Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Dan 'moet' ik volgend jaar dus ook komen. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op dinsdag 17 juli 2007 om 10:37:
doe het maar lekker zelluf


...en gedaan... en nu idd op repeat in de speler :P


Uitspraak van Quick op dinsdag 17 juli 2007 om 18:31:
Dan 'moet' ik volgend jaar dus ook komen


He wat vervelend nou ;)
Waarschuw beheerder
Men wat een filmpje zeg net zitten kijken niet normaal echt mega gaaf! leuk gedaan Floris ik krijg kippenvel hiero vooral tweede gedeelte is zo romantisch heerlijk. Kon ik ook een beetje meegenieten ook al was ik niet bij omdat ik erg ziek was!
Erg bedankt Floris
 
Waarschuw beheerder
Voor mensen die op vakantie zijn, hier de YouTube link:

http://www.youtube.com/watch?v=XZNB2nZ9HJc

Ik ben nu ook een Quicktime versie aan het uploaden voor de MAC-ers onder de feestgangers. Iedereen tevreden! Bedankt voor jullie reacties!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 21:46:
Voor mensen die op vakantie zijn, hier de YouTube link:

http://www.youtube.com/watch?v=XZNB2nZ9HJc

Ik ben nu ook een Quicktime versie aan het uploaden voor de MAC-ers onder de feestgangers.


Ik ben niet op vakantie, en geen Mac gebruiker, maar vind het wel top, dat je dit allemaal doet! (y)


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 21:46:
Bedankt voor jullie reacties!


JIJ bedankt!!
Namens alle toen aanwezige liefhebbers!! :D
Waarschuw beheerder
Perfect filmpje hoor!!!! Blijft bij mij niet hangen!!! :D
 
Waarschuw beheerder
Oké, hier alle drie de bestanden:

Intuition Summer Event 1280x720, Windows Media Player
http://www.ecknology.com/media/intuitionsummerevent_720p.wmv

Intuition Summer Event 1280x720, Apple Quicktime
http://www.ecknology.com/media/intuitionsummerevent_720p.mov

Intuition Summer Event 320x240, Apple Quicktime
http://www.ecknology.com/media/intuitionsummerevent_320x240.mov

Dit is dus gewoon hetzelfde filmpje als wat jullie allemaal al gedownload hebben. Alleen nu ook in andere formaten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op dinsdag 17 juli 2007 om 22:08:
JIJ bedankt!!


:yes: :flower:

way to go Floris !!!
 
Waarschuw beheerder
aaah dankzij youtube heb ik alles kunnen zien. Echt super om het nog es allemaal te zien!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 23:36:
Dit is dus gewoon hetzelfde filmpje als wat jullie allemaal al gedownload hebben. Alleen nu ook in andere formaten.


Ahhhh echt helemaal TOP! Ik kan hem nu eindelijk zien.. :cheer: en zie nu ook pas dat het een filmpje is.. Dacht eerst dat het foto's waren :lol:
Wat is dit genieten om dit terug te zien zeg!
 
Waarschuw beheerder
donateur
heb het filmpje ook maar eens bekeken. :lief: hij is erg mooi geworden moet ik zeggen, mijn complimenten :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 23:36:
Intuition Summer Event 1280x720, Windows Media Player
http://www.ecknology.com/media/intuitionsummerevent_720p.wmv


Super!!!!!!!!!:cheer:

Thnx!!!! (k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim72 op dinsdag 17 juli 2007 om 22:54:
Perfect filmpje hoor!!!! Blijft bij mij niet hangen!!!


Hij blijft hangen als je de link opent (dan buffert ie). Je kunt hem beter eerst opslaan en daarna afspelen, dan hapert ie niet.

Topfilmpje!! Alleen jammer dat ik er niet opsta. Maarja, je kunt niet alles hebben he ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een heerlijke film :cheer:

wat een waanzinnige supersamenvatting :woep:

wat een perfecte herinnering aan een perfect feest :yes:

wat een ...
wat een ...



Nou ja, pak aan Floris:

[img width=150 height=303]http://www.a-film.nl/film/nieuws/150xREL/4fb63b25c436f26671f82bd0dbd7d080.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een toeval eigenlijk. Vraag ik om Shah en Del Mar op een Intuition feestje en rara wie doet de guestmix deze week...

...Shah :cheer:

Wat een toeval :9
Waarschuw beheerder
donateur
He joh, ga 's feesten jij!

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op donderdag 19 juli 2007 om 21:22:
He joh, ga 's feesten jij!


Daarna kwam de taxi :lol:

Beef was geweldig gisteren :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Grijp hier een recente set (4 uur) van Menno:

http://www.livesets.us/livesets/Menno_de_Jong_-_Live_at_The_Guvernment_Toronto-14-07-2007.html

Enjoy! :cheer:

* EDIT: 5. ID - ID > Hij draaide deze iig @ Bloomingdale, maar ik weet de titel ook niet... :s *
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 21 juli 2007 om 12:17:
(4 uur) van Menno:

http://www.livesets.us/livesets/Menno_de_Jong_-_Live_at_The_Guvernment_Toronto-14-07-2007.html


idd heerlijke set :bounce:

tracklist:
01. Jonas Steur feat. Jennifer Rene - Fall to Pieces
02. Mojado - Alma Gemela
03. Cliff Coenraad pres. Mulika - Escalate
04. Tiesto - Ten Seconds Before Sunrise
05. ID - ID
06. Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery Remix
07. Hi Jackers Space - I Can Feel (Estiva Remix
08. Solarsun - Overjoyed (Hydroid Remix
09. Chicane - Saltwater (Thrillseekers Remix
10. Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix
11. Firewall - Sincere (Smith & Pledger Remix
12. Breakfast - The Sunlight
13. Rex Mundi vs Ronski Speed - The Space Between (Bootleg
14. MLV - Love Planet
15. Mark Norman - Ventura
16. First State - Evergreen
17. Kimito Lopez - Melkweg
18. Paul van Dyk - White Lies (Berlin Mix) Vandit
19. Salt Tank - Eugina (Michael Woods Remix
20. Yves De Ruyter - So Lonely
21. Alex Bartlett feat. Anthya - Touch the Sun (Duende Remix
22. DJ Observer & Dan Heatcliff - Hold On
23. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix
24. Coldplay - Fix You (Ali Wilson Remix
25. Pascal Feliz & Nenes - Platinum (Tech Mix
26. Filo & Peri feat. Eric Lumiere - The Anthem (Nic Chagall Remix
27. Way Out West - The Fall (Richard Durand Remix
28. Pascal Feliz - From Inside the Speaker (Part 1
29. Cliff Coenraad - Manjula
30. Albert Vorne - Ares (Mac Zimms Remix
31. Mojado - Kaktus
32. Midway - Monkey Forest
33. Kimito Lopez - Sub Runner
34. Menno de Jong feat. Re:Locate - Solid State
35. Richard Durand - Slipping Away
36. Ferry Corsten - Beautiful
37. Shah & Cosmo pres. El Cortez - Desert Rose
38. Menno de Jong - Tundra (Fierce Dub
39. Kamaya Painters - Far from Over

Encore

40. Veracocha - Carte Blanche
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 22 juli 2007 om 14:22:
even spammen:

https://vip.partyflock.nl/photo/352247

Yiha


haha, tis wat.. 22 én 23 sep Tiesto :P
Las elders dat de kaartverkoop van Matrixx al zou zijn begonnen... maar er is nog nergens iets van info. Behalve die flyer dus.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, de mannen hier zeiden dat toch? Gonzo en Diven...
Daar vertrouw ik wel op hoor :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 21 juli 2007 om 12:17:
Grijp hier een recente set (4 uur) van Menno:

http://www.livesets.us/livesets/Menno_de_Jong_-_Live_at_The_Guvernment_Toronto-14-07-2007.html

Enjoy!


Heeeeerlijkeset :D Maar weet iemand welk nummer bij 57 minuten begint. Welke is dat ook al weer??

En voor degene die via usenet de set willen hebben,
http://www.binsearch.info/?q=guvernment&max=25&adv_age=14&server=
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 17:35:
Heeeeerlijkeset :D Maar weet iemand welk nummer bij 57 minuten begint. Welke is dat ook al weer??


Er begint geen nummer bij 57 min... (?)
Je hebt: 10. Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix) op ongeveer 53.01 en daarna: 11. Firewall - Sincere (Smith & Pledger Remix)

Wat een platen komen er weer langs in deze net geen 4 uur :o
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 24 juli 2007 om 20:45:
Je hebt: 10. Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)


Jaaaa dat is um :D Thanks kerel..... Ben blij dat jullie dat allemaal weten :-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 21:05:
Jaaaa dat is um :D


Kon niet missen ook.
Ik ga iedere keer weer helemaal los op deze track in die remix :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 24 juli 2007 om 21:30:
Ik ga iedere keer weer helemaal los op deze track in die remix


:D Jij ook al :-)
Waarschuw beheerder
Volgens mij zijn deze nog niet (allemaal) gepost...en anders kun je ze nog een keer zien :p . Van die italiaanse gasten:

Airwave
{argument 'id' ontbreekt}

Solarstone intro (Andain - Beautiful Thing)
{argument 'id' ontbreekt}

Solarstone's playing Above & Beyond - Good For me
{argument 'id' ontbreekt}

Solarstone's playng Solarcoaster
{argument 'id' ontbreekt}

Solarstone ' s playing SEVEN CITIES
{argument 'id' ontbreekt}

Mark Norman & Cor Finjeman 's playing Bells of tianamnes (Airbase rmx)
{argument 'id' ontbreekt}

Gareth Emery 's playing Formentera What
{argument 'id' ontbreekt}

MIKE
{argument 'id' ontbreekt}
Waarschuw beheerder
donateur
(y)
Ga ze morgen bekijken.
Nu ff de set van Menno in Toronto :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op dinsdag 24 juli 2007 om 22:49:
Solarstone's playing Above & Beyond - Good For me


Nog steeds kippenvel als ik t terug kijk :D
Waarschuw beheerder
Damn, wat draaide solarstone toch een prachtset..
Waarschuw beheerder
Trouwens.. zijn die flimpjes van die ene HOngaarse gast nog ooit online gekomen??
Dat stukje dat die groepsfoto werd gemaakt lijkt me wel grappig...
Broodroosterrrrrrr!
 
Waarschuw beheerder
Het is off-topic, maar hier even een link naar een ID uit één van de recente EoL-shows van Tiësto:

http://ids.tiestotracklists.net/2007-07-20ID08newyork.mp3

Wat een ongelofelijk schitterende track! :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op dinsdag 24 juli 2007 om 23:14:
Ga ze morgen bekijken.


Nu net (pas) gedaan... man oh man... wat blijft het een prachtig feest :lief:


Uitspraak van **djdemik** op woensdag 25 juli 2007 om 12:10:
Damn, wat draaide solarstone toch een prachtset..


:yes: !!!!
Waarschuw beheerder
Echt weer ff lekker om te horen en zien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 26 juli 2007 om 19:57:
Wat een ongelofelijk schitterende track!


dat "ole ole" en uit de maat klappen verstoort de pret wel :s :nocheer:
waarom kunnen mensen nooit in de maat klappen :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Ice** op woensdag 25 juli 2007 om 13:43:
zijn die flimpjes van die ene HOngaarse gast nog ooit online gekomen??


jij bedoelt van Shane 54? die zijn helaas nog niet online, ben ik ook erg benieuwd naar, ook omdat ik nog door 'm geinterviewd ben :)
maar houd z'n site wel in de gaten en als ik iets tegenkom, zet ik 't hier neer!

www.laptopdj.net
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op zondag 29 juli 2007 om 10:53:
dat "ole ole" en uit de maat klappen verstoort de pret wel
waarom kunnen mensen nooit in de maat klappen


Hollanders en in de maat? :lol:
Heb je die reclame van dubbel friss gezien? ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op zondag 29 juli 2007 om 12:43:
Heb je die reclame van dubbel friss gezien?


Nee, ik zap altijd weg bij reclame.. maar vertel?
Waarschuw beheerder
Sorry, zat te denken aan "zakken, zakken-- Zoenen!" van dubbel friss, maar het was van Amstel Bright:

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 23:36:
Oké, hier alle drie de bestanden:

Intuition Summer Event 1280x720, Windows Media Player
http://www.ecknology.com/media/intuitionsummerevent_720p.wmv


heeft iemand toevallig nog ergens een werkende link. Ben al een tijd niet meer op deze site geweest, dus heb het een beetje gemist. Maar zou toch graag het filmpje hebben van deze gedenkwaardige zaterdag. HOop dat iemand me nog kan helpen ;-)
 
Waarschuw beheerder
donateur
check ff tussen alle linkjes die dieseljunkie er heeft neergeknald, hij heeft ze ook op youtube gezet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
wil 'm kunnen downloaden op m'n pc :)
Waarschuw beheerder
ik wil hem ook graag op mijn eigen comp hebben en niet telkens via youtube hoeven afspelen ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 1 augustus 2007 om 22:42:
wil 'm kunnen downloaden op m'n pc


kan ook hoor.