Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op vrijdag 13 juli 2007 om 15:26:
maandag filmdag !


nog een nachtje slapen. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Willen jullie ook niet een keer Shah en Pedro del Mar op een Intuition feestje. Ik anders wel. Wat is het weer genieten met de Mellomania Deluxe set van ETN.fm. En dan niet te spreken over de laatste Mellomania Mix CD :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quick op zondag 15 juli 2007 om 20:23:
nog een nachtje slapen. :p


ik raad aan Transformers :D Ben zelf al 2x geweest :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HEIKster™ op zondag 15 juli 2007 om 20:23:
Shah en Pedro del Mar op een Intuition feestje


voor!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HEIKster™ op zondag 15 juli 2007 om 20:24:
ik raad aan Transformers Ben zelf al 2x geweest


whaaa die wil ik zien!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zondag 15 juli 2007 om 20:14:
Trouwens, ergens klopt het weer niet, want zoals vandaag, werd het juist in de middag ineens veeeel warmer, en een paar uur erna was het wolkenvrij... ?!


Tja, aan de verdamping komt ooit een einde natuurlijk, en de wind speelt een belangrijke rol :p
Uitspraak van Quick op zondag 15 juli 2007 om 20:14:
onze eigen piet paulusma.


haha tja.. wou vroeger (toen ik op de basisschool zat) weerman worden, vind t nog steeds wel mooi als t erg hard regent/stormt/onweert, of superlekker weer is zoals in april dit jaar :D
Waarschuw beheerder
stom dat er geen foto's staan van intuition op de bloomingdale site btw.. alleen maar van sundale ..
Waarschuw beheerder
Over 40 minuten heb ik de film op mijn eigen server staan, die laat ik dan een uur of 2 online staan, daarna gooi ik m eraf (ivm bandbreedte), en komt ie later deze week op de Intuition server. In the meantime zal hier vast wel iemand zijn die die 270 mb op een gratis online server ofzo gooit ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 15 juli 2007 om 21:31:
whaaa die wil ik zien!!!!


hij is goed, lekker knallen. Flinterdun script natuurlijk, maar dat weet je van te voren ;)
Waarschuw beheerder
http://www.solarize-agency.com/Intuition_Summer_Event_overall_movie.wmv
Waarschuw beheerder
mooie samenvatting Diven
Perfecte kwaliteit
heel erg bedankt
Artiest Len-E
Waarschuw beheerder
Gaat net over het nieuws heen:

Dancevalley is het eerste grote festival wat met paylogic werkt, ong. 1/3 van de kaarten is via paylogic gegaan.


Maar wij hadden de primeur dan neem ik aan. Volgens mij is alles ook hier wel zo goed als vlekkeloos verlopen, of hebben er mensen andere ervaringen (kaarten pas heel laat of niet gekregen, betalingsmoelijkheden o.i.d.)?

Was ik even nieuwsgierig naar

: puf : : zucht : : zweet : Dit is weer om met een muziekje buiten te zitten/staan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobKC op maandag 16 juli 2007 om 15:39:
http://www.solarize-agency.com/Intuition_Summer_Ev­ent_overall_movie.wmv


:P :respect:

Wat een mooie samenvatting! Die gaat op CD/DVD voor de collectie! :D
 
Waarschuw beheerder
Len-E: Volgens mij is alles ook hier wel zo goed a­­­­­ls vlekkeloos verlopen, of hebben er mensen an­d­e­r­e­ ervaringen (kaarten pas heel laat of niet­ g­ek­re­ge­n, betalingsmoelijkheden o.i.d.)?

W­as ­ik ­eve­n n­ieuwsgierig naar:
---------------­----­----­----­----­------------------------------­-----­-----­-----­--------------------------------­------­------­------------------------------------­-------­-------­-----------------------

Bij mij­­ werk­­te de barcodes niet toe­n het gescant werd­ bij­ d­e ­deur, maar kwam uit ei­ndelijk wel binn­en, duur­­de ­wat langer alles moes­t handmatig wo­rden inge­voe­rd­ :D maar verders su­bliem uitvin­ding zo je­ ticke­t­s a la minuut binne­n krijgen,­ geen lange­ wacht ti­­jden meer voordat ­je ze bi­nnen de deur­ hebt ;)

Mooie video subliem bring­ back memories again :D fik em gelijk op dvd :ban­ana:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op maandag 16 juli 2007 om 13:45:
die laat ik dan een uur of 2 online staan


hopen dat ie nog even online blijft want ik ben hem nu aan het downloaden. :)

edit:
en binnen. nu genieten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobKC op maandag 16 juli 2007 om 15:39:
http://www.solarize-agency.com/Intuition_Summer_Ev­ent_overall_movie.wmv


Woeiii, ff snel gekeken, zag er zeer strak uit :P (moet ff eten maken nu :@ )

Maar straks op VOL genieten:

Thanks!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op maandag 16 juli 2007 om 15:39:
http://www.solarize-agency.com/Intuition_Summer_Ev­ent_overall_movie.wmv


hij is super! thanx.
Waarschuw beheerder
donateur
Dank dank dank voor de film!!:cheer:
Helemaal te gek :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien is de vraag al gesteld en zijn de setjes al geplaatst. Maar heeft iemand de setjes van intuition voor mij? Wil ze meenemen op vakantie :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op maandag 16 juli 2007 om 15:39:
http://www.solarize-agency.com/Intuition_Summer_Ev­ent_overall_movie.wmv


OMG. Ik heb net een potje zitten huilen van geluk!
Niet normaal! Die beelden, Simon Bostock's remix eronder, die mensen, die ondergaande zon, die sfeer en vooral het gevoel....
Zucht....Dit maak je niet vaak mee! Thanks voor de video! :lief:
 
Waarschuw beheerder
Heerlijk filmpje: alleen bij mij valt de muziek (de perfecte trance-track om de sfeer te vertalen) weg bij 3:30 en op 3:37 loopt de film compleet vast :s

Andere luitjes ook dit probleem?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geen problemen hier! werkt naar behoren!
Waarschuw beheerder
hier ook geen probleem?
Waarschuw beheerder
Superhandig dat paylogic en bovendien zal de zwarte markt hierdoor wat teruggedrongen worden, omdat het risico nu aanwezig is dat je kaart een kopie is van de originele print!

Dank voor het filmpje, loopt hier nu binnen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delphin op maandag 16 juli 2007 om 21:08:
OMG. Ik heb net een potje zitten huilen van geluk!


:aai: Hier nog een hoor.... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op maandag 16 juli 2007 om 18:19:
VOL genieten


Done... :lief:

Uitspraak van Delphin op maandag 16 juli 2007 om 21:08:
Ik heb net een potje zitten huilen van geluk!


Dat nog nét niet, maar het is wel een heeeel erg mooie herinnering zo :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 16 juli 2007 om 21:12:
Heerlijk filmpje: alleen bij mij valt de muziek (de perfecte trance-track om de sfeer te vertalen) weg bij 3:30 en op 3:37 loopt de film compleet vast :s

Andere luitjes ook dit probleem?


same here

en ik kan niet vooruit spoelen of terug, maar dat wil nog wel eens bewust zo gedaan worden bij films :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 16 juli 2007 om 21:12:
alleen bij mij valt de muziek (de perfecte trance-track om de sfeer te vertalen) weg bij 3:30 en op 3:37 loopt de film compleet


Speel via Winamp player werkt perfect via mediaplayer loopt de film bij mij ook vast :(
Waarschuw beheerder
Nice :D
 
Waarschuw beheerder
De film weegt 293 MB dus dat kan voor problemen zorgen als je hem in je browser bekijkt. Ik raad dan ook aan om rechtsklikken/opslaan als te doen en hem vervolgens te kijken als je hem gedownload hebt.

Leuk om te horen dat jullie hem allemaal mooi vinden. Ik ben er 2 dagen mee bezig geweest. Altijd maar de vraag wat anderen ervan vinden. Ik hoop i.i.g. dat het een mooie herinnering is aan die dag. Heb mezelf super vermaakt en heb zelden zo'n goed feest gemaakt.

Complimenten aan de organisatie en ook aan de DJs.
 
Waarschuw beheerder
ik kijk hem niet in mijn browser hoor, hij doet het gewoon slecht in WMP
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 04:32:
hij doet het gewoon slecht in WMP


Bij mij gaat het geluid prima, maar het beeld is schokkerig.
Dit zowel thuis als op m'n werk.

Maar toch is ie mooi :D
 
Waarschuw beheerder
ik zeg het eigenlijk verkeerd; hij doet het niet in WMP
vanavond ff kijken in Winamp dus :)
 
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk heeft het dan te maken met HD. De film is in 720p wat een probleem kan geven op oudere computers. Heb hem zelf op 2 computers en een laptop getest en daar speelt ie zonder problemen af. Ik zal nog een nieuwe versie online zetten in een lagere resolutie.
 
Waarschuw beheerder
ik heb geen oude computer hoor ;)

en altijd van alles de nieuwste software, dus ook dat is het niet. Maar ik gebruik wel winamp, tis meer dat je weet dat er iets niet helemaal klopt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 09:00:
Winamp


Net hier geinstalleerd en afgespeeld : ook schokkerig.

Nah ja ik krijg vast wel van iemand een dvd versie :P ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 09:12:
ik heb geen oude computer hoor ;)

en altijd van alles de nieuwste software, dus ook dat is het niet. Maar ik gebruik wel winamp, tis meer dat je weet dat er iets niet helemaal klopt :)


De vraag is alleen aan welke kant er iets niet klopt. Ik heb het bestand hier en het speelt echt perfect af. Ik weet dus zeker dat er met het bestand zelf niks mis is. Getest in zowel Windows Media Player als in VLC Media Player. Op drie verschillende computers.

Het kan zijn dat er bij het downloaden iets mis is gegaan. Als er even een time-out is op de server kan het zijn dat je een paar kb niet gedownload hebt wat voor storingen zorgt. Zeker als je zegt dat je niet voor uit en achter uit kan in de film. Dan is het 100% zeker dat het bestand niet correct is gedownload. Heb ik zelf ook regelmatig met WMV bestanden. Opnieuw downloaden is dan de oplossing.

Laat me even weten als dat ook geen oplossing biedt. Er komt sowieso nog een kleinere versie voor mensen waar de film stottert.

Videolan is ook een optie, speler speelt bijna alles af:
http://www.videolan.org/mirror.php?file=vlc/0.8.6c/win32/vlc-0.8.6c-win32.exe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op dinsdag 17 juli 2007 om 09:14:
Nah ja ik krijg vast wel van iemand een dvd versie


Hij is klein genoeg om 'm met Nero op een CD te branden (Create Video CD). Heb ik gisteren ook gedaan. Is meteen op repeat in de DVD-speler gegaan thuis! :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
speelt bij mij perfect af
gebruik nero showtime voor het afspelen
maar ook media player doet het goed
kan ook gewoon spoelen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van =Peter= op dinsdag 17 juli 2007 om 10:19:
Hij is klein genoeg om 'm met Nero op een CD te branden


Ofwel: doe het maar lekker zelluf :P


:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 09:41:
Ik heb het bestand hier en het speelt echt perfect af.


in winamp (y)
prachtig beeld, haarscherp, mooie muziek

absoluut top filmpje :respect:

ben er heel blij mee :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op maandag 16 juli 2007 om 15:39:
http://www.solarize-agency.com/Intuition_Summer_Event_overall_movie.wmv


wat een heerlijk filmpje! :cheer:
goed in elkaar gezet (Y) mooie beelden, uiteraard goeie muziek :yes:
nog even een keertje extra nagenieten :lief:
Waarschuw beheerder
Bij mij doet ie het ook vreselijk slecht, maar dat komt indd door mijn server.
Daar is al een hele tijd iets mis mee, alle filmpjes ed doen het slecht.
Maarja.. bel de KPN maar eens en vertel ze dan zachtjes dat je mac's in huis hebt.. dan raken ze in paniek :-(.

Ik speel hem trouwens af in quicktime..
 
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk al een keer gevraagd ?
Wie weet wanneer deze track word uitgebracht ? Wil em hebben zo mooi om er lekker emo van te worden!!!

Solarstone - Seven Cities (Ehren Stowers & Simon Bostock Remix)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Net weer thuis, en gelijk "The Movie" aangezet... en :cheer: perfect, alles (in WMP)!!
Dus zal wel iets met werkgeheugen te maken hebben gehad bij mij :D

Zucht... wat was het prachtig....


:lief:



Uitspraak van Sebastiaan™ op maandag 16 juli 2007 om 20:32:
Maar heeft iemand de setjes van intuition voor mij? Wil ze meenemen op vakantie


:9 Er zijn(nog) geen setjes.
Ik denk eigenlijk dat die er ook niet komen.
Maar als iemand het wél denkt te weten...
Waarschuw beheerder
KLASSE Floris!
Wat een mooie vereeuwiging van die prachtige tijd! Net alsof ik voor 5 minuten terug in Bloomingdale was :lief:
Waarschuw beheerder
Voor alle duidelijkheid, er is van het ISE niets opgenomen... helaas dus geen setjes, maar voor volgend jaar zullen we kijken naar de mogelijkheden om dit wel te doen :)