club, zorg voor een onvergetelijke sfeer, laat De Kuip kolken en trillen op zijn grondvesten. Schreeuw Feyenoord naar de overwinning, te beginnen met aanstaande zondag 8 april tegen FC Groningen.
Laat heel Nederland zien dat wij achter Feyenoord staan. Laat iedereen horen dat wij trots zijn om Feyenoord(er) te zijn. Want ook al is dit seizoen een marteling voor ons allen: Feyenoorder ben je altijd, in goede en slechte tijden....Door dik en dun!!!!
De Kuip kolken en trillen op zijn grondvesten. Schreeuw Feyenoord naar de overwinning, te beginnen met aanstaande zondag 8 april tegen FC Groningen.
laatste paar keer dat ik er was (1-2 Drent, 1-2 Nevland) was de Kuip errug stil de hele wedstrijd
maar ben al tijdje niet meer geweest
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 12:58:Ik zeg maar 1 ding :
http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=110
eng toeng mek
?
onvergetelijke sfeer, laat De Kuip kolken en trillen op zijn grondvesten. Schreeuw Feyenoord naar de overwinning, te beginnen met aanstaande zondag 8 april tegen FC Groningen.
Laat heel Nederland zien dat wij achter Feyenoord staan. Laat iedereen horen
net echt, die suporters, lekker spontaan ook
Uitspraak van [WBS] Joker.one op woensdag 4 april 2007 om 19:18:Daar kunnen jullie nog wat van leren!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 17:13:net echt, die suporters, lekker spontaan ook
Oproep op internet voor sfeer???...hmm dat zijn toch meer joden streken??
ik zeg: we winnen
Ik zeg: Ik denk het niet..in jou geval
laatste aanpassing
Uitspraak van Delli[050] op woensdag 4 april 2007 om 19:45:Ik zeg: Staat er niet nog een afwas?
jawel, in de vaatwassert
Uitspraak van Delli[050] op woensdag 4 april 2007 om 19:45:hmm dat zijn toch meer joden streken??
bla bla bla
Oproep op internet voor sfeer???...hmm dat zijn toch meer joden streken??
Vergelijk je eigen betonnen blokkendoos daarmee...
Er is maar 1 club in Nederland met een echt trouw legioen en dat is Feyenoord...
Waren jullie dat niet..dat ze niet het vak op kwamen omdat de resultaten niet al te positief waren ...???
Dat zijn pas joden streken ..!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 19:49:Waren jullie dat niet..dat ze niet het vak op kwamen omdat de resultaten niet al te positief waren ...???
Dat zijn pas joden streken ..!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 12:56:Als je dat al grappig vind, heb je wel hele vreemde humor
als je denkt dat dat een grap is, ben je niet echt op de hoogte van wat je club allemaal uitvoerd.
steek je tijd maar in dingen waar je verstand van hebt, afwassen ofzo
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 19:49:Er is maar 1 club in Nederland met een echt trouw legioen en dat is Feyenoord...
Get a life...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 19:49:Waren jullie dat niet..dat ze niet het vak op kwamen omdat de resultaten niet al te positief waren ...???
Nee..jullie zijn de beste aanhang van NL
Uitspraak van Delli[050] op woensdag 4 april 2007 om 22:24:Er is maar 1 club in Nederland met een echt trouw legioen en dat is Feyenoord...
jah , 1 club met trouwe aanhang, de rest zijn nepsupporters, simpel zieltje zet je nou niet zo voor schut
Zowel de Rotterdammers als wij weten dat we beide clubs zijn met trouwe aanhang. Kwa beleving is er niet zoveel verschil, kwa aantal wel maar das niet onlogisch. Allemaal anti neus dus wat is t probleem. Supersfeer zondag. Ik hoop zowel in ons vak als in de rotjeknor vakken.
En wij maken er een fijne treinreis van met veel .... en ...
En wij maken er een fijne treinreis van met veel .... en ...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 22:42:alleen spijtig dat de grunn supporters verspreid zitten
Spijtig...dan druk je je nog zacht uit
Met de trein NM?
Lekker vroeg op zondag
Uitspraak van Delli[050] op woensdag 4 april 2007 om 22:39:En wij maken er een fijne treinreis van
Op de terugreis wat minder gezellig hoop ik
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 4 april 2007 om 23:00:Op de terugreis wat minder gezellig hoop ik
Ook terug gezellig...wat er ook gebeurd
Uitspraak van Delli[050] op woensdag 4 april 2007 om 22:47:Met de trein NM?
Lekker vroeg op zondag
kom maar zou ik zeggen er staat jullie iets te wachten en kom dan voorral even langs DHZ
als je denkt dat dat een grap is, ben je niet echt op de hoogte van wat je club allemaal uitvoerd.
Verzin je eigen grap, zieltje...en eerst lezen waar ik op doel schele...! Ga je aub niet met dingen bemoeien waarvan je de helft niet goed leest..!
jah , 1 club met trouwe aanhang, de rest zijn nepsupporters, simpel zieltje zet je nou niet zo voor schut
Ga ergens anders janken
We wachten af, maar wat is DHZ?
Voor de 1e keer uit na Feyenoord???..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 april 2007 om 10:55:kom maar zou ik zeggen er staat jullie iets te wachten en kom dan voorral even langs DHZ
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 april 2007 om 12:58:Voor de 1e keer uit na Feyenoord???..
Bla, bla, bla.
Weeeeeeeeeeeeeeeekend.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 april 2007 om 12:58:Voor de 1e keer uit na Feyenoord???..
Niet bepaald..maar goed als jij dat wil denken goed hoor

![Delli[050]](/images/user/167578_904813.jpg)

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)