Uitspraak van Delli[050] op donderdag 29 maart 2007 om 19:06:Dat zie je alleen al aan de thuiswedstrijden
Uitspraak van Delli[050] op donderdag 29 maart 2007 om 19:06:?
dat ik vorig jaar daar ook was mek, hoop op mooi weer
Uitspraak van Delli[050] op vrijdag 30 maart 2007 om 09:27:Ook in de fc treing?
jah in een trein iig weet niet veel daar vang
Uitspraak van Delli[050] op vrijdag 30 maart 2007 om 09:27:Ook in de fc treing?
of bedoel je of ik ook met de trein ga wheh
Uitspraak van Delli[050] op vrijdag 30 maart 2007 om 15:54:hehe...k bedoel of je vorig jaar ook in de trein zat waar alle fc fans mee gingen...en dit jaar?
oja, hehe jah zat in de trein..dit jaar ook weer ff kijken welke trein ik pak denk de eerste van 8u ofzo, en jij?
en jij?
Trein van 2 over 9 vanaf Grunn...ik heb gehoord dat dat gewoon een intercity is voor 500 mensen. Aangezien er ongeveer 500 fc fans met de trein gaan en vast ook nog wel andere luitjes wordt t een drukke bedoening hehe...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 18:12:wel potverdikkeme
Ik had nog een iets ander scheldwoord in gedachten...weer een rare verandering. Laatste uitwedstrijd voor mij dit seizoen. Doe niet meer mee aan die achterlijke bedoeningen
laatste aanpassing
wat un teringzooi zeg..
dat is dr dan ook ng maar 1
Uitspraak van Delli[050] op vrijdag 30 maart 2007 om 18:54:Laatste uitwedstrijd voor mij dit seizoen
dat is dr dan ook ng maar 1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 18:55:dat is dr dan ook ng maar 1
En als we de play offs halen?? k Moet toegeven als we tegen Huhuveen spelen dat k waarschijnlijk wel weer heen ga. Niet echt standvastig dus
Maar Bollucks, jij hebt je kaart gemist...k Las net dat er 1300 kaarten zijn verkocht. Volgens mij pasen er 1600 boeren in t uitvak. Ook weer zo lekker. Allemaal onduidelijk richting de fans. Slecht
Uitspraak van Delli[050] op vrijdag 30 maart 2007 om 19:00:En als we de play offs halen??
geloof jij daar ng in dan?
Uitspraak van Delli[050] op vrijdag 30 maart 2007 om 19:00:Maar Bollucks, jij hebt je kaart gemist
na dit nieuws kan ik vast wel iemand zn kaartje overnemen
Uitspraak van Delli[050] op vrijdag 30 maart 2007 om 19:00:Volgens mij pasen er 1600 boeren in t uitvak. Ook weer zo lekker. Allemaal onduidelijk richting de fans. Slecht
slechte zaak idd...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 19:04:geloof jij daar ng in dan?
kut club
Kut club of KK beleidsbepalers
Uitspraak van knetterwaus 010 op vrijdag 30 maart 2007 om 19:12:Grunn
Uitspraak van Pat, Pils op vrijdag 30 maart 2007 om 19:08:
kut club
Het scheelt dat Feyenoord een geweldige club is
Uitspraak van Delli[050] op vrijdag 30 maart 2007 om 18:54:Grunn
Uitspraak van Delli[050] op vrijdag 30 maart 2007 om 19:18:
Uitspraak van Delli[050] op vrijdag 30 maart 2007 om 19:14:k Ben er bijna nog heilie van overtuigd zelfs
oke..
Uitspraak van knetterwaus 010 op vrijdag 30 maart 2007 om 19:15:Feyenoord een geweldige club
Uitspraak van Delli[050] op vrijdag 30 maart 2007 om 19:14:Kut club of KK beleidsbepalers
ook is een uitvak vol,gelijk een grote mond..
voor de rest niks mis met groningen..ook lekker antiNeus en duitsland-enschede..
3-1
@ Benz
Ik heb geen grote mond over het feit dat we een uitvak vol krijgen. Wel over het feit dat onze club telkens nieuwe regeltjes verzint om het weer te verpesten voor de eigen fans.
En nu zeggen dat er 1300 verkocht zijn(= zogenaamd uitverkocht) terwijl jullie uitvak volgens mij 1600 plaatsen bevat en veel mensen nog graag heen hadden gewild. Zo betere uitleg?

ook is een uitvak vol,gelijk een grote mond..
Ik heb geen grote mond over het feit dat we een uitvak vol krijgen. Wel over het feit dat onze club telkens nieuwe regeltjes verzint om het weer te verpesten voor de eigen fans.
En nu zeggen dat er 1300 verkocht zijn(= zogenaamd uitverkocht) terwijl jullie uitvak volgens mij 1600 plaatsen bevat en veel mensen nog graag heen hadden gewild. Zo betere uitleg?
voor de rest niks mis met groningen
Uitspraak van Delli[050] op vrijdag 30 maart 2007 om 19:29:onze club telkens nieuwe regeltjes verzint om het weer te verpesten voor de eigen fans
ja die kennen wij ook.. heb je nog niet je kentekenplaat/bewijs in moeten leveren??
Uitspraak van Delli[050] op vrijdag 30 maart 2007 om 19:29:uitvak volgens mij 1600 plaatsen bevat
kan zijn dat het onderste vak(achter het doel) leeg moet blijven, en alleen 1e & 2e ring krijgen.
Uitspraak van Delli[050] op vrijdag 30 maart 2007 om 19:29:Zo betere uitleg?
heb je nog niet je kentekenplaat/bewijs in moeten leveren??
haha nee, deze week wel kopie paspoort
kan zijn dat het onderste vak(achter het doel) leeg moet blijven, en alleen 1e & 2e ring krijgen.
Dat vak 8er doel is nog een soort bufferzone of sow?
Uitspraak van Delli[050] op zaterdag 31 maart 2007 om 10:40:Uitspraak van {Delli}050{Grunn}
Dat vak 8er doel is nog een soort bufferzone of sow?
Ik denk het wel, = vak Y en die zal wel leeg zijn.
t Is weer een lekker gedoe een week voor de wedstrijd. Eerst alle fijne berichten over het hoge aantal dat meegaat naar Rotjeknor. Nu is er alleen maar gezeik en afschuw (en terecht) over de gang van zaken omtrend de uitfans. De mensjes die met de bussen (+/- 250) komen moeten opeens plaatsnemen in vak KK, dit zou het vak zijn waar ook de businesslieden zitten. De mensen op evv (+/- 1050) zitten in het bovenste uitvak GG. Dit omdat vanwege lekker overleg tussen beide clubs de inschatting voor het aantal fans vanuit Groningen nogal te laag is geweest, waardoor Feyenoord de plaatsen in vak G maar aan de eigen fans heeft verkocht.
Pleur dit gezeik bij het feit dat alle 1050 evv fans hun kaarten weer mogen omwisselen EN ff een kopie van hun legit. mogen inleveren en je hebt weer een mooi voorbeeld van ontmoediging voor een uitwedstrijdbezoek
Als dit de bedoeling is geweest is de missie 100 % geslaagd. Rottrdam succes met alle mensen die weigeren om aan deze onzin mee te werken
Mijn zin voor volgende week zondag is eraf.
Pleur dit gezeik bij het feit dat alle 1050 evv fans hun kaarten weer mogen omwisselen EN ff een kopie van hun legit. mogen inleveren en je hebt weer een mooi voorbeeld van ontmoediging voor een uitwedstrijdbezoek
Mijn zin voor volgende week zondag is eraf.
laatste aanpassing
wat zit je nou te zeiken man
Je begrijpt het niet he...
zit je tog lekker op kk
Ik ga met de trein dus voor mij is t GG
,dacht dat precies naast het uitvak is..
verkeerd gedacht...
nou dan snap ik al helemaal niet wat je moeilijk doet als je op gg zit
Maak je wel eens een uitwedstrijd mee?
en eigenlijk is het niet zo gek dat Feyenoord g verkocht heeft aan eigen supporters,want normaal komen jullie nooit met zoveel als jullie nu van plan zijn
Normaal zijn t ook richting de 700. Dus waarom nu niet paar honderd erbij i.v.m. een vrije dag maandag. Je theorie klopt van geen zak. Maar goed jij zal t wel beter weten
Maak je wel eens een uitwedstrijd mee?
nee weinig
Normaal zijn t ook richting de 700. Dus waarom nu niet paar honderd erbij i.v.m. een vrije dag maandag. Je theorie klopt van geen zak. Maar goed jij zal t wel beter weten
dus als je maandag vrij bent ga je wel,maar anders niet??
maaruuh wat is nu eigenlijk je probleem dan?

![Delli[050]](/images/user/167578_904813.jpg)