Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op vrijdag 13 juli 2007 om 15:50:
??


laatste aanpassing 13 juli 2007 15:51


komen er een paar profi films online te staan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op vrijdag 13 juli 2007 om 16:06:
komen er een paar profi films online te staan


:cheer::cheer:

Super!
Artiest Len-E
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op vrijdag 13 juli 2007 om 15:09:
zwerfafval


nou....'s avonds stond ik wel tot mn enkels in de bierflesjes, maar ach, das overal.... daar klaag ik niet over. Er wordt nou eenmaal veel gedronken (ook door gasten in witte pakken die zichzelf niet meer in de hand hadden :roflol: )en dan krijg je nou eenmaal die dingen. Maar buiten flesjes viel het inderdaad wel mee eigenlijk
Uitspraak van RobKC op vrijdag 13 juli 2007 om 16:06:
komen er een paar profi films online te staan


netjes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Len-E op vrijdag 13 juli 2007 om 16:10:
ook door gasten in witte pakken die zichzelf niet meer in de hand hadden


:lol: Elvis was alive!!



Uitspraak van Len-E op vrijdag 13 juli 2007 om 10:29:
Op de grotere feesten mis ik wat.


Same here, ben ook niet zo van de grote feesten. Ik mis dat net dat extra stukje sfeer dat deze feestjes zo bijzonder voor mij maakt. Moeilijk uit te leggen...

Oeiii weer filmpjes!!! heerlijk! :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op vrijdag 13 juli 2007 om 16:06:
komen er een paar profi films online te staan :)


nu de foto's nog! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op vrijdag 13 juli 2007 om 16:37:
Elvis was alive!!


die draait zich 5x om als ie dat had gezien..... Beetje trieste gasten, bier morsen over een meid heen, en laat nou precies de tafel ernaast Menno geintervieuwd worden :lol:
Uitspraak van **Ice** op vrijdag 13 juli 2007 om 16:37:
Same here, ben ook niet zo van de grote feesten. Ik mis dat net dat extra stukje sfeer dat deze feestjes zo bijzonder voor mij maakt. Moeilijk uit te leggen...


intimiteit, minder dagjesvolk en de geheime factor X speelt meestal ook wel mee (Henk-jan Smidts weet wel wat dat is anders)

Fijn weekend mensen!
Waarschuw beheerder
foto's komen na t weekend op intuition website te staan :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Kan de organisatie deze zomer niet nog een Summer Event uit de mouw schudden? Dat moet toch kunnen zou je zeggen :)

Anyway; dankzij afgelopen zaterdag/zondag vlieg ik deze week door de altijd vervelende nachtdiensten. Nog steeds schieten me weer dingen te binnen die ik al was vergeten :x

En dan al die filmpjes hier, wil je me dood hebben ofzo! Ik kan alle temptation niet meer aan; ik wil nog een Summer Event DEZE ZOMER!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op vrijdag 13 juli 2007 om 17:31:
foto's komen na t weekend op intuition website te staan


Ja intuitionaddicts ;-) de pics van Rob'S (haha klinkt lekker crimineel) van alle DJs moeten nog geplaatst worden... alleen zijn partypics staan al op PF.
De profi pics verschijnen alleen op de intuitionsite :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 14:57:
doet me denken aan TE 2006 :(


:[

wat was er mis met TE2006??
pasderophe? geen slechte dingen :P
ons 1e feestje samen..

gelukkig hadden wij elkaar nog :lief:
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 18:06:
Summer Event DEZE ZOMER!!!!


Die krijg je ook! Alleen niet van Intuition :9
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 19:13:
Die krijg je ook! Alleen niet van Intuition :9


hopen dat de weergoden ons gezind zijn in september :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 12 juli 2007 om 23:49:
Zag op tmf clip van beautiful voorbij komen.


dik geworden die Ferry of niet soms?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 19:43:
ons gezind


Gezind zijn ze altijd, maar de vraag is: goed of slecht??? ;)


Uitspraak van Delphin op vrijdag 13 juli 2007 om 19:45:
dik geworden die Ferry of niet soms?


Nee hoor.
Hij was er ook voor een interview.
Zag ie er erg goed uit juist :yes:

En al de hele week zijn er reportages van Tiesto, van z'n ene gig, in het vleigtuig, in het hotel, naar de andere gig (Dublin) best leuk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op vrijdag 13 juli 2007 om 21:35:
En al de hele week zijn er reportages van Tiesto, van z'n ene gig, in het vleigtuig, in het hotel, naar de andere gig (Dublin) best leuk


TMF de gekstuhhh ;)

Anders denk je een kamer te hebben... van jou (je weet toch, je huurt dat ding en jouw naam staat bij die kamer in het contract etc)... en dan kom je eraan: alle spullen weg. Sloten van kamers verwisseld... Briljant :lol: De grote wissel truck: van iets naar niets. En tja, dan ga je bellen... niemand die je verder kan helpen:
'probeer het maandag weer'. Ach, gelukkig goed verzekerd en geen emotioneel-gerelateerde-waardevolle dingen verloren... maar tja, al die 'rompslomp' eromheen ;)
Uitspraak van RobKC op vrijdag 13 juli 2007 om 15:26:
maandag filmdag !


:cheer:
Uitspraak van bloesem op vrijdag 13 juli 2007 om 21:35:
maar de vraag is: goed of slecht???


Ik vind het een goede vraag ;) :P
Uitspraak van Len-E op vrijdag 13 juli 2007 om 17:26:
intimiteit, minder dagjesvolk en de geheime factor X speelt meestal ook wel mee (Henk-jan Smidts weet wel wat dat is anders)


:respect: :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delphin op vrijdag 13 juli 2007 om 19:45:
dik geworden die Ferry of niet soms?


Nee hoor, zie m'n Profielpic!!!! Vorige week geschoten en zoals je kunt zien een slanke den :lol: Lief mannetje is het :-) en een beetje ijdel want hij wilde niet met zijn bril op de foto haha :roflol:
Waarschuw beheerder
Waarom loop ik nog steeds met een ongelofelijk dikke grijns op mijn gezicht van Intuition Summer Event? Wie het weet mag het zeggen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op zaterdag 14 juli 2007 om 01:01:
TMF de gekstuhhh


hehe, in dit geval, ben was ik eens een keer blij met dochterlief, zij zet áltijd TMF aan, ik echt nooit(sowieso weinig tv), en dus kwam iedere ochtend Tijs in die reportages voorbij :D


Uitspraak van Delphin op zaterdag 14 juli 2007 om 11:44:
Waarom loop ik nog steeds met een ongelofelijk dikke grijns op mijn gezicht van Intuition Summer Event? Wie het weet mag het zeggen!


Doe ff normaal joh, kan écht niet hoor!! ;) ;)

Maar ik denk dat ik het wel snap, en iedereen met mij :yes:
 
Waarschuw beheerder
Kan het leven nog mooier?
Tiësto (onze Tijs) schijnt in september (niet de 8e gelukkig, want dan zit ie in Chicago) te gaan draaien in jawel: Bloomingdale!!!! :kwijl: :cheer:

Misschien wel de release van ISOS 6 dan, want hij was bezig met een nieuw mixalbum :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 14 juli 2007 om 12:37:
Tiësto (onze Tijs) schijnt in september (niet de 8e gelukkig, want dan zit ie in Chicago) te gaan draaien in jawel: Bloomingdale!!!!


:O Echt waar????
Hopelijk ook niet de 1e...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 14 juli 2007 om 12:58:
Hopelijk ook niet de 1e...


1e ook niet:

Sat, 1 Sep White House
White House The Hamptons, NY USA

:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sat,
15 Sep Glow at Love (Outdoors)
Glow at Love (Outdoors) Washington, DC USA

En ook niet de 15de

dus blyven er nog maar 2 over

o:)
Waarschuw beheerder
ik weet t ;)..enerlaatste..(zondag)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op zaterdag 14 juli 2007 om 13:31:
ik weet t ..enerlaatste..(zondag)


Justement :P.

En niet in Bloomingdale, maar op het strand ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobKC op zaterdag 14 juli 2007 om 13:31:
..(zondag)


Zondags?

Hm, maandag op t werk eens ff kijken of ik de maandag erna vrij kan nemen :D


Uitspraak van -Gonzo- op zaterdag 14 juli 2007 om 13:37:
maar op het strand


sort of Ipanema Beach party :bounce:

Thx voor de info mannen (y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op zaterdag 14 juli 2007 om 13:31:
k weet t ;)..enerlaatste..(zondag)


Dus 23 september als ik goed reken?
Mogelijk de release of ISOS 6 (allemaal speculaties)

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 14 juli 2007 om 13:47:
sort of Ipanema Beach party


Beetje zoals in 2002 bij De Kust
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 14 juli 2007 om 12:37:
Kan het leven nog mooier?
Tiësto (onze Tijs) schijnt in september (niet de 8e gelukkig, want dan zit ie in Chicago) te gaan draaien in jawel: Bloomingdale!!!!

Misschien wel de release van ISOS 6 dan, want hij was bezig met een nieuw mixalbum


wat is je bron? of heb je n lijntje met tijs?;p
Waarschuw beheerder
in welk forum staat het dan? kan het niet vinden :(

ff weer on topic:


I-N-T-U-I-T-I-O-N al weer een week geleden. Nu draaide Galen Behr een fantastische set :D
Waarschuw beheerder
donateur
Een week geleden... álles was beter toen, inclusief het weer :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op zaterdag 14 juli 2007 om 17:29:
Een week geleden... álles was beter toen, inclusief het weer :yes:


Ja, toevallig luister ik een track die me weer aan het mooie gevoel van vorige week doet denken, te weten Filo & Peri feat. Eric Lumiere - Anthem (Nic Chagall Remix). Verder is het hier heerlijk weer in het oosten 8)
Waarschuw beheerder
Ik zit nog dagelijks te genieten van de CD die Solarstone uitdeelde :respect:
maar ff mn vraagie over die CD.. Nummer 7!!(L).. WOOOWW!!.. Van die track ga ik echt uit mn dack!:9 Maar nu weet ik niet wat de title ervan is :(
Iemand?? :$
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delphin op vrijdag 13 juli 2007 om 19:45:
dik geworden die Ferry of niet soms?


ik dacht dat ik de enige was die dat was opgevallen :lol:
echt een papzakje :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kaytjuhhh op zaterdag 14 juli 2007 om 19:00:
Ik zit nog dagelijks te genieten van de CD die Solarstone uitdeelde :respect:


link? :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HEIKster™ op zaterdag 14 juli 2007 om 18:20:
Filo & Peri feat. Eric Lumiere - Anthem (Nic Chagall Remix)


Doe mij de john O'Callaghan remix maar :bounce: :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op zaterdag 14 juli 2007 om 16:52:
wat is je bron? of heb je n lijntje met tijs?


Nou weet ik toevallig idd dat er een nieuwe ISOS aan zit te komen..... Dus een release HOORT daarbij, TIJS!

:D
Waarschuw beheerder
Zo raar dat het alweer een week geleden is dit feest.

Uitspraak van Delphin op zaterdag 14 juli 2007 om 11:44:
Waarom loop ik nog steeds met een ongelofelijk dikke grijns op mijn gezicht van Intuition Summer Event? Wie het weet mag het zeggen!


Ik weet niet hoe het komt.. ik heb er ook al last van :D.

Kan niet iemand die cd van solarstone ergens neergooien? Ik heb alleen een cd van "red square" ofzo gehad, die is ook wel erg lekker :-).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 14 juli 2007 om 12:37:
Tiësto (onze Tijs) schijnt in september (niet de 8e gelukkig, want dan zit ie in Chicago) te gaan draaien in jawel: Bloomingdale!!!!


Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 11:41:
Nou weet ik toevallig idd dat er een nieuwe ISOS aan zit te komen..... Dus een release HOORT daarbij, TIJS!


:d

Als hij een nieuwe ISOS uitbrengt, is het wel jammer dat hij dat doet in het najaar. Is juist een cd die je in de zomer in je cd-speler moet hebben. :)

Uitspraak van bloesem op zaterdag 14 juli 2007 om 13:47:
Hm, maandag op t werk eens ff kijken of ik de maandag erna vrij kan nemen


ga ik ook doen. blok alvast mijn agenda af voor de 2 laatste maandagen van september. Voor de zekerheid. :p

Hopen dat ik niet achter het net vis, zoals met tiesto @ Schiphol. :(

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 09:58:
link?


Idd. Ben erg benieuwd!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quick op zondag 15 juli 2007 om 12:56:
Als hij een nieuwe ISOS uitbrengt, is het wel jammer dat hij dat doet in het najaar. Is juist een cd die je in de zomer in je cd-speler moet hebben


Ben ik het mee eens. En alle andere zijn ook in het voorjaar of vroege zomer uitgebracht, dus... ik hou even vraagtekens hierbij.


Uitspraak van Quick op zondag 15 juli 2007 om 12:56:
blok alvast mijn agenda af voor de 2 laatste maandagen van september. Voor de zekerheid.


Juist :yes:


ff off-topic:
Kan iemand mij uitleggen waarom het hier in Nederland zo vaak pas 's avonds mooi weer wordt?
Is echt ongelofelijk, en niet alleen de laatste paar dagen, maar al jaren gebeurt dat met grote regelmaat :(
Waarschuw beheerder
door de opwarming ontstaan wolken. als de zon lager staat, is er minder opwarming , dus verdwijnen de wolken. Het omgekeerde gebeurt als het snachts regent en sochtends de zon schijnt; dan ontstaat mist.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op zondag 15 juli 2007 om 20:11:
door de opwarming ontstaan wolken. als de zon lager staat, is er minder opwarming , dus verdwijnen de wolken. Het omgekeerde gebeurt als het snachts regent en sochtends de zon schijnt; dan ontstaat mist.


onze eigen piet paulusma. :lol:

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Oke, thanks. Logish inderdaad.
Maar NIET leuk :@


;)

Trouwens, ergens klopt het weer niet, want zoals vandaag, werd het juist in de middag ineens veeeel warmer, en een paar uur erna was het wolkenvrij... ?!

Maar goed, zoals beeps me net zegt: let it go!

:D

Hij kan weer on-topic hoor!
:P
laatste aanpassing