Partyflock

Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zomaar op woensdag 4 juli 2007 om 16:12:
rijd altijd zonder gordel bij ons in het dorp,

Weet je dat de meeste ongelukken met jezelf gebeuren op de plekken die je juist denkt te kennen? Zoals in de buurt van je huis en woonomgeving.
Vanwege het feit je het denkt te kennen zul je minder alert rijden omdat je 'weet' wat er gebeurt. Je reactie op hetgeen wat er dan 'onverwacht' gebeurt is dan beduidend langzamer. Gevolgen vaak drastischer dan je in eerste instantie zou verwachten.
Je zou er juist verstandiger aan doen hem dan juist aan te doen ;) Slechts een advies :yes:
En als je denkt aan kinderen, dieren (maar ook volwassenen uiteraard) (ik weet niet hoe kinderrijk jullie omgeving is), blijf dan juist erg alert. Niemand wil het op zijn geweten hebben dat hij/zij een onschuldig en onwetend klein wezen ineens in elkaar gedrukt krijgt door zijn/haar homp staal op wielen, lijkt me.
Aandachtsverslapping treedt bij 'vertrouwen' erg snel toe!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Klopt dat was paar jaar geleden keertje in het nieuws :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nyana op woensdag 4 juli 2007 om 19:02:
Klopt dat was paar jaar geleden keertje in het nieuws

Ohw, dat kan :P Dat weet ik dan niet...
Waarschuw beheerder
Je bent een rund als je met je gordel stunt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anjunian op woensdag 4 juli 2007 om 19:36:
Je bent een rund als je met je gordel stunt.

:lol: Amen :respect:
Waarschuw beheerder
Zo, net terug van een mini vakantie in Tsjechie (5 dagen). Praag is echt een super mooie stad! Wow! En het was daar ook TOP weer B)

Nu zaterdag nog een zonnetje! Ik ga vast een zonnedansje doen op nieuw setje van Aly&Fila, heerlijk! :cheer: :bounce: Trance zoals ik het zaterdag wil horen!

Heb echt vet veel zin!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op woensdag 4 juli 2007 om 18:36:
Je zou er juist verstandiger aan doen hem dan juist aan te doen Slechts een advies

Je doet me denken aan een mannetje die ik tegenkwam toen ik het carter onder mijn wagen vandaan had geknald. "ja meisje, moet je maar niet te hard rijden he?".
Zijn altijd van die leuke dingen om achteraf te horen..

Maar oke feit is feit,zonder autogordel is het wel link ja. Pas bij de ANWB wat hele gave noodstops mogen maken, maar dat wil je dus echt niet zonder gordel als je gebit je lief is.

Maarrrr.. terug on topic: ik heb een voorgevoel dat het best redelijk weer gaat worden zaterdag :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Ice** op woensdag 4 juli 2007 om 20:22:
ik heb een voorgevoel dat het best redelijk weer gaat worden zaterdag

dat voorgevoel deel ik :)
Waarschuw beheerder
donateur
Rijden zonder gordel

Maak je eens meer zorgen over je gezondheid
en minder over die bekeuring

dan heb je die laatste meteen voorkomen

Loesje

(maar dan zelf bedacht) ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het hele 'rijden zonder gordel' gepraat maakt dat m'n humeur naar dieptepunt keldert...:(
Zouden we het alsjeblieft over t Summer Event kunnen hebben hier....?:bloem:

Dáár word ik tenminste weer vrolijk van :)
Waarschuw beheerder
donateur
waarom zet je er dan Loesje onder? :P

Waarschuw beheerder
komende daagjes beetje voorbereiden met menno's solo set :D
Hopelijk word t net zo goed als vorig jaar, wat een magisch feest was dat. misschien wel de beste tot nu toe.
benieuwd naar bloomingdale, eerste keer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 20:49:

Bloomingdale is heel relaxed! Pal aan het strand. Met buiten prachtige witte loungebedden waar je lekker kan chillen ;-)
Heb het vorig jaar goed naar mijn zin gehad daar......lekker een wijntje, leuke mensen, lekkere muziek....

Tip: handdoek meenemen is wel handig voor als het 's avonds wat vochtiger wordt buiten, kan je die op het bed leggen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 20:49:

voor mij ook.. heb er wel goede verhalen over gehoord :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Venusss op woensdag 4 juli 2007 om 20:58:
Tip: handdoek meenemen is wel handig voor als het 's avonds wat vochtiger wordt buiten, kan je die op het bed leggen.

Haha, dan staat deze dame toch echt lekker te dansen hoor.
Liggen doe ik snachts thuis wel weer ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 4 juli 2007 om 21:04:
Liggen doe ik snachts thuis wel weer

hihi, ik wist dat er zo'n antwoord zou komen van deze of gene ;-)
héél begrijpelijk!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Venusss op woensdag 4 juli 2007 om 21:29:
hihi, ik wist dat er zo'n antwoord zou komen van deze of gene

:bloos:

;)
Waarschuw beheerder
Zijn altijd van die leuke dingen om achteraf te horen..

Ik zeg nu niets 'achteraf'. Er is niets fout gegaan. Geen schade zeg maar. Daarom ook boetes. Om echte fouten event. te voorkomen omdat mensen het niet cool vinden bekeurd te worden. Dus, ik hoop dat die bekeuring en gewoon mijn reactie erop zijn gedachten veranderen.
Uitspraak van IrEeNtJe op woensdag 4 juli 2007 om 20:46:
Zouden we het alsjeblieft over t Summer Event kunnen hebben hier....?

Ging het eindelijk ergens over... moet ze het weer over een feestje hebben :P Kom op, dat hebben we al vaker gedaan ;) Autogordels @ PF was voor mij behoorlijk vernieuwend :D
ik heb een voorgevoel dat het best redelijk weer gaat worden zaterdag

Dat 'voorgevoel' heb ik altijd al gehad. Als ik naar feestje ga kan het niet mis gaan nml ;) I'm luck himself. (feit) Vandaag ook weer :D Moeten werken en precies de keren dat ik buiten was regende het niet :yes: Kheb wel wat jaloerse blikken gezien vandaag :P :cheer:

(oeh, laat mij binnenkort flink op mijn bek gaan zodat die tijdelijk arrogantie verdwijnt :|)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben liever arrogant over kwaliteiten die ik/iemand heb dan over geluk. is niet echt iets om arrogant over te zijn lijkt mij. maar ik wil je wel laten struikelen zaterdag hoor, val je lekker zacht in het zand :P

ik moet zeggen dat ik toch vooral droevig word van het weer op dit moment, dan van de vooruitzichten voor zaterdag :(

maar wat voor weer dan ook, ik heb er zin in :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 22:11:
kwaliteiten / geluk

Er zou hier idd zowaar sprake kunnen zijn van een contradictie maar goed, mss is geluk wel een kwaliteit van mij :P
De laatste weken ben ik opvallend vaak de regen ontweken :| Vely nice :yes: En er gaan gewoon een hele hoop dingen te makkelijk. Zoals hoe ik aan mijn kamer gekomen ben. Van alles aan spullen dat ik gewoon zonder te vragen aangerijkt krijg... Zonder echt te leren 2 toetsen goed maken @ school. Heeeel veel uitnodigingen voor gezellige dingen... oke, afgelopen 2 - 3 jaar heel de jaren door al maar nu tot een week geleden geen plannen voor de zomervakantie en velen komen met voorstellen aan... nu nog tijd vinden voor mijn kamer :P. Ik wil werk: hoppa, wordt ik ineens gebeld en kan ik zomaar werken terwijl er onlangs gezegd was dat het vol is... (bij mijn eigen werk). Ik krijg veel complimenten de laatste tijd. Mss dat al die goede dingen mij een beetje van het padje brengen waardoor ik soms niet weet hoe ik me gedragen moet... HELP! Ach, laat a.s. zaterdag mij weer mijn weg vinden door de muziek en de PF-ers ;)
val je lekker zacht in het zand

Je wil me iig zacht laten vallen, respect ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het is hardstikke mooi weer!

voor december

Waarschuw beheerder
donateur
geluk is zeer zeker geen kwaliteit. geluk is alleen in jouw eigen voordeel en kan je je minder mee onderscheiden van de massa (er zijn zoveel mensen met geluk). kwaliteiten kunnen ook bevoordelijk zijn voor andere mensen (je werkgever, je vriend/vriendin).

maar goed, als je liever de boulevard hebt als ondergrond heb ik daar net zo min problemen mee hoor :P

nog steeds zin :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 22:24:
voor december

:lol:

zaterdag wordt 't beter, als ik wat verwachtingen lees:

Piet Paulusma:
"In en na het weekend wordt het weer wat warmer met temperaturen tussen 20 en 22 graden."

Orange weer:
"Langs de stranden licht bewolkt. In het zuiden van het land licht bewolkt en een maximumtemperatuur van 21 °C."

Telegraaf:
"Vanaf zaterdag worden de regenmeters een poosje met rust gelaten. In een groot deel van het land zal het dit hele weekend zelfs droog blijven en met een groter aandeel van de zon kan het kwik in de thermometer dan eindelijk weer de 20 graden passeren."

nu.nl
in het weekeinde minder buien en meer zon. Middagtemperatuur tijdelijk oplopend tot ongeveer 22 graden.

:)
Waarschuw beheerder
dr gobb is goed bezig!
Waarschuw beheerder
ik moet zeggen dat ik toch vooral droevig word van het weer op dit moment

wat een regen zeg de hele dag! en onweren :S maar wij wonen ver van bloemendaal, dus misschien was het daar beter. plus: het is nog geen zaterdag en met een beetje mazzel wordt het weekend gewoon mooi! en anders maken we er alsnog een mooi feestje van ;) doen wij toch niet moeilijk over he? :D

de zin is iig al groots aanwezig :woepwoep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 22:28:
kwaliteiten kunnen ook bevoordelijk zijn voor andere mensen

Mee eens.
Geluk is idd in mijn voordeel. Maar waar komt dat geluk vandaan? Alles wat je krijgt heb jezelf gecreeerd. Alleen is het niet altijd echt logisch te verklaren. Dus, ik doe iets goed en dat is dan mijn kwaliteit. Of, zijn mijn kwaliteiten (ligt er dus aan waar we het over hebben).
En, wie weet dat die kwaliteiten bevordelijk zijn voor anderen waardoor karma zorgt dat ik zoveel terug krijg :yes:

Geluk is iets dat je ervaart. Ik voel me gelukkig :yes: Tot op zekere hoogte uiteraard... er kan altijd meer beter maar ik geniet iig van hetgeen dat ik wel kan, heb en krijg (Y) Dus, als jij mij de boulevard gunt dan zal ik mijn best doen dat korte moment samen en zo intiem met goede bedoelingen als geluk te ervaren :P

We kunnen ook gewoon ff een biertje doen ;)

Idd nog steeds zin :yes: Groeit met de dag wel... Maar eerst nog 2 verjaardagen! Morgen en overmorgen dus... Gelukkig zaterdag vrij :P
Waarschuw beheerder
dankje gobb! daar wordt ik nou echt helemaal vrolijk van, van zulke goede berichten :D
wordt gewoon net als de 1e drie jaar defQon: hele week regen, hele land regen, maar precies boven almere strand op de dag zelf schijnt de hele dag de zon :cheer:
Waarschuw beheerder
zeik en zeikstralend nat regenen heeft ook wel wat trouwens :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op woensdag 4 juli 2007 om 22:42:
We kunnen ook gewoon ff een biertje doen

gewoon een biertje op de boulevard dus :P

Uitspraak van AdriaanB op woensdag 4 juli 2007 om 22:40:
dr gobb is goed bezig!

wat is er mooier dan goed weer zaterdag met goede muziek erbij, allemaal lieve trance-flockertjes en een caipirinha in de hand? :lief: B)

Uitspraak van poemma op woensdag 4 juli 2007 om 22:42:
dankje gobb! daar wordt ik nou echt helemaal vrolijk van, van zulke goede berichten
wordt gewoon net als de 1e drie jaar defQon: hele week regen, hele land regen, maar precies boven almere strand op de dag zelf schijnt de hele dag de zon

heb ik ook meegemaakt ja! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AdriaanB op woensdag 4 juli 2007 om 22:43:
zeik en zeikstralend nat regenen

Zoals verleden jaar man wat ging het toen te keer maar goed daar gaan we nu niet vanuit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 4 juli 2007 om 22:43:
wat is er mooier dan goed weer zaterdag met goede muziek erbij en een caipirinha in de hand? B)

Fatima Moreira de Melo?
Waarschuw beheerder
donateur
mooie vrouw idd.. :) maar zelfs tegen zaterdag kan zij niet op! O:)
laatste aanpassing

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Volgens Piet Paulusma zojuist wordt het zaterdag 19 graden met kans op een bui :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 4 juli 2007 om 22:39:
Piet Paulusma:

"In en na het weekend wordt het weer wat warmer met temperaturen tussen 20 en 22 graden."

Nou dat klopt dus zeker niet! Net zegt ie op de tv 19 graden met kans op een bui.

Waarschuw beheerder
Dit staat ook op de site van Piet:

vr za zo ma di

Dagtemperatuur 18°C 19°C 20°C 21°C 19°C
Nachttemperatuur 13°C 12°C 11°C 12°C 11°C
Windrichting W W W WNW W
Windkracht
landinwaarts 4Bft 3Bft 3Bft 2Bft 3Bft
Windkracht
aan de kust 7Bft 6Bft 6Bft 4Bft 5Bft
Neerslag 5,5mm 0mm 0,5mm 4mm 3mm

En windkracht 6 aan de kust :/

Erik en Emma, nemen jullie genoeg haringen en scheerlijntjes mee :D :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kans op een bui betekent nog niet dat 'ie valt.. O:)
zeker niet als op z'n site bij zaterdag de neerslag 0mm staat :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Go op woensdag 4 juli 2007 om 20:09:
, net terug van een mini vakantie in Tsjechie (5 dagen). Praag is echt een super mooie stad! Wow!

Idd Prachtige stad ik persoonlijk vind het mooier als Parijs.

I know beetje kromme vergelijking :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 4 juli 2007 om 22:59:
kans op een bui betekent nog niet dat 'ie valt..

Nee dat is waar :) Maar 19 graden en windkracht 6 is nou niet bepaald lekker te noemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nyana op woensdag 4 juli 2007 om 22:59:
Prachtige stad ik persoonlijk vind het mooier als Parijs.

geef mij maar Barcelona.. :yes:
heb besloten om anderhalve week in Lloret te blijven en daarna 3 dagen naar Barcelona te gaan! :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 4 juli 2007 om 23:00:
geef mij maar Barcelona.. :yes:

:yes:

En onthouden wat ik zei he:D
Van die Ramblas áf;)
Waarschuw beheerder
donateur
komt goed ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 4 juli 2007 om 23:00:
Lloret

Lloret? :nocheer:

tweede jeugd nu al begonnen? dat komt toch meestal met de midlife crisis? ben je niet 5 jaar te vroeg ofzo? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op woensdag 4 juli 2007 om 23:37:
Van die Ramblas áf;)

lekker die donkere steegjes in!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 00:02:
Lloret?

tweede jeugd nu al begonnen

Sharing the same thoughts... oh well, ieder zijn ding he ;)
Uitspraak van Nyana op woensdag 4 juli 2007 om 22:59:
Tsjechie (5 dagen). Praag

Dit soort landen en steden lijken mij ergens veel interessanter dan Parijs en Barcelona. Aan de andere kant, alles heeft al wat en beide steden wel een keer gezien... Tsjechie etc. lijkt me gewoon nog erg leuk een keer te ervaren :yes: Praag ook, maar dan voor een dagje. Mss meer de (andere) stadjes en dorpjes opzoeken van zo'n land. Zit veel meer cultuur in denk ik :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 00:02:
tweede jeugd nu al begonnen?

je bent niet de eerste die erover begint hoor! :P anyway, het feit wil dat m'n broer deze zomer 10 weken daar zit, dus zo heb ik een goedkope vakantie :) en ik vermaak me wel hoor, ook al ben ik wat ouder dan de gemiddelde bezoeker daar..

Uitspraak van LauWo op donderdag 5 juli 2007 om 00:06:
Dit soort landen en steden lijken mij ergens veel interessanter dan Parijs en Barcelona.

ben je er überhaupt al eens geweest dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 5 juli 2007 om 00:08:
ben je er überhaupt al eens geweest dan?

Jongen... LEES!!! :P
beide steden wel een keer gezien

Dit soort landen en steden lijken mij ergens veel interessanter

Dus, ja, beide steden (Parijs en Barcelona) al een keer ervaren en daarbij zeg ik 'LIJKEN' interessanter. Dat kan ik pas zeggen wanneer ik die andere ook ervaren heb of ik het ook echt interessanter vind maar nu denk ik daar zo over. Gewoon, weer eens wat anders :) Maar, daarbij, zelfde correctie als hierboven: mss omdat ik de anderen al ken dat het 'nieuwe' me dit laat zeggen i.p.v en dat alles wel interessant kan zijn op zijn eigen manier :)
Waarschuw beheerder
donateur
nou nou Laurens, doe eens wat minder aanvallend cq. high almighty.. :nocheer: ben ook maar een mens!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 5 juli 2007 om 00:18:
nou nou Laurens, doe eens wat minder aanvallend cq. high almighty.. ben ook maar een mens!

Hmmm... balen dat je het als aanvallend ervaart... :nocheer: zo bedoel ik het niet. Meer gewoon bijdehand en flauw :P
Flauwrens is da name :cheer: :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op donderdag 5 juli 2007 om 00:21:
zo bedoel ik het niet.

gebeurt wel eens vaker nadat je wat hebt geantwoord hier.. leer er nou eens wat van!
anyway, zand erover..